Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (4)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: ((<.>A=Пометун, Олена Іванівна$<.>)+(<.>A=Пометун, О. І.$<.>)+)
Общее количество найденных документов : 35
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-35 
1.
60
М 57


   
    Ми - громадяни України: Навчальний посібник із громадської освіти ( для апробації) 9 (10) клас [Текст] / За ред. О.І. Пометун. - Київ : "Доба", 2001. - 236 с. - 11 грн
ББК 60

Рубрики: Суспільні науки--підручник
Доп.точки доступа:
Пометун, О.І. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.202.4
П 55


    Пометун, О. І.
    Сучасний урок: Інтерактивні технології навчання [Текст] : Наук.-метод. посібник / О.І. Пометун, Л.В. Пироженко. - Київ : "А.С.К.", 2004 ; Київ : "А.С.К.", 2005. - 192 с. - ISBN 966-8291-48-4 (в обкл.) : 7.50 р. - ISBN 966-8291-48-4 : 8.03 р.
    Содержание:
Сучасні підходи до організації навчання й інтерактивні технології . - С .3
Технології інтерактивного навчання . - С .33
Інтерактивні технології кооперативного навчання . - С .33
Технології колективно-групового навчання . - С .43
Технології ситуативного моделювання . - С .55
Технології опрацювання дискусійних питань . - С .64
Інтерактивний урок - особливий тип уроку . - С .81
Як оцінити діяльність учнів на інтерактивному уроці . - С .117
Роздаткові матеріали для учнів . - С .137
Конспекти інтерактивних уроків з різних предметів . - С .147
ББК 74.202.4

Рубрики: Інтерактивні методи навчання,  Інтерактивні технології навчання--предмети,  Урок
Аннотация: Посібник, розрахований на робоу з дітьми різних вікових категорій, знайомить із новітними підходами до організації навчання - інтерактивними технологіями, які допоможуть учителю зробити процес навчання цікавим, різноманітним, ефективним, демократичним. Він може стати в пригоді кожному викладачеві - досвідченому або молодому спеціалісту, математику або гуманітарію. Для вчителів загальлноосвітніх середніх шкіл, методистів, а також студентів і викладачів вищих педагогічних навчальних закладів.
Доп.точки доступа:
Пироженко, Л.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.204.1
П 55


    Пометун, Олена Іванівна.
    Як залучити додаткові ресурси для розвитку навчального закладу? [Текст] : Порадник сучасного директора / О. Пометун, А. Гонорська. - Тернопіль : Видавництво Астон, 2006. - 120 с. - ISBN 966-308-155-4 : 9.00 р. - ISBN 966-308-155-4 : 8.80 р.
Есть автограф: Гонорська, А.
    Содержание:
Зарубіжний і вітчизняний досвід пошуку навчальними закладами шляхів залучення додаткових ресурсів . - С .6
Загальне поняття про фандрайзинг або залучення додаткових ресурсів в освіту . - С .10
Як розпочати фандрайзинг? . - С .12
Найбільш поширені технолоігї пошуку додаткових ресурсів . - С .22
Технологія підготовки грошової заявки . - С .28
Залучення волонтерів до діяльності навчального закладу . - С .58
Розбудова партнерських відносин з місцевою громадою . - С .70
Підприємницька діяльність школи . - С .90
Структура фандрайзингової діяльності школи . - С .99
Створення фонду розвитку школи, його завдання і можливості . - С .77
ББК 74.204.1

Рубрики: Освітній менеджмент,  Фандрайзинг--навчальний заклад,  Управління навчальним закладом
Кл.слова (ненормированные):
ФАНДРЕЙЗИНГ
Аннотация: Посібник містить матеріали з такої складової інноваційного освітнього менеджменту, як фандрайзинг. Висвітлено основні напрями та шляхи здійснення фандрайзингової діяльності сучасного навчального закладу. Описано зарубіжний, зокрема американський, і вітчизняний досвід фандрайзингової діяльності. Розкрито особливості діяльності фандрайзингової структури в школі. Посібник буде корисним керівникамвсіх типів навчальних закладів, а також будь-яких неприбуткових організацій, що шукають кошти та іншіресурси для власного розвитку і хочуть робити це більш ефективно. Може використовуватись при викладанні питань фандрайзингу у системі післядипломної освіти керівників шкіл.
Доп.точки доступа:
Гонорська, А.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.202.4
П 55


    Пометун, Олена Іванівна.
    Інтерактивні методики та система навчання [Текст] : методический материал / О. Пометун. - Київ : Шкільний світ, 2007. - 112 с. - (Б-ка "Шк. світу"). - ISBN 978-966-451-110-7 : 10.24 р.
ББК 74.202.4

Рубрики: Інтерактивні методики навчання,  Нові технології навчання,  Урок--інтерактивний
Аннотация: Цей посібник для вчителів, що викладають різні предмети, висвітлює питання застосування інтерактивної технології навчання. В ньому ви знайдете характеристику інтерактивних технологій, опис умов, принципів та підходів до їх ефективного застосування.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.202
З-69


   
    Зміст і технології шкільної освіти [Текст] : матеріали звітної наукової конференції інституту педагогіки АПН України 30-31 березня 2004 року. Ч. 2. - Київ : Педагогічна думка, 2004. - 116 с. - ISBN 966-95062-0-4 : 13.00 р.
    Содержание:
Пометун, О. І. Шляхи вдосконалення навчальних програм з історії в 12-річній школі / О. І. Пометун. - С .3
Мацейків, Т. І. Курс "Етнографія України" в системі шкільної історичної освіти / Т. І. Мацейків. - С .4
Тесля, Т. М. Релігійний компонент у світській школі / Т. М. Тесля. - С .5
Акіншева, І. Вивчення соціальної історії в школах європейських країн / І. Акіншева. - С .6
Головань, Т. О. Формування пізнавального інтересу старших підлітків до правознавства / Т. О. Головань. - С .7
Мороз, П. В. Внесок Р.Ю. Віппера в розробку методичних засад шкільного підручника історії стародавнього світу / П. В. Мороз. - С .8
Постнікова, Г. В. Нові підходи до методики викладання правознавства в загальноосвітніх закладах / Г. В. Постнікова. - С .9
Приходько, А. С. Проблема формування і розвиток організаційних форм навчання у вітчизняній школі к. ХІХ - п. ХХ ст. / А. С. Приходько. - С .10
Сєрова, Г. В. Питання вивчення місцевої та регіональної історії в курсі історії України / Г. В. Сєрова. - С .11
Величко, Л. П. Програмні вимоги до змісту розділу "органічні сполуки" курсу хімії основної школи / Л. П. Величко. - С .12
Буринська, Н. М. Розробка змісту і структури підручника хімії для 7-го класу / Н. М. Буринська. - С .13
Матяш, Н. Ю. Методичні підходи до реалізації змісту курсу "Біологія людини" / Н. Ю. Матяш. - С .14
Староста, В. І. Навчальні завдання з хімії як методична проблема / В. І. Староста. - С .14
Шухова, Е. В. Підвищення ефективності контролю знань з біології учнів 6-7 класів / Е. В. Шухова. - С .15
Коршевнюк, Т. В. Формування знань старшокласників про молекулярні основи життя у факультативному навчанні / Т. В. Коршевнюк. - С .16
Лашевська, Г. А. Елементи ужиткової хімії в учнівському експеріменті як засіб підвищення його ефективності / Г. А. Лашевська. - С .17
Титаренко, Н. В. Принципи відбору матеріалу курсу хімії основної школи / Н. В. Титаренко. - С .18
Хоменко, П. В. Функціональні знання з хімії в аспекті ключових компетентностей особистості / П. В. Хоменко. - С .19
Форостовська, Т. О. Дослідження змісту курсу хімії для класів гуманітарного профілю / Т. О. Форостовська. - С .20
Шишкіна, О. О. Дослідження шляхів удосконалення фахової підготовки вчителя хімії / О. О. Шишкіна. - С .20
Бугайов, О. І. Програмно-методичний комплекс фізика - 7. Досвід створення електронного підручника / О. І. Бугайов. - С .21
Закота, Л. А. Діагностика загальнонавчальних та інтелектуальних умінь у системі контролю навчальних досягнень учнів / Л. А. Закота. - С .22
Головко, М. В. Методичні особливості оцінювання навичок предметної діяльності, що формуються під час лабораторних робіт з фізики / М. В. Головко. - С .23
Хмара, Т. М. Елементи математичної логіки в змісті математичної освіти / Т. М. Хмара. - С .24
Вашуленко, О. П. Психолого-педагогічні вимоги до системи вправ з геометрії в основній школі / О. П. Вашуленко. - С .24
Коваленко, В. П. Особливості використання програмних засобів у навчальному процесі з математики / В. П. Коваленко. - С .25
Шаран, О. В. Дидактичні функції методичного апарату посібника / О. В. Шаран. - С .26
Божко, В. Г. Формування комбінаторного мислення в учнів основної школи / В. Г. Божко. - С .27
Галайко, Ю. А. Методичні аспекти професійно-орієнтованої системи навчання студентів з фаху "Менеджмент організації" / Ю. А. Галайко. - С .28
Сморжевский, Ю. Л. Дослідження евристичної діяльності старшокласників на уроках стереометрії / Ю. Л. Сморжевский. - С .28
Устименко, Ю. А. Загальна структура діяльності з розв'язування геометричних задач / Ю. А. Устименко. - С .29
Денисенко, Д. І. Проектно-технологічний підхід до розробки програм з трудового навчання / Д. І. Денисенко. - С .30
Левченко, Г. Є. Навчання учнів старшої школи основ маркетингу / Г. Є. Левченко. - С .30
Волинський, В. М. Дидактичні основи побудови методики використання системи навчального обладнання предметних кабінетів 12-річної середньої загальноосвітної школи / В. М. Волинський. - С .31
Кондратюк, Г. А. Особливості змісту програми з художньої обробки металів для учнів 10-11 класів / Г. А. Кондратюк. - С .32
Корець, М. С. Техніко-технологічна підготовка учнів старших класів середньої школи / М. С. Корець. - С .33
Тимченко, В. П. Дидактичні основи формування конструктивних умінь молодших школярів / В. П. Тимченко. - С .34
Кузьменко, В. В. Формування наукової картини світу учнів у процесі трудового навчання / В. В. Кузьменко. - С .35
Бєлошицький, О. О. Конструювання техніки як профільне навчання / О. О. Бєлошицький. - С .36
Романчук, О. М. Розробка профільної програми "Основи бджільництва" / О. М. Романчук. - С .36
Туров, М. П. Розробка програми "Створення і захист інтелектуальної промислової власності" для учнів 10-12 класів / М. П. Туров. - С .37
Дробаха, Л. В. Творчість і праця (теоретичний аспект) / Л. В. Дробаха. - С .38
Самохін, М. К. Технологічна підготовка учнів основної школи / М. К. Самохін. - С .39
Шевцова, І. М. Методичні основи викладання освітньої галузі "Технологія" в початковій школі / І. М. Шевцова. - С .40
Байбара, Т. М. До проблеми формування природознавчих понять в учнів початкових класів / Т. М. Байбара. - С .41
Вашуленко, М. С. Работа над реченням як одиницею мови / М. С. Вашуленко. - С .42
Коваль, Н. С. Цілі навчання інтегрованого курсу "Основи здоров'я" в початкових класах / Н. С. Коваль. - С .43
Листопад, Н. П. Формування обчислювальних умінь і навичок в учнів 2 класу / Н. П. Листопад. - С .44
Мартиненко, В. О. Сучасні тенденції розвитку читацьких інтересів молодших школярів / В. О. Мартиненко. - С .45
Пономарьова, К. І. Особливості сучасного уроку української мови / К. І. Пономарьова. - С .46
Прищепа, О. Ю. Спеціальні прийоми навчання письма першокласників / О. Ю. Прищепа. - С .47
Заушнікова, І. С. З досвіду роботи за підручником "Я і Україна" для 2 класу / І. С. Заушнікова. - С .48
Карпець, Л. М. Апробоція нового підручника "Читанка" (автор Савченко О. Я.) В 3 класі / Л. М. Карпець. - С .49
Соловець, Л. О. Робота над фразеологізмами як засіб формування культури спілкування мололдших школярів / Л. О. Соловець. - С .50
Шпакова, В. С. Використання диференційованих завдань у процесі навчання математики / В. С. Шпакова. - С .51
Калініна, Л. М. Управління інформаційними ресурсами в закладі освіти / Л. М. Калініна. - С .52
Оніщук, Л. А. Проектування - культурна форма інноваційних процесів у універсумі освіти / Л. А. Оніщук. - С .53
Болгаріна, В. С. Аналіз культурологічного аспекту навчально-виховного процесу у діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів / В. С. Болгаріна. - С .53
Єрмаков, І. Г. Феномен інноваційної школи / І. Г. Єрмаков. - С .54
Жерновєк, І. П. Реалізація положень прогностичної моделюючої функції при моделюванні передового педагогічного досвіду / І. П. Жерновєк. - С .55
Красота, О. І. Соціологічні методи експертизи педагогічних інновацій / О. І. Красота. - С .56
Островерхова, Н. М. Форми управління рішень та технології їх розроблення / Н. М. Островерхова. - С .57
Рум'янцева, Д. І. Управління інноваційними процесами в сучасній школі / Д. І. Рум'янцева. - С .58
Степанюк, В. І. Формування чисельності і тижневого навантаження вчителів 5-12 класів / В. І. Степанюк. - С .59
Волченкова, Г. М. Методи експертизи інноваційної діяльності вчителя початкових класів / Г. М. Волченкова. - С .60
Климчук, І. О. Менеджерська функція директора загальноосвітнього навчального закладу і шляхи її реалізації / І. О. Климчук. - С .60
Онопрієнко, О. В. Інноваційна діяльність вчителя початкових класів: з досвіду застосування проектної технології / О. В. Онопрієнко. - С .61
Дорошенко, Ю. О. Навчання комп'ютерних графічно-інформаційних технологій у старшій профільній школі / Ю. О. Дорошенко. - С .62
Руденко, В. Д. Зміст курсу основ алгоритмизації та програмування в основній школі / В. Д. Руденко. - С .68
Ротаєнко, П. А. Якісна оцінка результатів тестування навченості на основі ймовірнісного підходу / П. А. Ротаєнко. - С .69
Лапинський, В. В. Проблеми використання комп'ютерного тестування для визначення рівня навчальних досягнень / В. В. Лапинський. - С .70
Соколовська, Т. П. Дистанційне навчання інформатики та інформаційно-комунікаційні технології: загальнодидактичні та спеціфічні принципи / Т. П. Соколовська. - С .71
Самійленко, Н. І. Педагогічні вимоги до розробки програмних засобів комп'ютерного тестування / Н. І. Самійленко. - С .72
Семко, Л. П. Особливості планування, організації та приоведення комп'ютерно орієнтованих лабораторно-практичних занять з біології / Л. П. Семко. - С .73
Очеретний, В. О. Елементи нарисної геометрії у навчанні старшокласників основ геометричного моделювання / В. О. Очеретний, Ю. О. Дорошенко. - С .74
Суховірський, О. В. Структурно-функціональний аналіз діяльності вчителя початкової школи / О. В. Суховірський. - С .76
Хмель, О. В. Фактори, шляхи і умови інтенсифікації та активізації навчальної діяльності студентів у системі дистанційного навчання / О. В. Хмель. - С .77
Малишевський, О. В. Шляхи формування основ інформаційної культури в учнів 5-7 класів / О. В. Малишевський. - С .80
Кашуба, С. В. Особливості навчання інформатики майбутніх маркетологів / С. В. Кашуба. - С .81
Дорошенко, Н. І. Застосування комп'ютерно-інформаційних технологій у підготовці мололдших спеціалистів з будівництва і дизайну / Н. І. Дорошенко. - С .83
Семенюк, Н. В. Педагогічна інноватика у вивченні дисципліни "Екологія людини" / Н. В. Семенюк. - С .84
Сорочинський О. Б,. Методика профільного навчання старшокласників спеціальностям з комп'ютерної поліграфії / О. Б, Сорочинський. - С .87
Савченко, В. Ю. Конструювання електронних навчальних курсів дистанційної освіти на основі веб-технологій з урахуванням вимог "дружності" інтерфейсу / В. Ю. Савченко. - С .88
Тихонова, Т. В. Складові професійної компетентності вчителя інформатики / Т. В. Тихонова. - С .89
Регейло, І. Ю. Технологічні аспекти підготовки комп'ютерних презентацій для уроків музики в початковій школі / І. Ю. Регейло. - С .91
Федорчук, О. С. Навчання комп'ютерних технологій планування управлінської діяльності / О. С. Федорчук. - С .93
Антоненко, І. Р. Психолого-педагогічні та соціальні особливості організації навчання та відбору змісту освіти дорослих з інформаційних технологій / І. Р. Антоненко. - С .95
Луньова, Г. С. Методична система навчання учнів інформаційних технологій на уроках інформатики / Г. С. Луньова. - С .96
Мацько, Н. Д. Пропедевтика понять інформатики при вивченні математики у 5-6 класах / Н. Д. Мацько. - С .98
Грицина, А. В. Розвиток творчих здібностей учнів 8-9 класів на уроках математики / А. В. Грицина. - С .99
Орос, В. Й. Формування стохастичних уявлень в учнів 1-6 класів / В. Й. Орос. - С .100
Салтановська, Н. І. Формування стереометричних уявлень у 5-8 класах / Н. І. Салтановська, О. В. Богуцька. - С .101
Варишнюк, Н. Г. Вивчення величин у курсі математики 1-6 класі / Н. Г. Варишнюк. - С .102
Яремяук, Олена. Проблемні питання сучасної акциденції / О. Яремяук. - С .103
Бужина, І. В. Моделювання процесу формування гуманістичних відносин молодших школярів / І. В. Бужина. - С .106
ББК 74.202

Рубрики: Шкільна освіта--технології,  Шкільна освіта--зміст
Аннотация: Збірник містить результати наукових досліджень співробітників, аспирантів та здобувачів Інституту педагогіки АПН України за 2003 рік. Тематика досліджень присвячена теорії та практиці педагогічної новатики та інноватики. Для науковців, докторантів, аспирантів, здобувачів, учителів, студентів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
67я72
П 55


    Пометун, О. І.
    Правознавство. Практичний курс [Текст] : підручник для 9 класу / О. І. Пометун, Т. О. Ремех. - Київ : Літера ЛТД, 2009. - 192 с. - ISBN 978-966-2032-93-2 : 12.23 р.
ББК 67я72

Рубрики: Правознавство--підручник для ЗНЗ,  Підручник 9 кл.,  Підручники--шкільні--правознавство
Доп.точки доступа:
Ремех, Т.О.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
Обкладинка
74.262.0
У 71


   
    Уроки для стійкого розвитку : посібник для вчителя навч. курсу за вибором для учнів 8-го кл. / авт.-уклад. О. І. Пометун [и др.]. - Київ : "Логос", 2010. - 79 с. - ISBN 978-966-171-236-1 : 13.00 р.
ББК 74.262.0

Рубрики: Стійкий розвиток--уроки,  Навколишнє середовище--охорона
Аннотация: Посібник для вчителя з навчального курсу за вибором для учнів 8-го класу загальноосвітніх шкіл.

Доп.точки доступа:
Пометун, О.І. \авт.-уклад.\
Пилипчатіна, О.І. \авт.-уклад.\
Сєрова , Г.В. \авт.-уклад.\
Сущенко, І.М. \авт.-уклад.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
Обкладинка
74(4Укр)
П 24


   
    Педагогічна і психологічна науки в Україні : збірник наукових праць: в 5-ти т. Т.3. Загальна середня освіта. - Київ : Педагогічна думка, 2012. - 432 с. - ISBN 978-966-644-215-7 : 42.00 р.
    Содержание:
Гончаренко, С. У. Педагогічні закони і закономірності / С. У. Гончаренко. - С .11
Плахотник, В. М. Система навчання в контексті загальної теорії систем / В. М. Плахотник. - С .20
Пометун, О. І. Освіта для сталого розвитку - нова педагогічна модель / О. І. Пометун. - С .35
Богуш, А. М. Передшкільна освіта: знахідки, реалії, перспективи / А. М. Богуш. - С .48
Савченко, О. Я. Розвиток змісту початкової освіти в умовах державного суверенітету України: методологічний, законодавчий, дидактичний аспекти / О. Я. Савченко. - С .61
Бібік, Н. М. Компетенції і компетентність у результатах початкової освіти / Н. М. Бібік. - С .75
Хорошковська, О.Н. Формування комунікативних умінь в учнів початкових класів на уроках української мови як державної / О.Н. Хорошковська. - С .86
Удод, О. А. Історична освіта в Україні: світоглядні та методологічні основи / О. А. Удод. - С .97
Арцишевський, Р.А. Методичне забезпечення світоглядної освіти / Р.А. Арцишевський. - С .115
Бурда, М. І. Особистісна орієнтація змісту підручників з математики у старшій школі / М. І. Бурда. - С .127
Ільченко, В. Р. Цілісна освіта "Довкілля" як варіант складової освіти для сталого розвитку / В. Р. Ільченко, К. Ж. Гуз. - С .137
Шут, М. І. Актуальні проблеми модернізації базової фізичної освіти / М. І. Шут, М. Т. Мартинюк, Л. Ю. Благодаренко. - С .149
Буринська, Н. М. Зміст і побудова курсу хімії загальноосвітньої школи / Н. М. Буринська. - С .161
Ярошенко, О. Г. Середня хімічна освіта у вимірі сучасності / О. Г. Ярошенко. - С .172
Шищенко, П. Г. Геоекологія як наука і навчальна дисципліна / П. Г. Шищенко, О. П. Гавриленко, Н. В. Муніч. - С .181
Мацько, Л. І. Лінгвокультурологічний аналіз художнього тексту у процесі навчання української мови у старшій и вищій школі / Л. І. Мацько. - С .192
Голобородько, Є. П. Приоритетні напрями методики навчання російської мови в Україні на сучасному етапі / Є. П. Голобородько. - С .209
Мальований, Ю. І. Курси за вибором у змісті профілю навчання / Ю. І. Мальований, В. І. Кизенко. - С .218
Сологуб, А. І. Теоретико-методичні засади профільної креативної освіти творчо обдарованих учнів / А. І. Сологуб. - С .226
Мадзігон, В. М. Інформатизація освіти України: стан, проблеми, перспективи / В. М. Мадзігон. - С .241
Жалдак, М. І. Інформатизація навчального процесу в середніх і вищих навчальних закладах - веління часу / М. І. Жалдак. - С .256
Биков, В. Ю. Сучасні тенденції інноваційного розвитку інформаційно-освітнього середовища систем відкритої освіти / В. Ю. Биков. - С .277
Воробієнко, П. П. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі відкритої освіти: досвід упровадження / П. П. Воробієнко. - С .291
Ляшенко, О. І. Адаптивні системи дистанційного навчання / О. І. Ляшенко, П. І. Федорук. - С .303
Морзе, Н. В. Якими мають бути сучасні електронні освітні ресурси для школи / Н. В. Морзе. - С .312
Спірін, О. М. Оцінювання якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання / О. М. Спірін. - С .323
Верлань, А. Ф. Діалогове моделювання як метод розв’язування задач обробки знань у навчальних системах / А. Ф. Верлань, І. О. Чмир, Ю. О. Фуртат. - С .334
Закусило, О. К. Проблеми підготовки спеціалістів з розробки програмного забезпечення / О. К. Закусило, В. М. Волохов. - С .343
Коцур, В. П. Підготовка нового вчителя ХХІ ст.: інноваційні засади, завдання і перспективи поступу / В. П. Коцур. - С .351
Сидоренко, В. К. Проектна культура як необхідний компонент професійно-педагогічної підготовки вчителя / В. К. Сидоренко. - С .362
Вашуленко, М. С. Мовленнєва підготовка майбутніх учителів початкових класів у педагогічному навчальному закладі / М. С. Вашуленко. - С .374
Мартинова, Р.Ю. Сутність і структура процесуальної інтеграції професійної та іншомовної мовленнєвої діяльності / Р.Ю. Мартинова. - С .389
Соф’янц, Е. М. Мережева школа як ефективний засіб підвищення професійної компетентності керівних кадрів / Е. М. Соф’янц. - С .404
Носко, М. О. Фізичні вправи і гравітоніка / М. О. Носко. - С .418
ББК 74(4Укр) + 88(4Укр)

Рубрики: Педагогічна наука--Україна,  Психологічна наука--Україна
Аннотация: У збірнику поданно статті членів Відділення загальної середньої освіти з актуальних проблем сучасної педагогічної теорії і практики, зокрема відображено результати досліджень з теорії і методики навчання, використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті, удосконалення підготовки педагогічних кадрів. Видання розраховане на наукових, науково-педагогічних працівників, докторантів, аспірантів, учителів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
Обкладинка
37.016:94
П 55


    Пометун, Олена Іванівна.
    Практичні занятті з історії в основній школі [Текст] : методичний посібник / Олена Іванівна Пометун, Нестор Миколайович Гупан. - Київ : ТОВ "Конві Прінт", 2018. - 160 с. - ISBN 978-617-7724-13-0 : 68.00 р.
УДК

Рубрики: Історія України--практичні заняття--основна школа

Доп.точки доступа:
Гупан, Нестор Миколайович


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
Обкладинка
37.016:94
П 55


    Пометун, Олена Іванівна.
    Компетентнісно орієнтована методика навчання історії в основній школі [Текст] : методичний посібник / Олена Іванівна Пометун, Нестор Миколайович Гупан, Віталій Сергійович Власов. - Київ : ТОВ "Конві Прінт", 2018. - 208 с. - ISBN 978-617-7724-12-3 : 70.00 р.
УДК

Рубрики: Історія--методика викладання,  Компетентнісно-орієнтоване навчання--історія,  Історія--компетентнісно орієнтоване навчання
Аннотация: Посібник присвячений теоретичним і практичним проблемам застосування компетентнісно орієнтованої методики навчання історії в основній школі. У ньому викладено теоретичні засади, що характеризують компетентнісно орієнтований підхід у шкільній історичній освіті, подано поняттєво-термінологічний апарат з проблеми, описано підходи до розвитку хронологічного, просторового, логічного, інформаційного й аксіологічного складників історичної компетентності, структуру та методику уроків, на яких вони мають формуватись. Посібник стане в пригоді педагогічним працівникам різних профілів: вчителям, викладачам кафедр методики навчання педагогічних інститутів та університетів, співробітникам кафедр методики навчання історії інститутів післядипломної освіти та підвищення кваліфікації учителів, студентам та аспірантам.

Доп.точки доступа:
Гупан, Нестор Миколайович
Власов, Віталій Сергійович


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-35 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей