Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=педагогічне керівництво<.>)
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.

   Журнал

Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - Киев : Деміур, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2018г. N 5/8
Зміст:
Мельник, Оксана. Електронний підручник: досвід упровадження в Україні та за кордоном / О. Мельник, В. Косик. - С.3-9. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: електронні освітні ресурси, відкриті освітні ресурси, електронний підручник
Заєць, Світлана. Контекстний моніторинг освітньої реформи / С. Заєць. - С.10-18. - Бібліогр. у кінці ст.: 22 назв.
 л.слова: реформа освіти, моніторинг, стейкхолдери
Клокар, Наталія. Автономія опорної школи і механізми її забезпечення / Н. Клокар, Г. Науменко, Л. Гунько. - С.19-24. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: автономія опорної школи, об'єднана територіальна громада, опорна школа
Бережна, Таміла. Організація Шкіл здоров'я в Україні: міжнародний досвід та вітчизняна практика / Т. Бережна, О. Єжова, А. Бєсєдіна. - С.25-30. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: школа здоров'я, заклад середньої освіти, здоров'яспрямована діяльність
Наконечна, Галина. Нормативні засади проектування розвивального предметного середовища навчальних кабінетів початкової школи / Г. Наконечна, О. Низковська. - С.31-38. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: освітній простір, освітнє середовище, проектування освітнього середовища
Гриньова, Марина. Підготовка педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання / М. Гриньова, І. Калініченко. - С.39-43. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: підвищення кваліфікації, інклюзивна освіта, дитина з особливими освітніми потребами
Пятничук, Тетяна. Дуальна система навчання: досвід Німеччини та особливості впровадження в Україні / Т. Пятничук. - С.44-48. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: дуальна система професійного навчання, професійна кваліфікація, професійна компетентність
Сідоров, Вадим. Формування середовища інтерактивної педагогічної підтримки студентів у процесі кроскультурної підготовки / В. Сідоров. - С.49-53. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: інтерактивність, кроскультурна підготовка, туризм
Куніковськи, Єжи. Системність у польсько-українській науковій праці : до ювілею професора Франтішека Шльосека / Є. Куніковськи, Н. Ничкало. - С.54-57
Сікора, Ян. Педагогічна першість у сучасній школі / Я. Сікора. - С.58-61. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: педагогічна першість, інформаційне суспільство, педагогічне керівництво
Філончук, Зоя. Музейна STEM-педагогіка в контексті реалізації дидактичних принципів Нової української школи / З. Філончук. - С.63-68. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: музейна педагогіка, STEM-освіта, музейна STEM-педагогіка
Кузьменко, Ольга. Інтеграція фізики і дисциплін професійної підготовки у контексті розвитку STEM-освіти / О. Кузьменко. - С.69-72. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: STEM-освіта, міжпредметні зв'язки, професійна підготовка
Артеменко, Олена. Всеукраїнський конкурс "Учитель року - 2018" / О. Артеменко, Н. Бєлоглазова. - С.73-75
Педагогічний музей України інформує: постаті; події. - С.78-80 (продовження)
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.


    Маслов, В.
    Концептуальні засади побудови, зміст і структура орієнтованої моделі функціональної компетентності керівників навчальних закладів [Текст] / В. Маслов // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 3-10.
ББК 74р7

Рубрики: Підвищення кваліфікації--директори шкіл,  Директор школи--компетентність
Кл.слова (ненормированные):
управлінська діяльність -- структура шкіл -- педагогічне керівництво -- навчально-виховний процес -- адміністративна діяльність -- фінансово-господарська діяльність -- викладацька діяльність -- філософія керівників шкіл -- модель керівника -- компетентне керівництво -- управлінська компетентність -- методологія управлінської діяльності -- функції процесу управління -- моделі керівників

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Крамаренко, О. К.
    Педагогическое руководство проектной деятельностью учащихся [Текст] / О. К. Крамаренко // Педагогическое образование и наука : Научно-методический журнал. - 2009. - N 12. - С. 46-51.
ББК 74.202.4

Рубрики: педагогіка--дидактика,  Проектна діяльність
Кл.слова (ненормированные):
педагогика -- проектне навчання -- педагогічне керівництво

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Сікора, Ян.
    Педагогічна першість у сучасній школі [Текст] / Я. Сікора // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2018. - N 5/8. - С. 58-61. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Вчитель--компетентність--педагогічна першість
Кл.слова (ненормированные):
педагогічна першість -- інформаційне суспільство -- педагогічне керівництво
Аннотация: Предметом статті є компетенції, необхідні для ефективного здійснення конкретної та соціально відповідальної діяльності вчителя. Міркування з цієї проблеми спонукають до визначення умов, необхідних для досягнення високої ефективності у виконанні завдань, поставлених перед учителем, одним словом, для досягнення педагогічної першості. У цьому контексті концепція педагогічної першості розглядається як багатоаспектна категорія з конкретною динамікою, зумовлена змінами і новими умовами, в яких сьогодні відбувається освітня діяльність. Складова цієї концепції - це питання, які необхідно розв'язувати, що стосуються підготовки вчителів до ефективного розв'язання конкретних проблем, пов'язаних з організацією навчального процесу, адаптованого до потреб учнів, з урахуванням специфіки шкільної освіти. Майстерне виконання цих завдань потребує розуміння нових викликів, що постають унаслідок зміненого контексту, в якому існує сучасна людина, і відповіді на питання, чого учні мають навчитися в школі та як їх навчати, зважаючи на індивідуальний стиль навчання. Результатом ціннісного навчального процесу є формування здатності управляти власним житям та творчим вирішенням проблем. Педагогічну першість можна вважати відповідно часу задоволеність життя учнів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей