Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (2)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Лутай, В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
1.
74в
Л 86


    Лутай, В. С.
    Філософія сучасної освіти [Текст] : Навчальний посібник / В.С. Лутай. - Київ : Магістр-S, 1996. - 256 с. - ISBN 5-7707-9355-4 : 6.27 грн
    Содержание:
Що таке філософія освіти?
Співвідношення філософії та освіти . - С .10-15
Філософія освіти, її основні функції . - С .15-20
Найважливіші проблеми сучасної філософії освіти . - С .20-27
Про головні суперечності педагогічного процесу . - С .27-34
Три основні напрями філософії освіти у вирішенні найважливіших педпгогічних проблем
Філософські підвалини педагогіки гармонійної цілісності . - С .35-49
Філософія освіти заснована на визнанні пріоритетного значення ідей педоцентризму, релятивізму і плюралізму . - С .49-62
Ставлення сучасної філософії освіти, заснованої на ідеї поєднання досягнень холістського і індивідуально-плюралістичного напрямів освіти . - С .62-76
Найновіщі напрями філософії освіти
Роль основних ідей філософії нестабільності . - С .77
Пригожина у становленні сучасного типу освіти . - С .77-90
Філософські основи діалогової взаємодії основних суб`єктів освіти. Школа діалогу культур . - С .90-103
Система філософських принципів субстаціональної єдності і діалогової згоди як мінімальна базова основа сучасної освіти . - С .103-128
Сучасні філософсько-методологічні засади систематизації основних предметів навчання і виховання і методів їх викликання
Загальний аналіз процесу становлення сучасної методології систематизації форм педагогічної діяльності і змісту її основних прендметів . - С .129-146
Сучасні філософсько-методологічні засади вирішення проблем співвідношення традиційно-інформаційної і іноваційно-творчої функції освіти . - С .146-166
Філософсько-методологічні основи формування всебічно розвиненої людини сучасної епохи . - С .166-182
Філософські засади формування духовності людини сучасної епохи
Про розв`язання основних суперечностей в процесах формування духовності сучасної людини . - С .183-203
Філософсько-методологічний аналіз ролі національної культури у формуванні духовності людини в сучасній Україні . - С .203-219
Філософсько-методологічні засади управління системою сучасної лсвіти та реформування цього управління
Найважливіші філософські проблеми управління сучасною освітою і основні иетодологінчі підходи до реформування такого управління . - С .230-241
Філософсько-методологічні основи реформування управління системою освіти в сучасній Україні . - С .241-255
ББК 74в

Рубрики: Філософія освіти

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
Обкладинка
74.484(4Укр)
Ф 56


   
    Філософські засади трансформації вищої освіти в Україні на початку ХХІ століття [Текст] : монографія. - Київ : Педагогічна думка, 2007. - 352 с. - ISBN 978-966-644-045-0 : 20.00 р.
    Содержание:
Філософські засади трансформації вищої освіти в Україні . - С .7
Лутай, В. Сучасні філософські основи реформування освіти України / В. Лутай. - С .7
Ярошовець, В. Концептуальні засади трансформації вищої освіти в Україні: постмодерністський вимір / В. Ярошовець. - С .36
Панченко, Л. Освіта та виховання молоді як цінності в трансформаційному суспільстві / Л. Панченко. - С .68
Філософія освіти як методологічний орієнтир розвитку вищої освіти України . - С .81
Андрущенко, В. Філософія освіти: поняття і предметне поле / В. Андрущенко. - С .81
Лутай, В. Про розробку концептуальних засад філософії сучасної освіти України / В. Лутай. - С .99
Култаєва, М. Філософія освіти у пошуках нових перспектив: теоретичний конструктивізм та нове бачення педагогічної діяльності / М. Култаєва. - С .109
Мудрак, В. Методологічні засади управління соціальною інформацією в змісті й організації вищої освіти / В. Мудрак. - С .142
Сучасні світоглядні та гносеологічні проблеми генези вищої освіти України . - С .168
Горбунова, Л. Методологія пізнання в постнекласичному типі раціональності (філософсько-освітній аспект) / Л. Горбунова. - С .168
Култаєва, М. Парадигмальні зміни сучасного педагогічного мислення: до проблеми оновлення теоретичної педагогіки / М. Култаєва. - С .192
Надольний, І. Соціально-духовний світ особистості як феномен освіти / І. Надольний. - С .215
Корецька, А. Вища освіта як сучасна форма духовності особистості / А. Корецька. - С .232
Зарубіжний досвід функціонування системи вищої освіти: філософська рефлексія . - С .256
Радіонова, І. Американська філософія навчального плану: предметне поле та функціональні можливості / І. Радіонова. - С .256
Зязюн, Л. Філософія академізму в освітньо-виховній системі Франції / Л. Зязюн. - С .289
ББК 74.484(4Укр)

Рубрики: Вища освіта в Україні--трансформація,  Філософія освіти
Аннотация: У монографії проаналізовано питання сучасних філософських основ реформування освіти України, а також концептуальних засад трансформації вищої освіти в Україні у постерністському вимірі. Розкрито зміст сучасної філософії освіти та її теоретичної побудови. Як актуальний аспект світоглядних та гносеологічних проблем освіти подано методологію пізнання, парадигмальні зміни сучасного педагогічного мислення та соціально-духовного світу особистості. Авторами монографії узагальнено зарубіжний досвід функціонування системи вищої освіти (та матеріалами американської філософії навчального плану та освітньо-виховної системи Франції та ін.). Особливу увагу приділено становленню сучасної освіти України, визначенню її предметного поля, а також теоретичній побудові нових перспектив освітньої дійсності. Розроблено Концепцію філософських засад трансформації вищої освіти в Україні. Видання розраховане на наукових працівників, викладачів, докторантів, аспірантів і студентів, а також на управлінців, законодавців, законодавців, політиків та всіх, хто зацікавлений у поліпшенні якості національної вищої освіти та підвищенні її соціально-економічної ролі.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - Київ : "Педагогічна преса", 2001 - . - Периодичность не определена
2004г. N 4
Зміст:
Андрущенко, В. Філософія освіти в сучасній Україні: стан та перспективи розвитку / В. Андрущенко, В. Лутай. - С.5-12.
Степаненко, І. Тематичне поле виховання особистості в нових дискурсивних контекстах / І. Степаненко. - С.19-24.
Терещенко, Ю. Генеза взаємозв'язку філософії з педагогікою / Ю. Терещенко. - С.25-29.
Гофрон, Б. Консервативна і ліберальна філософія освіти та проблеми нерівності в ній / Б. Гофрон. - С.30-35.
Дзоз, В. освітня справа як складник гуманітарної політики держави / В. Дзоз. - С.36-40.
Андрущенко, В. Педагогіка для всіх: засіб державотворення і виховання / В. Андрущенко. - С.41-45.
Матвієнко, Л. Новий освітній комплекс як засіб забезпечення цілісної освіти / Л. Матвієнко. - С.46-49.
Корсак, К. Межі використання ідей постмодернізму в реформуванні освіти України / К. Корсак. - С.50-55.
Донець, З. Формування компетентнісної культуротворчої позиції громадянина ХХІ століття засобами нової дисципліни - "Інтегроване культурознавство" / З. Донець. - С.56-61.
Бужикова, Р. Мотиваційне та емоційне стимулювання студентів-нефілологів у процесі навчання / Р. Бужикова, Р. Бужиков. - С.73-76.
Ткачук, В. Комп'ютеризація шкільної освіти: переваги та сфери ризику / В. Ткачук. - С.77-81.
Скубашевська, Т. Мовні стратегії в контексті впровадження новітнії інформаційних технологій / Т. Скубашевська. - С.82-88.
Вікторов, В. Кадровий потенціал освіти в системі управління її якістю / В. Вікторов. - С.89-93.
Мороз, Л. До концепції морального виховання молоді / Л. Мороз, Б. Воронкова. - С.94-100.
Димитров, М. Самореалізація студентської молоді: регіональний аспект / М. Димитров. - С.101-108.
Скотна, Н. Роль освіти в цивілізаційному вихованні молоді / Н. Скотна. - С.114-118.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.

   Журнал

Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - Київ : "Педагогічна преса", 2001 - . - Периодичность не определена
2005г. N 1
Зміст:
Бакіров, В. Висока якість університетської освіти - вимога часу / В, Бакіров В, З. Зиман, Ю. Холін. - С.15-19.
Мороз, І. Болонський процес - це конкретні рішення та дії / І. Мороз. - С.29-36.
Гофрон, А. Різні погляди на Європу і проектування освітніх концепцій / А. Гофрон. - С.37-43.
Лутай, В. Про філософсько-синергетичну парадигму українського "руху на випередження" / В. Лутай. - С.45-53.
Лісовський, П. Маніпуляція свідомістю у вищій освіті України: актуальний аналіз / П. Лісовський. - С.54-59.
Сердюк, О. Методологічні засади моделювання особистісно орієнтованої навчальної діяльності у вищій школі України / О. Сердюк. - С.60-65.
Невмержицький, О. Емоційний фактор у контексті виховної технології В.О. Сухомлинського / О. Невмержицький. - С.74-78.
Ковальчук, В. Професійна перепідготовка і підвищення кваліфікації вчителів у модернізаційному суспільстві / В. Ковальчук. - С.104-109.
Зязюн, Л. Академічні виховні цінності в системі освіти Франції / Л. Зязюн. - С.110-115.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
5.

   Журнал

Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - Київ : "Педагогічна преса", 2001 - . - Периодичность не определена
2009г. N 1
Зміст:
Кремень, В. Філософія людиноцентризму у світлі національної ідеї / В. Кремень. - С.5-12.
Андрущенко, В. Характер особистості: гармонія національних і загальнолюдських цінностей, шляхи формування / В. Андрущенко, Ю. Руденко. - С.13-19. - Библиогр. в конце ст.
Луговий, В. Системна модернізація педагогічної і науково-педагогічної освіти - необхідна умова забезпечення освітньої якості / В. Луговий. - С.20-25. - Библиогр. в конце ст.
Михальченко, М. Вища освіта України як фактор цивілізаційного визначення молоді в контексті політичних реалій / М. Михальченко. - С.27-32.
Лутай, В. Розробка сучасної філософії освіти на засадах синергетики / В. Лутай. - С.33-35. - Библиогр. в конце ст.
Корсак, К. Прогрес України у світлі можливої конкуренції між поняттями "інтелекту нації" та людського капіталу / К. Корсак. - С.37-42. - Библиогр. в конце ст.
Степко, М. Компетентнісний підхід: його сутність, Що є прийнятним, а що проблемним для вищої освіти України / М. Степко. - С.43-52.
Пінчук, Є. Роль сучасних ціннісних орієнтацій в реформуванні освіти / Є. Пінчук. - С.53-59. - Библиогр. в конце ст.
Дем'яненко, Н. Світова інтерпретація ідеї університету: методологія, теорія, досвід реалізації / Н. Дем'яненко. - С.60-66. - Библиогр. в конце ст.
Тимошенко, О. Особистісна спрямованість освіти як відповідь на виклики глобалізації / О. Тимошенко. - С.67-72.
Онкович, Г. Міждисциплінарна інтеграція в гуманітарних дослідженнях / Г. Онкович. - С.73-81. - Библиогр. в конце ст.
Олексюк, О. Проблемна поле музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. Олексюк. - С.82-91. - Библиогр. в конце ст.
Полянська, К. Естетичне виховання у підготовці педагогічних кадрів / К. Полянська. - С.92-99. - Библиогр. в конце ст.
Мороз, Л. Педагогічні принципи вивчення української літератури в навчальних закладах 20-х років ХХ ст. / Л. Мороз. - С.100-105. - Библиогр. в конце ст.
Таланова, Ж. Взаємозв'язок підготовки кадрів вищої кваліфікації і дослідницько-інноваційного потенціалу в регіонах України та країнах ОЕСР: статистично-кореляційний і порівняльний аналіз / Ж. Таланова. - С.106-111. - Библиогр. в конце ст.
Лузік, Е. Інтегративно-діяльнісний підхід як методологічна основа управлінської діяльності освітнім процесом у вищих технічних навчальних закладах / Е. Лузік. - С.113-118.
Бобров, В. Дослідження проблем економіки і управління вищої освіти - стратегічне завдання перспективного періоду / В. Бобров. - С.119-123. - Библиогр. в конце ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
6.


    Андрущенко, В.
    Філософія освіти в сучасній Україні: стан та перспективи розвитку [Текст] / В. Андрущенко, В. Лутай // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2004. - № 4. - С. 5-12.
ББК 74в1

Рубрики: Філософія освіти
Доп.точки доступа
Лутай, В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Лутай, В.
    Про філософсько-синергетичну парадигму українського "руху на випередження" [Текст] / В. Лутай // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2005. - № 1. - С. 45-53.
ББК 74.584(4Укр)

Рубрики: Вища освіта--Організація

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Лутай, В.
    Розробка сучасної філософії освіти на засадах синергетики [Текст] / В. Лутай // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2009. - N 1. - С. 33-35. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74в1

Рубрики: Філософія освіти
Кл.слова (ненормированные):
синергетика

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей