Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
 Найдено в других БД:Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (10)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=О1/2014/7<.>
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
1.


    Туров, М. П.
    Основні напрямки оцінювання технічної обдарованості школярів [Текст] / М. П. Туров // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2014. - N 7. - С. 2-9
ББК 88.621-724

Рубрики: Обдарованість--технічна--учні
Кл.слова (ненормированные):
технічна обдарованість -- теорія обдарованості -- розумова обдарованість -- розумовий пошук
Доп.точки доступа
Стернберг, Р. \о нем\
Гільбух, Ю.З. (психолог ; 1928-2000) \о нем\
Моляко, В.О. \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.


    Вансен, Т. М.
    Разработка комплексных программ по развитию познавательных процессов у младших школьников [Текст] / Т. М. Вансен // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2014. - N 7. - С. 10-14
ББК 88.621.44

Рубрики: Психологія навчання--молодші школярі--пізнавальна діяльність
Кл.слова (ненормированные):
пізнавальні процеси -- мотивація навчання
Аннотация: Цель комплексной программы: создание положительной мотивации к учебной деятельности, преодоление неустойчивости внимания, непроизвольности процесса зрительного и слухового запоминания и развития мыслительной деятельности.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Мельник, А. О.
    Самостійне складання математичних задач учнями початкових класів [Текст] / А. О. Мельник // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2014. - N 7. - С. 15-24
ББК 74.262.21

Рубрики: Математика--викладання--початкова школа--задачі
Кл.слова (ненормированные):
складання задач -- математичні задачі

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Лізун, О. В.
    Розвиток уяви і фантазії дітей дошкільного та молодшого шкільного віку [Текст] / О. В. Лізун, Ю. М. Мазур // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2014. - N 7. - С. 25-34
ББК 74.100.544.27 + 88.621.3

Рубрики: Естетичне виховання--дошкільне--образотворче мистецтво--уява,  Психологія навчання--дошкільники--уява,  Образотворче мистецтво--викладання--уява
Кл.слова (ненормированные):
розвиток уяви -- фантазія -- молодші школярі -- завдання з розвитку фантазії -- урок образотворчого мистецтва
Аннотация: Сучасний урок має бути спрямований на спільну творчу діяльність вчителя та учнів. На кожному уроці, у кожному завданні дітям бажано давати можливість проявити свою фантазію, заохочувати відхід від шаблону, привнесення в кожну роботу власного бачення.
Доп.точки доступа
Мазур, Ю.М.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Білоус, С. В.
    У світі казки чарівної [Текст] / С. В. Білоус // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2014. - N 7. - С. 35-45
ББК 74.102.413

Рубрики: Розвиток мовлення--дошкільний вік--казка,  Казка--дошкільне виховання--життєвий досвід
Кл.слова (ненормированные):
моральне виховання казкою -- моральні уроки -- досвід дітей -- казка

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Янковська, Л. М.
    Модель психологічної лабораторії "успішний вчитель - успішний учень" [Текст] / Л. М. Янковська // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2014. - N 7. - С. 46-51
ББК 88.621-724

Рубрики: Психологічний супровід--обдарована дитина--дослідницька діяльність,  Обдаровані діти--дослідницька діяльність--успішність,  Шкільний психолог--робота--обдарована дитина
Кл.слова (ненормированные):
учень-дослідник -- вчитель-науковець -- успішний учень -- успішний вчитель -- психологічна лабораторія
Аннотация: Робота лабораторії спрямована на формування системи роботи обдарованого учня-дослідника та вчителя-науковця.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Горецька, О. В.
    Умови та шляхи оптимізації спілкування батьків із дітьми дошкільного віку [Текст] / О. В. Горецька // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2014. - N 7. - С. 52-55
ББК 88.623

Рубрики: Батьки--дошкільники--спілкування,  Спілкування--діти--дорослі,  Психолог--дошкільний заклад--робота--батьки
Кл.слова (ненормированные):
батьківська компетентність -- просвітницька робота -- розвивальна робота з батьками -- оптимізація спілкування
Аннотация: Мета розвивальної роботи - сприяти засвоєнню необхідної для оптимізації спілкування технології взаємодії з дітьми через усвідомлення власної позиції щодо дитини, стилю спілкування з нею; розвитку самосвідомості й самоаналізу для корекції стосунків із дітьми; процесу особистісного зростання, реалізації творчого потенціалу.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Калошин, В. Ф.
    Как мы используем в воспитании базисный закон мотивации? [Текст] / В. Ф. Калошин // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2014. - N 7. - С. 56-61
ББК 88.576.5

Рубрики: Сімейна психологія--діти--мотивація,  Сімейне виховання--діти--мотивація
Кл.слова (ненормированные):
закон мотивації -- батьківська увага -- батьківська реакція -- дитячо-батьківські стосунки -- нагородження успіху -- результат виховання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Гусакова, М. П.
    Зачем учить детей признавать и исправлять свои ошибки [Текст] / М. П. Гусакова // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2014. - N 7. - С. 61-63
ББК 88.576.5

Рубрики: Психологія виховання--діти--признання помилок,  Сімейна психологія--діти--виховання--признання помилок
Кл.слова (ненормированные):
виправлення помилок

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Мельник, А. О.
    Різнотипові математичні завдання для учнів початкових класів [Текст] / А. О. Мельник // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2014. - N 7. - С. 64-66
ББК 74.262.21

Рубрики: Математика--викладання--задачі--різнотипові
Кл.слова (ненормированные):
математичні завдання -- математичні задачі

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей