Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 304811 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (6)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Родинна педагогіка<.>)
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7
1.
Обкладинка
74.03(4УКР)я73
Л 93


    Любар, О. О.
    Історія української школи і педагогіки : Навч. посібник / О.О. Любар, М.Г. Стельмахович, Д.Т. Федоренко; За ред. О.О. Любара. - Київ : "Знання", 2003. - 450 с. - (Вища освіта ХХІ століття). - ISBN 966-620-180-1 (В опр.) : 13.61 грн
    Содержание:
Предмет і завдання історії української педагогіки . - С .13
Виховання у первісному суспільстві . - С .21
Навчання і виховання дітей на землях сучасної України в епоху палеоліту . - С .21
Народно-педагогічні уявлення в епоху трипільської культури . - С .31
Зародження і розвиток українського родинного виховання . - С .42
Сім'я і родинне виховання в Україні з найдавніших часів до ХІХ ст. . - С .42
Доля української родини й домашнього виховання у ХХ ст. . - С .48
Народна педагогіка як прародителька школи й педагогічної науки . - С .52
Історія української народної педагогіки . - С .52
Історія української етнопедпгогіки . - С .58
Писемність давніх цивілізацій і виникнення школи . - С .68
Роль писемності, вірувань, побуту й обрядів у вихованні дітей та молоді . - С .68
Першоукраїнський літопис Влесова книга - унікальна писемна пам'ятка . - С .77
Писемність "неписьменних" першоукраїнців . - С .86
Школа, освіта і зародження педагогічної думки в Київській Русі . - С .96
Школа і освіта за часів християнізації Русі . - С .96
Навчальні книги в школах Київської Русі . - С .102
Зародження і розвиток вітчизняної педагогічної думки . - С .106
Виховання й школи України в XIV - XV ст. . - С .110
Українське шкільництво в XIV - XV ст. . - С .110
Визначні діячі української національної педагогіки епохи Відродження Павло Русин і Юрій Дрогобич . - С .118
Школа й педагогічна думка епохи українського національного відродження і розвитку XVІ - XVІІІ ст. . - С .122
Освітня политіка Речі Посполитої в Україні . - С .122
Розширення мережі українських національних шкіл та розвиток педагогічної думки в Україні ХVІ - XVІІІ ст. . - С .125
Козацька педагогіка про формування інтелекту, духовності та тіловиховання . - С .149
Освітні діяльність і педагогічні погляди Григорія Сковороди . - С .159
Григорій Сковорода про спорідненість виховання з природою та його народність . - С .159
Дидактичні погляди Григорія Сковороди . - С .165
Спадщина Г.С.Сковороди - втілення багатовікового етнопедагогічного досвіду українського народу . - С .166
Розвиток школи й пеадгогіки на Закарпатті. Педагогічні ідеї О.В.Духновича . - С .171
Розвиток школи й педагогіки на Закарпатті . - С .171
Педагогічні ідеї О.В.Духновича . - С .176
Освітній рух першої половини ХІХ ст. Педагогічна думка українських просвітителів Т.Г.Шевченка, М.І.Костомарова, П.О.Куліша . - С .185
Освітня програма Кирило-Мефодіївського товариства та діяльність його членів . - С .185
Педагогічні погляди Т.Г. Шевченка . - С .189
Просвітницька діяльність і педагогічні ідеї М.Костомарова і П.Куліша . - С .195
Видатний український педагог К.Д. Ушинський . - С .202
Утиски української школи у другій половині ХІХ ст. Педагогічні ідеї М.П. Драгоманова і Б.Д. Грінченка . - С .218
Українська педагогіка й шкільництво в Галичині . - С .233
Педагогічні погляди І.Я. Франка . - С .249
Розвиток школи й педагогічної думки на Буковині . - С .265
Основні концепції розвитку школи й педагогіки України наприкінці ХІХ - на початку ХХ ст. . - С .278
Школа кінця ХІХ - початку ХХ ст. . - С .278
Педагогічні ідеї у творчості українських просвітителів кінця ХІХ - початку ХХ ст. . - С .287
Національна школа і педагогіка в Українській Народній Республіці . - С .301
Розвиток українського шкільництва в УНР . - С .301
І.І. Огієнко -фундатор українського шкільництва . - С .306
М.С. Грушевський про українську школу . - С .309
Педагогічна діяльність С.Ф. Русової та Г.Г. Ващенка . - С .317
С.Ф. Русова про національну систему освіти та виховання . - С .317
Г.Г. Ващенко про національне виховання української молоді . - С .324
Українська школа й педагогіка між двома світовими війнами. Педагогічна діяльність А.С. Макаренка . - С .334
Українське шкільництво й педагогіка (1918-1939 рр.) . - С .334
Реформування змісту шкільної освіти в УРСР . - С .352
Педагогічна діяльність А.С. Макаренка . - С .358
Стан освіти, школи й педагогі в Україні у 50-90-х роках ХХ ст. . - С .368
Розвиток українського шкільництва і освіти в період зміцнення тоталітаризму . - С .368
Криза освіти та наміри реформування шкільництва до 90-х років ХХ ст. . - С .378
Видатний український педагог В.О. Сухомлинський . - С .385
Українські школи й освітні діячі в країнах світу . - С .399
Розвиток українського шкільництва в країнах світу . - С .399
Рідна книга в житті української діаспори . - С .405
Український дитячий фольклор у навчальних книгах зарубіжних шкіл українознавства . - С .419
Освіта і педагогіка в Україні - незалежній державі . - С .430
відродження національної системи виховання і педагогіки в період перебудови й будівництва Української держави . - С .430
Розвиток освіти в незалежній Україні та її пріоритети у ХХІ столітті . - С .442
ББК 74.03(4УКР)я73

Рубрики: Українська школа--історія,  Педагогіка--історія--Україна,  Родинна педагогіка,  Народна педагогіка,  Українська педагогіка--Галичина--Буковина,  Українське шкільництво--Галичина--Буковина
Аннотация: Це один з перших навчальних посібників у якому на системній основі подається аналіз становлення і розвитку автентичної педагогічної думки українського шкільництва національної освіти народних традицій родинно-шкільного і громадянського виховання дітей та молоді на теренах України з найдавніших часів до сучності. За змістом посібник відповідає програмі навчальної дисципліни "Історія української педагогіки та шкільництва" для вищих навчальних закладів, затвердженої Міністерством освіти і науки України.

Доп.точки доступа:
Стельмахович, М.Г.
Федоренко, Д.Т.
Любар, О.О. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.9
Р 60


   
    Родинна педагогіка [Текст] : навчальний посібник. - Київ : Видавець Парапан, 2002. - 216 с. - ISBN 966-95933-6-0 : 10.20 р.
    Содержание:
Розвиток теорії сімейного виховання в Україні . - С .3-20
Родинні виховні традиції . - С .21-37
Формування педагогічної культури батьків . - С .38-94
Діяльність учителя з формування педагогічної культури батьків . - С .38-73
Педагогічна культура сучасної української сім'ї . - С .74-94
Виховання дітей у молодій сім'ї . - С .95-106
Проблеми виховання дітей у сучасній молодій сім'ї . - С .95-106
Спілкування батьків з дітьми - основа родинного виховання . - С .107-110
Взаємодія сім'ї і школи в процесі розвитку особистості дитини . - С .111-136
Система шкільно-родинного виховання в педагогічний спадщині В. Сухомлинського . - С .111-126
Співпраця батьків і педагогів у формуванні високих моральних якостей молоді (за Іваном Огієнком) . - С .127-136
Основні напрями взаємовпливу сім'ї, школи і громадскості . - С .137-172
Співпраця школи, сім'ї та громадскості у моральному вихованні учнів . - С .137-153
Виховання природою - завдання батьків і педагогів . - С .154-158
Соціально-педагогічний вплив на ситуацію сімейної наркотизації . - С .159-172
Роль сім'ї і школи у формуванні професійної спрямованості старшокласників . - С .173-186
Теоретичні основи взаємодії сім'ї та школи з формування профорієнтації . - С .173-174
Основні напрямки роботи школи й батьків з питань профорієнтації старшокласників . - С .175-179
Формування в молоді власного "Я" через профорієнтацію . - С .179-186
Додатки . - С .187-205
Література . - С .206-214
ББК 74.9

Рубрики: Родинна педагогіка,  Сімейне виховання--теорія--Україна

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Чорна, О.
    Виховання шанобливого ставлення до людей у школі-родині [Текст] / О. Чорна // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - Киев : Деміур, 2006. - N 10. - С. 22-23.
ББК 74.24(4УКР)731 + 74.200.251

Рубрики: Родинна педагогіка,  Школа-родина,  Родинне виховання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Шерстюк, Н. М.
    "Родинний дім" - центр батьківської просвіти [Текст] / Н. М. Шерстюк // Виховна робота в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 2. - С. 17-19.
ББК 74.205.1

Рубрики: Родинна педагогіка,  Центри батьківської просвіти
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Петік, Л.
    Мудра любов плекає особистість [Текст] : родинна педагогіка Драгоманових і Косачів / Л. Петік // Палітра педагога : Науково-методичний додаток до жарналу "Дошкільне виховання". - 2012. - N 2. - С. 3-5
ББК 74.03(4Укр)5

Рубрики: Родинна педагогіка
Доп.точки доступа:
Українка, Л. \о ней\
Драгоманов, М.П. \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Черничко, Антоніна.
    Розвиток української національної школи [Текст] / А. Черничко // Директор школи : для керівників середніх навчальних закладів. - 2016. - N 1/2. - С. 68-103
ББК 74.200.522 + 74.247.1(4Укр)

Рубрики: Родинна педагогіка,  Національне виховання--сільська школа,  Національне виховання--проект,  Музеї--шкільні--модель,  Музеї--шкільні--літературно-краєзнавчі,  Учнівське самоврядування--козацька педагогіка
Кл.слова (ненормированные):
українська національна школа -- національно свідома особистість -- шкільне учнівське об'єднання -- козацька республіка

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Ходанич, Л.
    Поетична педагогіка Марійки Підгірянки [Текст] / Л. Ходанич // Учитель початкової школи : науково-методичний журнал. - 2018. - N 9. - С. 22-25
УДК

Рубрики: Родинна педагогіка
Доп.точки доступа:
Підгірянка, М.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей