Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 304811 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (2)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Фізика -- викладання<.>)
Общее количество найденных документов : 254
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
74.262.23
К 63


   
    Комплексне використання дидактичних засобів у навчанні фізики [Текст] : збірник статей / ред. Є. В. Коршак ; упоряд. В. Г. Нижник. - Київ : Радянська школа, 1983. - 132 с. - (в обкл.) : 0.97 р.
ББК 74.262.23

Рубрики: Фізика--викладання,  Фізика--дидактичні засоби
Доп.точки доступа:
Коршак, Є.В. \ред.\
Нижник, В.Г. \упоряд.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.262.23
Р 60


    Родина, Н. А.
    Изучение физики атомного ядра в школе [Текст] : учебное пособие / Н. А. Родина. - М. : Просвещение, 1968. - 164 с. - (в пер.) : 1.21 р.
ББК 74.262.23

Рубрики: Фізика--викладання,  Атомне ядро--вивчення

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.262.23
Л 54


    Лещова, М. Г.
    Блочне викладання навчального матеріалу з фізики 7-9 класи [Текст] : навч. посібник / М. Г. Лещова, Л. М. Кузнецова. - Х. : Видавнича група "Основа", 2005. - 176 с. - (Б-ка ж-лу "Фізика в школах України"). - ISBN 966-333-251-4 : 3.95 р.
ББК 74.262.23

Рубрики: Фізика--викладання,  Нові технології навчання,  Блочна система викладання
Доп.точки доступа:
Кузнецова, Л.М.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.262.23
Н 42


    Недбаєвська, Л. С.
    Розвиток творчого потенціалу учнів на уроках фізики [Текст] : методический материал / Л. С. Недбаєвська, С. С. Сущенко. - Х. : Видавнича група "Основа", 2005. - 98 с. - (Б-ка ж-лу "Фізика в школах України"). - ISBN 966-333-192-5 : 3.95 р.
    Содержание:
Як розвивати прогностичні здібності учнів у процесі навчання фізики
Як реалізувати прогностичну функцію фізичної теорії у навчальному матеріалі . - С .6
Прогнозування як специфічна пізнавальна здібність учнів . - С .13
Формування в учнів прогностичних вмінь . - С .17
Роль проблемного навчання в організації прогностичної діяльності учнів . - С .24
Використання гіпотези як засобу організації прогностичної діяльності учнів
Логічний процес побудови гіпотези . - С .32
Навчання учнів побудови, обгрунтування і доведення гіпотез . - С .37
Методика вивчення явища електромагнітної індукції на основі теоретичних передбачень . - С .41
Прогностична діяльність учнів при розв'язуванні фізичних задач
Що таке прогностична задача? . - С .57
Як розв'язувати прогностичні задачі . - С .60
Розв'язування прогностичних задач з електростатики . - С .68
Задачі прогностичного характеру з ядерної фізики . - С .82
Гра "Хто раніше здогадається?" на матеріалі квантової фізики . - С .90
ББК 74.262.23

Рубрики: Фізика--викладання,  Прогностична діяльність учнів,  Творчий потенціал учнів
Аннотация: Метою цього посібника є надання допомоги вчителю фізики у навчанні учнів теоретичних передбачень у процесі творчого оволодіння навчальним матеріалом, у формуванні прогностичних здібностей учнів. В книзі розглядаються змістовний, операційний мотиваційний компоненти прогностичної діяльності учнів, надані методичні рекомендації щодо вивчення окремих тем і розв'язування задач на основі теоретичних передбачень.
Доп.точки доступа:
Сущенко, С.С.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
Обкладинка
74.489.85
П 11


    Пєхота, Олена Миколаївна.
    Освітні технології: вчитель фізики [Текст] : навч. посібник / О. М. Пєхота, І. В. Манькусь. - Миколаїв : Іліон, 2010. - 228 с. - ISBN 978-617-534-023-3 : 40.00 р.
    Содержание:
Передмова . - С .5-11
Теоретико-методичні засади проблеми формування готовності майбутніх учителів до використання освітніх технологій
Педагогічна технологія: від прийому до системи . - С .11-33
Співвідношення понять "педагогічна технологія" та "методика" . - С .33-41
Класифікація освітніх технологій . - С .41-57
Готовність майбутнього вчителя до використання освітніх технологій як педагогічна проблема . - С .57-67
Готовність учителя фізики до впровадження освітніх технологій . - С .67-77
Питання для обговорення самоконтролю . - С .77-78
Технологія укрупнених дидактичних одиниць
Історія виникнення технологій . - С .83-85
Концептуальні положення . - С .85-87
Мета і завдання технології УДО . - С .87-88
Ключові слова . - С .88
Понятійний апарат . - С .88-89
Зміст технології . - С .89-98
Вимоги до особистості і діяльності педагога . - С .98-101
З досвіду роботи вчителів м. Миколаєва . - С .101-108
Питання для обговорення та самоконтролю . - С .108-109
Інформаційно-комунікаційні технології навчання фізики
Комп'ютер як інструмент освітнього процесу . - С .111-113
Умови ефективності застосування комп'ютерних засобів навчання . - С .113-115
Класифікаційні параметри технології . - С .115-116
Концептуальні положення . - С .116-117
Зміст технології . - С .117-119
Особливості методики . - С .119-122
Використання комп'ютерних технологій у проведенні шкільного фізичного практикуму . - С .122-127
Мультимедійний курс "Відкрита фізика 2.5" . - С .127-132
Досвід роботи вчителів фізики м. Миколаєва . - С .132-139
Питання для обговорення та самоконтролю . - С .139-140
Формування готовності майбутнього вчителя фізики до використання освітніх технологій
Крітерії та орівні сформованості готовності до використання освітніх технологій майбутніх учителів фізики . - С .142-161
Педагогічна практика в формуванні готовності до використання освітніх технологій майбутніх учителів фізики . - С .161-182
Модульна технологія навчання
Зміст технологій, понітійний апарат . - С .183-186
Сучасний урок, його функції, структура та основні типи . - С .186-191
Навчальний модуль: його структура і психолого-педагогічний зміст . - С .191-193
Види міні-модулів . - С .193-196
Система програмно-методичного забезпечення модульно-розвивального навчання . - С .196-199
Вимоги до особистості і діяльності педагога . - С .199-201
Досвід роботи вчителів фізики . - С .201-207
Питання для обговорення та самоконтролю . - С .207
Індивідуальність учителя і педагогічні технології
"Я-концепція" вчителя . - С .209-211
Поняття "теоретична модель" індивідуальності вчителя . - С .211-215
Індивідуальність учителя і педагогічні технології . - С .215-226
Питання для обговорення та самоконтролю . - С .226
ББК 74.489.85

Рубрики: Фізика--викладання,  Освітні технології--вчитель фізики,  Вчитель фізики--освітні технології,  Я-концепція--вчитель
Аннотация: Посібник знайомить із сучасними підходами до організації педагогічного процесу в школі та ВНЗ. Посібник орієнтований не тільки на теоретичну підготовку майбутнього вчителя фізики, а й на розвиток творчого потенціалу шкільного педагога, формування теоретичної та практичної готовності до реалізації технологічного підходу в освіті. Для студентів та викладачів вищих навчальних закладів І-IV рівня акредитації та слухачів системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, магістрантів, аспірантів, науковців.

Доп.точки доступа:
Манькусь, І.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.262.23
К 18


    Камін, О. Л.
    Фізика. Розвивальне навчання. 7-8 класи [Текст] : к изучению дисциплины / О. Л. Камін, О. О. Камін. - Х. : Видавнича група "Основа", 2009. - 272 с. - ISBN 978-611-00-0315-5 : 26.50 р.
ББК 74.262.23

Рубрики: Фізика--викладання,  Фізика--розвивальне навчання
Доп.точки доступа:
Камін, О.О.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
74.262.23
Г 12


    Габович, О. М.
    Як у загальноосвітній школі викладати сучасну фізику : к изучению дисциплины / О. М. Габович, Н. О. Габович. - Х. : Видавнича група "Основа", 2008. - 112 с. - (Б-ка ж-лу "Фізика в школах України" ; вип.1(49)). - ISBN 978-966-495-111-8 : 9.50 р.
    Содержание:
Пролог: прояви квантових та релятивістських законів у повсякденності . - С .4
Нескінченна ієрархія світів . - С .4
Які закони визначають рух фізичних тіл? . - С .6
Де і як діють квантові закони? . - С .8
Чи вириваються кванти з лабетів мікросвіту? . - С .11
Надпровідність як яскравий свідок з "потойбічності" . - С .13
Де "ховається" теорія відносності? . - С .15
Що спадає на очі, коли читаєш підручник? . - С .18
Формула Ейнштейна та її двійники . - С .22
Чи залежить маса тіла від його швидкості? Релятивістська динаміка як вона є . - С .28
Неадитивність маси в спеціальній теорії відносності . - С .40
Про деякі властивості світла. Правильний погляд на масу фотона . - С .42
Мінлива природа невловимого фотона . - С .55
Скінченна чи нескінченна маса фотона? . - С .60
Хвилі матерії де Бройля . - С .64
Хвильова функція фотона: за і проти . - С .69
Два переліки навчально-методичної літератури . - С .74
Епілог . - С .85
Невтішний висновок про необхідність докорінної зміни викладацького портфеля та програм з фізики . - С .85
Подяки . - С .90
ББК 74.262.23

Рубрики: Фізика--викладання
Доп.точки доступа:
Габович, Н.О.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
74.262.23
П58


    Попова, Т. М.
    Культурно-історичний зміст навчання фізики в загальноосвітній школі. Ч.1 / Т. М. Попова. - Х. : Видавнича група "Основа", 2011. - 96 с. - (Б-ка ж-лу "Фізика в школах України" ; вип.8). - ISBN 978-617-00-1058-2 : 3.83 р.
    Содержание:
Функції, принципи, завдання реалізації культурно-історичної компоненти змісту фізичної освіти . - С .7
Проблеми методів використання культурно-історичної компоненти в навчанні фізики . - С .14
Дидактичні форми й засоби реалізації культурно-історичної складової змісту фізичної освіти . - С .23
Наративна композиція . - С .34
Використання елементів музейної педагогіки в навчанні фізики . - С .53
Екскурсійний метод . - С .72
Культурно-історичний потенціал регіональних міжпредметних екскурсій у навчанні фізики . - С .80
Культурно-історичні віртуальні діалоги видатних фізиків та інженерів . - С .87
ББК 74.262.23

Рубрики: Фізика--викладання,  Фізика--зміст навчання,  Культурно-історичний зміст навчання--фізика

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
74.262.23
П58


    Попова, Т. М.
    Культурно-історичний зміст навчання фізики в загальноосвітній школі. Ч.2 / Т. М. Попова. - Х. : Видавнича група "Основа", 2011. - 128 с. - (Б-ка ж-лу "Фізика в школах України" ; вип.9). - ISBN 978-617-00-1135-0 : 3.83 р.
    Содержание:
Відтворення й використання культурно-історичних аналогів . - С .4
Реалізація культурно-історичної компоненти в навчанні розв'язувати задачі . - С .22
Вивчення наукових методів і теорій фізики в школі й реалізація культурно-історичної складової змісту навчання . - С .33
Культурологічна й культуротворча природа уроку фізики . - С .42
Виховний потенціал культурно-історичної складової змісту фізичної освіти . - С .51
Екокультурне значення фізичної освіти . - С .75
Михайло Петрович Авенаріус і його школа українських фізиків . - С .93
Епілог . - С .106
ББК 74.262.23

Рубрики: Фізика--викладання,  Фізика--зміст навчання,  Культурно-історичний зміст навчання--фізика
Доп.точки доступа:
Авенаріус, Михайло Петрович


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
Обкладинка
74.262.23
Р33


    Редько, Григорій Борисович.
    Чи так ми навчаємо фізики? / Г. Б. Редько. - Х. : Видавнича група "Основа", 2011. - 77 с. - (Б-ка ж-лу "Фізика в школах України" ; вип.7). - ISBN 978-617-00-1034-6 : 3.83 р.
    Содержание:
Роздуми про шкільний курс фізики як методичну систему . - С .6
Зміст та оцінювання знань учнів . - С .11
Незвичайні тести з фізики . - С .16
Дидактичні тести з історії фізики в Україні . - С .20
Компетентнісний підхід до підготовки та перепідготовки вчителів фізики . - С .23
Дидактика й методика навчання фізики . - С .28
Креативне мислення під час аналізу та розв'язування фізичних задач . - С .33
Не поспішайте з відповіддю . - С .39
Перевірка якості та рівня застосування математичних знань у шкільному курсі фізики . - С .43
Деякі міркування щодо вивчення закону Паскаля . - С .48
Формування понять "імпульс" та "енергія" в механіці . - С .51
Вивчення електростатики . - С .54
Знаки "плюс" та "мінус" у фізиці . - С .58
Принцип історизму і його втілення . - С .62
Логіка пізнання й фізика . - С .68
Виховна робота в процесі навчання фізики . - С .75
ББК 74.262.23

Рубрики: Фізика--викладання,  Навчання фізики--сучасні проблеми
Аннотация: Навчально-методичний посібник «Чи так ми навчаємо фізики?» підготував почесний професор Південноукраїнського національного педагогічного університету, професор кафедри природничо-наукових дисциплін Одеського обласного інституту удосконалення вчителів Г.Б. Редько з допомогою своїх аспірантів та співробітників – В.Л. Манакіна, Г.М. Толпекіної, О.І. Єфремової. Посібник розкриває важливі сучасні проблеми фізичної освіти й стане в пригоді учителям фізики та студентам вищих педагогічних навчальних закладів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей