Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=математична освіта<.>)
Общее количество найденных документов : 19
Показаны документы с 1 по 19
1.

   Журнал

Education and pedagogical sciences. - Луганськ, 1922 - . - Выходит раз в два месяца
2013г. N 2
Зміст:
Роман, С. В. Сутність поняття "еколого-гуманістичні цінності" в структурі шкільної хімічної освіти / С. В. Роман. - С.5-13. - Бібліогр. у кінці ст.: 18 назв.
 л.слова: еколого-гуманістичні цінності, шкільна хімічна освіта
Самолюк, А. А. Інтенсифікація творчої роботи учнів молодших класів / А. А. Самолюк. - С.14-21. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: краєзнавча робота, творча активність, теоретичні підходи
Курило, В. С. Якість освіти в Україні: постановка проблеми та шляхи її вирішення / В. С. Курило. - С.22-25
 л.слова: якість освіти, компетентність педагога, управління якістю освіти
Смолінська, О. С. Культурно-освітній простір сучасного педагогічного університету та професіоналізм його випускників / О. С. Смолінська. - С.26-30. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: педагогічний університет, культурно-освітній простір, професіоналізм педагога
Димарський, Я. М. Тестування з аналітичної геометрії та шляхи його практичної реалізації / Я. М. Димарський, Я. П. Кривко. - С.31-36. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: тести, математична освіта, аналітична геометрія
Певна, С. Є. Основні підходи до викладання англійської мови в контексті формування суб'єктивної позиції студентів / С. Є. Певна. - С.37-42. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: мотивація, освітня діяльність, принцип
Пахомова, Н. Г. Принципи та умови інтеграції медико-психологічної й педагогічного складників професійної підготовки корекційних педагогів / Н. Г. Пахомова. - С.43-51. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: інтеграція, професійна підготовка, ресурсний підхід
Грабар, Е. В. Зміст тестових завдань із визначення рівня сформованості іншомовної компетенції школярів США / Е. В. Грабар. - С.52-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: валідність, говоріння, комунікативна компетенція
Климов, А. О. Закарбувалося в пам'яті моїй: спомини про видатного українського арабіста професора Вольфа Бейліса / А. О. Климов. - С.59-65. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: сходознавець, історик-арабіст
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.


    Алізаде, Е. А.
    Вивчення математики може бути цікавим! [Текст] / Е. А. Алізаде // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2009. - N 5. - С. 17-21.
ББК 74.262.21

Рубрики: Математика--викладання
Кл.слова (ненормированные):
математична освіта -- математичні здібності

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


   
    Методичні рекомендації щодо вивчення математики в 2009/10 навчальному році [Текст] : [за листом МОН України від 22.05.09 р. № 1/9-353] // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України : офіц. вид. МОН України. - 2009. - № 19/21. - С. 22-46. - Із змісту : Особливості навчальної програми для учнів 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів. - С. 22-37; Поглиблене вивчення математики. - С. 37-42; Допрофільна підготовка. - С. 42-45; Нарада з питань розвитку фізико-математичної освіти. - С. 45-46. . - ISSN 0130-8890
ББК 74.262.21

Рубрики: Методичні рекомендації--математика, 2009-2010 н.р.
Кл.слова (ненормированные):
ЛИСТ МОН УКРАЇНИ -- СЕРЕДНЯ ОСВІТА -- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ -- МАТЕМАТИКА -- 2009-2010 НАВЧАЛЬНИЙ РІК -- НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА -- 9 КЛАС -- ПОГЛИБЛЕНЕ ВИВЧЕННЯ -- ДОПРОФІЛЬНА ПІДГОТОВКА -- НАРАДА В МОН УКРАЇНИ -- ВСЕУКРАЇНСЬКА НАРАДА -- ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНА ОСВІТА -- МАТЕМАТИЧНА ОСВІТА
Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Кайынбаев, Ж.
    Некоторые проблемы математического образования в Республике Казахстан и пути их решения [Текст] / Ж. Кайынбаев // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 72-73. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.04(5КАЗ)

Рубрики: Освіта--Казахстан,  Математична освіта--Казахстан
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- освітня політика -- математична освіта -- викладання математики -- якість математичної освіти -- середня освіта -- профільні класи -- вимоги до математичних знань -- проблеми математичної освіти -- малокомплектні школи -- школи-інтернати -- міжнародні дослідження

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Дорофеев, С. Н.
    Компетентностный подход к математическому образованию студентов технических вузов [Текст] / С. Н. Дорофеев // Педагогическое образование и наука : Научно-методический журнал. - 2009. - N 10. - С. 88-92.
ББК 74.580.26

Рубрики: технічна освіта--вища--математика
Кл.слова (ненормированные):
техническое образование -- высшая школа -- математична освіта

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Непомняща, Т. В.
    Спеціальні комунікативні конструкції у вивченні математичних дисциплін як засіб розвитку особистості студента технічного вишу [Текст] / Т. В. Непомняща // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал. - 2011. - N 2. - С. 70-79. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 22.1р30

Рубрики: Математика--викладання--вища освіта
Кл.слова (ненормированные):
комунікативна компетентність -- математична освіта

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Глобін, О.
    Компетентнісний підхід у навчанні та стандарт шкільної математичної освіти [Текст] / О. Глобін // Математика в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 11/12. - С. 2-5
ББК 74.262.21

Рубрики: Державний стандарт--вимоги--математика,  Компетентнісний підхід--математика
Кл.слова (ненормированные):
математична освіта -- математична компетентність
Аннотация: На основі результатів теоретичного дослідження та аналізу досвіду переходу загальноосвітніх навчальних закладів до компетентнісної моделі навчання сформульовані й обгрунтовані пропозиції щодо врахування особливостей компетентнісного підходу у навчанні математики при розробці нових навчальних програм, що реалізують вимоги ДС до змісту освіти і навчальних досягнень учнів з математики, а також при визначенні конкретних цілей кожного уроку та побудові відповідної системи контролю якості математичної підготовки учнів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Хара, Олександра.
    Королівська математика. Досвід шкільної математичної освіти Норвегії [Текст] / О. Хара // Математика в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - N 5. - С. 27-34
ББК 74.04(4Нор)

Рубрики: Освіта--Норвегія
   Норвегія--освіта--математика
Кл.слова (ненормированные):
математична освіта

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Буковська, Оксана.
    Система додаткової математичної освіти як засіб організації особистісно-орієнтованого освітнього середовища в школі [Текст] / О. Буковська // Математика в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - N 10. - С. 36-42
ББК 74.262.21

Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--математика,  Додаткова освіта--математична
Кл.слова (ненормированные):
математична освіта

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Костенко, И. П.
    Кризис отечественного математического образования [Текст] / И. П. Костенко // Педагогика. - 2012. - N 7. - С. 41-49. - Бібліогр. у кінці ст.: 17 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.03(4Рос)6

Рубрики: Історія освіти--математична освіта--Росія, 20-ті- рр. ХХ ст.-поч. ХХI ст.
Кл.слова (ненормированные):
якість знань -- аналіз знань -- математична освіта
Аннотация: Прослежена динамика изменения качества школьного математического образования, начиная с 1920-х гг. Сделаны сравнительные количественные оценки. Определены периоды роста и моменты падения качества знаний. Указаны некоторые факторы, влиявшие на рост и на падение качества обучения и знаний.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Доровик, Ю. С.
    Преемственность математического образования в системе "ДОУ - начальная школа" [Текст] / Ю. С. Доровик // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2012. - N 5. - С. 50-56
ББК 74.202.232

Рубрики: Наступність--дошкільна освіта--початкова освіта--математика,  Математична освіта--наступність--днз--школа
Кл.слова (ненормированные):
математична освіта -- наступність навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Деза, Е. И.
    Содержание числовой подготовки учителя математики в условиях уровневого образования / Е. И. Деза, А. В. Жмулева // Педагогическое образование и наука. - 2012. - № 3. - С. 53-57. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.489

Рубрики: Вища педагогічна освіта--вчитель математики,  Математична освіта--вища
Кл.слова (ненормированные):
уровневое образование -- математическое образование -- педагогическое образование -- высшая школа -- МАЙБУТНІ ВЧИТЕЛІ МАТЕМАТИКИ -- числова підготовка -- математична освіта
Аннотация: В статье анализируются проблемы изучения теории чисел; представлен разработанный авторами в соответствии с ФГОС ВПО комплект материалов для всех уровней числовой подготовки студентов математических факультетов педвузов, который помогает решить ряд имеющихся в этой области проблем; рассмотрены этапы вузовской предметной подготовки. Авторы статьи считают, что преподавание теоретико-числовых дисциплин на базе разработанных программ и созданных на их основе учебных пособий обеспечивает эффективную индивидуализированную фундаментальную подготовку студентов в рамках числовой содержательной линии, непрерывное формирование их профессиональной компетентности.
Доп.точки доступа:
Жмулева, А. В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


    Корчак, Тетяна .
    Розвиток творчих здібностей учнів на уроках математики / Т. Корчак // Директор шк., ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2013. - № 3. - С. 79-82. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.262.21

Рубрики: Математика--викладання--творчі зідбності,  Творчі здібності--розвиток--математика
Кл.слова (ненормированные):
творче мислення -- творчий розвиток -- творчі здібності -- математична освіта -- навчання -- дослідження -- розв'язання -- творча особистість
Аннотация: Залучення учнів до творчості є актуальною проблемою організації навчального процесу, адже формування якостей творчої особистості неможливе без організації відповідної діяльності. Саме творча пізнавальна діяльність учнів є тим видом активності, що розвиває ці здібності.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Димарський, Я. М.
    Тестування з аналітичної геометрії та шляхи його практичної реалізації [Текст] / Я. М. Димарський, Я. П. Кривко // Education and pedagogical sciences. - 2013. - N 2. - С. 31-36. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
ББК 74.480.26

Рубрики: Геометрія--викладання--вища освіта,  Тестування--геометрія
Кл.слова (ненормированные):
тести -- математична освіта -- аналітична геометрія
Аннотация: Стаття присвячена принципам формування тестів для студентів фізико-математичних педагогічних спеціальностей. Узагальнено переваги тестових завдань порівняно з класичними завданнями. Обгрунтовано необхідність створення тестів, максимально наближених до зовнішнього незалежного оцінювання. Запропоновано чотири рівні складності створюваних тестів з геометрії; 1) рівень елементарних понять, пропонованих у класичних термінах, 2) рівень елементарних понять, поданих у "нових" термінах, 3) базовий рівень виша, 4) високий рівень. Перші два рівні визначаються знаннями шкільного курсу з геометрії, третій й четвертий - стандартизованою програмою вищої школи. Завдання першого - третього рівнів побудовані за допомогою запитань закритого виду, на відповідність та на правильну послідовність. Для задач четвертого рівня можливі також завдання відкритого виду, що перевіряє безпосередньо викладач.
Доп.точки доступа:
Кривко, Я.П.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Nikitina, O. A.
    School mathematics education in the USA as an example of modeling the developmental environment [Текст] / O. A. Nikitina // Освіта та розвиток обдарованої особистості : щомісячний науково-методичний журнал. - 2014. - N 9/10. - С. 36-37. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.04(7США)

Рубрики: Освіта--математика--США
Кл.слова (ненормированные):
шкільна освіта -- стандарти освіти в США -- математична освіта -- епістема -- епістемодидактичне подання
Аннотация: У роботі розглянуто низку аспектів, що стосуються введення загальних стандартів математичної освіти в США, а також з точки зору епістем проаналізовано зміст цих стандартів, виявлено ключові галузі вивчення.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.


    Ракута, В. М.
    Проблеми інформатизації шкільної математичної освіти [Текст] / В. М. Ракута // Комп'ютер у школі та сім'ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 6. - С. 3-6. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.262.21

Рубрики: Математика--викладання--інформатизація викладання
Кл.слова (ненормированные):
математична освіта -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформатизація
Аннотация: Стаття присвячена аналізу і пошуку оптимальних шляхів розв'язання кола проблем, що виникають під час упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес шкільного курсу математики. Наведено перелік умов, виконання яких зробить процес інформатизації шкільної математичної освіти більш ефективним.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Клепиков, В. Н.
    Эстетический ресурс математического образования в школе [Текст] / В. Н. Клепиков // Школьные технологии : Научно-практический журнал школьного технолога. - 2015. - N 2. - С. 62-69
ББК 74.262.21

Рубрики: Математика--викладання--естетичність
Кл.слова (ненормированные):
естетичний ресурс -- виразні форми -- пластичність -- моделі розуміння -- поняття-цінність -- докази -- пояснення -- математична освіта
Аннотация: В статье на конкретных примерах демонстрируется, как можно актуализировать эстетический потенциал школьной математики для ее лучшего усвоения.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


   Україна. Нац. акад. пед. наук.

   
    Щодо розгляду питання "Про стан викладання фізико-математичних дисциплін у навчальних закладах України" на засіданні Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти : лист ... від 11.05.2016 № 2.6/122 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2016. - № 6. - С. 3–41. - Додаток. - Содержание: Інформаційно-аналітичні матеріали до розгляду питання "Про стан викладання фізико-математичних дисциплін у навчальних закладах України"
ББК 74.04(4УКР)

Рубрики: Фізико-математична освіта--шкільна
Кл.слова (ненормированные):
офіційний документ -- лист НАПН України -- інформаційно-аналітичні матеріали -- STEM-освіта -- фізико-математичні дисципліни -- стан викладання -- загальна освіта -- середня школа -- фізика -- математика -- науково-педагогічний супровід -- науково-методичне забезпечення -- математична освіта -- природнича освіта -- міжнародні порівняльні дослідження -- зміст навчання -- державні стандарти освіти -- засоби навчання -- зовнішнє незалежне оцінювання -- профільне навчання -- старша школа -- вища освіта -- природничо-математична освіта
Доп.точки доступа:
Комітет Верховної Ради України з питань науки і освіти \про нього\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


    Арест, Михайло Якович.
    Математична основа технологічної реалізації концепції Л. Виготського / М. Я. Арест, Н. В. Кіщук // Український педагогічний журнал. - 2017. - N 1. - С. 42-49
ББК 74.262.21

Рубрики: Математика--викладання--розвивальне навчання,  Розвивальне навчання
Кл.слова (ненормированные):
математична освіта
Аннотация: У статті предствалено конкретний механізм реалізації концепції Л. Виготського не лише в плані навчання (як це передбачено основними принципами розвивального навчання) , а й саморозвитку та самопізнання. Пропонується використати систему математичних відношень, знайдених М. Арестом, для встановлення відповідності між розвитком інтелекту в онтогенезі та розвитку інтелекту в філогенезі.
Доп.точки доступа:
Кіщук, Наталія Василівна
Виготський, Л. С. (психолог)


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей