Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 304811 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Дима, П$<.>)
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9
1.

   Журнал

Практичний психолог: школа : щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2012 - . - Выходит ежемесячно
2014г. N 9
Зміст:
Сосновенко, Н. Організаційні аспекти консультативної діяльності практичного психолога / Н. Сосновенко. - С.4-11
Гурлєва, Т. Пошук життєвих орієнтирів клієнтом / Т. Гурлєва. - С.12-15
Дима, П. Тернистим шляхом, або Класифікація психологічного досвіду - від початківця до фахівця / П. Дима. - С.16-24
Мирончак, К. Дитина переживає горе: запобігаємо помилкам педагогічного спілкування / К. Мирончак. - С.25-31
Романюк, М. Взаємодія педагога з першокласником із психологічною травмою / М. Романюк. - С.32-34
Нємєц, Г. Початок навчального року: домашнє завдання для батьків / Г. Нємєц. - С.35-39
Тюрютікова, І. Особливості проведення тренінгових занять для підлітків із неблагополучних сімей / І. Тюрютікова. - С.40-43
Недозим, І. Створення індивідуальної програми розвитку в контексті інклюзивного навчання дитини з аутизмом / І. Недозим. - С.44-50
Луценко, Ю. Діти із синдромом Дауна: особливі чи такі як усі / Ю. Луценко. - С.51-57
Допомагаємо дитині підготуватися до уроків : пам'ятка для батьків. - С.58-59
Рекомендації для батьків щодо профілактики посттравматичного стресового розладу в дітей. - С.60-61
Спілкуємося з дитиною, яка переживає втрату. - С.62
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Практичний психолог: дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - Киев : МЦФЕР-Україна, 2012 - . - Выходит ежемесячно
2014г. N 9
Зміст:
Сосновенко, Н. Організаційні аспекти консультативної діяльності практичного психолога4-11 / Н. Сосновенко
Гурлєва, Т. Пошук життєвих орієнтирів клієнтом / Т. Гурлєва. - С.12-15
Олексенко, С. Психологічна допомога дітям у кризових ситуаціях / С. Олексенко. - С.16-20
Мирончак, К. Дитина переживає горе: запобігаємо помилкам педагогічного спілкування / К. Мирончак. - С.21-27
Фортунатова, М. Психологічне забезпечення адаптаційного періоду / М. Фортунатова. - С.28-32
Дима, П. Тернистим шляхом, або Класифікація психологічного досвіду - від початківця до фахівця / П. Дима. - С.33-41
Палій, А. Як не потрапити на гачок психологів-маніпуляторів / А. Палій. - С.42-51
Луценко, Ю. Діти із синдромом Дауна: особливі чи такі як усі / Ю. Луценко. - С.52-58
Спілкуємося з дитиною, яка переживає втрату : рекомендації педагогам. - С.59
Допомагаємо дитині подолати посттравматичний стрес : рекомендації для педагогів. - С.60-61
Підтримаємо дитину, яка переживає посттравматичний стрес : поради для батьків. - С.62
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Практичний психолог: школа : щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2012 - . - Выходит ежемесячно
2014г. N 10
Зміст:
Литвиненко, Л. Телефонне консультування в діяльності практичного психолога / Л. Литвиненко. - С.4-11
Дима, П. Провокативна психотерапія: іронізуємо над проблемою клієнта / П. Дима. - С.12-19
Мирончак, К. Терапевтична робота з родиною, яка переживає втрату / К. Мирончак. - С.20-27
Гурлєва, Т. Притча як прийом психологічного консультування / Т. Гурлєва. - С.28-35
Романюк, М. Співпраця психологічної служби і педагогів щодо подолання посттравматичного стресового розладу в підлітків / М. Романюк. - С.36-39
Олексенко, С. Психологічна допомога дітям у кризових ситуаціях / С. Олексенко. - С.40-45
Палій, А. Як не потрапити на гачок психологів-маніпуляторів / А. Палій. - С.46-51
Кирмач, Г. Педагогічна освіта соціального педагога для роботи в загальноосвітньому навчальному закладі / Г. Кирмач. - С.53
Урахування освіти соціального педагога під час атестації фахівця. - С.54
Морєва, О. Визначення розміру місячної заробітньої плати практичного психолога / О. Морєва. - С.55-58
Як зробити спілкування з дитиною доброзичливим : пам'ятка для батьків. - С.59
Допомагаємо дитині подолати посттравматичний стрес : рекомендації для педагогів. - С.60-61
Підтримуємо дитину, яка переживає посттравматичний стрес : поради для батьків. - С.62
Порядок надання психологічної підтримки постраждалим при надзвичайній ситуації : затверджено наказом Міністерства охорони і здоров'я України від 16 червня 2014 р. №398. - С.63
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.

   Журнал

Практичний психолог: школа : щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2012 - . - Выходит ежемесячно
2014г. N 11
Зміст:
Петрунько, О. Батьківське виховання: типові помилки / О. Петрунько. - С.4-11
Терещенко, Л. Особистісна готовність практичного психолога до консультування батьків / Л. Терещенко. - С.12-19
Романюк, М. Психологічна допомога старшокласникам у подоланні наслідків травматизації / М. Романюк. - С.20-25
Романюк, М. Як зберегти себе під час роботи зі складною інформацією / М. Романюк. - С.26-29
Волкова, Л. Світ в об'єктиві, або Використання фототерапевтичних технік / Л. Волкова. - С.30-39
Майстренко, І. Позитивні і негативні аспекти дитячої агресивності / І. Майстренко. - С.40-43
Луценко, Ю. Інклюзивна освіта: українська практика впровадження / Ю. Луценко. - С.44-51
Дима, П. Провокативна психотерапія під час супроводу навчально-виховного процесу / П. Дима. - С.52-61
Малишева, О. Порядок атестації педагогічних працівників при переході на посаду практичного психолога / О. Малишева. - С.62-63
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
5.

   Журнал

Практичний психолог: дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - Киев : МЦФЕР-Україна, 2012 - . - Выходит ежемесячно
2018г. N 8
Зміст:
Дима, П. Ресурсність - визначальна риса професіонала / П. Дима. - С.4-6
Як ефективно організувати свій час : буклет. - С.7-8
Як забезпечити емоційну стійкість під час роботи зі складною інформацією. - С.9-10
Взаємодія з дитиною, що зазнала вплив стресогенних подій : чек-ліст самооцінки та організації роботи для практичного психолога. - С.11
Байер, О. Застереження для фахівця щодо роботи у стресогенній ситуації / О. Байер. - С.12-19
Байер, О. Підводне каміння у діяльності психолога-діагноста / О. Байер. - С.20-24
Філімошкіна, Н. Батьківська жорстокість: аналізуємо феномен / Н. Філімошкіна. - С.25-29
Литвин, І. Калейдоскоп батьківських зборів / І. Литвин, Т. Замедянська. - С.30-33
Слова, які допомагають дитині зростати. - С.34-35
Литвин, І. Батьки новачків та вихователі: будьмо знайомі! / І. Литвин, Т. Замедянська. - С.36-41
Терещенко, Л. Аби не згоріти на попіл, або Запобігаємо професійному вигоранню / Л. Терещенко. - С.42-45
Рівень синдрому професійного вигорання : експрес-анкета для педагогів. - С.46
Як знизити ризик синдрому вигорання. - С.47-48
8 порад для розумних батьків, як поводитися з дитиною, яка напакостила. - С.49
Загальна стратегія виховання та розвитку дитини. - С.50
Значення сім'ї для розвитку дитини. - С.51
Сосновенко, Н. Коли зміна посади призводить до зниження кваліфікаційної категорії / Н. Сосновенко. - С.52-53
Розмір заробітної плати практичного психолога, який за сумісництвом працює інструктором з фізкультури. - С.53-55
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
6.


    Дима, П.
    Тернистим шляхом, або Класифікація психологічного досвіду - від початківця до фахівця [Текст] / П. Дима // Практичний психолог: дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2014. - N 9. - С. 33-41
ББК 88.946

Рубрики: Практичний психолог--консультування--групи клієнтів,  Шкільний психолог--консультування--групи клієнтів,  Методичні об'єднання--молоді психологи--консультування--групи клієнтів
Кл.слова (ненормированные):
групи клієнтів -- консультування дітей -- консультування батьків -- консультування педагогів -- емоційний контакт -- психотерапевтичний прийом
Аннотация: Професійний рівень практичного психолога - це певна загадка. Те, що відбувається за дверима його кабінету: як він працює з клієнтом, які методи і прийоми використовує під час консультацій, - цілковита таємниця. Колеги рідко обговорюють свої досягнення і труднощі в роботі, тому молодому спеціалісту годі й сподіватися на обмін досвідом. Тож як йому за таких умов розпочати своє професійне становлення? Які засоби дадуть змогу початківцю ефективно працювати?

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Дима, П.
    Провокативна психотерапія: іронізуємо над проблемою клієнта [Текст] / П. Дима // Практичний психолог: школа : щомісячний спеціалізований журнал. - 2014. - N 10. - С. 12-19
ББК 88.94

Рубрики: Психотерапія--провокативна,  Практичний психолог--психотерапевтичні методи--провокативна психотерапія,  Практичний психолог--консультування--провокативна психотерапія
Кл.слова (ненормированные):
провокування клієнтів -- реакція клієнта на провокацію
Аннотация: Практичний психолог, який провокує клієнта, вирізняє максимальна чесність - він відверто іронізує щодо проблеми клієнта, змушуючи того то плакати, то сміятися. Використання такого підходу під час консультування дає фахівцю можливість якнайшвидше підвести клієнта до розуміння і розв'язання проблемної ситуації

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Дима, П.
    Провокативна психотерапія під час супроводу навчально-виховного процесу / П. Дима // Практичний психолог: школа : щомісячний спеціалізований журнал. - 2014. - N 11. - С. 52-61
ББК 88.62-6 + 88.94

Рубрики: Психотерапія--провокативна--навчально-виховний процес,  Шкільний психолог--психотерапія--провокативна
Кл.слова (ненормированные):
метод провокативної психотерапії -- етапи провокативного супроводу -- мотиви поведінки клієнта -- похвала/критика ідентичності
Аннотация: Однією з особливостей навчально-виховного процесу є те, що час від часу між його учасниками виникають конфлікти. Що складніша ситуація, то менше їй зарадити за допомогою традиційних прийомів комунікації: аргументів, погодження, тиску чи ультиматуму. У такому разі практичному психологу доцільно застосовувати специфічні прийоми впливу на кшталт провокації.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Дима, П.
    Ресурсність - визначальна риса професіонала [Текст] / П. Дима // Практичний психолог: дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 8. - С. 4-6
УДК

Рубрики: Практичний психолог--ресурсність
Аннотация: Фахівець-психолог не лише має володіти професійними навичками, а й вирізнятися певними особистісними якостями, зокрема вміти актуалізувати власні ресурси та оперувати ними. А ви - ресурсна фігура? Ознайомтеся зі статтею, а відтак поміркуйте й проаналізуйте, чи правильно розподіляєте, використовуєте та поповнюєте власні ресурси.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей