Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 508049 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (7)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Школярі<.>)
Общее количество найденных документов : 61
Показаны документы с 1 по 20
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
74.202
А62


    Амонашвили, Ш. А.
    Как живете, дети? [Текст] : Пособие для учителя / Ш.А. Амонашвили. - М. : Просвещение, 1986. - 176 с. - (в пер.) : 00.60 руб.
ГРНТИ
ББК 74.202

Рубрики: Діти,  Навчальний процес,  Методика навчання,  Учні,  Школярі,  Учнівські колективи
Аннотация: Автор книги, педагог-ученый, рассказывает о своем опыте работы с детьми, обучающимися с шестилетнего возраста. Рассказ о содержании, методах и приемах работы с учащимися 1, 2 классов приобщает читателя к педагогическим идеям автора.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
88.8
Н20


    Найк, А.
    Практическая психология для девочек, или Как относиться к себе и мальчикам [Текст] / А. Найк ; пер. с англ. Е. О. Карапузова ; худож. В. Жеребцов. - М. : АСТ-ПРЕСС , 1999. - 336 с. : ил. - (в пер.) : Б. ц.
ББК 88.8

Рубрики: Психологія,  Статеве виховання,  Тіло--людини,  Батьки,  Родина і діти,  Насильство--домашнє,  Кохання,  Сексуальні відносини,  Спілкування,  Школярі,  Проблеми
Доп.точки доступа
Карапузова, Е.О. \пер. с англ.\
Жеребцов, В. \худож.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
88.8
Н37


   
    Наш проблемный подросток [Текст] : Учебное пособие. - СПб. : Союз, 1999. - 144 с. - (в пер.) : 3.90 грн.
ББК 88.8

Рубрики: Психологія,  Підлітки,  Проблеми,  Відносини--міжособистісні,  Школярі,  формування особистості,  Цінності,  Відповідальність (почуття)

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
88.8я2
Ф88


    Фридман, Л. М.
    Психологический справочник учителя [Текст] / Л. М. Фридман, И. Ю. Кулагина. - М. : Просвещение, 1991. - 288 с. : ил. - (Психологическая наука - школе). - (в пер.) : 1.50 грн.
ББК 88.8я2

Рубрики: Психологія,  Розвиток дитини,  Школярі,  Підлітки,  Психічний розвиток--дитини,  Характер людини,  емоційно-почуттєва сфера особистості,  відчуття (псих.),  сприйняття (псих.),  Пам'ять,  Розумове виховання,  Здібності,  Воля,  Особистість,  Пізнання,  Моральний розвиток,  Потреби людини,  Спілкування,  Виховання,  Навчання,  Контроль,  Оцінка
Доп.точки доступа
Кулагина, И.Ю.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
613.95/.97
К98


    Кэпрару, Е.
    Мать и дитя [Текст] / Е. Кэпрару, Г. Кэпрару ; пер. Л. Чернашов. - Кишинев : Штиинца, 1992. - 603 с. : ил. - (в пер.) : 54.00 руб
УДК
ББК 51.28

Рубрики: медицина,  дитинство,  спадковість,  школярі,  дитяче харчування--продукти,  дитинство--раннє,  немовлята,  вагітність
Доп.точки доступа
Кэпрару, Г.
Чернашов, Л. \пер.\
Пятницкий, И. \пер.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.204
К 68


    Коротов, В. М.
    Самоуправление школьников [Текст] / В. М. Коротов. - изд. 3-е, доп. и пер. - М. : Просвещение, 1981. - 208 с. - (в пер.) : 0.60 руб.
ББК 74.204

Рубрики: Школознавство,  Школярі

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
74.00я73
Б 55


    Бех, І. Д.
    Виховання особистості [Текст] : підручник для вузів / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2008. - 848 с. : іл. - ISBN 978-966-06-0490-2 (в опр.) : 135.20 грн.
    Содержание:
Особистісні цінності чк духовне надбання людини . - С .9-32.
Цінності: наукова сутність і орієнтири дослідження . - С .9-20.
Ціннісна система в розвитку особистості . - С .21-26.
Особистість у духовно-ціннісному контексті . - С .27-32.
Виховання в особистісному вимірі . - С .33-62.
Особистісно орієнтовне виховання - нова освітня філософія . - С .33-36.
Виховна позиція - розуміння дитини . - С .37-48.
Виховна позиція - визнання дитини . - С .49-51.
Виховна позиція - прийняття дитини . - С .52-62.
Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .63-120.
Загальні психологічні закономірності функціонування і розвитку особистості . - С .63-79.
Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .80-87.
Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .88-95.
Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .96-108.
Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .109-120.
Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .121-154.
Нукові засади створення особистісно орієнтовних виховних технологій . - С .121-127.
Принципи функціонування . - С .128-131.
Особливості та функціонування особистісно орієнтованих технологій у виховному процесі . - С .132-134.
Вихователь у контексті особистісно орієнтованої технології . - С .135-147.
Дитина в силовому полі особистісно орієнтованої виховної технології . - С .148-154.
Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних завдань . - С .155-204.
Категорія "ставлення" та образ "Я" особистості . - С .156-164.
Спілкування у розв'язанні соціально-морального завдання . - С .165-171.
Аргументація у розв'язанні соціально-морального завдання . - С .172-180.
Формування особистісних цінностей як складових образу "Я" вихованця у процесі розв'язання соціально-моральних завдань . - С .181-192.
Емоції в розв'язанні соціально-морального завдання . - С .193-204.
Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище . - С .212-249.
Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .212-220
Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .221-230
Два етапи розвитку педагогічної науки - дві експериментально-виховні стратегії . - С .231-241
Комунікативна природа особистості - стратегічний орієнтір її виховання . - С .250-268
Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .250-254
Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .255-268
Педагог в особистісно орієнтованому виховному процесі . - С .269-297
Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .269-275
Готовність педагога до інноваційної діяльності . - С .276-287
Комунікативна компетентність педагога в оптимізації виховного процесу . - С .288-297
Особистісно орієнтований виховний процес у траєкторії становлення й розвитку особистості . - С .298-389.
Сутність особистості у виховній перспективі . - С .298-305.
Виховні інваріанти в розвитку особистості . - С .306-355.
Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .356-366.
Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .367-372.
Виховання миролюбності у дітей . - С .373-380.
Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .381-389.
Міжособистістна взаємодія у процесі виховання . - С .390-404.
Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .390-397.
Дитина у виховному просторі міжособистісних стосунків . - С .398-404
Виховні акценти вищої школи . - С .405-425
Реалії виховання студентської молоді . - С .405-409.
Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .410-417.
Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .418-425
Методологія та організація дослідження процесу виховання . - С .426-484
Воля у вихованні й розвитку особистості . - С .489-604
Воля як особистісна онтологія . - С .489-518.
Психологічна природа вольової спонуки . - С .519-557.
Мовлення і вольовий розвиток особистості . - С .558-582
Генетичні перетворення мовлення . - С .558-560
Психологічні чинники дієвості мовленнєвого впливу . - С .576-582
Виовання на засадах довільності . - С .583-600.
Методологічний простір сучасного виховного процесу . - С .605-656.
Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні . - С .605-613.
Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості . - С .629-635.
Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості . - С .636-639
Почуття успіху у вихованні особистості . - С .640-649
Справедливість-несправедливість у міжособистісних стосунках . - С .650-656
Спадкові чинники розвитку особистості . - С .657-670
Спадкове й набуте як наукова проблема . - С .657-659
Природна емоційна основа виховання особистості . - С .660-666
Темперамент в особистісному розвитку людини . - С .667-670
Особистість у межах шкільного віку . - С .671-689
Контури правило відповідного виховання . - С .690-721.
Вихованець у контексті моральної культури людства . - С .691-695
Педагогічне регулювання виховної ситуації . - С .696-700
Оптимізація особистісно-розвивального відношення "дорослий-дитина" . - С .701-706
Майстерність педагога у виховній взаємодії . - С .707-713.
Таємниці виховання поступливої особистості . - С .714-721
Вчинок як духовна константа особистості . - С .722-793.
Психологія духовності Василя Сухомлинського: спроба методологічної рефлексії . - С .794-812.
Проблеми сучасного виховання: авторські інтерв'ю . - С .821-834
ГРНТИ
ББК 74.00я73

Рубрики: Виховання,  Цінності--особистісні,  Виховання--особистісно-орієнтоване,  Розвиток особистості,  Розвиток особистості--дошкільника,  Розвиток особистості--школяра,  Розвиток особистості--підлітка,  Психологія--дошкільна,  Дошкільна психологія,  Психологія--підліткова,  Підліткова психологія,  Психологія школярів,  Психологія юнацького віку,  Психологія підлітків,  Педагогічні технології--особистісно-орієнтовані,  Виховні технології--особистісно-орієнтновані,  Виховний процес,  Вихователь,  Гуманістична педагогіка,  Педагогіка--гуманістична,  Педагог,  Особистість,  Цінності--духовні,  Духовні цінності,  Миролюбність,  Виховання миролюбності,  Фізичне виховання,  Виховання--фізичне,  Виховання студентів,  Виховання--емоційне,  Емоційне виховання,  Експерименти--педагогічні,  Дослідження--педагогічні,  Педагогічні дослідження,  Воля (псих.),  Рефлексія вихованця,  Мовлення--психологія,  Мовленнєвий вплив,  Відповідальність (почуття),  Моральний розвиток,  Розвиток--моральний,  Виховання--інноваційне,  Інноваційне виховання,  Розвиток--розумовий,  Розумовий розвиток,  Темперамент,  Школярі--молодші,  Виховання у ВНЗ,  Виховання школярів--молодших,  Підлітки,  Виховання підлітків,  Виховання школярів,  Школярі,  Виховна ситуація,  Майстерність--педагогічна,  Педагогічна майстерність,  Вчинок (психол.),  Педагоги українські,  Видатні педагоги--українські,  Біографія педагогів--українських,  навчальна література
Кл.слова (ненормированные):
емоціокорекція -- іррадіація

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
36.614.5
Б 60


    Бикова, А. О.
    Школярі "лінивої мами" [Текст] / А. О. Бикова ; пер. з рос. О. Пущінська. - Київ : Book Chef, 2018. - 288 с. : іл. - (Лінива мама. Мама в гармонії з собою). - ISBN 978-617-7559-66-4 (в опр.) : 114.70 грн.
ГРНТИ
УДК
ББК 88.5

Рубрики: Дитяча психологія,  Психологія--дитяча,  Виховання дитини,  Сімейна педагогіка,  Педагогіка--сімейна,  Література для батьків,  Школярі,  Учні,  Виховання школярів,  Батьки і школа,  Школа і батьки,  Мотивація навчання--у школярів,  Пізнавальна активність школяра,  Розвиток пізнавальної активності--у школярів,  Емоції школярів,  Інтелект,  Психотип,  Підготовка дитини до школи,  Підготовка дитини до школи--психологічна,  Гуртки для школярів--першокласники,  Оцінювання знань учнів--першокласники,  Стреси--дитячі,  Домашні завдання--для учнів,  Репетиторство,  Сімейна освіта,  Освіта--сімейна,  Конфлікти--в освітніх організаціях,  Конфлікти--учбові,  Конфлікти--в школі,  Права дитини,  Захист прав--дитини,  Булінг,  Булінг--профілактика,  Діти і соціальні мережі,  Соціальні мережі і діти
Кл.слова (ненормированные):
псевдопсихологія
Аннотация: Діти у будь-якому віці потребують підтримки батьків. Книга Анни Бикової вчить батьків не лише тому, як підтримувати дітей під час адаптації до шкільного середовища, а і як самим витримати й подолати випробування дитячим садком, школою і суспільством. Автор доступно і цікаво пише про дітей, їхні базові потреби. А ще пояснює, що тісна взаємодія і співпраця батьків, учителів і учня — запорука успіху всього навчального процесу. Саме цього можна навчитися після прочитання книги «Школярі “лінивої мами”».
Доп.точки доступа
Клюкіна, Т. \пер. з рос.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Степанова, М. А.
    О критериях профессионального школьного психолога [Текст] / М.А.Степанова // Вопросы психологии. - 2002. - № 1. - С. 88-94.
ББК 88.8

Рубрики: дитяча психологія--робота психолога,  психологія--дитяча,  школярі,  психологи

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Волощук, І.
    Педагогічні суперечності розвитку творчих здібностей школярів [Текст] / І. Волощук, В. Шепотько // Рідна школа. - 2004. - N10. - С. 7-9.
ББК 74.200.5

Рубрики: творчі здібності,  школярі,  навчальний процес
Доп.точки доступа
Шепотько, В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Евтушевська, Н.
    Мотивація школярів до занять фізичною культурою і спортом [Текст] / Н. Евтушевська // Рідна школа. - 2005. - N11. - С. 8-9.
ББК 74.267

Рубрики: методика викладання--фізична культура,  школярі,  мотивації

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Гриншпун, С. С.
    Профессиональная ориентация школьников в США [Текст] / С.С. Гриншпун // Педагогика. - 2005. - N9. - С. 65-71.
ББК 74.04(7США) + 74.200.52

Рубрики: освіта в зарубіжних країнах--США,  школярі,  професійна орієнтація,  профорієнтація
   США

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


    Барабоха, Д.
    Формування творчого потенціалу як основний фактор естетичного розвитку школяра [Текст] / Д. Барабоха // Рідна школа. - 2006. - N1. - С. 31-33.
ББК 74.200.55

Рубрики: естетичне виховання--учнів молодшого шкільного віку,  виховання--естетичне,  школярі,  творчий потенціал

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Гузь, В.
    Екологічна естетика в освіті школярів [Текст] / В. Гузь, А. Павленко // Рідна школа. - 2006. - N1. - С. 33-35.
ББК 74.264.4

Рубрики: методика викладання--екологія,  освіта в Україні,  школярі
Доп.точки доступа
Павленко, А.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Явоненко, М. В.
    Емоційно-чуттєві чинники розвитку літературно-творчих здібностей школярів [Текст] / М.В. Явоненко // Зарубіжна література в школах України. - 2006. - N1. - С. 29-32.
ББК 74.261.8(3)

Рубрики: методика викладання--зарубіжна література,  здібності,  школярі
Держатели документа:
б-ф №6 : ул. Будённого, 33-б

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.
74.202.6
Г67


    Гора, Т.
    Організація міжособистісної взаємодії учнів загальноосвітніх шкіл як запорука їх самореалізації [Текст] / Т. Гора // Рідна школа. - 2006. - №4. - С. 12-13. - Бібліогр.: С.13.
ББК 74.202.6

Рубрики: Школярі,  міжособистісні відносини

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.
74.202.5
К63


    Комар, О.
    Навчання школярів за інтерактивними методами [Текст] / О. Комар // Рідна школа. - 2006. - №5. - С. 57-60. - Бібліогр.: С.60.
ББК 74.202.5

Рубрики: методи навчання--інтерактивні,  Школярі,  Інтерактивні методи навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.
74.200.55
О-57


    Омельченко, С.
    Здоров’я людини та його джерела / С. Омельченко // Рідна школа. - 2007. - №7-8. - С. 22-23. - Бібліогр.: с.23.
ББК 74.200.55

Рубрики: здоров’я дитини,  Школярі
   Україна

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.
88.8
Л 33


    Лебединець, Н.
    Гігієнічна оцінка шкільної тривожності учнів як показника психологічної атмосфери навчального середовища / Н. Лебединець // Рідна школа. - 2007. - №9. - С. 57-59. - Бібліогр.: с.59.
ББК 88.8

Рубрики: психологія школярів,  Школярі,  тривожність--школярів

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.
74.200.51
В 54


    Вихрущ, А.
    Особливості формування альтруїстичних якостей у сучасної молоді / А. Вихрущ, І. Стецько // Рідна школа. - 2007. - №9. - С. 50-52. - Бібліогр.: с.52.
ББК 74.200.51

Рубрики: моральні цінності--молодь,  Моральне виховання,  Школярі,  виховання--моральне,  альтруїзм
Доп.точки доступа
Стецько, І.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей