Поисковый запрос: (<.>U=88.413-99<.>) |
Общее количество найденных документов : 64
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1.  |
Придивіться уважніше до лівші [Текст] : на допомогу вихователю> // Шкільна бібліотека. - 2013. - N 15/16. - С. 142.
ББК 88.413-99
Рубрики: Психолог--дошкільний заклад--робота--діти-шульги,
Ліворукі діти--дошкільники--психологічний супровід
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>2.  |
Бернацька, Олена. Психосоматичні захворювання у дошкільника [Текст] / О. Бернацька> // Практичний психолог: дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2013. - N 10. - С. 37-40
ББК 88.413-99
Рубрики: Психологія--дошкільний вік--психосоматичні хвороби
Кл.слова (ненормированные): психосоматичні хвороби дітей -- неусвідомлювані механізми регуляції -- симуляція захворювання Аннотация: Восени на настрій дитини, її фізичне самопочуття суттєво впливають холодна погода, необхідність ранкових підйомів до дитячого садка, зменшення кількості часу, який вона проводить на свіжому повітрі та у рухливих іграх. Усе це призводить до погіршення імунітету. А коли в сім'ї "оселяється" хвороба, вона впливає не лише на хворих, а й на здорових членів сім'ї. Невід'ємними атрибутами хвороби є запах ліків, розтирань і тривоги батьків за самопочуття дитини.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>3.  |
Біла, І. М. Проблема розвитку творчості дітей дошкільного віку у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях [Текст] / І. М. Біла> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 8. - С. 2-8. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.3в
+ 74.102.41
+ 88.413-99
Рубрики: Дослідження--психологічні--дошкільники--творчість,
Творчі здібності--дошкільники--дослідження
Кл.слова (ненормированные): творчість дошкільників -- етапи творчого процесу дошкільника -- дослідження дитячої творчості -- творчі здібності
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>4.  |
Мазуренко, В. А. Формування регулятивних компонентів поведінки дитини дошкільного віку за допомогою мовленнєвого розвитку [Текст] / В. А. Мазуренко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 11. - С. 9-13. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.413-99
+ 74.102.413
Рубрики: Психологія--дошкільний вік--мовлення--поведінка,
Мовленнєвий розвиток--дошкільники
Кл.слова (ненормированные): мова -- мовлення -- мовленнєва діяльність Аннотация: Стаття присвячена питанню мовленнєвого розвитку дітей. Розкрито сутність та характерні особливості мовленнєвого розвитку дітей, а також розглянуто особливості мови та мовлення, охарактеризовано мовлення як діяльність; мовлення як процес; мовлення як продукт мовленнєвої діяльності.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>5.  |
Біла, І. М. Проблема розвитку творчості дітей дошкільного віку у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях [Текст] / І. М. Біла> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 9. - С. 2-5
ББК 88.3в
+ 74.102.41
+ 88.413-99
Рубрики: Дослідження--психологічні--дошкільники--творчість,
Творчі здібності--дошкільники--дослідження
Кл.слова (ненормированные): творчість дошкільників -- етапи творчого процесу дошкільника -- дослідження дитячої творчості -- творчі здібності
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>6.  |
Петрунько, О. Ризики медіа-соціалізації дітей [Текст] / О. Петрунько> // Практичний психолог: дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2013. - N 11. - С. 35-38
ББК 88.413-99
+ 76
Рубрики: Соціалізація--дошкільник--медійна,
Медіасередовище--діти--соціалізація,
Вплив--психологічний--мас-медіа--дошкільники
Кл.слова (ненормированные): медіа-середовище -- діти-медіамани -- медіа-соціалізація дошкільників -- ризики споживання медіа-продукції -- медіатизація Аннотация: В умовах нинішнього інформаційного суспільства, коли все довкола перетворюється на медіа-середовище, соціалізація дітей набуває нових якостей і змісту. Поряд із традиційними соціалізувальними інститутами - сім'єю, референтними соціальними групами, навчальними закладами, церквою - до процесу соціалізації приєднується новий самодостатній і конкурентоспроможний агент впливу - аудіовізуальі, або екранні, медіа.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>7.  |
Беличева, С. А. Психологическое и социально-педагогическое сопровождение процесса социализации с учетом возрастных особенностей детей и подростков [Текст] / С. А. Беличева> // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. - 2014. - N 2. - С. 69-90
ББК 88.413-99
+ 88.415-99
Рубрики: Соціалізація--діти--психологічний супровід,
Соціалізація--підліток--психологічний супровід
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>8.  |
Смирнова, Е. Мультфильмы для дошкольников: как их правильно выбрать [Текст] / Е. Смирнова> // Дошкольное воспитание : научно-методический журнал. - 2014. - N 5. - С. 19-24. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 0012-561X ББК 88.413-99
Рубрики: Психологія--дошкільний вік,
Мультфільми--діти
Кл.слова (ненормированные): соціально-психологічні фактори розвитку
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>9.  |
Шестопалова, Е. Телевизионные мультипликационные сериалы для детей: формирование личности и социальной направленности [Текст] / Е. Шестопалова> // Дошкольное воспитание : научно-методический журнал. - 2014. - N 5. - С. 25-32. - Библиогр. в конце ст.
. - ISSN 0012-561X ББК 88.413-99
Рубрики: Психологія--дошкільний вік,
Мультфільми--діти
Кл.слова (ненормированные): соціальна направленість -- анімація -- телебачення -- мультсеріали
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>10.  |
Балабанова, М. Субъектная парадигма педагогического взаимодействия и детская продуктивная коммуникативно-речевая деятельность [Текст] / М. Балабанова> // Психолог в детском саду : Научно-практический журнал. - 2014. - N 2. - С. 111-118
ББК 88.413-99
Рубрики: Психологія--дошкільний вік--комунікативно-мовленнєва діяльність
Кл.слова (ненормированные): продуктивна мовленнєва діяльність -- фантазійний дискурс -- письменницькі здібності -- індивідуальна діяльність -- групова діяльність Аннотация: Настоящее исследование позволяет уточнить условия и механизмы развития ребенка как субъекта своей продуктивной речевой деятельнсоти, реализуемой в формах диалогической и монологической связной речи. Кроме визуализируемого подхода групповой организации детской деятельности, нового, по сравнению с традиционной методологической системой, является специфика стимулирующего материала, используемого, чтобы спровоцировать словесное выражение дискурсивного мышления, а также навыки, необходимые для организации учебного и межличностного взаимодействия.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
|
|