Поисковый запрос: (<.>S=Вчитель -- ораторське мистецтво<.>) |
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9 |
>1.  |
Арбеніна, Д. Перемагати щодня! [Текст] / Д. Арбеніна> // Відкритий урок : Розробки, технології, досвід. Науково-методичний журнал. - 2008. - N 7/8. - С. 86-87.
ББК 74.204.21
Рубрики: Вчитель--кваліфікаційний ріст,
Педагогічна інтуїція,
Емпатія,
Вчитель--ораторське мистецтво
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>2.  |
Гресь, А. Не-методичні поради. "Валізка" корисних ідей для вчителя [Текст] / А. Гресь> // Економіка в школах України : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 4. - С. 2-4.
ББК 74.204.21
Рубрики: Вчитель--поради,
Вчитель--ораторське мистецтво
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>3.  |
Чуб, Н. В. Психологія роботи з дитячою аудиторією Як провести урок розумно [Текст] / Н. В. Чуб> // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. - 2014. - N 6. - С. 6-8
ББК 88.69-99
Рубрики: Шкільний психолог--робота--педагоги,
Публічний виступ--вчитель,
Вчитель--ораторське мистецтво
Кл.слова (ненормированные): поради вчителю -- публічний виступ -- дитяча аудиторія -- володіння аудиторією Аннотация: Завдання вчителя неймовірно складна. Це тільки людям, які ніколи не пробували провести урок, здається, що сорок п'ять хвилин - це мало. Насправді, якщо не розуміти особливостей дитячої психіки, на враховувати можливостей дитячої уваги і сприйняття, не мати навички публічного виступу, ви в класі не протримаєтесь максимум хвилин п'ять. Учитель напрацьовує свій досвід роками. Як стояти, як працювати голосом, де зробити паузу, у якому місці говорити тихіше, у якому голосніше, на кого з дітей звернути увагу - кожен педагог через певний час набуває свій арсенал прийомів.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>4.  |
Чиренко, Наталія. Як стати хорошим оратором [Текст] / Н. Чиренко> // Шкільний світ : Всеукраїнська газета для вчителів. - 2014. - № 21. - С. 5
ББК 74.204.21
Рубрики: Вчитель--ораторське мистецтво
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>5.  |
Калюжна, Олена. Як навчитися бути оратором [Текст] : методичні рекомендації для вчителів / О. Калюжна> // Завуч. - 2016. - N 2. - С. 25-29
ББК 74.204.21
Рубрики: Вчитель--ораторське мистецтво
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>6.  |
Ходакова, Тетяна. Секрети успішного виступу (з досвіду ораторського мистецтва педагога) / Т. Ходакова> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 8. - С. 49-51
. - ISSN 0131-5358 ББК 74.204.21
Рубрики: Вчитель--ораторське мистецтво
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>7.  |
Чуб, Н. В. Ораторське мистецтво for teacher / Н. В. Чуб> // Шкільному психологу. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2017. - N 11 (107)(листопад). - С. 37-39
Рубрики: Вчитель--ораторське мистецтво
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>8.  |
Чуб, Н. В. Ораторське мистецтво for teacher [Текст] / Н. В. Чуб> // Фізичне виховання в школах України : науково-методичний журнал. - 2018. - N 2. - С. 14-16
Рубрики: Вчитель--ораторське мистецтво
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>9.  |
Шевченко, Є. Помилка оратора [Текст] : що треба знати про поширені помилки / Є. Шевченко> // Управління освітою. - 2018. - N 10. - С. 62-65
Рубрики: Ораторське мистецтво,
Вчитель--ораторське мистецтво
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
|