Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (3)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=Болонський процес<.>)
Общее количество найденных документов : 77
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
Обкладинка
74в
Ф 56


   
    Філософські абриси сучасної освіти [Текст] : Монографія / ред. І. Предборська. - Суми : "Університетська книга", 2013. - 225 с. - ISBN 978-966-680-281-3 : 65.00 р.
ББК 74в

Рубрики: Сучасна освіта--філософські аспекти,  Гендерна педагогіка,  Соціогуманітарна освіта,  Філософія освіти,  Освіта--ціннісно-смисловий простір
Кл.слова (ненормированные):
освітній дискурс -- парадигма освіти -- Болонський процес -- кристалізація проблематики -- нелінійне мислення -- фемінізм -- постнекласика -- самоактуалізація особистості -- постнекласична парадигма освіти -- екзистенційна криза особистості
Аннотация: У колективній монографії розглядаються філософські засади освітнього дискурсу, показуються можливості застосування постнекласичної методології (нелінійного, гендерного, ціннісно-смислового, діалогічного підходів), розкриваються філософські проблеми інформатизації та управління сучасною освітою. Монографія розрахована на науковців, педагогів, магістрантів та студентів вищих навчальних закладів, які цікавляться філософією освіти.

Доп.точки доступа
Предборська, Ірина Михайлівна (1952) \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2015г. N 9
Зміст:
Перминова, Л. М. Методологический анализ объекта дидактики и структура дидактического знания / Л. М. Перминова. - С.3-10. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: навчання, дидактичний закон, структура дидактичної теорії
Коржуев, А. В. Смысловой контент педагогического знания и проблема понимания / А. В. Коржуев, А. Р. Садыкова. - С.10-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: сенсовий контент педагогічного знання, інтерпретація змісту текста, авторська емпатія
Фиофанова, О. А. Анализ реформы государственно-общественного управления образованием / О. А. Фиофанова, Е. Н. Шимутина. - С.17-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
 л.слова: державно-громадське управління освітою, реформа освіти, підвищення якості освіти
Полонский, В. М. Педагогическое селфи, или сколько у нас педагогик / В. М. Полонский. - С.25-31. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: класифікаційні підстави, структуризація педагогіки, вікові спеціалізації
Чернобай, Е. В. Как результаты обучения в школе сделать полезными для жизни? / Е. В. Чернобай. - С.32-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: система освіти, освітні результати, міжпредметний характер навчання
Краснова, Л. А. Проблема обновления содержания школьного образования / Л. А. Краснова. - С.39-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: зміст освіти, освітній ідеал, освітнє цілепокладання
Боргояков, С. А. Формирование этнокультурной идентичности учащейся молодежи малочисленных народов / С. А. Боргояков. - С.45-55. - Бібліогр. у кінці ст.: 20 назв.
 л.слова: корінні малочисельні народи Півночі, етнокультурна ідентичність, етнокультурна компетентність
Назарова, Н. М. Инклюзивное обучение: историческая динамика и перспективы / Н. М. Назарова. - С.55-63. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інклюзивне навчання, інтегроване навчання, принцип нормалізації
Михайлова, Е. И. Северо-Восточный федеральный университет им. М.К. Аммосова / Е. И. Михайлова. - С.64-79
 л.слова: програма розвитку, логіка трансформації, матеріальне стимулювання
Иманова, О. А. Учебная практика при реализации образовательных программ прикладного бакалавриата / О. А. Иманова, И. К. Рипинская, О. Г. Смолянинова. - С.80-88. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: модернізація освіти, педагогічна освіта, бакалавріат
Гордиенко, Е. А. Языковая и профильная подготовка будущих таможенников (интегративный подход) / Е. А. Гордиенко, А. В. Лейфа. - С.88-96. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: міждисциплінарні зв'язки, інтегративний підхід, комунікативна компетенція
Тряпицына, А. П. Васильевские чтения в Казахстане - 2015 / А. П. Тряпицына, Г. К. Нургалиева. - С.97-104. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: наукова школа, ціннісно-орієнтоване навчання, інформатизація освіти
Долгая, О. И. Гражданское воспитание в Чешской Республике / О. И. Долгая. - С.105-110. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: цілі виховання, громадянська освіта
Эришген, Л. Р. Высшее образование в Турции / Л. Р. Эришген. - С.110-114
 л.слова: світскість, вчений ступінь, Болонський процес
Кутьева, Л. В. Проблемы здоровья современных школьников / Л. В. Кутьева. - С.115-125
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.


    Федорець, Микола.
    Європейські традиції та репродуктивність освіти [Текст] : [міжнародне співробітництво у галузі освіти] / М. Федорець // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 1. - С. 30.
ББК 74.04

Рубрики: Освіта--міжнародне співробітництво
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- міжнародне співробітництво -- болонський процес

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.584(4Укр)
В 14


    Вакарчук, І.
    Мета реформ у вищій школі - якість і доступність освіти [Текст] : Доповідь на розширеній підсумковій колегії МОН України 2 квітня 2009 року / І. Вакарчук // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2009. - Том 12, N 1. - С. 6-23.
ББК 74.584(4Укр)

Рубрики: Вища освіта--організація--Україна,  Вища освіта--реформування,  Вища освіта--рівний доступ
Кл.слова (ненормированные):
вища освіта -- реформування вищої освіти -- Болонський процес

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Ярошовець, В.
    Парадигмальні трансформації в освітньому процесі: "постболонські" реалії і викладання історії філософії [Текст] / В. Ярошовець // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2009. - Том 12, N 1. - С. 98-102.
ББК 74.580.26

Рубрики: Філософія--викладання--вища освіта,  Історія філософії--викладання,  Філософія освіти
Кл.слова (ненормированные):
болонський процес -- інновації в освіті

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


   
    Мета реформ у вищій школі - якість і доступність освіти [Текст] : рішення колегії... від 02.04.2009 р. № 4/1-4 // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України : Офіц. вид. МОН України. - 2009. - № 13. - С. 3-16 . - ISSN 0130-8890
ББК 74.584.(4Укр)б6

Рубрики: Рішення колегії Міністерства освіти і науки,  Вища освіта--реформування--Україна, ХХI ст.
Кл.слова (ненормированные):
РІШЕННЯ КОЛЕГІЇ МОН УКРАЇНИ -- ВИЩА ОСВІТА -- БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС -- ДОСТУПНІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Бойко, Анжела Іванівна.
    Проблеми розвитку української освіти в умовах євроінтеграції [Текст] / А. І. Бойко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2009. - № 2. - С. 44-49. - Бібліогр. : 8 назв.
ББК 74.584(4Укр)

Рубрики: Вища освіта--Європейський простір--Україна
Кл.слова (ненормированные):
БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС -- ПОЛІКУЛЬТУРНА ОСВІТА -- ВИЩА ОСВІТА -- ЄВРОІНТЕГРАЦІЯ -- ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Аннотация: Аналізуються актуальні проблеми розвитку вищої освіти в контексті її інтеграції в єдиний європейський простір.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Мельничук, Дмитро Олексійович.
    З досвіду організації роботи магістратури в Національному університеті біоресурсів і природокористування України [Текст] / Д. Мельничук, В. П. Лисенко, Л. В. Кліх // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2009. - № 2. - С. 105-112. - Бібліогр. : 6 назв.
ББК 74.584(4Укр)

Рубрики: Вища освіта--Україна
Кл.слова (ненормированные):
БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС -- МАГІСТРАТУРА -- ПІДГОТОВКА МАГІСТРІВ -- АГРАРНА ГАЛУЗЬ -- АГРАРНА ОСВІТА -- ПІДГОТОВКА АГРАРІЇВ
Аннотация: У статті представлені найважливіші моменти організації магістратури, які базуються на позитивних аспектах Болонського процесу. Увага акцентується на основних факторах підготовки конкурентоспроможних фахівців. Висвітлюються шляхи формування структури і змісту магістерських програм та форм реалізації навчального процесу.
Доп.точки доступа
Лисенко, Віталій Пилипович
Кліх, Лариса Володимирівна
Національний університет біоресурсів і природокористування України \про нього\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Молодиченко, Валентин Вікторович.
    Глобалізація цінностей у контексті освітніх практик [Текст] / В. В. Молодиченко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2009. - № 3. - С. 78-82. - Бібліогр. та прим. у кінці ст.
ББК 74.584(4Укр)

Рубрики: Вища освіта--організація--Україна
Кл.слова (ненормированные):
ГЛОБАЛІЗАЦІЯ -- ВИЩА ОСВІТА -- ЦІННОСТІ -- ГЛОБАЛІЗАЦІЯ ЦІННОСТЕЙ -- БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС
Аннотация: У статті аналізується вплив процесу глобалізації на систему цінностей в освітній галузі.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Ляхоцька, Л.
    Підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів освіти на засадах кредитно-модульної системи організації навчального процесу [Текст] / Л. Ляхоцька // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 48-53. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Підвищення кваліфікації--педагогічні кадри,  Кредитно-модульна система--підвищення кваліфікації,  Болонський процес
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- педагогічна освіта -- педагогічні кадри -- підвищення кваліфікації -- освітні системи -- кредитно-модульна система -- навчальний процес -- педагогічні експерименти -- реконструкція навчального процесу -- методи роботи -- очна освіта -- заочна освіта -- змістові модулі -- Болонський процес

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей