Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=математична освіта<.>)
Общее количество найденных документов : 19
Показаны документы с 1 по 19
1.

   Журнал

Education and pedagogical sciences. - Луганськ, 1922 - . - Выходит раз в два месяца
2013г. N 2
Зміст:
Роман, С. В. Сутність поняття "еколого-гуманістичні цінності" в структурі шкільної хімічної освіти / С. В. Роман. - С.5-13. - Бібліогр. у кінці ст.: 18 назв.
 л.слова: еколого-гуманістичні цінності, шкільна хімічна освіта
Самолюк, А. А. Інтенсифікація творчої роботи учнів молодших класів / А. А. Самолюк. - С.14-21. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: краєзнавча робота, творча активність, теоретичні підходи
Курило, В. С. Якість освіти в Україні: постановка проблеми та шляхи її вирішення / В. С. Курило. - С.22-25
 л.слова: якість освіти, компетентність педагога, управління якістю освіти
Смолінська, О. С. Культурно-освітній простір сучасного педагогічного університету та професіоналізм його випускників / О. С. Смолінська. - С.26-30. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: педагогічний університет, культурно-освітній простір, професіоналізм педагога
Димарський, Я. М. Тестування з аналітичної геометрії та шляхи його практичної реалізації / Я. М. Димарський, Я. П. Кривко. - С.31-36. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: тести, математична освіта, аналітична геометрія
Певна, С. Є. Основні підходи до викладання англійської мови в контексті формування суб'єктивної позиції студентів / С. Є. Певна. - С.37-42. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: мотивація, освітня діяльність, принцип
Пахомова, Н. Г. Принципи та умови інтеграції медико-психологічної й педагогічного складників професійної підготовки корекційних педагогів / Н. Г. Пахомова. - С.43-51. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: інтеграція, професійна підготовка, ресурсний підхід
Грабар, Е. В. Зміст тестових завдань із визначення рівня сформованості іншомовної компетенції школярів США / Е. В. Грабар. - С.52-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: валідність, говоріння, комунікативна компетенція
Климов, А. О. Закарбувалося в пам'яті моїй: спомини про видатного українського арабіста професора Вольфа Бейліса / А. О. Климов. - С.59-65. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: сходознавець, історик-арабіст
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.


    Алізаде, Е. А.
    Вивчення математики може бути цікавим! [Текст] / Е. А. Алізаде // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2009. - N 5. - С. 17-21.
ББК 74.262.21

Рубрики: Математика--викладання
Кл.слова (ненормированные):
математична освіта -- математичні здібності

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


   
    Методичні рекомендації щодо вивчення математики в 2009/10 навчальному році [Текст] : [за листом МОН України від 22.05.09 р. № 1/9-353] // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України : офіц. вид. МОН України. - 2009. - № 19/21. - С. 22-46. - Із змісту : Особливості навчальної програми для учнів 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів. - С. 22-37; Поглиблене вивчення математики. - С. 37-42; Допрофільна підготовка. - С. 42-45; Нарада з питань розвитку фізико-математичної освіти. - С. 45-46. . - ISSN 0130-8890
ББК 74.262.21

Рубрики: Методичні рекомендації--математика, 2009-2010 н.р.
Кл.слова (ненормированные):
ЛИСТ МОН УКРАЇНИ -- СЕРЕДНЯ ОСВІТА -- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ -- МАТЕМАТИКА -- 2009-2010 НАВЧАЛЬНИЙ РІК -- НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА -- 9 КЛАС -- ПОГЛИБЛЕНЕ ВИВЧЕННЯ -- ДОПРОФІЛЬНА ПІДГОТОВКА -- НАРАДА В МОН УКРАЇНИ -- ВСЕУКРАЇНСЬКА НАРАДА -- ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНА ОСВІТА -- МАТЕМАТИЧНА ОСВІТА
Доп.точки доступа
Міністерство освіти і науки України


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Кайынбаев, Ж.
    Некоторые проблемы математического образования в Республике Казахстан и пути их решения [Текст] / Ж. Кайынбаев // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 72-73. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.04(5КАЗ)

Рубрики: Освіта--Казахстан,  Математична освіта--Казахстан
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- освітня політика -- математична освіта -- викладання математики -- якість математичної освіти -- середня освіта -- профільні класи -- вимоги до математичних знань -- проблеми математичної освіти -- малокомплектні школи -- школи-інтернати -- міжнародні дослідження

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Дорофеев, С. Н.
    Компетентностный подход к математическому образованию студентов технических вузов [Текст] / С. Н. Дорофеев // Педагогическое образование и наука : Научно-методический журнал. - 2009. - N 10. - С. 88-92.
ББК 74.580.26

Рубрики: технічна освіта--вища--математика
Кл.слова (ненормированные):
техническое образование -- высшая школа -- математична освіта

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Непомняща, Т. В.
    Спеціальні комунікативні конструкції у вивченні математичних дисциплін як засіб розвитку особистості студента технічного вишу [Текст] / Т. В. Непомняща // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал. - 2011. - N 2. - С. 70-79. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 22.1р30

Рубрики: Математика--викладання--вища освіта
Кл.слова (ненормированные):
комунікативна компетентність -- математична освіта

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Глобін, О.
    Компетентнісний підхід у навчанні та стандарт шкільної математичної освіти [Текст] / О. Глобін // Математика в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 11/12. - С. 2-5
ББК 74.262.21

Рубрики: Державний стандарт--вимоги--математика,  Компетентнісний підхід--математика
Кл.слова (ненормированные):
математична освіта -- математична компетентність
Аннотация: На основі результатів теоретичного дослідження та аналізу досвіду переходу загальноосвітніх навчальних закладів до компетентнісної моделі навчання сформульовані й обгрунтовані пропозиції щодо врахування особливостей компетентнісного підходу у навчанні математики при розробці нових навчальних програм, що реалізують вимоги ДС до змісту освіти і навчальних досягнень учнів з математики, а також при визначенні конкретних цілей кожного уроку та побудові відповідної системи контролю якості математичної підготовки учнів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Хара, Олександра.
    Королівська математика. Досвід шкільної математичної освіти Норвегії [Текст] / О. Хара // Математика в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - N 5. - С. 27-34
ББК 74.04(4Нор)

Рубрики: Освіта--Норвегія
   Норвегія--освіта--математика
Кл.слова (ненормированные):
математична освіта

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Буковська, Оксана.
    Система додаткової математичної освіти як засіб організації особистісно-орієнтованого освітнього середовища в школі [Текст] / О. Буковська // Математика в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - N 10. - С. 36-42
ББК 74.262.21

Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--математика,  Додаткова освіта--математична
Кл.слова (ненормированные):
математична освіта

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Костенко, И. П.
    Кризис отечественного математического образования [Текст] / И. П. Костенко // Педагогика. - 2012. - N 7. - С. 41-49. - Бібліогр. у кінці ст.: 17 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.03(4Рос)6

Рубрики: Історія освіти--математична освіта--Росія, 20-ті- рр. ХХ ст.-поч. ХХI ст.
Кл.слова (ненормированные):
якість знань -- аналіз знань -- математична освіта
Аннотация: Прослежена динамика изменения качества школьного математического образования, начиная с 1920-х гг. Сделаны сравнительные количественные оценки. Определены периоды роста и моменты падения качества знаний. Указаны некоторые факторы, влиявшие на рост и на падение качества обучения и знаний.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Доровик, Ю. С.
    Преемственность математического образования в системе "ДОУ - начальная школа" [Текст] / Ю. С. Доровик // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2012. - N 5. - С. 50-56
ББК 74.202.232

Рубрики: Наступність--дошкільна освіта--початкова освіта--математика,  Математична освіта--наступність--днз--школа
Кл.слова (ненормированные):
математична освіта -- наступність навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Деза, Е. И.
    Содержание числовой подготовки учителя математики в условиях уровневого образования / Е. И. Деза, А. В. Жмулева // Педагогическое образование и наука. - 2012. - № 3. - С. 53-57. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.489

Рубрики: Вища педагогічна освіта--вчитель математики,  Математична освіта--вища
Кл.слова (ненормированные):
уровневое образование -- математическое образование -- педагогическое образование -- высшая школа -- МАЙБУТНІ ВЧИТЕЛІ МАТЕМАТИКИ -- числова підготовка -- математична освіта
Аннотация: В статье анализируются проблемы изучения теории чисел; представлен разработанный авторами в соответствии с ФГОС ВПО комплект материалов для всех уровней числовой подготовки студентов математических факультетов педвузов, который помогает решить ряд имеющихся в этой области проблем; рассмотрены этапы вузовской предметной подготовки. Авторы статьи считают, что преподавание теоретико-числовых дисциплин на базе разработанных программ и созданных на их основе учебных пособий обеспечивает эффективную индивидуализированную фундаментальную подготовку студентов в рамках числовой содержательной линии, непрерывное формирование их профессиональной компетентности.
Доп.точки доступа
Жмулева, А. В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


    Корчак, Тетяна.
    Розвиток творчих здібностей учнів на уроках математики / Т. Корчак // Директор шк., ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2013. - № 3. - С. 79-82. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.262.21

Рубрики: Математика--викладання--творчі здібності,  Творчі здібності--розвиток--математика
Кл.слова (ненормированные):
творче мислення -- творчий розвиток -- творчі здібності -- математична освіта -- навчання -- дослідження -- розв'язання -- творча особистість
Аннотация: Залучення учнів до творчості є актуальною проблемою організації навчального процесу, адже формування якостей творчої особистості неможливе без організації відповідної діяльності. Саме творча пізнавальна діяльність учнів є тим видом активності, що розвиває ці здібності.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Димарський, Я. М.
    Тестування з аналітичної геометрії та шляхи його практичної реалізації [Текст] / Я. М. Димарський, Я. П. Кривко // Education and pedagogical sciences. - 2013. - N 2. - С. 31-36. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
ББК 74.480.26

Рубрики: Геометрія--викладання--вища освіта,  Тестування--геометрія
Кл.слова (ненормированные):
тести -- математична освіта -- аналітична геометрія
Аннотация: Стаття присвячена принципам формування тестів для студентів фізико-математичних педагогічних спеціальностей. Узагальнено переваги тестових завдань порівняно з класичними завданнями. Обгрунтовано необхідність створення тестів, максимально наближених до зовнішнього незалежного оцінювання. Запропоновано чотири рівні складності створюваних тестів з геометрії; 1) рівень елементарних понять, пропонованих у класичних термінах, 2) рівень елементарних понять, поданих у "нових" термінах, 3) базовий рівень виша, 4) високий рівень. Перші два рівні визначаються знаннями шкільного курсу з геометрії, третій й четвертий - стандартизованою програмою вищої школи. Завдання першого - третього рівнів побудовані за допомогою запитань закритого виду, на відповідність та на правильну послідовність. Для задач четвертого рівня можливі також завдання відкритого виду, що перевіряє безпосередньо викладач.
Доп.точки доступа
Кривко, Я.П.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Nikitina, O. A.
    School mathematics education in the USA as an example of modeling the developmental environment [Текст] / O. A. Nikitina // Освіта та розвиток обдарованої особистості : щомісячний науково-методичний журнал. - 2014. - N 9/10. - С. 36-37. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.04(7США)

Рубрики: Освіта--математика--США
Кл.слова (ненормированные):
шкільна освіта -- стандарти освіти в США -- математична освіта -- епістема -- епістемодидактичне подання
Аннотация: У роботі розглянуто низку аспектів, що стосуються введення загальних стандартів математичної освіти в США, а також з точки зору епістем проаналізовано зміст цих стандартів, виявлено ключові галузі вивчення.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.


    Ракута, В. М.
    Проблеми інформатизації шкільної математичної освіти [Текст] / В. М. Ракута // Комп'ютер у школі та сім'ї : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 6. - С. 3-6. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.262.21

Рубрики: Математика--викладання--інформатизація викладання
Кл.слова (ненормированные):
математична освіта -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформатизація
Аннотация: Стаття присвячена аналізу і пошуку оптимальних шляхів розв'язання кола проблем, що виникають під час упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес шкільного курсу математики. Наведено перелік умов, виконання яких зробить процес інформатизації шкільної математичної освіти більш ефективним.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Клепиков, В. Н.
    Эстетический ресурс математического образования в школе [Текст] / В. Н. Клепиков // Школьные технологии : Научно-практический журнал школьного технолога. - 2015. - N 2. - С. 62-69
ББК 74.262.21

Рубрики: Математика--викладання--естетичність
Кл.слова (ненормированные):
естетичний ресурс -- виразні форми -- пластичність -- моделі розуміння -- поняття-цінність -- докази -- пояснення -- математична освіта
Аннотация: В статье на конкретных примерах демонстрируется, как можно актуализировать эстетический потенциал школьной математики для ее лучшего усвоения.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


   Україна. Нац. акад. пед. наук.

   
    Щодо розгляду питання "Про стан викладання фізико-математичних дисциплін у навчальних закладах України" на засіданні Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти : лист ... від 11.05.2016 № 2.6/122 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2016. - № 6. - С. 3–41. - Додаток. - Содержание: Інформаційно-аналітичні матеріали до розгляду питання "Про стан викладання фізико-математичних дисциплін у навчальних закладах України"
ББК 74.04(4УКР)

Рубрики: Фізико-математична освіта--шкільна
Кл.слова (ненормированные):
офіційний документ -- лист НАПН України -- інформаційно-аналітичні матеріали -- STEM-освіта -- фізико-математичні дисципліни -- стан викладання -- загальна освіта -- середня школа -- фізика -- математика -- науково-педагогічний супровід -- науково-методичне забезпечення -- математична освіта -- природнича освіта -- міжнародні порівняльні дослідження -- зміст навчання -- державні стандарти освіти -- засоби навчання -- зовнішнє незалежне оцінювання -- профільне навчання -- старша школа -- вища освіта -- природничо-математична освіта
Доп.точки доступа
Комітет Верховної Ради України з питань науки і освіти \про нього\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.
74.262.21
А 80


    Арест, Михайло Якович.
    Математична основа технологічної реалізації концепції Л. Виготського / М. Я. Арест, Н. В. Кіщук // Український педагогічний журнал. - 2017. - N 1. - С. 42-49
ББК 74.262.21

Рубрики: Математика--викладання--розвивальне навчання,  Розвивальне навчання
Кл.слова (ненормированные):
математична освіта
Аннотация: У статті представлено конкретний механізм реалізації концепції Л. Виготського не лише в плані навчання (як це передбачено основними принципами розвивального навчання) , а й саморозвитку та самопізнання. Пропонується використати систему математичних відношень, знайдених М. Арестом, для встановлення відповідності між розвитком інтелекту в онтогенезі та розвитку інтелекту в філогенезі.
Доп.точки доступа
Кіщук, Наталія Василівна
Виготський, Л. С. (психолог)


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей