Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (9)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Особистісно орієнтоване навчання<.>)
Общее количество найденных документов : 138
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
74.200
В 54


   
    Виховання в школі [Текст] / упорядник В. Варава, В. Зоц. - Київ : Редакція загальнопедагогічних газет, 2003. - 128 с. - (Б-ка "Шк. світу"). - ISBN 966-8200-16-0 (в обкл.) : 4.42 р.
    Содержание:
Педагогіка виховання
Красовицький, М. Людина - мета, а не засіб / М. Красовицький. - С .5
Бех І. Д. Інваріанти особистісного підходу до виховання / І. Бех. - С .23
Організаційно-методичне забезпечення виховного процесу
Тищенко, С. Методичне забезпечення виховного процесу / С. Тищенко. - С .37
Технологія підготовки та проведення виховного заходу . - С .45
Стародубцева, І. Облік та оцінювання результатів виховання / І. Стародубцева. - С .51
Форми організації виховного процесу
Млин і йогро мірошники
Борисов, Ю. Чотири крила "Млина" / Ю. Борисов. - С .57
Борисов, Ю. Дитяча організація "Мірошники" / Ю. Борисов, Л. Богданова. - С .91
Зоц, В. КТД=колективна творча діяльність / В. Зоц, Г. Коломієць. - С .99
Школа як клуб . - С .119
ББК 74.200

Рубрики: Виховання--зош,  Особистісно орієнтоване навчання,  Особистісно орієнтоване виховання,  Виховна робота--оцінювання
Аннотация: Парадигма особистісно орієнтованого підходу в навчанні і вихованні, що є провідною в процесі реформування школи в Україні, пердбачає її реалізацію не лише в процесі засвоєння знань учнями, а й у створенні комплексу умов ефективного розвитку особистості. Тому виховання є важливою складовою педагогічного процесу кожної школи. У цьому випуску ми друкуємо теоретичні засади виховання школі, методичні поради і форми організації виховного процесу. Керівникам закладів освіти, вчителям, класним керівникам, а також для всіх тих, хто прагне до самовдосконалення в професійному плані.
Доп.точки доступа
Варава, В. \упоряд.\
Зоц, В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.489
П 11


   
    Підготовка майбутнього вчителя до впровадження педагогічних технологій [Текст] : Навчальний посібник / ред. І. А. Зязюн. - Київ : Видавництво А.С.К., 2003. - 238 с. - ISBN 966-8291-50-6 : 19.55 р.
    Содержание:
Технологізація підготовки майбутнього педагога- сучасне обличчя університету . - С .3-8
Теоретико-методологічні основи підготовки майбутнього вчителя до впровадження педагогічних технологій . - С .8
Підготовка вчителя в умовах трансформації національної системи освіти України та її інтеграція у світовий освітній простір . - С .8-9
Трансформація підходів до педагогічної підготовки вчителя. Технологіязація як одна із основних тенденційїї розвитку: концепція, мета і завдання у педагогічному університеті . - С .9-19
Структура готовності майбутнього вчителя до впровадження педагогічних технологій у майбутній професійній діяльності . - С .19-21
Кафедра педагогічних технологій та педагогічної майсткрності: мета, завдання, напрямки роботи . - С .21-27
Курс "Освітні технології": концепція, програма, підручник, словник-довідник , покажчик . - С .27-28
Підручник "Освітні технології": особливості використання . - С .28-30
Вимоги до викладача педагогічної кафедри сучасного університету . - С .30-32
Підготовка майбутнього вчителя до реалізації особистісно орієнтованого навчання . - С .34
Приорітети професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя . - С .34-37
Особливості сучасної професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя . - С .37-42
Особистісна орієнтація професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів . - С .42-47
Готовність майбутнього вчителя до реалізації особистісно орієнтованого навчання . - С .47-51
Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до реалізації особистісно орієнтованого навчання . - С .51-56
Курс "Особистісно орієнтоване навчання" . - С .56-62
Підготовка майбутніх учітелів початкових класів до впровадження педагогічних технологій . - С .62
Особливості професійної діяльності сучасного вчителя початкової школи . - С .62-64
Аналіз технологій початкової школи . - С .64-67
Аналіз вітчизняних і світових досліджень з технології початкового навчання . - С .67-68
Аналіз стану підготовки майбутнього вчителя початкових класів до впровадження педагогічних технологій . - С .68-70
Мета та завдання курсу "Освітні технології" з урахуванням особливостей підготовки вчителя на психолого-педагогічному факультеті . - С .70-71
Особливості проведення лекцій та практичних занять з курсу "Освітні технології" . - С .71-76
Система педагогічних задач і завдань як засіб формування професійних умінь та навичок студентів у впровадженні освітніх технологій у навчальний процес початкової школи . - С .76-80
Технологічний підхід до викладвння курсу "Освітні технології" . - С .80-84
Підготовка майбутнього вчителя літератури до впровадження педагогічних технологій . - С .86
Особливості професійної діяльності сучасного вчителя літератури . - С .86-89
Аналіз вітчизняних і світових досліджень із технологізації викладання української літератури . - С .89-90
Аналіз технологій, що існують у викладанні української літератури в школі . - С .90-100
Аналіз стану підготовки вчителя української літератури до впровадження педагогічних технологій . - С .100-102
Мета, завдання та зміст курсу "Освітні технології: українська література". Особливості читання лекцій та проведення практичних занять . - С .102-108
Самостійна робота, творчі завдання . - С .108-113
Використання прямого контакту студентів із педагогами, які працюють за сучасними педагогічними технологіями . - С .113-119
Підготовка майбутнього вчителя фізики до впровадження педагогічних технологій . - С .121
Особливості професійної діяльності сучасного вчителя фізики . - С .121-122
Технології, що існують у викладанні фізики . - С .122-124
Стан професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя фізики до впровадження сучасних педагогічних технологій . - С .124-127
Мета та завдання курсу "Освітні технології: фізика" . - С .127-130
Особливості читання лекцій . - С .130-133
Методика проведення практичних занять . - С .133-134
Творчі завдання та самостійна робота . - С .134-135
Використання прямого контакту студентів з педагогами . - С .135-138
Підготовка майбутнього вчителя інформатики до впровадження педагогічних технологій . - С .140
Особливості професійної діяльності вчителя інформатики . - С .140-145
Аналіз технологій, що існують у викладанні інформатики в школі . - С .145-160
Аналіз стану підготовки вчителя інформатики до впровадження педагогічних технологій у період педагогічної практики та в майбутній діяльності . - С .160-162
Мета та завдання курсу " Освітні технології" з урахуванням особливостей підготовки інформатики . - С .162-163
Особливості читання лекцій . - С .163-164
Методика проведення практичних занять . - С .164-165
Самостійна робота, творчі завдання . - С .165-166
Підготовка майбутнього вчителя іноземних мов до реалізації технологічного підходу в навчанні . - С .169
Особливості професійної діяльності сучасного вчителя іноземної мови . - С .169
Аналіз стану впровадження технологічного підходу до навчання іноземним мовам у сучасних умовах . - С .169-172
Цілі та зміст підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до реалізації технологічного підходу до навчання . - С .172-177
Особливості підготовки майбутніх учителів іноземних мов до реалізації технологічного підходу в навчанні . - С .177-178
Курс "Освітні технології" і особливості його викладання на факультеті іноземної філології . - С .178-181
Підготовка майбутнього класного керівника до використання сучасних технологій виховного процесу . - С .183
Історія розвитку інституту педагогів-вихователів, класних керівників . - С .183-185
Аналіз виховних концепцій формування особистості школяра та концепцій підготовки студента до виховної діяльності . - С .185-188
Сутність технологічного підходу у вихованні . - С .188-190
Аналіз виховних технологій, що існують у сучасних школах . - С .190-195
Стан підготовки майбутнього класного керівника до використання сучасних технологій виховного процесу . - С .195-202
Концепція, мета та завдання курсу "Сучасні технології виховного процесу" . - С .202-204
Особливості читання лекцій . - С .204-205
Самостійна робота, творчі завдання . - С .205-207
Використання сучасних технологій виховного процесу у вищій школі . - С .207-216
Організаційні умови набуття студентом першого досвіду використання елементів технологій виховного процесу . - С .216-218
Підготовка майбутнього класного керівника до впровадження "Технології підготовки дитячого свята" . - С .220
Особливості виховної діяльності сучасного класного керівника в умовах реалізації завдань національної концепції виховання . - С .220-221
Концепція, мета та завдання спецкурсу "Технолоігя підготовки дитячого свята" . - С .221-222
Алгоритм "Технології підготовки дитячого свята" . - С .222-224
Особливості читання лекцій та проведення практичних занять . - С .224-227
Самостійна робота, творчі завдання . - С .227-228
Організаційні умови набуття студентом першого досвіду використання елементів виховних технологій у роботі з дітьми під час педагогічної практики . - С .228-233
ББК 74.489

Рубрики: Вища педагогічна освіта--освітні технології,  Педагогічні технології--впровадження,  Особистісно орієнтоване навчання,  Класний керівник--підготовка,  Дитяче свято--технологія підготовки
Доп.точки доступа
Зязюн, Іван Андрійович (1938-2014) \ред.\
Пєхота, Олена Миколаївна (1954)


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.202.60
Л 84


    Лукьянова, М. І.
    Особистісно орієнтований урок: конструювання та діагностика [Текст] : метод. вид. / М. І. Лукьянова, Н. А. Разіна, Т. М. Абдулліна. - Харків : Веста: Видавництво "Ранок", 2007. - 176 с. - (Педагогічний пошук). - ISBN 978-966-08-2513-0 : 8.00 р.
    Содержание:
Теоретико-методологічні основи організації особистісно орієнтованого уроку
Методика аналізу особистісно орієнтованого уроку за предметами основної школи
Навчальна ситуація як основа і механізм реалізації особистісно орієнтованого уроку
Розвиток особистісних якостей учнів під впливом особистісно орієнтованої взаємодії на уроці
Конспекти особистісно орієнтованих уроків з основних навчальних предметів (зразки)
ББК 74.202.60

Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання,  Урок--аналіз,  Урок--діагностика,  Урок--конструювання,  Урок--особистісно орієнтований
Аннотация: В цій книзі подається характеристика психолого-дидактичних аспектів організації особистісно-орієнтованого уроку: особистісно орієнтована навчальна ситуація, варіанти психолого-педагогічного аналізу особистісно орієнтованого уроку, а також пропонується діагностичний інструментарій для вивчення розвитку особистісних якостей учнів під впливом особистісно орієнтованої взаємодії на уроці.
Доп.точки доступа
Разіна, Н.А.
Абдулліна, Т.М.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.489
П 11


    Пєхота, Олена Миколаївна.
    Особистісно орієнтоване навчання: підготовка вчителя [Текст] : монографія / О. М. Пєхота, А. М. Старєва. - 2-е вид., доп. та перероб. - Миколаїв : Видавництво "ІЛІОН", 2006. - 272 с. - ISBN 966-8146-51-4 : 26.00 р.
    Содержание:
Передмова . - С .4-7
Вступ . - С .7-13
Теоретичні основи та стан підготовки майбутнього вчителя в умовах євроінтеграції педагогічної освіти
Орієнтація професійної підготовки вчителя в університеті на особистісно орієнтоване навчання . - С .13-34
Особистісно орієнтоване навчання та особливості підготовки до нього майбутнього вчителя . - С .34-73
Стан та проблеми підготовки майбутнього вчителя до реалізації особистісно орієнтованого навчання . - С .73-100
Підготовка майбутнього вчителя до реалізації особистісно орієнтованого навчання
Особистісно орієнтована професійна підготовка студентів в університеті: мета, зміст, форми та технології . - С .105
Особистісно орієнтовація змісту дисциплін педагогічного циклу . - С .105-120
Спецкурс "Особистісно орієнтоване навчання в сучасній школі" . - С .120-128
Спрямування педагогічної практики студентів на розвиток особистості учня . - С .128-139
Особистісно орієнтоване освітне сееедовище у професійній підготовці майбутнього вчителя . - С .139-159
ББК 74.489

Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання,  Вища педагогічна освіта--особистісно орієнтовані технології,  Вища педагогічна освіта--євроінтеграція
Кл.слова (ненормированные):
Євроінтеграція
Доп.точки доступа
Старєва, А.М.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.200.52
Т 38


   
    Технології формування ціннісного ставлення школярів до держави і суспільства : Збірка матеріалів з досвіду роботи класних керівників загальноосвітніх навчальних закладів області / уклад. А. І. Тюпа. - Миколаїв : ОІППО, 2011. - 92 с. - 8.00 р.
    Содержание:
Нор, К. Ф. Технології формування ціннісної орієнтації особистості / К. Ф. Нор. - С .4
Тюпа, А. І. Формування ціннісного ставлення до суспільства та держави / А. І. Тюпа. - С .12
Позакласні заходи
Штепа, С. Л. Україна - моя Батьківщина / С. Л. Штепа. - С .17
Кондратюк, Л. Я. Українська державність: історія і сучасність / Л. Я. Кондратюк. - С .24
Савченкко, Н. М. Бути громадянином / Н. М. Савченкко. - С .36
Зарванська, Т. А. Україно, колиско моя! / Т. А. Зарванська. - С .44
Слащова, М. В. Ти - майбутнє України / М. В. Слащова. - С .58
Гончаренко, С. М. І синє небо, і жовте колосся / С. М. Гончаренко. - С .72
Тюпа, А. І. Я - громадянин і патріот держави / А. І. Тюпа. - С .77
ББК 74.200.52

Рубрики: Ціннісні орієнтації--особистість,  Особистісно орієнтоване виховання,  Особистісно орієнтоване навчання
Кл.слова (ненормированные):
держава -- суспільство
Аннотация: Рекомендовано науково-методичною радою Мпколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, протокол від 05.04.11 №2. Сучасний зміст виховання в Україні - це обгрунтованв система загальнокультурних і національних цінностей і відповідна сукупність соціально значущих якостей особистості, що характеризують її ставлення до суспільства і держави, інших людей, природи, мистецтва, самої себе. До збірки увійшов досвід роботи з формування ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави напрацьований класними керівниками загальноосітних закладів області. Ці матеріали розраховані для практичного використання заступниками директорів шкіл з виховної роботи, педагогами організаторами, класними керівниками.
Доп.точки доступа
Тюпа, А.І. \уклад.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Мариновська, О.
    Парадигмальні зрушення як процесотворчі чинники прийняття управлінських дій [Текст] / О. Мариновська // Директор школи Україна : Науково-методичний журнал. - 2004. - N4. - С. 11-17.
ББК 74.204.10

Рубрики: Управління освітою,  Особистісно орієнтоване навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Швырков, М. И.
    Личностно-ориентированное обучение [Текст] / М. И. Швырков // Профессиональное образование. - 2004. - N8. - С. 14.
ББК 74.560.22

Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


   
    Индивидуальная педагогическая поддержка [Текст] // Відкритий урок : Розробки, технології, досвід. Науково-методичний журнал. - 2004. - N13/16. - С. 96-97.
ББК 74.202.59

Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Михайлова, Н.
    Воспитание участием. Место педагогической поддержки ребёнка в личностно ориентированном образовании [Текст] / Н. Михайлова // Відкритий урок : Розробки, технології, досвід. Науково-методичний журнал. - 2004. - N13/16. - С. 99-100.
ББК 74.202.59

Рубрики: Педагогічна підтримка,  Особистісно орієнтоване навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Воронина, Н.
    Интеграция традиционного и личностно ориентированного образования [Текст] / Н. Воронина // Відкритий урок : Розробки, технології, досвід. Науково-методичний журнал. - 2004. - N13/16. - С. 104-107.
ББК 74.202.59

Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей