Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 304811 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>U=88.413-99<.>)
Общее количество найденных документов : 64
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Придивіться уважніше до лівші [Текст] : на допомогу вихователю // Шкільна бібліотека. - 2013. - N 15/16. - С. 142.
ББК 88.413-99

Рубрики: Психолог--дошкільний заклад--робота--діти-шульги,  Ліворукі діти--дошкільники--психологічний супровід

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.


    Бернацька, Олена.
    Психосоматичні захворювання у дошкільника [Текст] / О. Бернацька // Практичний психолог: дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2013. - N 10. - С. 37-40
ББК 88.413-99

Рубрики: Психологія--дошкільний вік--психосоматичні хвороби
Кл.слова (ненормированные):
психосоматичні хвороби дітей -- неусвідомлювані механізми регуляції -- симуляція захворювання
Аннотация: Восени на настрій дитини, її фізичне самопочуття суттєво впливають холодна погода, необхідність ранкових підйомів до дитячого садка, зменшення кількості часу, який вона проводить на свіжому повітрі та у рухливих іграх. Усе це призводить до погіршення імунітету. А коли в сім'ї "оселяється" хвороба, вона впливає не лише на хворих, а й на здорових членів сім'ї. Невід'ємними атрибутами хвороби є запах ліків, розтирань і тривоги батьків за самопочуття дитини.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Біла, І. М.
    Проблема розвитку творчості дітей дошкільного віку у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях [Текст] / І. М. Біла // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 8. - С. 2-8. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.3в + 74.102.41 + 88.413-99

Рубрики: Дослідження--психологічні--дошкільники--творчість,  Творчі здібності--дошкільники--дослідження
Кл.слова (ненормированные):
творчість дошкільників -- етапи творчого процесу дошкільника -- дослідження дитячої творчості -- творчі здібності

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Мазуренко, В. А.
    Формування регулятивних компонентів поведінки дитини дошкільного віку за допомогою мовленнєвого розвитку [Текст] / В. А. Мазуренко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 11. - С. 9-13. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.413-99 + 74.102.413

Рубрики: Психологія--дошкільний вік--мовлення--поведінка,  Мовленнєвий розвиток--дошкільники
Кл.слова (ненормированные):
мова -- мовлення -- мовленнєва діяльність
Аннотация: Стаття присвячена питанню мовленнєвого розвитку дітей. Розкрито сутність та характерні особливості мовленнєвого розвитку дітей, а також розглянуто особливості мови та мовлення, охарактеризовано мовлення як діяльність; мовлення як процес; мовлення як продукт мовленнєвої діяльності.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Біла, І. М.
    Проблема розвитку творчості дітей дошкільного віку у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях [Текст] / І. М. Біла // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2013. - N 9. - С. 2-5
ББК 88.3в + 74.102.41 + 88.413-99

Рубрики: Дослідження--психологічні--дошкільники--творчість,  Творчі здібності--дошкільники--дослідження
Кл.слова (ненормированные):
творчість дошкільників -- етапи творчого процесу дошкільника -- дослідження дитячої творчості -- творчі здібності

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Петрунько, О.
    Ризики медіа-соціалізації дітей [Текст] / О. Петрунько // Практичний психолог: дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2013. - N 11. - С. 35-38
ББК 88.413-99 + 76

Рубрики: Соціалізація--дошкільник--медійна,  Медіасередовище--діти--соціалізація,  Вплив--психологічний--мас-медіа--дошкільники
Кл.слова (ненормированные):
медіа-середовище -- діти-медіамани -- медіа-соціалізація дошкільників -- ризики споживання медіа-продукції -- медіатизація
Аннотация: В умовах нинішнього інформаційного суспільства, коли все довкола перетворюється на медіа-середовище, соціалізація дітей набуває нових якостей і змісту. Поряд із традиційними соціалізувальними інститутами - сім'єю, референтними соціальними групами, навчальними закладами, церквою - до процесу соціалізації приєднується новий самодостатній і конкурентоспроможний агент впливу - аудіовізуальі, або екранні, медіа.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Беличева, С. А.
    Психологическое и социально-педагогическое сопровождение процесса социализации с учетом возрастных особенностей детей и подростков [Текст] / С. А. Беличева // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. - 2014. - N 2. - С. 69-90
ББК 88.413-99 + 88.415-99

Рубрики: Соціалізація--діти--психологічний супровід,  Соціалізація--підліток--психологічний супровід

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Смирнова, Е.
    Мультфильмы для дошкольников: как их правильно выбрать [Текст] / Е. Смирнова // Дошкольное воспитание : научно-методический журнал. - 2014. - N 5. - С. 19-24. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0012-561X
ББК 88.413-99

Рубрики: Психологія--дошкільний вік,  Мультфільми--діти
Кл.слова (ненормированные):
соціально-психологічні фактори розвитку

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Шестопалова, Е.
    Телевизионные мультипликационные сериалы для детей: формирование личности и социальной направленности [Текст] / Е. Шестопалова // Дошкольное воспитание : научно-методический журнал. - 2014. - N 5. - С. 25-32. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0012-561X
ББК 88.413-99

Рубрики: Психологія--дошкільний вік,  Мультфільми--діти
Кл.слова (ненормированные):
соціальна направленість -- анімація -- телебачення -- мультсеріали

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Балабанова, М.
    Субъектная парадигма педагогического взаимодействия и детская продуктивная коммуникативно-речевая деятельность [Текст] / М. Балабанова // Психолог в детском саду : Научно-практический журнал. - 2014. - N 2. - С. 111-118
ББК 88.413-99

Рубрики: Психологія--дошкільний вік--комунікативно-мовленнєва діяльність
Кл.слова (ненормированные):
продуктивна мовленнєва діяльність -- фантазійний дискурс -- письменницькі здібності -- індивідуальна діяльність -- групова діяльність
Аннотация: Настоящее исследование позволяет уточнить условия и механизмы развития ребенка как субъекта своей продуктивной речевой деятельнсоти, реализуемой в формах диалогической и монологической связной речи. Кроме визуализируемого подхода групповой организации детской деятельности, нового, по сравнению с традиционной методологической системой, является специфика стимулирующего материала, используемого, чтобы спровоцировать словесное выражение дискурсивного мышления, а также навыки, необходимые для организации учебного и межличностного взаимодействия.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей