Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 304811 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (15)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (91)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Педагогічна освіта<.>)
Общее количество найденных документов : 16
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-16 
1.
74.489
В 95


   
    Вища і середня педагогічна освіта : Республіканський науково-методичний збірник. Вип. 15. - Київ : Вища школа, 1991. - 118 с. - 2.00 грн
    Содержание:
Проблеми педагогічної освіти в умовах перебудови
Зязюн, І. А. Педагогічна освіта в сучасних умовах / І. А. Зязюн. - С .3
Потапенко, К. К. Вища педагогічна школа України: практика перебудови / К. К. Потапенко. - С .9
Мельниченко, О. С. Цільова програма "Учитель сільської школи" / О. С. Мельниченко, В. Ф. Моргун. - С .16
Демиденко, В. К. Перебудова психолого-педагогічної підготовки майбутнього вчителя початкових класів / В. К. Демиденко, В. П. Перепелиця. - С .20
Дослідження процесу підготовки вчителя у педагогічному вузі
Кривонос, І. Ф. Категоріальний аналіз понять "педагогічний досвід", "передовий досвід" і "новаторський досвід" / І. Ф. Кривонос. - С .26
Пашко, Л. Ф. Формування відповідального ставлення до вчительської професії у студентів педвузу / Л. Ф. Пашко. - С .35
Озольс, В. О. Використання діагностичних методик у педагогіці / В. О. Озольс, М. Ф. Лавриненко. - С .43
Зосімовський, А. В. Дослідження психологічної готовності студентів до педагогічної діяльності / А. В. Зосімовський, Л. О. Гапоненко, В. А. Григор'єва. - С .48
Самусенко, Ю. В. З досвіду використання "рейтингової" системи у процесі навчання органічної хімії в педагогічному вузі / Ю. В. Самусенко. - С .51
Падалка, Г. М. Естетична культура майбутніх вчителів та умови її формування / Г. М. Падалка. - С .56
Тхоржевський, Д. О. Психолого-педагогічні умови формування мотивації діяльності методиста з профорієнтації / Д. О. Тхоржевський, М. О. Хорвич. - С .62
Баб'як, М. М. Модульна технологія вивчення загальнотехнічних дисциплін як удосконалення професійної підготовки студентів у педвузах / М. М. Баб'як, Р. М. Стеців. - С .68
Жигилій, Н. В. Про деякі прийоми активізації пізнавальної діяльності майбутніх учителів / Н. В. Жигилій, Н. І. Казирод, Л. Ф. Українець. - С .73
Підготовка вчителя в університеті
Дружиніна, Г. О. Формування педагогічного мислення студентів університету / Г. О. Дружиніна. - С .80
Калиновський, І. С. Виховання вчителя в університеті / І. С. Калиновський. - С .84
Формування основ педагогічної майстерності
Максименко, І. Г. Виразність мовлення як показник мовної майстерності вчителя / І. Г. Максименко. - С .88
Малаканова, Л. В. Диференційований підхід у формуванні основ педагогічної майстерності майбутніх вчителів / Л. В. Малаканова. - С .91
Дмитрак, І. С. Творче оволодіння сучасною педагогічною технологією / І. С. Дмитрак, М. Д. Касьяненко. - С .96
Допрофесійна підготовка вчителя
Бургін, М. С. Педагогічна профорієнтація і відбір до педагогічних навчальних закладів / М. С. Бургін, М. М. Солдатенков. - С .101
Гоженко, Л. І. Самоосвіта у допрофесійному становленні майбутнього вчителя / Л. І. Гоженко. - С .107
Історія вищої педагогічної освіти
Майборода, В. К. Становлення і розвиток системи вищої педагогічної освіти на Україні (1917-1928 рр.) / В. К. Майборода. - С .112
ББК 74.489

Рубрики: Педагогічна освіта,  Педагогічна майстерність

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.489
В 95


   
    Вища і середня педагогічна освіта : Науково-методичний збірник. Вип. 16. - Київ : Вища школа, 1993. - 103 с. - 1.85 грн
    Содержание:
Проблеми цілісного підходу у психолого-педагогічній підготовці вчителя . - С .4
Бойко, А. М. Єдність теорії і практики у формуванні особистості вчителя: цілісний підхід / А. М. Бойко, В. О. Пащенко. - С .4
Семиченко, В. А. Реалізація принципу цілісності в професійній підготовці майбутніх учителів (психологічний аспект) / В. А. Семиченко, Я. Я. Болюбаш. - С .12
Сагарда, В. В. Концепція цілісної методичної системи підготовки педагога в умовах університетської освіти / В. В. Сагарда. - С .16
Концептуальне осмислення сутності вищої педагогічної освіти . - С .22
Франчук, Т. Й. До питання про концепцію педагогічної освіти / Т. Й. Франчук, М. М. Солдатенко. - С .22
Тарасевич, Н. М. Психолого-педагогічний компонент у професійній освіті вчителя / Н. М. Тарасевич. - С .28
Кобиляцький, І. І. Проблеми розвитку педагогічної науки і підготовки вчителя / І. І. Кобиляцький, Т. В. Дьячкова. - С .31
Духовні витоки народу у професійній підготовці вчителя . - С .39
Струманський, В. П. Гуманітарна і гуманістична освіта вчителя сучасної школи / В. П. Струманський, В. І. Цина. - С .39
Євтух, М. Б. Українська етнопедагогіка в навчально-виховному процесі як проблема вищої педагогічної освіти України / М. Б. Євтух, Т. Д. Тхоржевська. - С .45
Шляхи активізації професійно-педагогічної підготовки вчителя . - С .51
Бондарчук, Л. І. Методи активного навчання в курсі "Основи педагогічної майстерності" / Л. І. Бондарчук, Е. І. Федорчук. - С .51
Володько, В. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як один із методів розвитку творчих здібностей студентів / В. М. Володько, Т. В. Іванова. - С .56
Пуховська, Л. П. Активізація навчання в системі самостійної роботи у вищій школі США / Л. П. Пуховська. - С .62
Щербань, П. М. Навчально-педагогічні ігри - активна форма підготовки майбутніх учителів / П. М. Щербань. - С .68
Передовий педагогічний досвід: дослідження і формування . - С .74
Кривонос, І. Ф. Модель процесу становлення передового педагогічного досвіду / І. Ф. Кривонос. - С .74
Лобурець, В. Є. Педагог, реабілітований історією / В. Є. Лобурець. - С .87
Допрофесійна підготовка вчителя . - С .93
Пивовар, Н. М. Педагогічний факультатив як форма організації допрофесійної підготовки майбутніх учителів / Н. М. Пивовар. - С .93
Гриньова, М. В. Майбутню школу готуємо сьогодні / М. В. Гриньова, М. І. Степаненко. - С .96
ББК 74.489

Рубрики: Педагогічна освіта,  Професійна підготовка вчителя,  Психолого-педагогічна підготовка вчителя

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.204
К 85


    Крыжко, В. В.
    Психология в практике менеджера образования [Текст] : материалы для специалистов образовательных учреждений / В. В. Крыжко, Е. М. Павлютенков. - СПб. : КАРО, 2002. - 304 с. - ISBN 5-89815-068-4 : 8.50 грн
    Содержание:
История и предмет научного менеджмента . - С .10
Педагогический менеджмент . - С .32
Требования менеджмента к школьной образовательной среде . - 43
Психология менеджмента в образовании . - С .64
Концепция ограничений . - С .125
Ограничение 1. Неумение управлять собой . - С .127
Ограничение 2. Размытые личные ценности . - С .152
Ограничение 3. Смутные личные цели . - С .165
Ограничение 5. Недостаточность навыка решать проблемы . - С .173
Ограничение 6. Недостаток творческого подхода . - С .197
Ограничение 7. Неумение влиять на людей . - С .207
Ограничение 8. Неумение обучать . - С .218
Ограничение 9. Низкая способность формировать коллектив . - С .235
Ограничение 10. Неумение управлять конфликтами . - С .238
Определение собственных ограничений . - С .254
Изучение курса "Основы менеджмента в школе" . - С .258
ББК 74.204

Рубрики: Школознавство,  Педагогічна освіта,  Менеджмент--освіта,  Освітній менеджмент--психологія
Аннотация: Научно-методическое пособие посвящено основам психологии образовательного менеджмента, анализу его функциональных уровней и специфических методов в управлении деятельностью педагогических работников. Психология менеджмента рассматривается в гуманистическом, личностно-ориентированном аспекте. Подробно исследуются основные ограничесния педагогической деятельности, приводятся методики, направленные на повышение эффективностиучебно-воспитательной работы в школе, сохранение психического здоровья всех участников образовательного процесса, утверждения гуманного характера взаимоотношений в школе. Рекомендовано руководителям учебных заведений, работникам отделов образования, психологам, педагогам, студентам педагогических вузов.
Доп.точки доступа:
Павлютенков, Е.М.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.00я73
С 13


    Савин, Н. В.
    Педагогика [Текст] : учеб. пособие для учащихся пед. училищ по спец. № 2001 / Н.В. Савин. - М. : Просвещение, 1972. - 303 с. - (в пер.) : 3.54 грн
ББК 74.00я73

Рубрики: Педагогічна освіта
Кл.слова (ненормированные):
піонерська організація

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.00я73
О-75


   
    Основы вузовской педагогики [Текст] : Учеб. пособие для студ. универс. - Ленинград : Издательство ЛГУ, 1972. - 311 с. - (в пер.) : 2.87 грн
ББК 74.00я73

Рубрики: Педагогічна освіта

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.00я73
П 24


   
    Педагогика [Текст] : учеб. пособие для школьных пед. училищ / Ред. Б.П. Есипов. - М. : Просвещение, 1967. - 414 с. - (в пер.) : 2.73 грн
ББК 74.00я73

Рубрики: Педагогічна освіта
Доп.точки доступа:
Есипов, Б.П. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
74.00я73
П 24


   
    Педагогика [Текст] : учеб. для пед. инст. / Ред. И.А. Каиров. - М. : Учпедгиз, 1956. - 436 с. - (в пер.) : 4.50 грн
ББК 74.00я73

Рубрики: Педагогічна освіта
Доп.точки доступа:
Каиров, И.А. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
74.00я73
П 24


   
    Педагогика [Текст] : учеб. пособие для студентов пед. ин-тов / Сост. Н.И. Болдырев, Н.К. Гончаров, Б.П. Есипов, Ф.Ф. Королев. - М. : Просвещение, 1968. - 526 с. - (в пер.) : 4.07 грн
ББК 74.00я73

Рубрики: Педагогічна освіта
Доп.точки доступа:
Болдырев, Н.И. \сост.\
Гончаров, Н.К.
Есипов, Б.П.
Королев, Ф.Ф.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
81.2Укр
К 68


    Коротєєва-Камінська, В. О.
    Викладання української мови та українознавства у вищих навчальних закладах (історичний аспект) [Текст] : навчальний посібник / В. О. Коротєєва-Камінська. - Київ : ВД "Професіонал", 2006. - 304 с. - ISBN 966-370-018-1 : 28.00 р.
ББК 81.2Укр

Рубрики: Вища школа--викладання української мови--історія,  Вища школа--викладання українознавства--історія,  Українська мова--історія викладання--ВНЗ,  Українознавство--історія викладання--ВНЗ,  Педагогічна освіта

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
74.04
Л 70


    Лодатко, Є. О.
    Моделювання педагогічних систем і процесів : монографія / Є. О. Лодатко. - Слов'янськ : СДПУ, 2010. - 148 с. : табл., рис. - ISBN 978-966-1554-31-2 : 18.00 р.
    Содержание:
Системи знань і моделювання в соціокультурному просторі . - С .9-38
Моделювання типів освітніх систем . - С .38-48
Інформаційне моделювання дидактичних об'єктів і процесів . - С .48-87
Моделювання дидактичної структури уроків у загальноосвітній школі . - С .87-107
Моделювання функціональної орієнтайії методичних дисциплін у фаховій підготовці майбутнього вчителя . - С .107-123
проектування підготовкиуправлінських кадрів освітніх установ до аналітичної діяльності . - С .123-136
ББК 74.04

Рубрики: Освітні системи--моделювання,  Освітні системи--типи,  Освіта--управління,  Педагогічна освіта,  Дидактичні процеси
Аннотация: У моногрфії розглядаються теоретико-методологічні питання, пов'язані з моделюванням соціокультурних об'єктів (процесів), зокрема тих, що функціонують у національному педагогічному просторі: освітніх систем, дидактичних об'єктів як інформаційних і структурних утворень, часткових дидактик як носіїв функціональної орієнтації тощо, підготовки управлінських кадрів до аналітичної діяльності.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-16 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей