Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Кайынбаев, Ж.$<.>)
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2009г. N 2
Зміст:
Маслов, В. Концептуальні засади побудови, зміст і структура орієнтованої моделі функціональної компетентності керівників навчальних закладів / В. Маслов. - С.3-10
Якухно, І. Проблеми і суперечності інноваційного розвитку післядипломної педагогічної освіти / І. Якухно. - С.10-14. - Бібліогр.: 7 назв.
Лушин, П. Эколопсихологический кризис как возможность развития личности в системе последипломного педагогического образования / П. Лушин. - С.14-17. - Бібліогр.: 3 назв.
Олійник, Віктор. Теорія і практика контролю успішності підвищення кваліфікації педагогічних працівників / В. Олійник, В. Гравіт, Л. Ляхоцька. - С.18-22. - Бібліогр.: 7 назв.
Даниленко, Л. Модернізація системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах її інноваційного розвитку / Л. Даниленко. - С.22-25. - Бібліогр.: 20 назв.
Назаренко, С. Запровадження інтерактивних методів навчання в освітньо-оздоровчому процесі курсу "Основи здоров'я" / С. Назаренко. - С.25-28. - Бібліогр.: 15 назв.
Шкіренко, О. Розвиток психолого-педагогічної майстерності викладача у процесі формування духовних цінностей студентів / О. Шкіренко. - С.28-31. - Бібліогр.: 10 назв.
Гузенко, О. До питання про цілі та завдання виховної роботи в системі профтехосвіти в сучасних умовах / О. Гузенко. - С.32-35. - Бібліогр.: 4 назв.
Павлик, Н. Психологічна культура як фактор гармонізації характеру особистості / Н. Павлик. - С.35-39. - Бібліогр.: 21 назв.
Давыдова, Г. Рефлексивные технологии психолого-педагогического сопровождения развития личности в дополнительном образовании / Г. Давыдова, И. Семенов. - С.39-43. - Бібліогр.: 6 назв.
Волошко, Н. Психофізіологічні особливості учнів у процесі навчання / Н. Волошко. - С.43-47. - Бібліогр.: 38 назв.
Ляхоцька, Л. Підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів освіти на засадах кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Л. Ляхоцька. - С.48-53. - Бібліогр.: 4 назв.
Мазіна, Н. Мережна модель як інноваційна форма підвищення кваліфікації педагогічних кадрів в Україні / Н. Мазіна. - С.54-56. - Бібліогр.: 5 назв.
Семиченко, В. Рефлексивный подход в теории и практике высшей профессиональной школы / В. Семиченко, В. Дикань. - С.57-72. - Бібліогр.: 72 назв.
Кайынбаев, Ж. Некоторые проблемы математического образования в Республике Казахстан и пути их решения / Ж. Кайынбаев. - С.72-73. - Бібліогр.: 5 назв.
Казбеков, К. Типы психологического сопровождения последипломного образования / К. Казбеков, И. Семенов. - С.73-74. - Бібліогр.: 5 назв.
Шумська, О. Про підсумки конкурсу на найкращу науково-методичну розробку в галузі післядипломної педагогічної освіти / О. Шумська. - С.75-77
Гадзецький, Б. Удосконалення дидактичних знань і вмінь методиста / Б. Гадзецький. - С.77-83. - Бібліогр.: 8 назв.
Драч, І. Особливості впровадження елементів кредитно-модульної та кредитно-трансферної системи в системі післядипломної педагогічної освіти / І. Драч. - С.83-85. - Бібліогр.: 3 назв.
Попов, В. Методичні особливості навчальних матеріалів для дистанційного навчання / В. Попов. - С.85-88. - Бібліогр.: 7 назв.
Шумник, Т. Використання інтерактивних технологій на уроках іноземної мови як засіб підвищення ефективності навчання / Т. Шумник. - С.88-92. - Бібліогр.: 12 назв.
Литвинова, Н. Психотехнологія розвитку мотивації до творчості у майбутніх педагогів / Н. Литвинова. - С.92-95. - Бібліогр.: 20 назв.
Кандибур, Г. Школа, яка змінить світ: модель школи, що здатна допомогти всім дітям стати успішними і щасливими / Г. Кандибур. - С.96-98
Семенов, И. Методология проектирования последипломного образования и его рефлексивно-психологического сопровождения / И. Семенов. - С.98-103. - Бібліогр.: 12 назв.
Про внесення змін до Положення про республіканський (Автономної Республіки Крим), обласні та Київський І Севастопольський міські інститути післядипломної педагогічної освіти. - С.104
Зміни до Положення про республіканський (Автономної Республіки Крим), обласні та Київський і Севастопольський міські інститути післядипломної педагогічної освіти. - С.105-106
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.
    (Свободных экземпляров нет)

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2010г. N 1
Зміст:
Липова, Л. Післядипломна освіта в контексті профілізації навчання / Л. Липова, М. Войцехівський, В. Малишев. - С.3-6. - Бібліогр.: 3 назв.
Маслов, В. Принципи ефективного розвитку системи післядипломної освіти / В. Маслов. - С.7-11
Олійник, Віктор. Університет менеджменту НАПН України : інноваційний вектор розвитку / В. Олійник. - С.12-15
Даниленко, Л. Інноваційні зміни в організації підвищення кваліфікації педагогічних працівників / Л. Даниленко. - С.15-19. - Бібліогр.: 4 назв.
Лушин, П. Самоорганізація та кадрове забезпечення в системі післядипломної педагогічної освіти : екофасилітативний підхід / П. Лушин. - С.20-21
Алфімов, В. Підтримка професійного довголіття вчителів / В. Алфімов. - С.21-23. - Бібліогр.: 11 назв.
Васильков, В. Удосконалення професійної підготовки інженерно-педагогічних працівників у сучасних умовах розвитку неперервної освіти / В. Васильков. - С.23-27. - Бібліогр.: 11 назв.
Волобуєва, Т. Рівні підготовки педагогів у системі післядипломної освіти щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій / Т. Волобуєва. - С.28-31. - Бібліогр.: 3 назв.
Кучерявий, А. Педагогічні умови формування культури навчальної діяльності студента вищого навчального закладу як риси особистості / А. Кучерявий. - С.31-34. - Бібліогр.: 9 назв.
Василькова, О. Психобіографічний метод : сутність та можливості залучення сучасного вчителя до роботи з кризовими переживаннями / О. Василькова. - С.35-39. - Бібліогр.: 23 назв.
Дегтярьова, Г. Тематичні курси як одна з форм модернізації роботи на курсах підвищення кваліфікації вчителів / Г. Дегтярьова. - С.39-42
Мельникова, Л. Создание электронного учебника по русскому языку как продуктивное средство развития ИКТ-компетентности педагога / Л. Мельникова. - С.42-45
Ситар, Г. Дистанційний урок як компонент дистанційного курсу "Прикладна фонетика" / Г. Ситар, І. Селіщев. - С.45-49. - Бібліогр.: 14 назв.
Олійник, Віктор. Управління проектами і програмами - перспективний напрям підготовки в системі післядипломної освіти / В. Олійник. - С.50-55
Сидоренко, В. Багаторівнева циклічна модель професійно-особистісного зростання вчителя-словесника за кредитно-модульною системою організації навчання / В. Сидоренко. - С.55-59. - Бібліогр.: 8 назв.
Кайынбаев, Ж. Качество казахстанского математического образования в средней школе / Ж. Кайынбаев. - С.60-61. - Бібліогр.: 4 назв.
Долгополова, Н. Організація інструктивно-методичної діяльності кіровоградського обласного центру дитячої та юнацької творчості / Н. Долгополова. - С.62-67
Халецька, Л. Підготовка компетентнісного вчителя предметів освітньої галузі "Естетична культура" в системі післядипломної педагогічної освіти / Л. Халецька ; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька. - С.67-70. - Бібліогр.: 6 назв.
Бабенко, О. Навчання інтонаційно виразного мовлення як складової успішної комунікативної діяльності старшокласників / О. Бабенко. - С.71-75. - Бібліогр.: 6 назв.
Коляда, М. Когнітивні методи навчання майбутніх фахівців із захисту інформації та управління інформаційною безпекою / М. Коляда. - С.75-76. - Бібліогр.: 2 назв.
Грицишина, Т. Ознайомлення дошкільників з рідним краєм та елементи туризму в дитячому садку / Т. Грицишина. - С.76-81. - Бібліогр.: 4 назв.
Лещенко, Е. Шляхи становлення та розвитку позашкільної освіти в Кіровоградській області / Е. Лещенко. - С.82-85
Кандибур, Г. Школа, яка змінить світ : модель школи, що здатна допомогти всім дітям стати успішними і щасливими / Г. Кандибур. - С.85-92
Солодков, В. Соціальне партнерство в освіті - ціннісно раціональний тип соціальних дій / В. Солодков. - С.92-95. - Бібліогр.: 5 назв.
Жерносек, І. Сторінки історії / І. Жерносек. - С.95
О деятельности ЦИУУ Минпроса УССР по научно-методическому руководству изучением, обобщением и распространением передового и новаторского педагогического опыта. - С.96
О деятельности Центрального института усовершенствования учителей Министерства просвещения УССР по научно-методическому руководству изучением, обобщением и распространением передового и новаторского педагогического опыта. - С.97-100
Щодо видання навчальної літератури для вищої школи. - С.101-106
Всеукраїнський конкурс науково-методичних розробок у системі післядипломної освіти України. - 3-а с. обкл.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободных экз. нет
Экз.1 (ЧЗ) занят

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.


    Кайынбаев, Ж.
    Некоторые проблемы математического образования в Республике Казахстан и пути их решения [Текст] / Ж. Кайынбаев // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 72-73. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.04(5КАЗ)

Рубрики: Освіта--Казахстан,  Математична освіта--Казахстан
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- освітня політика -- математична освіта -- викладання математики -- якість математичної освіти -- середня освіта -- профільні класи -- вимоги до математичних знань -- проблеми математичної освіти -- малокомплектні школи -- школи-інтернати -- міжнародні дослідження

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Кайынбаев, Ж.
    Качество казахстанского математического образования в средней школе [Текст] / Ж. Кайынбаев // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1. - С. 60-61. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74.04(5Каз)

Рубрики: Освіта--Казахстан,  Математична освіта--якість освіти--Казахстан
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- якість освіти -- якість математичної освіти -- вчителі-математики

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей