Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 508049 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (8)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Психологія -- підліткова<.>)
Общее количество найденных документов : 49
Показаны документы с 1 по 20
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
1.
88.8
К 64


    Кон, И. С.
    Психология ранней юности [Текст] : Книга для учителя / И.С.Кон. - М. : Просвещение, 1989. - 255 с. - (Психологическая наука - школе). - ISBN 5-09-001053-6 (в пер.) : 0.95 грн.
ГРНТИ
ББК 88.8

Рубрики: Психологія--дитяча,  Дитяча психологія,  Психологія--підліткова,  підліткова психологія

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
88.8
П 64


    Потапов, С.
    Курс выживания для подростков [Текст] / С.Потапов, О.Вакса. - М. : АСТ-Пресс, 2001. - 335 с. - (Практическая психология). - ISBN 5-7805-0678-7 (в пер.) : 10.53 грн.
ГРНТИ
ББК 88.8

Рубрики: Дитяча психологія,  Психологія--дитяча,  підліткова психологія,  Психологія--підліткова,  Практична психологія,  Психологія--практична,  Підлітки
Доп.точки доступа
Вакса, О.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
87.717.7
П 64


    Потапов, С.
    Этикет для подростков, или искусство нравиться себе и другим [Текст] / С.Потапов, О.Вакса. - М. : Аст-Пресс книга, 2001. - 366 с. - (Практическая психология). - ISBN 5-7805-0367-2 (в пер.) : 10.38 грн.
ББК 87.717.7 + 88.5 + 88.8

Рубрики: Етикет--для дітей,  Дитячий етикет,  Практична психологія,  Психологія--практична,  Підлітки,  Дитяча психологія,  Психологія--дитяча,  підліткова психологія,  Психологія--підліткова
Доп.точки доступа
Вакса, О.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
613.81/.83(075)
М 17


    Максимова, Н. Ю.
    Психологическая профилактика алкоголизма и наркомании несовершеннолетних [Текст] : учеб. пособие / Н.Ю. Максимова. - Ростов-на-Дону : Феникс, 2000. - 383 с. - (Учебники "Феникса"). - ISBN 5-222-01113-5 (в пер.) : 18.00 грн.
УДК
ББК 51.1(2)5я7 + 88.8я7

Рубрики: Алкоголізм--дитячий,  Наркоманія--дитяча,  підліткова психологія,  Психологія--підліткова,  Підлітки,  навчальна література

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
88.8
Л 66


    Личко, А. Е.
    Типы акцентуаций характера и психопатий у подростков [Текст] / А.Е.Личко. - М. : Апрель-Пресс ; М. : ЭКСМО-Пресс, 1999. - 406 с. - (Психология. ХХ век). - (в пер.) : 15.00 грн.
ГРНТИ
ББК 88.8

Рубрики: Дитяча психологія,  Психологія--дитяча,  Психологія особистості--характер,  підліткова психологія,  Психологія--підліткова,  Психопатія

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
88.8я73
Е 63


    Еникеева, Д. Д.
    Пограничные состояния у детей и подростков: основы психиатрических знаний [Текст] : учеб. пособие для средних и высших педагогических заведений / Д. Д. Еникеева. - М. : Академия, 1998. - 304 с. - (Педагогическое образование). - (в пер.) : 7.40 грн.
ГРНТИ
ББК 88.8я73

Рубрики: Вікова психологія,  підліткова психологія,  Дитяча психологія,  Психологія--вікова,  Психологія--дитяча,  Психологія--підліткова,  Психіатрія,  навчальна література

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
88.8
К60


    Колесов, Д. В.
    Учителю о психологии и физиологии подростка [Текст] / Д. В. Колесов, И. Ф. Мягков. - М. : Просвещение, 1986. - 80 с. : ил. - (Психологическая наука - школе). - (в пер.) : 0.15 грн.
ББК 88.8

Рубрики: Вікова психологія,  підліткова психологія,  Підлітки,  Психологія--вікова,  Психологія--підліткова,  Фізіологія--вікова
Доп.точки доступа
Мягков, И.Ф.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
88.8
К64


    Кон, И. С.
    Психология старшеклассника [Текст] : Пособие для учителей / И. С. Кон. - М. : Просвещение, 1980. - 192 с. - 0.55 грн., 1.00 грн.
ББК 88.8

Рубрики: Вікова психологія,  підліткова психологія,  Підлітки,  Психологія--вікова,  Психологія--підліткова

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
88.8
М 65


    Миславский, Ю. А.
    Саморегуляция и активность личности в юношеском возрасте [Текст] / Ю. А. Миславский. - М. : Педагогика, 1991. - 152 с. : ил. - 00.90 р.
ГРНТИ
ББК 88.8

Рубрики: Психологія--дитяча,  Дитяча психологія,  Психологія--підліткова,  підліткова психологія,  Психологія дитини,  Психологія підлітків,  Психологія юнацького віку,  Саморегуляція--психічна ,  Активність людини,  Особистість

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
88.8я73
Р18


    Райс, Ф.
    Психология подросткового и юношеского возраста [Текст] : Учебное пособие / Ф. Райс. - 8-е междунар. изд. - [Б. м.] : Питер (СПБ,М.,Х.,Минск), 2000. - 656 с. : ил. - (Мастера психологии). - (в пер.) : Б. ц.
ББК 88.8я73

Рубрики: Психологія,  Психологія--вікова,  Психологія--підліткова,  Навчальна література

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.
88.8
А 37


    Айхорн, А.
    Трудный подросток [Текст] / А. Айхорн. - М. : Апрель-Пресс : ЭКСМО-ПРЕСС, 2001. - 304 с. - (Как стать психологом). - (в пер.) : 29.00 грн.
ГРНТИ
ББК 88.8

Рубрики: Дитяча психологія,  Психологія--дитяча,  Психологія підлітків,  Підлітки,  Психологія--підліткова

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.
88.8
П 44


   
    Подросток и депрессия. Межличностная психотерапия [Текст] : пер. с англ. / Л. Мафсон [и др.]. - М. : ЭКСМО, 2003. - 320 с. - (Как стать психологом). - (в пер.) : 29.00 грн.
ГРНТИ
ББК 88.8

Рубрики: Дитяча психологія,  Психологія--дитяча,  Психологія підлітків,  Підлітки,  Психологія--підліткова,  Депресія--підліткова,  Психотерапія
Доп.точки доступа
Мафсон, Л.
Моро, Д.
Вейссман, М.
Клерман, Д.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.
88.4я73
О-75


   
    Основи практичної психології [Текст] : підручник для вузів / В. Панок [та ін.]. - К. : Либідь, 1999. - 536 с. - ISBN 966-06-0066-6 : 17.00 грн., 16.90 грн.
    Содержание:
Етичний кодекс психолога / 504-509
Карта особистості дорослої людини / 510-521
Карта особистості старшокласника / 522-525
План роботи психолога початкової школи / 526
ГРНТИ
ББК 88.4я73

Рубрики: Психологія--практична,  Прикладна психологія,  Практична психологія,  Кризи--життєві,  Життєві кризи,  Психотерапія,  Психотерапевти,  Професії--психотерапевт,  навчальна література,  Психологічне консультування,  Консультування --психологічне,  Психологічна корекція,  Корекція--психологічна,  Реабілітація--психологічна,  Психологія і освіта,  Освіта і психологія,  Психологічна служба--в школі,  Психологічна служба--в вузах,  Психічне здоров'я--дітей,  Підготовка дитини до школи--психологічна,  Дитинство--дошкільне,  Дитяча психологія,  Психологічна реабілітація,  Психологія--дитяча,  підліткова психологія,  Психологія--підліткова,  Психологічна девіація,  Девіація--психологічна
Доп.точки доступа
Панок, В.
Титаренко, Т.М.
Чепелєва, Н.
Рибалка, В.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.
88.8
К 48


    Кле, М.
    Психология подростка: (Психологическое развитие) [Текст] / М. Кле ; пер. с фр. Е. П. Авдуевская. - М. : Педагогика, 1991. - 176 с. - 3.50 грн.
ГРНТИ
ББК 88.8

Рубрики: Дитяча психологія,  Психологія--дитяча,  підліткова психологія,  Психологія--підліткова,  Підлітки
Доп.точки доступа
Авдуевская, Е.П. \пер. с фр.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.
74.00я73
Б 55


    Бех, І. Д.
    Виховання особистості [Текст] : підручник для вузів / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2008. - 848 с. : іл. - ISBN 978-966-06-0490-2 (в опр.) : 135.20 грн.
    Содержание:
Особистісні цінності чк духовне надбання людини . - С .9-32.
Цінності: наукова сутність і орієнтири дослідження . - С .9-20.
Ціннісна система в розвитку особистості . - С .21-26.
Особистість у духовно-ціннісному контексті . - С .27-32.
Виховання в особистісному вимірі . - С .33-62.
Особистісно орієнтовне виховання - нова освітня філософія . - С .33-36.
Виховна позиція - розуміння дитини . - С .37-48.
Виховна позиція - визнання дитини . - С .49-51.
Виховна позиція - прийняття дитини . - С .52-62.
Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .63-120.
Загальні психологічні закономірності функціонування і розвитку особистості . - С .63-79.
Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .80-87.
Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .88-95.
Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .96-108.
Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .109-120.
Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .121-154.
Нукові засади створення особистісно орієнтовних виховних технологій . - С .121-127.
Принципи функціонування . - С .128-131.
Особливості та функціонування особистісно орієнтованих технологій у виховному процесі . - С .132-134.
Вихователь у контексті особистісно орієнтованої технології . - С .135-147.
Дитина в силовому полі особистісно орієнтованої виховної технології . - С .148-154.
Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних завдань . - С .155-204.
Категорія "ставлення" та образ "Я" особистості . - С .156-164.
Спілкування у розв'язанні соціально-морального завдання . - С .165-171.
Аргументація у розв'язанні соціально-морального завдання . - С .172-180.
Формування особистісних цінностей як складових образу "Я" вихованця у процесі розв'язання соціально-моральних завдань . - С .181-192.
Емоції в розв'язанні соціально-морального завдання . - С .193-204.
Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище . - С .212-249.
Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .212-220
Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .221-230
Два етапи розвитку педагогічної науки - дві експериментально-виховні стратегії . - С .231-241
Комунікативна природа особистості - стратегічний орієнтір її виховання . - С .250-268
Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .250-254
Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .255-268
Педагог в особистісно орієнтованому виховному процесі . - С .269-297
Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .269-275
Готовність педагога до інноваційної діяльності . - С .276-287
Комунікативна компетентність педагога в оптимізації виховного процесу . - С .288-297
Особистісно орієнтований виховний процес у траєкторії становлення й розвитку особистості . - С .298-389.
Сутність особистості у виховній перспективі . - С .298-305.
Виховні інваріанти в розвитку особистості . - С .306-355.
Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .356-366.
Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .367-372.
Виховання миролюбності у дітей . - С .373-380.
Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .381-389.
Міжособистістна взаємодія у процесі виховання . - С .390-404.
Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .390-397.
Дитина у виховному просторі міжособистісних стосунків . - С .398-404
Виховні акценти вищої школи . - С .405-425
Реалії виховання студентської молоді . - С .405-409.
Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .410-417.
Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .418-425
Методологія та організація дослідження процесу виховання . - С .426-484
Воля у вихованні й розвитку особистості . - С .489-604
Воля як особистісна онтологія . - С .489-518.
Психологічна природа вольової спонуки . - С .519-557.
Мовлення і вольовий розвиток особистості . - С .558-582
Генетичні перетворення мовлення . - С .558-560
Психологічні чинники дієвості мовленнєвого впливу . - С .576-582
Виовання на засадах довільності . - С .583-600.
Методологічний простір сучасного виховного процесу . - С .605-656.
Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні . - С .605-613.
Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості . - С .629-635.
Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості . - С .636-639
Почуття успіху у вихованні особистості . - С .640-649
Справедливість-несправедливість у міжособистісних стосунках . - С .650-656
Спадкові чинники розвитку особистості . - С .657-670
Спадкове й набуте як наукова проблема . - С .657-659
Природна емоційна основа виховання особистості . - С .660-666
Темперамент в особистісному розвитку людини . - С .667-670
Особистість у межах шкільного віку . - С .671-689
Контури правило відповідного виховання . - С .690-721.
Вихованець у контексті моральної культури людства . - С .691-695
Педагогічне регулювання виховної ситуації . - С .696-700
Оптимізація особистісно-розвивального відношення "дорослий-дитина" . - С .701-706
Майстерність педагога у виховній взаємодії . - С .707-713.
Таємниці виховання поступливої особистості . - С .714-721
Вчинок як духовна константа особистості . - С .722-793.
Психологія духовності Василя Сухомлинського: спроба методологічної рефлексії . - С .794-812.
Проблеми сучасного виховання: авторські інтерв'ю . - С .821-834
ГРНТИ
ББК 74.00я73

Рубрики: Виховання,  Цінності--особистісні,  Виховання--особистісно-орієнтоване,  Розвиток особистості,  Розвиток особистості--дошкільника,  Розвиток особистості--школяра,  Розвиток особистості--підлітка,  Психологія--дошкільна,  Дошкільна психологія,  Психологія--підліткова,  Підліткова психологія,  Психологія школярів,  Психологія юнацького віку,  Психологія підлітків,  Педагогічні технології--особистісно-орієнтовані,  Виховні технології--особистісно-орієнтновані,  Виховний процес,  Вихователь,  Гуманістична педагогіка,  Педагогіка--гуманістична,  Педагог,  Особистість,  Цінності--духовні,  Духовні цінності,  Миролюбність,  Виховання миролюбності,  Фізичне виховання,  Виховання--фізичне,  Виховання студентів,  Виховання--емоційне,  Емоційне виховання,  Експерименти--педагогічні,  Дослідження--педагогічні,  Педагогічні дослідження,  Воля (псих.),  Рефлексія вихованця,  Мовлення--психологія,  Мовленнєвий вплив,  Відповідальність (почуття),  Моральний розвиток,  Розвиток--моральний,  Виховання--інноваційне,  Інноваційне виховання,  Розвиток--розумовий,  Розумовий розвиток,  Темперамент,  Школярі--молодші,  Виховання у ВНЗ,  Виховання школярів--молодших,  Підлітки,  Виховання підлітків,  Виховання школярів,  Школярі,  Виховна ситуація,  Майстерність--педагогічна,  Педагогічна майстерність,  Вчинок (психол.),  Педагоги українські,  Видатні педагоги--українські,  Біографія педагогів--українських,  навчальна література
Кл.слова (ненормированные):
емоціокорекція -- іррадіація

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.
88.8
Н 20


    Найк, А.
    Практическая психология для девочек, или Как относится к себе и мальчикам [Текст] : пер. с англ. / А. Найк ; худож. В. Жеребцов. - М. : АСТ-Пресс, 2003. - 336 с. : ил. - (в пер.) :
ГРНТИ
ББК 88.8

Рубрики: Дитяча психологія,  Психологія--дитяча,  Підліткова психологія,  Психологія--підліткова,  Практична психологія--для дітей,  Психологія--практична
Доп.точки доступа
Жеребцов, В. \худож.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.
37.018.1:159.922.7
Б 88


    Бронсон, П.
    Батьки в шоці: новий погляд на виховання [Текст] / П. Бронсон, Е. Меррімен ; пер. укр. І. Семенюк. - Харків : Фабула, 2018. - 400 с. - ISBN 978-617-09-3855-8 (в опр.) : 193.20 грн., 150.00 грн.
    Содержание:
Чому наші інстинкти щодо дітей можуть бути такими помилковими? . - С .11
Зворотня дія похвали . - С .19
Втрачена година . - С .41
Чому білі батьки не говорять про расу? . - С .63
Чому діти обманюють? . - С .95
Пошук розумного життя в дитячому садку . - С .123
Ефект братів і сестер . - С .151
Наука підліткового бунту . - С .171
Чи можна навчити дитину самоконтролю? . - С .201
Коли дитина чудово ладнає з іншими? . - С .229
Чому Ханна розмовляє, а Аліса ні? . - С .253
Міф про суперможливості . - С .289
ГРНТИ
УДК
ББК 74.90

Рубрики: Сімейне виховання,  Виховання--сімейне,  Дитячі садки,  Обдаровані діти,  Діти--обдаровані,  Підліткова психологія,  Психологія--підліткова,  Підлітки,  Підлітки і батьки,  Батьки і підлітки,  Батьки і діти,  Діти і батьки,  Самоконтроль--дітей,  Література для батьків,  Український інститут книги
Аннотация: Як ви виховуєте свою дитину? Читаєте спеціальну літературу, слухаєтеся власних батьків, радитеся з сусідами? А може, поклада­єтесь на інтуїцію й життєвий досвід? А раптом вам скажуть, що всі звичні уявлення про виховання хибні? По Бронсон та Ешлі Меррімен написали саме про це — про стереотипні принципи виховання, що насправді не дають очікуваного ефекту. Вони говорять про похвалу, обман і складний підлітковий вік. А також про те, чи потрібно розмовляти з немовлятами і що робити, якщо під час сімейного обіду почалася сварка. Спираючись на численні дослідження, автори спробували відповісти на найпоширеніші питання та зосередитися на типових ситуаціях, з якими стикається більшість батьків.
Доп.точки доступа
Меррімен, Е.
Семенюк, І. \пер. укр.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.
88.8
П 18


    Пархомчук, Г. С.
    Спілкуватися с підлітком. Як? [Текст] : книга для розумних батьків : пер. з рос. / Г. С. Пархомчук. - Х. : Основа, 2009. - 208 с. : іл. - (Краща книга про дитину). - ISBN 978-611-00-0025-3 (в опр.) : 25.00 грн.
ГРНТИ
ББК 88.8

Рубрики: Дитяча психологія,  Психологія--дитяча,  Психологія--підліткова,  Виховання--батьків,  "Важкі" діти--підлітки,  Виховання підлітків--в сім'ї,  Проблемні підлітки,  Підлітки і секс,  Тести--психологічні--для підлітків

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.
88.3
К 56


    Кові, Ш.
    Сім звичок високоефективних підлітків [Текст] : путівник підлітка до успіху / Ш. Кові ; пер. з англ. Р. Паранько. - Львів : Видавництво Старого Лева, 2015. - 251 с. : іл. - (Измени себя - изменится мир). - ISBN 978-617-679-164-5 (в пер.) : 88.00 грн., 80.00 грн.
ГРНТИ
ББК 88.3

Рубрики: підліткова психологія,  Психологія--підліткова,  Успіх--життєвий,  Практична психологія,  Психологія--практична,  Звички,  Психологія особистості
Доп.точки доступа
Паранько, Р. \пер. з англ.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.
88.8
Ш 85


    Шрагіна, Л.
    Немовля - малеча - підліток. Мудрі формули виховання [Текст] / Л. Шрагіна. - Київ : Брайт Стар Паблішинг, 2016. - 160 с. - (Мамам-татам : серія кращих книжок для батьків). - ISBN 978-966-2665-92-5 : 50.00 грн.
ГРНТИ
ББК 88.8

Рубрики: Дитяча психологія,  Психологія--дитяча,  Підліткова психологія,  Психологія--підліткова,  Емоції дитини,  Розвиток емоцій--дитини,  Дитяча агресія,  Агресія--дитяча,  Адаптація першокласників до школи,  Дезадаптація,  Молодший шкільний вік,  Діти--молодші школярі,  Конфліктність--підліткова,  Підліткова конфліктність,  Виховання дітей,  Виховання молодших школярів,  Виховання підлітків
Аннотация: Виховання дітей – непросте завдання, і за помилки часто доводиться розплачуватися надто дорого. Щоби зрозуміти свою дитину, ви мусите навчитися розуміти її психологію, те, як вона мислить і що відчуває. А всі ж вони такі різні... Якою творчою формулою виховання скористатися, щоб із кожної непростої ситуації від народження і аж до підліткового віку знайти вихід, як не схибити й вибудувати гармонійні стосунки з вашою найріднішою малечею – саме про це і йдеться в цій книзі.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей