Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 304811 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=післядипломна освіта<.>)
Общее количество найденных документов : 67
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

   Журнал

Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : ТОВ "АСМІ", 2001 - . - Выходит 10 раз в год
2016г. N 3
Зміст:
Іванова, С. В. Післядипломна педагогічна освіта в системі освіти дорослих / С. В. Іванова. - С.3-5. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: освіта дорослих, формальна освіта, післядипломна освіта
Палкин, В. А. О возможных путях дальнейшего развития среднего образования в информационном обществе / В. А. Палкин. - С.6-10. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: цивілізація, інформаційна революція, гуманістична парадигма
Москалик, Г. Ф. Знання та уміння керівника школи як показник рівня його компетентності у перші роки роботи / Г. Ф. Москалик. - С.11-13. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: рівень компетенції керівника школи, колектив однодумців, безконфліктне керівництво
Шевчук, С. С. Інноваційні аспекти навчально-методичної діяльності педагога професійної школи / С. С. Шевчук. - С.14-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інновації в освіті, професійна культура, професійна компетентність
Іваній, І. В. Професійно-педагогічна культура та імідж фахівця фізичного виховання та спорту / І. В. Іваній. - С.18-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: імідж, етикет, фахівець фізичного виховання та спорту
Ємець, А. В. Фізично-реабілітаційні технології у професійній діяльності сімейного лікаря / А. В. Ємець. - С.21-24. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: фізична реабілітація, фізично-реабілітаційні технології, сімейний лікар
Шакотько, В. В. Діагностика рівня сформованості інформологічних компетентностей майбутніх учителів інформатики / В. В. Шакотько. - С.25-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: діагностика, інформологія, інформологічні компетентності
Басенко, Р. О. Педагогічні пріоритети епохи європейського відродження і формування викладацьких кадрів вищих студій орденом єзуїтів у ХVI-ХVII століттях / Р. О. Басенко. - С.29-33. - Бібліогр. у кінці ст.: 20 назв.
 л.слова: орден єзуїтів, молодіжні ініціативи, ренесансний гуманізм
Антоненко-Миргородська, А. М. Заняття степ-аеробікою як засіб мотивації студентів до занять фізичними вправами / А. М. Антоненко-Миргородська. - С.34-36. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: степ-аеробіка, фізичне виховання
Олійник, І. О. Теоретичний аспект готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження здоров'язбережувальної педагогіки / І. О. Олійник, І. В. Шаляпіна. - С.37-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: структурні компоненти готовності, здоров'язбережувальна педагогіка
Лаврик, К. А. Вебінар як фактор формування методичної культури вчителя іноземної мови / К. А. Лаврик. - С.40-42. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: методична культура, педагогічна майстерність, внітрішньошкільне навчання
Оришин, І. С. Роль мотивації у вивченні іноземних мов студентами ВНЗ / І. С. Оришин. - С.43-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: мотивація, мотиваційні фактори, стимуляція студентів
Лисенко, А. В. Письменник непересічного таланту сучасного літературного процесу Полтавщини / А. В. Лисенко, С. М. Дорошенко. - С.46-48. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: література рідного краю, поетичний світ, сучасний літературний процес
Мазуренко, В. О. Виховні можливості української наукової фантастики (за повістю М. Руденка "Народжений блискавкою") / В. О. Мазуренко, Ю. В. Логвиненко. - С.49-53. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: герой твору, ідея твору, повість-феєрія
Шамрай, О. В. Індивідуальні консультації як фактор підготовки педагогів-дошкільників до роботи в умовах інклюзії / О. В. Шамрай. - С.54-55. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: інклюзія, індивідуальна консультація, корекційно-розвивальне середовище
Шутов, Д. О. Проблема мотивації учнів з девіантною поведінкою на уроках історії / Д. О. Шутов. - С.56-59. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: мотивація, види мотивів, девіантна поведінка
Циповяз, А. Т. Актуальные вопросы организации туристической деятельности в высших учебных заведениях / А. Т. Циповяз, В. В. Бондаренко, Н. П. Севрюк. - С.60-62. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: туризм, фізичне виховання, рекреація
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.


    Бондарчук, О.
    Особливості реалізації гуманістично-ціннісного підходу у післядипломній педагогічній освіті [Текст] / О. Бондарчук // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 1. - С. 3-6. - Бібліогр.: 19 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна педагогічна освіта
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- педагогічна освіта -- післядипломна освіта -- реформування післядипломної освіти -- освітні підходи -- особистість -- реалізація особистості -- творчість -- творча реалізація особистості -- випускники -- випускники ВНЗ -- компетентність -- професійна компетентність -- професійні знання -- гуманістично-ціннісний підхід

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Набока, Л.
    Професійний імідж викладача-андрагога [Текст] / Л. Набока // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 1. - С. 26-29. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна,  Андрагог-викладач--імідж,  Імідж--викладач-андрагог
Кл.слова (ненормированные):
педагоги -- андрагоги -- педагоги-андрагоги -- освіта -- освіта дорослих -- післядипломна освіта -- імідж -- професійний імідж

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Лушин, П.
    Как воспользоваться преимуществами кризиса? [Текст] : (из опыта экофасилитации в системе последиломного педагогического образования) / П. Лушин // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 1. - С. 82-86. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- цілі освіти -- післядипломна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- психологія -- психологія особистості -- педагогічна психологія -- фасилітація -- екофасилітація -- екопсихологічна фасилітація -- перехідні процеси -- перехідні дисципліни -- буферні дисципліни -- професійний розвиток

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Тарутіна, Зінаїда Євгенівна.
    Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів у Інституті вищої освіти АПН України [Текст] / З. Є. Тарутіна // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2009. - № 2. - С. 113-119. - Бібліогр. : 6 назв.
ББК 74е(4УКР)л1

Рубрики: Наукові кадри--педагогічні--підготовка
Кл.слова (ненормированные):
АСПІРАНТУРА -- ДОКТОРАНТУРА -- НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА -- ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА
Аннотация: Показано критерії ефективності роботи аспірантури і докторантури, фактори впливу на якість підготовки аспірантів, значимість компетентностей випускників, напрями модернізації післядипломної освіти.
Доп.точки доступа:
Академія педагогічних наук України
Інститут вищої освіти АПН України


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Україна. Міністерство освіти і науки.
    Про внесення змін до Положення про республіканський (Автономної Республіки Крим), обласні та Київський і Севастопольський міські інститути післядипломної педагогічної освіти [Текст] : наказ... від 31.07.2009 р. № 712 / Україна. Міністерство освіти і науки // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України : офіц. вид. МОН України. - 2009. - № 31/32. - С. 45-50. - Зміни додаються. . - ISSN 0130-8890
ББК 74.489.478(4Укр)

Рубрики: Накази--післядипломна педагогічна освіта,  Підвищення кваліфікації вчителів,  Післядипломна педагогічна освіта
Кл.слова (ненормированные):
НАКАЗ МОН УКРАЇНИ -- ПОЛОЖЕННЯ -- ПОЛОЖЕННЯ ПРО ІППО -- ЗМІНИ ДО ПОЛОЖЕННЯ -- ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА -- ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА -- ІНСТИТУТИ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ -- ОБЛАСНІ ІППО -- ПЕДАГОГІЧНИЙ ВНЗ -- ГУМАНІТАРНИЙ ВНЗ -- ВИЩА ОСВІТА
Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України
Кримський республіканський інститут післядипломної педагогічної освіти
Київський міський інститут післядипломної педагогічної освіти КМПУ ім. Б. Д. Грінченка
Севастопольський міський інститут післядипломної педагогічної освіти Севастопольського міського гуманітарного університету
Київський міський педагогічний університет імені Б. Д. Грінченка
Севастопольський міський гуманітарний університет


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Казбеков, К.
    Типы психологического сопровождения последипломного образования [Текст] / К. Казбеков, И. Семенов // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 73-74. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74р7

Рубрики: післядипломна освіта--психологічний супровід,  Психологічний супровід--Післядипломна освіта
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- післядипломна освіта -- психологічний супровід -- розвиток сучасного суспільства -- генерування знань -- неперервна освіта -- цілісний розвиток людини -- життєва стратегія -- мислення -- комунікації -- кооперація -- особиста ефективність
Доп.точки доступа:
Семенов, И.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Драч, І.
    Особливості впровадження елементів кредитно-модульної та кредитно-трансферної системи в системі післядипломної педагогічної освіти [Текст] / І. Драч // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 83-85. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна--Кредитно-модульна система,  освіта--освітні системи,  освіта--реформування освіти--Болонський процес,  Післядипломна освіта--педагогічна--кредитно-трансферна система,  Болонський процес,  освіта--педагогічна освіта
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- вища освіта -- післядипломна освіта -- післядипломна вища освіта -- кредитно-модульна система -- кредитно-трансферна система -- Болонський процес -- педагогічна освіта -- інститути післядипломної освіти -- навчальний процес

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Семенов, И.
    Методология проектирования последипломного образования и его рефлексивно-психологического сопровождения [Текст] / И. Семенов // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 98-103. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74р7

Рубрики: післядипломна освіта--психологічний супровід
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- післядипломна освіта -- психологічний супровід -- спеціалісти -- адаптація спеціалістів -- професійне навчання -- стандарти професійного навчання -- модернізація післядипломної освіти -- інноваційно-розвивальні методи -- вища освіта -- вузівська освіта

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Про внесення змін до Положення про республіканський (Автономної Республіки Крим), обласні та Київський І Севастопольський міські інститути післядипломної педагогічної освіти [Текст] : наказ... від 31.07.2009 р. № 712 // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 104.
ББК 74р7(4УКР)

Рубрики: післядипломна педагогічна освіта--нормативно-правова база,  Накази--Інститути післядипломної педагогічної освіти
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- вища освіта -- післядипломна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- нормативно-правова база -- інститути післядипломної педагогічної освіти

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей