Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 304811 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=предметне середовище<.>)
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.


    Пескова, Н.
    Территория детства [Текст] / Н. Пескова, И. Ляпина, Л. Лишаева // Дошкольное воспитание : научно-методический журнал. - 2013. - N 7. - С. 76-78 . - ISSN 0012-561X
ББК 74.104

Рубрики: Дошкільний навчальний заклад--територія
Кл.слова (ненормированные):
оформлення території ДНЗ -- предметне середовище
Доп.точки доступа:
Ляпина, И.
Лишаева, Л.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.


    Ригель, О.
    Предметне середовище як розвивальне в групі дітей раннього віку [Текст] / О. Ригель, Т. Гурковська // Практичний психолог: дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 10. - С. 22-24
УДК

Рубрики: Психолог--дошкільний заклад--ранній вік--розвивальне середовище
Кл.слова (ненормированные):
предметне середовище -- концепція ампліфікації -- дидактичні іграшки
Доп.точки доступа:
Гурковська, Т.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Наконечна, Галина.
    Нормативні засади проектування розвивального предметного середовища навчальних кабінетів початкової школи [Текст] / Г. Наконечна, О. Низковська // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2018. - N 5/8. - С. 31-38. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Розвивальне предметне середовище--навчальні кабінети--початкова школа,  Предметне середовище--навчальні кабінети--початкова школа
Кл.слова (ненормированные):
освітній простір -- освітнє середовище -- проектування освітнього середовища -- предметне середовище
Аннотация: У статті на основі аналізу науково-педагогічної літератури і нормативних документів обґрунтовано необхідність проектування сучасного розвивального предметного середовища у початкових класах Нової української школи. Розглянуто сутність предметного середовища, протрактовано процес проектування предметного середовища початкової школи. Запропоновано науково-методичні рекомендації щодо практичних аспектів організації розвивального предметного середовища у навчальних кабінетах початкової школи із застосуванням сучасних засобів навчання, обладнання навчального і загального призначення відповідно до розробленого авторами нормативного документа, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України. Увагу закцентовано на ключових позиціях укладання Примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи. Доведено, що проведені теоретичні розвідки і практичні напрацювання у контексті прикладного дослідження дали змогу зробити висновок про необхідність систематичного оновлення нормативної бази і науково-методичного супроводу проектування освітнього середовища закладів освіти, зокрема у навчальних кабінетах початкових класів.
Доп.точки доступа:
Низковська, Олена


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей