Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (2)Наукової бібліотеки МНУ ім. В. Сухомлинського (7)Миколаївської обласної бібліотеки для юнацтва (1)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=БАКАЛАВР<.>)
Общее количество найденных документов : 66
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2007г. N 6
Зміст:
Бондаревская, Е. В. Парадигма как методологический регулятив педагогической науки и инновационной практики / Е. В. Бондаревская. - С.3-10.
Матрос, Д. Ш. Основы теории информатизации процесса обучения / Д. Ш. Матрос. - С.11-18.
Белова, С. В. Гуманитарное образование: текстуально-диалогическая модель / С. В. Белова. - С.19-27.
Быков, Д. А. Опыт создания реабилитационного комплекса для детей с ограниченными возможностями / Д. А. Быков. - С.27-31.
Любичева, В. Ф. Дидактические сказки в процессе обучения математике / В. Ф. Любичева, Р. Р. Мухамедьнова. - С.32-36.
Доценко, И. Г. Социально-педагогические основы организации школьных каникул / И. Г. Доценко. - С.36-42.
Перспективные направления развития дидактики: "круглый стол". - С.43-53.
Лавров, Н. Н. Современный учитель - специалист или бакалавр? / Н. Н. Лавров. - С.54-60.
Фроловская, М. Н. Профессиональный образ мира как основание деятельности педагога / М. Н. Фроловская. - С.60-63.
Дробышев, Ю. А. Учитель-новатор К.Э. Циолковский / Ю. А. Дробышев, С. Н. Касаткина. - С.64-72.
Дулин, В. В. Советский историк и педагог М.Н. Покровский / В. В. Дулин. - С.73-80.
Захаренко, С. А. Педагогика А.А. Захаренко: возвращение к истокам / С. А. Захаренко. - С.80-86.
Аксенова, Э. А. Инновационные программы профессиональной подготовки школьной молодежи Швеции / Э. А. Аксенова. - С.87-92.
Ломакина, И. С. Применение бенчмаркинга в образовательной политике ЕС / И. С. Ломакина. - С.93-98.
Магомедова, З. Ш. Педагогическая коррекция конфликтного поведения дошкольников / З. Ш. Магомедова. - С.116-118.
Петров, Н. Е. Преподавание изобразительного искусства в начальной школе / Н. Е. Петров. - С.119-121.
Олейников, А. А. Формирование информационного мышления будущих педагогов / А. А. Олейников. - С.121-122.
Мафтей, А. Г. Управление поликультурной школой / А. Г. Мафтей, Н. Г. Никифорова. - С.123-124.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2013г. N 3
Зміст:
Лазарев, В. С. Направления и задачи совершенствования инновационной деятельности в образовании / В. С. Лазарев. - С.3-13. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: стандарти освіти, інноваційна діяльність, інноваційна система
Логвинов, И. И. О содержании школьного обучения / И. И. Логвинов. - С.14-22. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: загальноосвітня підготовка, учбовий план, матеріальна освіта
Гуськова, М. В. Количественные и качественные исследования в образовательной эвалюации / М. В. Гуськова. - С.23-29. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: кількісні вимірювання, якісні вимірювання, евалюація
Шаин, Е. Г. И.С. Кон и развитие отечественной педагогики / Е. Г. Шаин. - С.30-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: педагогічна антропологія, соціологія особистості, етнографія дитинства
Клепиков, В. Н. Формирование культуры мышления современного школьника / В. Н. Клепиков, М. М. Мартынова. - С.36-43. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: філософські поняття, культура мислення, міжпредметні зв'язкі
Щербаков, Р. Н. Взаимосвязь логического и исторического и учебно-познавательной деятельности / Р. Н. Щербаков. - С.44-50. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: історичне мислення, логічне мислення
Степанова, Г. С. Проблемы социализации современной молодежи / Г. С. Степанова. - С.51-55
 л.слова: покоління, культурно-історичний досвід, психологічні портрети
Андрющенко, И. В. Инновационные обучающие технологии на клинической кафедре / И. В. Андрющенко, Е. В. Малинина. - С.56-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: інноваційні технології навчання, учбовий процес, клінічна кафедра
Саранцев, Г. И. Гармонизация методологической подготовки бакалавров педагогического образования / Г. И. Саранцев. - С.59-66. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: компетенції, стандарт освіти, бакалавр
Жуланова, И. В. Подготовка будущих педагогов и психологов: декларации и возможности / И. В. Жуланова, А. М. Медведев. - С.67-72. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: психологічна освіта, навчання психології, особисті теорії
Ветчинова, М. Н. Изучение иностранных языков в гимназиях России (вторая половина ХIХ - начало ХХ в.) / М. Н. Ветчинова. - С.73-79. - Бібліогр. у кінці ст.: 17 назв.
 л.слова: іноземні мови, гімназія, розширення кругозору
Егоров, О. Г. Классическое образование в педагогической концепции Т.Н. Грановского / О. Г. Егоров. - С.79-85
 л.слова: класична гімназія, "реальна" освіта, реформа освіти
Данилова, Л. Н. Реформирование общего образования в Болгарии: история и современность / Л. Н. Данилова. - С.86-91. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: Болгарська школа, болгарська освіта
Сычева, И. С. Принцип единства рационального и иррационального в этнопедагогике / И. С. Сычева. - С.92-99. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: регіональна етнопедагогіка, народне виховання, методи виховання
Реализация компетентностного подхода в образовательном процессе. - С.100-121
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2014г. N 3
Зміст:
Саранцев, Г. И. Современное методическое мышление как ключевая компетенция педагога / Г. И. Саранцев. - С.3-11. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: методичне мислення, бакалавр, магістр
Боргояков, С. А. Развитие этнокультурной школы коренных малочисленных народов Севера, Сибири и Дальнего Востока / С. А. Боргояков. - С.12-21. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: етнокультурна школа, етнокультурна компетентність
Бережнова, Е. В. Ценностный аспект позиции педагога-ученого: к постановке проблемы / Е. В. Бережнова. - С.22-27. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: типи раціональності, цінності наукового співтовариства, гуманітарна культура
Карпов, А. О. Парадигмально-дифференцированная система образования / А. О. Карпов. - С.28-37. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: категорія наукового пізнання, мультипарадигмальність, парадигмальні моделі освіти
Романцев, Г. М. Антропологический подход к истории профессиональной педагогики / Г. М. Романцев, Н. В. Ронжина. - С.37-43. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: професійна педагогіка, антропологічний підхід, антропогенез
Литвиненко, Э. В. Формирование методики оценки работы образовательных организаций / Э. В. Литвиненко. - С.44-52. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: освітня організація, некомерційні організації, квалітологіне поняття ефективності
Шалавина, Т. И. Педагогическое сопровождение социально-профессионального самоопределения детей-сирот / Т. И. Шалавина, М. П. Пальянов, Е. А. Пахомова. - С.53-61
 л.слова: соціально-професійне самовизначення, педагогічна підтримка, діти-сироти
Трубицына, Л. В. Профилактика нарушений социализации детей и подростков / Л. В. Трубицына. - С.62-69
 л.слова: профілактика асоціальної поведінки, порушення соціалізації
Баюкова, Н. О. Проблемы слабой адаптации первоклассников к условиям школьной жизни / Н. О. Баюкова. - С.70-74. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: адаптація, дезадаптація, психолого-педагогічні орієнтири
Макотрова, Г. В. Информационно-коммуникационные технологии как средство творческого саморазвития старшеклассника / Г. В. Макотрова. - С.74-82. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: інформаційно-комунікаційні технології, творчий саморозвиток, пізнавальна діяльність
Шакурова, М. В. Формирование российской гражданской идентичности личности: проблема педагога / М. В. Шакурова. - С.83-91. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: педагогічна діяльність, соціокультурна ідентичність
Кравчук, Л. А. Профориентация в вузе: проблемы, практика, проекты / Л. А. Кравчук. - С.92-96. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: профорієнтація, кадрова політика, профорієнтаційне супроводження
Павлов, С. Н. Формирование имиджа современного вуза / С. Н. Павлов. - С.97-103. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: імідж, педагогічний менеджмент, педагогічний процес
Карнаух, Н. В. Подготовка преподавателей высшей школы в Дерптском профессорском институте / Н. В. Карнаух. - С.104-113. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: професорський інститут, викладачі вищої школи, російські університети
Занаев, С. З. Политехническая направленность советского образования 1930-х гг. / С. З. Занаев. - С.113-118. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: політехнічна освіта, військово-прикладне навчання, політехнічна просвіта населення
Савина, А. К. Не слепое копирование, а творческое использование : к 70-летию научно-исследовательской деятельности Лаборатории изучения образования и педагогики в зарубежных странах / А. К. Савина. - С.119-126
 л.слова: зарубіжна школа, порівняльна педагогіка, глобалізація
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.

   Журнал

Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : офіційне видання Міністерства освіти і науки України. - Київ : Педагогічна преса. - Выходит три раза в месяц
2015г. N 2
Зміст:
Про організацію та проведення третього (заключного) туру всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2015" : [лист М-ва освіти і науки України] від 05.11.2014 № 1/9-578. - С.3-8
Про затвердження інструктивно-методичних матеріалів для загальноосвітніх навчальних закладів : наказ М-ва освіти і науки України від 06.01.2015 № 5. - С.9-12
Про затвердження складу апеляційної комісії конкурсного відбору оригінал-макетів підручників для учнів 4 та 7 класів загальноосвітніх навчальних закладів : наказ М-ва освіти і науки України від 14.01.2015 № 12. - С.13-14
Про надання інформації : [лист М-ва освіти і науки України] від 17.01.2015 № 1/9-16. - С.14-17
Про внесення змін у додаток 1 до наказу Міністерства освіти і науки України від 13.01.2014 р. № 31 : наказ М-ва освіти і науки України від 20.01.2015 № 33. - С.18-20
Про деякі питання проведення державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання у 2014/2015 навчальному році : [лист М-ва освіти і науки України] від 20.01.2015 № 1/9-21. - С.20-22
Щодо використання технологій дистанційного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах : [лист М-ва освіти і науки України] від 22.01.2015 № 1/9-26. - С.22
Про затвердження і введення в дію складових галузевих стандартів вищої освіти України освітньо-кваліфікаційних рівнів "бакалавр", "спеціаліст", "магістр" за галуззю знань 0511 "Авіаційна та ракетно-космічна техніка" : наказ М-ва освіти і науки України від 03.12.2014 № 1426. - С.23-24
Про проведення Всеукраїнської студентської олімпіади у 2014/2015 навчальному році : наказ М-ва освіти і науки України від 23.12.2014 № 1506. - С.24-50
Про утворення робочої групи з питань удосконалення порядку призначення академічних стипендій студентам (курсантам) вищих навчальних закладів : наказ М-ва освіти і науки України від 15.01.2015 № 14. - С.51-52
Щодо організації атестації здобувачів вищої освіти та організації освітнього процесу : [лист М-ва освіти і науки України] від 20.01.2015 № 1/9-19. - С.53
[На виконання Плану заходів з реалізації Національного плану дій з відновлювальної енергетики на період до 2020 року] : [лист М-ва освіти і науки України] від 22.01.2015 № 1/9-25. - С.53-55
Щодо одночасного зайняття або суміщення посад у вищому навчальному закладі : [лист М-ва освіти і науки України] від 26.01.2015 № 1/9-32. - С.55-56
Щодо процедури ліцензування у сфері професійно-технічної освіти : [лист М-ва освіти і науки України] від 17.01.2015 № 1/9-15. - С.57-58
Про утворення робочої групи з розроблення нової редакції Закону України "Про інноваційну діяльність" : наказ М-ва освіти і науки України від 17.01.2015 № 30. - С.59-61
Про затвердження складу головного штабу з підготовки та проведення III етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри "Сокіл" ("Джура") : наказ М-ва освіти і науки України від 19.01.2015 № 32. - С.62-64
Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в основній і старшій школі у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською мовою у 2014/2015 навчальному році : [дод. 2 до листа МОН України від 26.08.2014 № 1/9-425]. - С.65-95. - Продовження. Початок див.: Інформ. зб. та комент. МОН України. 2014. № 31/33, 34/36
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
5.

   Журнал

Среднее профессиональное образование : Ежемесячный теоретический и научно- методический журнал. - М. : "Миратос", 1995 - . - Выходит ежемесячно
2016г. N 2
Зміст:
Рубин, Ю. В. Возможности и перспективы обучения индивидуальному предпринимательству в организациях СПО / Ю. В. Рубин. - С.3-21. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: індивідуальне підприємництво, професійна компетентність, освітня програма
Зенкина, Г. С. Ежегодная конференция "Компетентностный подход в обучении предпринимательству в организациях высшего и среднего профессионального образования" / Г. С. Зенкина, С. А. Ипатова, А. И. Коваленко. - С.21-27. - Бібліогр. у кінці ст.: 26 назв.
 л.слова: типи компетенцій, професійні задачі підприємців
Никоненко, С. Г. Государственно-частное партнерство в сфере профессионального образования / С. Г. Никоненко. - С.27-29
Казарян, А. Ф. Образование взрослых в России: перспективы развития / А. Ф. Казарян. - С.30-33
 л.слова: освіта дорослих, літній вік, соціальна адаптація
Амелина, С. Ю. Понятие "интегративное знание": сущность, структура и содержание / С. Ю. Амелина. - С.34-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: інтеграція, інтеграційні знання, інструментальні знання
Вовненко, К. Б. Интеграция общего и профессионального образования как условие эффективного формирования профессиональных компетенций у молодых людей с инвалидностью / К. Б. Вовненко [и др.]. - С.36-42. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
Інші автори: Кремнева С.Н., Поташова И.И., Сопачева Т.А.
 л.слова: професійна орієнтація, професійне самовизначення, учбово-виробничий центр
Шафикова, З. Х. Обучение девушек с синдромом аутизма рабочей профессии / З. Х. Шафикова. - С.42-46. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: діти-аутисти, інклюзивна освіта, робототехніка
Туранова, Л. М. Некоторые аспекты организации социально-образовательного пространства социализации подростков / Л. М. Туранова [и др.]. - С.47-49. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
Інші автори: Бекузарова Н.В., Ермолович Е.В., Стюгин А.А.
 л.слова: соціалізація, соціально-освітнє середовище
Воробьев, С. В. Формирование мотивации к обучению у студентов-медиков с помощью информационно-коммуникационных технологий / С. В. Воробьев, Л. С. Сухова. - С.50-52
 л.слова: інформаційно-комунікаційні технології, мотивація, мультимедійна презентація
Шилова, А. С. Интегративно-модульный подход в процессе индивидуализации подготовки бакалавров педагогического образования в области иностранных языков / А. С. Шилова, Н. А. Тарасюк. - С.53-55. - інтегративно-модульний підхід : індивідуалізація навчаня
 л.слова: бакалавр
Зацепина, О. С. Реализация воспитательного потенциала иноязычного образования в информационной образовательной среде / О. С. Зацепина. - С.55-58
 л.слова: виховний потенціал, іншомовна освіта, електронний освітній журнал
Винцкевич, В. С. Аннотирование как составляющая профессиональной подготовки будущего переводчика / В. С. Винцкевич, Н. А. Тарасюк. - С.58-61
 л.слова: професійна підготовка, перекладачі, процес комунікації
Мазилина, Д. А. Постижение авторской позиции при изучении романа И.А. Гончарова "Обломов" / Д. А. Мазилина. - С.62-64
 л.слова: авторська стратегія, психологізм
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
6.

   Журнал

Среднее профессиональное образование : Ежемесячный теоретический и научно- методический журнал. - М. : "Миратос", 1995 - . - Выходит ежемесячно
2016г. N 3
Зміст:
Леонтович, Е. Н. Переход преподавателей "старой школы" на новый стиль образования / Е. Н. Леонтович. - С.3-5. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: методологія, технології, типи педагогічних досліджень
Артемьев, И. А. Комплексный подход к управлению образовательной организацией в условиях интеграции учреждений общего и профессионального образования / И. А. Артемьев. - С.5-8. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: багаторівнева освітня організація, загальна освіта, професійна освіта
Паршин, А. В. Некоторые аспекты корпоративного сотрудничества в сфере среднего профессионального образования / А. В. Паршин, Л. В. Голуб. - С.9-13. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: професійна освіта, корпоративне співробітництво, інноваційний розвиток
Сатдыков, А. И. Модели государственно-частного партнерства в профессиональном образовании / А. И. Сатдыков. - С.14-19. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: середня професійна освіта, державно-приватне партнерство, приватні інвестиції
Данилевская, А. С. Развитие исследовательских компетенций обучающихся на уроках русского языка (на материале фразеологии русских говоров Приамурья) / А. С. Данилевская. - С.20-22. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: учбово-дослідницькі компетенції, лінгвокультурологія, лексикологія
Лихачев, В. Г. Особенности лекций с участием экспертов / В. Г. Лихачев. - С.23-26. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: експерт, пароплавство, морська справа
Серебренникова, Е. А. Организационно-педагогические условия формирования компетенций предпринимательской деятельности / Е. А. Серебренникова. - С.27-30. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: організаційно-педагогічні умови, компетенції підприємницької діяльності, мотивація
Камаева, Т. С. Применение комплекса учебно-профессиональных задач в процессе подготовки специалистов среднего звена / Т. С. Камаева. - С.30-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: інформаційно-аналітична діяльність, комплекс учбово-професійних задач, фахівець середньої ланки
Афанасьева, О. В. Сущностная характеристика и особенности эмоционального компонента речевой компетенции бакалавров по профилю "Лингвистика" / О. В. Афанасьева. - С.36-38. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: бакалавр, лінгвістика, мовна компетенція
Лобашев, В. Д. Характеристики процесса оценивания в профессиональном образовании / В. Д. Лобашев, Н. В. Левкин. - С.39-44. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: оцінювання, тестовий контроль, рейтингова система
Панюшкина, Е. В. Масштабность самостоятельности и ответственности образовательной организации при выборе форм проведения консультаций / Е. В. Панюшкина. - С.45-47. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: освітня організація, освітній процес, форми проведення консультацій
Самохвалова, Е. М. Внеучебная деятельность студента колледжа: понятийно-терминологический аспект / Е. М. Самохвалова. - С.48-51. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: позанавчальна діяльність, студент коледжу, понятійно-термінологічний аспект
Калинченко, А. В. Структура урока математики: традиции и современность / А. В. Калинченко. - С.52-54. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: структура уроку, актуалізація знань, засвоєння нового учбового матеріалу
Железновская, Г. И. Педагогические условия формирования интереса к учению у студентов на занятиях по физической культуре / Г. И. Железновская [и др.]. - С.54-57. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
Інші автори: Гудкова Е.Н., Кузьмин А.М., Николаев Д.В.
 л.слова: педагогічні умови, синергетичний підхід, рейтингова оцінка учбової діяльності
Черняева, Е. В. Некоторые аспекты использования интернет-технологий в формировании межкультурной коммуникации при изучении иностранного языка / Е. В. Черняева. - С.58-61. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: літня праця, мультимедійна технологія, іноземна комунікативна компетенція
Левина, И. Д. Художественно-творческое развитие детей средствами народной культуры / И. Д. Левина, Н. А. Опарина. - С.62-65. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: культура, фольклор, творчість
Грибкова, Г. И. Социально-педагогические условия формирования духовно-нравственных качеств подростков в процессе музыкально-театральной деятельности / Г. И. Грибкова, Л. С. Рогачева. - С.65-70. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: духовно-моральні якості, музично-театральна діяльність, виховання підлітків
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
7.

   Журнал

Среднее профессиональное образование : Ежемесячный теоретический и научно- методический журнал. - М. : "Миратос", 1995 - . - Выходит ежемесячно
2016г. N 5
Зміст:
Артемьев, И. А. Модели конвергентных программ среднего общего и среднего профессионального образования по специальностям приоритетных отраслей экономики / И. А. Артемьев, А. А. Полумордвинова. - С.3-9. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: модель освітньої програми, конвергентна програма, освітній маршрут
Воробьев, С. В. Перспективы развития среднего медицинского образования / С. В. Воробьев, М. М. Платонов. - С.10-12
 л.слова: середня професійна освіта, розвиток освіти, сестринська справа
Белоусов, А. Е. Организационно-педагогические условия непрерывного сопровождения профессионального самоопределения обучающихся на этапах общего и среднего профессионального образования / А. Е. Белоусов. - С.13-16. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: супроводження професійного самовизначення, професійна орієнтація, неперервність освіти
Агапова, Г. Х. О формировании у студента-автомеханика коммуникативной компетенции на занятиях по русскому языку / Г. Х. Агапова. - С.17-19. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: комунікативна компетентність студента, професійна мова, професійно орієнтовані вправи
Ефимова, С. А. Региональная модель системы аттестации обучающихся по программам среднего профессионального образования / С. А. Ефимова. - С.20-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: професійний стандарт, професійні кваліфікації, академічні кваліфікації
Молонов, Г. Ц. Об умственном воспитании и самовоспитании студентов колледжа / Г. Ц. Молонов, Г. Л. Цэдашиев. - С.26-29
 л.слова: мислення, синтез, індукція
Агафонова, И. П. Модернизация практических занятий при обучении аналитической химии студентов - будущих фармацевтов / И. П. Агафонова, Н. П. Безрукова. - С.30-33. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: професійна підготовка фармацевта, професійні компетенції, аналітична хімія
Кудряшов, Л. В. Алгоритм формирования и развития иноязычной коммуникативной компетенции / Л. В. Кудряшов, И. А. Кузнецов. - С.34-38. - Бібліогр. у кінці ст.: 22 назв.
 л.слова: комунікативна іншомовна компетенція, мовна субкомпетенція, соціокультурна компетенція
Таюрская, Н. П. Модель подготовки выпускника педагогического колледжа к формированию иноязычной коммуникативной компетенции школьников / Н. П. Таюрская. - С.38-41. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: компетенція, іншомовна комунікативна компетенція, модель підготовки
Белоусов, К. Ю. Исследование отношения студентов к проблеме межнационального взаимодействия / К. Ю. Белоусов, Е. М. Панова. - С.42-47. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: студенти, мигранти, шкала Богардуса
Леонович, Е. Н. Особенности обучения русскому языку в поликультурной начальной школе / Е. Н. Леонович, М. Р. Романова. - С.48-50. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: полікультурна школа, учні-інофони, соціальні функції мови
Букреева, О. М. Модель овладения интонационной семантикой как составляющей профессионального общения будущих бакалавров педагогического образования / О. М. Букреева. - С.50-54. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: бакалавр педагогічної освіти, педагогічна модель, професійне спілкування
Нарыкова, О. Н. Технологические аспекты поликультурного образования при обучении иноязычному общению будущих бакалавров по направлению подготовки "Музыкальное образование" / О. Н. Нарыкова, Н. А. Тарасюк. - С.55-57
 л.слова: полікультурна освіта, технологічні аспекти, бакалавр педагогічної освіти
Винцкевич, В. С. Применение эпистемического подхода в процессе формирования профессиональной готовности будущих переводчиков к аннотированию текстов музыкальной направленности / В. С. Винцкевич. - С.57-61
 л.слова: майбутні перекладачі, анотування, музичний напрям
Франц, М. Формирование творческого отношения к жизни через практическую деятельность студентов / М. Франц. - С.62-65. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: практична діяльність, соціально-моральні погляди, творче відношення до праці
Химматалиев, Д. О. Формирование коммуникативных умений у будущих педагогов профессионального образования / Д. О. Химматалиев, Р. Х. Файзуллаев, Д. И. Мукумова. - С.66-68. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: інноваційний процес, проектна діяльність, комунікативні вміння
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
8.


    Лавров, Н. Н.
    Современный учитель - специалист или бакалавр? [Текст] / Н. Н. Лавров // Педагогика. - 2007. - N 6. - С. 54-60. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74р30

Рубрики: Вища педагогічна освіта

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Панасевич, Д. Б.
    Аналіз структури та змісту Переліку-2006 [Текст] / Д. Б. Панасевич // Проблеми освіти : Науково-методичний збірник. - 2008. - N 57. - С. 3-11.
ББК 74р30

Рубрики: Вища педагогічна освіта--структура Переліку,  Бакалавр--підготовка,  Група споріднений напрямів підготовки

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Солянкина, Л. Е.
    Практико-ориентированная направленность подготовки бакалавра [Текст] / Л. Е. Солянкина // Среднее профессиональное образование : Ежемесячный теоретический и научно- методический журнал. - 2009. - N 2. - С. 6-8.
ББК 74.58

Рубрики: Вища педагогічна освіта--бакалаврат
Кл.слова (ненормированные):
бакалавр

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей