Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=духовно-моральне виховання<.>)
Общее количество найденных документов : 34
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-34 
1.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2013г. N 5
Зміст:
Асадуллин, Р. М. Управление педагогическим образованием: оценка, состояние, перспективы развития / Р. М. Асадуллин. - С.3-11
 л.слова: педагогічна освіта, управління педагогічною освітою, структура управління
Савотина, Н. А. Стратегия развития технологий воспитания / Н. А. Савотина. - С.12-23. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: технологізація педагогічної діяльності, педагогічна технологія, технологічний підхід
Метлик, И. В. Развитие воспитательного компонента общего образования / И. В. Метлик. - С.24-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: виховний компонент освіти, духовно-моральне виховання, інститути суспільної участі
Осмоловская, И. М. Теоретико-методологические проблемы развития дидактики / И. М. Осмоловская. - С.35-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: дидактика, дидактичний підхід, дидактична модель
Перминова, Л. М. Теоретические и методологические основы развития современной дидактики / Л. М. Перминова. - С.45-50. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: методологічний плюралізм, наукознавчий підхід, розвиток дидактики
Ковалева, Т. М. Антропологический взгляд на современную дидактику: принцип индивидуализации и проблема субъективности / Т. М. Ковалева. - С.51-56. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: особистісно-ресурсна карта, антропологічний підхід, індивідуальна освітня програма
Бережнова, Е. В. Идея университетской дидактики: становление и перспективы развития / Е. В. Бережнова. - С.57-62. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: дидактика вищої школи, дидактика університету, місія університету
Алиев, Ю. Б. Дидактический пролегомен о современном художественном образовании школьников / Ю. Б. Алиев. - С.63-71
 л.слова: художня освіта, шкільна художня освіта
Дубова, М. В. Проблема современной начальной школы / М. В. Дубова. - С.72-79. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: молодші школярі, початкова школа
Романова, Е. Г. Мистицизм Интернета и социализация молодежи / Е. Г. Романова. - С.79-88. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: містика, міф, неформальні об'єднання
Екжанова, Е. А. Клинико-психолого-педагогический подход на службе специального образования / Е. А. Екжанова, И. А. Чистоградова, Д. Ю. Ткачев. - С.89-94. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: розумова відсталість, корекційна школа, міждисциплінарність
Данюшенков, В. С. Экспериментальная деятельность сельского учителя как форма становления его методологической компетентности / В. С. Данюшенков, О. В. Коршунова. - С.95-100. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: вчитель сільської школи, методологічна компетентність вчителя, освітній стандарт
Даценко, В. В. Организация научно-исследовательской работы студентов в техническом вузе (Украина) / В. В. Даценко. - С.101-105. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: наукове дослідження, майбутній спеціаліст, теоретичні знання
Богуславский, М. В. Основные направления развития теории содержания общего среднего образования в отечественной педагогике ХХ в. / М. В. Богуславский. - С.106-119. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: дидактика, зміст освіти, педагогічна теорія
Шачина, А. Ю. Трансцендентально-критическая педагогика Альфреда Петцельта / А. Ю. Шачина. - С.120-126. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: трансцендентально-критична педагогіка, активність, концентрація
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2013г. N 6
Зміст:
Сенько, Ю. В. Принцип научности в образовании: грани и границы / Ю. В. Сенько. - С.3-11. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: принцип науковості, гуманізація освіти, професійність педагога
Коршунова, Н. Л. Понятие методологии педагогики в прошлом и настоящем / Н. Л. Коршунова. - С.12-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: класична наукова раціональність, некласична наукова раціональність, методологія педагогіки
Краснова, Л. А. Образ научного знания в содержании школьного образования: постановка проблемы / Л. А. Краснова. - С.21-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: образ наукового знання, принцип науковості, проблемно-гіпотетичне знання
Введенский, В. Н. Регулятивность в образовании как важнейшая проблема психолого-педагогических наук / В. Н. Введенский. - С.28-36. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: регулятивність освіти, функції психики особистості, регулятивна компетентність
Ильин, Г. Л. О своеобразии педагогической науки / Г. Л. Ильин. - С.36-44. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: множинність педагогічних теорій, картезіанська наука, проектне пізнання
Ермаков, Д. С. Образование устойчивого развития в РФ / Д. С. Ермаков. - С.4448. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: стійкий розвиток
Давыдова, Н. Н. Моделирование развития образовательных учреждений на основе сетевого подхода / Н. Н. Давыдова, В. А. Федоров. - С.49-54. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: творчий процес, самоорганізація, науково-освітня мережа
Киселев, А. Ф. Проблемы внедрения новых стандартов в практику школьного образования / А. Ф. Киселев, А. А. Кузнецов. - С.55-72. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: освітні стандарти, варіативність шкільної освіти, освітній ценз
Потаповская, О. М. О методологических подходах к духовно-нравственному воспитанию детей дошкольного возраста / О. М. Потаповская. - С.72-82. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: духовно-моральне виховання, дошкільна освіта, методологічний підхід
Ходусов, А. Н. Воспитание в ХХ - ХХI в. / А. Н. Ходусов. - С.83-88. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: генезис, менталітет, соціальний ідеал
Факторович, А. А. Преподаватели и студенты вузов: новые роли и модели взаимодействия / А. А. Факторович. - С.89-97. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: якість освіти, сучасний студент, викладач вузу
Змеева, Т. Е. Профессионально-ориентированное обучение иностранному языку в неязыковом вузе в контексте диалога культур / Т. Е. Змеева. - С.97-103. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: професійно-орієнтоване навчання, міжкультурна ділова комунікація, андрагогічні принципи навчання
Колпачев, В. В. Аксиологические приоритеты учительской деятельности в контексте общепедагогической дискусии конца 50-х гг. ХIХ в. / В. В. Колпачев, Н. К. Маяцкая. - С.104-111. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
 л.слова: ціннісні орієнтації вчительства, загальнопедагогічна дискусія, педагогічне суспільство
Помелов, В. Б. Просветительско-педагогическая деятельность В.В. Радлова / В. Б. Помелов. - С.112-118. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: лінгвіст, музей антропології, Вятська губернія
Шачина, А. Ю. Цель и задачи педагогической науки в философско-педагогическом творчестве И. Канта / А. Ю. Шачина. - С.119-126. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: антропологія, метод виховання, максими
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2013г. N 8
Зміст:
Орлов, А. А. Специфика современного педагогического знания / А. А. Орлов. - С.3-14. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: функції педагогіки, педагогічні знання, методологія високого модернізму
Болотов, В. А. Виды и назначение программ оценки результатов обучения школьников / В. А. Болотов, И. А. Вальдман. - С.15-26. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: оцінка якості, моніторинги учбових досягнень, міжнародні порівняльні дослідження
Романов, К. В. Риски в развитии образования: философский взгляд / К. В. Романов. - С.27-34. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
 л.слова: ризики, педагогічне філософствування, метапредметне ядро змісту освіти
Русецкий, В. Ф. Общее образование в информационном обществе: проблемы и перспективы / В. Ф. Русецкий. - С.34-43
 л.слова: інформаційне суспільство, зміст освіти, сучасні методи навчання
Иванова, С. В. Профессиональное образование и занятость молодежи - глобальная проблема ХХI в. / С. В. Иванова [и др.]. - С.43-51
Інші автори: Пахомова Е.А., Пальянов М.П., Руднева Е.Л.
 л.слова: професійна освіта, профорієнтація, кластери
Лебедева, О. В. Проектирование и организация исследовательской деятельности учащихся в учебном процессе / О. В. Лебедева, И.В Гребнев. - С.52-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: дослідницька діяльність учнів, принципи проектування, дослідницькі вміння
Веденеева, Г. И. Феномен родного края и его ресурс в духовно-нравственном воспитании учащихся / Г. И. Веденеева. - С.58-63. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: духовно-моральне виховання, довіра, моральні цінності
Янушкявичене, О. Л. Реформа образования и развитие мышления ребенка в начальной школе / О. Л. Янушкявичене. - С.63-66. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: розвиток мислення, понятійне мислення, початкові класи
Вильчинский, С. С. Коммуникативное воздействие в образовательном процессе / С. С. Вильчинский, Н. М. Шлемская. - С.67-71. - педагогічні стратегії : активізація процесу навчання
 л.слова: учбові ситуації
Гурьянова, М. П. Развитие института социальных педагогов в сельской России / М. П. Гурьянова. - С.72-77
 л.слова: соцiокультурна модернiзацiя освіти, шкільний соціальний педагог, соціальний педагог сімейного типу
Овсянникова, Е. А. Анализ гендерных особенностей кадров в российском образовании / Е. А. Овсянникова. - С.77-81
 л.слова: гендерні особливості, фемінізація зайнятості, якість підготовки
Лазарева, Г. И. Предпринимательский университет: инновационный образовательный менеджмент / Г. И. Лазарева. - С.82-89. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: підприємницький університет, управління освітнім процесом, освітні технології
Андреев, А. Л. Образование в эпоху Анны Иоанновны / А. Л. Андреев. - С.90-100. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: семінарії, Морська академія, кадетські корпуса
Щербаков, Р. Н. Галилей и его методология просвещения (к 450-летию со дня рождения великого ученого) / Р. Н. Щербаков. - С.101-107
 л.слова: стиль мислення, діалог
Демченко, А. Р. Формирование профессионального самоопределения обучающихся в процессе профильного обучения за рубежом / А. Р. Демченко, М. В. Морозова. - С.108-116. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: професійне самовизначення, будування кар'єри, профконсультація
Накашидзе, Р. М. Особенности профессионального образования в Грузии / Р. М. Накашидзе. - С.117-123. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 азв.
 л.слова: система професійної освіти, підготовка кваліфікаційних кадрів, неперервна освіта
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2015г. N 7
Зміст:
Смолин, О. Н. Методология разработки системы российского образовательного законодательства: проблемы и перспективы / О. Н. Смолин. - С.23. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
 л.слова: законопроект, освітня політика, нормотворчість
Ибрагимов, Г. И. Проблема закономерностей обучения в учебниках по педагогике / Г. И. Ибрагимов. - С.24-34. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: закони навчання, принципи навчання, закономірності навчання
Харисова, Л. А. Оценка качества деятельности образовательных организаций по реализации ФГОС / Л. А. Харисова. - С.34-41. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: інноваційна діяльність, федеральні державні освітні стандарти, якість діяльності
Ермаков, Д. С. Экологическая компетенция и компетентность / Д. С. Ермаков. - С.41-50. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
 л.слова: компетентнісний підхід, екологічна компетенція, екологічна компетентність
Боровских, А. В. Игра: деятельность или мышление? / А. В. Боровских. - С.50-60. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: гра, мислення, геймифіація
Метлик, И. В. Социальное партнерство государства и конфессии в духовно-нравственном образовании школьников / И. В. Метлик. - С.61-70. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: держава, духовно-моральне виховання, соціальне партнерство
Тимофеева, Л. Л. Формирование субъективности на этапе дошкольного образования / Л. Л. Тимофеева. - С.70-77. - Бібліогр. у кінці ст.: 17 назв.
 л.слова: суб'єкт діяльності, особистісний потенціал, механізми становлення суб'єктності
Ежкова, Н. С. Дошкольное образование: научно-ретроспективный анализ и перспективы совершенствования / Н. С. Ежкова. - С.78-83
 л.слова: дошкільна освіта, навчання дошкільників
Маликов, Р. Ш. Влияние религиозных и народных традиций на формирование здорового образа жизни / Р. Ш. Маликов, Р. Р. Галиев. - С.83-88
 л.слова: здоровий спосіб життя, культура татарського народу, постулати Корану
Аксенов, С. И. Педагогические принципы деятельности службы школьной медиации / С. И. Аксенов, Ф. В. Повшедная. - С.90-95. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 НАЗВ.
 л.слова: виховна система школи, педагогічні принципи, медіація
поливанова, К. Н. Образовательные программы для родителей: история и современные тенденции / К. Н. поливанова, И. Е. Вопилова, А. К. Нисская. - С.95-101. - Бібліогр. у кінці ст.: 28 назв.
 л.слова: батьківство, тренінг для батьків, батьківський університет
Иванова, Е. В. Инновационные технологии развития регионального высшего образования / Е. В. Иванова, О. А. Омаров, Н. О. Омарова. - С.101-104. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інноваційна неперервна система освіти, неперервна освіта, бізнес процеси
Павлидис, В. Д. Развитие системы среднего образования на Урале в ХIХ в. / В. Д. Павлидис. - С.105-108. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: система середньої освіти, реальна освіта, Уральський регіон
Писарева, Л. И. Культурологические основы развития общего образования в Германии / Л. И. Писарева. - С.109-116. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: культура, гуманістична освіта, політична освіта
Попова, М. В. Компетентность в новой парадигме высшего образования: опыт Дании / М. В. Попова. - С.116-122. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: компетентність, компетентнісний підхід, інноваційна освіта
Гурбатова, Е. Р. ФГОС дошкольного и начального образования: обеспечение преемственности / Е. Р. Гурбатова. - С.123-124
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
5.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2015г. N 10
Зміст:
Кочетов, В. С. Образование, конкуренция, общегражданская идентичность и устойчивое развитие / В. С. Кочетов. - С.3-14. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: стійкий розвиток, соціальна складова, удосконалення середовища проживання
Борисенков, В. П. Повышение качества школьного образования в современной России / В. П. Борисенков. - С.14-24. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: якість освіти, педагогічні кадри, лідери освіти
Ткаченко, Е. В. Роль и назначение экспертных оценок в развитии современного образования / Е. В. Ткаченко. - С.24-30. - експертні оцінки : якість освіти
 л.слова: професійні освітні стандарти
Роберт, И. В. Основные направления развития информатизации образования / И. В. Роберт. - С.30-38. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: адаптаційні форми системи освіти, когнітивно-інформаційна взаємодія, конвергенція технологій
Разумовский, В. Г. Формирование естественнонаучной грамотности учащихся основной школы / В. Г. Разумовский. - С.39-48. - Бібліогр. у кінці ст.: 25 назв.
 л.слова: наукова грамотність, формалізм знань учнів, науковий метод пізнання
Ларионова, С. О. Психологическое сопровождение профилактики девиантности у младших школьников с ЗПР / С. О. Ларионова. - С.48-53
 л.слова: психологічний супровід, девіантна поведінка, діти з затримкою психічного розвитку
Клепиков, В. Н. Духовно-нравственное воспитание на уроках математики / В. Н. Клепиков. - С.54-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: духовно-моральне виховання, інформаційно-комунікаційні технології, метапредметний рівень
Саранцев, Г. И. Предметно-педагогическое мышление в профессиональных компетенциях педагога / Г. И. Саранцев. - С.59-65
 л.слова: предметно-педагогічне мислення, професійні компетенції, гармонізація
Чоросова, О. М. Непрерывное профессиональное образование педагогов в Республике Саха (Якутия) / О. М. Чоросова. - С.65-69. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: додаткова професійна освіта, освітній простір додаткової професійної освіти, глобальні освітні тренди
Николаева, А. Д. Приоритеты модернизации непрерывного педагогического образования (на примере СВФУ) / А. Д. Николаева, И. С. Алексеева. - С.69-72
 л.слова: конкурентоспроможність, тенденції, модернізація
Пахомова, Е. А. Профессиональное образование в Кемеровской области / Е. А. Пахомова. - С.72-79
 л.слова: професійна освіта, ринок праці, середня професійна освіта
Лощинова, М. А. Сетевое взаимодействие в профессиональном образовании / М. А. Лощинова : 79-82
 л.слова: мережа, мережева взаємодія, соціальні партнери
Серик, Н. И. Ролевые игры в преподавании иностранных языков / Н. И. Серик. - С.83-87
 л.слова: ігрові технології, ігровий метод навчання, навчання іноземної мови
Бессарабова, И. С. Джером Брунер - педагог, ученый, личность (к 100-летию со дня рождения) / И. С. Бессарабова, Н. Е. Воробьев. - С.88-96. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: психологія розвитку, когнітивна революція, бихевіоризм
Самбурова, Е. И. Становление высшей школы в Самарском крае / Е. И. Самбурова, Ю. А. Жердева. - С.96-104. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
 л.слова: земство, місцева адміністрація, історія вищої освіти
Савина, А. К. Непрерывное образование как реальность современного мира / А. К. Савина. - С.105-114. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: інформаційне суспільство, неписьменність, рівень освіти
Богуславская, О. М. Организация совместного обучения детей и родителей за рубежом / О. М. Богуславская. - С.114-120. - Бібліогр. у кінці ст.: 19 назв.
 л.слова: ранній розвиток, неперервна освіта, програма "Два покоління"
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
6.


    Джура, Олександр.
    Духовне відродження як утвердження християнських ідеалів і цінностей [Текст] / О. Джура // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2009. - № 3. - С. 72-77. - Бібліогр. : 10 назв.
ББК 74.00

Рубрики: Виховання--ідеали,  Виховання--цінності
Кл.слова (ненормированные):
ХРИСТИЯНСЬКІ ІДЕАЛИ -- ХРИСТИЯНСЬКІ ЦІННОСТІ -- ХРИСТИЯНСЬКЕ ВИХОВАННЯ -- ХРИСТИЯНСЬКА ПЕДАГОГІКА -- ДУХОВНЕ ВИХОВАННЯ -- РЕЛІГІЙНЕ ВИХОВАННЯ -- МОРАЛЬНО-ЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ -- ДУХОВНО-МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ -- ДУХОВНА КУЛЬТУРА -- ДУХОВНЕ ВІДРОДЖЕННЯ
Аннотация: У статті розглядаються проблеми духовного відродження суспільства на засадах утвердження християнських ідеалів і цінностей.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Шаповалова, Ірина Василівна.
    Об'єктивні і суб'єктивні підвалини новітнього морального творення [Текст] / І. В. Шаповалова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2009. - № 4. - С. 81-87. - Бібліогр. : 11 назв.
ББК 74

Рубрики: Ідеали виховання,  Гуманізація освіти,  Виховання,  Медіапедагогіка,  Гуманітаризація освіти,  Викладання предметів
   УкраЇна
Кл.слова (ненормированные):
МОРАЛЬНІ ЦІННОСТІ -- ХРИСТИЯНСЬКА МОРАЛЬ -- УКРАЇНСЬКА МЕНТАЛЬНІСТЬ -- РЕЛІГІЙНЕ ВИХОВАННЯ -- НАЦІОНАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ -- МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ -- МОРАЛЬНО-РЕЛІГІЙНІ ІДЕАЛИ -- ПРЕДМЕТИ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО СПРЯМУВАННЯ -- ДУХОВНО-МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ -- ДУХОВНІСТЬ -- МОРАЛЬНІСТЬ -- ГУМАНІТАРНА ПОЛІТИКА -- СОЦІАЛЬНА ПОЛІТИКА -- ПОЛІТИКА ДЕРЖАВИ -- ДУХОВНЕ ВІДРОДЖЕННЯ -- ЛЮДИНОЦЕНТРИЗМ -- ФОРМУВАННЯ СУСПІЛЬНОЇ МОРАЛІ -- МЕДІАОСВІТА -- ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЗАХИСТ НАСЕЛЕННЯ -- ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА -- ВИЩА ШКОЛА
Аннотация: У статті аналізуються умови та можливості становлення моралі незалежної України як моралі нового - демократичного і гуманістичного - типу.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Скворцов, К. В.
    Государственная политика духовно-нравственного воспитания молодежи [Текст] / К. В. Скворцов // Педагогическое образование и наука. - 2010. - N 5. - С. 41-43. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 60.542.15

Рубрики: Соціологія молоді--Духовно-моральне виховання
Кл.слова (ненормированные):
молодежные субкультуры -- духовно-моральне виховання
Аннотация: Молодежь наиболее подвержена различным влияниям негативных факторов, влияние которых возрастает по причине слома прежних социально-культурных ограничений, забвения традиций. В связи с этим требуется выработать множество направлений по воспитанию молодежи, прежде всего акцентрируя внимание на духовно-нравственном и патриотическом его аспектах. Также требуются дополнительные исследования и учет региональных особенностей молодежи и специфика молодежных субкультур.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Емельянова, И. Е.
    О сущности программ духовно-нравственного развития дошкольников [Текст] / И. Е. Емельянова // Начальная школа плюс до и после : Научно-методический и психолого-педагогический журнал. - 2010. - N 9. - С. 42-46.
ББК 74.100.51

Рубрики: Моральне виховання--дошкільне,  Духовно-моральна культура--виховання
Кл.слова (ненормированные):
ДУХОВНО-МОРАЛЬНА КУЛЬТУРА -- ДУХОВНО-МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Тайчинов, М. М.
    Духовно-нравственное воспитание в процессе общения с природой [Текст] / М. М. Тайчинов // Среднее профессиональное образование : Ежемесячный теоретический и научно- методический журнал. - 2011. - N 5. - С. 23-24.
ББК 74

Рубрики: Теорія виховання,  Духовно-моральне виховання--природа
Кл.слова (ненормированные):
ДУХОВНО-МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Рюмина, Ф. А.
    Духовность как феномен и ядро духовно-нравственного воспитания [Текст] / Ф. А. Рюмина, Н. В. Семенова // Педагогическое образование и наука : Научно-методический журнал. - 2011. - N 5. - С. 72-75. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.005.1

Рубрики: Теорія виховання--духовність
Кл.слова (ненормированные):
ДУХОВНО-МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ -- ДУХОВНІСТЬ -- самовдосконалення -- універсум
Доп.точки доступа:
Семенова, Н. В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Сахаров, В. А.
    Взаимосвязь духовно-нравственного и поликультурного воспитания студенческой молодёжи [Текст] / В. А. Сахаров, Л. Г. Сахарова // Среднее профессиональное образование : Ежемесячный теоретический и научно- методический журнал. - 2011. - N 11. - С. 11-12
ББК 74.580.05

Рубрики: Виховання--вища освіта,  Медична освіта--вища--духовно-моральні цінності
Кл.слова (ненормированные):
ДУХОВНО-МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ -- ПОЛІКУЛЬТУРНЕ ВИХОВАННЯ
Доп.точки доступа:
Сахарова, Л. Г.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


    Медведева, Н. В.
    Технология этического мышления как средство духовно-нравственного воспитания младшего школьника [Текст] / Н. В. Медведева // Начальная школа плюс до и после : Научно-методический и психолого-педагогический журнал. - 2012. - N 1. - С. 14-16
ББК 74.200.51

Рубрики: Моральне виховання--етичне мислення
Кл.слова (ненормированные):
ДУХОВНО-МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ -- етичне мислення -- культура моральної свідомості

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Воронова, О. А.
    Уроки духовности [Текст] / О. А. Воронова // Начальная школа плюс до и после : Научно-методический и психолого-педагогический журнал. - 2012. - N 1. - С. 29-32
ББК 74.200.58

Рубрики: Позакласна робота--духовно-моральне виховання
Кл.слова (ненормированные):
ДУХОВНО-МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Шемшурина, А. И.
    О воспитательных задачах в работе по модулю курса "Основы этики" в духовно-нравственном воспитании этики [Текст] / А. И. Шемшурина // Этическое воспитание : Научно-методический журнал. - 2012. - N 1. - С. 63-74
ББК 74.268.77

Рубрики: Етика--викладання
Кл.слова (ненормированные):
ДУХОВНО-МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.


    Ковтун, І. В.
    Прикраси світ собою [Текст] / І. В. Ковтун // Позашкільна освіта : науково-методичний журнал. - 2012. - N 5. - С. 9-13
ББК 74.200.587

Рубрики: Позашкільні навчальні заклади--духовно-моральне виховання
Кл.слова (ненормированные):
духовно-моральне виховання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Бойко, А. М.
    Еволюція взаємин Г. Ващенка й А. Макаренка: ретроспектива і проекція на сучасність / А. М. Бойко // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 35-39. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.03(4Укр)6-213

Рубрики: Історія освіти України--персоналії, ХХ ст.,  Педагогічні погляди--Макаренко А.С.,  Педагогічні погляди--Ващенко Г.
Кл.слова (ненормированные):
духовно-моральне виховання -- критика -- перспектива
Аннотация: Розкривається еволюція відносин Г. Ващенка й А. Макаренка. Обгрунтовується спільне і відмінне в їхньому світогляді й творчості, доцільність проекції висновків та узагальнень Г. Ващенка на сучасність і виховну перспективу.
Доп.точки доступа:
Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 1878-1967) \про нього\
Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888–1939) \про нього\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


    Сіданіч, І.
    Духовно-моральне виховання дітей як історико-педагогічна проблема / І. Сіданіч // Післядиплом. освіта в Україні. - 2012. - № 1. - С. 51-57. - Бібліогр.: 43 назв.
ББК 74.005.1

Рубрики: Духовно-моральне виховання--історія
Кл.слова (ненормированные):
духовно-моральне виховання -- гармонійно розвинена особистість -- діаспора -- розвиток шкільництва -- православне виховання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


    Фролова, Т. І.
    Формування духовної складової здоров'я особистості [Текст] / Т. І. Фролова // Управління школою : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 16/18. - С. 39-42. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.200

Рубрики: Школа здоров'я--духовна складова особистості
Кл.слова (ненормированные):
ДУХОВНО-МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ -- духовна складова -- християнська етика
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.


    Хоружа, Людмила.
    Духовно-моральне виховання школярів в Україні: досвід та шляхи вдосконалення / Л. Хоружа, В. Киричок // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 4/5. - С. 26-32. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200.511 + 74.268.77

Рубрики: Духовно-моральне виховання--школярі,  Християнська етика--викладання
Кл.слова (ненормированные):
етика -- християнська етика -- духовно-моральне виховання -- моральні цінності -- екуменізм -- катехізація
Аннотация: У статті проаналізовано особливості впровадження у загальноосвітніх навчальних закладах України курсів духовно-морального виховання школярів з етики та християнської етики. Визначено суперечності, проблеми цього процесу та перспективи їх подолання.
Доп.точки доступа:
Киричок, Віра


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-34 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей