Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=особистісний розвиток<.>)
Общее количество найденных документов : 35
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-35 
1.

   Журнал

Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - Киев : Деміур, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2016г. N 5/6
Зміст:
Дем'яненко, Наталія. Принцип автономії в обґрунтувані ідеї та світовому досвіді університету / Н. Дем'яненко. - С.3-11. - Бібліогр. у кінці ст.: 33 назв.
 л.слова: університет, академічні свободи, корпоративна культура
Інформаційне забезпечення інноваційного розвитку освіти і науки : до Всеукраїнського фестивалю науки. - С.11
Сисоєва, Світлана. Підготовка докторів філософії у галузі освіти: досвід провідних університетів світу / С. Сисоєва, І. Регейло. - С.12-18. - Бібліогр. у кінці ст.: 30 назв.
 л.слова: доктор філософії, докторські програми, курси зі спеціалізації
Красняков, Євген. Реформування національної освіти в контексті гарантованого організаційно-фінансового забезпечення / Є. Красняков. - С.19-24. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: освітня реформа, мережа загальноосвітніх навчальних закладів, малокомплектна школа
Митник, Олександр. Профорієнтаційна робота у ЗНЗ як засіб забезпечення успіху в подальшій професійній кар'єрі випускника / О. Митник, І. Томаржевська. - С.25-29. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: професійна кар'єра, інтелектуальні вміння, профорієнтаційна ситуація
Ушмарова, Вікторія. Формування готовності вчителів початкової школи в системі неперервної педагогічної освіти до роботи з обдарованими учнями: обґрунтування закономірностей і принципів / В. Ушмарова. - С.30-33. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: закономірності, неперервна педагогічна освіта, обдаровані учні
Доценко, Світлана. Розвиток творчої уяви учнів початкових класів під час вивчення природничо-математичних дисциплін / С. Доценко. - С.34-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: початкова освіта, мислення, здібності
Сазоненко, Ганна. Розвиток та саморозвиток особистості ліцеїста в акмепросторі ліцею / Г. Сазоненко, Н. Нестеренко. - С.40-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: особистість, саморозвиток, особистісний розвиток
Іванюк, Ганна. Діяльність Софії Русової в царині педагогіки: служіння народу й Україні / Г. Іванюк. - С.46-50. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: теоретико-практична спадщина, українська школа, дошкільне виховання
Венгловська, Олена. Організаційно-педагогічна діяльність Софії Русової - громадського діяча, просвітителя, педагога / О. Венгловська. - С.51-55. - Бібліогр. у кінці ст.: 23 назв.
 л.слова: організаційно-педагогічна діяльність, дошкільне виховання, педагогічне просвітництво
Січкар, Алла. Діяльнісний підхід до навчання і виховання дітей дошкільного віку в теоретико-практичній спадщині Софії Русової / А. Січкар. - С.56-60. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: національне виховання, діяльнісний підхід, принцип самодіяльності
Антипін, Євген. Софія Русова про наступність у трудовому вихованні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку / Є. Антипін. - С.61-65. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: наступність, діти дошкільного віку, дитячий садок
Калініченко, Людмила. Ідеї Олександра Скрипченка про формування творчого мислення молодших школярів (друга половина 1950-х - 1980-ті рр.) / Л. Калініченко. - С.66-71. - Бібліогр. у кінці ст.: 18 назв.
 л.слова: зміст початкової освіти, молодший шкільний вік, розумовий розвиток
Пугач, Анжеліна. Ідеї профільного навчання у дослідженнях науковців та узагальненнях педагогів-практиків: за підсумками семінару / А. Пугач, П. Замаскіна. - С.74-77
Пугач, Анжеліна. Проект "Інтелект України": у пошуках концептів освіти ХХI століття : репортаж учасника освітянського форуму / А. Пугач. - С.78-80
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Особлива дитина: навчання та виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : "Педагогічна преса", 1995 - . - Выходит ежеквартально
2020г. N 2
Зміст:
Кобильченко, Вадим. Професійна взаємодія психолога в умовах закладу дошкільної освіти / В. Кобильченко. - С.7-19. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: практичний психолог, заклад дошкільної освіти, психологічна діяльність
Кульбіда, Світлана. Вивчення будови словосполучення на уроках української мови з використанням жестової мови у 5 класі спеціальних закладів загальної середньої освіти (Н 90) (на допомогу практикам) / С. Кульбіда. - С.20-40. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: жестова мова, українська жестова мова, головне слово
Любченко, Валентина. Команда психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладі освіти (організація діяльності та нормативно-правове забезпечення) / В. Любченко. - С.41-48. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: інклюзивна освіта, дитина з особливими освітніми потребами, психолого-педагогічний супровід
Лещій, Наталія. Розроблення методики фізкультурно-оздоровчої роботи в умовах освітньо-реабілітаційного центру для дітей зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій. - С.49-56. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: діти зі складними порушеннями розвитку, освітньо-реабілітаційний центр, фізкультурно-оздоровча робота
Хохліна, Олена. До проблеми психологічних засад педагогічного впливу на дітей з особливими освітніми потребами / О. Хохліна. - С.57-63. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: психологічні засади педагогічного впливу, діти з особливими освітніми потребами, закономірності розвитку
Трофименко, Людмила. Специфіка формування граматичної компетенції у дітей із тяжкими порушеннями мовлення / Л. Трофименко. - С.64-73. - Бібліогр. у кінці ст.? 8 назв.
 л.слова: тяжкі порушення мовлення, психологічні механізми порушень, граматична компетенція
Долженко, Світлана. Концептуальні засади вивчення мовленнєвої діяльності з позицій психолінгвістичного підходу / С. Долженко, Ю. Рібцун. - С.74-80. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: мовленнєва діяльність, психолінгвістичний підхід
Чайка, Ірина. Вплив сімейних взаємин на самоактуалізацію вчителів початкової школи / І. Чайка. - С.81-92. - Бібліогр. у кінці ст.: 22 назв.
 л.слова: особистість, особистісний розвиток, професійна діяльність
Костенко, Тетяна. Тифлофорум 2020 у рамках ХІІ Всеукраїнського фестивалю науки / Т. Костенко. - С.93-94
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.


    Грищенко, Н. А.
    Просоціальний напрямок сучасного виховання студентської молоді в межах особистісно-соціального підходу / Н. А. Грищенко // Соціальна педагогіка: теорія та практика : Методичний журнал. - 2009. - N 1. - С. 39-46. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.580.02

Рубрики: Виховання--вища освіта,  Просоціальне виховання--студенти
Кл.слова (ненормированные):
особистісно орієнтоване виховання -- особистісний розвиток -- просоціальне виховання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Васильева, Н.
    Как поддержать личностное развитие детей 2-3 лет [Текст] / Н. Васильева, М. Полякова // Дошкольное воспитание : научно-методический журнал. - 2009. - N 10. - С. 71-74.
ББК 88.8

Рубрики: Психологія--дошкільний вік--2-3 роки
Кл.слова (ненормированные):
особистісний розвиток -- ранній вік -- психолого-соціальний супровід -- емоційні потреби
Доп.точки доступа:
Полякова, М.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Масалова, О. Ю.
    Личностное развитие студента как ценность в образовании [Текст] / О. Ю. Масалова // Педагогическое образование и наука : Научно-методический журнал. - 2009. - N 11. - С. 9-14.
ББК 74.580.26

Рубрики: Фізична культура--викладання--вища освіта
Кл.слова (ненормированные):
высшая школа -- физкультура -- особистісний розвиток

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Семиченко, В. А.
    Проблема особистісного розвитку й саморозвитку в контексті неперервної професійної освіти [Текст] / В. А. Семиченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал. - 2010. - N 2. - С. 46-57.
ББК 74.05

Рубрики: Неперервна освіта--професійна,  Саморозвиток особистості--неперервна освіта
Кл.слова (ненормированные):
особистісний розвиток

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Музика, О. Л.
    Ціннісна підтримка: теорія і практика сприяння особистісному зростанню [Текст] / О. Л. Музика // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 7. - С. 1-6. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 88.52

Рубрики: Соціальна психологія--Особистість--ціннісна регуляція,  Цінності--Особистість,  Підтримка--психологічна--ціннісна,  Самосвідомість--ціннісна
Кл.слова (ненормированные):
ціннісна підтримка -- особистісний розвиток -- ціннісна регуляція -- саморозвиток -- ціннісна самосвідомість -- творчий потенціал

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Виленский, М. Я.
    Личностное развитие студента как ценность образовательного процесса по физической культуре [Текст] / М. Я. Виленский // Педагогическое образование и наука. - 2010. - N 11. - С. 4-8
ББК 74.580.26

Рубрики: Фізична культура--викладання--вища освіта
Кл.слова (ненормированные):
развитие личности -- саморазвитие -- высшая школа -- физкультура -- ОСОБИСТІСНИЙ РОЗВИТОК
Аннотация: В статье рассматриваются сущностные и содержательные характеристики развития личности студента в образовательном процессе по физической культуре в высшей школе, их социальные и психолого-педагогические детерминанты. Представлена схема процессуального формирования ценностного отношения студента к здоровью и физической культуре.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Балл, Г. А
    "Психология" методологии: рациогуманистический взгляд [Текст] / Г. А Балл // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 2. - С. 3-13. - Библиогр.: 31 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88

Рубрики: Психологія--методологія
Кл.слова (ненормированные):
раціогуманістична орієнтація -- особистісний розвиток -- соціальна адаптованість -- наукова діяльність -- соціальні стереотипи -- методологічні рішення
Аннотация: Вказано основні риси раціогуманістичної світоглядної та методологічної орієнтації. З опорою на неї (з врахуванням зв'язку між рівнями особистісного розвитку та соціальної адаптованості індивіда) характеризуються методологічні рішення в науковій діяльності психологів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Колпакова, М. Ю.
    Диалог в работе психолога с детьми [Текст] / М. Ю. Колпакова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 4. - С. 111-118. - Библиогр.: 14 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.4

Рубрики: Шкільний психолог--робота--учні,  Шкільний психолог--діалог--міжособистісний,  Психологічна служба--дошкільний навчальний заклад
Кл.слова (ненормированные):
міжособистісний діалог -- внутрішній діалог -- психологічна робота -- діти -- особистісний розвиток
Аннотация: Автор розвиває діалогічний підхід в психологічній практиці з дітьми, заснований на цілісному розумінні людини. В статті проаналізовано роль діалога в психологічній роботі з дітьми, показано його продуктивність в подоланні егоцентричної орієнтації. Міжособистісний діалог дозволяє виявити конфлікт між духовним і наявним, котрий ініціює і підтримує психічне неблагополуччя, і сприяє вирішенню цього конфлікту, створюючи тим самим сприятливі умови для особистісного розвитку дитини.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-35 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей