Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=АКСІОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД<.>)
Общее количество найденных документов : 24
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-24 
1.

   Журнал

Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : ТОВ "АСМІ", 2001 - . - Выходит 10 раз в год
2017г. N 7
Зміст:
Ніколенко, Л. Т. Освіта впродовж життя: вміння вчитися - ключова компетентність педагога / Л. Т. Ніколенко. - С.5-8. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: вміння вчитися впродовж життя, сталий розвиток, самонавчання
Білик, Н. І. Роль самоменеджменту в особистісному розвитку вчителя / Н. І. Білик, О. Г. Галич. - С.9-12. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: самоменеджмент, особистий розвиток учителя, самоконтроль
Бабко, Т. М. Технології самоменеджменту як важливий чинник підготовки керівника освітнього закладу / Т. М. Бабко. - С.13-15. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: самоменеджмент, керівники освітніх закладів, особистісна ефективність
Чернігівська, Я. Г. Розвиток людського потенціалу педагогічного колективу закладу загальної середньої освіти на основі адаптивного управління / Я. Г. Чернігівська, Г. Ю. Кравченко. - С.16-18. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: управління розвитком потенціалу, заклад загальної середньої освіти, соціальне управління
Свєртнєв, О. А. Характеристика основних компетентностей менеджера фізичної культури і спорту в сучасних умовах реформування вищої освіти / О. А. Свєртнєв. - С.19-22. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: фізична культура і спорт, управління, менеджмент
Бєляєва, О. М. Педагогічні здібності: витоки і сучасний стан дослідження у психолого-педагогічній літературі / О. М. Бєляєва. - С.23-27. - Бібліогр. у кінці ст.: 25 назв.
 л.слова: викладач вищого навчального закладу, педагогічна діяльність, здібності
Винничук, Р. В. Загальнолюдські цінності у контексті парадигми університетської професійної освіти / Р. В. Винничук. - С.28-30. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: аксіологічний підхід, загальнолюдські цінності, парадигма університетської професійної освіти
Курінна, А. Ф. Післядипломна педагогічна освіта в умовах децентралізації / А. Ф. Курінна, Ю. С. Присяжнюк. - С.31-34. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: післядипломна педагогічна освіта, децентралізація, професійна компетентність
Приходько, В. М. Емоційний інтелект як провідна детермінанта успішної професійної діяльності та саморегуляції особистості вчителя у контексті парадигми неперервної освіти та управління людськими ресурсами / В. М. Приходько, М. І. Приходько. - С.35-43. - Бібліогр. у кінці ст.: 31 назв.
 л.слова: емоційний інтелект, професійна діяльність, інтелект
Гельжинська, Т. Я. Технологія формування організаційної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі фахової підготовки / Т. Я. Гельжинська. - С.44-46. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: технологія, організаційна компетентність, домінантно-цільовий підхід
Ястребова, В. Я. Впровадження курсу "Проектний менеджмент" у післядипломній педагогічній освіті (з досвіду роботи) / В. Я. Ястребова. - С.47-50. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: освітній проект, проектний менеджмент в освіті, цільовий блок проекту
Карапетян, А. О. Метод комунікативних завдань як інструмент особистісно орієнтованого навчання / А. О. Карапетян. - С.51-53. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: комунікативне завдання, комунікативний підхід, міжособистісні компетенції
Балацька, О. Л. Підвищення ефективності навчання студентів комп'ютерних спеціальностей іноземної мови за професійним спрямуванням: урахування стилю навчання особистості / О. Л. Балацька, О. В. Дмитренко, Л. В. Бабаш. - С.54-56. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: аудіал, візуал, кінестетик
Свєртнєв, О. А. Характеристика основних компетентностей менеджера фізичної культури і спорту в сучасних умовах реформування вищої освіти / О. А. Свєртнєв. - С.19-22. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: фізична культура і спорт, менеджмент, класифікатор професій
Бєляєва, О. М. Педагогічні здібності: витоки і сучасний стан дослідження у психолого-педагогічній літературі / О. М. Бєляєва. - С.23-27. - Бібліогр. у кінці ст.: 25 назв.
 л.слова: викладач вищого навчального закладу, педагогічна діяльність, авторська таксономія
Винничук, Р. В. Загальнолюдські цінності у контексті парадигми університетської професійної освіти / Р. В. Винничук. - С.28-30. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: аксіологічний підхід, загальнолюдські цінності, парадигма університетської професійної освіти
Курінна, А. Ф. Післядипломна педагогічна освіта в умовах децентралізації / А. Ф. Курінна, Ю. С. Присяжнюк. - С.31-34. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: післядипломна педагогічна освіта, децентралізація, стратегічний план
Приходько, В. М. Емоційний інтелект як провідна детермінанта успішної професійної діяльності та саморегуляції особистості вчителя у контексті парадигми неперервної освіти та управління людськими ресурсами / В. М. Приходько, М. І. Приходько. - С.35-43. - Бібліогр. у кінці ст.: 31 назв.
 л.слова: емоційний інтелект, професійна діяльність, інтелект
Гельжинська, Т. Я. / Т. Я. Гельжинська. - С.44-46. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: організаційна компетентність, домінантно-цільовий підхід, статусно-рольові позиції
Ястребова, В. М. Впровадження курсу "Проектний менеджмент" у післядипломній педагогічній освіті (з досвіду) / В. М. Ястребова. - С.47-50. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: освітній проект, проектний менеджмент в освіті, цільовий блок проекту
Карапетян, А. О. Метод комунікативних завдань як інструмент особистісно орієнтованого навчання / А. О. Карапетян. - С.51-53. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: комунікативне завдання, комунікативний підхід, міжособистісні компетенції
Балацька, О. Л. Підвищення ефективності навчання студентів комп'ютерних спеціальностей іноземної мови за професійним спрямуванням: урахування стилю навчання особистості / О. Л. Балацька, О. В. Дмитренко, Л. В. Бабаш. - С.54-56. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: аудіал, візуал, кінестетик
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.


    Пасєчнікова, Л.
    Компетентний випускник - успішна особистість [Текст] / Л. Пасєчнікова // Підручник для Директора : Журнал управлінської компетентності. - 2009. - N 12. - С. 2-25.
ББК 74.04(4Укр)

Рубрики: Компетентнісний зміст освіти,  Модель випускника
Кл.слова (ненормированные):
особистість -- системний підхід -- екзистенціальний підхід -- аксіологічний підхід -- успішна особистість -- життєвий успіх особистості -- моніторинг особистісного розвитку -- діяльнісний підхід

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Журавльова, В.
    Ціннісні пріоритети у вихованні школярів [Текст] / В. Журавльова // Сучасна школа України : інформаційно-методичний часопис. - 2011. - N 3. - С. 3-6.
ББК 74.200

Рубрики: теорія виховання
Кл.слова (ненормированные):
виховне середовище -- життєвий простір дитини -- концептуалізація виховання -- концепції виховання -- методологічні підходи до виховання -- онтологічний підхід -- гендерний підхід -- аксіологічний підхід -- виховні цінності -- ціннісні орієнтири

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Луговська, С. О.
    Школа ціннісного самовизначення [Текст] / С. О. Луговська // Управління школою : Науково - методичний журнал. - 2011. - N 19/21. - С. 78-81. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.204.1

Рубрики: Управління школою--модель
Кл.слова (ненормированные):
модель школи -- концепція школи -- навчально-виховна система школи -- аксіологічний підхід
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Терентьева, Н. П.
    Аксиологический подход к литературному образованию [Текст] / Н. П. Терентьева // Начальная школа плюс до и после : Научно-методический и психолого-педагогический журнал. - 2011. - N 8. - С. 81-84.
ББК 74.268.3

Рубрики: Література--викладання
Кл.слова (ненормированные):
літературна освіта -- АКСІОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


   
    5-ая Российская межрегиональная конференция "Аксиологический подход в теории и практике воспитания современной школы" // Этическое воспитание : Научно-методический журнал. - 2011. - N 5. - С. 2-96. - 1-12. - Содержание: Аксиологический подход в теории и практике воспитания в современной школе" / А. И. Шемшурина. Аксиологический подход в урочной и внеурочной деятельности школьников / В. Н. Клепиков. Проект "Школа - центр нравственно-этического воспитания" / В. Ф. Пискарёва. Методическое сопровождение деятельности классных руководителей по созданию непрерывной системы эстетического воспитания / Н. Б. Виноградова. Образ города в нравственном становлении личности ребёнка / В. Б. Багрова. Культурно-языковая среда как основа нравственного воспитания: интеграция национальных ценностей в урочной и внеурочной деятельности детей / М. А. Гагарина. Семья в системе ценностей старшеклассников / Н. Г. Коренистова. Система мониторинга взаимодействия семьи и школы в вопросах нравственного развития и воспитания личности ребёнка / Н. А. Евтехова. Формирование сущностно-значимых ценностей как смысловых основ личности / Е. В. Монахова. Интеграция общечеловеческих ценностей на уроках литературы и этики / А. А. Пронина. Интеграция этической грамматики с общеобразовательными предметами в начальной школе / О. В. Писак. Интерактивные педагогические технологии на этических занятиях / Л. П. Бразговка.
ББК 74.200.51 + 74.268.77

Рубрики: Етичне виховання--аксіологічний підхід,  Етика--викладання
Кл.слова (ненормированные):
АКСІОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД -- ЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Ващенко, Л.
    Наукові ідеї та положення інноваційного розвитку післядипломної педагогічної освіти / Л. Ващенко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2011. - № 2. - С. 16-20. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74р7(4Укр)

Рубрики: Післядипломна освіта--інновації,  Післядипломна освіта--компетентнісний підхід
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- післядипломна освіта -- розвиток післядипломної освіти -- інновації -- інновації в освіті -- інноваційний розвиток освіти -- суспільство -- розвиток суспільства -- еволюційно-цивілізаційного розвитку суспільства -- соціокультурні виміри -- синергетичний аспект -- аксіологічний підхід -- андрагогічні виміри -- діяльнісний підхід -- інноваційний характер діяльності -- інноваційність знання -- структуралістичний підхід -- процесуальний підхід -- стратегія інноваційного розвитку

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Митник, Олександр.
    Науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу у початковій школі [Текст] / О. Митник // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 5. - С. 4-8. - Бібліогр.: с. 8 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202

Рубрики: Навчально-виховний процес--початкова школа
Кл.слова (ненормированные):
особистісно зорієнтований підхід -- принцип гуманізації -- принцип демократизації -- індивідуалізація навчання -- принцип педагогічного стимулювання -- принцип діалогічного спілкування -- рефлексивно-діяльнісний підхід -- принцип проблемності -- АКСІОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД -- ПРИНЦИП НАУКОВОСТІ -- поняттєве мислення

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Кичева, И. В.
    Современные трансформации терминологии воспитания [Текст] / И. В. Кичева, Т. А. Неверова // Педагогика. - 2012. - N 3. - С. 49-59. - Бібліогр. в кінці ст.: 17 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.200

Рубрики: Виховання--термінологія,  Термінологія--виховання
Кл.слова (ненормированные):
понятійно-термінологічний апарат -- педагогічна термінологія -- динаміка термінології -- герменевтичний підхід -- орієнтований підхід -- аксіологічний підхід
Аннотация: В статті розглядаються головні тенденції понятійно-термінологічного апарату теорії виховання в Росії на початку ХХI ст. як показник формування актуальних проблемних полей педагогіки, аналізується ряд нових педагогічних термінів.
Доп.точки доступа:
Неверова, Т.А.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Клепиков, В. Н.
    Из опыта духовно-нравственного воспитания школьников [Текст] / В. Н. Клепиков // Педагогика. - 2012. - N 3. - С. 59-66 . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.200.511

Рубрики: Духовно-моральне виховання--школярі
Кл.слова (ненормированные):
аксіологічний підхід -- принцип інтегративності

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-24 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей