Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (366)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Освіта -- Україна<.>)
Общее количество найденных документов : 55
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-55 
1.
74.00я73
Г 16


    Галузинський, В. М.
    Педагогіка: теорія та історія [Текст] : навч. посібник / В. М. Галузинський, М. Б. Євтух. - Київ : Вища школа, 1995. - 237 с. - ISBN 5-11-004246-2 : 2.67 грн
    Содержание:
Загальні основи педагогіки
Педагогіка як наука і навчальний предмет . - С .4
Поняття про педагогіку . - С .4-6
Категорії педагогічної науки . - С .6-7
Поняття про історію педагогіки . - С .7-14
Структура і галузі педагогіки . - С .14-15
Джерела педагогіки . - С .15-16
Зв'язок педагогіки з психологією і фізіологією дитини . - С .16
Поняття про розвиток дитини . - С .16-20
Біологічне і соціальне в розвитку дитини . - С .20-27
Система освіти в Україні . - С .27
Основні історичні етапи розвитку системи освіти . - С .27-30
Державна національна програма "Освіта (Україна ХХІ ст.)" . - С .30-32
Типи навчальних і навчально-виховних закладів . - С .32-36
Педагогічна професія. Вища педагогічна освіта . - С .36
З історії розвитку педагогічної професії і підготовки до неї . - С .36-49
Педагогіка вищої школи як наука . - С .49-56
Студент педагогічного інституту . - С .56-59
Основи порівняльної педагогіки . - С .59
Поняття про порівняльну педпгогіку . - С .59-62
Шкільні реформи 80-х років у країнах Заходу . - С .62-67
Теорія виховання
Основні положення теорії виховання . - С .67
Демократія і виховання в історії педагогіки . - С .67-81
Структура теорії виховання . - С .67-81
Структура теорії виховання . - С .81-90
Підходи у вихованні як педагогічні категорії . - С .90-93
Суб'єкти і об'єкти виховного процесу . - С .93
Поняття про суб'єкти і об'єкти у процесі виховання . - С .93-94
Самовиховання: історія, теорія, методика . - С .94-101
Перевиховання: історія, теорія, методика . - С .101-106
Диференційований та індивідуальний підхід у навчанні і вихованні учнів . - С .106-120
Класное керівництво і учнівський колектив . - С .120-126
Учнівське самоврядування в школі та в класі . - С .126-128
Скаутські організації в Україні . - С .128-129
Основи соціальної педагогіки. Педагогіка середовища . - С .129
Поняття про соціальну педагогіку . - С .129-130
Сімейна педагогіка . - С .130-134
Служби допомоги дітям і підліткам. Психологічна служба в школі . - С .134-135
Особливості соціальної педагогіки в інтернатних установах, дитячих будинках, групах подовженого дня . - С .135-138
Виховна робота з дітьми та підлітками за місцем їх проживання . - С .138-140
Виховна робота в літніх дитячих таборах . - С .140-142
Соціальна педагогіка вечірньої (змінної) школи . - С .142-144
Теорія навчання і освіти- дидактика
Дидактичні основи процесу навчання . - С .144
Поняття про дидактику . - С .144-145
Історичний екскурс до вчень великих дидактів . - С .145-151
Зв'язок дидактики з конкретними методиками . - С .151-152
Зміст загальної освіти . - С .152-154
Особливості роботи вчителів у старших, середніх та молодших класах . - С .154-157
Закономірності і принципи навчання . - С .157
Закони і закономірності в педагогіці . - С .157-159
Принципи навчання . - С .159-162
Методи і засоби навчання . - С .162
Поняття про методи навчання . - С .162
Методи і прийоми навчання . - С .179-180
Функції методів навчання . - С .180-181
Компоненти навчального процесу . - С .181-183
Метод, методика, методологія . - С .183-185
Види і форми організації навчання . - С .185
Діяльність учителя та учнів . - С .185-189
Класно-урочна система . - С .189-191
Урок як основна форма організації навчального процесу . - С .191-194
Інші форми організації навчального процесу . - С .194-197
Теорія змісту, організації та управління навчально-виховним процесом. Школознавство
Зміст і організація навчально-виховного процесу . - С .197
Поняття про цілісний навчально-виховний процес . - С .197-199
Єдиний зміст навчально-виховного процесу, його напрями . - С .199-217
Організація навчально-виховного процесу . - С .217-219
Учень середньої загальноосвітньої школи . - С .219-221
Управління загальноосвітньою школою . - С .221
Принципи управління школою . - С .221-223
Рада школи. Адміністрація школи . - С .223-227
Педагогічний колектив. Внутрішньошкільне керівництво його діяльністю . - С .227-231
ББК 74.00я73

Рубрики: Педагогіка--історія--теорія,  Освіта--Україна
Аннотация: Викладано классичні основи теорії педагогіки, тенденції її розвитку та особливості цього процесу в Україні. Розглядаються в єдиному комплексі проблеми загальної педагогіки, методики виховної роботи, історії педагогіки і педагогічної майстерності. Висвітлюються основні положення теорії сучасного виховання в історичному і гносеологічному аспектах. Показано шляхи втілення педагогічної теорії в практику загальноосвітньої середньої школи України. Враховано нові здобутки досліджень у галузі педагогіки. Для студентів вищих навчальних закладів, які навчають дисципліну "Педагогіка".
Доп.точки доступа:
Євтух, М.Б.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.04(4УКР)01
С 83


   
    Стратегія реформування освіти в Україні [Текст] : Рекомендації з освітньої політики. - Київ : "К.І.С.", 2003. - 296 с. - ISBN 966-8039-28-9 : 17.00 р.
    Содержание:
Компетентності як ключ до оновлення змісту освіти . - С .13
Рівний доступ дітей до початкової освіти . - С .43
Профільне навчання в старшій школі . - С .57
Зовнішнє оцінювання навчальних досягнень учнів . - С .83
Професійно-технічна освіта в системі освіти України . - С .111
Оцінювання ефективності роботи шкіл . - С .125
Проблема ефективного використання вчительських ресурсів . - С .129
Проблеми шкільного підручника . - С .175
Статистичні дані про систему середньої освіти України . - С .209
Фінансування освітніх послуг з місцевих бюджетів . - С .231
ББК 74.04(4УКР)01

Рубрики: Освіта--Україна,  Реформи--освіта--Україна,  Освітня політика--Україна
Аннотация: У книзі подано дослідження з аналізу освітньої політики в Україні. Пропонована публікація базується на світових підходах до визначення та розроблення вариантів розв'язання проблем освітнього сектора. Автори аналізують сучасні тенденції розвитку освіти ХХІ століття, окреслюють їх перспективність щодо впровадження, надають рекомендації. Основну увагу приділено таким ключовим напрямам реформування освіти: рівний доступ до якісної освіти, зміст та моніторинг якості, управління та фінансування. Книга призначена для розробників державної політики у галузі освіти, управлінців, педагогічних працівників, студентів та консультантів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
Обкладинка
74в55
К48


    Клепко, С. Ф.
    Філософія освіти в європейському контексті [Текст] : монографія / С. Ф. Клепко. - Полтава : ПОІППО, 2006. - 328 с. - ISBN 966-721-5-64-4 : 27.00 р.
    Содержание:
Європейський контекст освіти . - С .13-38
Освіта і освітня політика в демократичній державі . - С .38-79
Філософські стратегії та генеративна освіта . - 79-105
Цінності біття і цінності освіти . - С .105-122
Освіта в контексті стратегії країни . - С .122-131
Компетенізація освіти . - С .131-157
Архітектоника змісту освіти . - С .157-208
Енергозберігаючий посібник . - С .208-231
Інноваційні ідеї демократизації школи . - С .231-248
Політика розвитку вищої освіти України . - С .248-271
Глобалізація і освіта: від ієрархії до гетерархії . - С .271-281
Ставати філософом власної освіти . - С .281-290
Післямова. Розшук у справі викрадення Європи . - С .290-301
ББК 74в55

Рубрики: Філософія освіти,  Освіта--Україна,  Освіта--сучасна
Кл.слова (ненормированные):
Генеративна освіта -- Компетенізація -- Архітектоніка -- Глобалізація
Аннотация: Монографія розкриває основні поняття та конструктивні ідеї сучасної філософії освіти, подає досвід осмислення та вирішення головних проблем сучасної освіти й освітньої політики в демократичному суспільстві, визначає оптимальний шлях розвитку системи освіти України в європейському контексті. Книга – для широкого кола читачів у галузі освіти, викладачів педагогічних університетів, учителів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.03(4Укр)
Н 35


   
    Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні : до 20-річчя незалежності України / ред. В. Г. Кремень. - Київ : Педагогічна думка, 2011. - 304 с. - ISBN 978-966-644-192-1 : 53.00 р.
    Содержание:
Державна політика в галузі освіти: уроки двадцятиріччя . - С .8
Громадська думка щодо стану і розвитку освіти . - С .26
Дошкільна освіта: доступність і якість для кожної дитини . - С .32
Загальна середня освіта - основна ланка безперервної освіти . - С .39
Спеціальна освіта: від рівних прав - до рівних можливостей . - С .52
Позашкільна освіта: додаткові можливості для розвитку особистості дитини . - С .60
Виховання активних і відповідальних громадян-патріотів . - С .65
Професійно-технічна освіта за умов розвитку інноваційної економіки . - С .75
Якість вищої освіти - ключова умова інтелектуальної конкурентоспроможності нації . - С .84
Педагогічні і науково-педагогічні кадри: добір, підготовка, створення умов для ефективної діяльності . - С .97
Освіта дорослих - невід'ємна складова освіти впродовж життя . - С .105
Психологічний супровід системи освіти як чинник особистісного та суспільного розвитку . - С .117
Упровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освіті - імператив її модернізації . - С .129
Кроки до ефективного фінансування освіти . - С .136
ББК 74.03(4Укр)

Рубрики: Освіта--Україна,  Освіта--розвиток,  Стан розвитку освіти--доповідь
Аннотация: У виданні здійснено всебічний аналіз стану і розвитку національної освіти за 20-річний період незалежності України, визначено актуальні проблеми освітньої сфери, виявлено причини їх виникнення, запропоновано науково обґрунотовані шляхи модернізації вітчизняної освіти в контексті глобалізації, європейської інтеграції та національної самоідетифікації. Розраховано на законодавців, державних управлінців, керівників навчальних закладів усіх рівнів освіти, педагогічних і науково-педагогічних працівників, широку громадскість, усіх, хто прагне підвищення конкурентоспроможності української освіти.
Доп.точки доступа:
Кремень, В.Г. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.04(4Укр)
О-72


   
    Освіта України-2006 : інформаційно-аналітичні матеріали діяльності Міністерства освіти і науки України у 2006 році та головні завдання на 2007 рік / ред. С. М. Ніколаєнко. - Київ : "Знання", 2007. - 175 с. - ISBN 966-346-280-9 : 20.00 р.
ББК 74.04(4Укр)

Рубрики: Освіта--Україна,  Міністерство освіти і науки--діяльність--Україна
Доп.точки доступа:
Ніколаєнко, С.М. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.03(4Укр)64
Ф 69


   
    Флагмани освіти і науки України : кращі освітяни та науковці України / упоряд.: Г. І. Захарченко, Р. В. Захарченко. - Київ : Видавничий центр "Галактика-С", 2012. - 319 с. : фот.цв. - ISBN 978-966-96783-2-4 : 65.00 р.
Пометки автора: Миколаївській науково-педагогічній бібліотеці від Першої української гімназії імені Миколи Аркаса - "Флагмана освіти і науки України" 2012 р. Директор гімназії (підпис) С.Бережний. 30.09.2012 р.
ББК 74.03(4Укр)64

Рубрики: Освіта--Україна,  Освітні досягнення
Доп.точки доступа:
Захарченко, Г.І. \упоряд.\
Захарченко, Р.В. \упоряд.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
74.04(4Укр)
К 28


    Касьянов , Г. В.
    Школа успіху: уроки проекту "Громадські платформи освітньої реформи в Україні" 2007-2009 / Г. В. Касьянов. - Київ : Шкільний світ, 2010. - 64 с. - ISBN 978-966-451-506-8 : 6.00 р.
ББК 74.04(4Укр)

Рубрики: Освіта--Україна,  Освітні проекти

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
016:37
Н 72


   
    Нова українська школа : рекомендаційний список / упоряд. Н. В. Радутна. - Миколаїв : Науково-педагогічна бібліотека, 2017. - 2 с. - б/ц
УДК
ББК 74.04

Рубрики: Освіта--Україна,  Українська школа--нова концепція,  Нова українська школа--рекомендаційний список літератури
Доп.точки доступа:
Радутна, Н.В. \упоряд.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
Обкладинка
37.014(477)
О-72


   
    Освіта для збалансованого розвитку: перспективи в Україні : матеріали ІІ Всеукраїнського форуму 13-14 квітня 2016 року. - Київ : Центр екологічної освіти та інформації, 2016. - 188 с. - ISBN 978-617-7130-03-0 : 55.00 р.
УДК

Рубрики: Освіта--Україна

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
373.5
А 22


   
    Авторська школа в Україні : науково-методичний посібник / сост.: І. Н. Євтушенко, Ю. І. Завалевський. - Чернівці : Букрек, 2017. - 416 с. : іл. - (Авторська школа в Україні). - ISBN 978-966-399-913-5 : 86.00 грн
УДК

Рубрики: Освіта--Україна,  Освіта--авторські школи
Доп.точки доступа:
Євтушенко, І.Н. \сост.\
Завалевський, Ю.І. \сост.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-55 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей