Поисковый запрос: (<.>U=74.202.22<.>) |
Общее количество найденных документов : 20
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1.  | 74.202.22 О-51
Оконь, В. Основы проблемного обучения [Текст] : посібник / В. Оконь. - М. : Просвещение, 1968. - 208 с. - 3.27 грн ББК 74.202.22
Рубрики: Проблемне навчання
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>2.  | 74.202.22 М 36
Махмутов, М. И. Организация проблемного обучения в школе [Текст] : Кн. для учителей / М.И. Махмутов. - М. : Просвещение, 1977. - 240 с. - (в пер.) : 3.17 грн ББК 74.202.22
Рубрики: Проблемне навчання
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>3.  | 74.202.22 К 88
Кудрявцев, В. Т. Проблемное обучение: истоки, сущность, перспективы [Текст] : методические рекомендации / В.Т. Кудрявцев. - М. : Знание, 1991. - 80 с. - (Педагогика и психология). - ISBN 5-07-001687-3 : 1.22 грн ББК 74.202.22
Рубрики: Проблемне навчання
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>4.  | 74.202.22 И 48
Ильницкая, И. А. Проблемные ситуации и пути их создания на уроке [Текст] : методические рекомендации / И.А. Ильницкая. - М. : Знание, 1985. - 80 с. - (Педагогика и психология ; № 1). - 0.73 р. ББК 74.202.22
Рубрики: Процес навчання,
Проблемне навчання,
Проблемні ситуації--урок,
Творче мислення--учні
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>5.  | 74.202.22 П 35
Питання проблемного навчання [Текст] : збірник / рец. Б. І. Коротяєв. - Київ : Радянська школа, 1978. - 126 с. - (Педагогічна б-ка). - (в обкл.) : 3.17 грн ББК 74.202.22
Рубрики: Проблемне навчання,
Проблемне навчання--індивідуальний підхід
Доп.точки доступа Коротяєв, Б.І. \рец.\
Соколова, О.Д.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>6.  | 74.202.22 Ф 95
Фурман, А. В. Проблемні ситуації в навчанні [Текст] : Кн. для вчителя / А.В. Фурман. - Київ : Радянська школа, 1991. - 191 с. - ISBN 5-330-01121-3 : 8.30 грн Содержание: Психолого-педагогічні умови ефективного застосування проблемних ситуацій у навчанні Проблемність як провідна закономірність пізнавального процесу . - С .10 Проблемність у навчанні . - С .17 Умови ефективного впровадження проблемності в практику навчання . - С .26 Навчальні проблемні ситуації: психологічний зміст і значення в пізнавальній діяльності учнів . - С .39 Закономірності функціонування навчальної проблемної ситуації . - С .47 Роль і функції проблемної ситуації в активізації розумової діяльності школярів . - С .54 Методика застосування проблемних ситуацій на уроці Проблемний урок і його ознаки . - С .67 Психолого-педагогічне проектування проблемних ситуацій у навчанні . - С .73 Проблемна ситуація як засіб пред'явлення навчальних цілей . - С .81 Методика й техніка застосування проблемних ситуацій під час вивчення нового матеріалу . - С .92 Методика застосування проблемних ситуацій під час закріплення знань та вдосконалення вмінь учнів . - С .104 Методика застосування проблемних ситуацій у процесі узагальнення й систематизації знань . - С .122 Методика застосування проблемних ситуацій на етапі повторення, перевірки, контролю й корекції знань і вмінь учнів . - С .134 Методика застосування системи проблемних ситуацій під час вивчення розділу навчальної програми . - С .144 Диференційований підхід до учнів під час застосування проблемних ситуацій Реалізація індивідуального і диференційованого підходів у процесі проблемного навчання . - С .152 Рівень проблемності навчальних завдань - провідний критерій диференційованого підходу до учнів . - С .157 Стимулювання пізнавальної активності школярів як фактор оптимізації розумового розвитку . - С .161 Педагогічне керівництво пізнавальною активністю учнів різних вікових категорій . - С .178 ББК 74.202.22
Рубрики: Проблемні ситуації--навчання,
Проблемне навчання,
Проблемні ситуації--урок
Аннотация: В посібнику розкриваються науково-методичні основи застосування проблемних ситуацій у процесі навчання в загальноосвітній школі. Автором запропоновано новий підхід до розуміння навчальної проблемності як засобу активізації познавальної активності та розумового розвитку учнів. Висвітлюються, зокрема, психолого-педагогічні умови організації, проектування й ефективної реалізації проблемних ситуацій на уроці з урахуванням диференційованого підходу до учнів різних вікових категорій. Для вчителів, методистів, студентів, учснів і викладачів педвузів та педучилищ, наукових працівників.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>7.  |
Заболотний, О. Розвиток навчально-пізнавальної активності учнів [Текст] : вступна оглядова тема / О. Заболотний> // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах. - 2004. - N12. - С. 27-29.
. - ISSN 0130-5263 ББК 74.202.22
+ 74.202.51
Рубрики: навчально-пізнавальна активність,
Проблемне навчання,
Проблемні ситуації
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>8.  |
Белякова, Е. Педагогика понимания: прикладные аспекты [Текст] / Е. Белякова> // Учитель. - 2008. - № 4. - С. 88-89.
ББК 74.202.22
Рубрики: Педагогіка розуміння
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>9.  |
Балясевич, Л. Соціалізація особистості через проблемно-ситуативне навчання [Текст] / Л. Балясевич> // Історія України. - 2011. - N 12. - С. 8-9.
ББК 74.202.22
+ 74.266.7
Рубрики: Соціалізація--учні,
Проблемно-ситуативне навчання--правознавство
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>10.  |
Сухенко, Т. П. Методи навчання в структурі сучасного уроку [Текст] / Т. П. Сухенко> // Хімія : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 13/14. - С. 2-4.
ББК 74.202.22
Рубрики: Методи навчання,
Проблемне навчання,
Пояснювально-ілюстративні методи,
Репродуктивний метод навчання
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
|
|