Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (2)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (4)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Миронова, С.$<.>)
Общее количество найденных документов : 48
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
1.
74.57
М 64


    Миронова, С. А.
    Развитие речи дошкольников на логопедических занятиях [Текст] : Кн. для логопеда / С.А. Миронова. - М. : Просвещение, 1991. - 208 с. - ISBN 5-09-003457-5 : 3.17 р.
ББК 74.57

Рубрики: Спеціальні школи. Дефектологія. Спеціальна педагогіка,  Корекційна педагогіка

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Дефектологія [Текст]. - Київ : "Педагогічна преса", 1995 - . - Выходит ежеквартально
2005г. N 3
Зміст:
Хворова, Г. Індивідуальний супровід розвитку аутичної дитини - нова технологія педагогічної корекції аутизму / Г. Хворова. - С.2-4.
Горбенко, С. Психологічний зміст вивчення рольової поведінки розумово відсталих підлітків / С. Горбенко. - С.5-8.
Кобильченко, В. Корекційний курс "Психологічний розвиток учнів" спеціальних шкіл для сліпих і слабозорих дітей / В. Кобильченко. - С.9-12.
Миронова, С. Методична робота як складова професійної діяльності вчителів спеціальних шкіл / С. Миронова. - С.13-18.
Картава, Ю. Корекційна спрямованність змісту занять з ритміки в дошкільних закладах для дітей з порушеннями зору / Ю. Картава. - С.18-21.
Сак, Т. Корекційний розвиток розумових дій в учнів із затримкою психічного розвитку у процесі вивчення природознавства / Т. Сак. - С.22-25.
Савіцька, Г. Виховання морально-етичних норм поведінки в учнів допоміжної школи / Г. Савіцька. - С.26-29.
Висоцька, А. Основні завдання, форми і методи громадянського виховання учнів спеціальних шкіл-інтернатів / А. Висоцька. - С.29-34.
Дмитрієва, І. Взаємодія мистецтв в естетичному вихованні учнів з обмеженими інтелектуальними можливостями / І. Дмитрієва. - С.34-36.
Гудим, І. Використання корекційного потенціалу образотворчого мистецтва у процесі стимуляції невербального самовираження у слабозорих дошкільників / І. Гудим. - С.36-38.
Дробот, Л. Змістове та методичне забезпечення формування санітарно-гігієнічної культури на уроках соціально-побутового орієнтування у спеціальній школі для розумово відсталих дітей / Л. Дробот. - С.39-41.
Руденко, Л. Моделювання процесу підготовки майбутніх спеціалістів у галузі корекційної педагогіки / Л. Руденко. - С.42-46.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Дефектологія [Текст]. - Київ : "Педагогічна преса", 1995 - . - Выходит ежеквартально
2006г. N 4
Зміст:
Куненко, Л. Методичні підходи до занять з художньої культури у спеціальних школах-інтернатах / Л. Куненко. - С.2-6.
Скрипник, Т. Дослідження базових психічних функцій в аутичних дітей / Т. Скрипник. - С.7-9.
Жук, В. Розподіл комунікативних функцій між мовленнєвими системами на уроках української мови у школі для глухих дітей / В. Жук. - С.10-12.
Золотоверх, В. Розвиток теорії та практики дошкільної олігофренопедагогіки / В. Золотоверх. - С.12-15.
Манько, Н. Методика корекційно-розвивального навчання дітей раннього віку із затримкою мовленнєвого розвитку / Н. Манько. - С.16-20.
Меліченко, В. Теоретичні засади вивчення порушень читання у молодших школярів із ТПМ / В. Меліченко. - С.20-22.
Сак, Т. Зворотний зв'язок у навчанні учнів із затримкою психічного розвитку / Т. Сак. - С.23-26.
Миронова, С. Особливості професійної діяльності корекційного педагога у роботі з сім'ями, що виховують дітей з порушеннями у розвитку / С. Миронова. - С.27-30.
Малюхова, Н. Методи навчання математики в школах для сліпих дітей / Н. Малюхова. - С.31-33.
Литвинова, В. Використання програм з математики в початкових класах спеціальної загальноосвітньої школи для дітей зі зниженим слухом / В. Литвинова. - С.34-37.
Нечипоренко, В. Системний розвиток навчально-реабілітаційного закладу як засіб реформування освіти в Україні / В. Нечипоренко. - С.37-43.
Пахомова, Н. Діагностика мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку зі стертою дизартрією до навчання у школі / Н. Пахомова. - С.44-46.
Бистрова, Ю. психологічні особливості конфліктної поведінки підлітків з інтелектуальною недостатністю / Ю. Бистрова. - С.46-50.
Яковлєва, С. Психологічні механізми підвищення працездатності розумово відсталих школярів / С. Яковлєва. - С.50-52.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.

   Журнал

Дефектологія [Текст]. - Київ : "Педагогічна преса", 1995 - . - Выходит ежеквартально
2007г. N 1
Зміст:
Миронова, С. Концептуальна модель діяльності сучасного корекційного педагога / С. Миронова. - С.3-6.
Кобильченко, В. Загальні підходи щодо психологічної реабілітації школярів з глибокими порушеннями зору / В. Кобильченко. - С.7-9.
Максименко, Н. Програма з математики для допоміжних класів шкіл для дітей з порушеннями слуху / Н. Максименко. - С.10-14.
Гаврилова, Н. Інтегральна характеристика труднощів засвоєння математичних знань, умінь і навичок учнями з ПМР / Н. Гаврилова. - С.15-19.
Товстоган, В. Визначення професійно важливих якостей в учнів допоміжної школи / В. Товстоган. - С.19-24.
Кравчук, Л. Педагогічні аспекти запобігання підвищеній чутливості / Л. Кравчук. - С.25-26.
Скрипник, Т. Структура та підгрунтя методики музичної терапії для дітей з аутизмом / Т. Скрипник. - С.26-29. - Библиогр. в конце ст.
Довгопола, К. Окремі аспекти методики викладання рельєфного малювання у школах для сліпих дітей / К. Довгопола. - С.29-31. - Библиогр. в конце ст.
Смоляр, Г. Наукові засади індивідуальної корекції розвитку дитини з аутизмом / Г. Смоляр. - С.32-34. - Библиогр. в конце ст.
Медведєв, О. Корекційно-виховний вплив на розвиток учнів перших класів з нейротичними ускладненнями / О. Медведєв. - С.34-38.
Андрющенко, Н. Взаємодія ігрової та навчальної діяльності / Н. Андрющенко. - С.38-40.
Таранченко, О. Генезис науково-теоретичних підходів до проблеми навчання дітей зі зниженим слухом / О. Таранченко. - С.41-46.
Берник, Т. Навчання дітей з важкими розладами мовлення у спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті / Т. Берник. - С.47-52.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
5.

   Журнал

Дефектологія [Текст]. - Київ : "Педагогічна преса", 1995 - . - Выходит ежеквартально
2007г. N 3
Зміст:
Ардобацька, К. Орієнтовне тематичне планування уроків з математики для 3 класу допоміжної школи / К. Ардобацька. - С.3-7.
Трикоз, С. Орієнтовне планування уроків навчального курсу "Я і Україна" (підготовчий, 1, 2 класи) / С. Трикоз. - С.7-16.
Якобчук, Є. Календарно-тематичне планування уроків з курсу "Основи здоров'я" у 2-4 класах загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей / Є. Якобчук. - С.16-26.
Максименко, Н. Програма з математики для допоміжних класів шкіл для дітей з порушеннями слуху / Н. Максименко. - С.27-33.
Трофименко, Л. Новий зміст корекційного навчання з розвитку мовлення дітей середнього дошкільного віку із ЗНМ ІІ - ІІІ рівнів / Л. Трофименко. - С.34-38.
Малюхова, Н. Формування доматематичних уявлень у дітей з порушеннями зору / Н. Малюхова. - С.38-40.
Миронова, С. Цілісність особистості педагога як необхідна передумова ефективності корекційної роботи / С. Миронова. - С.41-44.
Шевцов, А. Корекційна андрагогіка як новітній науковий феномен / А. Шевцов. - С.45-50.
Величко, О. Погляд на проблему доступності вищої освіти для студентів із сенсорними вадами / О. Величко, О. Гришина, Г. Єзлоевцька. - С.50-53.
Золотоверх, В. Удосконалення змісту освіти розумово відсталих дітей на основі аналізу попереднього досвіду навчання / В. Золотоверх. - С.54-56.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
6.

   Журнал

Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - Київ : "Педагогічна преса", 2001 - . - Периодичность не определена
2008г. N 3
Зміст:
Андрущенко, В. Інформаційні технології в системі інноваційної освіти / В. Андрущенко, А. Олійник. - С.5-15.
Бойко, А. Конкурентоспроможність освіти як показник її ефективності та якості / А. Бойко. - С.16-21.
Головань, М. Компетенція і компетентність: досвід теорії, теорія досвіду / М. Головань. - С.23-30.
Науменко, У. Європейський вектор розвитку: стратегія для України / У. Науменко
Скубашевська, О. Моніторинг якості освіти: поняття та реальність здійснення / О. Скубашевська. - С.37-42.
Лазарук, Г. Комп'ютерне тестування як засіб перевірки якості знань з іноземної мови студентів ВТНЗ / Г. Лазарук. - С.43-47.
Сахневич, І. Умови ефективної організації самостійної роботи із вивчення іноземної мови майбутніми технічними перекладачами в позааудиторний час / І. Сахневич. - С.48-55.
Гришкова, Л. Компаративна технологія як засіб формування іншомовної соціокультурної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей / Л. Гришкова. - С.56-61.
Тупчій, А. Використання інтерактивних методів навчання при підготовці майбутнього фахівця з бухгалтерського обліку у ВНЗ / А. Тупчій. - С.62-67.
Перехейда, О. Духовна культура педагога: проблема формування / О. Перехейда. - С.68-74.
Кострюков, С. Загальнолюдські та національні цінності: проблема єдності / С. Кострюков. - С.75-83.
Передера, О. Деякі з соціально-психологічних передумов формування ідентичності студента в сучасному ВНЗ / О. Передера. - С.84-87.
Максимовська, Н. Актуалізація соціального виховання у навчально-виховному процесі ВНЗ / Н. Максимовська. - С.93-101.
Москалик, Г. Особливості професійної орієнтації та самовизначення в системі ринкових трансформацій / Г. Москалик. - С.101-105.
Миронова, С. Системний підхід до організації та змісту багаторівневої професійної підготовки корекційного педагога / С. Миронова. - С.107-114.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
7.

   Журнал

Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - Харків : Видавнича група "Основа", 2003 - . - Выходит три раза в месяц
2008г. N 33
Зміст:
Семко, Г. М. Організація проектної діяльності учнів на уроках літератури / Г. М. Семко. - С.2-5.
Калюжна, О. І. В.О. Сухомлинський про уроки розвитку зв'язного мовлення / О. І. Калюжна. - С.6-8.
Калюжна, О. І. Твір-опис зовнішності людини за власним спостереженням: урок у 7 класі / О. І. Калюжна. - С.9-11.
Бадюк, І. М. Прикметник як частина мови: урок у 6 класі / І. М. Бадюк. - С.12-13.
Мура, С. О. Прикметник: урок за технологією розвивального навчання / С. О. Мура. - С.14-16.
Миронова, С. М. Проблема добра і зла у творчості українських класиків / С. М. Миронова. - С.17-20.
Осіпова, Т. Ф. Етнічна ментальність у мові українських паремій / Т. Ф. Осіпова. - С.21-24.
Борисов, В. А. Текст як засіб наукової комунікації / В. А. Борисов, Я. Ю. Сазонова. - С.25-26.
Манян, Л. В. Григір Тютюнник. Повість "Облога": урок / Л. В. Манян. - С.27-29.
Євменова, Н. В. Право на ім'я: виховний захід / Н. В. Євменова. - С.30-33.
Маленко, О. О. День української писемності та мови: сценарій / О. О. Маленко. - С.34-35.
Мосієвська, Н. М. Дидактичний матеріал з теми "Іменник". 6 клас / Н. М. Мосієвська, Т. І. Левченко. - С.36-39.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
8.

   Журнал

Дефектологія [Текст]. - Київ : "Педагогічна преса", 1995 - . - Выходит ежеквартально
2008г. N 4
Зміст:
Чеботарьова, О. Програма з трудового навчання для спеціальних загальноосвітніх шкіл інтенсивної педагогічної корекції / О. Чеботарьова. - С.3-8.
Ільченко, А. Сенсомоторне виховання дітей з порушенням інтелекту у педагогічній системі М. Монтессорі / А. Ільченко. - С.9-12.
Рібцун, Ю. Ігри з кольором як засіб корекції ВВНМ у дітей середнього дошкільного віку / Ю. Рібцун. - С.13-17.
Матвєєва, М. Психокорекційна робота з молодшими школярами, які мають вади психофізичного розвитку, в умовах інтегрованого навчання / М. Матвєєва, С. Миронова, Л. Гречко. - С.17-20
Долженко, А. Психолого-педагогічні дослідження проблеми соціально-трудової адаптації розумово відсталих дітей / А. Долженко. - С.21-26.
Таран, О. Комплексна методика діагностики стану сформованості Я-концепції у слабозорих дошкільників / О. Таран. - С.26-30.
Легкий, О. Корекційно-розвивальна спрямованість уроків трудового навчання дітей з порушеннями зору / О. Легкий. - С.31-32.
Золотоверх, В. Удосконалення змісту професійно-трудового навчання / В. Золотоверх. - С.32-35.
Христюк, О. Девіантна поведінка підлітків з особливостями розвитку інтелекту (Основні форми проявів та елементи психокорекційно роботи) / О. Христюк. - С.36-39.
Литвинова, В. Виховання дітей молодшого дошкільного віку з порушеннями слуху / В. Литвинова. - С.40-42.
Круглик, О. Професійна компетентність сурдопедагога як вихідна умова розуміння оповідань дітьми з порушеннями слуху / О. Круглик. - С.43-46.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
9.

   Журнал

Дефектологія [Текст]. - Київ : "Педагогічна преса", 1995 - . - Выходит ежеквартально
2009г. N 3
Зміст:
Концепція жестової мови в Україні : (проект). - С.3-8.
Депплер, Д. Переосмислюючи допоміжні послуги спеціалістів в інклюзивних класах / Д. Депплер, Т. Лорман, У. Шарма. - С.9-12. - Библиогр.: с. 13-14.
Матвєєва, М. Психокорекційна робота в умовах інтегрованого навчання / М. Матвєєва, С. Миронова, Л. Гречко. - С.15-17.
Прохоренко, Л. Корекційно-розвивальний зміст курсу "Математика" в 5-6 класах школи інтенсивної педагогічної корекції / Л. Прохоренко. - С.18-20.
Рібцун, Ю. методичні рекомендації щодо формування граматичного аспекту мовлення в молодших дошкільників із ЗНМ / Ю. Рібцун. - С.21-26.
Квітка, Н. Образотворче мистецтво для учнів зі складними порушеннями психофізичного розвитку / Н. Квітка. - С.26-32.
Ферт, О. Організація середовища в класній кімнаті та ефективної роботи під час навчання дітей з ГРДУ / О. Ферт. - С.33-34.
Таран, О. методика визначення стану сформованості активної Я-концепції у слабозорих старших дошкільників / О. Таран. - С.35-42.
Кобильченко, В. Базові сценарії занять з перцептивного тренінгу / В. Кобильченко. - С.43-48.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
10.

   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку-Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2010г. N 11
Зміст:
Шинкаренко, В. Інклюзивна освіта: навчаємо і виховуємо разом / В. Шинкаренко. - С.4-7.
Миронова, С. Особливості інклюзивної дошкільної освіти / С. Миронова. - С.8-15.
Євтушенко, С. Організація роботи з дітьми, що мають обмежені можливості здоров'я / С. Євтушенко, О. Бикова. - С.16-21.
Шевчук, В. Гіперактивна дитина у дошкільному закладі / В. Шевчук. - С.22-31.
Бернацька, О. Психологічна безпека дитини: у пошуках "золотої середини" / О. Бернацька. - С.32-37.
Кондратенко, В. Єдина система контролю роботи з охорони життя і здоров'я учасників освітнього процесу / В. Кондратенко, Л. Котова. - С.38-47.
Рибинська, О. Розумна обережність - запорука безпеки / О. Рибинська, Н. Заморока. - С.48-56.
Шаповал, О. Упровадження концепції "елементарного музикування" Кала Орфа у систему музичного виховання дошкільників / О. Шаповал. - С.57-66.
Лещенко, С. Що таке музика? : як народжується музика / С. Лещенко. - С.67-71.
Шаповал, О. Рукавичка : розвага для дітей дошкільного віку із використанням елементів музичної педагогіки Карла Орфа / О. Шаповал. - С.72-79.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей