Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>U=74.202.42<.>)
Общее количество найденных документов : 589
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
74.202.42
Р 58


   
    Робота з обдарованими дітьми [Текст] : навч. видання / М. О. Володарська, А. І. Настенко [и др.]. - Х. : Видавнича група "Основа", 2010. - 190 с. - ("Б-ка ж-лу "Початкове навчання та виховання" ; вип. 1 (73)). - ISBN 978-617-00-0432-1 : 5.00 р.
    Содержание:
Стратегії успішної роботи з обдарованими дітьми
Виявлення обдарованих та здібних дітей
Етапи розвитку творчої особистості
Особливості роботи з обдарованими дітьми
Із досвіду роботи з обдарованими дітьми
ББК 74.202.42 + 88.621-724

Рубрики: Обдаровані діти--початкова школа
Доп.точки доступа:
Володарська, М.О.
Настенко, А.І.
Пілаєва, О.М.
Полуніна, С.М.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.202.42
Б 24


    Барановська , Т. В.
    Організація системи роботи з обдарованою учнівською молоддю : інструктивно-методичний лист / Т. В. Барановська. - Миколаїв : ОІППО, 2011. - 20 с. - 4.00 р.
ББК 74.202.42

Рубрики: Обдарована молодь--організація роботи

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.202.42
П 78


   
    Про організацію впровадження інклюзивної освіти в навчально-виховний процес : інструктивно-методичний лист / упоряд.: К. О. Пінюгіна, В. П. Ляхова. - Миколаїв : ОІППО, 2011. - 64 с. - 7.00 р.
ББК 74.202.42

Рубрики: Інклюзивна освіта--психологічний аспект,  Навчально-виховний процес--інклюзивна освіта
Доп.точки доступа:
Пінюгіна, К.О. \упоряд.\
Ляхова, В.П. \упоряд.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
Обкладинка
74.202.42
Р 79


    Ротфорт, Д. В.
    Індивідуальне навчання учнів 1-4 класів. Нормативно-правове забезпечення, орієнтовне календарно-тематичне планування, методичні рекомендації / Д. В. Ротфорт. - Х. : Видавнича група "Основа", 2012. - 238 с. - ISBN 978-617-00-1386-6 : 27.00 р.
ББК 74.202.42

Рубрики: Початкова школа--індивідуальне навчання,  Індивідуальне навчання--1-4 класи
Аннотация: Посібник містить науково-методичні роз'яснення вимог чинних нормативно-правових актів МОН молодьспорту України щодо організації і проведення навчального процесу за індивідуальною та індивідуально-груповою формами навчання в початковій (малочисельній) школі; орієнтовне календарно-тематичне планування навчальних предметів за індивідуальною формою навчання у 1-4-х класах (для 1-го класу - за новою.навчальною програмою (К.:Видавничий дім "Освіта", 2012)); методичні рекомендації щодо організації самостійгної домашньої роботи молодших школярів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.202.42
С 32


    Сергеева, Т. Ф.
    Система работы с одаренными детьми: теория и практика [Текст] / Т. Ф. Сергеева, Н. А. Пронина, Е. В. Сечкарева. - Ростов-на-Дону : "Феникс", 2011. - 284 с. - (Школа развития). - ISBN 978-5-222-18803-3 : 55.00 р.
ББК 74.202.42

Рубрики: Обдаровані діти--організація роботи,  Обдаровані діти--методичні рекомендації,  Обдаровані діти--система роботи
Доп.точки доступа:
Пронина, Н.А.
Сечкарева, Е.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.202.42
О-64


   
    Організаційно-педагогічні засади формування інформаційного простору профільної школи [Текст] : метод. посібник / М. І. Піддячий [и др.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2013. - 144 с. - ISBN 978-966-644-335-2 : 50.00 р.
    Содержание:
Методологічні засади формування освітнього середовища профільної школи
Методика професійної орієнтації в умовах освітнього середовища профільної школи
ББК 74.202.42

Рубрики: Профільна школа--Інформаційний простір,  Професійна орієнтація,  Освітньо-виховний простір--формування
Кл.слова (ненормированные):
інформаційний простір -- електронний підручник
Доп.точки доступа:
Піддячий, М.І.
Доротюк, В.І.
Левченко, Н.Г.
Туташинський, В.І.
Чудакова, В.П.
Національна академія педагогічних наук України
Інститут педагогіки НАПН України


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
74.202.42
П 56


    Пономаренко, Л. В.
    Особистісно орієнтований підхід як важлива умова ефективності процесу навчання в початковій школі [Текст] : метод. посібник / Л. В. Пономаренко. - Х. : Видавнича група "Основа", 2015. - 175 с. - ("Б-ка ж-лу "Початкове навчання та виховання" ; вип. 6). - ISBN 978-617-00-2404-6 : 3.00 р.
ББК 74.202.42

Рубрики: Початкова школа--особистісно орієнтований підхід--навчання,  Особистісно орієнтований підхід--навчання--початкова школа

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
Обкладинка
74.202.42
І-65


   
    Інклюзивне навчання : досвід упровадження / упоряд. А. Колупаєва. - Київ : Шкільний світ, 2015. - 200 с. - (Б-ка "Шк. світу"). - ISBN 978-617-7287-12-3 : 65.00 р.
    Содержание:
Законодавче забезпечення інклюзивного навчання . - С .8
Психологічний супровід у системі інклюзивного навчання . - С .22
Педагогічні умови організації інклюзивного навчання . - С .82
Діяльність асистента вчителя в інклюзивному середовищі . - С .104
Індивідуалізація як умова інклюзивного навчання . - С .124
Технології інклюзивного навчання . - С .148
Етика спілкування з особами з особливими потребами . - С .176
ББК 74.202.42

Рубрики: Інклюзивне навчання
Аннотация: Інклюзивна освіта як сучасна інноваційна тенденція широко обговорюється в наукових колах, педагогічною та градською спільнотами. Ця книжка допомагає узагальнити проблему, дати законодавчу базу для інклюзивного навчання в загальноосвітніх закладах України, розкрити досвід зарубіжних країн та представити конкретні розробки вітчизняних авторів. Зокрема, у виданні подано зразки уроків у школі з інклюзивним навчанням, методику складання індивідуальної програми розвитку дитини з особливими потребами, діагностичні матеріали для учнів, батьків. Для шкільних психологів, педагогів, усіх, хто переймається проблемами інтеграції дітей з особливими потребами в загальносвітнє середовище.

Доп.точки доступа:
Колупаєва, А. \упоряд.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Марков, Н.
    У каждого старшеклассника гимназии - своя образовательная траектория [Текст] / Н. Марков // Завуч для администрации школ : Научно-практический журнал. - 2004. - N5. - С. 5-10.
ББК 74.202.42

Рубрики: Диференційоване навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


   
    Програма розвитку профільного навчання учнів старшої школи Чернівецької області на 2003-2007 рр. [Текст] // Управління освітою. - 2004. - №22. - С. 10.
ББК 74.202.42

Рубрики: Профільне навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей