Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=освіта дорослих<.>)
Общее количество найденных документов : 47
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
1.

   Журнал

Среднее профессиональное образование : Ежемесячный теоретический и научно- методический журнал. - М. : "Миратос", 1995 - . - Выходит ежемесячно
2016г. N 2
Зміст:
Рубин, Ю. В. Возможности и перспективы обучения индивидуальному предпринимательству в организациях СПО / Ю. В. Рубин. - С.3-21. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: індивідуальне підприємництво, професійна компетентність, освітня програма
Зенкина, Г. С. Ежегодная конференция "Компетентностный подход в обучении предпринимательству в организациях высшего и среднего профессионального образования" / Г. С. Зенкина, С. А. Ипатова, А. И. Коваленко. - С.21-27. - Бібліогр. у кінці ст.: 26 назв.
 л.слова: типи компетенцій, професійні задачі підприємців
Никоненко, С. Г. Государственно-частное партнерство в сфере профессионального образования / С. Г. Никоненко. - С.27-29
Казарян, А. Ф. Образование взрослых в России: перспективы развития / А. Ф. Казарян. - С.30-33
 л.слова: освіта дорослих, літній вік, соціальна адаптація
Амелина, С. Ю. Понятие "интегративное знание": сущность, структура и содержание / С. Ю. Амелина. - С.34-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: інтеграція, інтеграційні знання, інструментальні знання
Вовненко, К. Б. Интеграция общего и профессионального образования как условие эффективного формирования профессиональных компетенций у молодых людей с инвалидностью / К. Б. Вовненко [и др.]. - С.36-42. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
Інші автори: Кремнева С.Н., Поташова И.И., Сопачева Т.А.
 л.слова: професійна орієнтація, професійне самовизначення, учбово-виробничий центр
Шафикова, З. Х. Обучение девушек с синдромом аутизма рабочей профессии / З. Х. Шафикова. - С.42-46. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: діти-аутисти, інклюзивна освіта, робототехніка
Туранова, Л. М. Некоторые аспекты организации социально-образовательного пространства социализации подростков / Л. М. Туранова [и др.]. - С.47-49. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
Інші автори: Бекузарова Н.В., Ермолович Е.В., Стюгин А.А.
 л.слова: соціалізація, соціально-освітнє середовище
Воробьев, С. В. Формирование мотивации к обучению у студентов-медиков с помощью информационно-коммуникационных технологий / С. В. Воробьев, Л. С. Сухова. - С.50-52
 л.слова: інформаційно-комунікаційні технології, мотивація, мультимедійна презентація
Шилова, А. С. Интегративно-модульный подход в процессе индивидуализации подготовки бакалавров педагогического образования в области иностранных языков / А. С. Шилова, Н. А. Тарасюк. - С.53-55. - інтегративно-модульний підхід : індивідуалізація навчаня
 л.слова: бакалавр
Зацепина, О. С. Реализация воспитательного потенциала иноязычного образования в информационной образовательной среде / О. С. Зацепина. - С.55-58
 л.слова: виховний потенціал, іншомовна освіта, електронний освітній журнал
Винцкевич, В. С. Аннотирование как составляющая профессиональной подготовки будущего переводчика / В. С. Винцкевич, Н. А. Тарасюк. - С.58-61
 л.слова: професійна підготовка, перекладачі, процес комунікації
Мазилина, Д. А. Постижение авторской позиции при изучении романа И.А. Гончарова "Обломов" / Д. А. Мазилина. - С.62-64
 л.слова: авторська стратегія, психологізм
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2016г. N 1
Зміст:
Бозиев, Р. С. Отечественная педагогика и образование: между прошлым и будущим / Р. С. Бозиев. - С.3-11
 л.слова: освіта, реформи, інновації
Загвязинский, В. И. О системном подходе е реформированию отечественного образования / В. И. Загвязинский. - С.12-18. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: системне реформування освіти, стратегія розвитку, реформа педагогічної освіти
Пичугина, В. К. Гуманитарная парадигма как перспектива преодоления методологического кризиса в педагогике / В. К. Пичугина, В. В. Сериков. - С.19-30. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: методологічна криза, постнекласична парадигма, антропоцентристські дослідження
Лукьяненко, В. П. О реализации компетентностного подхода в системе образования / В. П. Лукьяненко. - С.30-36. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: модернізація освіти, компетентнісний підхід, професійна компетентність
Нечаев, В. Д. "Цифровое поколение": психолого-педагогическое исследование проблемы / В. Д. Нечаев, Е. Е. Дурнева. - С.36-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 27 назв.
 л.слова: покоління Z, цифрове покоління, теорія поколінь
Крохмаль, Л. А. Взаимодействие государства, рынка и университетского сообщества в условиях развития рыночных отношений / Л. А. Крохмаль. - С.45-50. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: вища освіта, трикутник координації Кларка, університетське співтовариство
Филонов, Г. Н. Научно-методические основания развития междисциплинарных исследований / Г. Н. Филонов. - С.51-54
 л.слова: науково-методичний комплекс, розвиваючі моделі пізнання, методологічна рефлексія
Дронов, В. П. Методологические проблемы разработки инновационных учебно-методических комплексов для школы / В. П. Дронов. - С.54-63. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: інноваційний учбово-методичний комплекс, педагогічна система, інформаційно-освітнє середовище
Красильников, И. М. Интерактивная музыкальная деятельность школьников / И. М. Красильников. - С.64-74. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: музичне навчання, імпровізація, електронна музична творчість
Боровских, А. В. Педагогическая командная олимпиада в МГУ / А. В. Боровских. - С.74-81. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: педагогічна діяльність, педагогічне мислення, командна педагогічна олімпіада
Кларин, М. В. Дидактический дизайн в корпоративном образовании: модели, программы, проекты / М. В. Кларин. - С.81-89. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: корпоративна освіта, освіта дорослих, освітня модель
Сергеев, С. В. Корпоративный музей в современном образовательном пространстве / С. В. Сергеев. - С.89-93. - освітня діяльність : корпоративний музей
 л.слова: музейний предмет
Кузнецов, А. А. Подготовка учителей к разработке, оценке качества и применению электронных образовательных ресурсов / А. А. Кузнецов, Т. Н. Суворова. - С.94-101. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: сучасне інформаційно-освітнє середовище, електронні освітні ресурси, системно-діяльнісний підхід
Коноплянский, Д. А. Об использовании метода дорожной карты в формировании конкурентоспособности выпускника вуза / Д. А. Коноплянский. - С.101-107
 л.слова: дорожня мапа, формування конкурентоспроможності, випускник вузу
Орлов, А. А. Научное наследие М.Н. Скаткина и инновационные процессы в современном образовании / А. А. Орлов. - С.107-116. - Бібліогр. у кінці ст.: 17 назв.
 л.слова: методологія, педагогічне дослідження, педагогічний досвід
Тарантей, В. П. Ученик - об учителе: к 115-летию М.Н. Скаткина / В. П. Тарантей. - С.116-120. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: історія педагогіки, педагог-просвітник, політехнічна освіта
Денисова, Р. Р. Дошкольное образование в сельских районах Китая / Р. Р. Денисова, Ц. Чэнцзюй. - С.121-125
 л.слова: сільські дитячі садки, дошкільна освіта, якість дошкільної освіти
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : ТОВ "АСМІ", 2001 - . - Выходит 10 раз в год
2016г. N 3
Зміст:
Іванова, С. В. Післядипломна педагогічна освіта в системі освіти дорослих / С. В. Іванова. - С.3-5. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: освіта дорослих, формальна освіта, післядипломна освіта
Палкин, В. А. О возможных путях дальнейшего развития среднего образования в информационном обществе / В. А. Палкин. - С.6-10. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: цивілізація, інформаційна революція, гуманістична парадигма
Москалик, Г. Ф. Знання та уміння керівника школи як показник рівня його компетентності у перші роки роботи / Г. Ф. Москалик. - С.11-13. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: рівень компетенції керівника школи, колектив однодумців, безконфліктне керівництво
Шевчук, С. С. Інноваційні аспекти навчально-методичної діяльності педагога професійної школи / С. С. Шевчук. - С.14-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інновації в освіті, професійна культура, професійна компетентність
Іваній, І. В. Професійно-педагогічна культура та імідж фахівця фізичного виховання та спорту / І. В. Іваній. - С.18-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: імідж, етикет, фахівець фізичного виховання та спорту
Ємець, А. В. Фізично-реабілітаційні технології у професійній діяльності сімейного лікаря / А. В. Ємець. - С.21-24. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: фізична реабілітація, фізично-реабілітаційні технології, сімейний лікар
Шакотько, В. В. Діагностика рівня сформованості інформологічних компетентностей майбутніх учителів інформатики / В. В. Шакотько. - С.25-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: діагностика, інформологія, інформологічні компетентності
Басенко, Р. О. Педагогічні пріоритети епохи європейського відродження і формування викладацьких кадрів вищих студій орденом єзуїтів у ХVI-ХVII століттях / Р. О. Басенко. - С.29-33. - Бібліогр. у кінці ст.: 20 назв.
 л.слова: орден єзуїтів, молодіжні ініціативи, ренесансний гуманізм
Антоненко-Миргородська, А. М. Заняття степ-аеробікою як засіб мотивації студентів до занять фізичними вправами / А. М. Антоненко-Миргородська. - С.34-36. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: степ-аеробіка, фізичне виховання
Олійник, І. О. Теоретичний аспект готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження здоров'язбережувальної педагогіки / І. О. Олійник, І. В. Шаляпіна. - С.37-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: структурні компоненти готовності, здоров'язбережувальна педагогіка
Лаврик, К. А. Вебінар як фактор формування методичної культури вчителя іноземної мови / К. А. Лаврик. - С.40-42. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: методична культура, педагогічна майстерність, внітрішньошкільне навчання
Оришин, І. С. Роль мотивації у вивченні іноземних мов студентами ВНЗ / І. С. Оришин. - С.43-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: мотивація, мотиваційні фактори, стимуляція студентів
Лисенко, А. В. Письменник непересічного таланту сучасного літературного процесу Полтавщини / А. В. Лисенко, С. М. Дорошенко. - С.46-48. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: література рідного краю, поетичний світ, сучасний літературний процес
Мазуренко, В. О. Виховні можливості української наукової фантастики (за повістю М. Руденка "Народжений блискавкою") / В. О. Мазуренко, Ю. В. Логвиненко. - С.49-53. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: герой твору, ідея твору, повість-феєрія
Шамрай, О. В. Індивідуальні консультації як фактор підготовки педагогів-дошкільників до роботи в умовах інклюзії / О. В. Шамрай. - С.54-55. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: інклюзія, індивідуальна консультація, корекційно-розвивальне середовище
Шутов, Д. О. Проблема мотивації учнів з девіантною поведінкою на уроках історії / Д. О. Шутов. - С.56-59. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: мотивація, види мотивів, девіантна поведінка
Циповяз, А. Т. Актуальные вопросы организации туристической деятельности в высших учебных заведениях / А. Т. Циповяз, В. В. Бондаренко, Н. П. Севрюк. - С.60-62. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: туризм, фізичне виховання, рекреація
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.

   Журнал

Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : ТОВ "АСМІ", 2001 - . - Выходит 10 раз в год
2016г. N 4
Зміст:
Коваленко, В. С. Ідеї глобального еволюціонізму в курсі природознавства для старшої школи / В. С. Коваленко, Н. В. Стець. - С.3-5. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: еволюція, глобальний еволюціонізм, єдність природи
Момот, О. В. Формування іміджу майбутніх викладачів природничих дисциплін у магістратурі класичного університету / О. В. Момот. - С.6-11. - Бібліогр. у кінці ст.: 19 назв.
 л.слова: імідж викладача, природничі дисципліни, магістратура
Паляниця, О. В. Особливості змісту і структури навчально-методичних комплексів біологічних дисциплін / О. В. Паляниця. - С.12-15. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: навчально-методичний комплекс дисципліни, вища школа, біологічні дисципліни
Харченко, О. В. Види самостійної роботи студентів з фізичного виховання / О. В. Харченко. - С.16-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: самостійна позааудиторна робота, мультимедійні технології, комп'ютерні технології
Подозьорова, А. В. Спецкурс як засіб формування базових компетентностей майбутніх техніків-електриків у політехнічних коледжах / А. В. Подозьорова. - С.18-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: спецкурс, інформаційно-комунікативна компетентність, самостійна компетентність
Назаренко, Л. М. Концептуальна модель управління розвитком загальноосвітнього навчального закладу та технологія її впровадження в управлінську практику / Л. М. Назаренко. - С.21-24. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: концептуальна модель, управління розвитком загальноосвітнього навчального закладу, кваліметричний підхід
Ніколенко, Л. Т. Професійний розвиток педагогів у формальній, неформальній та інформальній освіті дорослих: історико-педагогічний аспект / Л. Т. Ніколенко. - С.25-27. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: професійний розвиток, формальна освіта, неформальна освіта
Кушнір, В. А. Необхідність введення понять "компетенція" і "компетентність" у професійній підготовці майбутніх учителів / В. А. Кушнір. - С.28-33. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: знання-уміння-навички, компетенції, компетентності
Таможська, І. В. На шляху професури: кар'єрні труднощі приват-доцентів дореволюційних університетів України / І. В. Таможська. - С.34-37. - Бібліогр. у кінці ст.: 19 назв.
 л.слова: приват-доценти, вакантні кафедри, доценти
Кундій, Ж. П. До питання участі провідних вітчизняних лікарів в освітньому процесі II половини ХIХ - початку ХХ століття / Ж. П. Кундій. - С.38-41. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: освітня діяльність, медична практика, лікар
Бочарова, О. А. Обдарований учень у Словаччині / О. А. Бочарова. - С.42-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: обдарованість, здібності, художня обдарованість
Фучила, О. М. Деякі аспекти організації освіти дорослих у пенітенціарних установах Фландрії (Бельгія) / О. М. Фучила. - С.46-48. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: Фландрія, освіта дорослих, пенітенціарні установи
Антонченко, М. О. Експертні системи як засіб формування якісних знань учнів з природознавства в загальноосвітній школі / М. О. Антонченко. - С.49-51. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: якісні знання, експертні системи
Смешнова, А. В. Інноваційні технології на уроках природознавства у старшій школі (досвід педагогів Пирятинської міської ради) / А. В. Смешнова. - С.52-54
 л.слова: інноваційні технології, природознавство, проектна діяльність
Армейський, О. С. Особливості організації навчання технологій у загальноосвітньому навчальному закладі / О. С. Армейський. - С.55-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: професійна компетентність, навчальний предмет "Технології", ергономічні технології
Зубань, В. М. Гончарство як вид декоративно-прикладного мистецтва в системі цінностей художньої культури / В. М. Зубань. - С.59-60
 л.слова: гончарне мистецтво, творча діяльність, глиняні вироби
Зубрицький, І. Я. Взаємодія школи і сім'ї з питань соціального виховання неповнолітніх на сторінках українського часопису "Учительське слово" (1912-1939 рр.) / І. Я. Зубрицький. - С.61-64. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: "Учительське слово", взаємодія школи та сім'ї, соціальне виховання
Крутенко, О. В. Створення ситуації причетності та ситуації успіху як запорука розвитку підростаючої особистості ( у контексті ідей О. Захарченка) / О. В. Крутенко. - С.65-68. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: авторська школа О. Захаренка, ситуація успіху, гуманізація навчально-виховного процесу
Роман, О. А. Stem-освіта як інноваційний інструмент навчанню робототехніки / О. А. Роман, О. В. Роман. - С.1-4 (вкладка)
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
5.

   Журнал

Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна думка, 1993 - . - Периодичность не определена
2017г. N 1
Зміст:
Луговий, В. І. Особливості стандартизації професійної невищої і вищої освіти: теоретико-методологічний аспект / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.5-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 26 назв.
 л.слова: професійна освіта, рівні освіти, кваліфікаційні рівні
Кузь, В. Г. Нова українська школа за концепцією розвитку освіти на період 2015-2025 рр. / В. Г. Кузь. - С.21-26. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: умотивований учитель, педагогічна інноватика, Нова українська школа
Воротникова, І. П. Освітня політика впровадження ІКТ для професійного розвитку вчителів / І. П. Воротникова. - С.27-32. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: освітня політика, післядипломна педагогічна освіта, професійний розвиток вчителя
Просіна, О. В. Інтегроване навчання як педагогічна категорія: специфіка у виклданні предметів мистецького циклу / О. В. Просіна. - С.33-38. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: поліцентрична інтеграція, синергетичний підхід, синтезія
Гуцол, С. Ю. Міфологічні механізми інтерпретації особистісного досвіду в контексті самопроектування особистості / С. Ю. Гуцол. - С.39-43. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: особистість, самопроектування, особистісний проект
Страцинська, І. А. Про емоційні проблеми педагогічних працівників і можливість депресії / І. А. Страцинська. - С.44-48. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: емоційне вигорання, людство, гуманізація
Яніцька-Панек, Т. Цілі в світовій, європейській та польській освітній політиці / Т. Яніцька-Панек. - С.49-55. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: освітня політика, міжнародні звіти, майбутнє едукації
Колупаєва, А. Сучасна інклюзивна парадигма в освіті дітей з особливими потребами / А. Колупаєва, Л. В. Наконечна. - С.57-63
 л.слова: інклюзивна освіта, діти з особливими потребами, асистент учителя
Лук'янова, Л. Б. Освітні потреби дорослої людини в умовах сучасної цивілізації / Л. Б. Лук'янова. - С.64-69. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: освіта дорослих, потреби, освітні потреби
Дула, О. А. Андрагогічні засади організації нової системи навчання персоналу державної кримінально-виконавчої служби України / О. А. Дула. - С.70-76. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: андрагогіка, освіта дорослих, неперервна освіта
Березівська, Л. Д. Проект єдиної школи в Україні про дванадцятирічну загальну середню освіти (1917-1920 рр.) / Л. Д. Березівська. - С.77-84. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: педагогічне джерелознавство
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
6.

   Журнал

Початкова школа : Науково-методичний журнал. - Київ : Преса України, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Выходит ежемесячно
2018г. N 10
Зміст:
Гекало, Любов. Вчися робити добро, дитино! : урок добросердя до 100-річчя від дня народження В.О. Сухомлинського / Л. Гекало. - С.1-3
Стрілько, Любов. Краса - це радість нашого життя : інтегрований урок літературного читання, природознавства, трудового навчання за творами В. Сухомлинського "Барвисте коромисло" та "Веселка в камінчикові" / Л. Стрілько. - С.4-5
Золотарьова, Алла. Казкова співдружність / А. Золотарьова. - С.6-9
Стецюк, Ніна. Розвиток мислення учнів шляхом формування читацької компетентності / Н. Стецюк. - С.11-14. - Бібліогр. у кінці ст.
Балютіна, Катерина. Формування графічних навичок письма у молодших школярів на засадах діагностики та дифереціації / К. Балютіна. - С.14-18
Півень, Ганна. Урок української мови, 2 клас / Г. Півень. - С.19-20
Паршина, Світлана. Визначення роду іменників як засіб соціалізації учнів (4 клас) / С. Паршина. - С.21-22
Саквенко, Ольга. Урок української мови у 2 класі з використанням навчальної матриці / О. Саквенко. - С.23-24
Піка, Тетяна. Інтегрований урок (природознавство, математика, читання, навчання грамоти) у 1 класі / Т. Піка. - С.25-26
Садова, Рита. Інтегрований урок-подорож з математики та природознавства у 3 класі / Р. Садова. - С.26-29
Єфименко, Олена. Забезпечення синергії мислення екологічними методами навчання у 1 класі / О. Єфименко. - С.29-30
Петрук, Оксана. Організація навчання усного українського мовлення у 1 класі закладів освіти загальної середньої освіти з навчанням угорською мовою / О. Петрук. - С.38-39
Чумарна, Марія. Життя - як гра, гра - як життя : методичні рекомендації до ігрового розвитку дітей у початковій школі / М. Чумарна. - С.40-42
Олексин, Надія. Спілкування - найбільша розкіш : виховний захід (4 клас) / Н. Олексин. - С.43-44
Савош, Валентин. Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти / В. Савош. - С.45-47
 л.слова: неперервна освіта, дитячо-юнацька освіта, освіта дорослих
Красоткіна, Надія. Як Петрусь кудись літав : (казка для молодших школярів) / Н. Красоткіна. - С.48-49
Шнайдер, Анна. Хореографія : авторська навчальна програма для учнів початкової школи (1-4 класи) / А. Шнайдер. - С.50-53
Петрова, Наталія. Ми - кияни : виховний захід / Н. Петрова. - С.54-55
Буянова, Наталія. "Гарбузова родина" - комора здоров'я / Н. Буянова. - С.56-61
 л.слова: прислів'я
Чадукова, Оксана. Осіння казка (театралізована вистава) / О. Чадукова. - С.62-64
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
7.

   Журнал

Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна думка, 1993 - . - Периодичность не определена
2018г. N 4
Зміст:
Ляшенко, О. І. Проблеми модернізації змісту освіти в умовах реформування української школи / О. І. Ляшенко. - С.5-11
Іонова, О. М. Антропософськи-орієнтований підхід до освіти дорослих / О. М. Іонова. - С.12-19. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: освіта дорослих, антропософія, пробудження волі
Теренко, О. О. Організаційно-педагогічні засади освіти дорослих у США і Канаді / О. О. Теренко. - С.20-26. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: освіта дорослих, формальна освіта дорослих, неформальна освіта дорослих
Патрикеєва, О. О. Методичні засади розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти / О. О. Патрикеєва [и др.]. - С.27-36. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
Інші автори: Горбенко С.Л., Василашко І.П., Лозова О.В.
 л.слова: STEM-освіта, STEM-лабораторії, професійна майстерність педагогів
Кириченко, В. І. Стан сформованості просоціальної поведінки підлітків у закладах загальної середньої освіти / В. І. Кириченко, В. Б. Нечерда, О. О. Єжова. - С.37-43. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: просоціальна поведінка, підлітки, підлітки уразливих категорій
Огієнко, О. І. Вплив упровадження автономного освітнього менеджменту на культуру та управління закладом освіти в Сполучених Штатах Америки / О. І. Огієнко. - С.44-51. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: система освіти, менеджмент, автономний освітній менеджмент
Mirowska, M. Providing the quality of the university educational process thorough the student potential development / M. Mirowska. - С.52-59. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: освітній процес, якість освітнього процесу, потенціал студента
Єршова, Л. М. Модернізація змісту загальноосвітньої підготовки в системі професійної (професійно-технічної) освіти / Л. М. Єршова. - С.60-64. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: професійна освіта, Нова українська школа, модернізація професійної освіти
Короткова, Л. І. Сучасний стан професійної підготовки майбутніх фахівців сфери послуг / Л. І. Короткова. - С.65-71. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: професійна підготовка, майбутні фахівці сфери послуг, освітні стандарти
Яремчук, О. В. Наукова школа історичної психології І.Г. Білявського: історія та перспективи подальших досліджень / О. В. Яремчук. - С.72-81. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: історична психологія, соціально-історична свідомість, культурно-історичний потенціал особистості
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
8.


    Набока, Л.
    Професійний імідж викладача-андрагога [Текст] / Л. Набока // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 1. - С. 26-29. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна,  Андрагог-викладач--імідж,  Імідж--викладач-андрагог
Кл.слова (ненормированные):
педагоги -- андрагоги -- педагоги-андрагоги -- освіта -- освіта дорослих -- післядипломна освіта -- імідж -- професійний імідж

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Чернікова, Лідія.
    Модернізація системи післядипломної педагогічної освіти : на засадах компетентнісно орієнтованого підходу / Л. Чернікова // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 6. - С. 68-72.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- педагогічна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- модернізація післядипломної освіти -- освіта дорослих -- розвиток освіти дорослих -- підвищення кваліфікації -- система підвищення кваліфікації -- відкрита освіта -- безперервна освіта -- освітні послуги -- програмно-цільові проекти -- компетентнісно орієнтований підхід

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Дрожжина, Т. В.
    Освітня система Німеччини: традиції і трансформації [Текст] / Т. В. Дрожжина // Управління школою : Науково - методичний журнал. - 2009. - N 35. - С. 2-6.
ББК 74.04(4НІМ)

Рубрики: Освіта--Німеччина
Кл.слова (ненормированные):
освітня система -- система освіти -- освіта дорослих -- зарубіжний досвід
Аннотация: Автор знайомить читача з деякими аспектами освітньої системи Німеччини. Окрема увага приділена освіті дорослих і нормативному забезпеченню освітнього процесу.
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-47 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей