Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 304811 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Калініна, Людмила Миколаївна$<.>)
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.
Обкладинка
37.07:005
У 67


    Калініна, Людмила Миколаївна.
    Управління загальноосвітніми навчальними закладами як активними системами: моделі та механізми [Текст] : монографія / ред. Люмила Миколаївна Калініна. - Київ : ТОВ "Конві Прінт", 2018. - 224 с. - ISBN 978-617-7724-01-7 : 62.00 р.
УДК

Рубрики: Управління школою--моделі та механізми,  Державно-громадське управління--освіта
Аннотация: У монографії представлено розв’язання наукової задачі обґрунтування теоретико-концептуальних засад державно-громадського управління закладами освіти як активними соціально-педагогічними системами в інформаційному суспільстві; подано методології побудови, модернізації та впровадження системи державно-громадського управління закладами освіти та її активного — складника комплексного механізму управління; специфіку управлінської діяльності. У монографії уперше розкрито методологічні та теоретичні основи державногромадського управління як наукового феномена та об’єкта дослідження в теорії та методиці управління освітою, концептуальні засади активних систем у тринарній системі «активна система – державно-громадське управління – механізм управління»; теоретично обґрунтовано концептуальну модель управління закладами освіти та її субмоделі, соціальний контекст механізму управління та обґрунтовано принципи дії механізмів у координатах «активність – запуск механізмів – ефективність управління»; проаналізовано взаємозв’язок бінарної системи «механізм управління – управління» та виявлено його вплив на ефективність процесу управління та управлінської діяльності керівника закладу освіти в сучасних умовах багатовекторного розвитку інформаційного суспільства. Монографія розрахована на науковців, педагогічних працівників, керівних кадрів різних ієрархічних рівнів управління, державних службовців і представників об’єднаних територіальних громад, викладачів інституцій післядипломної освіти та громадських інститутів, діяльність яких пов’язана із управлінням загальною середньою освітою; студентів, докторантів і аспірантів, які досліджують проблеми управління освітою та його реформування на інноваційних засадах.

Доп.точки доступа:
Мелешко, Віра Василівна
Осадчий, Іван Григорович
Паращенко, Людмила Іванівна
Топузов, Михайло Олегович
Калініна, Люмила Миколаївна \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Український педагогічний журнал . - Київ : Інститут педагогіки НАПН України, 2015 - . - Выходит ежемесячно
2015г. N 3
Зміст:
III Всеукраїнська школа методичного досвіду "Суспільствознавча освіта в умовах сучасних цивілізаційних викликів" на Миколаївщині. - С.5-8. : кольор. фотогр.
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Розвиток освітології: порівняльна педагогіка / С. О. Сисоєва. - С.9-21. - Бібліогр.: 12 назв. : кольор. фотогр.
Сороко, Наталія Володимирівна. Роль міжнародних проектів у оцінюванні інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії, Латвії та Литви) / Н. В. Сороко. - С.22-35. - Бібліогр.: 8 назв. : табл.
Топузов, Олег Михайлович. Компетентнісні засади сучасного підручникотворення / О. М. Топузов. - С.36-47. - Бібліогр.: 8 назв.
Калініна, Людмила Миколаївна. Social competence as an object and a phenomenon of development / Л. М. Калініна, І. М. Рябуха. - С.48-64. - Бібліогр.: 11 назв. : табл.
Кушнір, Василь Андрійович. Гуманітарне мислення педагога у світобаченні М. М. Бахтіна / В. А. Кушнір. - С.65-87. - Бібліогр.: 27 назв.
Голуб, Ніна Борисівна. Навчання української мови в сучасній загальноосвітній школі: функційний аспект / Н. Б. Голуб. - С.88-101. - Бібліогр.: 14 назв.
Мороз, Петро Володимирович. Conceptual bases of the research activity in the process of teaching world history at the secondary school / П. В. Мороз, І. В. Мороз. - С.102-115. - Бібліогр.: 12 назв. : кольор. фотогр.
Ільченко, Віра Романівна. Інтегрований курс як умова підвищення ефективності природничо-наукової освіти в старшій школі / В. Р. Ільченко, К. Ж. Гуз. - С.116-125. - Бібліогр.: 9 назв. : кольор. фотогр.
Назаренко, Тетяна Геннадіївна. Формування картографічної грамотності в учнів основної школи на уроках географії / Т. Г. Назаренко. - С.126-135. - Бібліогр.: 13 назв. : кольор. фотогр.
Курач, Лариса Іванівна. Проблема розвитку лінгвокультурологічної компетентності учнів у процесі навчання мов національних меншин / Л. І. Курач, О. Л. Фідкевич. - С.136-144. - Бібліогр.: 3 назв. : кольор. фотогр.
Пузіков, Дмитро Олегович. Інноваційний розвиток загальноосвітнього навчального закладу як об'єкт оцінювання / Д. О. Пузіков. - С.145-157. - Бібліогр.: 9 назв. : мал.
Руденко, Віктор Дмитрович. Сучасна комп'ютерна грамотність і проблеми змісту шкільної інформатики / В. Д. Руденко. - С.158-169. - Бібліогр.: 3 назв. : табл.
Колесник, Лариса Володимирівна. Використання інтерактивних технологій навчання у формуванні професійної самооцінки студентів - майбутніх учителів початкової школи / Л. В. Колесник. - С.170-177. - Бібліогр.: 7 назв.
Дічек, Наталія Петрівна. Науково-методичний збірник "Психологія" як джерело вивчення напрямів дослідження українських учених у галузі індивідуалізації навчання в школі (1966-1976 рр.) / Н. П. Дічек. - С.179-197. - Бібліогр.: 30 назв. : табл.
Пироженко, Лідія Володимирівна. Факультативи 60-80-х років XX ст. як складова диференціації шкільної освіти / Л. В. Пироженко. - С.198-208. - Бібліогр.: 8 назв. : кольор. фотогр.
Березівська, Лариса Дмитрівна. Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського як інтегратор і поширювач педагогічного біографічного знання / Л. Д. Березівська. - С.209-219. - Бібліогр.: 7 назв. : кольор. фотогр.
Кодлюк, Ярослава Петрівна. Вчити вчитися / Я. П. Кодлюк. - С.220-223.
Мартиненко, Світлана Миколаївна. Рецензія на колективну монографію "Формування предметних компетентностей в учнів початкової школи" / С. М. Мартиненко. - С.224-226.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Український педагогічний журнал . - Київ : Інститут педагогіки НАПН України, 2015 - . - Выходит ежемесячно
2016г. N 1
Зміст:
Джурило, А. П. Про навчання англійської мови в країнах ЄС / А. П. Джурило, І. О. Маріуц, О. М. Шпарик. - С.6–15. - Бібліогр.: 16 назв. : табл.
Чуканова, Світлана Олександрівна. Порівняння змісту підготовки здобувачів вищої освіти за напрямом "Бібліотекознавство та інформологія" в Україні та США / С. О. Чуканова. - С.16–22. - Бібліогр.: 8 назв. : табл.
Вахріна, Ольга Валентинівна. Погляди польських науковців на поняття "цінність" / О. В. Вахріна. - С.23–29. - Бібліогр.: 27 назв.
Калініна, Людмила Миколаївна. Genesis and problems of development of state-public management of education in Ukraine / Л. М. Калініна, Г. М. Калініна. - С.30–40. - Бібліогр.: 39 назв.
Цимбалару, Анжеліка Дмитрівна. Освітній простір: сутність,структура і механізми створення / А. Д. Цимбалару. - С.41–50. - Бібліогр.: 17 назв. : табл.
Надтока, Олександр Федорович. Теоретичні та практичні аспекти компетентнісного навчання географії в загальноосвітніх навчальних закладах / О. Ф. Надтока. - С.51–60. - Бібліогр.: 12 назв. : табл.,а-рис.
Будянський, Дмитро Васильович . Виконавсько-артистичний компонент риторичної культури сучасного педагога / Д. В. Будянський. - С.61–71. - Бібліогр.: 16 назв.
Чернецька, Тетяна Іванівна. Про експериментальну роботу з організації навчально-дослідницької діяльності молодших школярів / Т. І. Чернецька. - С.72–82. - Бібліогр.: 3 назв.
Мартинюк, Тетяна Сергіївна . Сучасний кабінет географії - простір діяльності співпраці / Т. С. Мартинюк. - С.83–93. - Бібліогр.: 12 назв. : рис.,а-табл.
Кизенко, Василь Іванович. Постнекласична методологія профорієнтаційної діяльності в умовах профільного навчання / В. І. Кизенко. - С.94–108. - Бібліогр.: 17 назв.
Гриненко, Діана Віталіївна . Особливості використання навчальних стратегій на уроці іноземної мови у школах сполученого королівства Великої Британії та Північної Ірландії / Д. В. Гриненко. - С.109–115. - Бібліогр.: 6 назв.
Гупан, Нестор Миколайович. Проблеми хронології в сучасних історико-педагогічних дослідженнях / Н. М. Гупан. - С.116–121. - Бібліогр.: 7 назв.
Погонець, Іванна Василівна. Ілюстрування шкільних підручників: історико-педагогічна ретроспектива / І. В. Погонець. - С.122–134. - Бібліогр.: 37 назв.
Ярова, Олена Борисівна. Психологічні теорії XX століття та їх вплив на розвиток європейської початкової освіти / О. Б. Ярова. - С.135–143. - Бібліогр.: 11 назв.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.


    Калініна, Людмила Миколаївна.
    Social competence as an object and a phenomenon of development [Текст] / Л. М. Калініна, І. М. Рябуха // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 3. - С. 48-64 : табл. - текст англ. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 2411-1317
ББК 74.66

Рубрики: Соціальне виховання--ліцеїсти
Кл.слова (ненормированные):
соціальна компетентність -- ліцеїсти -- соціальний інтелект -- компетентнісна освіта
Аннотация: Автори статті представляють різні аспекти розгляду феномену соціальної компетентності: як загального збірного поняття, що свідчить про рівень соціалізації людини; як ключової компетентності особистості та як особистісної інтегративної власності індивіда; наведено його різновиди та розкрито соціальну природу ключових компетентностей. Конкретизовано структуру базового поняття "соціальна компетентність ліцеїста" через процесуальну та результативну площини його розгляду та зміст у авторській інтерпретації, розкрито сутність терміна "розвиток соціальної компетентності ліцеїста" через концепти й характерні ознаки. Викладено концептуально обгрунтовану змістово-структурну субмодель соціальної компетентності ліцеїста в органічній єдності когнітивного, діяльнісного та особистісного компонентів і взаємозв'язках усіх параметрів на підставі особистісного, діяльнісного, компетентнісного та аксіологічного наукових підходів. Репрезентовано джерела розвитку соціальної компетентності ліцеїста, параметричну блок-схему визначення стану сформованості соціальної компетентності ліцеїста в навчально-виховному процесі.
Доп.точки доступа:
Рябуха, Іван Михайлович
Калініна, Людмила Миколаївна (доктор педагогічних наук, завідуюча відділом економіки і управління загальною середньою освітою інституту педагогіки НАПН України) \о ней\
Рябуха, Іван Михайлович (доцент кафедри англійської мови в судновій енергетиці Херсонської державної морської академії, кандидат педагогічних наук) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Калініна, Людмила Миколаївна.
    Genesis and problems of development of state-public management of education in Ukraine [Текст] / Л. М. Калініна, Г. М. Калініна // Український педагогічний журнал : наук. журн. - 2016. - № 1. - С. 30–40. - Бібліогр.: 39 назв. . - ISSN 2411-1317
ББК 74.04(4УКР)

Рубрики: Управління освітою--державно-громадське--Україна
Кл.слова (ненормированные):
державно-громадське управління -- моделі управління -- самоврядування
Аннотация: У статті "Генезис і проблеми розвитку державно-громадського управляння освітою в Україні" розглянуто ретроспективу державно-громадського управління в сфері освіти за сучасних умов розвитку демократії в країні.
Доп.точки доступа:
Калініна, Ганна Михайлівна


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей