Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 306119 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (17)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Методи навчання<.>)
Общее количество найденных документов : 98
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
74.202.23
Л 65


    Лихачев, Б. Т.
    Воспитательные аспекты обучения [Текст] : Учеб. пособие по спецкурсу для студентов пед. ин-тов. / Б.Т. Лихачев. - М. : Просвещение, 1982. - 192 с. - (в пер.) : 2.68 грн
ББК 74.202.23

Рубрики: Навчально-виховний процес--організація,  Зміст освіти,  Навчальні плани,  Методи навчання,  Методи виховання,  Навчання--виховний аспект

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.00
П 24


   
    Педагогіка [Текст] : Респ. науково-методичний збірник. Вип.6. - Київ : Радянська школа, 1967. - 162 с. - 3.03 грн
    Содержание:
Калмановський, Б. М. В. І. Ленін і народна освіта на Україні / Б. М. Калмановський. - С .3-14
Зайцев, В. Л. Соціальне середовище як джерело морального впливу на учнів / В. Л. Зайцев. - С .15-21
Тарасевич, Н. М. Розуміння молодшими підлітками деяких моральних понять та їх оцінні судждення / Н. М. Тарасевич. - С .22-28
Хрущ, В. Д. Виховання почуття громадського обов`язку у старшокласників / В. Д. Хрущ. - С .29-34
Питишкін-Потаніч, В. А. Роль трудових відносин у формуванні моральних якостей підлітка / В. А. Питишкін-Потаніч. - С .35-39
Розенберг, Н. М. До питання про застосування деяких понять кіберенетики і математики в педагогічних дослідженнях / Н. М. Розенберг. - С .40-46. - Бібліогр. у кінці ст.
Подласий, І. П. Дослідження об`єму елемента контролю програмованого навчання (на матеріалі лінейної програми з фізики) / І. П. Подласий. - С .47-55 : табл.
Іщенко, Б. П. Система прийомів, що сприяють застосування знань у праці / Б. П. Іщенко. - С .56-60
Векслер, С. І. Роль і засоби мотивації у навчальному процесі / С. І. Векслер. - С .61-68
Нечипоренко, Л. С. Роль схем і текстових таблиць у формуванні навчального прийому порівняння / Л. С. Нечипоренко. - С .69-76. - Бібліогр. у кінці ст.
Маланюк, И. П. Про суб`єктивізм при оцінюванні знань, навичок та вмінь (на матеріалах математики) / И. П. Маланюк. - С .77-85. - Бібліогр. у кінці ст.
Горбач, Т. І. До проблеми виховання пізнавальних інтересів підлітків у позашкільній роботі / Т. І. Горбач. - С .86-91. - Бібліогр. у кінці ст.
Роздобудько, І. Ф. Експериментальна перевірка методики здійснення політехнічного принципу в трудовому навчанні / І. Ф. Роздобудько. - С .92-100 : табл.
Скульський, Р. П. Формування технічних здібностей учнів восьмирічної школи / Р. П. Скульський. - С .101-112
Присяжнюк, К. Ф. Російська педагогічна преса з другої половини ХІХ ст. до 1917 р. / К. Ф. Присяжнюк. - С .113-128
Бондар, А. Д. Становлення і розвиток загальноосвітної школи і суспільного виховання на Україні в період воєнної інтервенції і громадської війни (1917-1920) / А. Д. Бондар. - С .129-140
Мітюров, Б. Н. Природничий матеріал у навчально-педагогічній українській літературі XVI - XVII ст. / Б. Н. Мітюров. - С .141-148
ББК 74.00

Рубрики: Методи навчання,  Педагогіка--історія--Україна,  Педагогічна преса--Росія, середина XIX ст. - початок XX ст.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.00
П 24


   
    Педагогіка [Текст] : Респ. науково-методичний збірник. Вип.3. Дидактичні питання програмованого навчання. Шляхи поліпшення методів навчання. - Київ : Радянська школа, 1966. - 177 с. - 3.57 грн
    Содержание:
Помагайба, В. І. Проблема методів і форм навчання на новому етапі розвитку радянської школи / В. І. Помагайба. - С .3-21. - Бібліогр. у кінці ст.
Шморгун, В. Ф. Деякі дидактичні вимоги до програмових підручників / В. Ф. Шморгун. - С .22-30
Сердюк, А. В. Про дозування звукової навчальної кіноінформації / А. В. Сердюк. - С .31-43. - Бібліогр. у кінці ст.
Подласий, І. П. Про деякі попередні дослідження оптимальності дози інформації в програмованих матеріалах / І. П. Подласий. - С .44-51. - Бібліогр. у кінці ст.
Скульський, Р. П. До питання про машинну перевірку знань учнів / Р. П. Скульський. - С .52-62
Черпінський, М. В. До питання програмування організації педагогічної праці в школі / М. В. Черпінський. - С .63-69
Зільберштейн, А. І. Про роль засобів наочного навчання в активізації пізнавальної діяльності учнів / А. І. Зільберштейн. - С .70-82
Чашко, Л. В. Навчальне кіно як засіб підвищення ефективності уроку в V - VIII класах / Л. В. Чашко. - С .83-94 : табл.
Артеменко, А. М. До питання про розуміння учнями V - VIII класів художньої картини / А. М. Артеменко. - С .95-106. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Векслер, Г. П. Усвідомлення учнями логічних операцій як засіб підвищення ефективності навчання у старших класах середньої школи / Г. П. Векслер. - С .106-117
Алексюк, А. М. Взаємодія дидактичних методів і прийомів як спосіб зміцнення зв`язку навчання з життям у системі уроку / А. М. Алексюк. - С .118-125
Гусак, М. П. Про підвищення мислительної активності учнів на уроках / М. П. Гусак. - С .126-134
Соколова, О. Д. Самостійна робота учнів з підручниками на уроках у V - VIII класах при вивченні нового матеріалу / О. Д. Соколова. - С .135-142. - Бібліогр. у кінці ст.
Поліщук, Г. І. Самостійні роботи з діаграмами в старших класах середньої школи / Г. І. Поліщук. - С .143-152
Кругляк, М. І. Розвиток самостійного мислення учнів при застосуванні різних методів навчання в V - VII класах / М. І. Кругляк. - С .153-161
Артамонова, Л. М. про вплив уроків різної структури на працездатність учнів у школах робітничої молоді / Л. М. Артамонова. - С .162-170
ББК 74.00

Рубрики: Програмоване навчання,  Методи навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.202.4
С 40


    Сиротенко, Г. О.
    Сучасний урок [Текст] : інтерактивні технології навчання / Г.О. Сиротенко. - Х. : Видавнича група "Основа", 2003. - 80 с. - (Б-ка ж-лу "Управління школою"). - ISBN 966-8245-54-7 (в обкл.) : 5.90 р.
ББК 74.202.4

Рубрики: Методи навчання,  Інтерактивні методи навчання,  Кооперативне навчання,  Ігрові технології,  Метод проектів,  Урок

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.202.5
М 54


   
    Методы обучения в современной школе [Текст] : Сб. статей / И.В. Душина, Р.Г. Иванова, В.И. Капинос; Ред. Н.И. Кудряшев. - М. : Просвещение, 1983. - 192 с. - 2.68 грн
    Содержание:
Ладыженская, Т. А. Обучение связной речи в школе / Т. А. Ладыженская. - С .8
Капинос, В. И. О методах обучения русскому (родному) языку / В. И. Капинос. - С .26
Климентенко, А. Д. Методы преподавания иностранных языков в средней школе в современных условиях / А. Д. Климентенко. - С .43
Лейбенгруб, П. С. Пути повышения эффективности методов обучения истории / П. С. Лейбенгруб. - С .57
Кудряшев, Н. И. О методах преподавания литературы / Н. И. Кудряшев. - С .77
Ковалевская, М. К. Методы обучения географии / М. К. Ковалевская, И. В. Душина. - С .98
Иванова, Р. Г. Методы обучения на современном уроке химии / Р. Г. Иванова. - С .113
Родина, Н. А. О преподавании физики / Н. А. Родина. - С .129
Мягкова, А. Н. О современных методах обучения биологии / 152
Красновский, Э. А. Вопросы внутришкольного контроля знаний и умений с учетом единых требований к учетной подготовке школьников / Э. А. Красновский, В. З. Резникова. - С .168
ББК 74.202.5

Рубрики: Методи навчання,  Методи навчання--предмети,  Внутрішньошкільний контроль знань
Аннотация: Известные ученые-методисты характеризуют методы современного обучения предметам гуманитарного и естественнонаучного циклов на различных возрастных этапах. Пособие раскрывает перед учителями пути и тенденции совершенствования профессионального мастерства.
Доп.точки доступа
Душина, И.В.
Иванова, Р.Г.
Капинос, В.И.
Кудряшев, Н.И. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.202.1
К 30


   
    Качество знаний учащихся и пути его совершенствования [Текст] : методические рекомендации / Ред. М.Н. Скаткин, В.В. Краевский. - М. : Педагогика, 1978. - 208 с. - (в пер.) : 2.19 грн
    Содержание:
Знания в составе содержания образования и их качества . - С .7
Методы достижения качеств полноценных знаний . - С .40
Проверка качеств знаний учащихся . - С .90
Преодоление отставания в усвоении знаний . - С .162
ББК 74.202.1

Рубрики: Знання,  Якість знань--формування,  Якість знань--перевірка,  Методи навчання
Аннотация: В книге дается попытка комплексно раскрыть важнейшие теоретические и практические вопросы качества обучения учащихся в общеобразовательной школе. Авторы рассматривают такие вопросы, как место знаний в целостном содержании образования, качества знаний, условия, средства и методы их формирования. В работе даются научно обоснованные рекомендации учителю по определению уровня знаний учащихся и конкретных средств его проверки, а также рассматривается организация деятельности учителя по устранению отставаний учащихся в усвоению отставаний учащихся в усвоении знаний. Книга адресована учителям средней школы. Она поможет им в борьбе за высокое качество знаний учащихся.
Доп.точки доступа
Скаткин, М.Н. \ред.\
Краевский, В.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
74.202.5
Б 12


    Бабанский, Ю. К.
    Методы обучения в современной общеобразовательной школе [Текст] : учебное пособие / Ю.К. Бабанский. - М. : Просвещение, 1985. - 208 с. - (Б-ка учителя по общ. пробл. теориии обучения и воспитания). - (в пер.) : 3.42 грн
    Содержание:
Проблемы методов обучения в советской педагогике . - С .3
Классификация методов обучения . - С .26
Требования к выбору методов обучения . - С .44
Как выбирать оптимальные методы обучения . - С .68
Словесные методы обучения . - С .84
Наглядные методы обучения . - С .100
Практические методы обучения . - С .118
Проблемно-поисковые и репродуктивные методы обучения . - С .136
ББК 74.202.5

Рубрики: Методи навчання,  Наочні методи навчання,  Словесні методи навчання,  Практичні методи навчання,  Логічні методи навчання,  Самостійна робота учнів,  Контроль знань учнів,  Самоконтроль--учні
Аннотация: Книга знакомит учителей с основными направлениями совершенствованияметодов обучения, условиями их оптимального выбора в конкретных педагогических ситуациях.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
74.202.5
А 48


    Алексюк, А. М.
    Методи навчання і методи учіння [Текст] : метод. посібник / А.М. Алексюк. - Київ : "Знання", 1980. - 48 с. - ("Педагогічна" ; № 5). - 0.39 грн
ББК 74.202.5

Рубрики: Методи навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
74.202.5
Л 49


    Лернер, И. Я.
    Дидактические основы методов обучения [Текст] : монография / И.Я. Лернер. - М. : Педагогика, 1981. - 186 с. - 3.42 грн
    Содержание:
Состояние проблемі методов обучения и логика ее исследования . - С .8
Цели обучения и состав современного содержания образования . - С .36
Способы усвоения видов содержания образования . - С .70
Система общедидактических методов обучения . - С .94
Общедидактические методы обучения как теоретическое основание интерпретации и регулирования явлений обучения . - С .132
Общедидактические и частнопредметные методы обучения . - С .157
ББК 74.202.5

Рубрики: Методи навчання,  Мета навчання,  Зміст навчання,  Творчі здібності--школярі,  Навчання--концепція
Аннотация: В монографии на основе результатов многолетнего теоретического и экспериментального исследования излагается целостная концепция методов обучения, обосновывается система дидактических методов, напправленных на совершенствованиепроцессов обучения и развитие творческих способностей школьников. Адресована научным работникам в области педагогики. Будет интересна также и учителям средней школы.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
74.202
Д 44


   
    Дидактика средней школы. Некоторые проблемы соврем. дидактики [Текст] : Учеб. пособие / Ред. М.Н. Скаткин. - 2-е изд., перераб. и доп. - М. : Просвещение, 1982. - 319 с. - (в пер.) : 4.39 грн
ББК 74.202

Рубрики: Дидактика,  Принципи навчання,  Методи навчання,  Диференційоване навчання
Доп.точки доступа
Скаткин, М.Н. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей