Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (41)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (10)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Антонець, М.$<.>)
Общее количество найденных документов : 31
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-31 
1.
74.00
П 24


   
    Педагогика [Текст] : Науово-методичний збірник. Вип. 25. - Київ : Радянська школа, 1986. - 88 с. - 1.71 грн
    Содержание:
Ярмаченко, М. Д. Реформа загальноосвітньої і професійної школи - важлива складова частина удосконалення соціалістичного суспільства : Актуальні проблеми навчання і виховання у загальноосвітній школі / М. Д. Ярмаченко. - С .3-12. - Бібліогр. у кінці ст.
Алексюк, А. М. Єдність змісту і методів навчання (методологічний аспект) : Актуальні проблеми навчання і виховання у загальноосвітній школі / А. М. Алексюк, Т. А. Катушонок. - С .13-16. - Бібліогр. у кінці ст.
Мальований, Ю. І. До питання про здвоєний урок у старших класах : Актуальні проблеми навчання і виховання у загальноосвітній школі / Ю. І. Мальований, В. Є. Римаренко. - С .16-20
Паламарчук, В. І. Проблема поєднання слова і наочності в сучасній дидактиці : Актуальні проблеми навчання і виховання у загальноосвітній школі / В. І. Паламарчук. - С .20-24. - Бібліогр. у кінці ст.
Вороніна, Л. П. Принципи побудови системи міжпредметних завдань для формування умінь узагальнення і систематизації світоглядних знань учнів : Актуальні проблеми навчання і виховання у загальноосвітній школі / Л. П. Вороніна, Л. О. Хомич. - С .24-29
Волинський, В. П. Ефективність використання на уроках шкільного технічного центру : Актуальні проблеми навчання і виховання у загальноосвітній школі / В. П. Волинський. - С .29-33
Зайцева, З. Г. Умови раціональної організації виховної роботи з важковиховуваними учнями : Актуальні проблеми навчання і виховання у загальноосвітній школі / З. Г. Зайцева. - С .33-37
Пєтухова, Л. Є. Діагностика ставлення молодших підлітків до виконання громадських доручень : Актуальні проблеми навчання і виховання у загальноосвітній школі / Л. Є. Пєтухова. - С .37-41
Скрипченко, Н. Ф. Дослідне систематичне навчання шестирічних дітей у школах і дошкільних закладах УРСР : Питання навчання дітей шестирічного віку / Н. Ф. Скрипченко. - С .42-48 : табл.
Кочіна, Л. П. Вибір і поєднання методів навчання для успішного засвоєння нового матеріалу учнями підготовчих класів : Питання навчання дітей шестирічного віку / Л. П. Кочіна. - С .48-51
Андрієвський, Б. М. Прогностичний підхід до визначення перспектив розвитку шкільної освіти : Школознавство і економіка народної освіти / Б. М. Андрієвський, В. О. Затуренська. - С .52-56
Ярошенко, О. Г. Готовність вчителя до використання передового педагогічного досвіду : Школознавство і економіка народної освіти / О. Г. Ярошенко. - С .57-60
Антонець, М. Я. Педагогічні ідеї В. Г. Короленка : Історія педагогіки і зарубіжна педагогіка / М. Я. Антонець. - С .61-66. - Бібліогр. у кінці ст.
Мацейків, Т. І. Передові діячі української культури і педагогіки про працю та її виховне значення : Історія педагогіки і зарубіжна педагогіка / Т. І. Мацейків. - С .66-70. - Бібліогр. у кінці ст.
Сухомлинська, О. В. Марксистсько-ленінськи принципи критики буржуазної педагогіки в працях радянських дослідників 20-30 - х років (на прикладі Франції) : Історія педагогіки і зарубіжна педагогіка / О. В. Сухомлинська. - С .70-76. - Бібліогр. у кінці ст.
Степанюк, В. І. Розвиток мережі сільської неповної середньої школи в Українській РСР : Історія педагогіки і зарубіжна педагогіка / В. І. Степанюк. - С .77-80 : табл.
Тхоржевська, Т. Д. Прогнозування розвитку середніх навчальних закладів системи народної освіти вченими ЧССР : Історія педагогіки і зарубіжна педагогіка / Т. Д. Тхоржевська. - С .80-85. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.00

Рубрики: Педагогічна наука
Кл.слова (ненормированные):
ШЕСТИЛІТКИ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.202
З-69


   
    Зміст і технології шкільної освіти : матеріали звітної наукової конференції інституту педагогіки АПН України 30-31 березня 2004 року. Ч. 1. - Київ : Педагогічна думка, 2004. - 132 с. - ISBN 966-95062-0-4 : 13.00 р.
    Содержание:
Мадзігон, В. М. Філософський аспект безперервної освіти / В. М. Мадзігон. - С .3
Бібік, Н. М. Профільна школа: проблеми наукового супроводження / Н. М. Бібік. - С .6
Бурда М. І. Логіко-пізнавальний компонент методики навчання / М. І. Бурда. - С .9
Трубачева, С. Е. Дидактичні особливості інтеграції змісту освіти в умовах профільного навчання / С. Е. Трубачева. - С .10
Бондар, С. П. Сутність компетентісного підходу до змісту освіти / С. П. Бондар. - С .11
Барановська, О. В. Сутність інформаційних копетентностей учнів як складової змісту освіти / О. В. Барановська. - С .12
Кизенко, В. І. Основні підходи до формування змісту профільного навчання / В. І. Кизенко. - С .13
Корсакова, О. К. Системно-структурний підхід до розробки змісту освіти / О. К. Корсакова. - С .15
Липова, Л. А. Сучасні тенденції диференціації змісту освіти / Л. А. Липова. - С .15
Момот, Л. Л. Методологічні знання в змісті шкільної освіти / Л. Л. Момот. - С .16
Вашуленко, О. В. Проблема наступності в педагогічній теорії / О. В. Вашуленко. - С .17
Осадчук, Р. І. Проблема розвитку комунікативної компетентності учнів основної школи / Р. І. Осадчук. - С .18
Березівська, Л. Д Концепція реформування шкільної освіти П.М. Ігнатьєва (1915-1916) / Л. Д Березівська. - С .19
Антонець, М. Я. Рекомендації В.О. Сухомлинського щодо запобігання перевантаженню учнів / М. Я. Антонець. - С .20
Бондар, Л. С. С. Калиновський та його лекційні курси / Л. С. Бондар. - С .21
Дічек, Н. П. Нові аспекти дослідження освітної спадщини Феофана Прокоповича / Н. П. Дічек. - С .22
Єфіменко, Н. В. Дидактичні принципи навчання як педагогічна проблема / Н. В. Єфіменко. - С .24
Пироженко, Л. В. Проблеми відбору змісту освіти у вітчизняній школі початку ХХ ст. / Л. В. Пироженко. - С .25
Самоплавська, Т. О. Вітчизняні педагогі минулого в працях М. Демкова / Т. О. Самоплавська. - С .26
Філімонова, Т. В. Видатний педагог і психолог минулого - І. Сікорський / Т. В. Філімонова. - С .27
Антонець, Н. Б. Участь С. Черкасенка у становленні національної освіти (1917-1919) / Н. Б. Антонець. - С .28
Довбенко, Т. В. Метод проектів - складова реформи освіти / Т. В. Довбенко. - С .29
Жеребна, М. С. Віденська публіцістика 1805-1848 років про культуру та освіту на Західноукраїнських землях / М. С. Жеребна. - С .30
Цзихуа, Ли. В.А. Сухомлинський о качествах преподавателя / Ли Цзихуа. - С .31
Шевченко, С. М. Дитячий будинок по вулиці Ярославська, 40 / С. М. Шевченко. - С .32
Єгоров, Г. С. Суспільствознавча освіта у ліцеях Франції: методологія і зміст / Г. С. Єгоров. - С .32
Мельниченко, Б. Ф. Організація профільного навчання учнів старшої загальноосвітньої школи США / Б. Ф. Мельниченко. - С .33
Локшина, О. І. Тенденції розвитку старшої школи в країнах Західної Європи / О. І. Локшина. - С .34
Лавриненко, Н. М. Принципи соціалізації учнівської молоді у сучасних західноєвропейських країнах / Н. М. Лавриненко. - С .36
Першукова, О. О. Особливості організації та змісту навчання іноземної мови у західноєвропейській старшій школі на сучасному етапі / О. О. Першукова. - С .37
Волинець, Л. Л. Нормативно-педагогічне забезпечення змісту мистецької освіти у ліцеях Франції / Л. Л. Волинець. - С .38
Глушко, О. З. До проблеми розвитку культурологічних засад у педагогічній літературі України, США та Канади (досвід української діаспори) / О. З. Глушко. - С .39
Диба, С. Г. Відносини виховного партнерства в системі скаутингу / С. Г. Диба. - С .40
Заіченко, Н. В. Організація профільного навчання учнів у процесі позашкільної роботи в США / Н. В. Заіченко. - С .41
Зубченко, О. С. Сучасний етап розвитку західноєвропейських педагогічних технологій / О. С. Зубченко. - С .42
Максименко, О. О. З історії розвитку професійно-орієнтованого навчання іноземних мов у Західній Європі / О. О. Максименко. - С .43
Нагорна, О. О. Модульлний принцип організації навчального процесу (французький досвід) / О. О. Нагорна. - С .44
Литвиненко, В. Ю. Особливості використання середнього балу при оцінюванні учнівських знань у системі середньої освіти Франції / В. Ю. Литвиненко. - С .45
Волощук, І. С. Програми для обдарованих і талановитих дітей / І. С. Волощук, В. П. Шепотько. - С .46
Лопухівська, А. В. Особливості організації навчальної діяльності у сільських загальноосвітних закладах / А. В. Лопухівська. - С .48
Мелешко, В. В. Особливості функціонування малокомплектних шкіл у сільській місцевості / В. В. Мелешко. - С .49
Мельник Ю, С. Сутність алгоритмічної культури особистості / Ю, С. Мельник Ю. - С .50
Паламарчук, О. М. Основи вивчення культурологічного компоненту змісту освіти профільної школи в сільській місцевості / О. М. Паламарчук. - С .52
Романенко, Л. В. Компоненти змісту курсу "Природознавство" в основній школі / Л. В. Романенко. - С .53
Ільченко В. Р. Теоретичні основи формування природничо-наукової картини світу / В. Р. Ільченко. - С .54
Гуз, К. Ж. До теоретичних основ цілісності природничо-наукової освіти / К. Ж. Гуз. - С .55
Ільченко, О. Г. Формування природничо-наукової картини світу в учнів початкової школи / О. Г. Ільченко. - С .56
Водолазька, Т. В. Моделювання як умова діалогу "теплої" та "холодної" картин світу молодших школярів / Т. В. Водолазька. - С .57
Рибалко, Л. М. Формування природничонаукової картини світу під час вивчення біології в 7-9 класах / Л. М. Рибалко. - С .59
Мащенко, О. М. Формування ПНКС засобами географії / О. М. Мащенко. - С .60
Коваленко, В. С. Формування уявлень про природничонаукову картину світу засобами шкільного курсу хімії / В. С. Коваленко. - С .62
Ковчин, Н. Розвиток мислення школярів у процесі формування природничо-наукової картини світу / Н. Ковчин. - С .63
Волошина, Н. Й. Вивчення української літератури за вимогами державних освітніх стандартів / Н. Й. Волошина. - С .64
Бійчук, Г. Л. Література постмодернізму: ріальність чи віртуальність? / Г. Л. Бійчук. - С .66
Сімакова, Л. А. Принцип інтеграції навчального матеріалу з рідної (російської) і світової літератури в програмах основної школи / Л. А. Сімакова. - С .67
Снєгірьова, В. В. Забезпечення контекстуального вивчення курсу "література" для шкіл з російською мовою навчання (5 клас) / В. В. Снєгірьова. - С .68
Фасоля, А. М. Концептуальні засади особистісно-зорієнтовананого навчання на уроках літератури / А. М. Фасоля. - С .69
Шевченко, З. О. Особливості методики вивчення української літератури в профільних гуманітарних класах / З. О. Шевченко. - С .70
Братко, В. О. Від жанру - до змісту: вивчення новел О. Генрі на уроках зарубіжної літератури (7 клас) / В. О. Братко. - С .71
Кузнєцова, Г. П. Підготовка вчителя-словесника у процесі педагогічної практики з української літератури / Г. П. Кузнєцова. - С .72
Логвіненко, Н. М. Вплив фольклору на розвитокписемної літератури / Н. М. Логвіненко. - С .73
Одинець, І. В. Сучаснв література в старших класах середньої школи / І. В. Одинець. - С .75
Паламар, С. Формування поняття "художня деталь" в учнів 5-6 класів / С. Паламар. - С .76
Яценко, Т. О. Особливості вивчення літератури українського модернізму в 10-11 класах / Т. О. Яценко. - С .77
Гудзик, І. П. Знання, уміння й навички у програмах з мови / І. П. Гудзик. - С .78
Курач, Л. І. Визначення змісту навчання російського діалогічного мовлення / Л. І. Курач. - С .79
Бакуліна, Н. В. Про результати діагностування учнів перших класів з розвитку аудіювання мовою іврит / Н. В. Бакуліна. - С .80
Корсаков, В. О. Розвиток писемного російського мовлення на основі мовленнєвознавчих понять / В. О. Корсаков. - С .81
Безруков, І. В. Країнознавчий принцип відбору текстів для формування і розвитку культури усного спілкування учнів 1-2 класів / І. В. Безруков. - С .82
Асанова, Л. Н. Розвиток у першокласників кримськотатарського усного мовлення / Л. Н. Асанова. - С .83
Редько, В. Г. Професійна майстерність учителя у раціональному використанні підручника з іноземної мови для середньої школи / В. Г. Редько. - С .83
Плахотник, В. М. Фабульні тексти як засіб розвитку діалогічного мовлення молодших школярів на уроках англійської мови / В. М. Плахотник. - С .85
Петращук, О. П. Особливості контролю у навчанні іноземної мови учнів початкової школи / О. П. Петращук. - С .86
Басай, Н. П. Методичні засади відбору змісту навчання німецької мови учнів 4 класу загальноосвітних навчальних закладів / Н. П. Басай. - С .87
Тімченко, О. Т. Навчання французької мови на початковому етапі / О. Т. Тімченко. - С .88
Маленьких, І. В. Диференційоване навчання іноземних мов учнів початкових класів / І. В. Маленьких. - С .89
Шинкаренко, О. Ю. Англійські фразеологізми як засіб збагачення усного мовлення майбутніх учителів іноземної мови / О. Ю. Шинкаренко. - С .90
Попсуй, А. В. Інтеркультурний піхід до навчання іноземних мов у зарубіжних підручниках для середньої школи / А. В. Попсуй. - С .91
Новак, С. М. До питання організації самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів 1-2 рівнів акредитації з іноземних мов / С. М. Новак. - С .92
Галицька, М. М. Зміст поняття "готовність до іншомовного спілкування" / М. М. Галицька. - С .94
Скальська, О. В. Дидактичні умови формування змісту підручників з іноземних мов для учнів загальноосвітніх шкіл 1 ступеня / О. В. Скальська. - С .95
Кохан, О. В. Формування змісту електронних підручників з іноземних мов / О. В. Кохан. - С .96
Хорошковська, О. Н. Проблеми визначення змісту навчання української мови у школах національних меншин України / О. Н. Хорошковська. - С .97
Правова, Н. В. Аудіювання на початковому етапі навчання української мови в школах з російською мовою викладання / Н. В. Правова. - С .98
Петрук, О. М. Функціональний підхід до вивчення граматичного матеріалу / О. М. Петрук. - С .99
Скуратівський, Л. В. Реалізація внутрішньопредметних зв'язків як засобу мовленнєвого розвитку учнів / Л. В. Скуратівський. - С .100
Варзацька, Л. О. Система комплексних вправ як методичне забезпечення теорії розвивального навчання / Л. О. Варзацька. - С .101
Бондаренко, Н. В. Система роботи з розвитку мовлення учнів у новому підручнику української мови для 7 класу знз з російською мовою навчання / Н. В. Бондаренко. - С .102
Федорчук, Т. М. Мовна поведінка як соціолінгістична проблема вивчення білінгвізму / Т. М. Федорчук. - С .103
Шелехова, Г. Т. Система вправ з розвиитку вмінь сприймати мовлення в пробному підручнику для 7 класу / Г. Т. Шелехова. - С .107\4
Повхан, К. З. Оцінювання навчальних досягнень з української мови учнів-угорців 5-12 класів / К. З. Повхан. - С .105
Новосьолова, В. І. Прийоми роботи з емоційно забарвленою лексикою у пробному підручнику рідної мови для 7 класу / В. І. Новосьолова. - С .106
Плетньова, Л. В. Принципи відбору змісту текстових завдань з морфології / Л. В. Плетньова. - С .107
Ярмолюк, А. В. Подання теоретичного матеріалу у новому підручнику української мови для 7 класу шкіл з російською мовою навчання / А. В. Ярмолюк. - С .109
Лобанчук, О. А. Способи інтеграції видів художньої діяльності на уроках мови / О. А. Лобанчук. - С .110
Шуневич, О. М. Формування у старшокласників уміння конспектувати навчальні тексти як методична проблема / О. М. Шуневич. - С .111
Дворецька, Л. Способи організації емоційно-обоазного досвіду учнів у процесі інтегрованого навчання української мови в п'ятому класі / Л. Дворецька. - С .112
Красатюк, Л. М. Збагачення мовлення учнів синтаксичними конструкціями на уроках української мови і мовлення в 5 класі / Л. М. Красатюк. - С .113
Ярчук, О. С. Організація системи спостережень за довкіллям у процесі навчання грамоти / О. С. Ярчук. - С .114
Скуратівська, Г. В. Формування естетико-етичних умінь як один з провідних напрямків мовної освіти / Г. В. Скуратівська. - С .115
Топузов, О. М. Сучасний підручник з економічної і соціальної географії світу / О. М. Топузов. - С .115
Корнєєв, В. П. Методичне забезпечення курсу "географія матеріків і океанів" / В. П. Корнєєв. - С .116
Круглик, Л. І. Методологічне та методичне забезпечення курсу "загальна географія" (6 кл.) / Л. І. Круглик. - С .117
Кравчук, О. П. Структура практикуму з фізичної географії України / О. П. Кравчук. - С .118
Назаренко, Т. Г. Методологія і зміст курсу "географія України" (8-й клас) / Т. Г. Назаренко. - С .119
Ісаєва, Г. М. Метод проектів на уроках географії / Г. М. Ісаєва. - С .120
Яценко, В. С. Оцінювання навчальної діяльності учнів 5-8 класів під час проходження літньої практики з географії / В. С. Яценко. - С .121
ББК 74.202

Рубрики: Шкільна освіта--технології,  Шкільна освіта--зміст
Аннотация: Збірник містить результати наукових досліджень співробітників, аспирантів та здобувачів Інституту педагогіки АПН України за 2003 рік. Тематика досліджень присвячена теорії та практиці педагогічної новатики та інноватики. Для науковців, докторантів, аспирантів, здобувачів, учителів, студентів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
Обкладинка
74.03(4Укр)
Д 50


   
    Диференційований підхід в історії української школи (кінець XIX - перша третина XX ст.) [Текст] : Монографія / О. В. Сухомлинська [и др.]. - Київ : Педагогічна думка, 2013. - 620 с. - ISBN 978-966-644-361-1 : 70.00 р.
ББК 74.03(4Укр)

Рубрики: Українська школа--історія, кінець ХІХ - перша третина XX ст.,  Історія української школи--диференціація, кінець ХІХ - перша третина XX ст.
Аннотация: У монографії розкрито розвиток диференційованого підходу до шкільного навчання як складного загальнопедагогічного і загальнодидактичного явища педагогічної дійсності кінця ХІХ - першої третини ХХ ст. як, розширено усталені поняттєво-термінологічні й сутністі виміри його сприйняття з охопленням психологічних засад його реалізації, й соціалізаційних детермінт і суто педагогічних складників (диференціація як чинник і складова профільності навчання, диференціація як рушій створення науково-методичного забезпечення (програми, підручники, стандарти методична літератури і т. ін.). У монографії розкрито розвиток диференційованого підходу до шкільного навчання як складного загальнопедагогічного і загальнодидактичного явища педагогічної дійсності кінця ХІХ - першої третини ХХ ст.

Доп.точки доступа
Сухомлинська, О.В.
Дічек, Н.П.
Березівська, Л.Д.
Гупан, Н.М.
Бондар, Л.С.
Антонець, Н.Б.
Філімонова, Т.В.
Антонець, М.Я.
Куліш, Т.І.
Шевченко, С.М.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
37(091)(477)Сухомлинський
С 91


   
    В.О. Сухомлинський і сучасність [Текст] : науково-методичний посібник. Вип.1 / упоряд., відп. ред. М. Я. Антонець. - Київ : [б. и.], 1994. - 162 с. - 14.00 р.
УДК

Рубрики: Педагогічна думка--персоналії,  Педагогіка--історія,  Педагогіка--персоналії
Доп.точки доступа
Антонець, М.Я. \упоряд., відп. ред.\
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
    (Свободных экземпляров нет)

   Журнал

Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - Київ, 1997 - . - Периодичность не определена
2004г. т.7 N 3/4
Зміст:
Калініна, Л. Концептуальна модель системи управління ЗНЗ з позицій системно-кібернетичного підходу / Л. Калініна. - С.7-17.
Родигіна, І. Реалізація компетентнісного підходу до навчання (управлінський аспект) / І. Родигіна. - С.18-22.
Горелікова, Т. ВНЗ: теоретичні основи розвитку організаційної культури / Т. Горелікова. - С.23-30.
Климчук, І. Ділова кар'єра: принципи планування і управління / І. Климчук. - С.31-36.
Карамушка, В. Упровадження Україною загальноєвропейської стратегії збереження біологічного і ландшафтного різномаїття: інформаційна підтримка та екологічна освіта / В. Карамушка. - С.37-47.
Фатєєва, Е. Ефективність навчальної підготовки в Центрі довузівської підготовки та його результативність / Е. Фатєєва. - С.48-54.
Петрунько, О. Агресивне телебачення та його деструктивний потенціал / О. Петрунько. - С.55-60.
Ведмеденко, Б. До проблеми прогнозування у сфері виховання в молоді інтересу до занять фізичною культурою / Б. Ведмеденко. - С.61-66.
Лопушинський, І. Законодавчі перспективи утвердження державності української мови в сфері освіти УКраїни ХХІ ст.(Порівняльний аспект) / І. Лопушинський. - С.67-74.
Бондар, Ю. Інформаційний простір національних держав у контексті проблем сучасної глобалізації / Ю. Бондар. - С.75-80.
Льовкіна, О. Проблема відчуження у світлі сучасних глобалізаційних трансформацій: соціокультурний та політико-економічний аспекти / О. Льовкіна. - С.81-86.
Мєднікова, Г. Фактор міграції у культурному діалозі цивілізацій в умовах глобалізації / Г. Мєднікова. - С.87-92.
Захарієв, З. Соціалістична ідея і глобалізація / З. Захарієв. - С.92-98.
Кремешна, Т. Шляхи реформування державної політики України згідно з гендерними принципами світу / Т. Кремешна. - С.99-102.
Ельбрехт, О. Проблеми підвищення якості підготовки менеджерів зовнішньоекономічної діяльності / О. Ельбрехт. - С.13-108.
Маслікова, І. Моніторингова система педагогічного менеджменту методичної служби як стратегічний механізм розбудови освітнього простору регіону / І. Маслікова. - С.109-117.
Заріцький, П. Нова перспективна спеціалізація в університетах: вивчення та освоєння техногенних родовищ / П. Заріцький. - С.118-120.
Кортокова, О. склад і структура змісту сучасної шкільної освіти на різних рівнях його конструювання / О. Кортокова. - С.125-132.
Антонець, М. Удосконалення педагогічної майстерності за сучасних умов реорганізації вищої аграрної освіти / М. Антонець, Л. Бакай, К. Бєлікова. - С.133-137.
Кизенко, В. Формування і реалізація профільного навчання у старшій школі / В. Кизенко. - С.138-148.
Фізеші, О. Буквар як засіб соціалізації особистості першокласника / О. Фізеші. - С.149-152.
Гриневич, Л. Децентралізація управління освітньою системою (На прикладі Польщі) / Л. Гриневич. - С.153-160.
Кнорр, Н. Спільні й відмінні риси систем освіти України та США (Порівняльний аспект) / Н. Кнорр. - С.161-168.
Вдовченко, В. Програма профільного навчання для загальноосвітніх навчальних закладів з трудового навчання у 10-11 - х класах "Дизайн середовища: художня обробка деревини (маркетрі)" / В. Вдовченко, А. Коноваленко. - С.169-185
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободных экз. нет
Экз.0 (ЧЗ) занят

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
6.

   Журнал

Початкова школа : Науково-методичний журнал. - Київ : Преса України, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Выходит ежемесячно
2005г. N 9
Зміст:
Сухомлинська, О. Ідеї свободи у поглядах В.О. Сухомлинського / О. Сухомлинська. - С.1-3.
Кузь, В. Свобода і відповідальність учня у виховній системі В.О. Сухомлинського / В. Кузь. - С.4-7.
Богуш, А. Взаємозалежність свободи і відповідальності: погляд В.О. Сухомлинського / А. Богуш. - С.7-9.
Хайруліна, В. Відповідальність як умова вільного вибору особистості / В. Хайруліна. - С.10-12.
Бондар, Л. Уроки мислення серед природи у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського / Л. Бондар. - С.12-14.
Антонець, М. Перевантаження школярів: причини виникнення і шляхи запобігання та подолання / М. Антонець. - С.15-20.
Савченко, О. Етапи опрацювання художніх творів на уроках читання / О. Савченко. - С.22-27.
Коротун, І. Робота в парах у 1 класі / І. Коротун. - С.29-30.
Онопрієнко, О. Система навчальних проектів з курсу "Основи здоров'я" / О. Онопрієнко. - С.35-37.
Будак, В. Робота з соломкою / В. Будак. - С.38.
Гуцан, Л. Гра як засіб пропедевтичної профорієнтаційної роботи / Л. Гуцан. - С.51-53.
Хайруліна, В. Етика: духовні засади / В. Хайруліна, Л. Євсюкова, Л. Крисальна. - С.55-58.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
7.

   Журнал

Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - Киев : Деміур, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2006г. N 9
Зміст:
Сметанський, М. Компаративний аналіз педагогічних поглядів А.С. Макаренка і В.О. Сухомлинського / М. Сметанський. - С.3-7.
Антонець, М. Проблема педагогічної творчості вчителя у спадщині В.О. Сухомлинського / М. Антонець. - С.7-10.
Бондар, Л. Методологічна основа гуманістичних ідей духовності в педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського / Л. Бондар. - С.11-13.
Буряк, В. Навчальна діяльність у комп'ютерному середовищі / В. Буряк. - С.14-17.
Уйсімбаєва, Н. Розвиток професійної компетентності- шлях до підготовки висококваліфікованих фахівців / Н. Уйсімбаєва. - С.17-19.
Музиченко, Ю. Розвиток творчих здібностей майбутніх учителів - передумова формування мобільності / Ю. Музиченко. - С.20-22.
Кожевников, В. Наступність як загальнопедагогічний закон / В. Кожевников. - С.22-24.
Кравчук, Л. Етичні норми: соціально-психологічний інструмент впливу на віковий розвиток відповідальної поведінки молодших школярів / Л. Кравчук. - С.24-27.
Максимовська, Н. Розвиток соціальної жіночої молоді у соціально-педагогічному середовищі ВНЗ: до визначення понять / Н. Максимовська. - С.28-31.
Оленіна, Г. Виховання підлітків засобами літератури в позанавчальній роботі / Г. Оленіна
Шахірєва, Н. Організація роботи освітніх округів - один із аспектів модернізації освіти / Н. Шахірєва. - С.35-36.
Пархоменко, І. Деякі особливості організації атестації керівників загальноосвітніх навчальних закладів / І. Пархоменко. - С.37-39.
Федченко, Л. Система роботи з обдарованими дітьми в Донецькій області / Л. Федченко. - С.40-42.
Топузов, О. Формування проблеми та процес розв'язування навчальної задачі на уроках географії / О. Топузов. - С.42-44.
Сєрова, Г. Навчаємо для майбутнього сьогодні / Г. Сєрова. - С.44-47.
Земцов, І. Творчий стиль - першооснова діяльності майбутнього вчителя історії / І. Земцов, Т. Скрябіна. - С.47-49.
Юник, Д. Психолого-фізіологічні особливості формування інструментально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.50-52.
Івашньова, С. Формування методики навчання іноземної мови в початковій школі / С. Івашньова. - С.53-55.
Верещак, О. Змістова характеристика структури музичного мислення: теоретичний аспект / О. Верещак. - С.56-57.
Кобець, М. Упровадження методики індивідуального навчання іноземної мови / М. Кобець. - С.57-59.
Лисенко, Л. Провідні ідеї експериментальної педагогіки і сучасність / Л. Лисенко. - С.69-71.
Волощук, І. Фактологічна підготовка педагогів до роботи з обдарованими й талановитими школярами / І. Волощук, В. Шепотько. - С.73-75.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
8.

   Журнал

Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - Киев : Деміур, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2007г. N 9
Зміст:
Гончаренко, С. Авторська школа креативності / С. Гончаренко. - С.3-4.
Сологуб, А. Теоретичні засади і технології навчання в ліцеї / А. Сологуб. - С.5-9.
Остапчук, О. Проектування багатовимірного педагогічного процесу: пошуки нових резервів освіти / О. Остапчук. - С.10-13.
Дічек, Н. Своєрідність концепції виховання громадянина за спадщиною В.О. Сухомлинського / Н. Дічек. - С.14-16.
Антонець, М. В.О. Сухомлинський про вікові особливості і громадянське виховання підлітків / М. Антонець. - С.17-19.
Бондар, Л. В.О. Сухомлинський: про основні пріоритети у вихованні громадянськості / Л. Бондар. - С.19-22.
Заліток, Л. Бібліотека - джерело духовної культури в педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського / Л. Заліток. - С.22-24.
Буряк, В. Система дидактичних умов ефективної організації навчальної пізнавальної діяльності / В. Буряк. - С.25-27.
Саєнко, Т. Формування творчої активності майбутнього вчителя / Т. Саєнко. - С.28-31.
Шапран, О. Сучасні підходи до проблеми інноваційної підготовки майбутнього вчителя / О. Шапран. - С.31-33.
Щекатунова, Г. Застосування інформаційних технологій у діяльності сучасної школи / Г. Щекатунова. - С.34-35.
Тернопільська, В. Соціально-комунікативна культура старшокласника - важливий регулятор соціальної взаємодії / В. Тернопільська. - С.36-37.
Фатюшин, Ю. Теоретичні основи формування потреби у фізичному самовдосконаленні студентів в умовах дозвілля / Ю. Фатюшин. - С.37-40.
Твердохлєб, М. Соціальна активність - засіб сучасного виховання учнів початкових класів / М. Твердохлєб. - С.41-43.
Корсак, К. Небезпека міфів для стратегічного планування освіти і науки в ХХI столітті / К. Корсак. - С.44-46.
Топузов, О. Навчальні моделі - основа організації пізнавальної діяльності учнів на уроках географії / О. Топузов, Л. Вішнікіна. - С.47-49.
Вихрущ, А. Особливості формування альтруїстичних якостей у сучасної молоді / А. Вихрущ, І. Стецько. - С.50-52.
Ануркіна, О. Механізм адаптації - один із факторів становлення особистості в ліцейському освітньому середовищі / О. Ануркіна. - С.52-54.
Юник, Д. Адекватність самооцінки - складова саморегуляції інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.54-56.
Лебединець, Н. Гігієнічна оцінка шкільної тривожності учнів як показника психологічної атмосфери навчального середовища / Н. Лебединець. - С.57-59.
Березівська, Л. Часткові внутрішньосистемні зміни шкільної освіти УРСР у контексті прихованої русифікації (1964-1984) / Л. Березівська. - С.60-64.
Сипченко, О. Генезис досліджень із проблеми створення навчально-педагогічної літератури (друга половина ХIХ-початок ХХI ст.) / О. Сипченко. - С.64-66.
Чернишова, Є. Усиновлення як соціальний феномен: історичний контекст / Є. Чернишова. - С.67-69.
Хміль, Н. Діяльність журналу "Радянська школа" у 50-60-ті роки ХХ ст. / Н. Хміль. - С.69-71.
Павлюк, С. Школи Німеччини в умовах глобалізації та інтеграційних процесів / С. Павлюк. - С.72-75.
Степанов, І. Ідейно-організаційні джерела скаутингу / І. Степанов. - С.75-77.
Печенко, І. Виховання для життя: соціалізація особистості в дитинстві у педагогиці Монтессорі / І. Печенко. - С.78-80.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
9.

   Газета

Педагогічна газета . - Київ : "Педагогічна преса", 2004 - . - Выходит ежемесячно
2008г. N 3
Зміст:
Глобін, О. Вчений, який завжди дивився вперед: до сторіччя з дня народження Івана Тесленка / О. Глобін. - С.2.
Бурда, М. Педагогічні родзинки Івана Тесленка / М. Бурда. - С.2.
Дічек, Н. Геній досвіду: до 120-річчя з дня народження Антона Макаренка / Н. Дічек. - С.4-5.
Рябоконь, Л. Освіта по-американські / Л. Рябоконь. - С.6.
Антонець, М. Духовний оазис: авторській школі Миколи Гузика виповнюється 20 років / М. Антонець. - С.7.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
10.

   Журнал

Початкова школа : Науково-методичний журнал. - Київ : Преса України, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Выходит ежемесячно
2008г. N 4
Зміст:
Антонець, М. Творча спадщина В.О. Сухомлинського у діалозі з актуальними проблемами сучасної початкової освіти / М. Антонець. - С.5-6.
Кохно, Т. Фантазування - необхідна складова уроку розвитку зв'язного мовлення / Т. Кохно. - С.7-9.
Воронка, М. Мотивація навчальної діяльності як засіб підвищення якості знань учнів / М. Воронка. - С.21-24.
Митник, О. Технологія розвитку інтелектуальної культури майбутнього вчителя початкових класів / О. Митник. - С.44-49.
Мартиненко, С. Діагностичні методики вивчення навчально-пізнавальної діяльності ув початкових класів / С. Мартиненко. - С.52-55.
Кругляк, О. Реалізація міжпредметних зв'язків на уроках фізичної культури у початковій школі / О. Кругляк. - С.55-60.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-31 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей