Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 304811 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (1)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Профільне навчання<.>)
Общее количество найденных документов : 316
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
74.202.4
Г 93


    Гузеев, В. В.
    Планирование результатов образования и образовательная технология [Текст] : метод. пособие / В.В. Гузеев. - М. : Народное образование, 2001. - 240 с. - (Системные основания образовательной технологии). - ISBN 5-87953-148-1 : Б. ц.
    Содержание:
Постановка целей в образовательной технологии . - С .3
Содержание образования и профильная дифференциация образовательного процесса . - С .23
Уровневая дифференциация обучения . - С .42
Оценочные школы в образовательной технологии . - С .66
Как поставить рейтинговую систему оценок . - С .77
Альтернативные рейтинговые системы, комбинированные оценочные системы . - С .87
Тест как измерительный инструмент . - С .96
Образовательные модели школ. Образовательные технологии . - С .125
Развитие образовательной технологии . - С .171
Оригиналы заданий тестов SAT . - С .221
ББК 74.202.4

Рубрики: Профільне навчання,  Оцінювання--рейтингова система,  Уміння--термінологічні моделі
Аннотация: Каковы терминологические модели умений? Как построить рейтинговую систему оценок? Какой должна быть профильная ориентация? Ответы на эти многочисленные вопросы вы найдёте в этой книге. Предназначена специалистам в области образования - научным работникам, управленцам разных уровней, преподавателям и студентам педагогических университетов. Будет также полезна учителям и методистам.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.202.4
А 64


    Аніскіна, Н. О.
    Організація профільного навчання в сучасній школі [Текст] : метод. посібник / Н.О. Аніскіна. - Х. : Видавнича група "Основа", 2003. - 176 с. - (Б-ка ж-лу "Управління школою"). - ISBN 966-8245-48-2 : 5.90 грн
    Содержание:
Теоретико-практичні основи організації профільного навчання . - С .7
Нормативне та науково-методичне забезпечення профільного навчання . - С .43
З досвіду роботи шкіл . - С .115
Анотований каталог перспективного педагогічного досвіду (за матеріалами періодичних видань) . - С .168
ББК 74.202.4

Рубрики: Профільне навчання
Аннотация: Організація профільного навчання в сучасній школі - це наступна робота з досвіду директорів шкіл Донецької області в рамках започаткованого у 2002 році проекту освітнього маркетингу "Директор - директору: поділимось досвідом". Автори проекту Тесленко Валентин Вікторович, начальник Головного управління освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації, кандидат педагогічних наук, заслужений працівник освіти України Соф'янц Едуард Матвійович, ректор Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент, член-кореспондент Академії педагогічних наук України, заслужений учитель України. Головна ідея проекту - дійова підтримка освітянських управлінських ініціатив.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.202.4
П 78


   
    Програмно-методичне забезпечення профільного навчання [Текст] : Каталог / упоряд. Є. О. Пахомова. - Миколаїв : Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2003. - 25 с. - (в обкл.) : 2.00 р.
ББК 74.202.4

Рубрики: Профільне навчання
Доп.точки доступа:
Пахомова, Є.О. \упоряд.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.202.4
Г 93


    Гузик, Микола Петрович (1941).
    Профільне навчання: як організувати, не зруйнувавши школу [Текст] : метод. посібник. Ч. 1 / М. Гузик. - Київ : Редакція загальнопедагогічних газет, 2005. - 112 с. - (Б-ка "Шк. світу"). - ISBN 966-8651-24-3 : 3.95 р.
    Содержание:
Загальна характеристика моделі Авторської школи М. П. Гузика
Функції та структура освітніх підрозділів навчально-виховного комплексу
ББК 74.202.4

Рубрики: Профільне навчання,  Авторська школа--організація,  Особистісно орієнтований підхід--школярі
Аннотация: У книжці викладено принципи, структуру та особливості організації Авторської школи, в основу моделі якої покладено особистісно зорієнтований підхід до учня. Профільність у ній слід розглядати як формування в школі різних освітніх підрозділів відповідно до особливостей і рівня розвитку розумової діяльності учнів уже з перших років перебування дитини в школі. У першій частині книжки йдеться про принципи побудови структури та організацію навчально-виховного процесу в Авторській школі, способи формування профільних груп молодших школярів та методи роботи в різних профільних групах. У другій частині книжки будуть розміщені додатки практичного характеру. Для керівників шкіл, управленців, учителів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.202.4
Б 88


    Броневщук, С. Г.
    Профильное обучение в щколе: Вопросы организации и содержания [Текст] : В помощь руководителям и учителям школ / С.Г. Броневщук. - М. : Издательский дом "Витязь-М", 2004. - 208 с. - ISBN 5-901525-05-1 : 34.98 р.
    Содержание:
Профильное обучение в школе - новый социальный заказ общества . - С .5
Профильная дифференциация обучения в сельской школе . - С .28
Социально-экономические основы профильной дифференциации обучения в сельских школах . - С .29
Социально-экономическое и социальное обоснование качеств личности выпускника - его модели . - С .38
Психолого-дидактические основы отбора предметного содержания образования при конструировании учебных планов профильного обучения в сельских школах . - С .47
Некоторые особенности конструирования предметного содержания профильного образования учащихся сельских школ . - С .57
Усиление прикладной направленности и исследовательских функций обучения . - С .59
Создание условий для развития формально-логического и творческого мышления школьников . - С .62
Методологическая и мировоззренческая основы учебных планов профильной дифференциации обучения . - С .67
Возможность выбора профиля обучения в сельских школах . - С .69
Учебные планы профильного обучения учащихся сельских школ . - С .72
Учебные планы профильного обучения учащихся сельских школ с концентрированным изучением учебного материала ряда предметов по полугодиям . - С .103
Этнографический аспект учебных планов. Учебные планы для школ с обучением на родном языке (не русском) или с изучением родного языка . - С .107
Учебные планы общеобразовательной и профессиональной подготовки в 10-12 классах сельских школ-комплексов "Сельская средняя школа - СПТУ" . - С .114
Учебные планы профессиональной подготовки учащихся на базе сельских школ-комплексов "Сельская средняя школа - СПТУ" . - С .126
Профильное образование и Единый государственный экзамен . - С .142
Подготовка педагогических кадров к практическому осуществлению профильного обучения старшеклассников . - С .1650
Уроки реформы школы 1970-1980 гг. и их учет в ходе предстоящей модернизации . - С .174
Материалы из истории организации и практического осуществления педагогического эксперимента по профильной дифференциации обучения в школах РСФСР в 1988-1992 гг. . - С .192
ББК 74.202.4

Рубрики: Профільне навчання
Аннотация: В предстоящие годы в старших классах общеобразовательных школ вводится профильное обучение учащихся. В предлагаемом пособии рассматриваются возможные пути решения проблем, которые могут возникнуть в процессе этой работы.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.202.4
Г 93


    Гузик, Микола Петрович (1941).
    Профільне навчання: як організувати, не зруйнувавши школу [Текст] : метод. посібник у 2-х ч. Ч. 2 / М. Гузик. - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ", 2005. - 128 с. - (Б-ка "Шк. світу"). - ISBN 966-8070-34-8 : 3.33 р.
    Содержание:
Комбінована система організації навчально-виховного процесу
Характеристика компонентів Комбінованої системи
Управління Авторською школою М. П. Гузика
ББК 74.202.4

Рубрики: Профільне навчання,  Навчально-виховний процес--організація
Аннотация: У книжці подано Комбіновану систему оррганізації навчально-виховного процесу в контексті індивідуальногог та персоніфікованого профілю навчання. Для керівників шкіл, учителів, управлінців

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
74.200.536
П 84


   
    Професійне самовизначення старшокласників [Текст] : Метод. посібник / упоряд. Л. Шелестова. - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ" : Видавництво Л. Галіцина, 2006. - 128 с. - (Б-ка "Шк. світу"). - ISBN 966-420-032-8. - ISBN 966-356-068-1 : 4.82 р.
    Содержание:
Психолого-педагогічні засади професійного самовизначення
Профільне навчання в системі загальної середньої освіти . - С .6
Сутність професійного самовизначення школярів . - С .10
Організаційно-педагогічне забезпечення процесу . - С .20
Мета профорієнтаційної роботи . - С .25
Форми і методи профорієнтаційної роботи . - С .28
Формування в учнів готовності до професійного самовизначення
Економічний профіль навчання . - С .40
Природничо-математичний профіль навчання (на прикладі курсу інформатики) . - С .53
Взаємодія школи та міжшкільного навчально-виробничого комбінату . - С .67
Опис професії "Банківський менеджер" . - С .78
Зразок професіограми . - С .80
Експериментальна програма курсу "Основи вибору професії" (34 год). ДЛя учнів 9-х класів середніх загальноосвітніх шкіл . - С .82
Зразок профорієнтаційного кроку . - С .88
Програма курсу "Основи сімейної економіки. Людина у світі професій сфери економіки" (34 год). Для учнів 9-х класів середніх загальноосвітніх шкіл . - С .104
Ділова гра "Аукціон" . - С .110
Дізайнер. Загальна характеристика професії . - С .115
Схема-картка дослідження особистості учня . - С .121
ББК 74.200.536

Рубрики: Профільне навчання,  Професійне самовизначення,  Професії
Аннотация: У посібнику розкриваються психолого-педагогічні основи підготовки учнів середніх загальноосвітніх шкіл до професійного самовизначення в умовах профільного навчання. Посібник містить конкретні рекомендації для педагогічних працівників щодо здійснення навчально-виховної роботи з учнями старших класів середніх загальноосвітніх шкіл, спрямованої на їх підготовку до усвідомленого вибору майбутньої професії. Для учителів та психологів загальноосвітніх навчальних закладів, студентів педагогічних вищих навчальних закладів.
Доп.точки доступа:
Шелестова, Л. \упоряд.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
74.204.1
К 53


   
    Книга керівника навчально-виховного закладу [Текст] : довідкові матеріали для організації діяльності навчально-виховного закладу / упоряд. Б. М. Терещук. - Харків : ПП "Торсінг плюс", 2006. - 768 с. - (Б-ка вчителя). - ISBN 966-404-240-4 : 25.00 р.
    Содержание:
Загальні положення
Управління в галузі
Державні стандарти в галузі
Ліцензування освітніх послуг
Навчально-виховний процес
Методичне забезпечення
Платні послуги
Безпека життєдіяльності
Документи про освіту
Працівники галузі
ББК 74.204.1

Рубрики: Освіта--нормативні документи,  Освіта--загальні положення,  Освіта--управління,  Освіта--державні стандарти,  Навчально-виховний процес,  Освіта--працівники,  Освіта--безпека життєдіяльності,  Безпека життєдіяльності--освіта,  Освіта--документація,  Керівник навчально-виховного закладу,  Атестація--державна підсумкова,  Профільне навчання,  Іспити--державні,  Методичні рекомендації--навчання,  Олімпіади--Всеукраїнські,  Конкурси--Всеукраїнські,  Досягнення учнів--вимоги,  Вищі навчальні заклади--умови прийому--Україна
Доп.точки доступа:
Терещук, Б.М. \упоряд.\
Скиба, В.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Яловиця, О.
    Спецкурс " Практичне право " [Текст] : (Для учнів 8-их класів) / О. Яловиця // Управління школою. - 2004. - №13. - С. 1-8.(вкладиш)
ББК 74.202.4

Рубрики: Профільне навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Ковпак, С.
    Організаційно-педагогічне забезпечення профільної освіти [Текст] / С. Ковпак // Відкритий урок : Розробки, технології, досвід. Науково-методичний журнал. - 2004. - N7/8. - С. 46-48.
ББК 74.204.1 + 74.202

Рубрики: Профільне навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей