Поисковый запрос: (<.>K=МЕТОДИКА НАВЧАННЯ<.>) |
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8 |
>1. |
Микитюк, В. Подільська "бурса" в рецепції Івана Франка [Текст] / В. Микитюк> // Слово і час. - 2010. - N 1. - С. 72-80.
. - ISSN 0236-1477 ББК 83.3(4Укр)5
Рубрики: Літературна критика--українська, кінець ХIХ-поч. ХХ cт.
Кл.слова (ненормированные): бурса -- інтерпретаційний стиль -- соціологічний аналіз -- лінгвістична поетика -- екзистенційна ситуація -- методика навчання
Доп.точки доступа Франко, І. \о нем\
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>2. |
Грицишина, Т. Ознайомлення дошкільників з рідним краєм та елементи туризму в дитячому садку [Текст] / Т. Грицишина> // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1. - С. 76-81. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74.102.14
Рубрики: Краєзнавство--Дошкільні навчальні заклади,
НАПН України--персоналії,
Персоналії--НАПН України
Кл.слова (ненормированные): дошкільники -- екологічне виховання дошкільників -- туризм у дитячому садку -- краєзнавчо-туристична діяльність -- ознайомлення з рідним краєм -- краєзнавство -- методика навчання -- дошкільні навчальні заклади
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>3. |
Сергиенко, Татьяна Геннадиевна. Компьютерные технологии как средство формирования профессионально-адаптационных способностей инвалидов по зрению [Текст] / Татьяна Сергиенко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 2. - С. 66-72 : табл. - Библиогр.: 4 назв.
ББК 74.33(4Укр)
Рубрики: Тифлопедагогіка--комп'ютерні технології
Білорусь Кл.слова (ненормированные): інваліди зору -- особи з обмеженими можливостями -- особи з вадами зору -- інформаційне суспільство -- інформаційні технології -- комп'ютерні технології -- адаптація -- соціальна адаптація -- професійна адаптація -- здібності -- професійно-адаптаційні здібності -- інформаційна культура -- навчання комп'ютерним технологіям -- методика навчання -- ВАДИ ЗОРУ Аннотация: У статті на основі матеріалів дослідження, що було проведено у рамках Державної програми з попередження інвалідності й реабілітації інвалідів на 2006-2010 рр. на базі Республіканського інституту підвищення кваліфікації Міністерства праці та соціального захисту Республіки Білорусь, обгрунтовується значення комп'ютерних технологій для формування професійно-адаптаційних здібностей у інвалідів зору. В статье на основе материалов исследования, проведенного в рамках Государственной программы по предупреждению инвалидности и реабилитации инвалидов на 2006-2010 гг. на базе Республиканского института повышения квалификации Министерства труда и социальной защиты Республики Беларусь, обосновывается значение компьютерных технологий для формирования профессионально-адаптационных способностей у инвалидов по зрению.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>4. |
Пушкарьова, Т. Організація навчально-методичного супроводу шкільної освіти на основі інтегративного підходу / Т. Пушкарьова> // Післядиплом. освіта в Україні. - 2012. - № 2. - С. 66-69. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.202
Рубрики: Інтегроване навчання--навчально-методичний супровід
Кл.слова (ненормированные): шкільна освіта -- інтегроване навчання -- методика навчання -- Навколишній світ, курс -- антропологічний підхід -- соціальний підхід -- культурологічний підхід
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>5. |
Ярова, Олена. Тенденції розвитку природничо-наукової освіти в початковій школі країн Європейського Союзу / О. Ярова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 8/9. - С. 36-40. - Бібліогр.: 9 назв.
. - ISSN 0131-6788 ББК 74.04(4)
Рубрики: Освіта--природничо-наукова--початкова школа--Європа
Європа--природничо-наукова освіта Кл.слова (ненормированные): курикулум -- тенденція -- природничо-наукова освіта -- початкова школа -- національна стратегія -- інтегрований підхід -- методика навчання -- оцінювання учнів -- Європейський Союз -- співпраця -- Дитячий університет Аннотация: У статті аналізуються національна політика та практика природничо-наукової освіти у державах-членах Європейського Союзу. Виокремлено загальні тенденції розвитку означеної освітньої галузі на рівні МСКО 1. Серед них: реалії державних стратегій розвитку початкової природничо-наукової освіти, розвиток співробітництва між школами та науковими інституціями, модернізація педагогічних технологій та використання ІКТ у навчанні наукових дисциплін, розроблення альтернативних форм оцінювання навчальних досягнень учнів у науковій сфері, підвищення якості професійної підготовки вчителя початкової школи.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>6. |
Погорєлова, Л. Запрошуємо на гостину до казки [Текст] / Л. Погорєлова, К. Шевцова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 18–26. - Зміст: Освітній проект "На гостину до казки" ; Метод наочного моделювання – запорука ефективності роботи з мовленнєвого розвитку ; Результативність проекту ; Додаток 1. Змістове наповнення проекту "На гостину до казки" ; Додаток 2. Заняття з елементами гри-драматизації за змістом української народної казки "Горщик" для дітей раннього віку.
ББК 74.102.413
Рубрики: Розвиток мовлення--дошкільний вік--казка,
Казка--дошкільне виховання
Кл.слова (ненормированные): діти раннього віку -- мовленнєва діяльність -- мовленнєвий розвиток -- діти третього року життя -- розвиток мовлення -- освітні проекти -- казки -- етапи реалізації -- метод наочного моделювання -- змістове наповнення -- конспекти занять -- ігри-драматизації -- Горщик, українська народна казка -- дошкільні навчальні заклади -- методика навчання
Доп.точки доступа Шевцова, К.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>7. |
Кучерук, Оксана. Співвідношення понять "методика навчання" , "технологія навчання" , "метод навчання" як лінгвометодична проблема / О. Кучерук> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2017. - N 1. - С. 8-13. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.268.1Укр
Рубрики: Українська мова--викладання
Кл.слова (ненормированные): методика навчання -- технологія навчання -- метод навчання -- синектика -- лінгвометодика Аннотация: Розглянуто проблему розвитку поняттєвого апарату лінгвометодики . На основі аналізу і синтезу науково-методичних думок визначено співвідношення між поняттями "методика навчання" , "технологія навчання " "метод навчання" та розкрито їх суть у лінгвометодичному розрізі для формування професійно-методичної свідомості педагогів-словесників . Запропоновано методичні рекомендації до використання наведених понять у теорії і практиці мовної освіти . Наведено орієнтовну модель методу синектики , визначено принципи , навчально-організаційні умови синектичної взаємодії вчителя та учнів , показано можливості використання синектии як методу і технології в навчанні української мови .
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>8. |
Смирнова, І. Мета і зміст підготовки майбутніх учителів технології до розроблення і використання електронних освітніх ресурсів [Текст] / І. Смирнова> // Комп'ютер у школі та сім'ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 5. - С. 28-33. - Бібліогр. у кінці ст.
Рубрики: Вища педагогічна освіта--вчитель технологій--електронні ресурси--розроблення
Кл.слова (ненормированные): професійна освіта -- майбутні вчителі технологій -- інформаційно-технологічна підготовка -- методика навчання -- розроблення електронних освітніх ресурсів Аннотация: У статті подано опрацьовані результати педагогічного експерименту за темою дисертаційного дослідження "Теоретичні та методичні основи професійної підготовки майбутніх учителів технологій до розроблення і використання електронних освітніх ресурсів". Вони відображають: реальну картину реалізації мети і змісту підготовки майбутніх учителів технологій до розроблення і використання електронних освітніх ресурсів; аналіз результатів експериментального дослідження на предмет з'ясування стану існуючої інформаційно-технологічної підготовки майбутніх учителів технологій; визначення передбачуваних результатів при реалізації методики навчання до розроблення і використання ЕОР.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
|