Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 306466 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (5)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Філософія освіти<.>)
Общее количество найденных документов : 139
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
Обкладинка
74.03
Д 85


    Духавнева, А. В.
    История зарубежной педагогики и философия образования [Текст] / А.В. Духавнева, Л.Д. Столяренко. - Ростов-на-Дону : "Феникс", 2000. - 480 с. - (в пер.) : 16.30 грн
ББК 74.03

Рубрики: Педагогіка--історія,  Філософія освіти
Аннотация: Учебное пособие, построенное по принципу интеграции, включает две части: в первой дастся теоретический материал, вопросы-задания; вторая часть представляет собой хрестоматию, в которую включены сочинения выдающихся педагогов и мыслителей различных эпох развития человеческой цивилизации.

Доп.точки доступа
Столяренко, Л.Д.
Плутарх (педагогіка) \о нем\
Платон (педагогіка) \о нем\
Аристотель (педагогіка) \о нем\
Коменський, Я.А. (педагогіка) \о нем\
Локк, Дж. (педагогіка) \о нем\
Руссо, Ж.-Ж. (педагогіка) \о нем\
Песталоцци, Й.Г. (педагогіка) \о нем\
Гербарт, Й.Ф. (педагогіка) \о нем\
Дистервег, Ф.-В.-А. (педагогіка) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
Обкладинка
74.03(7США)
Д 92


    Дьюи, Джон.
    Демократия и образование [Текст] : пер. с англ. / Дж. Дьюи. - М. : "Педагогика-Пресс", 2000. - 384 с. - (в пер.) : 14.90 грн
    Содержание:
Демократия и образование . - С .5
Образование как жизненная необходимость . - С .7
Образование как функция общественной жизни . - С .16
Образование как руководство . - С .28
Образование как рост . - С .44
Подготовка, раскрытие и тренировка . - С .55
Образование консервативное и прогрессивное . - С .69
Демократическая концепция образования . - С .80
Цели образования . - С .98
Естественное развитие и социальная эффективность как цели образования . - С .108
Интерес и дисциплина . - С .120
Опыт и мышление . - С .133
Мышление и его роль в образовании . - С .146
Природа метода . - С .157
Природа учебного предмета . - С .171
Игра и труд в учебном плане . - С .183
Значение географии и истории . - С .194
Наука в учебном плане . - С .204
Педагогические ценности . - С .214
Труд и досуг . - С .230
Теоретические и практические дисциплины . - С .240
Естествознание и обществоведение: натурализм и гуманизм . - С .253
Индивидуум и мир . - С .265
Профессионально-технические аспекты образования . - С .278
Философия образования . - С .291
Теории познания . - С .301
Теории нравственности . - С .312
Опыт и образование . - С .325
Противостояние традиционного и прогрессивного образования . - С .327
Необходимость теории опыта . - С .332
Критерии опыта . - С .337
Социальный контроль . - С .348
Природа свободы . - С .354
Значение цели . - С .357
Прогрессивная организация содержания образования . - С .361
Опыт - средство и цель образования . - С .371
Джон Дьюи, демократия и образование . - С .373
Кто такой Джон Дьюи . - С .373
Джон Дьюи и философия образования . - С .374
Джон Дьюи и система образования . - С .377
ББК 74.03(7США)

Рубрики: Освіта--демократична концепція,  Освіта--досвід,  Педагогічні цінності,  Філософія освіти,  Теорія пізнання
Аннотация: В книгу американского философа, крупнейшего представителя прагматизма Джона Дьюи (1859-1952) включены две работы - "Демократия и образование" и "Опыт и образование", - дающие представление об эволюции его взглядов на проблему образования. Для психологов, педагогов.

Доп.точки доступа
Дьюї, Дж.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74в
Л 86


    Лутай, В. С.
    Філософія сучасної освіти [Текст] : Навчальний посібник / В.С. Лутай. - Київ : Магістр-S, 1996. - 256 с. - ISBN 5-7707-9355-4 : 6.27 грн
    Содержание:
Що таке філософія освіти?
Співвідношення філософії та освіти . - С .10-15
Філософія освіти, її основні функції . - С .15-20
Найважливіші проблеми сучасної філософії освіти . - С .20-27
Про головні суперечності педагогічного процесу . - С .27-34
Три основні напрями філософії освіти у вирішенні найважливіших педпгогічних проблем
Філософські підвалини педагогіки гармонійної цілісності . - С .35-49
Філософія освіти заснована на визнанні пріоритетного значення ідей педоцентризму, релятивізму і плюралізму . - С .49-62
Ставлення сучасної філософії освіти, заснованої на ідеї поєднання досягнень холістського і індивідуально-плюралістичного напрямів освіти . - С .62-76
Найновіщі напрями філософії освіти
Роль основних ідей філософії нестабільності . - С .77
Пригожина у становленні сучасного типу освіти . - С .77-90
Філософські основи діалогової взаємодії основних суб`єктів освіти. Школа діалогу культур . - С .90-103
Система філософських принципів субстаціональної єдності і діалогової згоди як мінімальна базова основа сучасної освіти . - С .103-128
Сучасні філософсько-методологічні засади систематизації основних предметів навчання і виховання і методів їх викликання
Загальний аналіз процесу становлення сучасної методології систематизації форм педагогічної діяльності і змісту її основних прендметів . - С .129-146
Сучасні філософсько-методологічні засади вирішення проблем співвідношення традиційно-інформаційної і іноваційно-творчої функції освіти . - С .146-166
Філософсько-методологічні основи формування всебічно розвиненої людини сучасної епохи . - С .166-182
Філософські засади формування духовності людини сучасної епохи
Про розв`язання основних суперечностей в процесах формування духовності сучасної людини . - С .183-203
Філософсько-методологічний аналіз ролі національної культури у формуванні духовності людини в сучасній Україні . - С .203-219
Філософсько-методологічні засади управління системою сучасної лсвіти та реформування цього управління
Найважливіші філософські проблеми управління сучасною освітою і основні иетодологінчі підходи до реформування такого управління . - С .230-241
Філософсько-методологічні основи реформування управління системою освіти в сучасній Україні . - С .241-255
ББК 74в

Рубрики: Філософія освіти

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.262
Ф 56


   
    Философы-педагогам: Формирование научного мировоззрения в процессе преподавания естественных и математических дисциплин в средней школе [Текст] : метод. пособие / ред. В. В. Кумарин ; пер. Ю. С. Лебедев. - М. : Прогресс, 1976. - 219 с. - (в пер.) : 3.26 р.
ББК 74.262 + 74.262.21 + 74.268.7

Рубрики: Природознавчі науки. Методика викладання,  Математика. Методика викладання,  Філософія освіти,  Філософія. Методика викладання
Доп.точки доступа
Кумарин, В.В. \ред.\
Лебедев, Ю.С. \пер.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.24
Р 38


    Реморенко, І.
    Різне управління різною освітою [Текст] : Книжка для розумного керівника / І. Реморенко. - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ" : Видавництво Л. Галіцина, 2006. - 128 с. - (Б-ка "Шк. світу"). - ISBN 966-8070-79-8. - ISBN 966-356-017-7 : 4.63 р.
ББК 74.24

Рубрики: Філософія освіти,  Управління освітою,  Управління навчальним закладом,  Освіта в сучасному світі

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
Обкладинка
74в55
З-99


    Зязюн, Іван Андрійович (1938-2014).
    Філософія педагогічної дії [Текст] : монографія / І. А. Зязюн. - Черкаси : Видавничий відділ ЧНУ ім. Богдана Хмельницького, 2008. - 608 с. - ISBN 978-966-353-085-7 : 60.00 р.
    Содержание:
Концептуально-методологічні та дидактичні підходи до наукових досліджень педагогічної освітньо-виховної проблематики. . - С .5-13
Освітні парадигми та педагогічні технології у вимірах філософії освіти . - С .13-41
Методологічна опора педагогічного наукового дослідження . - С .41-55
Моніторинг науково-педагогічного дослідження . - С .55-71
Класична і евристична дидактики про творчий поступ особистості . - С .71-84
Наукове осмислення освітнього простору культури в педагогічній теорії . - С .84-97
Інтеграційна функція культурної парадигми . - С .97-100
Свобода особистості у просторі педагогічної дії. . - С .113
Свобода діяльності суб'єктів учніння у цілепокладанні громадянської активності . - С .113-129
Структурні компоненти свободи особистості в умовах поступу її освідченості та вихованості . - С .129-146
Динаміка змісту поняття "свобода особистості" в координатах історико-філософських досліджень від античності доснашого часу . - С .146-163
Свобода особистості у філософії ірраціоналізму . - С .163-178
Свобода особистості у філософії екзистенцыалызму . - С .178-192
"Школа свободи": розвиток та саморозвиток творчих засад особистості . - С .192-218
Філософія особистісної свободи в теоретичних працях К. М. Вентцеля, С. І. Гессена . - С .218-241
Технології і техніки розвитку особистісної свободи суб'єктів учіння. . - С .247
Психолого-педагогічні механізми регуляції свободи особистості в умовах навчально-виховного процесу . - С .247-264
Базисні програми розвитку особистості свободи суб'єктів учіння . - С .264-296
Особистісна свобода суб'єктів учіння в координатах організаційних норм навчального процесу . - С .296-315
Прогноз поступу освітніх систем . - С .315-335
Андрагогіка: особистісний і професійний онтогенез . - С .335-347
Концептуальні підходи до педагогічної майстерності - стратегічної домінанти свободи суб'єктів учіння . - С .352
Мистецтво навчальної і виховної дії . - С .352-367
Педагогічна майстерність як технологія педагогічної дії . - С .367-381
Безсвідоме - активна сила художньої педагогічної творчості . - С .381-397
Якісні параметри підготовки вчителя як основний критерій педагогічної майстерності . - С .397-414
Особливості педагогічної дії в комп'ютерному середовищі . - С .414-430
Естетичні регулятиви педагогічної майстерності . - С .430-438
Синергетичні параметри педагогіки: необхідне і випадкове . - С .438-451
Педагогічна освіта: теоретичні пошуки і практичні результати . - С .454
Процеси модернізації сучасної педагогічної освіти в Україні . - С .454-467
Логізація особистісної моделі педагогічного світогляду . - С .467-482
Нові підходи до підготовки вчителя в Україні . - С .482-496
Вузівська підготовка вчителя до профільного навчання учнів старших класів . - С .496-526
Професійна роль кафедри педагогіки у підготовці майбутніх учителів . - С .526-541
Підготовка вчителів до процесу виховання як очікування відповідальної дії . - С .541-559
Гносеологічні та культурологічні виміри освітньої системи . - С .559-580
Неперервна освіта: концептуальні засадии, моделі, зміст та форми . - С .580-592
ББК 74в55

Рубрики: Філософія освіти,  Система освіти--удосконалення,  Система виховання--удосконалення,  Педагогічна освіта--сучасна,  Педагогічна майстерність,  Моніторинг дослідження,  Свобода особистості,  Вища освіта--педагогічна--Україна
Аннотация: У монографії досліджуються питання урівноваження протиріч і протилежностей у важливій сфері соціального життя і поступу — системі освіти та виховання, з її основною наскрізною ідеєю гармонійного розвитку особистості на засадах Істини, Добра, Краси, Творчості, Свободи, у цілепокладанні історичних і новітніх освітніх парадигм засобами філософської любомудрості, з використанням психолого-педагогічних і дидактичних закономірностей.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
Обкладинка
74.484(4Укр)
Ф 56


   
    Філософські засади трансформації вищої освіти в Україні на початку ХХІ століття [Текст] : монографія. - Київ : Педагогічна думка, 2007. - 352 с. - ISBN 978-966-644-045-0 : 20.00 р.
    Содержание:
Філософські засади трансформації вищої освіти в Україні . - С .7
Лутай, В. Сучасні філософські основи реформування освіти України / В. Лутай. - С .7
Ярошовець, В. Концептуальні засади трансформації вищої освіти в Україні: постмодерністський вимір / В. Ярошовець. - С .36
Панченко, Л. Освіта та виховання молоді як цінності в трансформаційному суспільстві / Л. Панченко. - С .68
Філософія освіти як методологічний орієнтир розвитку вищої освіти України . - С .81
Андрущенко, В. Філософія освіти: поняття і предметне поле / В. Андрущенко. - С .81
Лутай, В. Про розробку концептуальних засад філософії сучасної освіти України / В. Лутай. - С .99
Култаєва, М. Філософія освіти у пошуках нових перспектив: теоретичний конструктивізм та нове бачення педагогічної діяльності / М. Култаєва. - С .109
Мудрак, В. Методологічні засади управління соціальною інформацією в змісті й організації вищої освіти / В. Мудрак. - С .142
Сучасні світоглядні та гносеологічні проблеми генези вищої освіти України . - С .168
Горбунова, Л. Методологія пізнання в постнекласичному типі раціональності (філософсько-освітній аспект) / Л. Горбунова. - С .168
Култаєва, М. Парадигмальні зміни сучасного педагогічного мислення: до проблеми оновлення теоретичної педагогіки / М. Култаєва. - С .192
Надольний, І. Соціально-духовний світ особистості як феномен освіти / І. Надольний. - С .215
Корецька, А. Вища освіта як сучасна форма духовності особистості / А. Корецька. - С .232
Зарубіжний досвід функціонування системи вищої освіти: філософська рефлексія . - С .256
Радіонова, І. Американська філософія навчального плану: предметне поле та функціональні можливості / І. Радіонова. - С .256
Зязюн, Л. Філософія академізму в освітньо-виховній системі Франції / Л. Зязюн. - С .289
ББК 74.484(4Укр)

Рубрики: Вища освіта в Україні--трансформація,  Філософія освіти
Аннотация: У монографії проаналізовано питання сучасних філософських основ реформування освіти України, а також концептуальних засад трансформації вищої освіти в Україні у постерністському вимірі. Розкрито зміст сучасної філософії освіти та її теоретичної побудови. Як актуальний аспект світоглядних та гносеологічних проблем освіти подано методологію пізнання, парадигмальні зміни сучасного педагогічного мислення та соціально-духовного світу особистості. Авторами монографії узагальнено зарубіжний досвід функціонування системи вищої освіти (та матеріалами американської філософії навчального плану та освітньо-виховної системи Франції та ін.). Особливу увагу приділено становленню сучасної освіти України, визначенню її предметного поля, а також теоретичній побудові нових перспектив освітньої дійсності. Розроблено Концепцію філософських засад трансформації вищої освіти в Україні. Видання розраховане на наукових працівників, викладачів, докторантів, аспірантів і студентів, а також на управлінців, законодавців, законодавців, політиків та всіх, хто зацікавлений у поліпшенні якості національної вищої освіти та підвищенні її соціально-економічної ролі.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
Обкладинка
74в55
К79


    Кремень, Василь Григорович (1947).
    Філософія людиноцентризму в стратегіях освітнього простору [Текст] : монографія / В. Г. Кремень. - Київ : Педагогічна думка, 2009. - 520 с. - ISBN 978-966-644-141-9 : 50.00 р.
    Содержание:
Людина як суб'єкт творчої діяльності: інноваційний аспект . - С .7-21
Природа людини . - С .23-24
Становлення проблеми природи людини . - С .24-32
Природа і смисл егоїзму . - С .32-39
Теорія і практика євгеніки . - С .39-47
Програма вдосконалення природи людини . - С .47-54
Способи впливів на зміну людської природи . - С .54-65
Смисл і цінності людського буття . - С .65-66
Цінність і смисл: модальність необхідного . - С .66-73
Сутність цінності . - С .73-79
Смисл і цінність у системі гуманітарного знання . - С .79-87
Духовна криза- криза цінностей . - С .87-92
Морально-духовні цінності- основа людоцентризму . - С .92-96
Ціннісна визначеність духовних практик . - С .96-101
Принципи збереження буття людини . - С .101-109
Творчість у самоствердженні особистості . - С .113-114
Сутність і специфіка творчості . - С .114-118
Енергії творчості . - С .118-124
Суперечності творчої реалізації особистості . - С .124-131
Контекст самоствердження та його форми . - С .131-141
Аксіологічний контекст самоствердження людини . - С .141-148
Творчість і духовне самоствердження . - С .148-152
Національне і глобальне: економіка, культура, освіта . - С .155-156
Сутність глобалізації . - С .156-163
Глобальні проблеми сучасності: економічний аспект . - С .163-178
Політико-цивілізаційний вимір глобалізації . - С .178-185
Освіта і глобалізація . - С .185-190
Глобалізм і культура . - С .190-197
Національно-духовне в контексті глобально-раціонального . - С .197-205
Інноваційне мислення: необхідність можливого . - С .209-210
Проблеми і суперечності глобального світу . - С .210-222
Інновація - alter ego глобалізації . - С .222-234
Інформаційне середовище як умова нового буття . - С .234-240
Креативи інноваційних перетволрень . - С .240-252
Інновації освітнього простору . - С .252-263
Філософський дискурс освітнього знання . - С .267-268
Смисл і мета філософії освіти: традиції і сучасність . - С .268-278
Концепт філософії освіти: зміст, методологія, предмет . - С .278-288
Синергетична модель розвитку освіти . - С .288-295
Аксіологічні основи освіти у викликах сучасної цивілізації . - С .295-301
Гносеологічний аспект освітнього процесу . - С .301-308
Проблеми і перспективи філософії освіти . - С .308-311
Освітньо-педпгогічний простір . - С .311-317
Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності . - С .317-323
Людиноцентризм- стратегія національної освіти . - С .327-328
Філософія освіти в контексті національної освіти . - С .328-339
Персоналістичний аспект вітчизняної освіти . - С .339-344
Інноваційна людина: самодостатність і цінності . - С .344-347
Освіта у вимірах економічної цивілізації . - С .347-361
Трансформації особистості в суперечностях епохи . - С .361-365
Ідеал людини в розвитку мудрості і знання . - С .365-370
Ціннісні смисли національного освітнього процесу . - С .370-375
Зміст національної ідеї української освіти . - С .375-378
Праксеологія освіти . - С .381-382
Українська освіта в історичних викликах ХХІ століття . - С .382-389
Теоретичні принципи модернізації освіти в Україні . - С .398-409
Педагогічне обґрунтування ефективності навчання . - С .409-414
Соціальний розвиток учня в сучасній системі освіти . - С .414-420
Критерії соціально-особистісного розвитку школярів і підлітків . - С .420-437
Майбутнє людини: проблеми, пошуки, сподівання . - С .437-456
Етос інтелігенції: контекст філософії людиноцентризму . - С .459-460
Фнтелігенція: постановка проблеми . - С .460-465
Ґенеза інтелігенції . - С .465-469
Призначення і смисл інтелігенції . - С .469-478
Фнтелігенти та інтелектуали . - С .478-484
Статус інтелігенції в освіті . - С .484-494
Інтелігенція і маса . - С .494-500
ББК 74в55

Рубрики: Філософія освіти,  Людина--філософський погляд
Аннотация: У монографії вперше в історії вітчизняної суспільствознавчої думки аналізується концепт людиноцентризму — нової якості філософського розуміння людини. На основі поглибленого вивчення сучасних досягнень інформаційних технологій, генетики, медицини, науки в цілому автор показує актуальність філософії людиноцентризму як відповіді на виклики сучасного глобального світу. Книга розрахована на викладачів, аспірантів, студентів, працівників соціогуманітарної сфери, всіх, хто цікавиться проблемами освіти, культури, інноваційного мислення, перспективами подальшого розвитку людини.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
Обкладинка
74в55
К48


    Клепко, С. Ф.
    Філософія освіти в європейському контексті [Текст] : монографія / С. Ф. Клепко. - Полтава : ПОІППО, 2006. - 328 с. - ISBN 966-721-5-64-4 : 27.00 р.
    Содержание:
Європейський контекст освіти . - С .13-38
Освіта і освітня політика в демократичній державі . - С .38-79
Філософські стратегії та генеративна освіта . - 79-105
Цінності біття і цінності освіти . - С .105-122
Освіта в контексті стратегії країни . - С .122-131
Компетенізація освіти . - С .131-157
Архітектоника змісту освіти . - С .157-208
Енергозберігаючий посібник . - С .208-231
Інноваційні ідеї демократизації школи . - С .231-248
Політика розвитку вищої освіти України . - С .248-271
Глобалізація і освіта: від ієрархії до гетерархії . - С .271-281
Ставати філософом власної освіти . - С .281-290
Післямова. Розшук у справі викрадення Європи . - С .290-301
ББК 74в55

Рубрики: Філософія освіти,  Освіта--Україна,  Освіта--сучасна
Кл.слова (ненормированные):
Генеративна освіта -- Компетенізація -- Архітектоніка -- Глобалізація
Аннотация: Монографія розкриває основні поняття та конструктивні ідеї сучасної філософії освіти, подає досвід осмислення та вирішення головних проблем сучасної освіти й освітньої політики в демократичному суспільстві, визначає оптимальний шлях розвитку системи освіти України в європейському контексті. Книга – для широкого кола читачів у галузі освіти, викладачів педагогічних університетів, учителів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
Обкладинка
74в
К 48


    Клепко, С. Ф.
    Конспекти з філософії освіти / С. Ф. Клепко. - Полтава : ПОІППО, 2007. - 420 с. - ISBN 966-7215-77-6 : 30.00 р.
ББК 74в + 87.6

Рубрики: Філософія освіти,  Освіта--філософія
Аннотация: Досліджується багатоелементний комплекс відношень «людина – освіта – культура – наука – технології – економіка – влада – світ» в аспекті впливу на них тенденцій інтеграції і поліморфізму знання. З метою визначення засад проектування освітньої системи України як технології реаліза­ції національної ідеї актуалізуються окремі ідеї Я.А.Коменського, Г.В.Ф.Гегеля, М.Остроградського, П.Куліша, В.Вернадського у сучасному предметному полі філософії освіти. Встановлюються методи філософії освіти, роль антропологічного і соціоекономічного підходів у розвитку освіти, досліджується феномен «останніх» наук та повнота осягнення у них феномена освіти. З точки зору змісту освіти з'ясовується інтегративний потенціал математики, комп'ютерних наук, географії і громадянської освіти. Обґрунтовуються засади концептуалізації інтегративної освіти як су­часної моделі освіти в перспективах культурного і філософсько-антропологічного вимірів та її відповідності викликам інноваційного суспільства. Для філософів, працівників і дослідників у галузі освіти, студентів, слухачів курсів післядипломної педагогічної освіти.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей