Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (6)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Організація освіти<.>)
Общее количество найденных документов : 84
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
74.04
Ф 53


    Филиппов, Ф. Р.
    Школа и социальное развитие общества [Текст] / Ф.Р. Филиппов. - М. : Педагогика, 1990. - 160 с. - ISBN 5-7155-0210-1 : 3.42 р.
ББК 74.04

Рубрики: Організація освіти,  Школа і суспільство,  Суспільство--соціальний розвиток--школа
Кл.слова (ненормированные):
соціальний

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.03(7Бра)
Ф 86


    Фрейре, П.
    Педагогіка свободи: етика, демократія і громадянська мужність [Текст] : научно-популярная литература / П. Фрейре ; пер. з англ. О. Дем'янчук. - Київ : Видавничий дім "КМ Академія", 2004. - 124 с. - ISBN 966-518-251-Х : 10.00 р.
    Содержание:
Дем'янчук, Олександр. Передмова до українського видання / О. Дем'янчук. - С .3
Кларк, Патрік. Примітки перекладача / П. Кларк. - С .7
Маседо, Дональдо. Передмова / Д. Маседо. - С .9
Ароновіц, Стенлі. Вступ / С. Ароновіц. - С .25
Вступні роздуми . - С .410
Неможливо навчати, не навчаючись . - С .45
Методологічна ретельність . - С .48
Дослідження . - С .49
Повага до знань учнів . - С .50
Здатність до критичності . - С .50
Етика й естетика . - С .51
Слова, втілені у приклад . - С .52
Ризик, прийняття нового й заперечення дискримінації . - С .53
Критичне осмислення практики . - С .55
Культурна ідентичність . - С .56
Навчати - не просто передавати знання . - С .60
Усвідомлення нашої незавершеності . - С .62
Визнання людської обумовленості . - С .64
Повага до автономії учня . - С .67
Здоровий глузд . - С .68
Скромність, терпимість і боротьба за права освітян . - С .71
Здатність осягнути реальність . - С .72
Задоволення й надія . - С .75
Переконаність у можливості змін . - С .77
Щоб навчати, потрібна допитливість . - С .82
Навчати - людська діяльність . - С .86
Самоусвідомлення, професійна компетентність і благородство . - С .86
Відданість . - С .89
Освіта як форма втручання у світ . - С .90
Свобода і влада . - С .93
Прийняття рішень як усвідомлення й сумлінність . - С .96
Знати, як слухати . - С .98
Освіта є ідеологічною . - С .106
Відкритість до діалогу . - С .110
Піклування про учнів . - С .114
ББК 74.03(7Бра)

Рубрики: Організація освіти,  Гуманістична освіта--особистість вчителя,  Особистість вчителя,  Самовдосконалення--вчитель
Аннотация: Цей твір всесвітньо відомого педагога, філософа і громадського діяча Пауло Фрейре є логічним завершенням його своєрідної трилогії, започаткованої книгами "Педагогіка пригнобленних" та "Педагогіка надії". У "Педагогіці свободи" автор подає свої погляди на професію вчителя в гуманістичній освіті, модель якої він детально змалював у попередніх працях. Читач знайде тут філософське осмислення способів пізнання людського світу й відповідні міркування стосовно побудови навчального процесу.
Доп.точки доступа
Дем'янчук, О. \пер. з англ.\
Фрейре, П.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.04
Ф 94


    Фуллан, Майкл.
    Новое понимание реформ в образовании [Текст] / Майкл Фуллан. - М. : Просвещение, 2006. - 272 с. - (Образование: мировой бестселлер). - ISBN 5-09-015087-7 : 13.00 грн
    Содержание:
Понимание изменений в образовании . - С .9
Краткая история изменений в образовании . - С .9
Почему первая попытка бывает неуспешной . - С .10
План книги . - С .15
Перспективы реформ . - С .21
Источники изменений в образовании . - С .25
Перегрузка инновациями . - С .25
Изобилие реформ . - С .28
Смысл образовательных перемен . - С .31
Общая проблема смысла в изменении . - С .32
Субъективный смысл образовательных изменений . - С .34
Объективная реальность образовательных изменений . - С .39
Что означает изменение на практике? . - С .40
Раздельный смысл и единство программы . - С .47
Причины и процессы инициации . - С .50
Факторы, влияющие на инициацию . - С .54
Наличие и качество инноваций . - С .55
Доступ к информации . - С .57
Поддержка руководителей округа и/или руководителей школьного уровня . - С .58
Поддержка учителей . - С .60
Внешние агенты изменений . - С .60
Давление сообщества/поддержка/оппозиция/апатия . - С .61
Новая политика и финансирование . - С .63
Бюрократическая ориентация и ориентация на решение проблем . - С .64
Дилеммы инициации . - С .65
Причины и процессы реализации и продолжения изменений . - С .68
Факторы, влияющие на реализацию . - С .70
Ключевые факторы в процессе реализации . - С .71
Факторы, связанные с характеристиками изменений . - С .74
Местные факторы . - С .79
Внешние факторы . - С .84
Факторы, влияющие на продолжение реформ . - С .86
Забота о реализации/продолжении . - С .88
Перспективы процесса изменений . - С .89
Планирование, реализация и преодоление трудностей при проведении изменений / 92
Почему не удается спланировать изменения . - С .93
Ложные идеи и мысли по поводу реформы системы образования . - С .93
Сложные проблемы . - С .99
Успех возможен . - С .101
Планирование и преодоление трудностей . - С .102
Планирование и реализация изменений . - С .105
Масштаб преобразований . - С .108
Образовательная реформа на местном уровне . - С .111
Учитель . - С .111
Что происходит с учителями . - С .112
Вхождение в изменения . - С .119
Профессионализм на распутье . - С .130
Директор . - С .132
Что происходит с директором . - С .134
Директор и изменения . - С .137
Как сложно быть лидером . - С .141
Ученик . - С .145
Что происходит с учениками . - С .147
Ученик и изменения . - С .153
Руководитель округа . - С .157
Что происходит с окружным руководителем . - С .158
Окружной руководитель и изменения . - С .162
Что такое успех школы . - С .166
Предостережения и рекомендации . - С .170
Консультант . - С .176
Проблема и чем может помочь консультант . - С .176
Внешние консультанты: поток новых идей . - С .183
Использование консультантов: поиск новых путей . - С .186
Родительское сообщество . - С .187
Участие родителей в жизни школы . - С .188
Школьный совет и родительское сообщество . - С .197
Рекомендации . - С .201
Образовательная реформа на региональном и национальном уровнях . - С .204
Правительства . - С .204
Роль правительств . - С .205
Национальная стратегия развития грамотности и счета . - С .211
Стратегия . - С .211
Воздействие . - С .212
Уроки и вопросы . - С .214
Рекомендации . - С .216
Профессиональная подготовка учителей . - С .221
Подготовка учителей . - С .224
Прием на работу и введение в курс дел . - С .233
Профессиональное развитие работников образования . - С .236
Профессиональные стандарты . - С .238
Изменение культуры школ . - С .242
Роль лидерства . - С .243
Воссоздание профессии . - С .248
Будущее образовательных изменений . - С .250
ББК 74.04

Рубрики: Організація освіти,  Система освіти--реформи,  Освіта--модернізація
Аннотация: Майкл Фуллан, известный специалист в области образовательных реформ, рассуждает о том, как следует проводить изменения в образовании и что необходимо сделать для повышения их успешности. Автор рассматривает специфику реформ на местном, региональном и государственном уровнях и предлагает интересные теоретические и практические обоснования своих взглядов. Книга заинтересует всех, кого волнуют проблемы совершенствования системы образования.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.04
П 78


   
    Проблемы развития единого информационно-образовательного пространства региона [Текст] : тезисы докладов Всероссийской научно-практический конференции г. Михайловка Волгоградской области 22-25 сентября 2004 г. - Волгоград : Перемена, 2005. - 104 с. - ISBN 5-88234-801-3 : 8.50 грн
    Содержание:
Проблемы формирования и перспективы развития единого информационно-образовательного пространства региональной системы непрерывного педагогического образования . - С .3
Арнаутов, В. В. Основы создания единого информационно-образовательного пространства в системе непрерывного педагогического образования / В. В. Арнаутов, Е. А. Максимова. - С .3-6
Агафонов, А. В. Общепедагогические и дидактические условия становления учебно-научно-педагогичекого образования / А. В. Агафонов. - С .6-8
Агафонова, М. В. Педагогический потенциал средового подхода в процессе социального созревания личности / М. В. Агафонова. - С .8-10
Бобровская, Л. Н. Роль элективных курсов в формировании готовности к деятельности в информационном просторанстве / Л. Н. Бобровская [и др.]. - С .10-13
Другие авторы: Мартынова Л. В., Петров В. А., Сапрыкина Е. А.
Варнавский, В. А. Информационный центр как условие построения единого информационного пространчтва / В. А. Варнавский. - С .13-16
Жележнякова, Е. В. Нормативно-правовое регулирование органами местного самоуправления вопросов высшего образования / Е. В. Жележнякова. - С .16-20
Лопанцев, Ю. М. Система духовного образования Русской Православной Церкви как составляющая непрерывного профессионально-образовательного пространства России / Ю. М. Лопанцев. - С .20-25
Любибогова, Н. А. Становление и перспективы развития корпоративной информационно-библиотечной системы в едином образовательном пространстве УНПК / Н. А. Любибогова. - С .25-28
Макарова, Л. М. Переход к личностной парадигме - ведущая тенденция современного образования / Л. М. Макарова. - С .28-31
Пахомов, А. Г. "Информация - сознание" в свете последних научных достижений / А. Г. Пахомов. - С .31-32
Россеина, В. Ф. Инновационные технологии в преподавании иностранных языков в системе непрерывного педагогического образования / В. Ф. Россеина. - С .32-35
Сосненко, С. Н. Создание территориальной единой образовательной среды на базе NET школы с привлечением ученических предприятий информационного пррофиля в новой парадигме образования / С. Н. Сосненко. - С .35-38
Информационная поддержка концепций, моделей и методов управления качеством непрерывного профессионального образования . - С .38
Алексейцева, О. В. Информационное обеспечение процесса подготовки студентов к работе с одаренными детьми в условиях учебно-научно-педагогического комплекса / О. В. Алексейцева. - С .38-40
Ершов, Д. А. Информациооное обеспечение прроцесса подготовки специальных педагогов в условиях дополнительной специальности / Д. А. Ершов. - С .40-43
Кручинин, А. А. Модернизация учебного процесса по физической культуре: инновационные подходы, проблемы и перспективы / А. А. Кручинин. - С .43-45
Кузнецова, Г. Н. Формирование исследовательской компетентности обучающихся в процессе самостоятельной деятельности / Г. Н. Кузнецова. - С .45-47
Максимова, Е. А. Информационная роль научно--методической службы образовательного учреждения в управлении качеством непрерывного образования / Е. А. Максимова, Н. Е. Гурина, Г. А. Волик. - С .47-51
Пастухова, Л. В. Информационное сопровождение исследовательской деятельности учащихся на уроках истории / Л. В. Пастухова. - С .51-54
Петровская, О. С. Информациооная поддержка нерперывного педагогического образования в библиотеке Воронежского государственного педагогического университета / О. С. Петровская, В. А. Бибаева, С. Е. Брезжунова. - С .54-58
Петров, В. А. Олимпиада по информационным технологиям / В. А. Петров, Л. Н. Бобровская. - С .58-62
Проблемы создания и использования информационных технологий непрерывного образования . - С .62
Белоножкина, О. В. Использование информационных технологий непрерывного образования: здоровьесберегающий аспект / О. В. Белоножкина. - С .62-65
Бичков, И. В. Проблемы формирования информационной культуры личности / И. В. Бичков. - С .65-67
Бобровская, Л. Н. Система форамирования информационной компетентности в условиях МУК / Л. Н. Бобровская [и др.]. - С .67-70
Другие авторы: Лабунько И. П., Сапрыкина В. А., Петров В. А.
Ершова, Н. А. Разработка учебных проектов с использованием современных информационных технологий в практике подготовки будущих учителей / Н. А. Ершова. - С .70-72
Калашников, Ю. И. Формирование информационной компетентности студентов на основе создания учебных групп с дополнительной подготовкой в области информатики / Ю. И. Калашников, Е. Ю. Чурюмова. - С .72-75
Камаев, В. А. Из опыта работы центра детского творчества по применению информационных технологий в условиях учреждения дополнительного образования / В. А. Камаев, Н. В. Жоголева. - С .75-77
Крутченко, Т. И. Использование новых информационных технологий и коммуникационных технологйи в образовании / Т. И. Крутченко. - С .77-80
Осипова, Т. Е. Подготовка будущего учителя к использованию информационных технологий в педагогической деятельности / Т. Е. Осипова. - С .80-83
Инновационные процессы в информационн-библиотечной деятельности образовательного учреждения . - С .83
Варнавская, Н. В. Библиотечный медиацентр как часть единого информационного образовательного пространства / Н. В. Варнавская. - С .83-86
Жоголь, Н. Н. Информационная поддержка в инновационной деятельности образовательных учреждений / Н. Н. Жоголь. - С .86-88
Мокрова, С. Е. "Основы информациооной культуры" / С. Е. Мокрова. - С .88-91
Рогач, Н. Я. Новая образовательная среда и вузовская библиотека / Н. Я. Рогач, М. В. Фуфалько. - С .91-93
Сорокина, Е. Ю. Библиотечно-библиографическая поддержка научного общечтва учащихся (модель взаимодействия "Библиотека ОУ - школьное НОУ") / Е. Ю. Сорокина. - С .93-97
Тибиркова, Ю. С. Роль музея образовательного учреждения в становлении единого информационно-библиотечного пространства УНПК / Ю. С. Тибиркова. - С .97-100
ББК 74.04

Рубрики: Організація освіти,  Освітній простір--інформатизація,  Інформатизація освіти,  Безперервна освіта--інформаційний простір
Аннотация: Даны основные положения докладов по актуальным проблемам различных направлений развития единого информационно-образовательного пространства региона.
Доп.точки доступа
Сапрыкина, Е. А.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.4
Н 53


   
    Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Текст] : науково-методичний збірник. Вип.1. - Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2002. - 230 с. - 20.00 р.
    Содержание:
Теоретико-методологічні проблеми неперервної професійної освіти . - С .7
Вільш, І. Системний підхід до освітніх реформ / І. Вільш. - С .9
Мещанінов, О. Моделі університетської системи освіти: сьогодення та майбуття / О. Мещанінов. - С .18
Дьомін, А. Суперечлива дія "закону ефекту" і формування витривалості в активній навчальній діяльності / А. Дьомін, О. Дьомін, П. Лузан. - С .32
Цехмістер, Я. Допрофесійна підготовка учнів у ліцеї медичного профілю: структура моделі, планування діяльності, специфіка управління / Я. Цехмістер. - С .41
Павленко, О. Становлення іміджу навчального закладу нового типу / О. Павленко. - С .54
Мамєшина, О. Екологічна психологія в системі неперервної освіти / О. Мамєшина. - С .61
Дидактика та освітні технології . - С .71
Сисоєва С. О. Особистісно орієнтовані педагогічні технології: метод проектів / С. Сисоєва. - С .73
Шамес, Й. Психодіагностика культурно-професійної спрямованості студентів в індивідуалізації педагогічного процесу / Й. Шамес. - С .81
Волкова, Н. Проблема підготовки майбутніх економістів до управлінської діяльності / Н. Волкова. - С .93
Волошинова, Л. Аудіовізуальні мистецтва у вивченні іноземних мов / Л. Волошинова. - С .102
Джелілова, Л. Реалізація принципу наступності в математичній підготовці майбутніх учителів / Л. Джелілова. - С .107
Лісова, Н. До проблеми професійного вдосконалення молодого вчителя / Н. Лісова. - С .112
Методологія і методика педагогічних і психологічних досліджень . - С .119
Воловик, П. Проблема порівняння результатів педагогічних експериментів / П. Воловик. - С .121
Проблеми професійного розвитку особистості . - С .129
Васильєва, М. Професійне визначення особистості: філософський аспект / М. Васильєва. - С .131
Вітковська, О. Дослідження психологічних факторів професійного самовизначення особистості / О. Вітковська. - С .141
Тимченко, Н. Формування професійно-етичних якостей у майбутнього фахівця митної служби / Н. Тимченко. - С .148
Малкова, Т. Формування професійної спрямованості у слухачів вищих навчальних закладів системи Міністерства внутрішніх справ / Т. Малкова. - С .155
Сергєєнкова, О. Психологічна допомога старшокласникам щодо вибору професії / О. Сергєєнкова. - С .165
Проблеми культурології та мистецької освіти . - С .171
Смирнова, Т. Диригентсько-хорова підготовка у вищих педагогічних закладах освіти України / Т. Смирнова. - С .173
Андрейко, О. Формування виконавської майстерності музиканта-інструменталіста / О. Андрейко. - С .182
Проблеми порівняльної професійної педагогіки . - С .189
Абашкіна, Н. Професійні якості вчителя в оцінках німецьких дослідників XX століття / Н. Абашкіна. - С .191
Гайда, І. Педагогіка любові до дитини Януша Корчака / І. Гайда. - С .201
Педагогічні пошуки А.С. Макаренка . - С .215
До історіїї Полтавської трудової колонії ім. М. Горького . - С .217
ББК 74.4

Рубрики: Організація освіти,  Безперервна освіта,  Підвищення кваліфікації

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.4
Н 53


   
    Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Текст] : науково-методичний збірник. Вип.2. - Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2002. - 240 с. - 20.00 р.
    Содержание:
Теоретико-методологічні проблеми неперервної професійної освіти . - С .7
Десятов, Т. Сучасне наукове бачення неперервної професійної освіти: стратегія розвитку у масштабах геополітичних регіонів / Т. Десятов. - С .9
Солдатенко, М. Методологічні аспекти організації самостійної пізнавальної діяльності студентів / М. Солдатенко. - С .24
Кузьмінський А. І. Проблема удосконалення методів навчання в системі післядипломної освіти педагогічних працівників / А. Кузьмінський. - С .31
Цехмістер, Я. Допрофесійна підготовка учнів у ліцеї медичного профілю: учнівське самоврядування, організація науково-дослідницької роботи / Я. Цехмістер. - С .39
Лопатіна, Н. Теоретичні засади готовності молодих працівників до роботи в умовах підвищеної небезпеки / Н. Лопатіна. - С .52
Єгоренков, А. Біоетичний компонент фундаментальної медичної освіти / А. Єгоренков. - С .58
Пономарьова, О. Особливості адаптації дитини в школі / О. Пономарьова. - С .68
Васильєва, М. Проблема свободи вибору і відповідальності: філософський аспект / М. Васильєва. - С .73
Внукова, О. Політична культура як складова громадянського виховання особистості: напрями розвитку / О. Внукова. - С .81
Дидактика та освітні технології . - С .87
Коч-Сенюх, Г. Інтеграційний вимір компетенцій вчителів / Г. Коч-Сенюх. - С .89
Пєхота О. М. Підготовка майбутнього вчителя до впровадження сучасних педагогічних технологій / О. Пєхота. - С .97
Носаченко, І. Системний підхід до використання рольових ігор у навчанні / І. Носаченко. - С .107
Кобзар, О. Інноваційні технології контролю у вищій медичній освіті / О. Кобзар. - С .112
Шамес, Й. Діагностування психологічних детермінант професійної спрямованості студентів вищих навчальних закладів культури / Й. Шамес. - С .119
Цебрій, І. Підготовка майбутніх учителів історії до використання музичного мистецтва / І. Цебрій. - С .130
Сакун, Л. Проблема стандартизації професійної підготовки спеціалістів у галузі туризму / Л. Сакун. - С .136
Бахов, І. Мнемічна діяльність з позиції інтенціонального підходу в навчанні студентів іноземної мови / І. Бахов. - С .144
Проблеми сучасної андрагогіки . - С .151
Сігаєва, Л. Освіта дорослих: історичний аспект / Л. Сігаєва. - С .153
Протасова, Н. Післядипломна педагогічна освіта: сутність, сучасне розуміння / Н. Протасова, В. Пуцов. - С .160
Порівняльна професійна педагогіка . - С .167
Семенюк, Т. Зарубіжні версії програмово-методичного забезпечення модульного навчання / Т. Семенюк. - С .169
Зязюн, Л. Нові тенденції у підготовці вчителів Франції / Л. Зязюн. - С .177
Нероба, Є. Професійні ліцеї в системі професійної освіти Республіки Польщі / Є. Нероба. - С .193
Сущенко, Л. Характеристика рівнів вищої фізкультурної освіти в країнах СНД / Л. Сущенко. - С .198
Педагогічні пошуки А.С. Макаренка . - С .207
До історіїї Полтавської трудової колонії ім. М. Горького: символи педагогічної віри А.С. Макаренка . - С .209
ББК 74.4

Рубрики: Організація освіти,  Безперервна освіта,  Підвищення кваліфікації

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
74.04
В 42


    Віднічук, М.
    Освітні округи / М. Віднічук, Н. Мельник ; упоряд. Ж. Сташко. - Київ : Шкільний світ, 2010. - 128 с. - (Б-ка "Шк. світу"). - ISBN 978-966-451-542-6 : 7.00 р.
ББК 74.04

Рубрики: Організація освіти,  Освітній округ
Доп.точки доступа
Мельник, Н.
Сташко, Ж. \упоряд.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Кремень, В.
    Українська освіта ХХI ст.: завдання і проблеми [Текст] / В. Кремень // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах. - 2004. - N2. - С. 2-4. . - ISSN 0130-5263
ББК 74.04(4УКР)

Рубрики: Організація освіти
Доп.точки доступа
Кремінь, В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Адамский, А.
    В школу приходит гражданская власть [Текст] / А. Адамский, И. Медовой // Підручник для Директора : Журнал управлінської компетентності. - 2004. - N7/8. - С. 68-71.
ББК 74.04

Рубрики: Організація освіти
Доп.точки доступа
Медовой, И.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Крупина, Э.
    Школе нужен усердный хозяин [Текст] / Э. Крупина // Підручник для Директора : Журнал управлінської компетентності. - 2004. - N7/8. - С. 71-72.
ББК 74.04

Рубрики: Організація освіти

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей