Поисковый запрос: (<.>K=психолого-педагогічний консиліум<.>) |
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7 |
>1. |
Циганенко, І. Психолого-педагогічний консиліум ЗОШ [Текст] / І. Циганенко> // Управління освітою. - 2012. - N 9. - С. 6-15
ББК 88.4
Рубрики: Психологічна служба--шкільна,
Положення--психолого-педагогічний консиліум
Кл.слова (ненормированные): психолого-педагогічний консиліум
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>2. |
Хоменко, Олена. Психолого-педагогічний консиліум як форма взаємодії адміністрації з педагогічним колективом / О. Хоменко> // Довідник директора школи : щомісячний спеціалізований журнал. - 2013. - N 4. - С. 30-39
ББК 74.204.2
Рубрики: Управління педагогічним колективом
Кл.слова (ненормированные): ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНСИЛІУМ
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>3. |
Хомуха, Оксана. Психолого-педагогічний консиліум [Текст] / О. Хомуха> // Завуч. - 2013. - N 12 : Завуч початкової школи. - С. 2-24
ББК 88.4
Рубрики: Педагогічна психологія--адаптація першокласників
Кл.слова (ненормированные): ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНСИЛІУМ -- АДАПТАЦІЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ -- ПСИХОДІАГНОСТИКА -- психокорекційна робота
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>4. |
Кевля, Фаина Ильинична. Педагогическая поддержка школьников: индивидуальное консультирование [Текст] / Ф. И. Кевля> // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2013. - N 3. - С. 46-57
ББК 74.66
Рубрики: Соціальний педагог--індивідуальна підтримка
Кл.слова (ненормированные): индивидуальная поддержка -- психотерапевтическая работа -- экспрессивная терапия -- психолого-педагогический консилиум -- індивідуальна підтримка -- психотерапевтична робота -- експресивна терапія -- ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНСИЛІУМ Аннотация: В предлагаемой статье автор определяет возможности консультирования как метода индивидуальной поддержки, его особенности и отличие от других форм взаимодействия с воспитанниками.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>5. |
Єзерська, Н. Взаємини між учителями та учнем: запобігаємо стигматизації [Текст] / Н. Єзерська> // Практичний психолог: школа : щомісячний спеціалізований журнал. - 2013. - N 12. - С. 12-20
ББК 88.69-99
Рубрики: Шкільний психолог--робота--педагоги,
Взаємодія--вчитель--учні--стигматизація,
Психолого-педагогічний консиліум--стигматизація--вчитель--учні,
Казка--мобільний телефон,
Мобільний телефон--казка
Кл.слова (ненормированные): психолого-педагогічний консиліум -- інтерактивне навчання -- позитивна педагогіка -- стигматизація -- оцінювання учня -- позитивне сприймання Аннотация: Фундаментом позитивної педагогіки є прийняття кожного учня, передумова якого - уміння фахівця побачити в кожній дитині щось хороше, її сильні сторони. Педагогічний оптимізм - це запорука реалізації особистісного потенціалу кожної дитини та ефективності навчально-виховного процесу.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>6. |
Сінєгіна, С. М. Пліч-о-пліч [Текст] : (серпневий психолого-педагогічний консиліум, 5-й клас) / С. М. Сінєгіна> // Завучу. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2014. - N 9/10. - С. 61-70
ББК 74.204.11
Рубрики: Шкільний психолог--психолого-педагогічний консиліум
Кл.слова (ненормированные): ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНСИЛІУМ -- п'ятикласники
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>7. | 37.015.3 М 54
Методичні рекомендації щодо організації психолого-педагогічного консиліуму для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини [Текст] > // Шкільному психологу. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2020. - N 7. - С. 2-6
Рубрики: Педагогічна психологія--оцінки розвитку дитини
Кл.слова (ненормированные): психолого-педагогічний консиліум -- оцінки розвитку дитини
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
|