Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 123367 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Науково-педагогічної бібліотеки (327)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (21)Наукової бібліотеки МНУ ім. В. Сухомлинського (4)Миколаївської обласної бібліотеки для юнацтва (6)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=КРЕАТИВНІСТЬ<.>)
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-12 
1.
72.3
Л 22


    Ландрам, Д. М.
    Тринадцать мужчин, которые изменили мир [Текст] / Д.М.Ландрам. - Ростов-на-Дону : Феникс, 1997. - 448 с. - (Исторические силуэты). - (в пер.) : 8.48 грн.
    Содержание:
Стивен Джопс ("Эппл") . - С .112
Фред Смит ("Федерал экспресс") . - С .135
Том Монаген ("Домино") . - С .153
Нолан Бушнель ("Атари") . - С .171
Уильям Гейтс III ("Майкрософт")
Марсель Бич ("Бик") . - С .223
Соломон Прайс ("Прайс Клаб") . - С .242
Говард Хед ("Хед Скай") . - С .262
Уильям Лир ("Лир Джет") . - С .284
Санчиро Хонда ("Хонда") . - С .308
Акито Морита ("Сони") . - С .325
Артур Джонс ("Наутилус") . - С .348
Тед Тернер ("Си-Эн-Эн") . - С .370
ББК 72.3 + 63.3(0) + 85.1

Рубрики: Історичні діячі
Кл.слова (ненормированные):
КРЕАТИВНІСТЬ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
72.3
Л 22


    Ландрам, Д. М.
    Четырнадцать гениев, которые поломали правила [Текст] / Д.М.Ландрам. - Ростов-на-Дону : Феникс, 1997. - 640 с. - (Исторические силуэты). - ISBN 5-222-00025-7 (в пер.) : 13.46 грн.
    Содержание:
Природа или воспитание: творчество и власть . - С .35
Власть и влияние: "иерархия власти" . - С .131
Интуитивно-мыслительный темперамент: Наполеон Бонапарт и Пабло Пикассо . - С .229
Самоутверждение, уверенность в себе и оптимизм: Мария Монтессори и Пабло Пикассо . - С .229
Склонность к риску: Амелия Эртхарт и Говард Хьюз . - С .285
Бунтари: маркиз де Сад и Айседора Дункан . - С .345
Одержимая воля и маниакальная энергия: Никола Тесла и Адольф Гитлер . - С .397
Рабочая этика: Тип Личности А - Елена рубинштейн и Рупер Мердок . - С .455
Упорство и настойчивость: Уолт Дисней и Эдит Пиаф . - С .517
ББК 72.3 + 63.3(0)

Рубрики: Діячі науки,  Видатні вчені,  Вчені,  Історія науки,  Всесвітня історія,  Успіх--діловий,  Жінки-пілоти,  Пілоти
Кл.слова (ненормированные):
КРЕАТИВНІСТЬ
Доп.точки доступа
Наполеон, Бонапарт I (Перший ; фр. полководець, державний діяч, імператор Франції ; 1769-1821) \о нем\
Райт, Френк Ллойд (амер. архітектор ; 1867-1959) \о нем\
Монтессорі, Марія (іт. педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\
Пікассо, Пабло (ісп. художник ; 1881-1973) \о нем\
Ерхарт, Амелія (амер. авіатор, перша жінка-пілот ; 1897-1937) \о ней\
Хьюз, Говард Робард (амер. промисловець, авіатор, кінопродюсер, перший у світі офіційний міліардер ; 1905-1976) \о нем\
Сад, Донасьен Альфонс Франсуа (Маркіз ; фр. письменник, філософ ; 1740-1814) \о нем\
Дункан, Айседора (амер. танцюристка ; 1878-1927) \о ней\
Тесла, Нікола (серб. інженер, фізик, винахідник в галузі електротехніки і радіотехніки ; 1856-1943) \о нем\
Гітлер, Адольф (нім. державний і політичний діяч, Голова німецької фашистської (Націонал-соціалістської) партії, голова німецького фашистського уряду ; 1889-1945) \о нем\
Рубінштейн, Елена (пол. бізнесвумен, фахівець з косметики, засновник корпорації "Helena Rubinstein, Incorporated", одна з найбагатших жінок світу ; 1872-1965) \о ней\
Мердок, Кіт Руперт (австр. і амер. бізнесмен, медіа-магнат ; 1931-) \о нем\
Дісней, Уолт (амер. художник-мультиплікатор, кінорежисер, актор, сценарист, продюсер, засновник медіакомпанії "The Walt Disney Company" ; 1901-1966) \о нем\
Піаф, Едіт (фр. співачка ; 1915-1963) \о ней\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
88.4
Р 83


    Руда, Н. Л.
    Психологія творчості [Текст] / Н. Л. Руда. - Миколаїв : ПСІ КСУ, 2007. - 66 с. - 10.00 грн.
ГРНТИ
ББК 88.4

Рубрики: Психологія творчості,  Прикладна психологія,  Психологія--прикладна,  Обдарованість,  Креативність,  Творча діяльність,  Розвиток творчості,  Творче виховання,  Виховання--творче,  Миколаївщина,  Книги миколаївських видавництв,  Бібліотека КСУ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
316.62
Г 21


    Гарфорд, Т.
    Шкереберть. Як творчий безлад може змінити життя на краще [Текст] / Т. Гарфорд ; пер. з англ. Г. Кирієнко. - Київ : Наш формат, 20118. - 272 с. - ISBN 978-617-7513-97-0 (в опр.) : 233.00 грн.
    Содержание:
Творчість. Бові, Іно і Дарвін: як почуття безвиході та збентеження допомагають нам вирішувати проблеми в мистецтві, науці й житті . - С .14
Співпраця. Пал Ердеш та експеримент у "Робберс Кейв": чому злагоджені команди веселіші, а безладні - ефективніші . - С .38
Робочі місця. Де помилився Стів Джобс, і чому тримати чи ні свій робочий стіл у чистоті - це ваша особиста справа . - С .64
Імпровізація. Мартін Лютер Кінг, служба підтримки й неочікувані переваги відмови від сценарію . - С .91
Перемога. Безос, Роммель, Трамп: як зробити безлад зброєю в бізнесі, політиці й війні . - С .114
Стимули. Прим'єр-міністр і парамедик: пастки нав'язування акуратних цілей у безладному світі . - С .143
Автоматизація. Рейс 447 та підрозділ Дженніфер: коли людське безладдя захищає нас від комп'ютеризованого лиха . - С .169
Стійкість. Розбиті вікна, виразки шлунка й небезпечна віра в те, що чистота - запорука благочестя . - С .195
Життя. Франклін, Шварцнеггер і геній, який хакнув сайт знайомств OkCupid: чому нам варто цінувати безлад у своїй папці вхідних повідомлень, розмовах та іграх наших дітей . - С .219
ГРНТИ
УДК
ББК 88.5

Рубрики: Творчість,  Творчий процес,  Креативність,  Розвиток креативності,  Безлад і творчість,  Творчість і безлад,  Успіх--діловий,  Успіх--життєвий
Аннотация: Де народжуються геніальні ідеї: за чистими столами бездоганних офісів чи серед творчого безладу? Яких рис вам бракує, щоб написати неповторну мелодію, винайти ліки, змінити хід історії, створити потужну бізнес-імперію, знайти справжнє кохання чи досягти вершин у політиці? Відповідями на ці та інші запитання Тім Гарфорд ділиться у книжці «Шкереберть». Проаналізувавши сотні експериментів, досліджень і ситуацій, він зрозумів, як розвинути креативність і створити щось дивовижне. А цікаві історії з життя Джобса, Безоса, Франкліна та інших видатних осіб переконають вас у дієвості його ідеї. Час прокидатися і творити нову реальність! Книжка застерігає від спокуси цілковитої впорядкованості та натомість показує переваги безладу. На численних прикладах із життя видатних людей автор пояснює, чому не завадить впустити до свого життя трохи хаосу. Книжка стане легким поштовхом прийняти безлад, який спонукатиме до креативності.
Доп.точки доступа
Кирієнко, Г. \пер. з англ.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.58я73
Т 88


    Туркот, Т. І.
    Педагогіка вищої школи [Текст] : навчальний посібник для вузів / Т. І. Туркот. - К. : Кондор, 2011. - 628 с. - ISBN 978-966-351-341-6 (в опр.) : 78.00 грн.
ГРНТИ
ББК 74.58я73

Рубрики: Педагогіка вищої освіти,  Генезис вищої освіти,  Вища освіта--історія,  Перспективи розвитку вищої освіти,  Вища освіта--професіональна,  Вища професіональна освіта--історія,  Школи--історія,  Університети--історія,  Виникнення вищої школи,  Система вищої освіти,  Система вищої освіти--унітарна,  Система вищої освіти--бінарна,  Вища освіта--аграрна,  Вища освіта--інженерно-технічна,  Університетська освіта,  Освітня політика--принципи,  Принципи освітньої політики,  Болонський процес,  Навчальний процес--у вищих навчальних закладах,  Дидактика--вищої освіти,  Принципи навчання,  Якість навчання--у вищій школі,  Стандарти освіти,  Технологія навчання,  Методика навчання,  Традиційне навчання,  Навчання--традиційне,  Інноваційне навчання,  Навчання--інноваційне,  Новітні технології--в освіті,  Інформаційні технології--в освіті,  Технології навчання--ефективність,  Ефективність технології навчання,  Самостійна робота--студентів,  Педагогічний контроль--у вищій школі,  Контроль--педагогічний,  Контроль знань--студентів,  Інноваційні технології--педагогічні,  Педагогічні інновації,  Інновації--педагогічні,  Технології навчання--кредитно-модульні,  Технології навчання--модульно-рейтингові,  Інтерактивні технології--в освіті,  Інтерактивне навчання,  Навчання--інтерактивне,  Методи навчання,  Методи навчання--інтерактивні,  Групова робота--студентів,  Групові тренінги,  Тренінги--групові,  "Мозкова атака",  "Мозковий штурм",  Синектика,  Дидактичні ігри,  Ігри--дидактичні,  Мікровикладання,  Студенти,  Особистість студента,  Формування особистості студента,  Студентство,  Інтелект студента,  Розвиток інтелекту--студента,  Креативність--у студентів,  Розвиток креативності--у студентів,  Акцентуації характеру--студентів,  Типологія студентів,  Пізнавальна мотивація--студентів,  Мотивація--пізнавальна,  Професійна мотивація--студентів,  Мотивація--професійна,  Мотивація професійної діяльності,  Адаптація студентів,  Освітнє середовище--гуманістичне,  Соціалізація студентів,  Викладачі,  Викладачі і студенти,  Студенти і викладачі,  Особистість викладача,  Професійна діяльність--викладача,  Професійні деформації--в педагогічній діяльності,  Педагогічна культура--викладача,  Культура--педагогічна,  Комунікативна культура--викладачів,  Культура--комунікативна,  Соціально-педагогічні феномени,  Лекторська майстерність,  Майстерність--лекторська,  Педагогічний імідж,  Імідж--педагогічний,  Імідж навчального закладу,  Імідж педагога,  Професійний стрес--в педагогічній діяльності,  Стреси--професійні,  Стреси вклиадачів,  Професійне "вигорання"

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.58я73
Д 53


    Дмитрук, С. В.
    Соціально-педагогічні технології в туризмі [Текст] : навчальний посібник / С. В. Дмитрук, О. Ю. Дмитрук. - К. : Центр учбової літератури, 2012. - 328 с. - ISBN 978-611-01-0350-3 (в опр.) : 70.00 грн.
    Содержание:
Додаток А. Матеріали до визначення відповідності туристських ігор вимогам і потребам студентів під час дозвілля
Додаток Б. Експертні бальні оцінки розвитку компонентів креативності студентів
Додаток В. Статистичні параметри рядів оцінок розвитку компонентів креативності студентів
Додаток Д. Зв'язок між компонентами та загальним рівнем розвитку реативності студентів
Додаток Ж. Дидактичні матеріали з організації і проведення туристських ігор
ГРНТИ
ББК 74.58я73 + 75.8я73

Рубрики: Педагогіка--вища освіта,  Туризм--Педагогічні технології,  Педагогічні технології--у туризмі,  Студенти--креативність,  Креативність--у студентів,  Креативна освіта,  Креативність--у студентів--дозвілля,  Дозвілля студентів,  Дозвілля студентів--креативність,  Ділові ігри--для студентів,  Ігри--ділові,  Рольові ігри--для студентів,  ігри--рольові,  Дидактичні ігри--для студентів,  Ігри--дидактичні,  Туристські ігри,  Туристські ігри--для студентів,  Туристські ігри--для студентів--креативність,  Викладачі-координатори--туристські ігри
Кл.слова (ненормированные):
КРЕАТИВНІСТЬ
Доп.точки доступа
Дмитрук, О.Ю.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
88.4я73
Б 61


    Білоус, П. В.
    Психологія літературної творчості [Текст] : навч. посібник / П. В. Білоус. - К. : Академвидав, 2014. - 216 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-617-572-083-7 (в пер.) : 95.70 грн., 54.00 грн.
    Содержание:
Феномен художньої творчості
Розвиток уявлення про художню творчість . - С .8-13
Специфіка художньої творчості . - С .13-15
Креативність особистості . - С .15-19
Психологія літературної творчості як наукова проблема . - С .19-27
Літературна творчість як діяльність, процес, текст
Теорії походження словесно-художньої творчості . - С .28-36
Особливості і види творчої діяльності . - С .36-39
Творчий процес . - С .39-42
Текст (твір) як результат літературної творчості . - С .42-43
Нейро-фізіологічні аспекти творчості
Роль у творчому процесі аналізаторної системи організму . - С .44-47
Вища нервова діяльність і творчий процес . - С .47-49
Емоції і почуття у творчості . - С .49-52
Психологія образотворення . - С .52-55
Психологічна мотивація і стимули творчості
Літературна творчість як спосіб самовираження . - С .56-58
Когнітивний аспект словесної творчості . - С .58-61
Творчість як воля до влади . - С .61-63
Літературна творчість і сублімація . - С .63-65
Гедоністична мотивація творчості . - С .65-68
Творчість як діалог зі світом . - С .68-70
Ідея людського безсмертя і творчості . - С .70-72
Творчість як утеча від дійсності . - С .72-74
Творчість як самовдосконалення . - С .74-77
Творча особистість
Формування і розвиток творчої особистості . - С .78-82
Грані художнього таланту . - С .82-99
Талант і біографія . - С .99-104
Талант і середовище . - С .104-107
Талант і праця . - С .107-111
Творчий процес
Теорії стадійності творчого процесу . - С .112-114
Чинники виникнення задуму . - С .114-122
Натхнення . - С .122-134
Робота над твором . - С .134-145
Літературний твір як відкрита художня система . - С .145-151
Індивідуальний стиль письменника
Креативна індивідуальність . - С .152-155
Формування індивідуального стилю . - С .155-158
Світовідчуття, світогляд, світорозуміння письменника . - С .158-163
Індивідуальна специфіка зображення в літературному творі . - С .163-170
Діагностування літературних здібностей
Психодіагностика як метод пізнання творчості . - С .171-176
Проблема виявлення творчих здібностей . - С .176-183
Методики діагностування схильності до літературної творчості . - С .183-191
ГРНТИ
ББК 88.4я73

Рубрики: Психологія літературної творчості,  Літературна творчість--Психологія,  Креативність особистості,  Словесно-художня творчсть,  Творча діяльність,  Творчий процес,  Аналізаторна система організму,  Психологія образотворення,  Літературна творчість,  Когнітивна психотерапія,  Творча особистість,  уява (псих.),  Фантазування,  Інтуїція, --Талант,  Стадійність творчого процесу,  Творчий процес--стадійність,  Спостереження (псих.),  Натхнення (псих.),  Креативність індивідуальності,  Індивідуальний стиль,  Світовідчуття,  Світогляд,  Творчі здібності,  навчальна література--з психології

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
74.58я73
И 74


   
    Інформаційно-культурологічна та мистецька освіта: стан і перспективи [Текст] : матеріали міжнародної наукової конференції, 12-13 жовтня / ред. В. М. Шейко [и др.]. - Харків : ХДАК, 2004. - 302 с. - ISBN 966-7352-74-9 : 5.00 грн.
ГРНТИ
ББК 74.58я73

Рубрики: Підготовка фахівців--Бібліотечна справа,  Освіта--Видавнича справа,  Підготовка фахівців--книгознавство,  Бібліотечна освіта,  Бібліотечна діяльність,  Викладання бібліографічних дисциплін,  Інформатизація освіти,  Тематичні рубрикатори,  Рукописна книга--українська,  Навчальна книга--Розвиток,  Професіограми професій,  Професіограма--бібліотекаря,  Документознавство,  Докунтологія,  Інформаційно-аналітична діяльність,  Бібліотека і суспільство,  Бібліотека і громада,  Національна бібліотека Беларусі,  Електронні бібліотеки,  Бібліотечна справа--історія,  Бібліотечні фонди--формування,  Краєзнавчі фонди--бібліотечні,  Бібліотечне обслуговування--сім'ї,  Підготовка фахівців--хореографія,  Хореографічне мистецтво,  Хореографічне виховання,  Хореографія--балетна,  Народна хореографія--українська,  Інформаційні технології--в освіті,  Інтернет-технології--в освіті,  Інформаційна діяльність,  Брокери--інформаційні,  Дистанційна освіта,  електронний документообіг,  Веб-ресурси--Англійська мова,  Електронні документи,  Інформаційний ринок--в Україні,  Підготовка фахівців--менеджерів-економістів,  Етика ділового спілкування,  етика--управлінська,  Реклама--Креативність,  Підготовка фахівців--Театральне мистецтво,  Підготовка фахівців--телемистецтво,  Режисерська справа,  Актори --виховання,  Телебачення--українське,  Мистецька освіта,  Історія науки,  Гуманізація,  Ідентифікація культури і глобалізація,  Класична література,  Гончарство--українське--Луганщина,  Політологія,  Збереження культурно-історичної спадщини,  Літературні об'єднання--українські,  Шевченко Т.Г. - художник,  Підготовка фахівців--хорове мистецтво,  Музична освіта--українська,  Музичний фольклор,  Хорові стилі,  Рок-музика,  Навчальний процес--оптимізація,  Педагогічні технології,  Педагогічні методики,  Полікультурне виховання,  Духовне виховання,  Декоративно-прикладне мистецтво--України,  Народна педагогіка,  Соціокультурна анімація,  Студентська молодь,  Комунікації--невербальна,  Студентська молодь--цінності,  Цінності студентів
Доп.точки доступа
Шейко, В.М. \ред.\
Дяченко, М.В. \ред.\
Каністратенко, М.М. \ред.\
Кушнаренко, Н.М. \ред.\
Сищенко, С.В. \ред.\
Торбовська, Л.Ф. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
87.3я73
Л 63


    Лісовський, П. М.
    Мудрість народів світу [Текст] : навчальний посібник / П. М. Лісовський. - Київ : Кондор, 2017. - 332 с. - ISBN 978-617-7458-20-2 (в пер.) : 179.00 грн.
    Содержание:
Мудрість як предмет міжнородного світогляду . - С .7-99
Історичні витоки та визначення поняття "мудрість" . - С .7-66
Світоглядні основи духовного капіталу мудрості . - С .66-85
Основні критерії оцінки в феноменальних рецепціях мужрості . - С .85-99
Методологічний аналіз мудрості в структурі людського капіталу . - С .100-153
Народна та академічна картина зання в системі аналізу мудрості . - С .100-115
Мудрість як феноменальна якість життя в міжнародному світі . - С .115-120
Креативність мудрої особистості . - С .120-153
Багатогранна цілісність феноменології мудрості . - С .154-211
Ментально-ціннісні орієнтири мудрості . - С .154-180
Міжнародна риторика як комунікативний капітал мудрості . - С .180-202
Національна ідея як визначальний пріоритет мудрості . - С .202-211
Освіта, наука та виховання як ефективно діючі константи в процесі сучасного розвитку суспільства . - С .212-233
Освіта, наука та виховання як система знань у міжнародному безпекотворенні . - С .212-220
Смисложиттєві настанови духовної безпеки у міжнародному освітньому просторі . - С .220-224
Перспективи розвитку гуманістичних ідей вищої освіти як життєвого осмислення мудрості . - С .224-233
Міжнародні настанови мудрості в сучасному світі: український аспект епохи глобалізації . - С .234-301
Екологічне та фінансово-економічне усвідомлення світоглядної кризи . - С .234-259
Феномен мудрості як шляхетний спосіб здійснення міжнародних відносин . - С .259-282
Гуманні аспекти мудрості українства в сучасних міжнародних відносинах: прогнози на майбутнє . - С .282-301
ГРНТИ
ББК 87.3я73

Рубрики: Мудрість,  Світогляд--міжнародний,  Людський капітал,  Знання,  Мудра особистість,  Риторика--міжнародна,  Національна ідея,  Освіта,  Міжнародні відносини,  навчальна література

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
159.923.3
К 33


    Кейн, С.
    Сила інтровертів. Тихі люди у світі, що не може мовчати [Текст] / С. Кейн ; пер. з англ. Т. Заволоко. - Київ : Наш формат, 2018. - 368 с. - ISBN 978-617-7279-84-5 (в опр.) : 150.68 грн.
ГРНТИ
УДК
ББК 88.37

Рубрики: Психологія особистості--темперамент,  Темперамент--інтроверти,  Інтроверти,  Темперамент--екстраверт,  Успіх--діловий,  Успіх--життєвий,  Харизма,  Креативність,  Групове мислення,  Творча особистість,  Теорія орхідей,  Публічні виступи
Доп.точки доступа
Заволоко, Т. \пер. з англ.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-12 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей