Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (1)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>U=74.03(4)<.>)
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.
74.03(4)
Я 45


    Якименко, С. І.
    Гуманістичні ідеї в педагогічній спадщині М.І. Пирогова та О.М. Корфа: порівняльний аналіз : монографія / С. І. Якименко, Ю. М. Лавренчук. - Київ : Видавничий Дім "Слово", 2015. - 208 с. - ISBN 978-966-194-222-5 : 87.00 р.
ББК 74.03(4)

Рубрики: Історія педагогічної думки,  Реформаторська педагогіка
Доп.точки доступа:
Лавренчук, Ю.М.
Пирогов, М.І.
Корф, М.О.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.


    Филиппов, Ю. В.
    Лингвокультурные аспекты исторического развития методики преподавания иностранных языков в Европе и России [Текст] / Ю. В. Филиппов, А. М. Фирсова, Л. Ю. Никшикова // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2007. - N 2. - С. 180-191.
ББК 74.03(4)

Рубрики: Історія педагогіки--Європа--Росія,  Іноземні мови--викладання--історія
Доп.точки доступа:
Фирсова, А.М.
Никшикова, Л.Ю.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Писарева, Л.
    Детский сад: историческое наследие, проблемы, тенденции развития [Текст] : опыт европейских стран / Л. Писарева // Дошкольное воспитание : научно-методический журнал. - 2013. - N 8. - С. 118-124. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0012-561X
ББК 74.03(4)

Рубрики: Дошкільна освіта--історія--Європа
Аннотация: Статья знакомит с историей возникновения, становления и развития системы дошкольного воспитания и образования в различных европейских странах. Прослеживаются пути создания и роста числа различных типов дошкольных учреждений, что было обусловлено социально-экономическими и психолого-педагогическими факторами. Дается определение понятию "предшкольное образование" , раскрываются его цели, задачи, содержание и значение в системе школьного образования. Рассматриваются различные подходы специалистов к определению возраста начала обучения детей, соответсвующего их физическому развитию. Особое внмание уделено роди детской игры на различных ступенях формирования личности ребёнка.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Максимов, Олександр.
    Освітні пріоритети: історіографія й перспективи [Текст] / О. Максимов // Біологія і хімія в рідній школі. - 2015. - N 1. - С. 6-10. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
ББК 74.03(4) + 74.04(0)

Рубрики: Історія освіти--освітні пріоритети--СРСР,  Обов'язкова освіта--тривалість--Центральна Європа,  Повна середня освіта--тривалість--зарубіжні країни
Кл.слова (ненормированные):
типи навчання -- освітні парадигми

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Грицай, Ю. О.
    Фізичне виховання школярів та його направленість на формування здорового способу життя у педагогічному доробку В.О. Сухомлинського / Ю. О. Грицай, С. В. Бірюк // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. Педагогічні науки : збірник наукових праць. - 2015. - N 1. - С. 86
ББК 74.03(4)

Рубрики: Історія педагогічної думки--персоналії,  Фізичне виховання--школа,  Здоров'я школярів
Кл.слова (ненормированные):
Здоров'язберігаючі технології
Доп.точки доступа:
Бірюк, С.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей