Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (7)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (5)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Федорчук, В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
1.
88
П 86


   
    Психологія: Респ. наук.-метод. збірник [Текст] : научное издание. Вип. 22 / М.Й. Боришевський. - Киев : Радянська школа, 1983. - 145 с. - (в обкл.) : 2.92 р.
    Содержание:
Теоретичні питання психології
Тищенко, С. П. Емоційно-ціннісне ставлення до себе як структурний компонент образу "Я" / С. П. Тищенко. - С .3-19. - Бібліогр. у кінці ст.
Злочевський, С. Є. Психічні новоутворення в ранньому онтогенезі / С. Є. Злочевський, В. К. Котирло. - С .19-27. - Бібліогр. у кінці ст.
Педагогічна психологія
Горбач, М. С. Психологічні основи оволодіння учнями символікою / М. С. Горбач. - С .28-37
Макляк, О. М. Питання психології навчання семикласників сисем числення / О. М. Макляк. - С .37-46. - Бібліогр. у кінці ст.
Курганов, С. Ю. Учбовий діалог як форма навчання / С. Ю. Курганов, В. Ф. Литовський. - С .47-52. - Бібліогр. у кінці ст.
Яценко, Т. С. Підготовка студентів до педагогічного спілкування / Т. С. Яценко. - С .52-60. - Бібліогр. у кінці ст.
Антонюк, М. С. Особливості формування в студентів умінь і навичок навчальної діяльності / М. С. Антонюк, Т. П. Мулява, О. М. Добровольський. - С .60-65
Лушин, П. в. Роль мислення в подоланні інтерференції при вивченні іноземної мови старшокласниками / П. в. Лушин, Б. А. Ільюк. - С .65-73. - Бібліогр. у кінці ст.
Лобай, Є. В. Метод узагальнення в процесі засвоєння старшокласниками лексики іноземної мови / Є. В. Лобай. - С .73-79. - Бібліогр. у кінці ст.
Сапожникова, Л. С. Про особливості прояву значущих правил в моральній поведінці підлітків / Л. С. Сапожникова. - С .79-88. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Попов, М. О. Деякі особливості міжособистісного розуміння у різновікових групах / М. О. Попов. - С .88-96
Яковенко, С. В. Психологічні умови вдосконалення виховної роботи з важкими підлітками / С. В. Яковенко. - С .96-104. - Бібліогр. у кінці ст.
Максимова, Н. Ю. Психологічний аналіз типів важковиховуваних підлітків / Н. Ю. Максимова. - С .104-110
Антонова, О. Г. Про становлення позицій важковиховуваних підлітків у сім`ї / О. Г. Антонова. - С .111-120. - Бібліогр. у кінці ст.
Психологія професійної орієнтації
Ящишин, О. О. Психологічне дослідження учнів ТУ для створення психограми телефоністки / О. О. Ящишин. - С .120-129. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Кисельова, Н. Й. Оцінка майбутніми педагогами професійно важливих якостей особистості / Н. Й. Кисельова. - С .129-137. - Бібліогр. у кінці ст.
Федорчук, В. М. Фактори розвитку трудової активності у майбутніх механізаторів / В. М. Федорчук. - С .137-143. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 88

Рубрики: Психологія--теоретичні питання,  Професійна орієнтація учнів--психологія,  Педагогічна психологія
Доп.точки доступа
Боришевський, Мирослав Йосипович (1934-2014)


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
88.4
Ф 33


    Федорчук, В.
    Комунікативна компетентність педагога [Текст] : соціально-психологічний тренінг / В. Федорчук. - Київ : Шкільний світ, 2007. - 128 с. - (Б-ка "Шк. світу"). - ISBN 978-966-451-085-8 : 10.24 р.
ББК 88.4

Рубрики: Компетентність--комунікативна,  Педагогічна майстерність--спілкування,  Психологічні тренінги,  Тренінг--психологічний,  Міжособистісне спілкування

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.04(4Укр)
У 45


   
    Україна - суб'єкт європейського освітнього простору [Текст] : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, Київ, 24-25 травня 2005 р. - Київ : Видавництво Європейського університету, 2005. - 314 с. - ISBN 966-301-057-6 : 23.00 р.
    Содержание:
Тимошенко, З. І. Соціально-політичні аспекти участі України в Болонському процесі / З. І. Тимошенко. - С .5-19
Мачулін, В. Ф. ВАК у контексті Болонського прроцесу / В. Ф. Мачулін, Р. В. Бойко, Л. Є. Шкляр. - С .19-29
Козаченко, О. І. Болонський процес в дії / О. І. Козаченко. - С .29-32
Мимхайльова, К. Г. Проблеми формування інтелектуальної еліти України в умовах Болонського процесу / К. Г. Мимхайльова. - С .32-36
Повідайко, П. М. Два діпломи (український та польський) - методи реалізації Болонського процесу / П. М. Повідайко. - С .36-40
Вербовий, М. В. Інституціональна традиція української економічної науки в контексті європейської інтеграції науково-освітнього простору / М. В. Вербовий. - С .40-47
Вербова, О. С. Українська науково-економічна традиція в діаспорі та інституціалізація засад Болонського процесу / О. С. Вербова. - С .47-52
Дмитраченко, М. Ф. Фундаменталізація професійної підготовки як пріоритетний напрям модернізації вищої освіти в Україні / М. Ф. Дмитраченко [и др.]. - С .52-55
Другие авторы: Русановський О. К., Сидоренко В. К., Терещук Г. В.
Федорчук, В. М. Шляхи модернізації викладання педагогічних дисциплін у зв'язку з входженням України в європейський освітній простір / В. М. Федорчук, Е. І. Федорчук. - С .55-59
Сугоняк, І. І. Загальні засади побудови системи інформаційного моніторингу успішності студентів при впровадженні модульно-кредитної системи навчання / І. І. Сугоняк. - С .59-62
Корсак, К. В. Міфи, проголошенні і приховані цілі Болонського процесу / К. В. Корсак. - С .62-70
Терещенко, Ю. І. Відправне та визначальне щодо якості підготовки майбутніх фахівців / Ю. І. Терещенко. - С .70-74
Оніщенко, І. Г. Чи має держава чіткі механізми реалізації стратегії розвитку освіти? / І. Г. Оніщенко. - С .74-80
Калінічева, Г. І. Вища школа недержавної форми власності в контексті Європейської інтеграції / Г. І. Калінічева. - С .80-86
Тюрменко, І. І. Збереження національних елементів у змісті навчання в системі вітчизняної освіти в умовах Болонського процесу / І. І. Тюрменко. - С .86-89
Поздеев, В. А. Научные исследования в университетах на пути Болонского процесса / В. А. Поздеев. - С .89-95
Політико-правові аспекти України в Болонському процесі
Жук, А. Я. Освітянські проблеми України на тлі Болонського процесу / А. Я. Жук, Н. К. Желябіна. - С .95-98
Шмелькова, Г. М. Основні завдання розвитку освіти в Україні / Г. М. Шмелькова. - С .98-101
Свінцов, О. М. Болоннський процес і Національна доктрина розвитку освіти в Україні / О. М. Свінцов. - С .101-104
Станчевський, В. К. Стратегічні цілі розвитку вищої лсвіти / В. К. Станчевський. - С .104-106
Цибровська, С. С. Роль і місце вищої освіти в сучасних світових процесах глобалізації та інтернаціоналізації / С. С. Цибровська. - С .106-111
Волкова, Н. Н. Модернизация высшего образования: кластеры / Н. Н. Волкова, Т. В. Сахно, Ю. Э. Сахно. - С .111-115
Котова, Н. О. Фундаменталізація і / або гуманітаризація освіти / Н. О. Котова. - С .115-118
Недогарок, В. О. Кластери - основа модернізації освіти / В. О. Недогарок, Н. М. Волкова. - С .118-121
Лютий, С. В. Український ринок інновацій / С. В. Лютий. - С .121-123
Платонов, А. В. Болонський процес у контексті національної безпеки України / А. В. Платонов. - С .123-127
Мойсеєнко, Ю. В. Уукраїна і Польща: порівняння досвіду державного пільгового кредитування вищої освіти / Ю. В. Мойсеєнко. - С .127-132
Кобзар, О. І. Національна доктрина розвитку освіти / О. І. Кобзар. - С .132-136
Васютинський, Ю. А. Национальное бизнес-образование в европейском образовательном пространстве / Ю. А. Васютинський. - С .136-141
Бондаренко, Н. М. Нові можливості якості теоретичної підготовки студентів вищих медичних закладів / Н. М. Бондаренко, М. Е. Барінова, Є. В. Черешнєва. - С .141-144
Гонтарчук, Л. Н. Модульное обучение как альтернатива личностно-деятельного подхода в обучении / Л. Н. Гонтарчук. - С .144-147
Гуменюк, М. Г. Система освіти як об'єкт інвестування / М. Г. Гуменюк. - С .147-156
Деньщикова, Л. В. Освітні процеси в сучасній Україні та європейський вибір / Л. В. Деньщикова. - С .156-158
Димитров, М. Ф. Професійно орієнтовані громадські організації - нова форма студенського самоврядування / М. Ф. Димитров, Л. П. Матвієнко, Г. В. Онкович. - С .158-163
Довнар, А. И. Инструментальные средства связей в высших учебных заведениях / А. И. Довнар, О. С. Раковская-Башмакова. - С .163-166
Кіпень, В. П. Європейський освітний простір: дорожня карта України / В. П. Кіпень. - С .166-170
Клименко, О. В. Основні аспекти виховної роботи в контексті вимог Болонського процесу / О. В. Клименко. - С .170-173
Ковальчук, Д. Ф. Еволюційний шлях розвитку банківської системи України / Д. Ф. Ковальчук. - С .173-177
Лисаченко, В. Е. Мотивація навчальної діяльності у модульному навчанні / В. Е. Лисаченко. - С .177-181
Марчук, В. О. Освіта як специфічний товар маркетингу / В. О. Марчук. - С .181-185
Спіцин, Є. С. Вдосконалення професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів як необхідна умова підвищення якості освіти / Є. С. Спіцин. - С .185-188
Чудакова, С. В. Повышение качества высшего образования - вхождение Украины в европейское образовательное пространство / С. В. Чудакова, М. П. Раковская. - С .188-193
Підвищення якості освіти - мета модернізації навчального процесу. Студент - суб'єкт Болонського процесу
Грехов, А. М. Європейський університет в міжнародному освітянському та інформаційному просторі / А. М. Грехов. - С .193-195
Чернишева, Р. І. Внутрішня модель управління якістю освітніх послуг / Р. І. Чернишева. - С .195-198
Сікорська, І. М. Якість освіти: відповідальність тенденціям європейського освітнього простору / І. М. Сікорська. - С .198-201
Жадинский, Н. В. Организация самостоятельной работы студентов на кафедре микробиологии - шаг к интеграции в европейскую систему обучения / Н. В. Жадинский [и др.]. - С .201-203
Другие авторы: Гриценко Л. З., Мишин В. В., Щукин И. Н., Слюсарев А. А.
Вагіна, О. М. З історичного досвіду інтеграції українських шкіл до європейського освітнього простору: 20-30 -ті рр. ХХс т. / О. М. Вагіна. - С .203-207
Смеричевская, Е. Ю. Система ECTS: дань европейской моде или необходимость? / Е. Ю. Смеричевская. - С .207-211
Владимирская, Е. Ю. Особенности управления качеством дистанционного обучения / Е. Ю. Владимирская. - С .211-214
Подтергера, Є. М. Деякі підходи до підвищення якості військової підготовки майбутніх офіцерів запасу в умовах реформування Збройних Сил України / Є. М. Подтергера. - С .216-221
Ясененко, В. М. Організаційно-педагогічні умови підвищення якості підготовки фахівців військової логістики у вищій військовій школі / В. М. Ясененко. - С .221-225
Ващенко, А. М. Формування професійної мобільності майбутніх офіцерів як чинник підвищення якості освіти / А. М. Ващенко. - С .225-229
Кожевников, В. М. Наступність як фактор підвищення якості освіти у вищих і загальноосвітніх навчальних закладах / В. М. Кожевников. - С .229-233
Сікорський, П. І. Дидактичні особливості забезпечення якості вищої освіти в умовах кредитно-модульної технології навчання / П. І. Сікорський. - С .233-245
Марченко, О. М. Застосування нетрадиційних підходів до викладання вищої математики та форм контролю за результатами навчання як засіб підвищення якості освіти / О. М. Марченко. - С .245-249
Харчук, Т. В. Роль системи вищої освіти у формуванні високоякісних людських ресурсів / Т. В. Харчук. - С .249-255
Іванченко, Є. А. Формування професійної мобільності економістів в умовах глобалізації / Є. А. Іванченко. - С .255-258
Семенова, А. В. Перспективи безперервної освіти в аспекті підвищення якості професійної підготовки фахівців / А. В. Семенова. - С .258-262
Смирнов, С. Н. Проблемы преподавания менеджмента в высшей школе / С. Н. Смирнов. - С .262-265
Аніщенко, В. О. Самостійна робота студентів як один з організаційних компонентів кредитно-модульної технології навчання / В. О. Аніщенко, В. М. Гаврилов, О. О. Зенченко. - С .265-270
Артьоменко, Л. І. Інтеграція виховного простору вузів як сприяння цілісному середовищу суб'єктного становлення майбутнього фахівця / Л. І. Артьоменко. - С .270-273
Баринов, Е. Ф. Диференційна оцінка різних таксонометричних рівнів фундаментальних медичних знань / Е. Ф. Баринов, Н. М. Бондаренко. - С .273-276
Баринов, Е. Ф. Шляхи модернізації викладання фундаментальних медичних знань / Е. Ф. Баринов, Н. М. Бондаренко, О. Г. Ніколенко. - С .276-279
Гусєв, А. М. Зміни в підходах до викладання дисципліни "Основи охорони праці" з урахуванням Болонського процесу / А. М. Гусєв, І. І. Дуднікова. - С .279-281
Доровский, В. А. Компараторная идентификация способов организации процесса получения знаний / В. А. Доровский, С. С. Доровская. - С .281-283
Дуднікова, І. І. Розвиток екологічноїосвіти в контексті Європейської інтеграйії / І. І. Дуднікова. - С .283-291
Матвієнко, Л. П. Консутаційні центри в сільській місцевості як чинник підвищення якості освіти / Л. П. Матвієнко. - С .291-296
Христенко, І. О. Студент як суб'єкт європейського освітнього простору: концепція Болонського процесу / І. О. Христенко. - С .296-297
Черний, В. И. К вопросу о повышении качества обучения иностранных студентов с учетом специфиуи вузов медицинского профиля / В. И. Черний [и др.]. - С .297-301
Другие авторы: Рождественский Е. Ю., Дудник И. Н., Колесников А. Н., Жидких В. Н.
Шувалов, В. О. Першій рік використання ECTS / В. О. Шувалов, Л. М. Шувалова. - С .301-303
Ягупець, Ю. І. Управління підготовки студентів до використання технічних засобів навчання / Ю. І. Ягупець. - С .303-307
ББК 74.04(4Укр)

Рубрики: Освітня політика--Україна,  Болонський процес,  Підвищення якості освіти,  Вища освіта--Болонський процес--Україна
Аннотация: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції присвячено проблемам підвищення якості освіти та особливостям політико-правових аспектів України в Болонському процесі.
Доп.точки доступа
Терещук, Г. В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
Обкладинка
88.52я73
Ф 33


    Федорчук, В. М.
    Тренінг особистісного зростання [Текст] : навч. посібник / В. М. Федорчук. - Київ : Центр учбової літератури, 2014. - 250 с. - ISBN 978-617-673-276-1 : 75.00 р.
    Содержание:
Теоретичні й методичні основи проведення тренінгу особистісного зростання
Практика психологічного тренінгу
Програма "Тренінгу особистісного зростання"
ББК 88.52я73

Рубрики: Особистісне зростання--тренінг,  Психологічна грамотність
Аннотация: У навчальному посібнику систематизовано теоретичний і практичний досвід (ЧАСТИНА І і ІІ) проведення тренінгу особистісного зростання, спрямованого на самооцінку, самопізнання, самоприйняття, самовдосконалення, саморозвиток особистості. Крім теоретичного матеріалу для підвищення психологічної грамотності з групових форм роботи, в посібнику подана орієнтовна програма "Тренінгу особистісного зростання" (частина ІІІ), наповнена різними вправами, іграми, психотехніками, які розраховані на його засвоєння і практичне використання. Матеріали можна успішно використовувати для проведення тренінгу або окремих практичних занять з особистісного зростання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.

   Журнал

Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - Харків : Видавнича група "Основа", 2004 - . - Выходит три раза в месяц
2013г. N 16/18 (344-346)
Зміст:
Головня, Т. В. Математичний лабіринт : розвиток інтелектуальних та розумових здібностей учнів початкових класів на уроках математики / Т. В. Головня. - С.2-31. - Бібліогр. у кінці ст.
Федорчук, В. І. Цікаве про комах : пізнавальний матеріал з природознавства / В. І. Федорчук. - С.32-70
Карабаджак, М. І. Використання геометричного матеріалу на уроках трудового навчання / М. І. Карабаджак. - С.71-117
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
6.

   Журнал

Основи здоров’я : науково-методичний журнал. - Харків : Видавнича група "Основа", 2010 - . - Выходит ежемесячно
2014г. N 11 (47)
Зміст:
Шахненко, В. І. Збалансоване харчування. Здоров'я учнів як педагогічна проблема / В. І. Шахненко. - С.2-8
Конференція "Педагогіка здоров'я". - С.9-10
Берзіня, О. О. Протимінна безпека дітей та населення : методичні рекомендації з питань проведення уроків з предметів "Основи здоров'я" "Захист Вітчизни" та виховних заходів у навчальних закладах м. Харкова та Харківської області / О. О. Берзіня [и др.]. - С.11-16
Інші автори: Пожиленко О.І., Колісник О.В., Носенко В.В.
Чупріненко, О. О. Умови успішного навчання. Розвиток здібностей : урок у 5 класі / О. О. Чупріненко. - С.17-21
Зейда, О. В. Інформування населення про надзвичайні ситуації та порядок дій : урок у 6 класі / О. В. Зейда. - С.22-24
Коваленко, А. В. Вредные привычки : урок в 6 классе / А. В. Коваленко. - С.25-29
Туріщева, Л. В. Як ви знаєте психологію старшого школяра / Л. В. Туріщева. - С.30-32
Федорчук, В. І. Народні традиції харчування : позакласний захід у рамках Тижня основ здоров'я в навчальному закладі / В. І. Федорчук. - С.33-38
Гін, А. О. Зустріч з дивом : ТРВЗ-педагогіка / А. О. Гін. - С.39-41
Куприянчук, Л. А. Наушники и подростки: потенциальная опасность : материал к уроку / Л. А. Куприянчук. - С.42-47
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
7.

   Журнал

Мистецтво та освіта : науково-методичний журнал. - Київ : Преса України, 1995 - . - Выходит ежеквартально
2018г. N 2
Зміст:
Шуть, Микола. Класифікація музичних ігор як педагогічного інструментарію формування творчих умінь молодших школярів / М. Шуть. - С.2-6. - Бібліогр. у кінці ст.
Ханьцзе, Х. Творчі завдання для формування партнерських якостей особистості в ансамблевому музикуванні / Х. Ханьцзе. - С.7-10. - Бібліогр. у кінці ст.
Корнієнко, А. В. Створення декоративної композиції в техніці петриківський розпис / А. В. Корнієнко, А. В. Поджаренко. - С.11-15
Гуріч, З. В. Використання досвіду художників-педагогів Херсонської губернії в сучасній освітній практиці / З. В. Гуріч. - С.16-18. - Бібліогр. у кінці ст.
Чепіль, Л. П. Навчальний натюрморт: живописне зображення натурної постановки акварельними фарбами / Л. П. Чепіль, Г. М. Запорожець. - С.19-23
Аліксійчук, О. С. Підготовка студентів для застосування методу проектів у школі / О. С. Аліксійчук, В. . Федорчук. - С.24-27
Гайдамака, О. В. Вивчення мистецтва в основній і старшій школі у 2018/2019 навчальному році / О. В. Гайдамака. - С.27-29
Комаровська, О. А. Орієнтовний тематичний план уроків мистецтва у 10 (11) класах / О. А. Комаровська. - С.30-34
Чєн, Н. В. Орієнтовний календарний план уроків мистецтва в 10 - 11 класах : до підручника : Назаренко Н. В. , Севастьянова Д. О. Мистецтво. 10 -11 класи. _ Харків: Оберіг. - 2018. - 272 с. / Н. В. Чєн. - С.35-41
Масол, Л. М. Орієнтовний тематичний план уроків мистецтва в 10 (11 класах) / Л. М. Масол. - С.42-48
Гайдамака, О. В. Орієнтовний тематичний план уроків мистецтва в 10 (11) класах / О. В. Гайдамака. - С.48-52
Мурована, І. В. Сучасні тенденції хореографічної освіти на Кіровоградщині / І. В. Мурована. - С.52-55
Gulei, O. G. The formation of foreign lexical competence in the training of a specialist of decorative and applied arts / O. G. Gulei. - С.56-60. - Бібліогр. у кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
8.


    Федорчук, В. І.
    Цікаве про комах [Текст] : пізнавальний матеріал з природознавства / В. І. Федорчук // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 16/18. - С. 32-70
ББК 74.262.0

Рубрики: Природознавство--викладання--комахи
Кл.слова (ненормированные):
КОМАХИ -- ентомологія

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Федорчук, В. І.
    Народні традиції харчування [Текст] : позакласний захід у рамках Тижня основ здоров'я в навчальному закладі / В. І. Федорчук // Основи здоров’я : науково-методичний журнал. - 2014. - N 11. - С. 33-38
ББК 74.200.55

Рубрики: Сценарії--народознавчі--харчування
Кл.слова (ненормированные):
українські традиції харчування
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Аліксійчук, О. С.
    Підготовка студентів для застосування методу проектів у школі [Текст] / О. С. Аліксійчук, В. . Федорчук // Мистецтво та освіта : науково-методичний журнал. - 2018. - N 2. - С. 24-27
УДК

Рубрики: Музична освіта--метод проектів
Доп.точки доступа
Федорчук, В. .


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей