Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>U=74.202.22<.>)
Общее количество найденных документов : 20
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20  
1.
74.202.22
О-51


    Оконь, В.
    Основы проблемного обучения [Текст] : посібник / В. Оконь. - М. : Просвещение, 1968. - 208 с. - 3.27 грн
ББК 74.202.22

Рубрики: Проблемне навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.202.22
М 36


    Махмутов, М. И.
    Организация проблемного обучения в школе [Текст] : кн. для учителей / М.И. Махмутов. - М. : Просвещение, 1977. - 240 с. - (в пер.) : 3.17 грн
ББК 74.202.22

Рубрики: Проблемне навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.202.22
К 88


    Кудрявцев, В. Т.
    Проблемное обучение: истоки, сущность, перспективы [Текст] : методические рекомендации / В.Т. Кудрявцев. - М. : Знание, 1991. - 80 с. - (Педагогика и психология). - ISBN 5-07-001687-3 : 1.22 грн
ББК 74.202.22

Рубрики: Проблемне навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.202.22
И 48


    Ильницкая, И. А.
    Проблемные ситуации и пути их создания на уроке [Текст] : методические рекомендации / И.А. Ильницкая. - М. : Знание, 1985. - 80 с. - (Педагогика и психология ; № 1). - 0.73 р.
ББК 74.202.22

Рубрики: Процес навчання,  Проблемне навчання,  Проблемні ситуації--урок,  Творче мислення--учні

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.202.22
П 35


   
    Питання проблемного навчання [Текст] : збірник / рец. Б. І. Коротяєв. - Київ : Радянська школа, 1978. - 126 с. - (Педагогічна б-ка). - (в обкл.) : 3.17 грн
ББК 74.202.22

Рубрики: Проблемне навчання,  Проблемне навчання--індивідуальний підхід
Доп.точки доступа:
Коротяєв, Б.І. \рец.\
Соколова, О.Д.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.202.22
Ф 95


    Фурман, А. В.
    Проблемні ситуації в навчанні [Текст] : кн. для вчителя / А.В. Фурман. - Київ : Радянська школа, 1991. - 191 с. - ISBN 5-330-01121-3 : 8.30 грн
    Содержание:
Психолого-педагогічні умови ефективного застосування проблемних ситуацій у навчанні
Проблемність як провідна закономірність пізнавального процесу . - С .10
Проблемність у навчанні . - С .17
Умови ефективного впровадження проблемності в практику навчання . - С .26
Навчальні проблемні ситуації: психологічний зміст і значення в пізнавальній діяльності учнів . - С .39
Закономірності функціонування навчальної проблемної ситуації . - С .47
Роль і функції проблемної ситуації в активізації розумової діяльності школярів . - С .54
Методика застосування проблемних ситуацій на уроці
Проблемний урок і його ознаки . - С .67
Психолого-педагогічне проектування проблемних ситуацій у навчанні . - С .73
Проблемна ситуація як засіб пред'явлення навчальних цілей . - С .81
Методика й техніка застосування проблемних ситуацій під час вивчення нового матеріалу . - С .92
Методика застосування проблемних ситуацій під час закріплення знань та вдосконалення вмінь учнів . - С .104
Методика застосування проблемних ситуацій у процесі узагальнення й систематизації знань . - С .122
Методика застосування проблемних ситуацій на етапі повторення, перевірки, контролю й корекції знань і вмінь учнів . - С .134
Методика застосування системи проблемних ситуацій під час вивчення розділу навчальної програми . - С .144
Диференційований підхід до учнів під час застосування проблемних ситуацій
Реалізація індивідуального і диференційованого підходів у процесі проблемного навчання . - С .152
Рівень проблемності навчальних завдань - провідний критерій диференційованого підходу до учнів . - С .157
Стимулювання пізнавальної активності школярів як фактор оптимізації розумового розвитку . - С .161
Педагогічне керівництво пізнавальною активністю учнів різних вікових категорій . - С .178
ББК 74.202.22

Рубрики: Проблемні ситуації--навчання,  Проблемне навчання,  Проблемні ситуації--урок
Аннотация: В посібнику розкриваються науково-методичні основи застосування проблемних ситуацій у процесі навчання в загальноосвітній школі. Автором запропоновано новий підхід до розуміння навчальної проблемності як засобу активізації познавальної активності та розумового розвитку учнів. Висвітлюються, зокрема, психолого-педагогічні умови організації, проектування й ефективної реалізації проблемних ситуацій на уроці з урахуванням диференційованого підходу до учнів різних вікових категорій. Для вчителів, методистів, студентів, учснів і викладачів педвузів та педучилищ, наукових працівників.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Заболотний, О.
    Розвиток навчально-пізнавальної активності учнів [Текст] : вступна оглядова тема / О. Заболотний // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах. - 2004. - N12. - С. 27-29. . - ISSN 0130-5263
ББК 74.202.22 + 74.202.51

Рубрики: навчально-пізнавальна активність,  Проблемне навчання,  Проблемні ситуації

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Белякова, Е.
    Педагогика понимания: прикладные аспекты [Текст] / Е. Белякова // Учитель. - 2008. - № 4. - С. 88-89.
ББК 74.202.22

Рубрики: Педагогіка розуміння

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Балясевич, Л.
    Соціалізація особистості через проблемно-ситуативне навчання [Текст] / Л. Балясевич // Історія України. - 2011. - N 12. - С. 8-9.
ББК 74.202.22 + 74.266.7

Рубрики: Соціалізація--учні,  Проблемно-ситуативне навчання--правознавство

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Сухенко, Т. П.
    Методи навчання в структурі сучасного уроку [Текст] / Т. П. Сухенко // Хімія : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 13/14. - С. 2-4.
ББК 74.202.22

Рубрики: Методи навчання,  Проблемне навчання,  Пояснювально-ілюстративні методи,  Репродуктивний метод навчання
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20  
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей