Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (13)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (2)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Маслов, В.$<.>)
Общее количество найденных документов : 36
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-36 
1.
75.717.5
М 31


    Маслов, В.
    Плавать должны уметь все [Текст] : научно-популярная литература / В. Маслов. - М. : Физкультура и спорт, 1972. - 62 с. - 0.49 р.
ББК 75.717.5

Рубрики: Фізична культура та спорт,  Плавання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.200.585.01
В 89


   
    Вундеркінди? Ні-захоплені! [Текст] : збірник / Упоряд. В.І. Маслов. - Київ : Молодь, 1985. - 136 с. - (на укр. мові). - (в обкл.) : 3.17 р.
ББК 74.200.585.01

Рубрики: Технічна творчість--школярі,  Саморобки--опис
Доп.точки доступа:
Маслов, В.І. \упоряд.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.200.585.01
З-70


   
    Знаємо, вміємо, можемо... [Текст] : методический материал / Упоряд. В.І. Маслов. - Киев : Молодь, 1990. - 192 с. - ISBN 5-7720-0443-3 (в обкл.) : 3.41 р.
ББК 74.200.585.01

Рубрики: Позанавчальна виховна робота,  Технічна творчість
Доп.точки доступа:
Маслов, В.І. \упоряд.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.24(4Укр)
М 31


    Маслов, В. І.
    Наукові основи та функції процесу управління загальноосвітніми навчальними закладами [Текст] : навч. посіб. / В. І. Маслов. - Тернопіль : "Астон", 2007. - 150 с. - ISBN 978-966-308-183-0 : 5.80 р.
    Содержание:
Теоретичні засади управління загальноосвітніми навчальними закладами . - С .6
Функції процесу управління загальноосвітніми навчальними закладами . - С .84
Модель професійної компетентності керівника школи . - С .123
ББК 74.24(4Укр)

Рубрики: Управління ЗНЗ--наукові підходи,  Післядипломна освіта--педагогічна--управління,  Директор школи--компетентність,  Професійна компетентність--директор школи,  Компетентність--професійна,  Самоосвіта--директора шкіл,  Підвищення кваліфікації--директори шкіл,  Моделювання--управління
Аннотация: Запропонована праця доктора педагогічних наук, професора В.І. Маслова відображає сучасні наукові погляди на теоретичні засади управління ЗНЗ, зокрема тенденції, - закономірності, принципи, функції тощо. У роботі розкриваються основні етапи процесу управлінської діяльності керівників шкіл, основні форми і умови їх реалізації на сучасному етапі. Модель компетенцій директора загальноосвітніх навчвльних закладів і вимоги до його особистості побудовані на основі аналізу змісту практичної діяльності керівників шкіл України. Запропонована робота може бути використана у системі післядипломної освіти при підвищенні кваліфікації керівникв шкіл, надання йому методичної допомоги на регіональному рівні, а також для самоосвіти директорів навчальних закладів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2007г. N 1
Зміст:
Олійник, В. Впровадження результатів міжнародної програми TEMPUS "Справедливе оцінювання" в українську систему післядипломної педагогічної освіти / В. Олійник, Л. Даниленко. - С.3-6.
Вілмут, Д. Удосконалення навичок шкільних учителів в оцінюванні: освіта, розвиток, підтримка / Д. Вілмут. - С.7-9.
Пустова, Т. Інноваційні підходи до створення якісного інструменту педагогічного вимірювання академічних потенцій слухачів курсів підвищення кваліфікації в післядипломній педагогічній освіті / Т. Пустова. - С.10-12.
Клокар, Н. Підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у контексті проектування програмно-педагогічних засобів / Н. Клокар, В. Шевченко. - С.12-17.
Наукові засади розроблення прогностичної моделі розвитку післядипломної освіти в Україні. - С.18-23.
Сущенко, Т. Концепція розвитку післядипломної педагогічної освіти / Т. Сущенко. - С.23-27.
Солодков, В. Соціальна сутність і структура дій Європейського простору вищої освіти / В. Солодков. - С.27-35.
Романенко, М. Методологія та зміст сучасної післядипломної педагогічної освіти / М. Романенко. - С.35-38.
Ануфрієва, О. Оцінювання якості психолого-педагогічного наукового дослідження / О. Ануфрієва. - С.38-42.
Олійник, В. Щодо впровадження дистанційного навчання в післядипломній педагогічній освіті / В. Олійник. - С.43-46.
Бондар, О. Місце центрів педагогічних інновацій у створенні єдиного інформаційного поля / О. Бондар, О. Кравчина. - С.46-48.
Набока, Л. Особливості навчання дорослих з погляду педагогічної технології / Л. Набока. - С.49-51.
Перевознікова, Г. Формування ціннісних орієнтацій молоді в умовах негативного впливу інформатизованого суспільства / Г. Перевознікова. - С.55-57.
Семиченко, В. Особенности работы Центрального института последипломного педагогического образования АПН Украины с молодыми учеными / В. Семиченко. - С.57-60.
Маслов, В. Технологічні функції методології управління загальноосвітнім навчальним закладом / В. Маслов. - С.61-69.
Лукіна, Т. Управління якістю післядипломної педагогічної освіти в контексті освітньої реформи / Т. Лукіна. - С.69-73.
Олійник, В. Дослідження процесу формування правової компетентності керівників навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти / В. Олійник. - С.73-77.
Мельник, В. Теоретичні засади формування фахової компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу в системі післядипломної освіти / В. Мельник. - С.85-88.
Королюк, С. Професійна компетентність керівника загальноосвітнього навчального закладу як складова його управлінської культури / С. Королюк. - С.89-92.
Кравченко, Г. Формування професійної компетентності вчителя через створення інноваційного середовища ЗНЗ / Г. Кравченко. - С.92-94.
Щоголєва, Л. Управління внутрішньошкільною методичною роботою: традиції та новаторство / Л. Щоголєва. - С.94-96.
Михайлов, В. Розвиток методів програмованого навчання - вимога часу / В. Михайлов. - С.97-101.
Гришина, Т. Деякі аспекти використання комп'ютера в освітньо-методичній роботі / Т. Гришина. - С.101-104.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
6.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2008г. N 1
Зміст:
Маслов, В. Моделювання у теоретичній і практичній діяльності в педагогіці / В. Маслов. - С.3-9.
Тарусова, Л. Нормативно-правове регулювання післядипломної освіти в умовах соціально-економічного становлення України / Л. Тарусова, В. Олійник. - С.9-15.
Даниленко, Л. Зміст післядипломної освіти в інноваційному полі перетворень / Л. Даниленко, В. Паламарчук. - С.16-21.
Чепурна, Н. Інформаційно-комунікативні технології у системі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів / Н. Чепурна. - С.25-29.
Шеремет, М. Критичне мислення в контексті задач підвищення майстерності вчителя / М. Шеремет. - С.29-31.
Маслай, Г. Розвиток творчого потенціалу вчителя / Г. Маслай. - С.32-35.
Новаченко, Т. Застосування педагогічних ідей А. Макаренка - шлях удосконалення професійної компетентності сучасного педагога / Т. Новаченко. - С.35-40
Чміль, А. Організація навчального процесу в системі підвищення кваліфікації на сучасному етапі / А. Чміль, Л. Ляхоцька, В. Розмариця. - С.40-45
Солодков, В. Альтернативний характер поглядів педкадрів на прагнення України до Євросоюзу / В. Солодков, Т. Чаусова. - С.45-51.
Баймолдаев, Т. Методическая служба: какой ей быть сегодня? / Т. Баймолдаев. - С.52-54.
Биков, В. Інформаційні мережі відкритого навчального середовища / В. Биков, В. Олійник. - С.54-63.
Грицуняк, О. Інформаційне забезпечення адаптивного управління міською освітньою системою / О. Грицуняк. - С.63-65.
Єльникова, Г. Закономірності адаптивного управління соціально-педагогічними системами / Г. Єльникова. - С.65-69.
Калініченко, Н. Василь Сухомлинський про відповідальність керівника школи за розвитком творчого потенціалу вчителя / Н. Калініченко. - С.72-75.
Чернуха-Газдецька, К. Запровадження адаптивного управління в інспекційну діяльність спеціаліста відділу освіти рай(міськ) держадміністрації / К. Чернуха-Газдецька. - С.75-77.
Семиченко, В. Рефлексивный подход в теории и практике высшей школы / В. Семиченко, В. Дикань. - С.78-85.
Олійник, В. Центральному інституту післядипломної педагогічної освіти АПН України - 55 років / В. Олійник. - С.86-89.
Покроєва, Л. Програмно-цільовий пілотний проект Харківського обласного науково-методичного інституту безперервної освіти "Створення системи безперервного підвищення кваліфікації педагогічних працівників" / Л. Покроєва. - С.89-90.
Артюшина, М. Організація самостійної роботи студентів з теоретичним матеріалом за умов інноваційного навчання / М. Артюшина. - С.91-95.
Сигова, А. Гражданское воспитание студентов: проблемы и поиски (программа гражданского воспитания для высших учебных заведений) / А. Сигова. - С.95-103.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
7.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2008г. N 2
Зміст:
Кучменко, Е. Інтеросвітні аспекти глобально-культурологічних проблем цивілізації у контексті формування громадянського суспільства / Е. Кучменко, Б. Кучменко. - С.3-7.
Даниленко, Л. Модернізація системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах її інноваційного розвитку / Л. Даниленко. - С.8-10.
Сорочан, Т. Регіональна післядипломна освіта: пошук нових стратегій і моделей розвитку / Т. Сорочан. - С.11-15.
Якухно, І. Післядипломна педагогічна освіта в контексті інноваційного розвитку / І. Якухно. - С.15-19.
Газдецький, Б. Запровадження елементів андрагогічного підходу у процесі навчання на курсах підвищення кваліфікації працівників вищої школи / Б. Газдецький. - С.20-22.
Клокар, Н. Андрагогічна модель підвищення кваліфікації педагогів на засадах диференційованого підходу / Н. Клокар. - С.23-28. - Библиогр. в конце ст.
Олійник, В. Варіативний навчально-методичний комплекс підвищення кваліфікації керівних кадрів ПТНЗ за дистанційною формою навчання / В. Олійник, В. Гравіт, Л. Ляхоцька. - С.28-33. - Библиогр. в конце ст.
Чепурна, Н. Використання ІКТ у системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників області / Н. Чепурна. - С.33-37. - Библиогр. в конце ст.
Маслов, В. Закономірності наукового управління навчальними закладами / В. Маслов, В. Олійник. - С.38-41.
Медведь, В. Управління трудовим колективом навчального закладу на принципах синергетики / В. Медведь. - С.41-44.
Баймолдаев, Т. Современное внутришкольное управление,внутришкольный менеджмент / Т. Баймолдаев. - С.45-47.
Мухамбетжанова, С. Повышение квалификации педагогических кадров в системе открытого образования на основе MOODLE-технологии / С. Мухамбетжанова. - С.47-49.
Семиченко, В. Рефлексивный подход в теории и практике высшей школы / В. Семиченко, В. Дикань. - С.49-66. - Библиогр.: с. 64-66.
Чернишова, Є. Міжнародна та проектна діяльність закладів післядипломної педагогічної освіти в умовах Євроінтеграції / Є. Чернишова, О. Бондарук. - С.66-70. - Библиогр. в конце ст.
Солодков, В. Адаптація соціальних євроцінностей до освітнього простору України / В. Солодков, Т. Чаусова. - С.70-80. - Библиогр. в конце ст.
Пуховська, Л. Європейський вимір шкільної й педагогічної освіти: етапи розвитку / Л. Пуховська. - С.80-82.
Драч, І. Друга вища освіта як чинник підвищення професійної компетентності педагога / І. Драч. - С.83-84.
Лапенок, М. Севастопольський міський гуманітарний університет - науково-методичний центр вищої гуманітарної освіти в регіоні / М. Лапенок. - С.84-86.
Гораш, К. Аналіз інформаційного забезпечення запровадження освітніх інновацій у ІППО / К. Гораш. - С.87-90.
Гуралюк, А. Визначення раціональності запровадження програмного забезпечення в навчальний процес закладу освіти / А. Гуралюк. - С.90-93. - Библиогр. в конце ст.
Слюсаренко, Н. Нові навчально-методичні посібники для системи післядипломної педагогічної освіти / Н. Слюсаренко. - С.93-95.
Кандибур, Г. Школа, яка змінить світ: модель школи, що здатна допомогти всім дітям стати успішними і щасливими : (книжка у журналі) / Г. Кандибур. - С.96-101.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
8.

   Газета

Управління освітою . - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ", 2001 - . - Выходит дважды в месяц
2009г. N 17
Зміст:
Єльникова, Г. Моделювання управлінської компетентності керівника ЗНЗ / Г. Єльникова, В. Маслов. - С.8-12.
Жерносек, І. Принципи формування управлінської науково-методичної культури керівників ЗНЗ / І. Жерносек. - С.13-16.
Скрипник, М. Категорія "дорослості" як предмет дослідження в людинознавстві / М. Скрипник. - С.16-20.
Прокопенко, С. Програма школи молодої сім'ї : відділ освіти Пирятинської райдержадміністрації. Центр практичної психології і соціальної роботи / С. Прокопенко. - С.2-14. (вкладка)
Плиска, С. Трансформація методів передання знань : за і про творчу працю вчителя / С. Плиска. - С.21-31.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
9.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2009г. N 2
Зміст:
Маслов, В. Концептуальні засади побудови, зміст і структура орієнтованої моделі функціональної компетентності керівників навчальних закладів / В. Маслов. - С.3-10
Якухно, І. Проблеми і суперечності інноваційного розвитку післядипломної педагогічної освіти / І. Якухно. - С.10-14. - Бібліогр.: 7 назв.
Лушин, П. Эколопсихологический кризис как возможность развития личности в системе последипломного педагогического образования / П. Лушин. - С.14-17. - Бібліогр.: 3 назв.
Олійник, Віктор. Теорія і практика контролю успішності підвищення кваліфікації педагогічних працівників / В. Олійник, В. Гравіт, Л. Ляхоцька. - С.18-22. - Бібліогр.: 7 назв.
Даниленко, Л. Модернізація системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах її інноваційного розвитку / Л. Даниленко. - С.22-25. - Бібліогр.: 20 назв.
Назаренко, С. Запровадження інтерактивних методів навчання в освітньо-оздоровчому процесі курсу "Основи здоров'я" / С. Назаренко. - С.25-28. - Бібліогр.: 15 назв.
Шкіренко, О. Розвиток психолого-педагогічної майстерності викладача у процесі формування духовних цінностей студентів / О. Шкіренко. - С.28-31. - Бібліогр.: 10 назв.
Гузенко, О. До питання про цілі та завдання виховної роботи в системі профтехосвіти в сучасних умовах / О. Гузенко. - С.32-35. - Бібліогр.: 4 назв.
Павлик, Н. Психологічна культура як фактор гармонізації характеру особистості / Н. Павлик. - С.35-39. - Бібліогр.: 21 назв.
Давыдова, Г. Рефлексивные технологии психолого-педагогического сопровождения развития личности в дополнительном образовании / Г. Давыдова, И. Семенов. - С.39-43. - Бібліогр.: 6 назв.
Волошко, Н. Психофізіологічні особливості учнів у процесі навчання / Н. Волошко. - С.43-47. - Бібліогр.: 38 назв.
Ляхоцька, Л. Підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів освіти на засадах кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Л. Ляхоцька. - С.48-53. - Бібліогр.: 4 назв.
Мазіна, Н. Мережна модель як інноваційна форма підвищення кваліфікації педагогічних кадрів в Україні / Н. Мазіна. - С.54-56. - Бібліогр.: 5 назв.
Семиченко, В. Рефлексивный подход в теории и практике высшей профессиональной школы / В. Семиченко, В. Дикань. - С.57-72. - Бібліогр.: 72 назв.
Кайынбаев, Ж. Некоторые проблемы математического образования в Республике Казахстан и пути их решения / Ж. Кайынбаев. - С.72-73. - Бібліогр.: 5 назв.
Казбеков, К. Типы психологического сопровождения последипломного образования / К. Казбеков, И. Семенов. - С.73-74. - Бібліогр.: 5 назв.
Шумська, О. Про підсумки конкурсу на найкращу науково-методичну розробку в галузі післядипломної педагогічної освіти / О. Шумська. - С.75-77
Гадзецький, Б. Удосконалення дидактичних знань і вмінь методиста / Б. Гадзецький. - С.77-83. - Бібліогр.: 8 назв.
Драч, І. Особливості впровадження елементів кредитно-модульної та кредитно-трансферної системи в системі післядипломної педагогічної освіти / І. Драч. - С.83-85. - Бібліогр.: 3 назв.
Попов, В. Методичні особливості навчальних матеріалів для дистанційного навчання / В. Попов. - С.85-88. - Бібліогр.: 7 назв.
Шумник, Т. Використання інтерактивних технологій на уроках іноземної мови як засіб підвищення ефективності навчання / Т. Шумник. - С.88-92. - Бібліогр.: 12 назв.
Литвинова, Н. Психотехнологія розвитку мотивації до творчості у майбутніх педагогів / Н. Литвинова. - С.92-95. - Бібліогр.: 20 назв.
Кандибур, Г. Школа, яка змінить світ: модель школи, що здатна допомогти всім дітям стати успішними і щасливими / Г. Кандибур. - С.96-98
Семенов, И. Методология проектирования последипломного образования и его рефлексивно-психологического сопровождения / И. Семенов. - С.98-103. - Бібліогр.: 12 назв.
Про внесення змін до Положення про республіканський (Автономної Республіки Крим), обласні та Київський І Севастопольський міські інститути післядипломної педагогічної освіти. - С.104
Зміни до Положення про республіканський (Автономної Республіки Крим), обласні та Київський і Севастопольський міські інститути післядипломної педагогічної освіти. - С.105-106
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
10.
    (Свободных экземпляров нет)

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2010г. N 1
Зміст:
Липова, Л. Післядипломна освіта в контексті профілізації навчання / Л. Липова, М. Войцехівський, В. Малишев. - С.3-6. - Бібліогр.: 3 назв.
Маслов, В. Принципи ефективного розвитку системи післядипломної освіти / В. Маслов. - С.7-11
Олійник, Віктор. Університет менеджменту НАПН України : інноваційний вектор розвитку / В. Олійник. - С.12-15
Даниленко, Л. Інноваційні зміни в організації підвищення кваліфікації педагогічних працівників / Л. Даниленко. - С.15-19. - Бібліогр.: 4 назв.
Лушин, П. Самоорганізація та кадрове забезпечення в системі післядипломної педагогічної освіти : екофасилітативний підхід / П. Лушин. - С.20-21
Алфімов, В. Підтримка професійного довголіття вчителів / В. Алфімов. - С.21-23. - Бібліогр.: 11 назв.
Васильков, В. Удосконалення професійної підготовки інженерно-педагогічних працівників у сучасних умовах розвитку неперервної освіти / В. Васильков. - С.23-27. - Бібліогр.: 11 назв.
Волобуєва, Т. Рівні підготовки педагогів у системі післядипломної освіти щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій / Т. Волобуєва. - С.28-31. - Бібліогр.: 3 назв.
Кучерявий, А. Педагогічні умови формування культури навчальної діяльності студента вищого навчального закладу як риси особистості / А. Кучерявий. - С.31-34. - Бібліогр.: 9 назв.
Василькова, О. Психобіографічний метод : сутність та можливості залучення сучасного вчителя до роботи з кризовими переживаннями / О. Василькова. - С.35-39. - Бібліогр.: 23 назв.
Дегтярьова, Г. Тематичні курси як одна з форм модернізації роботи на курсах підвищення кваліфікації вчителів / Г. Дегтярьова. - С.39-42
Мельникова, Л. Создание электронного учебника по русскому языку как продуктивное средство развития ИКТ-компетентности педагога / Л. Мельникова. - С.42-45
Ситар, Г. Дистанційний урок як компонент дистанційного курсу "Прикладна фонетика" / Г. Ситар, І. Селіщев. - С.45-49. - Бібліогр.: 14 назв.
Олійник, Віктор. Управління проектами і програмами - перспективний напрям підготовки в системі післядипломної освіти / В. Олійник. - С.50-55
Сидоренко, В. Багаторівнева циклічна модель професійно-особистісного зростання вчителя-словесника за кредитно-модульною системою організації навчання / В. Сидоренко. - С.55-59. - Бібліогр.: 8 назв.
Кайынбаев, Ж. Качество казахстанского математического образования в средней школе / Ж. Кайынбаев. - С.60-61. - Бібліогр.: 4 назв.
Долгополова, Н. Організація інструктивно-методичної діяльності кіровоградського обласного центру дитячої та юнацької творчості / Н. Долгополова. - С.62-67
Халецька, Л. Підготовка компетентнісного вчителя предметів освітньої галузі "Естетична культура" в системі післядипломної педагогічної освіти / Л. Халецька ; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька. - С.67-70. - Бібліогр.: 6 назв.
Бабенко, О. Навчання інтонаційно виразного мовлення як складової успішної комунікативної діяльності старшокласників / О. Бабенко. - С.71-75. - Бібліогр.: 6 назв.
Коляда, М. Когнітивні методи навчання майбутніх фахівців із захисту інформації та управління інформаційною безпекою / М. Коляда. - С.75-76. - Бібліогр.: 2 назв.
Грицишина, Т. Ознайомлення дошкільників з рідним краєм та елементи туризму в дитячому садку / Т. Грицишина. - С.76-81. - Бібліогр.: 4 назв.
Лещенко, Е. Шляхи становлення та розвитку позашкільної освіти в Кіровоградській області / Е. Лещенко. - С.82-85
Кандибур, Г. Школа, яка змінить світ : модель школи, що здатна допомогти всім дітям стати успішними і щасливими / Г. Кандибур. - С.85-92
Солодков, В. Соціальне партнерство в освіті - ціннісно раціональний тип соціальних дій / В. Солодков. - С.92-95. - Бібліогр.: 5 назв.
Жерносек, І. Сторінки історії / І. Жерносек. - С.95
О деятельности ЦИУУ Минпроса УССР по научно-методическому руководству изучением, обобщением и распространением передового и новаторского педагогического опыта. - С.96
О деятельности Центрального института усовершенствования учителей Министерства просвещения УССР по научно-методическому руководству изучением, обобщением и распространением передового и новаторского педагогического опыта. - С.97-100
Щодо видання навчальної літератури для вищої школи. - С.101-106
Всеукраїнський конкурс науково-методичних розробок у системі післядипломної освіти України. - 3-а с. обкл.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободных экз. нет
Экз.1 (ЧЗ) занят

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
11.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2011г. N 1
Зміст:
[Делегація Університету менеджменту освіти на чолі з ректором Віктором Васильовичем Олійником була запрошена 14-17 червня 2011 р. до участі у VІІІ Всесвітній асамблеї Міжнародної ради з освіти дорослих (ІСАЕ) та науковій конференції "Світ, у якому варто жити", які пройшли у м. Мальмо, Швеція]. - 2-а с. обкл.
Олійник, В. Реформування післядипломної педагогічної освіти на засадах кредитно-модульної системи організації навчального процесу / В. Олійник. - С.3-7. - Бібліогр.: 4 назв.
Кільова, Г. Вища освіта України у Болонському процесі : проблеми, завдання, перспективи / Г. Кільова. - С.8-16. - Бібліогр.: 14 назв.
Ващенко, Л. Методологічні засади розробки стандартів для формування посадово-функціональної (професійної) компетентності керівних кадрів освіти / Л. Ващенко, В. Маслов. - С.16-23
Бойченко, Т. Рівні інновацій у післядипломній педагогічній освіті / Т. Бойченко. - С.24-26. - Бібліогр.: 15 назв.
Болсун, С. Інноваційний підхід до формування професійного іміджу педагога в системі післядипломної освіти / С. Болсун, Н. Чипиленко. - С.27-31. - Бібліогр.: 9 назв.
Скрипник, С. Запровадження інновацій, інноваційних педагогічних технологій, як показники якості післядипломної педагогічної освіти / С. Скрипник. - С.31-33. - Бібліогр.: 13 назв.
Ткачук, Н. Організаційні моделі профільного навчання в сільській школі як предмет дослідно-експериментальної роботи / Н. Ткачук. - С.34-37. - Бібліогр.: 5 назв.
Лушин, П. Одаренность как свойство "одаренных" систем / П. Лушин. - С.38-39
Боднарук, О. Соціально-демографічні та індивідуально-психологічні чинники засвоєння системи базових психологічних понять у студентів вищих навчальних закладів / О. Боднарук. - С.39-41. - Бібліогр.: 11 назв.
Назаренко, Г. Психологічна підготовка педагогів у системі післядипломної освіти до здійснення професійної діяльності / Г. Назаренко. - С.41-44
Любченко, Н. Реальний стан сучасної практики координації науково-методичної роботи закладів післядипломної педагогічної освіти (за підсумками тематичного вивчення досвіду роботи Хмельницького і Рівненського обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти) / Н. Любченко. - С.45-49. - Бібліогр.: 16 назв.
Липова, Л. Дидактичні особливості неперервної освіти / Л. Липова, М. Войцехівський, В. Малишев. - С.49-53. - Бібліогр.: 10 назв.
Компетентнісний підхід у сучасній післядипломній педагогічній освіті. - С.53-58. - Бібліогр.: 16 назв.
Чепурна, Н. Проблема створення освітнього середовища сільської школи у педагогічній теорії та практиці / Н. Чепурна. - С.59-61. - Бібліогр.: 9 назв.
Логинова, Л. К проблеме контроля и оценки качества в дополнительном образовании детей / Л. Логинова. - С.62-66. - Бібліогр.: 7 назв.
Старєва, А. Формування предметно-методичної компетентності вчителя під час його підготовки та підвищення кваліфікації / А. Старєва. - С.67-72. - Бібліогр.: 29 назв.
Клокар, Н. Інформаційно-навчальне середовище системи освіти регіону як чинник професійного розвитку педагогічних, управлінських і методичних кадрів / Н. Клокар. - С.72-75
Васькив, Т. Научно-методическое сопровождение реализации концепции приоритетных направлений воспитательной работы в учебных заведениях Автономной Республики Крым / Т. Васькив. - С.76-81
Дивак, В. Особливості реалізації компетентнісного підходу в удосконаленні освітньої галузі "Здоров'я і фізична культура" / В. Дивак. - С.82-84. - Бібліогр.: 1 назв.
Павленко, А. Особистісно освітні результати і безперервна освіта / А. Павленко. - С.84-88. - Бібліогр.: 5 назв.
Голдобіна, К. Педагогічні читання як форма колективної методичної роботи з кадрами (з досвіду роботи) / К. Голдобіна. - С.89-90. - Бібліогр.: 4 назв.
Деякі питання навчання студентів та стажування аспірантів, наукових і науково-педагогічних працівників у провідних вищих навчальних закладах та наукових установах за кордоном. - С.91-98
Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівники. - С.99-106
Відомості про авторів. - С.107
Шановні працівники освіти!. - С.108
Вітаємо ювілярів!. - 3-а с. обкл.
Всеукраїнська школа новаторства керівних, науково-педагогічних і педагогічних працівників. - 4-а с. обкл.
Солодков, В. Системологічні аспекти вищої школи / В. Солодков. - С.10-16. - Бібліогр.: 14 назв.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
12.

   Газета

Освіта : всеукраїнський громадсько-політичний тижневик : Редакція тижневика "Освіта", 1940 - . - Выходит еженедельно
2011г. N 42/43
Зміст:
Рудько, С. Все для навчального процесу / С. Рудько, В. Сокол. - С.4.
Василина Хайруліна: "Не боятися змін, а прагнути їх" : бесіда. - С.5.
Кодекс честі колежанина. - С.8.
Горська, С. Педагогічна тріада : погляд з середини / С. Горська. - С.8-9.
Маслов, В. Реформування старшої школи в дії / В. Маслов. - С.10-11.
Про класичну й електронну бібліотеки, поціновувачів "Мони Лізи" та ідеальний пропорцій. - С.12-13.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
13.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2011г. N 2
Зміст:
Орієнтовний перелік семінарів, тренінгів, які заплановано провести впродовж першого півріччя 2012 року. - 2-а с. обкл.
Бондарчук, О. Особливості вдосконалення психологічної компетентності керівників освітніх організацій в умовах післядипломної педагогічної освіти / О. Бондарчук. - С.3-6. - Бібліогр.: 14 назв.
Москальова, А. Особливості психологічної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів щодо подолання професійних криз в умовах післядипломної педагогічної освіти / А. Москальова. - С.6-10. - Бібліогр.: 8 назв.
Пушкарьова, Т. Розвиток інформаційної компетентності учнів і вчителів у процесі впровадження нових моделей навчання / Т. Пушкарьова. - С.11-13. - Бібліогр.: 7 назв.
Хоружа, Л. Етична компетентність педагогічного працівника у контексті компетентнісно спрямованої освіти / Л. Хоружа. - С.14-16. - Бібліогр.: 2 назв.
Ващенко, Л. Наукові ідеї та положення інноваційного розвитку післядипломної педагогічної освіти / Л. Ващенко. - С.16-20. - Бібліогр.: 12 назв.
Яковець, В. Інформатизація післядипломної педагогічної освіти : тенденції і перспективи / В. Яковець. - С.20-22. - Бібліогр.: 4 назв.
Клокар, Н. Основні напрями та перспективи розвитку системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів регіону / Н. Клокар. - С.22-28. - Бібліогр.: 3 назв.
Солодков, В. Орієнтація педкадрів України на європейські соціальні цінності : стан, проблеми / В. Солодков. - С.29-33. - Бібліогр.: 6 назв.
Чміль, А. Інноваційні моделі навчання в системі підвищення кваліфікації / А. Чміль. - С.33-37. - Бібліогр.: 6 назв.
Кільова, Г. Історія створення та удосконалення системи підготовки наукових кадрів вищої кваліфікації (1803-1991 рр.) / Г. Кільова. - С.38-43. - Бібліогр.: 16 назв.
Лавриненко, С. Диференціально-психологічний аналіз професійної самосвідомості вчителів гімназії / С. Лавриненко. - С.43-48. - Бібліогр.: 9 назв.
Пуцов, В. Вчити дорослих по-дорослому / В. Пуцов. - С.49-51. - Бібліогр.: 5 назв.
Лісіна, Л. Система підготовки вчителя до конструювання навчальних технологій у післядипломній педагогічній освіті / Л. Лісіна. - С.51-54. - Бібліогр.: 6 назв.
Зінченко, С. Практичні заняття як дієва форма навчання методистів / С. Зінченко. - С.55-57. - Бібліогр.: 7 назв.
Денисенко, Н. Аналітико-інформаційне забезпечення управління системою фізичного виховання дітей у навчальних закладах освіти / Н. Денисенко. - С.58-61. - Бібліогр.: 7 назв.
Якухно, І. Організаційно-методичні аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій у підвищенні кваліфікації педагогічних кадрів під час дистанційного навчання / І. Якухно. - С.61-63
Лапшина, І. Створення розвивального віртуального середовища для дітей з особливими потребами / І. Лапшина. - С.63-65
Захарчук, О. Уроки літератури рідного краю в контексті шкільного курсу вивчення української літератури в школах Запорізького краю / О. Захарчук. - С.65-68. - Бібліогр.: 9 назв.
Гузенков, С. "Історія рідного краю" : досвід десяти років викладання регіонального курсу / С. Гузенков. - С.68-70. - Бібліогр.: 16 назв.
Базелюк, В. Ціннісний портрет керівника навчального закладу / В. Базелюк. - С.71-75. - Бібліогр.: 12 назв.
Маслов, В. Управлінські рішення в системі керівництва навчальними закладами / В. Маслов. - С.75-80. - Бібліогр.: 9 назв.
Павлютенков, Е. Методологические основы управления образовательным учреждением / Е. Павлютенков. - С.80-82. - Бібліогр.: 5 назв.
Пуховська, Л. Перспективи розвитку східноєвропейського партнерства в педагогічній освіті / Л. Пуховська. - С.83-86. - Бібліогр.: 7 назв.
Boyd, Johnson R. Blended learning case study : doctor of education in organizational leadership program us-Ukraine experince / Johnson R. Boyd. - С.87-88
Штанова, В. Проблема компетентного працівника в зарубіжній педагогіці / В. Штанова. - С.88-90. - Бібліогр.: 16 назв.
Скоробагатько, Н. На шляху моделі ефективних взаємозв'язків наукових досліджень та освітніх практик : (за підсумками вивчення досвіду роботи Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського) / Н. Скоробагатько, Н. Любченко. - С.91-94. - Бібліогр.: 11 назв.
Деякі питання присудження наукових ступенів і присвоєння вчених звань. - С.95
Положення про атестаційну колегію Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : затв. наказом М-ва освіти і науки, молоді та спорту України від 14.09.2011 р. № 1059. - С.96-97.
Перелік наказів Вищої атестаційної комісії, що втратили чинність. - С.98
Про організацію та вдосконалення навчання з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності та цивільного захисту у вищих навчальних закладах України. - С.99-100
Щодо виконання доручення Кабінету Міністрів України. - С.101
Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 9 серпня 2001 р. № 978 і від 8 серпня 2007 р. № 1019 : постанова... від 31 жовт. 2011 р. № 1124. - С.102
Зміни, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України від 9 серпня 2001 р. № 978 і від 8 серпня 2007 р. № 1019. - С.103-106
Відомості про авторів. - С.107
Шановні працівники освіти!. - С.108
Ярмарок педагогічних інновацій у системі післядипломної педагогічної освіти в межах науково-методичного комплексу "Консорціум закладів післядипломної освіти". - 3-а с. обкл.
Всеукраїнська школа новаторства керівних, науково-педагогічних і педагогічних працівників : [план роботи на І півріччя 2012 р.] : а с. обкл.
Имеются экземпляры в отделах:
Экз. 1 (свободен)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
14.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2012г. N 1
Зміст:
Вороненко, О. Нормативно-правові вимоги до професійної діяльності керівників системи вищої освіти у сфері трансферу технологій / О. Вороненко. - С.3-7. - Бібліогр.: 2 назв.
Ляхоцький, В. Модернізація післядипломної освіти в глобалізованому суспільстві / В. Ляхоцький, Ю. Осокіна. - С.7-10.
Чернишова, Є. Кадрова політика як пріоритет стратегії розвитку навчального закладу системи післядипломної педагогічної освіти / Є. Чернишова. - С.10-14. - Бібліогр.: 10 назв. : табл., рис.
Олійник, В. Проблеми модернізації освітньої діяльності у вищих навчальних закладах післядипломної педагогічної освіти / В. Олійник, В. Гравіт. - С.15-17. - Бібліогр.: 5 назв.
Липова, Л. Основні принципи формування фундаментальних знань учнів старшої школи / Л. Липова, М. Войцехівський, В. Малишев. - С.17-20. - Бібліогр.: 10 назв.
Кільова, Г. Післядипломна педагогічна освіта вчителів у контексті стратегії навчання упродовж життя / Г. Кільова. - С.20-24. - Бібліогр.: 14 назв.
Драч, І. Ключові компетентності як основа професійної компетентності майбутніх викладачів вищої школи / І. Драч. - С.24-27. - Бібліогр.: 9 назв. : табл.
Маслов, В. Функції процесу управління навчальним закладом як наукова основа розробки змісту і методів підвищення посадово-функціональної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів / В. Маслов. - С.27-32.
Якухно, І. Післядипломна освіта Житомирщини: на шляху інноваційного розвитку / І. Якухно. - С.33-36.
Ващенко, Л. Інноваційне середовище післядипломної педагогічної освіти / Л. Ващенко. - С.37-40. - Бібліогр.: 8 назв. : рис.
Щекатунова, Г. Інноваційний розвиток загальноосвітнього навчального закладу - вимога сьогодення / Г. Щекатунова. - С.40-46. - Бібліогр.: 13 назв.
Віднічук, М. Оновлення організаційної структури і змісту науково-методичної діяльності Рівненського ОІППО в сучасних умовах / М. Віднічук. - С.47-51. - Бібліогр.: 14 назв.
Сіданіч, І. Духовно-моральне виховання дітей як історико-педагогічна проблема / І. Сіданіч. - С.51-57. - Бібліогр.: 43 назв.
Ляхоцький, В. Особливості організації навчального процесу у вищій школі на сучасному етапі / В. Ляхоцький. - С.57-61. - Бібліогр.: 6 назв. : рис.
Лушин, П. Экология образовательного пространства: профицитарный подход / П. Лушин. - С.62-66. - Библиогр.: 2 назв.
Ручинська, Н. Технології дистанційного навчання в роботі викладача закладу післядипломної педагогічної освіти / Н. Ручинська. - С.67-69. - Бібліогр.: 3 назв.
Самойленко, О. Персональні веб-орієнтовані навчальні середовища викладачів - основа університетського освітнього простору / О. Самойленко. - С.69-70. - Бібліогр.: 4 назв. : схеми
Ляхоцька, Л. Формування професійної компетентності куратора-тьютора навчальної групи / Л. Ляхоцька. - С.71-74. - Бібліогр.: 4 назв.
Брюховецька, О. Професійно значущі якості особистості викладача вищого навчального закладу / О. Брюховецька, Т. Чаусова. - С.74-78. - Бібліогр.: 12 назв. : табл.
Катюк, Я. Сучасні проблеми становлення професійної самосвідомості у майбутніх психологів у системі післядипломної педагогічної освіти / Я. Катюк. - С.78-80. - Бібліогр.: 6 назв.
Татенко, В. Особистісно орієнтований підхід у науці й освіті як предмет психологічної рефлексії / В. Татенко. - С.80-86. - Бібліогр.: 11 назв.
Волянюк, Н. Феномен профессионального самочувствия: основные направления исследований / Н. Волянюк, Г. Ложкин. - С.86-90. - Библиогр.: 11 назв.
Вітюк, В. На шляху наукових звершень Володимира Івановича Пуцова / В. Вітюк. - С.91-93.
Хронологія документів. - С.94-100.
Солодков, Василь Трохимович. Однолітки : (життєвий шлях Василя Трохимовича Солодкова) / В. Т. Солодков. - С.101-106.
Имеются экземпляры в отделах:
ЧЗ Экз. 1 (свободен)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
15.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2013г. N 1
Зміст:
Бойченко, Т. Тенденції розвитку післядипломної педагогічної освіти в Україні / Т. Бойченко. - С.3-7. - Бібліогр. у кінці ст.
Єрмоленко, А. Концептуально-правові засади сучасної освіти в Україні / А. Єрмоленко. - С.7-11. - Бібліогр. у кінці ст.
Щербина, А. Особливості становлення і розвитку освіти Республіки Білорусь / А. Щербина. - С.11-14. - Бібліогр. у кінці ст.
Маслов, В. Моделювання педагогічних систем: сутність та технологія / В. Маслов. - С.15-18
Драч, І. Компетентність фахівця як теоретична проблема / І. Драч. - С.19-21. - Бібліогр. у кінці ст.
Солодков, В. Гуманоцентристська сутність соціокультурної підготовки педагогічних кадрів / В. Солодков. - С.22-27. - Бібліогр. у кінці ст.
Гриценюк, І. Наукова спадщина А. С. Макаренка для професійної педагогіки / І. Гриценюк. - С.27-28
Ніколенко, Л. Самоосвіта як умова саморозвитку педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти / Л. Ніколенко. - С.28-31
Новаченко, Т. Етос як стиль життя державних службовців / Т. Новаченко. - С.31-34. - Бібліогр. у кінці ст.
Новицька, І. Теоретичні основи управління навчальним процесом вищого навчального закладу / І. Новицька, Н. Павлюк. - С.34-36. - Бібліогр. у кінці ст.
Ренькас, Б. Управлінська діяльність керівника загальноосвітнього навчального закладу в умовах профільного навчання / Б. Ренькас. - С.37-39. - Бібліогр. у кінці ст.
Саврай, О. Педагогічний менеджмент та його становлення / О. Саврай. - С.39-41. - Бібліогр. у кінці ст.
Брюховецька, О. Застосування нетрадиційних семінарських занять при підготовці студентів зі спеціальності "Психологія" / О. Брюховецька. - С.42-47. - Бібліогр. у кінці ст.
Печерська, Г. Особливості використання активних та інтерактивних методів навчання в корекції професійних ціннісних орієнтацій вчителів у процесі підвищення кваліфікації / Г. Печерська. - С.47-50. - Бібліогр.: с. 50-51
Литвиненко, Г. Становлення та перспективи розвитку районних (міських) методичних кабінетів / Г. Литвиненко. - С.52-54. - Бібліогр. у кінці ст.
Пащенко, О. Пошук механізмів взаємодії професійно-технічних навчальних закладів та роботодавців в умовах сучасного ринку праці / О. Пащенко. - С.54-55. - Бібліогр. у кінці ст.
Бондарчук, О. Психологічна підготовка керівників освітніх організацій до сприяння гармонійному розвитку особистості дитини / О. Бондарчук, Н. Пінчук. - С.56-59. - Бібліогр. у кінці ст.
Кухар, І. Імідж керівника як основа для створення позитивного іміджу загальноосвітнього навчального закладу / І. Кухар. - С.60-63. - Бібліогр. у кінці ст.
Липова, Л. Фундаментальність знань - основний чинник професійного іміджу педагога / Л. Липова, М. Войцехівський, В. Малишев. - С.63-66. - Бібліогр. у кінці ст.
Яковець, В. Проблеми організації навчального процесу у вищих навчальних закладах в контексті реалізації ідей Болонського процесу / В. Яковець. - С.67-69
Меркулова, С. Роль соціально-педагогічної комунікації в організації та управлінні процесом педагогічної орієнтації старшокласників / С. Меркулова. - С.69-71. - Бібліогр. у кінці ст.
Пуцов, В. Освіта дорослих -важливий чинник розвитку особистості педагога / В. Пуцов. - С.73-74
Астапова, І. Науково-методичний супровід розвитку професійного потенціалу вчителів / І. Астапова. - С.75-78. - Бібліогр. у кінці ст.
Бондарчук, О. Психологічні особливості розвитку самоефективності керівників освітніх організацій в умовах післядипломної педагогічної освіти / О. Бондарчук. - С.79-82. - Бібліогр. у кінці ст.
Чаусова, Т. Мотивація навчальної діяльності як технологія навчання в системі післядипломної освіти / Т. Чаусова. - С.83-86. - Бібліогр. у кінці ст.
Москальова, А. Професійні кризи керівників загальноосвітніх навчальних закладів як нормативна криза дорослості / А. Москальова. - С.87-90. - Бібліогр. у кінці ст.
Оліфіра, Л. Форми післядипломної педагогічної освіти / Л. Оліфіра
Скрипник, М. Перспективні напрями експериментальної роботи науково-педагогічних працівників системи післядипломної освіти / М. Скрипник. - С.94-96. - Бібліогр. у кінці ст.
Лункевич, С. Професор Маслов В. І. : у вирі життя / С. Лункевич, В. Ляхоцький. - С.98-106. - Бібліогр. у кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
16.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2015г. N 1
Зміст:
Олійник, В. Чи потрібен післядипломній педагогічній освіті відкритий університет європейського типу? / В. Олійник, В. Гравіт. - С.3–7. - Бібліогр.: 7 назв.
Романенко, М. Післядипломна педагогічна освіта як складова глобальних трансформаційних процесів / М. Романенко. - С.7–10. - Бібліогр.: 10 назв.
Лазаренко, С. Підвищення якості навчальної діяльності в умовах євроінтеграції / С. Лазаренко. - С.10–14. - Бібліогр.: 4 назви.
Ляхоцький, В. Велетень духу – геній думки, слова і пензля у просторі всесвіту і чсау / В. Ляхоцький. - С.15–20. - Бібліогр.: 23 назви.
Кірієнко, О. Він любив Україну понад усе / О. Кірієнко. - С.20–21.
Дмитренко, Г. Еколюдиноцентризм і системний підхід до модернізації управління освітою / Г. Дмитренко. - С.22–26. - Бібліогр.: 10 назв.
Маслов, В. Принципи формування змісту навчання в системі післядипломної освіти педагогічних кадрів / В. Маслов. - С.26–27.
Сергеева, Л. Науково-педагогічні працівники як педагогічна категорія / Л. Сергеева. - С.27–30. - Бібліогр.: 11 назв.
Кириченко, М. Структура і зміст методології наукового управління навчальним закладом / М. Кириченко. - С.30–35. - Бібліогр.: 36 назв.
Войцехівський, М. Наступність і неперервність у формуванні змісту освіти у контексті її профілізації / М. Войцехівський, О. Кочерга. - С.35–38. - Бібліогр.: 4 назви.
Клименко, Н. Становлення інвестиційної моделі й окремих елементів її "соціальної" складової у процесі історичного розвитку економічної думки / Н. Клименко. - С.38–41. - Бібліогр.: 9 назв.
Берека, В. Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти: ретроспектива та перспективи розвитку / В. Берека. - С.42–45. - Бібліогр.: 4 назви.
Соловей, М. Організаційно-педагогічні умови підвищення кваліфікації педагогічних працівників – пріоритетний напрям роботи інститут післядипломної освіти / М. Соловей. - С.45–50. - Бібліогр.: 11 назв.
Вашеняк, І. Науково-освітня діяльність Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти: історичний аспект / І. Вашеняк. - С.50–54. - Бібліогр.: 5 назв.
Попик, О. Розвиток інформаційно-освітнього середовища – умова підвищення професійних компетентностей педагога / О. Попик [и др.]. - С.54–56. - Бібліогр.: 11 назв.
Інші автори: Галас А., Дарченко Л., Кулик О.
Даценко, О. Роль авторської творчої майстерні у роботі регіональної школи новаторства / О. Даценко. - С.56–58. - Бібліогр.: 6 назв.
Скрипник, М. Технології навчання науково-педагогічних працівників у післядипломній освіті: проектування та напрями дослідницьких пошуків / М. Скрипник. - С.59–62. - Бібліогр.: 20 назв.
Ткач, Т. Соціально-психологічні особливості нових форм освіти дорослих / Т. Ткач. - С.62–66. - Бібліогр.: 23 назви.
Оліфіра, Л. Розвиток післядипломної педагогічної освіти науково-педагогічних працівників: зарубіжний досвід / Л. Оліфіра. - С.66–69. - Бібліогр.: 15 назв.
Вознюк, Г. Організаційно-методичні умови формування інноваційної культури сучасного педагога / Г. Вознюк, Н. Мельнікова. - С.69–74. - Бібліогр.: 20 назв.
Барабаш, О. Технологія розвивального навчання як засіб професійного розвитку педагогів / О. Барабаш. - С.74–76. - Бібліогр.: 9 назв.
Жуковська, С. Науково-методичний центр "Агроосвіта" як осередок розвитку професійно-педагогічної компетентності викладачів в умовах дистанційного навчання / С. Жуковська
Катюк, Я. Соціально-психологічні особливості навчання працівників методичних служб у процесі підвищення кваліфікації / Я. Катюк. - С.79–81. - Бібліогр.: 6 назв.
Єрмоленко, А. Дебатні технології: педагогічна практика / А. Єрмоленко. - С.81–84. - Бібліогр.: 14 назв.
Чернишова, Є. Масові заходи в університеті менеджменту освіти: результативність та ефективність їх проведення / Є. Чернишова. - С.85–88. - Бібліогр.: 8 назв.
Сіданіч, І. Окремі аспекти і практики становлення духовно-морального виховання дітей у вітчизняній школі (ХХ – перша чверть ХХІ століття) / І. Сіданіч. - С.88–99. - Бібліогр.: 20 назв.
Любченко, Н. Віртуальна лабораторія "Науково-освітній кластер УМО" як форма організації наукового дослідження з питань соціального партнерства суб'єктів освітньої, наукової та виробничої сфер / Н. Любченко. - С.99–102. - Бібліогр.: 4 назви.
Ляхоцький, В. Із дещиці фондів наукової бібліотеки університету менеджменту освіти з проблем розвитку післядипломної педагогічної освіти України / В. Ляхоцький, В. Гриценок. - С.102–106.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
17.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2015г. N 2
Зміст:
Дмитренко, Г. Післядипломна освіта як реалізатор людиноцентричної модернізації національної системи освіти / Г. Дмитренко. - С.3-8
Сорочан, Т. Післядипломна педагогічна освіта: можливі відповіді на виклики модернізації / Т. Сорочан. - С.9-12
Солодков, В. Еліта суспільства як об'єкт і предмет соціального інституту освіти / В. Солодков. - С.12-21. - Бібліогр. у кінці ст.
Філь, О. Психологічне забезпечення системи управління персоналом як провідний чинник конкурентоздатності сучасних організацій / О. Філь. - С.22-27. - Бібліогр. у кінці ст.
Маслов, В. Зміст та структура методології управління навчальним закладом / В. Маслов, І. Ситар. - С.29-32
Сілаєва, І. Організаційно-методичні засади підвищення кваліфікації педагогічних працівників на основі диференційованого підходу / І. Сілаєва. - С.32-36. - Бібліогр. у кінці ст.
Зуб'як, Р. Управління якістю підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів: досвід та перспективи / Р. Зуб'як. - С.37-40
Барабаш, О. Андрагогічні підходи до роботи з педагогами в умовах післядипломної освіти / О. Барабаш. - С.40-47. - Бібліогр. у кінці ст.
Сергєєва, Л. Програма ціложиттєвого навчання дорослих: практика країн Європейського Союзу / Л. Сергєєва. - С.48-51
Ніколенко, Л. Порівняння традиційної та андрагогічної моделей навчання педагогів у системі післядипломної освіти / Л. Ніколенко. - С.52-54. - Бібліогр. у кінці ст.
Скрипник, М. / М. Скрипник. - С.55-60. - Бібліогр.: с. 60-61
Ляхоцька, Л. Теоретичні основи проектування сучасних технологій навчання в системі відкритої післядипломної педагогічної освіти / Л. Ляхоцька, Л. Кондратова, Л. Калачова. - С.62-67. - Бібліогр.: с. 67-68
Ляхоцький, В. раритети педагогічної думки у книжковому депозитарії наукової бібліотеки Університету менеджменту освіти / В. Ляхоцький. - С.68-77. - Бібліогр.: с.77-79
Шевчук, С. Кейс-метод як засіб зростання майстерності педагога професійної школи / С. Шевчук. - С.79-82
Бондарчук, О. Психологічні засади розвитку професіоналізму фахівців в умовах післядипломної педагогічної освіти / О. Бондарчук, Т. Гавлітіна. - С.83-86. - Бібліогр. у кінці ст.
Бондарчук, О. Програма дослідження особливостей психолого-педагогічної підготовки конкурентоздатного фахівця в умовах післядипломної педагогічної освіти / О. Бондарчук [и др.]. - С.87-88. - Бібліогр. у кінці ст.
Інші автори: Сергєєва Л., Скрипник М., Молчанова А. , Філь О.
Брюховецька, О. Особливості формування професійної толерантності у керівників загальноосвітніх навчальних закладів / О. Брюховецька. - С.89-93. - Бібліогр. у кінці ст.
Любченко, Н. Конкурси професійної майстерності як форма науково-методичної роботи в системі післядипломної педагогічної освіти / Н. Любченко, А. Науменко. - С.94-100
Луніна, В. Організаційно-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу вчителя в центрі освітніх інновацій закладу післядипломної педагогічної освіти / В. Луніна. - С.101-103
Патракова, Л. Вивчення писемних джерел на уроках історії / Л. Патракова. - С.104-106
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
18.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2016г. N 1
Зміст:
Маслов, В. Розвиток теорії та технологій наукового управління загальноосвітніми навчальними закладами за роки незалежності України (1991-2015 рр. ) / В. Маслов, І. Ситар. - С.3-8. - Бібліогр. у кінці ст.
Яковець, В. Проблеми впровадження сучасної освітньої політики в системі вищої освіти України / В. Яковець. - С.9-15. - Бібліогр. у кінці ст.
Дмитренко, Г. Якість вищої освіти: підготовка конкурентоспроможних і конкурентоздатних випускників / Г. Дмитренко, А. Спіцина. - С.16-20. - Бібліогр.: с. 20-21
Дульська, О. Теоретичні аспекти управління духовно-моральним розвитком вчителів християнської етики в умовах післядипломної педагогічної освіти / О. Дульська. - С.22-25. - Бібліогр. у кінці ст.
Купрієвич, В. Підвищення кваліфікації керівників закладів професійної освіти як педагогічна проблема / В. Купрієвич. - С.26-34. - Бібліогр. у кінці ст.
Іванова, Ю. Мотивація як чинник успішного формування навчально-пізнавальної діяльності учнів / Ю. Іванова. - С.34-37. - Бібліогр. у кінці ст.
Скрипник, М. Дорослий у практичній андрагогіці / М. Скрипник. - С.38-44. - Бібліогр.: с. 44-46
Гравіт, В. Ремонтуємо наявну або будуємо принципово нову систему післядипломної педагогічної освіти / В. Гравіт, С. Антощук. - С.46-50. - Бібліогр. у кінці ст.
Кондратова, Л. Технології навчання в системі відкритої післядипломної освіти / Л. Кондратова. - С.50-53. - Бібліогр. у кінці ст.
Молчанова, А. Організаційні засади педагогічної взаємодії викладача професійного навчального закладу з суб'єктами освітнього середовища / А. Молчанова. - С.54-56. - Бібліогр.: с. 56-57
Ніколенко, Л. Науково-методичний супровід формальної, неформальної та інформальної освіти дорослих / Л. Ніколенко. - С.57-59. - Бібліогр. у кінці ст.
Стойчик, Т. Самоосвіта педагога як чинник забезпечення якості професійної освіти / Т. Стойчик. - С.60-61. - Бібліогр. у кінці ст.
Зінчук, Н. Воркшоп як сучасна форма розвитку фінансово-економічної компетентності керівних кадрів освіти на курсах підвищення кваліфікації / Н. Зінчук. - С.63-65. - Бібліогр. у кінці ст.
Самойленко, О. Проектування технологій змішанного навчання в системі відкритої післядипломної педагогічної освіти / О. Самойленко. - С.66-68
Бондарчук, О. Особистісний розвиток керівників освітніх організацій в умовах післядипломної педагогічної освіти: організаційно-методичний аспект / О. Бондарчук. - С.69-73
Брюховецька, О. Толерантність як професійно важлива якість керівника загальноосвітнього навчального закладу / О. Брюховецька. - С.73-78. - Бібліогр. у кінці ст.
Інжиєвська, Л. Професійно-особистісні особливості підготовки психологів в умовах післядипломної освіти / Л. Інжиєвська. - С.78-83. - Бібліогр. у кінці ст.
Хілько, С. Особливості формування фасилітаційної позиції майбутнього психолога в системі післядипломної педагогічної освіти / С. Хілько. - С.83-86. - Бібліогр. у кінці ст.
Чаусова, Т. Особливості самоідентифікації фахівців у системі післядипломної педагогічної освіти / Т. Чаусова. - С.86-89. - Бібліогр. у кінці ст.
Клокар, Н. Теорія і практика моніторингового супроводу професійного розвитку педагогічних та управлінських кадрів регіону / Н. Клокар. - С.91-95
Сергеєва, Л. Логістика виставкової діяльності у сфері професійної освіти і навчання / Л. Сергеєва. - С.95-98. - Бібліогр. у кінці ст.
Ляхоцька, Л. Організація дистанційного навчання в закладах післядипломної педагогічної освіти / Л. Ляхоцька. - С.99-106
Сидоренко, В. Феноменологія педагогічної майстерності вчителя в умовах післядипломної освіти / В. Сидоренко. - С.28-34. - Бібліогр. у кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
19.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2017г. N 1
Зміст:
Олійник, В. Відкрита післядипломна педагогічна освіта: стан та перспективи розвитку / В. Олійник. - С.3-10. - Бібліогр. у кінці ст.
Молчанова, А. Наукові засади інноваційних перетворень післядипломної педагогічної освіти в працях академіка В. В. Олійника / А. Молчанова. - С.11-14. - Бібліогр. у кінці ст.
Сергеєва, Лариса. Сучасний погляд на модернізацію післядипломної педагогічної освіти в наукових працях В. В. Олійника / Л. Сергеєва. - С.15-18
Щербак, О. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників у системі неперервної освіти / О. Щербак. - С.18-21. - Бібліогр. у кінці ст.
Клокар, Н. Андрагогічна складова наукової школи академіка Віктора Олійника / Н. Клокар. - С.23-27
Пащенко, О. Професійне профільне навчання на базі закладів професійної освіти: доцільність, проблеми та перспективи / О. Пащенко. - С.27-30
Капченко, Л. Організація дистанційного навчання у навчальних закладах державної служби занятості / Л. Капченко, Р. Капченко. - С.31-33
Супрун, В. Теоретико-методологічні засади підвищення кваліфікації педагогічних працівників у системі професійної освіти України / В. Супрун. - С.34-40. - Бібліогр.: с. 40-41
Красильник, Ю. Саморегуляція педагогічної діяльності як проблема теорії та практики післядипломної педагогічної освіти / Ю. Красильник. - С.41-45. - Бібліогр. у кінці ст.
Рябова, З. Закономірності та принципи маркетингового управління соціально-педагогічними системами / З. Рябова. - С.46-50. - Бібліогр. у кінці ст.
Тимошко, Г. Сучасна парадигма розвитку організаційної культури у процесі професійної діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу / Г. Тимошко. - С.50-55. - Бібліогр. у кінці ст.
Драч, І. Закономірності управлінської діяльності в сучасному університеті / І. Драч. - С.56-58. - Бібліогр. у кінці ст.
Гусєв, В. Публічне управління неперервною освітою в мережі закладів післядипломної педагогічної освіти / В. Гусєв. - С.59-64. - Бібліогр.: с. 64-65
Білик, Н. Досвід роботи Полтавської регіональної школи новаторства керівних, науково-педагогічних і педагогічних працівників післядипломної педагогічної освіти / Н. Білик. - С.66-70
Зубко, А. Запровадження інноваційних технологій навчання в практику діяльності закладів післядипломної педагогічної освіти / А. Зубко, С. Одайник. - С.71-71. - Бібліогр. у кінці ст.
Касьян, С. Перспективи модернізації системи післядипломної педагогічної освіти в умовах формування глобального інформаційного суспільства / С. Касьян. - С.74-77
Кравчинська, Т. Освіта дітей з особливими потребами / Т. Кравчинська. - С.77-79
Ануфрієва, О. Підготовка наукової еліти: сучасні виклики / О. Ануфрієва. - С.80-83
Любченко, Н. Потенціал освітнього кластера як ресурс інноваційного розвитку системи освіти в умовах суспільних трансформацій / Н. Любченко. - С.84-90. - Бібліогр.: с. 90-91
Стойчик, Т. Професійна освіта в контексті формування конкурентоздатності фахівця / Т. Стойчик. - С.91-94. - Бібліогр. у кінці ст.
Купрієвич, В. Дистанційне навчання в системі підвищення кваліфікації як засіб професійного самовдосконалення керівників професійно-технічних навчальних закладів / В. Купрієвич. - С.94-96. - Бібліогр. у кінці ст.
Маслов, В. Становлення теорії та технологій наукового управління загальноосвітніми навчальними закладами у період першої десятиліття незалежності України (1991-2000рр.) / В. Маслов, І. Ситар. - С.97-101. - Бібліогр. у кінці ст.
Оліфіра, Л. Диверсифікація неперервного підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів освіти: європейський досвід і вітчизняні перспективи / Л. Оліфіра. - С.102-104. - Бібліогр. у кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
20.


    Маслов, В.
    Технологічні функції методології управління загальноосвітнім навчальним закладом [Текст] / В. Маслов // Післядипломна освіта в Україні. - 2007. - N 1. - С. 61-69.
ББК 74.204.1

Рубрики: Управління школою--Функції--технологічні

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-36 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей