Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Калініна, Людмила Миколаївна$<.>)
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.
Обкладинка
37.07:005
У 67


    Калініна, Людмила Миколаївна.
    Управління загальноосвітніми навчальними закладами як активними системами: моделі та механізми [Текст] : монографія / ред. Люмила Миколаївна Калініна. - Київ : ТОВ "Конві Прінт", 2018. - 224 с. - ISBN 978-617-7724-01-7 : 62.00 р.
УДК

Рубрики: Управління школою--моделі та механізми,  Державно-громадське управління--освіта
Аннотация: У монографії представлено розв’язання наукової задачі обґрунтування теоретико-концептуальних засад державно-громадського управління закладами освіти як активними соціально-педагогічними системами в інформаційному суспільстві; подано методології побудови, модернізації та впровадження системи державно-громадського управління закладами освіти та її активного — складника комплексного механізму управління; специфіку управлінської діяльності. У монографії уперше розкрито методологічні та теоретичні основи державногромадського управління як наукового феномена та об’єкта дослідження в теорії та методиці управління освітою, концептуальні засади активних систем у тринарній системі «активна система – державно-громадське управління – механізм управління»; теоретично обґрунтовано концептуальну модель управління закладами освіти та її субмоделі, соціальний контекст механізму управління та обґрунтовано принципи дії механізмів у координатах «активність – запуск механізмів – ефективність управління»; проаналізовано взаємозв’язок бінарної системи «механізм управління – управління» та виявлено його вплив на ефективність процесу управління та управлінської діяльності керівника закладу освіти в сучасних умовах багатовекторного розвитку інформаційного суспільства. Монографія розрахована на науковців, педагогічних працівників, керівних кадрів різних ієрархічних рівнів управління, державних службовців і представників об’єднаних територіальних громад, викладачів інституцій післядипломної освіти та громадських інститутів, діяльність яких пов’язана із управлінням загальною середньою освітою; студентів, докторантів і аспірантів, які досліджують проблеми управління освітою та його реформування на інноваційних засадах.

Доп.точки доступа
Мелешко, Віра Василівна
Осадчий, Іван Григорович
Паращенко, Людмила Іванівна
Топузов, Михайло Олегович
Калініна, Люмила Миколаївна \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Український педагогічний журнал . - Київ : Інститут педагогіки НАПН України, 2015 - . - Выходит ежемесячно
2015г. N 3
Зміст:
III Всеукраїнська школа методичного досвіду "Суспільствознавча освіта в умовах сучасних цивілізаційних викликів" на Миколаївщині. - С.5-8. : кольор. фотогр.
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Розвиток освітології: порівняльна педагогіка / С. О. Сисоєва. - С.9-21. - Бібліогр.: 12 назв. : кольор. фотогр.
Сороко, Наталія Володимирівна. Роль міжнародних проектів у оцінюванні інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії, Латвії та Литви) / Н. В. Сороко. - С.22-35. - Бібліогр.: 8 назв. : табл.
Топузов, Олег Михайлович. Компетентнісні засади сучасного підручникотворення / О. М. Топузов. - С.36-47. - Бібліогр.: 8 назв.
Калініна, Людмила Миколаївна. Social competence as an object and a phenomenon of development / Л. М. Калініна, І. М. Рябуха. - С.48-64. - Бібліогр.: 11 назв. : табл.
Кушнір, Василь Андрійович. Гуманітарне мислення педагога у світобаченні М. М. Бахтіна / В. А. Кушнір. - С.65-87. - Бібліогр.: 27 назв.
Голуб, Ніна Борисівна. Навчання української мови в сучасній загальноосвітній школі: функційний аспект / Н. Б. Голуб. - С.88-101. - Бібліогр.: 14 назв.
Мороз, Петро Володимирович. Conceptual bases of the research activity in the process of teaching world history at the secondary school / П. В. Мороз, І. В. Мороз. - С.102-115. - Бібліогр.: 12 назв. : кольор. фотогр.
Ільченко, Віра Романівна. Інтегрований курс як умова підвищення ефективності природничо-наукової освіти в старшій школі / В. Р. Ільченко, К. Ж. Гуз. - С.116-125. - Бібліогр.: 9 назв. : кольор. фотогр.
Назаренко, Тетяна Геннадіївна. Формування картографічної грамотності в учнів основної школи на уроках географії / Т. Г. Назаренко. - С.126-135. - Бібліогр.: 13 назв. : кольор. фотогр.
Курач, Лариса Іванівна. Проблема розвитку лінгвокультурологічної компетентності учнів у процесі навчання мов національних меншин / Л. І. Курач, О. Л. Фідкевич. - С.136-144. - Бібліогр.: 3 назв. : кольор. фотогр.
Пузіков, Дмитро Олегович. Інноваційний розвиток загальноосвітнього навчального закладу як об'єкт оцінювання / Д. О. Пузіков. - С.145-157. - Бібліогр.: 9 назв. : мал.
Руденко, Віктор Дмитрович. Сучасна комп'ютерна грамотність і проблеми змісту шкільної інформатики / В. Д. Руденко. - С.158-169. - Бібліогр.: 3 назв. : табл.
Колесник, Лариса Володимирівна. Використання інтерактивних технологій навчання у формуванні професійної самооцінки студентів - майбутніх учителів початкової школи / Л. В. Колесник. - С.170-177. - Бібліогр.: 7 назв.
Дічек, Наталія Петрівна. Науково-методичний збірник "Психологія" як джерело вивчення напрямів дослідження українських учених у галузі індивідуалізації навчання в школі (1966-1976 рр.) / Н. П. Дічек. - С.179-197. - Бібліогр.: 30 назв. : табл.
Пироженко, Лідія Володимирівна. Факультативи 60-80-х років XX ст. як складова диференціації шкільної освіти / Л. В. Пироженко. - С.198-208. - Бібліогр.: 8 назв. : кольор. фотогр.
Березівська, Лариса Дмитрівна. Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського як інтегратор і поширювач педагогічного біографічного знання / Л. Д. Березівська. - С.209-219. - Бібліогр.: 7 назв. : кольор. фотогр.
Кодлюк, Ярослава Петрівна. Вчити вчитися / Я. П. Кодлюк. - С.220-223.
Мартиненко, Світлана Миколаївна. Рецензія на колективну монографію "Формування предметних компетентностей в учнів початкової школи" / С. М. Мартиненко. - С.224-226.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Український педагогічний журнал . - Київ : Інститут педагогіки НАПН України, 2015 - . - Выходит ежемесячно
2016г. N 1
Зміст:
Джурило, А. П. Про навчання англійської мови в країнах ЄС / А. П. Джурило, І. О. Маріуц, О. М. Шпарик. - С.6–15. - Бібліогр.: 16 назв. : табл.
Чуканова, Світлана Олександрівна. Порівняння змісту підготовки здобувачів вищої освіти за напрямом "Бібліотекознавство та інформологія" в Україні та США / С. О. Чуканова. - С.16–22. - Бібліогр.: 8 назв. : табл.
Вахріна, Ольга Валентинівна. Погляди польських науковців на поняття "цінність" / О. В. Вахріна. - С.23–29. - Бібліогр.: 27 назв.
Калініна, Людмила Миколаївна. Genesis and problems of development of state-public management of education in Ukraine / Л. М. Калініна, Г. М. Калініна. - С.30–40. - Бібліогр.: 39 назв.
Цимбалару, Анжеліка Дмитрівна. Освітній простір: сутність,структура і механізми створення / А. Д. Цимбалару. - С.41–50. - Бібліогр.: 17 назв. : табл.
Надтока, Олександр Федорович. Теоретичні та практичні аспекти компетентнісного навчання географії в загальноосвітніх навчальних закладах / О. Ф. Надтока. - С.51–60. - Бібліогр.: 12 назв. : табл.,а-рис.
Будянський, Дмитро Васильович . Виконавсько-артистичний компонент риторичної культури сучасного педагога / Д. В. Будянський. - С.61–71. - Бібліогр.: 16 назв.
Чернецька, Тетяна Іванівна. Про експериментальну роботу з організації навчально-дослідницької діяльності молодших школярів / Т. І. Чернецька. - С.72–82. - Бібліогр.: 3 назв.
Мартинюк, Тетяна Сергіївна . Сучасний кабінет географії - простір діяльності співпраці / Т. С. Мартинюк. - С.83–93. - Бібліогр.: 12 назв. : рис.,а-табл.
Кизенко, Василь Іванович. Постнекласична методологія профорієнтаційної діяльності в умовах профільного навчання / В. І. Кизенко. - С.94–108. - Бібліогр.: 17 назв.
Гриненко, Діана Віталіївна . Особливості використання навчальних стратегій на уроці іноземної мови у школах сполученого королівства Великої Британії та Північної Ірландії / Д. В. Гриненко. - С.109–115. - Бібліогр.: 6 назв.
Гупан, Нестор Миколайович. Проблеми хронології в сучасних історико-педагогічних дослідженнях / Н. М. Гупан. - С.116–121. - Бібліогр.: 7 назв.
Погонець, Іванна Василівна. Ілюстрування шкільних підручників: історико-педагогічна ретроспектива / І. В. Погонець. - С.122–134. - Бібліогр.: 37 назв.
Ярова, Олена Борисівна. Психологічні теорії XX століття та їх вплив на розвиток європейської початкової освіти / О. Б. Ярова. - С.135–143. - Бібліогр.: 11 назв.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.


    Калініна, Людмила Миколаївна.
    Social competence as an object and a phenomenon of development [Текст] / Л. М. Калініна, І. М. Рябуха // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 3. - С. 48-64 : табл. - текст англ. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 2411-1317
ББК 74.66

Рубрики: Соціальне виховання--ліцеїсти
Кл.слова (ненормированные):
соціальна компетентність -- ліцеїсти -- соціальний інтелект -- компетентнісна освіта
Аннотация: Автори статті представляють різні аспекти розгляду феномену соціальної компетентності: як загального збірного поняття, що свідчить про рівень соціалізації людини; як ключової компетентності особистості та як особистісної інтегративної власності індивіда; наведено його різновиди та розкрито соціальну природу ключових компетентностей. Конкретизовано структуру базового поняття "соціальна компетентність ліцеїста" через процесуальну та результативну площини його розгляду та зміст у авторській інтерпретації, розкрито сутність терміна "розвиток соціальної компетентності ліцеїста" через концепти й характерні ознаки. Викладено концептуально обгрунтовану змістово-структурну субмодель соціальної компетентності ліцеїста в органічній єдності когнітивного, діяльнісного та особистісного компонентів і взаємозв'язках усіх параметрів на підставі особистісного, діяльнісного, компетентнісного та аксіологічного наукових підходів. Репрезентовано джерела розвитку соціальної компетентності ліцеїста, параметричну блок-схему визначення стану сформованості соціальної компетентності ліцеїста в навчально-виховному процесі.
Доп.точки доступа
Рябуха, Іван Михайлович
Калініна, Людмила Миколаївна (доктор педагогічних наук, завідуюча відділом економіки і управління загальною середньою освітою інституту педагогіки НАПН України) \о ней\
Рябуха, Іван Михайлович (доцент кафедри англійської мови в судновій енергетиці Херсонської державної морської академії, кандидат педагогічних наук) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
37.014.55(477)
К 17


    Калініна, Людмила Миколаївна.
    Genesis and problems of development of state-public management of education in Ukraine [Текст] / Л. М. Калініна, Г. М. Калініна // Український педагогічний журнал : наук. журн. - 2016. - № 1. - С. 30–40. - Бібліогр.: 39 назв. . - ISSN 2411-1317
УДК
ББК 74.04(4Укр)

Рубрики: Управління освітою--державно-громадське--Україна
Кл.слова (ненормированные):
державно-громадське управління -- моделі управління -- самоврядування
Аннотация: У статті "Генезис і проблеми розвитку державно-громадського управління освітою в Україні" розглянуто ретроспективу державно-громадського управління в сфері освіти за сучасних умов розвитку демократії в країні.
Доп.точки доступа
Калініна, Ганна Михайлівна


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей