Поисковый запрос: <.>II=О1/2014/7<.> |
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10 |
>1.  |
Туров, М. П. Основні напрямки оцінювання технічної обдарованості школярів [Текст] / М. П. Туров> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2014. - N 7. - С. 2-9
ББК 88.621-724
Рубрики: Обдарованість--технічна--учні
Кл.слова (ненормированные): технічна обдарованість -- теорія обдарованості -- розумова обдарованість -- розумовий пошук
Доп.точки доступа Стернберг, Р. \о нем\
Гільбух, Ю.З. (психолог ; 1928-2000) \о нем\
Моляко, В.О. \о нем\
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>2.  |
Вансен, Т. М. Разработка комплексных программ по развитию познавательных процессов у младших школьников [Текст] / Т. М. Вансен> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2014. - N 7. - С. 10-14
ББК 88.621.44
Рубрики: Психологія навчання--молодші школярі--пізнавальна діяльність
Кл.слова (ненормированные): пізнавальні процеси -- мотивація навчання Аннотация: Цель комплексной программы: создание положительной мотивации к учебной деятельности, преодоление неустойчивости внимания, непроизвольности процесса зрительного и слухового запоминания и развития мыслительной деятельности.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>3.  |
Мельник, А. О. Самостійне складання математичних задач учнями початкових класів [Текст] / А. О. Мельник> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2014. - N 7. - С. 15-24
ББК 74.262.21
Рубрики: Математика--викладання--початкова школа--задачі
Кл.слова (ненормированные): складання задач -- математичні задачі
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>4.  |
Лізун, О. В. Розвиток уяви і фантазії дітей дошкільного та молодшого шкільного віку [Текст] / О. В. Лізун, Ю. М. Мазур> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2014. - N 7. - С. 25-34
ББК 74.100.544.27
+ 88.621.3
Рубрики: Естетичне виховання--дошкільне--образотворче мистецтво--уява,
Психологія навчання--дошкільники--уява,
Образотворче мистецтво--викладання--уява
Кл.слова (ненормированные): розвиток уяви -- фантазія -- молодші школярі -- завдання з розвитку фантазії -- урок образотворчого мистецтва Аннотация: Сучасний урок має бути спрямований на спільну творчу діяльність вчителя та учнів. На кожному уроці, у кожному завданні дітям бажано давати можливість проявити свою фантазію, заохочувати відхід від шаблону, привнесення в кожну роботу власного бачення.
Доп.точки доступа Мазур, Ю.М.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>5.  |
Білоус, С. В. У світі казки чарівної [Текст] / С. В. Білоус> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2014. - N 7. - С. 35-45
ББК 74.102.413
Рубрики: Розвиток мовлення--дошкільний вік--казка,
Казка--дошкільне виховання--життєвий досвід
Кл.слова (ненормированные): моральне виховання казкою -- моральні уроки -- досвід дітей -- казка
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>6.  |
Янковська, Л. М. Модель психологічної лабораторії "успішний вчитель - успішний учень" [Текст] / Л. М. Янковська> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2014. - N 7. - С. 46-51
ББК 88.621-724
Рубрики: Психологічний супровід--обдарована дитина--дослідницька діяльність,
Обдаровані діти--дослідницька діяльність--успішність,
Шкільний психолог--робота--обдарована дитина
Кл.слова (ненормированные): учень-дослідник -- вчитель-науковець -- успішний учень -- успішний вчитель -- психологічна лабораторія Аннотация: Робота лабораторії спрямована на формування системи роботи обдарованого учня-дослідника та вчителя-науковця.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>7.  |
Горецька, О. В. Умови та шляхи оптимізації спілкування батьків із дітьми дошкільного віку [Текст] / О. В. Горецька> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2014. - N 7. - С. 52-55
ББК 88.623
Рубрики: Батьки--дошкільники--спілкування,
Спілкування--діти--дорослі,
Психолог--дошкільний заклад--робота--батьки
Кл.слова (ненормированные): батьківська компетентність -- просвітницька робота -- розвивальна робота з батьками -- оптимізація спілкування Аннотация: Мета розвивальної роботи - сприяти засвоєнню необхідної для оптимізації спілкування технології взаємодії з дітьми через усвідомлення власної позиції щодо дитини, стилю спілкування з нею; розвитку самосвідомості й самоаналізу для корекції стосунків із дітьми; процесу особистісного зростання, реалізації творчого потенціалу.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>8.  |
Калошин, В. Ф. Как мы используем в воспитании базисный закон мотивации? [Текст] / В. Ф. Калошин> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2014. - N 7. - С. 56-61
ББК 88.576.5
Рубрики: Сімейна психологія--діти--мотивація,
Сімейне виховання--діти--мотивація
Кл.слова (ненормированные): закон мотивації -- батьківська увага -- батьківська реакція -- дитячо-батьківські стосунки -- нагородження успіху -- результат виховання
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>9.  |
Гусакова, М. П. Зачем учить детей признавать и исправлять свои ошибки [Текст] / М. П. Гусакова> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2014. - N 7. - С. 61-63
ББК 88.576.5
Рубрики: Психологія виховання--діти--признання помилок,
Сімейна психологія--діти--виховання--признання помилок
Кл.слова (ненормированные): виправлення помилок
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>10.  |
Мельник, А. О. Різнотипові математичні завдання для учнів початкових класів [Текст] / А. О. Мельник> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2014. - N 7. - С. 64-66
ББК 74.262.21
Рубрики: Математика--викладання--задачі--різнотипові
Кл.слова (ненормированные): математичні завдання -- математичні задачі
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
|