Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Сокіл, О.$<.>)
Общее количество найденных документов : 28
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-28 
1.
88.4
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. Т. 7. Екологічна психологія. Вип. 18. Психологія освітнього простору / ред. С. Д. Максименко. - Миколаїв : Іліон, 2009. - 468 с. - ISBN 2072-4772 : 55.00 р.
    Содержание:
Максименко, Сергій Дмитрович. Принципи генетико-моделюючого методу / С. Д. Максименко. - С .7-12. - Библиогр. в конце ст.
Абламська, Олена Василівна. Назви релігійних свят в контексті мовної картини світу українців / О. В. Абламська. - С .12-15. - Библиогр. в конце ст.
Алексєєва, Т. Професійний вибір кандидатів на службу в органи внутрішніх справ / Т. Алексєєва. - С .15-19. - Библиогр. в конце ст.
Андреева, Ірина Анатоліївна. Особенности формирования преданности у будущих специалистов / І. А. Андреева. - С .19-22. - Библиогр. в конце ст.
Бабаян, Юлія Олександрівна. Розвиток рефлексії у молодшіх школярів як чинника мотивації досягнення / Ю. О. Бабаян. - С .22-24. - Библиогр. в конце ст.
Багрій, Ганна Анатоліївна. Особливості розвитку іншомовного мислення майбутніх товарознавців у митній справі / Г. А. Багрій. - С .24-28. - Библиогр. в конце ст.
Бедіна, А. О. ЛФК та природні фактори- основни реабілітації особистості / А. О. Бедіна, Т. І. Бережна, Н. С. Чайка. - С .28-31. - Библиогр. в конце ст.
Бернадська, Ольга Борисівна. Розуміння емоційних потреб молодшіх школярів з деприваційною травмою як умова розвитку самостійності в умовах інтернатного закладу / О. Б. Бернадська. - С .31-36. - Библиогр. в конце ст.
Богун, Любов Анатоліївна. Доверие и контроль как способы управления конфликтами в международных совместных предприятиях / Л. А. Богун. - С .36-40. - Библиогр. в конце ст.
Бойко, О. В. До проблеми розвитку навичок розуміння навчального тексту студентами-філологами / О. В. Бойко. - С .40-44. - Библиогр. в конце ст.
Бойченко, Інна Степанівна. Теоретичні та практичні передумови ефективності професійної підготовки психологів-практиків в сучасних умовах / І. С. Бойченко. - С .44-48. - Библиогр. в конце ст.
Богуш, В. Л. Дослідження особливостей нервових процесів у здатності керування м`язовими рухами / В. Л. Богуш [и др.]. - С .48-52. - Библиогр. в конце ст.
Другие авторы: Гетманцев С. В., Яцунський О. С., Сокіл О. В., Мігель Л. Й., Задоя Н. І.
Болдова, А. А. Аналіз рівневої структурно-функціональної моделі процесу формування професійних морально-етичних якостей у професійному ставленні працівників податкової служби / А. А. Болдова. - С .52-55. - Библиогр. в конце ст.
Бондар, Г. О. Ефективність використання монологу в процесі психокорекційної роботи / Г. О. Бондар. - С .55-58. - Библиогр. в конце ст.
Бреславська, Ганна Богданівна. Значення дозвілля у самореалізації молоді / Г. Б. Бреславська. - С .58-61
Буглай, Н. М. Правова освіта як засіб формування правової культури молоді / Н. М. Буглай. - С .61-65
Гаврилькевич, В. К. Серце як орган емоційної сфери людини: порівняльний аналіз філософських і психофізіологічних досліджень / В. К. Гаврилькевич. - С .65-70. - Библиогр. в конце ст.
Гейко, Євгенія Вікторівна. Фасілітація прийняття рішень в процесі самоорганізації цілісності особистості підліткового віку / Є. В. Гейко, О. М. Близнюкова. - С .70-73. - Библиогр. в конце ст.
Гетманцев, С. В. Психофізіологічне дослідження функціональних особливостей спортсменок-веслувальниць / С. В. Гетманцев [и др.]. - С .73-77. - Библиогр. в конце ст.
Другие авторы: Богуш В. Л., Яцунський О. С., Фаріонов В. М., Задоя Н. І.
Голубєва, Марія Олександрівна. Ґендерні стереотипи очима державних службовців: неоднозначність сприйняття / М. О. Голубєва, Ю. В. Польська, Н. О. Приходькіна. - С .77-81. - Библиогр. в конце ст.
Головко, Наталія Іванівна. Психолого-педагогічні особливості формування правової свідомості під час вивчення юридичних дисциплін / Н. І. Головко. - С .81-84. - Библиогр. в конце ст.
Горбань, Галина Олександрівна. Соціально-психологіяні умови формування рефлексивного мислення менеджера під час навчання / Г. О. Горбань. - С .84-87. - Библиогр. в конце ст.
Грезе, Е. В. Влияние эколого-психологического тренинга на динамику установок и восприятия природы студентами / Е. В. Грезе. - С .87-91. - Библиогр. в конце ст.
Грищенко, Геннадій Васильович. Современные проблемы экопсихологии и экопсихологического воспитания / Г. В. Грищенко. - С .91-96. - Библиогр. в конце ст.
Гуляс, Інеса Антонівна. Цикл розвитку перфекціоністських настанов у процесі формування професійної готовності майбутніх практичних психологів / І. А. Гуляс. - С .96-100
Даниленко, В. Л. Сприяння працевлаштуванню студентів та випускників університетів як складова соціального партнерства у вищій освіті / В. Л. Даниленко. - С .100-103
Демченко, Н. І. Теоретичні аспекти формування професійної культури сучасних фахівців / Н. І. Демченко. - С .103-107
Довгань, Надія Юріївна. Формування моральної свідомості та поведінки в процесі занять фізичною культурою та спортом / Н. Ю. Довгань, Т. О. Каленик, С. В. Машкова. - С .107-112. - Библиогр. в конце ст.
Докторович, Марина Олександрівна. Соціальна компетентність: зміст, аспекти, механізм розвитку / М. О. Докторович. - С .112-115. - Библиогр. в конце ст.
Дроботун, О. С. Ставлення до здоров`я як чинник формування здорового способу життя людини / О. С. Дроботун. - С .115-118. - Библиогр. в конце ст.
Дудар, Олена Василівна. Особливості дослідження сприйняття ліцеїстами власної групи / О. В. Дудар. - С .118-121. - Библиогр. в конце ст.
Дулін, Петр Георгійович. Ідеї Емілія Дюркгейма в контексті консолідації українського суспільства / П. Г. Дулін, В. В. Ковалевич. - С .121-124
Дячук, Інна Анатоліївна. Аналіз психологічних особливостей залучення адептів до деструктивних релігійних організацій як одне із актуальних завдань практикуючого психолога / І. А. Дячук. - С .128-133. - Библиогр. в конце ст.
Ершова-Бабенко, И. В. Ценностная сфера личности и личностная политравма в свете концепции осевой центрации / И. В. Ершова-Бабенко. - С .133-139. - Библиогр. в конце ст.
Євдокимова, Наталя Олексіївна. Становлення психологічної служби вишу / Н. О. Євдокимова. - С .139-144. - Библиогр. в конце ст.
Євтухова, Тетяна Анатоліївна. Гра як засіб фізичної та соціальної реабілітації та інтеграції дітей з особливими потребами / Т. А. Євтухова. - С .144-148. - Библиогр. в конце ст.
Задіранова Г. В,. Розвиток дискурсивно-логічного відображення як активний метод реабілітації дітей із соматичними вадами / Г. В, Задіранова. - С .148-152. - Библиогр. в конце ст.
Задоя, Ніна Іванівна. Особивості сприйняття кольору дітьми на прийомі у лікаря-стоматолога / Н. І. Задоя. - С .152-155. - Библиогр. в конце ст.
Іванцова, Наталя Борисівна. Психологічні аспекти професійного ставлення особистості в процесі підготовки у вищому навчальному закладі / Н. Б. Іванцова. - С .155-158. - Библиогр. в конце ст.
Ікуніна, Зінаїда Іванівна. Аналіз особливостей і аномалій у розвитку міжособистісних відносин дітей молодшого шкільного віку, позбавлених батьківського піклування / З. І. Ікуніна, В. І. Прокопенко. - С .158-162. - Библиогр. в конце ст.
Калиниченко, Н. В. Перспективы применения энерго-информационных технологий в профилактике, диагностике и лечении туберкулеза / Н. В. Калиниченко [и др.]. - С .162-166. - Библиогр. в конце ст.
Другие авторы: Калиниченко В. Н., Хилько Ю. К., Зюзин В. А.
Каневский, В. И. Переживание безнадежности в период ближайшего помтсуицида / В. И. Каневский. - С .166-169. - Библиогр. в конце ст.
Капустюк, О. М. Дослідження самопрезентації як чинника створення позитивного образу особистості / О. М. Капустюк. - С .169-174
Карпенко, Н. В. Дослідження страху особистості зрілого віку в контексті інформаційного здоров`я суспільства як джерела глибинної екології свідомості / Н. В. Карпенко. - С .174-178. - Библиогр. в конце ст.
Карпюк, Р. П. Дефініції щодо освітянської складової професійної підготовки майбутніх фахівців з адаптивного фізичного виховання / Р. П. Карпюк. - С .178-181. - Библиогр. в конце ст.
Кваша, Олена Ростиславівна. Відповідальність майбутнього педагога за своє здоров`я і працездатність як важливий фактор ефективної професійної діяльності неспроможними родинами / О. Р. Кваша. - С .181-184. - Библиогр. в конце ст.
Квітковська, Ніна Володимирівна. Підготовка майбутніх педагогів до психокорекційної роботи з девіантними дітьми та соціально неспроможними родинами / Н. В. Квітковська, Л. В. Теглівець. - С .184-187. - Библиогр. в конце ст.
Квітковська, Ніна Володимирівна. Деякі актуальні проблеми психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців / Н. В. Квітковська. - С .187-190. - Библиогр. в конце ст.
Кісельов, А. Ф. Двадцятирічний досвід вивчення стану здоров`я осіб, що прибули із зони чорнобильської катастрофи / А. Ф. Кісельов [и др.]. - С .190-194. - Библиогр. в конце ст.
Другие авторы: Грищенко Г. В., Цебржинський О. І., Руденко А. О., Черно В. С.
Кикилик, І. В. Психологічні бар`єри у студентів-першокурсників внз у процесі вивчення іноземних мов / І. В. Кикилик. - С .194-197. - Библиогр. в конце ст.
Ковальчишина, Н. І. Професійна ідентичність студентів як важливий чинник у підготовці фахівців / Н. І. Ковальчишина. - С .197-201. - Библиогр. в конце ст.
Ковальчук, В. І. До проблеми інтрапсихічних детермінат оптимізації екологічної взаємодії людини та навколишнього середовища / В. І. Ковальчук. - С .201-205. - Библиогр. в конце ст.
Костенко, Л. Д. Негативний вплив деяких несприятливих умов доембрионального життя дитини на її психічний розвиток / Л. Д. Костенко. - С .205-209. - Библиогр. в конце ст.
Коханова, О. П. Причини конфліктної поведінки молодшіх школярів / О. П. Коханова. - С .209-213. - Библиогр. в конце ст.
Краснопера, Тетяна Василівна. Психологічні особливості взаємодії викладача та студентів під час навчання аудіювання / Т. В. Краснопера. - С .213-217. - Библиогр. в конце ст.
Корольчук, М. С. Діагностика психоемоційного стану студентів-психологів напередодні та після сесії / М. С. Корольчук, О. В. Самойленко. - С .217-219. - Библиогр. в конце ст.
Крусь, М. В. Особливості соціалізації юнаків в умовах конфліктної родини / М. В. Крусь. - С .219-223. - Библиогр. в конце ст.
Кручинова, М. Ю. Сімейне неблагополуччя-соціально-педагогічна проблема / М. Ю. Кручинова. - С .223-226. - Библиогр. в конце ст.
Кульчиков, А. Е. При / А. Е. Кульчиков, А. Н. Макаренко
Лагошняк, Галина Миколаївна. Язык и стиль наследия Иоанна Павла ІІ / Г. Н. Лагошняк. - С .133-236. - Библиогр. в конце ст.
Левицька, Людмила Вікторівна. Програма авторського спецкурсу "розвиток саногенних почуттів в учнів професійно-технічних навчальних закладів" / Л. В. Левицька. - С .236-239. - Библиогр. в конце ст.
Литвиненко, Ірина Сергіївна. Причини безвідповідального ставлення молоді до свого здоров`я / І. С. Литвиненко. - С .239-243. - Библиогр. в конце ст.
Лебедєва, І. О. Вітчизняний досвід соціально-педагогічної роботи з бездоглядними та безпритульними неповнолітніми у громаді / І. О. Лебедєва. - С .243-248. - Библиогр. в конце ст.
Луньов, Віталій Євгенович. Місце юридичного мислення і правосвідомості у професійній діяльності особистості / В. Є Луньов. - С .248-252. - Библиогр. в конце ст.
Любарська, Ольга Миколаївна. Можливості соціального педагога у формуванні соціальної компетентності особистості / О. М.- Любарська. - С .252-256. - Библиогр. в конце ст.
Макаров, Роберт Микитович. О необходимости разработки комплексов и методик сохранения здоровья обучаемых / Р. М. Макаров [и др.]. - С .256-259. - Библиогр. в конце ст.
Другие авторы: Успенський В. М., Бурда В. Р., Дубина К. І., Паршаков І. А., Пиляк В. Г.
Мамешина, Ольга Сергіївна. К вопросу о конструктивной трансформации современных антропосистем как жизненной среды личности / О. С. Мамешина. - С .259-264. - Библиогр. в конце ст.
Міняйло, Микола Петрович. Формування правосвідомості та внутрішнього переконання судді / М. П. Міняйло. - С .264-268. - Библиогр. в конце ст.
Мороз, Руслана Анатоліївна. Проективний малюнок як засіб психодіагностики особистості / Р. А. Мороз. - С .268-272. - Библиогр. в конце ст.
Мустяца, Т. Г. Регуляція емоційних станів техніками тілесно-орієнтованої терапії / Т. Г. Мустяца. - С .272-275. - Библиогр. в конце ст.
Наумов, А. Ф. Комп`ютерна система навчання. Оцінка її еквівалентності традиційним методам навчання / А. Ф. Наумов. - С .275-278. - Библиогр. в конце ст.
Наумов, А. Ф. Вплив мотиваційно-загальних стимулів у підвищенні якості знань студентів при використанні автоматизованих систем навчання / А. Ф. Наумов, Л. М. Наумова. - С .278-282. - Библиогр. в конце ст.
Омельченко, Світлана Олександрівна. Технологічна модель загальноосвітньої школи формування в учнів здорового способу життя / С. О. Омельченко. - С .282-288. - Библиогр. в конце ст.
Онофрійчук, О. А. Особистісний вимір сучасних соціальних трансформацій / О. А. Онофрійчук. - С .288-292. - Библиогр. в конце ст.
Паршкова, Т. В. Передумови формування творчої особистості дитини в сім`ї / Т. В. Паршкова. - С .292-295. - Библиогр. в конце ст.
Пилюк, Наталія Вікторівна. Підготовка спеціалістів соціальної сфери до оздоровчої роботи із дошколятами з особливими потребами в системі вищої професійної освіти / Н. В. Пилюк. - С .295-298. - Библиогр. в конце ст.
Пастушенко, Валентина Семенівна. Роль особистісно-орієнтованної освіти та інтегративно-особистісного підходу у психологічній науці та практиці / В. С. Пастушенко. - С .298-301. - Библиогр. в конце ст.
Плужник, Я. А. Організаційні зміни на підприємстві як причина організаційно-управлінських стресів менеджерів / Я. А. Плужник. - С .301-306. - Библиогр. в конце ст.
Поліщук, Тамара Сергіївна. Психосемантичне дослідження суб`єктивної картини світу підлітків, які навчаються у загальноосвітній школі та школі-*інтернаті / Т. С. Поліщук. - С .309-312. - Библиогр. в конце ст.
Половченя, А. Б. Роль юридических клиник в професиональной подготовке юристов / А. Б. Половченя. - С .312-315. - Библиогр. в конце ст.
Попов, Микола Анатолійович. Комунікативна майстерність учителя як умова ефективного корекційно-реабілітаційного впливу на поведінку важковиховуваних старшокласників / М. А. Попов. - С .315-321. - Библиогр. в конце ст.
Радчук, Галина Кондратіївна. Теоретико-психологічні вектори освітнього діалогу як інноваційної форми організації підготовки майбутнього фахівця / Г. К. Радчук. - С .321-325. - Библиогр. в конце ст.
Рогозіна, Марина Юріївна. Теоретико-психологічні вектори освітнього діалогу як інноваційної форми організації підготовки майбутнього фахівця / М. Ю. Рогозіна. - С .321-325. - Библиогр. в конце ст.
Русскін, В. В. Проблема гендерних стереотипів у культурі / В. В. Русскін. - С .329-333. - Библиогр. в конце ст.
Рєпіна, О. Г. Оцінка якості життя та прогнозування психологічного здоров`я дітей шкільного віку / О. Г. Рєпіна, О. О. Назаренко. - С .333-337. - Библиогр. в конце ст.
Садовая, А. Ю. Паремийные образы качества человека / А. Ю. Садовая. - С .337-341. - Библиогр. в конце ст.
Секрет, Ірина Володимирівна. Психолого-педагогічні умови використання інноваційних технологій у процесі формування іншомовної комунікативної компетенції у вищій професійній школі / І. В. Секрет. - С .341-344. - Библиогр. в конце ст.
Solodka, A. K. Intercultural transformation and second language socialization in the cross-cultural communication contexts / A. K. Solodka. - С .344-348. - Библиогр. в конце ст.
Солодка, А. К. Метод проектів як засіб розвитку кроскультурної коммунікації у навчанні іноземних мов / А. К. Солодка, О. В. Кравчук. - С .348-352
Ступак, О. П. Соціокультурні умови формування суб`єктивності в контексті глобальних змін / О. П. Ступак. - С .352-355. - Библиогр. в конце ст.
Суріна, Г. Ю. Антропокосмічні риси сучасної метаекології / Г. Ю. Суріна. - С .355-359. - Библиогр. в конце ст.
Тарасова, Л. В. Співтворчість української народної і наукової медицини / Л. В. Тарасова, А. А. Тарасова. - С .359-362. - Библиогр. в конце ст.
Твердохлєб, Майя Юріївна. Соціальна активність молодшіх школярів: пошуки і перспективи / М. Ю. Твердохлєб. - С .362-366. - Библиогр. в конце ст.
Тимофієва, М. П. Розвиток комунікативної компетентності майбутнього сімейного лікаря / М. П. Тимофієва. - С .366-372. - Библиогр. в конце ст.
Ткач, Тамара Володимирівна. Суб`єктивна інтерпретація смисложиттєвих орієнтацій військовослужбовція у процесі соціальної адаптації / Т. В. Ткач. - С .372-377. - Библиогр. в конце ст.
Трибулькевич, Катерина Георгіївна. Ставлення студентів до власного мавйбутнього як соціально-педагогічна проблема / К. Г. Трибулькевич. - С .377-380. - Библиогр. в конце ст.
Тригуб, Людмила Георгіївна. Морфологічні трансформації напівпредикативних конструкцій (на прикладі перекладів з російської на англійську епістолярних і драматургічних текстів А. А. Чехова) / Л. Г. Тригуб. - С .380-384. - Библиогр. в конце ст.
Томащук, О. Г. Обґрунтування потреби у підготовці майбутніх фахівців з фізичної культури до фізкультурно-спортивної роботи в центрах інваспорту / О. Г. Томащук. - С .384-387. - Библиогр. в конце ст.
Троянова, Т. В. Професійна підготовка соціальних педагогів до соціалізації дітей з обмеженими можливостями здоров`я / Т. В. Троянова. - С .387-390. - Библиогр. в конце ст.
Удовенко, Марина Вікторівна. Использование принципов системы развивающего образования Д. Б. Эльконина-В.В. Давыдова в вузе при подготовке специалистов / М. В. Удовенко. - С .390-394. - Библиогр. в конце ст.
Успенский, В. М. О донозологической направленности подготовки специалистов ХХІ века / В. М. Успенский [и др.]. - С .394-397. - Библиогр. в конце ст.
Другие авторы: Макаров Р. Н., Бурда В. Р., Дубина К. И., Паршаков И. А.
Ушакова, І. В. Деякі аспекти призначення афективної сфери: регулярне значення взаємозв`язку емоцій з мотивацією в самотворенні особистості / І. В. Ушакова. - С .397-401. - Библиогр. в конце ст.
Феніна, В. А. Технологія гри в системі підготовки майбутнього фахівця / В. А. Феніна. - С .401-405. - Библиогр. в конце ст.
Феоктистова, Н. В. Індивідуальний підхід у підготовці старшокласників до сімейного життя у практиці сучасної школи та родини / Н. В. Феоктистова, Є. М. Москаленко. - С .405-409. - Библиогр. в конце ст.
Фомічова, В. М. Основні напрямки досліджень соціальних уявлень / В. М. Фомічова. - С .409-415. - Библиогр. в конце ст.
Хартман, Олена Юріївна. Відповідальність батьків за розвиток дитини дошкільного віку як складова психолого-педагогічної культури сім`ї / О. Ю. Хартман. - С .415-418. - Библиогр. в конце ст.
Хозраткулова, Ірина Анатоліївна. Дослідження емоційної сфери дитини з особливими потребами в умовах пісочної психотерапії / І. А. Хозраткулова. - С .418-423. - Библиогр. в конце ст.
Цебржинский, Олег Игоревич. К биологическим предпосылкам творчества / О. И. Цебржинский. - С .423-426. - Библиогр. в конце ст.
Цебржинский, Олег Игоревич. Некоторые патогенетические механизмы g-облучения. Обзор / О. И. Цебржинский [и др.]. - С .426-431. - Библиогр. в конце ст.
Другие авторы: Киселёв А. Ф., Трохименко А. Г., Грищенко Г. В., Черно В. С., Зинченко Т. Н., Руденко А. А., Шаталин Б. О.
Чаговець, Л. В. Особливості мотивації навчальної діяльності студентів-психологів / Л. В. Чаговець, О. М. Скляренко. - С .431-435. - Библиогр. в конце ст.
Чайка, Н. С. Історичний розвиток та сучасний стан ранньої медико-соціальної реабілітації дітей-інвалідів у миколаївській області / Н. С. Чайка. - С .435-439. - Библиогр. в конце ст.
Чугуєва, Інна Євгенівна. Психологічні особливості професійної діяльності сучасних фахівців інженерного профілю / І. Є Чугуєва. - С .443-446. - Библиогр. в конце ст.
Шапочка, К. А. Аналіз підручників з англійської мови для 2-го класу (першого року навчання) для класів інтенсивної педагогічної корекції загальноосвітніх шкіл / К. А. Шапочка. - С .446-449. - Библиогр. в конце ст.
Шапошникова, Юлія Геннадіївна. Розвиток рефлексивної сфери студентів-психологів / Ю. Г. Шапошникова. - С .449-453
Ширяєва, Тетяна Михайлівна. Особливості формування комунікативної компетенції студентів-філологів як показника когнітивного розвитку / Т. М. Ширяєва. - С .453-457. - Библиогр. в конце ст.
Якименко, П. В. Професійно-педагогічна підготовка майбутніх вчителів філологічних спеціальностей до профільного навчання / П. В. Якименко. - С .457-461. - Библиогр. в конце ст.
Якименко, С. В. Професійно-педагогічна підготовка майбутнього фахівця до використання гри в навчальному процесі / С. В. Якименко. - С .461-464. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.4

Рубрики: Психологія освітнього простору,  Освітній простір--психологія,  Екологічна психологія,  Особистість фахівця--формування--психологічні аспекти
Кл.слова (ненормированные):
фахівець
Доп.точки доступа:
Максименко, С.Д. \ред.\
Сокіл, О. В.
Мігель, Л. Й.
Задоя, Н. І.
Фаріонов, В. М.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Відкритий урок : Розробки, технології, досвід. Науково-методичний журнал. - Київ : Плеяди. - Выходит дважды в месяц
2008г. N 10
Зміст:
Шейніна, О. Ідеальний учитель / О. Шейніна, Є. Смотрицький. - С.8-11.
Холявінська, М. Перші кроки молодого педагога / М. Холявінська. - С.14-15.
Крик, Л. Медобслуговування дітей у школі / Л. Крик. - С.16-17.
Хуторськой, А. Евристичний компонент освітніх стандартів / А. Хуторськой. - С.22-25.
Пинка, Н. Клуб педагогічної майстерності "творчий неспокій" / Н. Пинка. - С.27.
Структури кооперованого навчання. - С.28-29.
Танцюємо від дошки : Як використовувати дошку "PANASONIC". - С.30-31.
Сайкс, Ч. Кілька правил, які діти не вивчають у школі / Ч. Сайкс. - С.32
Дорога добра. - С.33-35
Психологічні причини неуспішності. - С.38-41.
Як позначити для учнів рамки шкідливих звичок?. - С.44-45
Обдарованість важливо не тільки знайти, а й розвинути. - С.49-50
Конкурс "Учитель року" : тенденції, претензії, емоції. - С.51-54
Моісеєв, А. Функції управління освітньою установою / А. Моісеєв. - С.55-56.
Положення про внутрішньошкільний контроль. - С.57-60.
Острів скарбів. - С.63-66.
Заїка, Н. Що робити, коли дитина краде? / Н. Заїка. - С.67-68.
Я, моя школа, моя родина : сценарій проведення Дня родини серед учнів 10-их класів разом з батьками. - С.69-71.
Кобзарєва, Т. Компетенція учня - компетенція вчителя / Т. Кобзарєва. - С.72-77
Проекти європейського напряму. - С.80-82.
Іванова, О. День учителя / О. Іванова. - С.83-84
Зінченко, В. Стилі педагогічного спілкування / В. Зінченко. - С.85
Сокіл, О. Класне керівництво / О. Сокіл. - С.88-89
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Відкритий урок : Розробки, технології, досвід. Науково-методичний журнал. - Київ : Плеяди. - Выходит дважды в месяц
2009г. N 6
Зміст:
Бєлий, В. Сучасний освітній менеджмент: профанація чи впровадження? / В. Бєлий. - С.8-11
Холявінська, М. Школа очима дітей / М. Холявінська. - С.14-15
Крик, Л. Особливості шкільних іспитів / Л. Крик. - С.16-17
Лазарович, М. Предмет "Історія України" ліквідується? / М. Лазарович. - С.18
Аванесов, В. Основи теорії педагогічних завдань / В. Аванесов. - С.22-26
Навички життя: Навчальна програма / Розроблена центром "Діагностика. Адаптація. Розвиток" ім. Л.С. Виготського. - С.27-31
Петрова, Г. Казка у вихованні моральних почуттів / Г. Петрова, Л. Москальова. - С.32-33
Чеча, Л. Навчати, виховуючи характер / Л. Чеча. - С.34-35
Утеча від свободи. Сучасні методи. - С.36
Пелагейченко, М. Проблема вільного часу вчителя / М. Пелагейченко. - С.37-38
Толстих, Г. Заздрість / Г. Толстих, Т. Залесська. - С.39-41
Ярмарок професій: Методичний порадник з організації виставки-презентації. - С.42
Пинка, Н. Між інновацією та традицією / Н. Пинка. - С.43-45
Шкільний екологічний моніторинг: Програма курсу на вибір для учнів 11-12-х класів загальноосвітніх установ / Розроблена Міністерством освіти Республіки Бєларусь і Національним інститутом освіти. - С.46-49
Казанцева, О. Нотатки вчителя року з конкурсу "Учитель року" / О. Казанцева. - С.50-51
Сікур, П. Актерское мастерство учителя музыки / П. Сікур. - С.52-54
Індикатори ефективності та якості освіти. - С.55-58
Система оцінки якості діяльності школи. - С.59-61
Бойченко, Л. Поговоримо про прекрасне: Сценарій свята / Л. Бойченко. - С.62-64
Гальцев, С. Польовий практикум в екологічній освіті / С. Гальцев. - С.65-68
Бойко, С. Барви літа: Дозвілля учнів пришкільних оздоровчих таборів / С. Бойко, Л. Совенко. - С.69-73
Конфлікт з учителями. - С.74-75
Дяченко, С. Комп'ютерна техніка на уроках математики / С. Дяченко. - С.76-79
Квітка, Д. Табу вчителя на роботі / Д. Квітка. - С.82-83
Іванова-Комарщук, О. Я зробив усе, що міг...(Особистість) / О. Іванова-Комарщук. - С.84-85
Єфімова, С. Самоконцепція та самооцінка особистості / С. Єфімова. - С.86-87
Послуги державної служби зайнятості. - С.88
Сокіл, О. Як отримати невиплачену заробітну плату / О. Сокіл. - С.89
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.

   Журнал

Відкритий урок : Розробки, технології, досвід. Науково-методичний журнал. - Київ : Плеяди. - Выходит дважды в месяц
2009г. N 7/8
Зміст:
Дроздовський, Д. Олімпіада під... "Мурку" / Д. Дроздовський. - С.8-9
Сало, М. Формування національної свідомості у школі / М. Сало. - С.10-11
Проблеми шкільної дисципліни. - С.12-13
Школа творчості. Стежинами творчості до вершин пізнання: До 25-річчя Ніжинської школи №15. - С.14-15
Іванова-Комарщук, О. Що рік навчальний нам приносить / О. Іванова-Комарщук. - С.16-17
Суть педагогічних систем. - С.22-23
Аванесов, В. Основи теорії педагогічних завдань / В. Аванесов. - С.24-26
Навчання у співпраці. З чого ж почати?. - С.27-31
Чеча, Л. Навчати, виховуючи характер / Л. Чеча. - С.32-33
Бережко-Камінська, Ю. Дитина - учитель: як бути її учнем? / Ю. Бережко-Камінська. - С.34-35
Даніліна, І. Як стати ідеальним батьком підлітка / І. Даніліна. - С.36-37
Даніліна, І. Фактори ризику наркозалежності підлітка / І. Даніліна. - С.38
Цілі підлітка, або "зона найближчого розвитку". - С.39
Бендер, В. Що таке психодрама / В. Бендер, Й. Гнайст. - С.40-41
Ланько, О. Планування профорієнтаційної роботи / О. Ланько, О. Гавриленко. - С.42-44
Терехова, В. Передпрофільна підготовка учнів 9-х класів / В. Терехова. - С.45-47
Бончев, О. Технології інтенсифікації навчання / О. Бончев. - С.48-49
Як описати власний досвід: Критерії передового педагогічного досвіду. - С.50-51
Дибський, С. Глосарій керівника школи / С. Дибський. - С.52-56
Як налагодити освітній моніторинг. - С.57-58
Система оцінки якості діяльності школи. - С.59-61
Босак, Н. Бал цветов / Н. Босак. - С.62-65
Оцінка діяльності класного керівника. - С.66-68
Савченко, С. Народні традиції живі: Гурток "Вишиваночка" / С. Савченко. - С.69
Смірнова, І. Засмучення. Тривога. Злість / І. Смірнова. - С.70-71
Лушнікова, О. Гармонія школи та родини / О. Лушнікова. - С.72-73
Григор'єв, Д. Школа й батьки: соціальне партнерство / Д. Григор'єв, О. Кожурова. - С.74-75
Бурдакова, О. The environmental protection: Інтегрований урок з англійської мови та інформатики, 10-й кл. / О. Бурдакова, М. Москаленко. - С.76-79
Холявінська, М. Чи люблять учителі вчитись / М. Холявінська. - С.82
Габріель, О. Навчання...на власних помилках / О. Габріель, О. Іванова-Комарщук. - С.83-84
Крик, Л. Досягнення успіху: самоціль чи результат? / Л. Крик. - С.85-86
Сокіл, О. Податковий кредит для фізичних осіб / О. Сокіл. - С.87-88
Квітка, Д. Краще побачити. І не один раз... / Д. Квітка. - С.89-90
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
5.

   Журнал

Відкритий урок : Розробки, технології, досвід. Науково-методичний журнал. - Київ : Плеяди. - Выходит дважды в месяц
2009г. N 9
Зміст:
Інформаційно-аналітичні матеріали до підсумкової колегії Міністерства освіти і науки України 26 серпня 2009 року: Про підсумки розвитку загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти у 2008/09 навчальному році та завдання на 2009/10 навчальний рік. - С.6
Навчальна програма з фізичної культури для загальноосвітніх навчальних закладів, 5-9 класи. - С.6-7
Про затвердження Примірного положення Всеукраїнського конкурсу дитячого читання "Найкращий читач України - року": Наказ МОН України від 19 червня 2009 р. №542. - С.7
Бєлий, В. Україна: другий конструкт / В. Бєлий. - С.8-11
Ковальчук, В. Різноманіття технологій навчання - вимога часу / Інтерв'ю В. Ковальчука головному редактору педагогічного видавництва "Плеяди". - С.12-13
Крик, Л. Потреби учня з точки зору шкільної освіти / Л. Крик. - С.14-15
Іванова-Комарщук, О. Шкільні олімпіади: успіх учня чи школи? / О. Іванова-Комарщук. - С.16-17
Моє творче кредо. - С.18-19
Теорії в педагогіці. - С.22-25
Єжеленко, В. Теорія педагогічного методу / В. Єжеленко. - С.26
Васєкін, З. Інноваційні технології педагогічного проектування / З. Васєкін. - С.27-28
Ланько, О. Освіта у твоєму житті: Методична розробка виховної години до Всеукраїнського дня бібліотек / О. Ланько, О. Гавриленко. - С.29-35
Фундамент стосунків учителя з учнями. - С.36-37
Що таке психодрама?. - С.38-39
Креативна уява як мета навчання. - С.40-41
Корнієнко, О. On the farm. Domestic animals / О. Корнієнко. - С.42-43
Атабекова, О. Порівняння переспівів і перекладу / О. Атабекова. - С.44-45
Болдирєва, К. Функции и свойства денег / К. Болдирєва. - С.46-47
Дідик, О. Євро - 2012 / О. Дідик, Л. Петренко. - С.48-49
Бондаренко, Л. Морально-етичне виховання на уроках української мови / Л. Бондаренко. - С.50-51
Рекомендації для шкіл, які підключають до Інтернету. - С.52-56
Інформаційна карта конкурсу кращих учителів. - С.57-61
Радаєва, С. Один за всіх і всі за одного / С. Радаєва. - С.62-71
Большакова, О. Ваша дитина - неформал / О. Большакова. - С.72-73
Школа й родина. - С.74-75
Кучеренко, Л. Лібералізм проти тоталітаризму / Л. Кучеренко. - С.76-79
День учителя: Сценарій для вчителів. - С.80-81
Єфімова, С. Перцептивна функція спілкування / С. Єфімова. - С.82-83
Мельник, М. Не можна судити про інших по собі / М. Мельник. - С.84-85
Квітка, Д. І знову перше вересня... / Д. Квітка. - С.86-87
Сокіл, О. Допомога на дітей одиноким матерям / О. Сокіл. - С.88-89
Зінченко, В. Алергія: реалії та загадки / В. Зінченко. - С.90
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
6.

   Журнал

Відкритий урок : Розробки, технології, досвід. Науково-методичний журнал. - Київ : Плеяди. - Выходит дважды в месяц
2009г. N 12
Зміст:
Про організацію навчального процесу в 2009/10 навчальному році: Лист МОН України і науки України від 20 листопада 2009 р. №1/9-800. - С.7
Концепція державної цільової програми розвитку позашкільної освіти на період до 2014 року: Розпорядження Кабінету Міністрів України від 05.10.2009 р. №1260-р. - С.7
Філімонова, Н. Новий рік, Різдво, Водохреща / Н. Філімонова. - С.8-9
Амонашвили, Ш. А. Каждый ребенок несет личную миссию / Ш. А. Амонашвили. - С.10-12
Комарщук, О. Об'єктивна оцінка праці вчителів / О. Комарщук. - С.13-14
Асатрян, С. Школа сьогодні - бойовище...програють усі! / С. Асатрян. - С.15
Бєлий, В. Ново-"річки" шкільного майбуття / В. Бєлий. - С.16
Аверін, М. Соціально-психологічне підгрунтя самоорганізації особистості / М. Аверін. - С.20-21
Ткачук, О. Ще раз про інтеракцію / О. Ткачук. - С.22-25
Гейко, В. Метод проектів: від теорії до практики / В. Гейко. - С.26-31
Практика шкільного виховання. - С.32-35
Статеве виховання? А навіщо?. - С.36-37
Профілактика зловживання психоактивними речовинами. - С.38-39
Болдирева, К. Сквозь гендерные очки: Бинарный урок по правоведению и литературе / К. Болдирева. - С.40-43
Горобей, А. Критичне мислення при вивченні іноземних мов / А. Горобей. - С.44
Ланько, О. Інтерактивність на уроках і позакласних заходах / О. Ланько. - С.45-47
Распітіна, З. Навчальні проектні технології / З. Распітіна. - С.48
Серьоженко, І. Твій друг - кішка: Заняття за інтересами у групі подовженого дня / І. Серьоженко. - С.49-50
Шевчун, Н. Урок розвитку мовлення, природознавства та інформатики / Н. Шевчун, Н. Шуляк. - С.51-53
Хабарова, О. Супровід дітей зі шкільною дезадаптацією / О. Хабарова. - С.54-56
Хабарова, О. Роль дитини у шкільному житті / О. Хабарова, М. Андрійчук. - С.57-58
Паршина, В. Виховна система сільської школи / В. Паршина. - С.59
Капелюх, О. Розвиток учнівського самоврядування "Вітрила" / О. Капелюх. - С.60-61
Ольшевський, В. Збережемо книги / В. Ольшевський. - С.62-63
Акопян, С. Години спілкування з учнями 5-х класів / С. Акопян, Т. Акопян. - С.64-66
Залевська, А. Містер і місіс конгеніальність!: Шкільний конкурс з інформатики / А. Залевська. - С.67-68
Калюжна, М. Скажемо: "Дякую за мови без кордонів!" / М. Калюжна. - С.69-70
Лутай, Л. Я є рушниця, радістю набита, якою вистрілю на честь життя: Засідання літературного гуртка до 100-річчя з дня народження Богдана-Ігоря Антонича / Л. Лутай. - С.71-72
Тимошенко, В. Здібні й обдаровані діти в позашкільному закладі / В. Тимошенко. - С.73-75
Антинаркотична допомога при роботі з родиною. - С.76-77
Самофал, О. Програма самореалізації особистості / О. Самофал. - С.78-79
Самофал, О. Кохання - велика і страшна сила!: Комплексна система завдань за романом В. Гюго "Собор Паризької Богоматері" / О. Самофал. - С.80-81
Новорічні вчительські розваги. - С.82-83
Клименко, І. Чи прагне вчитель самовдосконалення / І. Клименко. - С.84-85
Квітка, Д. Кто кого, або вчитель проти кризи / Д. Квітка. - С.86-87
Сокіл, О. Лікарняні та декретні: усе, що треба знати / О. Сокіл. - С.88-89
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
7.
    (Нет сведений об экземплярах)

   Журнал

Відкритий урок : Розробки, технології, досвід. Науково-методичний журнал. - Київ : Плеяди. - Выходит дважды в месяц
2010г. N 1
Зміст:
Про затвердження плану заходів щодо підвищення рівня патріотичного виховання учнівської та студентської молоді шляхом проведення на постійній основі тематичних екскурсій з відвідуванням об'єктів культурної спадщини: Розпорядження Кабінету Міністрів України від 08 грудня 2009 р. №1494-р. - С.6
Про обговорення проекту Типового положення про атестацію педагогічних працівників України: Лист МОН України від 16 грудня 2009 р. №1/9-883. - С.6
Про відзначення в Україні 1025-річчя хрещення Київської Русі: Лист МОН України від 07 грудня 2009 р. №1/9-855. - С.7
Щодо неухильного дотримання протиепідемічних заходів у навчальних закладах: Лист МОН України від 10 грудня 2009 р. №1/9-873. - С.7
Бєлий, В. Учителювати чи торгувати? / В. Бєлий. - С.8-9
Горбаньова, С. В. Освіта Полтави яскрава та багатогранна: Інтерв'ю начальника управління освіти Полтавської міської ради голов. ред. пед. вид-ва "Плеяди" / С. В. Горбаньова. - С.10-11
Іванова-Комарщук, О. Предметні тижні у школі / О. Іванова-Комарщук. - С.12-13
Крик, Л. Переповнені класи, або "строки" навчання / Л. Крик. - С.14-15
Хто платить, той і... : (Подорожчання шкільної освіти в Україні). - С.16
Ворон, М. Чи рухається українська освіта вперед? / М. Ворон, В. Ковальчук. - С.17
Аверін, М. Виникнення основ теорії самоорганізації / М. Аверін. - С.20-21
Нич, С. Як використати проектну технологію / С. Нич. - С.22-24
Кучерявий, В. Маленькі історії про великі істини: Історико-пізнавальний проект "Величні українці" передбачав підготовку учнів 5-8-х класів протягом двох місяців / В. Кучерявий, О. Кучерява. - С.25-28
Онищенко, О. Школа творчості в початковій ланці / О. Онищенко. - С.29-30
Білецька, Н. Мой ласковый и нежный зверь: Сегодня мы поговорим о наших домашних любимцах - собаках и кошках / Н. Білецька, О. Петрова. - С.31-34
Каменєва, Л. Розвиток творчих здібностей учнів / Л. Каменєва. - С.35-39
Психологічні уроки як форма розвивальної роботи. - С.40-41
Решетько, Т. Система роботи вчителя - основа творчої педагогічної діяльності / Т. Решетько. - С.42-44
Гончарова, І. Розвиток креативних здібностей / І. Гончарова. - С.45-46
Рябуха, А. Дидактична гра в успішності учнів / А. Рябуха. - С.47-50
Вальчак, Г. Конспекти уроків української мови / Г. Вальчак. - С.51-53
Федоров, С. Права та свободи: Урок / С. Федоров. - С.54-56
Новіков, Ю. А ми робимо так: Роздавальний матеріал для уроків на тему "Солі" / Ю. Новіков, П. Крупник. - С.57-58
Гавенко, Н. Материки южного полушария: Интеллектуальная игра для учащихся 7-х классов "Что? Где? Когда?" / Н. Гавенко. - С.59-63
Болдирєва, К. Урок-тренінг "Бізнес-ідеї" / К. Болдирєва. - С.64-65
Левітова, (Головіна) О. Портфоліо освітнього проекту / (Головіна) О. Левітова. - С.66-67
Здор, О. Конкурс "Учитель року" / О. Здор. - С.68-70
Бромот, Т. Я люблю географію: Гра для учнів 6-7-х класів / Т. Бромот. - С.71-73
Русецька, Т. Поспішай творити добро: Година спілкування у формі етичного діалогу, 6-й клас / Т. Русецька. - С.74-76
Взаємодія школи й батьків у громадсько-активній школі. - С.77-78
Денисенко, С. Всьому початок є любов: Як написати твір-роздум на морально-етичну тему / С. Денисенко. - С.79-83
Єфімова, С. Формування особистості / С. Єфімова. - С.86-88
Сокіл, О. Притягнення до матеріальної відповідальності / О. Сокіл. - С.89
Квітка, Д. Як уберегтись від застудних захворювань / Д. Квітка. - С.90

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
8.

   Журнал

Відкритий урок : Розробки, технології, досвід. Науково-методичний журнал. - Київ : Плеяди. - Выходит дважды в месяц
2010г. N 3
Зміст:
Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2009/10 навчальному році: Лист МОН України від 1 лютого 2010 р. №1/9-50. - С.6
Про врахування середнього бала документа про повну загальну середню освіту: Лист МОН України від 8 лютого 2010 р. №1/9-67. - С.7
Щодо роз'яснення до постанови Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2009 року №1130: Лист МОН України від 15 лютого 2010 №1/9-80; Лист Міністерства праці та соціальної політики України від 17 лютого 2010 №1632/0/14-10/13. - С.7
Триліс, О. Від одного до дванадцяти - ціна людини / О. Триліс. - С.8-9
Іванова-Комарщук, О. Оцінка в табелі й батьківська оцінка / О. Іванова-Комарщук. - С.10-11
Крик, Л. Віддзеркалення карантину: Карантин у школі - це один із способів уникнути розповсюдження інфекції серед дітей / Л. Крик. - С.12-13
Клименко, І. ЗНО-2010: особливості, переваги, недоліки / І. Клименко. - С.14-15
Саламаха, О. Проектні технології - порятунок вітчизняної освіти / О. Саламаха. - С.16
Аверін, М. Зміст методу самоорганізації особистості / М. Аверін. - С.20-21
Новік, Л. ТРВЗ та життєві компетентності школярів / Л. Новік. - С.22-25
Пищик, О. Інформаційно-комунікаційні технології та сучасний урок / О. Пищик. - С.26-30
Лавщук, В. Створення тестів у Visual Basic / В. Лавщук. - С.31-32
Шевченко, О. Творчі здібності учнів на уроках і в позаурочний час / О. Шевченко. - С.33-35
Гончарова, І. Класне керівництво як самореалізація вчителя / І. Гончарова. - С.36-38
Бєлий, В. Лицедейство: вариант общества будущего? / В. Бєлий. - С.39-40
Тимофієва, І. Гендерні стереотипи: Психологічне заняття для старшокласників / І. Тимофієва. - С.41
Мартинюк, Н. Творчі здібності через сучасні технології освіти / Н. Мартинюк. - С.43-44
Самсонова, Т. Уроки-практикуми з української мови / Т. Самсонова. - С.45
Зощенко, Т. Безпека вдома / Т. Зощенко, О. Мартиненко. - С.46-47
Семенюк, С. Формування навичок швидкого читання / С. Семенюк. - С.48-51
Пересунько, Т. Сенкан на уроках української / Т. Пересунько. - С.52-53
Шурховецька, О. Ігрові завдання та інтерактивні технології / О. Шурховецька. - С.54-56
Дроник, Я. Золота пропорція. Золотий перетин: Навчальний проект з математики за програмою "Intel: навчання для майбутнього" / Я. Дроник. - С.57-59
Левчук, М. "Кухня" вчителя фізики, або дещо з досвіду роботи / М. Левчук. - С.60-61
Моїсєєва, І. Взаємопов'язане вивчення зарубіжної літератури та іноземної мови / І. Моїсєєва, С. Шипіло. - С.62-65
Святченко, І. Моніторинг професійної компетентності педагога / І. Святченко. - С.66-70
Бондар, Н. Здоров'язбереження у школі / Н. Бондар, І. Черкащенко. - С.71-73
Лушнікова, О. Батьківські збори: Форми аналізу, осмислення на основі даних педагогічної науки, досвід / О. Лушнікова. - С.74-75
Вовчук, І. Я - педагог! / І. Вовчук. - С.83
Сохіна, Р. Професія і характер / Р. Сохіна. - С.84-85
Сокіл, О. Спадкування / О. Сокіл. - С.88-89
Лактіонова, Р. Замітка в газету: Урок / Р. Лактіонова. - С.42
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
9.

   Журнал

Відкритий урок : Розробки, технології, досвід. Науково-методичний журнал. - Київ : Плеяди. - Выходит дважды в месяц
2010г. N 4
Зміст:
Про доповнення до листа МОН від 01.02.2010 №1/9-50 "Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2009/10 навчальному році": Лист МОН України від 03 березня 2010 р. №1/9-135. - С.6-7
Відкритий урок для управлінців: Інтерв'ю І.Г. Осадчого, педагога-новатора, канд. пед. наук, начальника відділу освіти Ставищенської райдержадміністрації Київ. обл. голов. ред. журналу "Відкритий урок". - С.9-11
Клименко, І. Яка вона - сучасна школа? / І. Клименко. - С.12-13
Ковальчук, В. Мистецтво управління іншими / В. Ковальчук. - С.14-15
Селівакіна, С. Чи виховує сучасна школа? / С. Селівакіна. - С.16
Селівакіна, С. З яким почуттям учитель іде на урок? / С. Селівакіна, Р. Сохіна. - С.17
Аверін, М. Педагогічне управління самоорганізацією особистості учня / М. Аверін. - С.20-25
Шипілова, І. Комп'ютерні технології на уроках математики / І. Шипілова. - С.26-30
Новік, Л. Основний інструмент ТРВЗ / Л. Новік. - С.31-34
Рожков, М. Стратегія й тактика виховання / М. Рожков. - С.35-36
Совенко, Л. Психологічна служба в оздоровчому таборі / Л. Совенко, І. Гаязова. - С.37-38
Кудина, Ж. Психологическое сопровождение профильного обучения / Ж. Кудина. - С.39-40
Губко, Ю. Методичне забеспечення психологічного кабінету / Ю. Губко. - С.41-42
Тімінська, Т. Історія розвитку ЕОМ / Т. Тімінська. - С.43-47
Каменєва, Л. План самовдосконалення вчителя / Л. Каменєва. - С.48-49
Кузнецова, С. Литературно-педагогический комментарий урока / С. Кузнецова. - С.50-53
Гавриш, М. Творчість на кожному уроці / М. Гавриш. - С.54-58
Методи інноваційного навчання. - С.59
Шевченко, О. Проблеми методики викладання літератури / О. Шевченко. - С.60-63
Глєбов, В. Моніторинг міжетнічної толерантності / В. Глєбов, О. Родіонова, Л. Прохорова. - С.64-66
Гайдай, Г. Яка ціна життя? / Г. Гайдай. - С.67-68
Сауляк, А. Пасха / А. Сауляк. - С.69-73
Ворса, Л. Мати - берегиня родини / Л. Ворса. - С.74-75
Вовчук, І. Учитель, пізнай себе / І. Вовчук. - С.83-84
Ковальчук, В. Керівник і підлеглий: подолання типових проблем / В. Ковальчук. - С.85-87
Сокіл, О. Особливості застосування податкової соціальної пільги / О. Сокіл. - С.88-89
Квітка, Д. Психологічне здоров'я вчителя / Д. Квітка. - С.90
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
10.

   Журнал

Відкритий урок : Розробки, технології, досвід. Науково-методичний журнал. - Київ : Плеяди. - Выходит дважды в месяц
2010г. N 5
Зміст:
Про затвердження Програми щодо зменшення споживання енергоресурсів навчальними закладами та установами освіти на 2010-1014 рр.: Наказ МОН України від 26 лютого 2010 р. №117. - С.6
Про виконання законодавчих вимог у зв'язку із прийняттям Закону України від 21 січня 2010 року №1824 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо обмеження споживання і продажу пива та слабоалкогольних напоїв": Наказ МОН України від 29 березня 2010 р. №255. - С.6
Про новий склад колегії Міністерства освіти і науки України: Наказ МОН України від 14 квітня 2010 року №319. - С.7
Семко, І. Робота в нових умовах? / І. Семко. - С.8-9
Ковальчук, В. Розуміння, пошуки істини й моральна відповідальність / В. Ковальчук. - С.10-11
Вовчук, І. Профкомпетентність в інноваційній школі / І. Вовчук. - С.12-15
Самсонов, О. Сучасна середня школа / О. Самсонов. - С.16
Аверін, В. Педагогічне управління самоорганізацією особистості учня / В. Аверін. - С.20-21
Лебедєва, О. Експресіоністичні мотиви у творчості О. Довженка / О. Лебедєва. - С.22-23
Новік, Л. Тема з ТРВЗ "Емпатія" / Л. Новік. - С.24-25
Практика шкільного виховання. - С.26-29
Якуніна, Є. Моделі самоврядування: Сценарій психологічного тренінгу для учнів / Є. Якуніна. - С.30-33
Генсюровська, Л. Реклама продовольчої продукції: Конспект уроку трудового навчання у 2-у класі / Л. Генсюровська. - С.34-35
Палєнко, С. Дослідницька робота із правознавства / С. Палєнко. - С.36-37
Гриньова, М. Шевченко й український космос: На основі поезії "Чи не покинуть нам, небого..." / М. Гриньова. - С.38-42
Ковальова, В. Інтегрований урок-казка: Урок математики та курсу "Я і Україна" в 1-у класі / В. Ковальова. - С.43-45
Жигло, И. Дороги, которые мы выбираем: Интегрированный урок внеклассного чтения по новелле О' Генри, 7-й кл. / И. Жигло, О. Чужова. - С.46-48
Іванюк, В. Критичне мислення - не критика недоліків / В. Іванюк. - С.49-55
Іванюк, В. Красиві слова і красиве діло: Технологічний урок критичного мислення / В. Іванюк. - С.56-59
Погорєлова, Л. Гра. Гра? Гра! / Л. Погорєлова. - С.60-63
Каушан, І. Робота вихователя з колективом класу: Сценарій ділової гри для педагогів "Засідання методичного об'єднання" / І. Каушан. - С.64-66
Кащенко, І. Хай сонцю та квітам всміхаються діти: Сценарій першого дня роботи пришкільного табору / І. Кащенко. - С.67-70
Спірке, О. Зелені свята: Позакласний захід для учнів 4-6-х класів / О. Спірке, А. Цвик. - С.71-72
Моя дитина курить...: Заняття. - С.73-75
Форум педагогічних ідей. Роботи учасників форуму. Травень 2010. - С.78-82
Іванова, О. "Учитель" звучить гордо? / О. Іванова. - С.83-84
Іванова-Комарщук, О. Особистість учителя очима дітей / О. Іванова-Комарщук. - С.85-86
Скоропадська, С. Чи важко бути вчителем хімії?: Вірш / С. Скоропадська. - С.87
Сокіл, О. Допомога з тимчасової непрацездатності / О. Сокіл. - С.88-89
Квітка, Д. Дієти: за і проти / Д. Квітка. - С.90
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-28 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей