Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=поняттєве мислення<.>)
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
1.

   Журнал

Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - Київ, С1997г. - . - Выходит 10 раз в год
2014г. N 3
Зміст:
Ложкин, Г. В. Педагогическая деятельность и ее регуляторы / Г. В. Ложкин, Н. Ю. Волянюк. - С.1-4. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: діяльність, свідомість, психічні регулятори
Литовченко, Н. Ф. Особливості смисложиттєвих орієнтацій педагогічних працівників / Н. Ф. Литовченко, Н. Гуторка. - С.5-12. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: смисл життя, смисложиттєві орієнтації, гуманістична спрямованість
Митник, О. Я. Розвиток поняттєвого мислення учнів у процесі навчання / О. Я. Митник. - С.12-16. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: поняттєве мислення, професійне самовизначення, метод інверсії
Заика, Е. В. Тренинг индивидуальности познания - путь к успешности и здоровью школьников / Е. В. Заика. - С.17-19. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
Селезнева, Е. В. Жизненные смыслы и эффективность самореализации человека / Е. В. Селезнева. - С.20-29. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
Біла, І. М. Самоздійснення та самоактуалізація особистості / І. М. Біла. - С.29-32
 л.слова: тренінг, самопізнання, саморозвиток
Хабайлюк, В. В. Соціально-психологічний тренінг навичок конструктивної взаємодії старшокласників у сімейних стосунках / В. В. Хабайлюк. - С.32-36. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: сімейні стосунки, конфлікти, самостійність
Костромина, С. Н. Как преодолеть трудности в обучении детей. Развитие восприятия / С. Н. Костромина, Л. Г. Нагаева. - С.37-43
Литовченко, О. В. Програма соціально-психологічного тренінгу "Соціальне становлення особистості" / О. В. Литовченко. - С.44-46. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
Корнілова, В. В. Профілактично-корекційна програма подолання страхів у дітей дошкільного віку (цикл занять із профілактики і корекції страхів у старших дошкільників) / В. В. Корнілова. - С.46-59. - Бібліогр. у кінці ст.: 36 назв.
Циганчук, Т. В. Причини та наслідки насильства над жінкою в сім'ї / Т. В. Циганчук, Д. Д. Лях. - С.60-71. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: насильство в сім'ї
Мусина, В. П. Изучение пространства профессиональной активности / В. П. Мусина. - С.71-76. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
Болтівець, С. І. Психологія вчинку людського самоздійснення Володимира Роменця / С. І. Болтівець. - С.76-77
Смольська, Л. М. Позитивна психологія: філософські джерела про людську природу та можливості педагогічних впливів на неї / Л. М. Смольська. - С.78-80. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: позитивна психологія, обдарованість, процвітання
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.


    Митник, Олександр.
    Науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу у початковій школі [Текст] / О. Митник // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 5. - С. 4-8. - Бібліогр.: с. 8 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202

Рубрики: Навчально-виховний процес--початкова школа
Кл.слова (ненормированные):
особистісно зорієнтований підхід -- принцип гуманізації -- принцип демократизації -- індивідуалізація навчання -- принцип педагогічного стимулювання -- принцип діалогічного спілкування -- рефлексивно-діяльнісний підхід -- принцип проблемності -- АКСІОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД -- ПРИНЦИП НАУКОВОСТІ -- поняттєве мислення

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.202.41
М 66


    Митник, Олександр.
    Розвиток поняттєвого мислення молодшого школяра [Текст] / О. Митник // Учитель початкової школи : науково-методичний журнал. - 2013. - N 2. - С. 26-29
ББК 74.202.41

Рубрики: Розумове виховання--молодші школярі
Кл.слова (ненормированные):
поняттєве мислення
Аннотация: В статті розглядається уміння розглядати об'єкт з різних сторін, визначати його головні властивості, порівнювати з іншими, встановлювати зв'язки необхідні при вивченні різних навчальних предметів, оскільки допомагають упорядкувати набуті знання та здобувати нові. Пропонована стаття розкриває особливості такої роботи з учнями 2-3-х класів, зокрема на уроках української мови.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Митник, Олександр.
    Завдання для формування поняттєвого мислення на уроках мови [Текст] : тема "Речення", 2-3 класи / О. Митник, Н. Виноградова // Учитель початкової школи : науково-методичний журнал. - 2013. - N 2. - С. 29-32
ББК 74.268.1Укр,0

Рубрики: Українська мова--викладання--початкова школа
Кл.слова (ненормированные):
ПОНЯТТЄВЕ МИСЛЕННЯ
Доп.точки доступа:
Виноградова, Наталія


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Виноградова, Наталія.
    Зв'язок слів у реченні [Текст] : конспект уроку української мови для з-го класу з елементами розвитку поняттєвого мислення / Н. Виноградова // Учитель початкової школи : науково-методичний журнал. - 2013. - N 2. - С. 33-35
ББК 74.268.1Укр,0

Рубрики: Українська мова--викладання--початкова школа
Кл.слова (ненормированные):
ПОНЯТТЄВЕ МИСЛЕННЯ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Митник, Олександр.
    Психолого-педагогічні умови побудови творчого навчально-виховного процесу на уроці / О. Митник // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 6. - С. 31-35 : табл. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202.4

Рубрики: Навчально-виховний процес--творчий розвиток,  Творчий розвиток--учні
Кл.слова (ненормированные):
творчий навчально-виховний процес -- ситуація розмірковування -- інтерактивний метод навчання -- поняттєве мислення -- психолого-педагогічні умови -- метод образного бачення -- метод інверсії -- проблемно-пошуковий діалог -- метод інциденту -- метод синектики
Аннотация: У статті розкрито зміст понять "ситуація розмірковування", "інтерактивний метод навчання" тощо. Охарактеризовано структуру творчого навчально-виховного процесу на уроці та психолого-педагогічні умови його побудови. Запропоновано складові уроку та показники, що допоможуть учителю проаналізувати урок і визначити власний рівень готовності до побудови творчого навчально-виховного процесу.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Митник, Олександр.
    Літературне читання: розвиток поняттєвого і творчого мислення [Текст] / О. Митник, С. Швець // Учитель початкової школи : науково-методичний журнал. - 2015. - N 6. - С. 10-13
ББК 74.268.1Укр,02

Рубрики: Літературне читання--викладання
Кл.слова (ненормированные):
творче мислення -- поняттєве мислення -- сенкан -- кластер
Доп.точки доступа:
Швець, Світлана


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Митник, О. Я.
    Розвиток поняттєвого мислення учнів у процесі навчання / О. Я. Митник // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 12-16. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
ББК 88.62

Рубрики: Мислення--поняттєве--учні
Кл.слова (ненормированные):
поняттєве мислення -- професійне самовизначення -- метод інверсії -- умовивід
Аннотация: У статті розкрито значення розвитку поняттєвого мислення для професійного самовизначення старшокласника та психологічні механізми розвитку поняттєвого мислення учнів у навчально-виховному процесі загальноосвітнього учбового закладу (ЗНЗ).

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей