Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Вчитель -- ораторське мистецтво<.>)
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9
1.


    Арбеніна, Д.
    Перемагати щодня! [Текст] / Д. Арбеніна // Відкритий урок : Розробки, технології, досвід. Науково-методичний журнал. - 2008. - N 7/8. - С. 86-87.
ББК 74.204.21

Рубрики: Вчитель--кваліфікаційний ріст,  Педагогічна інтуїція,  Емпатія,  Вчитель--ораторське мистецтво

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.


    Гресь, А.
    Не-методичні поради. "Валізка" корисних ідей для вчителя [Текст] / А. Гресь // Економіка в школах України : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 4. - С. 2-4.
ББК 74.204.21

Рубрики: Вчитель--поради,  Вчитель--ораторське мистецтво
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Чуб, Н. В.
    Психологія роботи з дитячою аудиторією Як провести урок розумно [Текст] / Н. В. Чуб // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. - 2014. - N 6. - С. 6-8
ББК 88.69-99

Рубрики: Шкільний психолог--робота--педагоги,  Публічний виступ--вчитель,  Вчитель--ораторське мистецтво
Кл.слова (ненормированные):
поради вчителю -- публічний виступ -- дитяча аудиторія -- володіння аудиторією
Аннотация: Завдання вчителя неймовірно складна. Це тільки людям, які ніколи не пробували провести урок, здається, що сорок п'ять хвилин - це мало. Насправді, якщо не розуміти особливостей дитячої психіки, на враховувати можливостей дитячої уваги і сприйняття, не мати навички публічного виступу, ви в класі не протримаєтесь максимум хвилин п'ять. Учитель напрацьовує свій досвід роками. Як стояти, як працювати голосом, де зробити паузу, у якому місці говорити тихіше, у якому голосніше, на кого з дітей звернути увагу - кожен педагог через певний час набуває свій арсенал прийомів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Чиренко, Наталія.
    Як стати хорошим оратором [Текст] / Н. Чиренко // Шкільний світ : Всеукраїнська газета для вчителів. - 2014. - № 21. - С. 5
ББК 74.204.21

Рубрики: Вчитель--ораторське мистецтво

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Калюжна, Олена.
    Як навчитися бути оратором [Текст] : методичні рекомендації для вчителів / О. Калюжна // Завуч. - 2016. - N 2. - С. 25-29
ББК 74.204.21

Рубрики: Вчитель--ораторське мистецтво

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Ходакова, Тетяна.
    Секрети успішного виступу (з досвіду ораторського мистецтва педагога) / Т. Ходакова // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 8. - С. 49-51 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.204.21

Рубрики: Вчитель--ораторське мистецтво

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Чуб, Н. В.
    Ораторське мистецтво for teacher / Н. В. Чуб // Шкільному психологу. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2017. - N 11 (107)(листопад). - С. 37-39
УДК

Рубрики: Вчитель--ораторське мистецтво
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Чуб, Н. В.
    Ораторське мистецтво for teacher [Текст] / Н. В. Чуб // Фізичне виховання в школах України : науково-методичний журнал. - 2018. - N 2. - С. 14-16
УДК

Рубрики: Вчитель--ораторське мистецтво
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Шевченко, Є.
    Помилка оратора [Текст] : що треба знати про поширені помилки / Є. Шевченко // Управління освітою. - 2018. - N 10. - С. 62-65
УДК

Рубрики: Ораторське мистецтво,  Вчитель--ораторське мистецтво

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей