Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 508049 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Науково-педагогічної бібліотеки (143)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (5)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Педагогічні технології<.>)
Общее количество найденных документов : 149
Показаны документы с 1 по 20
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
74.58я73
С 44


    Скороходов, В. А.
    Менеджмент вищої школи [Текст] : навч. посібник для вузів / В.А. Скороходов. - Миколаїв : КСУ, 2003. - 355 с. - ISBN 966-96234-2-1 (в опр.) : 25.00 грн.
    Содержание:
Менеджмент як наука, система, процес . - С .11
Сутність менеджменту. Феномен керівництва . - С .12
Зміст та особливості управлінської діяльності . - С .53
Методика вивчення і основні методи оцінки якостей особистості керівника . - С .94
Теоретичні та організаційно-методичні основи менеджменту вищої школи . - С .117
Стан вищої освіти в Україні . - С .118
Завдання, структура та управління вищим навчальним закладом . - С .130
Керівник вищого навчального закладу - менеджер персоналу. Організаційно-етична культура керівника . - С .147
Науково-педагогічний колектив як головний суб'єкт управління у вищій школі . - С .159
Студенти: психолого-педагогічні проблеми адатації у вищому навчальному закладі . - С .176
Вдосконалення організації навчання та виховання у вищій школі . - С .221
Формування та вдосконалення педагогічної майстерності і культури викладача вищої школи . - С .222
Впровадження сучасних технологій навчання - головне спрямування модернізації освіти . - С .245
Організація технічного оснащення навчального процесу . - С .266
Організація самостійної роботи студентів і шляхи підвищення її ефективності . - С .283
Національно-патріотичне виховання студентів . - С .311
ГРНТИ
ББК 74.58я73 + 65.050.24я73

Рубрики: Менеджмент освіти,  Педагогічний менеджмент,  Миколаївщина,  Книги миколаївських видавництв,  Вища освіта,  Управління освітою,  Студенти,  Науково-педагогічний колектив,  Педагогічна майстерність,  Майстерність--педагогічна,  Технології--педагогічні,  Технології навчання,  Педагогічні технології,  Навчальний процес,  Патріотичне виховання студентів,  Національно-патріотичне виховання,  Виховання--патріотичне,  Виховання--національно-патріотичне,  Миколаївщина,  Книги миколаївських видавництв,  Бібліотека КСУ,  Удосконалення організації навчання,  Удосконалення організації виховання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.00я73
П36


    Підласий, І. П.
    Практична педагогіка або три технології [Текст] : Інтерактивний підручник для педагогів ринкової системи освіти / І.П. Підласий. - К. : Слово, 2004. - 615 с. - (в опр.) : 47.85 р.
ГРНТИ
ББК 74.00я73

Рубрики: навчальна література,  Педагогіка--практична,  Практична педагогіка,  Педагогічні технології

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.202.4
С91


   
    Сучасні шкільні технології [Текст] : научное издание. Ч. 1 / Сост. І. Рожнятовська. - 2-ге вид. - К. : Редакція загальнопедагогічних газет, 2005. - 111 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 966-8651-52-9 : 5.10 р.
ГРНТИ
ББК 74.202.4

Рубрики: Педагогіка,  Педагогічні технології,  Освітні технології,  Технології
Доп.точки доступа
Рожнятовська, І. \сост.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.20я73
Д50


    Дичківська, І. М.
    Інноваційні педагогічні технології [Текст] : Навч. посібник / І.М. Дичківська. - К. : Академвидав, 2004. - 352 с. - (Альма-матер). - ISBN 966-8226-17-8 (в опр.) : 17.60 р., 17.70 р.
ГРНТИ
ББК 74.20я73

Рубрики: Педагогіка,  Педагогічні технології,  Освітні технології,  Технології,  Педагогічні інновації,  Інновації,  навчальна література

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.20я73
П14


    Пальчевський, С. С.
    Сугестопедагогіка: новітні освітні технології [Текст] : Навч. посібник / С.С. Пальчевський. - К. : Академвидав, 2005. - 351 с. - 24.10 р.
ГРНТИ
ББК 74.20я73

Рубрики: Педагогіка,  Педагогічні технології,  Освітні технології,  Технології,  Сугестопедагогіка,  Сугестопедія,  навчальна література

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
Обкладинка
74.04(4Укр)
П23


    Пєхота, О. М.
    Особистісно орієнтоване навчання: підготовка вчителя [Текст] : Монографія / О.М. Пєхота, А.М. Старєва. - Миколаїв : Іліон, 2005. - 272 с. - ISBN 966-8146-51-4 : 25.00 р., 22.00 р.
Примечания об особенностях:
Номінація "Краще учбове видання і підручники" (2006)
Есть автограф: Экз. 174727 : Пєхота, Олена Миколаївна (мик. викладач, доктор педагогічних наук, професор, завідуюча кафедрою освітніх технологій МДУ ім. Сухомлинського)
ББК 74.04(4Укр)

Рубрики: Педагогічні технології,  Педагогічна освіта,  Вища освіта,  Професійна освіта,  Професійна підготовка,  Підготовка вчителя,  Професії--Вчитель,  Вчителі,  Особистісно орієнтоване навчання,  Навчання--особистісно-орієнтоване,  Колекція автографів

Доп.точки доступа
Старєва, А.М.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
74.200.55
І-20


    Іванова, В. Л.
    Дитячі центри естетичного виховання [Текст] : научно-популярная литература / В.Л. Іванова. - К. : ДАКККіМ, 2006. - 196 с. - ISBN 966-8683-30-7 : 15.00 р., 27.00 р.
    Содержание:
Естетичне виховання як соціально-культурне явище . - С. 9-35
Художньо-творча діяльність дітей як педагогічна проблема . - С. 36-61
Мистецтво і педагогічні технології естетичного виховання . - С. 62-94
Комплексне естетичне виховання дітей - пріоритетний напрямок діяльності Центрів естетичного виховання школярів . - С. 95-119
Організація ефективності діяльності дитячого Центру естетичного виховання . - С. 120-141
Результати експериментальної роботи з дітьми молодшого шкільного віку в Центрі естетичного виховання . - С. 167-180
ББК 74.200.55 + 74.200.58

Рубрики: Естетичне виховання,  Позакласна виховна робота,  Дитячі центри,  Центри естетичного виховання,  Позашкільні заклади,  Педагогічні технології,  Творчість,  Школи--музичні

Знайти подібні документи
/ URL: посилання на документ
8.
74.200.58
Д46


    Димитров, М. Ф.
    Табір починається з вожатого [Текст] : (навчально-методичний посібник) / М.Ф. Димитров, Л.Б. Копилова. - Миколаїв : Атол, 2005. - 86 с. - (Бібліотечна серія). - ISBN 966-8147-19-2 : 6.13 р.
ББК 74.200.58

Рубрики: Ігри--дозвіллеві,  Позакласна виховна робота,  Позашкільні заклади,  Педагогічні технології,  Книги миколаївських видавництв
Доп.точки доступа
Копилова, Л.Б.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
74.202.4
Н 73


   
    Нові технології навчання [Текст] : науково-методичний збірник : спеціальний випуск : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції "Модернізація вищої освіти України: історія, досвід, перспективи". 09-11 листопада 2004 р. / ред. В. О. Зайчук. - К. ; Миколаїв : Науково-методичний центр вищої освіти, 2005. - 222 с. - 3.00 грн.
    Содержание:
Гуржий, А. Н. Сучасний стан та проблеми вищої освіти в Україні / А. Н. Гуржий. - С .3-10.
Левківський, К. М. Модернізація вищої освіти України і Болонський процес / К. М. Левківський. - С .12-23.
Романовський, Г. Ф. Кредитно-модульна система: науково-методичний аспект та перспективи / Г. Ф. Романовський, О. М. Дубовий. - С .23-25.
Пєхота, О. М. Акмеологічні основи післядипломної освіти / О. М. Пєхота. - С .25-32.
Потай, І. Ю. Вплив кредитно-модульної системи організації навчального процесу на успішність студентів старших курсів / І. Ю. Потай, С. В. Драган. - С .33-36.
Жигуліна, С. І. Впровадження кредитно-модульної системи в процес викладення професійно-орієнтованих та вибіркових дисциплін / С. І. Жигуліна. - С .37-40.
Скороходов, В. А. Менеджмент в системі освіти - поєднання науки та мистецтва / В. А. Скороходов, І. М. Стариков. - С .40-44.
Долгальова, О. В. Удосконалення менеджмент-освіти в світі концепцій Болонського процесу / О. В. Долгальова. - С .44-48.
Дорофієнко, В. В. Проблеми та шляхи реформування ВНЗ України в контексті Болонського процесу / В. В. Дорофієнко, Н. С. Лєтніков. - С .48-51.
Ханстантинов, В. О. Деякі проблеми трансформації системи вищої освіти України в контексті Болонського процесу / В. О. Ханстантинов. - С .52-54.
Нагорний, М. О. Ступенева освіта: досвід та переваги / М. О. Нагорний, В. А. Скороходов, І. Ю. Биков. - С .54-57.
Васильєв, О. М. Удосконалення безперервної ступеневої військової освіти в умовах реформування Збройних сил України / О. М. Васильєв. - С .58-62.
Валецька, О. В. Проблема працевлаштування випускників ВНЗ та перспектива її рішення у зв’язку з переходом до Болонської системи / О. В. Валецька. - С .62-68.
Головченко, Г. А. Дидактичний інформаційний простір - найсучасніша педагогічна технологія підготовки бакалаврів з інформаційної діяльності / Г. А. Головченко. - С .70-77.
Скороходов, В. А. Новітні технології у викладенні курсу "Управління персоналом" / В. А. Скороходов. - С .78-81.
Рябенький, В. М. Програмні засоби тестування і самотестування студентів з технічних дисциплін / В. М. Рябенький, В. С. Буряк, Л. В. Солобуто. - С .81-84.
Мєщанінов, О. П. Методологія оцінки розвитку університетської освіти / О. П. Мєщанінов. - С .85-92.
Баріхашвілі, І. І. Особливості підготовки вчителя-філолога на сучасному етапі / І. І. Баріхашвілі. - С .93-97.
Демченко, Л. А. Психолого-педагогічна підготовка майбутніх учителів / Л. А. Демченко. - С .97-99.
Казанжи, І. В. Удосконалення професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до виховної роботи в контексті нової освітньої парадигми / І. В. Казанжи. - С .100-104.
Батьковець, Г. А. Вдосконалення професійної підготовки менеджерів на основі інтегративного підходу / Г. А. Батьковець, Н. О. Макухіна. - С .104-107.
Жирнов, М. В. Перспективи розвитку спеціальності "Інформаційні системи в менеджменті" в Південнослов’янському інституті КСУ / М. В. Жирнов. - С .108-111.
Старєва, А. М. Підготовка викладача вищої школи до роботи в особистісно орієнтованому освітньому середовищі / А. М. Старєва. - С .112-118.
Самойленко, О. М. Розвиток дистанційних технологій в Миколаївському державному університеті імені В.О.Сухомлинського / О. М. Самойленко. - С .118-121.
Кардаш, І. М. Значення спадщини О.О.Потебні у лінгводидактичній підготовці майбутніх учителів / І. М. Кардаш. - С .122-126.
Акопян, В. Г. Формування морально-етичних цінностей підприємців в трансформаційному суспільстві / В. Г. Акопян. - С .128-133.
Вашкевич, В. М. Соціальні, світоглядні та політичні функції історичної свідомості студентської молоді / В. М. Вашкевич. - С .134-139.
Сергієнко, Л. П. Психогенетика: сучасне уявлення про зміст і впровадження в навчальний процес підготовки психологів / Л. П. Сергієнко. - С .139-146.
Дмитрієва, Т. Формування особистості студентів ВНЗ у позанавчальній діяльності / Т. Дмитрієва, О. Г. Бідніченко. - С .146-150.
Щукін, Є. О. Психодіагностика професійної спрямованості студентів (за матеріалами соціально-психологічного дослідження) / Є. О. Щукін, І. Є. Чугуєва. - С .151-160.
Середа, І. В. Особливості самовиховання студентів гуманітарних факультетів університету / І. В. Середа. - С .161-165.
Яблонко, В. Я. Дослідження динаміки розвитку професійного спрямування особистості студентів-психологів / В. Я. Яблонко. - С .165-171.
Руда, Н. Л. Врахування мотиваційних теорій як основа ефективного навчання / Н. Л. Руда. - С .171-176.
Хозраткулова, І. А. Рефлексивна готовність студентів-психологів до навчання / І. А. Хозраткулова. - С .177-181.
Хозраткулова, І. А. Фактор насилля у сімейному виховання як соціальна проблема / І. А. Хозраткулова. - С .181-188.
Соболєв, В. Г. Формування шлюбно-сімейних уявлень у молоді в системі вищої освіти / В. Г. Соболєв, Т. Ю. Романюк. - С .188-192.
Тазарачева, Г. М. Проблеми ранньої соціальної реабілітації дітей-інвалідів в Україні / Г. М. Тазарачева. - С .193-198.
Гарбар, Г. А. Дослідження проблеми самостійної підготовки студентів: теорія питання / Г. А. Гарбар. - С .199-206.
Самсонова, С. В. Дослідження ціннісних орієнтацій працівників митниці / С. В. Самсонова. - С .206-218.
ГРНТИ
ББК 74.202.4

Рубрики: Освітні технології,  Технології--освітні,  Вища освіта,  Реформи--освітні,  Освітні реформи,  Реформування освіти,  Болонський процес,  Післядипломна освіта,  Освітній менеджмент,  Менеджмент освіти,  Ступенева освіта,  Працевлаштування--молоді,  Педагогічні технології,  Технології--педагогічні,  Вчителі,  Освіта--в Миколаєві,  Студенти,  Психогенетика,  Самовиховання,  Сімейне виховання,  Виховання--сімейне,  Насильство у сім'ї,  Шлюбно-сімейні відносини,  Соціальна реабілітація--дітей-інвалідів,  Реабілітація--дітей-інвалідів,  Діти-інваліди,  Ціннісні орієнтації,  Миколаївщина,  Книги миколаївських видавництв
Доп.точки доступа
Зайчук, В.О. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
74.00я73
Н 34


   
    Науковий вісник Миколаївського державного університету [Текст] : Збірник наукових праць. Вип.12. Педагогічні науки. Т.3 / ред.: В. Д. Будак, В. П. Андрущенко, І. Д. Бех. - Миколаїв : МДУ, 2006. - 262 с. - 5.00 грн.
    Содержание:
Пєхота, О. М. Еволюція поняття "педагогічна технологія" / О. М. Пєхота. - С.8-10
Іванов, В. Ф. Освіта третього тисячоліття як процес / В. Ф. Іванов. - С.18-23
Форостян, А. Ф. Мистецькі товариства Півдня України (ІІ половина ХІХ ст.), їх освітня та виховна роль / А. Ф. Форостян. - С.69-73
ГРНТИ
ББК 74.00я73

Рубрики: Педагогічні технології,  Освіта,  Естетичне виховання,  Музичне виховання,  Національна ідея,  Товариства і об'єднання--на Миколаївщині,  Дозвілля молоді,  Дозвілля студентів,  Викладання мистецьких дисциплін,  бакалаврат,  хорове мистецтво,  мистецькі дисципліни,  дизайнерська освіта,  Театр--шкільний,  Вчитель музики,  Педагогіка мистецтва,  Книги миколаївських видавництв
Доп.точки доступа
Будак, В.Д. \ред.\
Андрущенко, В.П. \ред.\
Бех, І.Д. \ред.\


Знайти подібні документи
/ URL: посилання на документ
11.
74.204я73
П 31


    Пєхота, О. М.
    Індивідуальність учителя: теорія і практика [Текст] : навчальний посібник для вузів / О. М. Пєхота. - Миколаїв : Іліон, 2011. - 272 с. - (Педагогічна освіта - XXI). - ISBN 978-617-534-060-8 (в опр.) : 20.00 грн.
Примечания об особенностях:
Номінація "Краще учбове видання та підручники" (2011)
    Содержание:
Педагогіка і психологія становлення індивідуальності вчителя . - С .13-35
Гуманістичний підхід у підготовці вчителя . - С .36-51
Теоретична модель індивідуальності вчителя . - С .52-66
Індивідний компонент індивідуальності вчителя . - С .67-103
Особистісний компонент індивідуальності вчителя . - С .104-183
Суб'єктивний компонент індивідуальності вчителя . - С .184-223
Професійний автопортрет учителя . - С .224-250
ББК 74.204я73

Рубрики: Вчитель,  Підготовка вчителя,  "Я-концепція" вчителя,  Особистість викладача,  Особистість вчителя,  Професійна спрямованність--вчителів,  Самореалізація вчителя,  Самосвідомість вчителя,  Педагогічні технології,  Психологія вчителя,  Книги миколаївських видавництв
Кл.слова (ненормированные):
індивид -- особистість -- суб'єкт -- емпатія -- акцентуація -- асертивність
Аннотация: Посібник містить практичні завдання, тести, методики

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.
74.04(4Укр)
П23


    Пєхота, О. М.
    Особистісно орієнтоване навчання: підготовка вчителя [Текст] : Монографія / О.М. Пєхота, А.М. Старєва. - Миколаїв : Іліон, 2006. - 272 с. - ISBN 966-8146-51-4 (в опр.) : 20.00 грн.
Есть автограф: Экз. 181934 : Пєхота, Олена Миколаївна (мик. викладач, доктор педагогічних наук, професор, завідуюча кафедрою освітніх технологій МДУ ім. Сухомлинського)
ББК 74.04(4Укр)

Рубрики: Педагогічні технології,  Педагогічна освіта,  Вища освіта,  Професійна освіта,  Професійна підготовка,  Підготовка вчителя,  Професії--Вчитель,  Вчителі,  Особистісно орієнтоване навчання,  Навчання--особистісно-орієнтоване,  Колекція автографів
Доп.точки доступа
Старєва, А.М.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.
74.04(4Укр)я5
Н34


   
    Науковий вісник Миколаївського державного університету [Текст] : Збірник наукових праць. Вип.15. Педагогічні науки(збірник наукових праць) / ред. В. Д. Будак, О. Я. Савченко, О. В. Сухомлинська. - Миколаїв : МДУ, 2007. - 284 с. - 5.00 грн.
ГРНТИ
ББК 74.04(4Укр)я5

Рубрики: Педагогічні технології,  Освіта,  Професійна підготовка педагогів,  Фізичне виховання,  Виховні технології--у ВНЗ,  Інновації--педагогічні,  Рольові ігри,  Тестовий контроль знань,  Кредитно-модульна система--педагогіка,  Книги миколаївських видавництв,  Інтерактивні технології--педагогіка,  Педагогіка--історія,  Духовний спів
Доп.точки доступа
Будак, В.Д. \ред.\
Пєхота, О.М. \ред.\
Савченко, О.Я. \ред.\
Сухомлинська, О.В. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.
74.200.55я73
Ф 32


    Федій, О. А.
    Естетотерапія [Текст] : навч. посібник для вузів / О. А. Федій. - К. : ЦУЛ, 2007. - 256 с. - Библиогр.: с. 248-256. - ISBN 978-966-364-499-8 : 26.00 грн.
ГРНТИ
ББК 74.200.55я73 + 87.8я73 + 88.8я73

Рубрики: Естетотерапія,  Естетичне виховання,  Виховання--естетичне,  Естетизація педагогічного процесу,  Педагогічний процес,  Казкотерапія,  Терапія--мистецькими засобами,  Музикотерапія,  Дефектологія,  Арттерапія,  Ігрова терапія,  Терапія--ігрова,  Пісочна терапія,  Хореотерапія,  Формокорекційна ритмопластика,  Психотерапія--православна,  Логотерапія,  Гештальттерапія,  Хобі-терапія,  Пісенна терапія,  Терапія--пісенна,  Терапія--музична,  терапія--казкова,  Бібліотерапія,  Терапія--кольором,  Натурпсихотерапія,  Логопедія,  Літотерапія,  Анімалотерапія,  Ароматерапія,  Кінезітерапія,  Маматерапія,  Сміхотерапія,  Педагогічні технології,  Технології--педагогічні,  Психолого-педагогічні технології,  Технології--психолого-педагогічні,  Стреси--дитячі,  навчальна література
Кл.слова (ненормированные):
петтерапія -- дельфінотерапія -- гелотологія

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.
88.8
Р 69


    Романовська, Д. Д.
    Технології роботи з батьками [Текст] / Д. Д. Романовська. - К. : Главник, 2007. - 128 с. - (Бібліотечка соціального працівника). - 14.52 грн.
ББК 88.8 + 65.27 + 74.66

Рубрики: Педагогічні технології,  Технології--педагогічні,  Дитяча психологія,  Психологія--дитяча,  Виховання,  Виховання батьків,  Батьки,  Соціальна робота--з сім'єю

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.
88.8
Ш 66


    Шкловцова, Л.
    Технології роботи з підлітками [Текст] / Л. Шкловцова. - К. : Главник, 2007. - 112 с. - (Бібліотечка соціального працівника). - 14.52 грн.
ББК 88.8 + 65.27 + 74.200

Рубрики: Педагогічні технології,  Технології--педагогічні,  Дитяча психологія,  Психологія--дитяча,  Виховання,  Виховання підлітків,  Підлітки,  Соціальна робота--з молоддю

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.
74.20я73
Д17


    Даниленко, М. В.
    Педагогічні задачі [Текст] : Навч. посібник для вузів / М. В. Даниленко, Л. І. Даниленко. - К. : Вища школа, 1991. - 197 с. - 1.66 крб.
ГРНТИ
ББК 74.20я73

Рубрики: Педагогіка,  Педагогічні технології,  Освітні технології,  Технології--освітні,  навчальна література
Доп.точки доступа
Даниленко, Л.І.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.
88.4я73
П 24


   
    Педагогічна психологія [Текст] : підручник / М. Б. Євтух [та ін.]. - К. : Кондор, 2015. - 420 с. - (Вчитися. Міркувати. Співпрацювати). - ISBN 978-966-2781-78-6 (в опр.) : 280.00 грн.
    Содержание:
Педагогічна психологія в професійній підготовці . - С .7
Психологічні закономірності і механізми освітньої діяльності . - С .14
Місце педагогічної психології як міждисциплінарної галузі . - С .14
Становлення і сучасний стан педагогічної психології . - С .18
Етапи становлення педагогічної психології . - С .21
Педагогічна психологія як наука . - С .24
Предмет, завдання, структура педагогічної психології . - С .24
Методи дослідження в педагогічній психології . - С .31
Психолого-педагогічні основи професійної підготовки фахівців . - С .44
Предмет, завдання, історія розвитку психології професійної освіти . - С .44
Професійне самовизначення і класифікація професій . - С .49
Теорії професійного розвитку особистості . - С .52
Психолого-педагогічні основи освітньої діяльності . - С .77
Освіта в сучасному світі . - С .78
Освітній процес як соціальна й діяльнісна система . - С .80
Теорії навчання. Концепція розвитку навчання Л. Виготського . - С .82
Особистісно-діяльнісний підхід до організації освітнього процесу . - С .94
Компетентнісний підхід до освітніх результатів. Загальні і специфічні компетентності . - С .98
Синергетична єдність педагогічної та навчальної діяльності в освітньому процесі . - С .100
Освітній процес як соціальна й діяльнісна система . - С .100
Освіта як багатоаспектний феномен . - С .102
Соціально-психологічні аспекти навчання і виховання . - С .106
Особистісно-орієнтований освітній процес . - С .114
Двостороння єдність научіння - учіння в освітньому процесі . - С .114
Розвиток пізнавальної сфери й інтелекту особистості . - С .121
Стратегії формування нових знань і здібностей . - С .127
Розвивальне навчання в освітніх процесах . - С .133
Суб'єкти освітнього процесу . - С .139
Психолого-педагогічні характеристики суб'єктів освітнього процесу . - С .139
Формування особистості залежно від типу провідної діяльності в концепціях розвитку особистості . - С .142
Психологічні та педагогічні проблеми навчальної діяльності . - С .158
Загальна характеристика навчальної діяльності . - С .160
Теоретичні основи навчальної діяльності . - С .160
Структура і предметний зміст навчальної діяльності . - С .164
Компонентний склад структурної організації навчальної діяльності . - С .170
Суб'єкти навчальної діяльності . - С .186
Вікова характеристика суб'єктів навчальної діяльності. Студент як суб'єкт навчальної діяльності . - С .186
Научуваність - найважливіша характеристика суб'єктів навчальної діяльності, її критерії та показники . - С .193
Загальна характеристика і системна організація навчальної мотивації . - С .203
Основні підходи до дослідження мотивації як психологічної категорії . - С .203
Психологічні та педагогічні чинники, що впливають на процес навчання . - С .215
Засвоєння - центральна ланка навчальної діяльності . - С .224
Загальна характеристика і структурна організація засвоєння . - С .224
Формування інтерактивних навичок в процесі засвоєння. Критерії сформованості навичок . - С .233
Самостійна робота - найвища форма навчальної діяльності . - С .238
Психологія педагогічної діяльності . - С .255
Методологічна структура педагогічної діяльності . - С .257
Загальна характеристика педагогічної діяльності . - С .257
Педагогічні функції і уміння . - С .267
Психологічна характеристика педагогів . - С .278
Індивідуально-особистісні особливості педагогів . - С .278
Стилі педагогічної діяльності . - С .285
Управління педагогічною діяльністю . - С .290
Професія педагога і педагогічні здібності . - С .290
Педагогічне проектування і педагогічні технології . - С .297
Алгоритм системного моделювання навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі . - С .307
Психологічні і дидактичні основи побудови інтегрованих навчальних курсів як критерій ефективності педагогічної діяльності . - С .309
Розроблення інтегрованого навчального курсу - основа вдосконалення навчально-виховного процесу у ВНЗ . - С .309
Психологічний аналіз навчального заняття в діяльності викладача . - С .314
Психологія навчально-педагогічного співробітництва та спілкування в освітньому процесі . - С .335
Навчально-педагогічна співпраця як сучасна тенденція в освіті . - С .337
Взаємодія як категорія, її основні характеристики . - С .337
Вплив співпраці на навчальну діяльність . - С .342
Спілкування в освітньому процесі . - С .349
Спілкування як форма взаємодії . - С .349
Педагогічне спілкування як форма взаємодії суб'єктів освітнього процесу . - С .355
Психологічний аналіз педагогічного спілкування . - С .364
Діалог і монолог у педагогічному спілкуванні . - С .372
Бар'єри у педагогічній взаємодії, спілкуванні й навчально-педагогічній діяльності . - С .376
Основні напрями утруднень у педагогічній взаємодії . - С .376
Синтонічна модель педагогічного спілкування в процесі навчально-педагогічної діяльності . - С .388
ГРНТИ
ББК 88.4я73

Рубрики: Педагогічна психологія,  Психологія--педагогічна,  Освітня діяльність,  Педагогічна психологія--історія,  Професійна освіта--психологія,  Професійне самовизначення,  Самовизначення--професійне,  Класифікація професій,  Професійний розвиток--особистості,  Розвиток--професійний,  Освітний процес,  Теорії навчання,  Концепції навчання,  Компетентнісна освіта,  Освіта--компетентнісна,  Навчальна діяльність--психологія,  Особистісно орієнтоване навчання,  Навчання--розвивальне,  Проблеми навчальної діяльності--психологічні,  Проблеми навчальної діяльності--педагогічні,  Мотивація навчання,  Самостійна робота--студентів,  Педагогічна діяльність--психологія,  Педагоги--психологічна характеристика,  Стилі педагогічної діяльності,  Професія--педагог,  Педагогічні здібності,  Здібності--педагогічні,  Педагогічне проектування,  Проєктування--педагогічне,  Педагогічні технології,  Технології--педагогічні,  Моделювання навчально-виховного процесу,  Інтегроване навчання,  Навчально-педагогічне співробітництво,  Педагогічне співробітництво,  Співробітництво --навчально-педагогічне,  Навчально-педагогічна співпраця,  Педагогічна співпраця,  Співпраця--навчально-педагогічна,  Педагогічне спілкування,  Спілкування--педагогічне
Доп.точки доступа
Євтух, М.Б.
Лузік, Е.В.
Ладогубець, Н.В.
Ільїна, Т.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.
74.04(4Укр)я5
Н 34


   
    Науковий вісник Миколаївського державного університету [Текст] : (збірник наукових праць). Вип. 23. Педагогічні науки. Т. 2 / ред. В. Д. Будак, О. М. Пєхота. - Миколаїв : МДУ, 2008. - 256 с. - 10.00 грн.
    Содержание:
Якименко, С. І. Інтегрований особистісно орієнтований підхід до навчально-виховного процесу в ДНЗ / С. І. Якименко. - С .8-16.
Приходько, М. В. До проблеми фундаменталізації професійної підготовки соціальних педагогів у вищих навчальних закладах Німеччини / М. В. Приходько, О. Федорова. - С .16-26
Авраменко, К. Б. Інноваційні підходи до контролю знань студентів у системі вищої педагогічної освіти / К. Б. Авраменко, Н. М. Педашевська. - С .27-32.
Недбаєвська, Л. С. Інтерактивні технології при вивченні електромагнітної індукції на уроках фізики / Л. С. Недбаєвська, С. С. Сущенко. - С .32-42.
Приходько, В. М. Моніторинг якості післядипломної педагогічної освіти: мета, функції, принципи та основні завдання / В. М. Приходько. - С .43-52.
Худякова, І. М. Використання віртуальних методичних посібників при підготовці геоінформатиків / І. М. Худякова. - С .52-60.
Олійник, Л. М. Інноваційний підхід до здійснення статевогго виховання дітей від народження до десяти років / Л. М. Олійник. - С .60-67.
Глузман, Н. А. Порівняльний аналіз підходів до розуміння компетентності та компетенції в професійній освіті / Н. А. Глузман. - С .67-79.
Білюк, О. Г. Співпраця викладачів і студентів - як форма морально-ціннісних стосунків / О. Г. Білюк. - С .79-86.
Прасол, Н. О. Використання інформаційних технологій в процесі викладання лінгвістичних дисциплін / Н. О. Прасол. - С .86-92.
Нікіфорова, Л. Б. Роль спецкурсу у формуванні емоційної культури майбутніх менеджерів / Л. Б. Нікіфорова. - С .92-99.
Сокуренко, О. О. Формування світорозуміння першокласників засобами особистісно орієнтованого підходу / О. О. Сокуренко. - С .100-107.
Полєвікова, О. Б. Роль методу проектів у формуванні інформаційної культури молодших школярів / О. Б. Полєвікова. - С .107-112.
Кисличенко, В. А. Умови сімейного виховання як детермінуючий фактор розвитку мовлення дитини / В. А. Кисличенко. - С .112-119
Лахнова, Л. І. Особистісно орієнтований підхід до культури формування здорового способу життя молодших школярів / Л. І. Лахнова. - С .119-129.
Шиян, Т. В. Формування світорозуміння першокласників засобами особистісно орієнтованого підходу / Т. В. Шиян. - С .100-107.
Підбуцька, Н. В. Проблема морального вибору особистості: теоретичний аспект / Н. В. Підбуцька. - С .136-142.
Гура, Т. В. Психолого-педагогічні умови формування системи духовних цінностей у студентів-електромашинобудівників НТУ "ХПІ" / Т. В. Гура. - С .143-149.
Середа, Н. В. Формування риторичної компетентності в педагогіці вищої школи / Н. В. Середа. - С .149-154.
Квасник, О. В. Педагогічні технології формування соціокультурної компетентності у майбутніх інженерів / О. В. Квасник. - С .154-160.
Кожевникова, Л. Кредитно-модульна система - європейський критерій оцінки знань самостійної роботи студентів з дисципліни "Фізичне виховання" / Л. Кожевникова, Н. І. Вертелецька. - С .160-164.
Мірошніченко, В. І. Використання презентаційних мультимедійних програм з природознавчих дисциплін у Миколаївському державному університеті / В. І. Мірошніченко. - С .165-169.
Чугуєва, І. Є. Головні елементи моделі професійної підготовки спеціалістів з комп'ютерних технологій / І. Є. Чугуєва. - С .170-175.
Куліш, О. О. Освітня діяльність земств Херсонської губернії у забезпеченні безперервності жіночої освіти (II половина XIX ст. - початок ХХ ст.) / О. О. Куліш. - С .176-186.
Соловйов, В. А. Змыст та структура педагогічної діяльності керівника музичного колективу / В. А. Соловйов. - С .188-194.
Макаренко, О. П. Традиційна музика народів Європи у фаховій підготовці майбутніх учителів художньої культури / О. П. Макаренко. - С .194-200.
Бєдакова, С. В. Празький період творчості Н.Нижанківського / С. В. Бєдакова. - С .200-208.
Левченко, Л. А. Вплив кантового мистецтва України на формування фахової підготовки вчителя музики / Л. А. Левченко, А. В. Левченко. - С .208-212.
Гмиря, С. С. Проблема актуалізації базових знань у процесі вивчення нового матеріалу / С. С. Гмиря. - С .213-220.
Щербак, І. В. Громадянська зрілість як складова готовності студентів до громадянського виховання молодших школярів / І. В. Щербак. - С .221-227.
Рускуліс, М. А. До проблеми комплексного розвитку музичних здібностей студента-піаніста / М. А. Рускуліс. - С .228-234.
Бєлов, С. С. Значення слухомоторного комплексу навичок для активізації практичної роботи викладача-інструменталіста / С. С. Бєлов. - С .234-240.
Ілечко, М. П. Проблеми інтерконтекстуальності у вивченні фортепіанної спадщини українських композиторів / М. П. Ілечко. - С .241-251.
ББК 74.04(4Укр)я5

Рубрики: Інновації--педагогічні,  Педагогічні інновації,  Освітні технології,  Соціальні педагоги,  Професійна підготовка соціальних педагогів,  Підготовка соціальних педагогів,  Контроль знань--студентів,  Післядипломна освіта,  Навчальні посібники--віртуальні,  Статеве виховання,  Виховання--статеве,  Інформаційні технології--в освіті,  Професійна підготовка менеджерів,  Підготовка менеджерів,  Менеджер,  Навчання молодших школярів,  Виховання школярів--молодших,  Навчання--особистісно-орієнтоване,  Інформаційна культура--молодших школярів,  Сімейне виховання,  Виховання--сімейне,  Розвиток мовлення,  Фізичне виховання--молодших школярів,  Виховання--фізичне,  Здоровий спосіб життя--школярів,  Моральне виховання,  Виховання--моральне,  Педагогічні технології,  Технології--педагогічні,  Соціокультурна компетенція,  Оцінка знань--студентів,  Оцінка знань--кредитно-модульна,  Музична освіта,  Освіта--музична,  Вчитель музики,  Вчитель художньої культури,  Професійна підготовка вчителів,  Підготовка вчителя,  Громадянське виховання--студентів,  виховання--громадянське,  Музичні здібності,  Здібності--музичні,  Викладання музики,  Методика викладання музики,  Миколаївщина--освіта,  Книги миколаївських видавництв

Доп.точки доступа
Будак, В.Д. \ред.\
Пєхота, О.М. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.
74.204я73
П 31


    Пєхота, О. М.
    Індивідуальність учителя: теорія і практика [Текст] : навч. посібник для вузов / О. М. Пєхота. - Видання друге, перероблене і доповнене. - Миколаїв : Іліон, 2009. - 270 с. - ISBN 978-611-534-006-4 (в пер.) : 25.00 грн.
Примечания об особенностях:
Номінація "Краще учбове видання та підручники" (2009)
ББК 74.204я73

Рубрики: Вчитель,  Педагогічна психологія,  Психологія вчителя,  Підготовка вчителя,  "Я-концепція" вчителя,  Самооцінка--вчителя,  Індивідуальність вчителя,  Педагогічні технології,  Професії--Вчитель,  навчальна література,  Книги миколаївських видавництв
Кл.слова (ненормированные):
АСЕРТИВНІСТЬ -- ЕМПАТІЯ -- АКЦЕПТАЦІЯ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей