Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 123367 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
 Найдено в других БД:Науково-педагогічної бібліотеки (20)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Принципи навчання<.>)
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.
74.00я73
В 67


    Волкова, Н. П.
    Педагогіка [Текст] : посібник / Н.П. Волкова. - К. : Академія, 2002. - 575 с. - (Альма-матер). - ISBN 966-580-109-0 (в опр.) : 26.00 грн., 35.20 грн.
ГРНТИ
ББК 74.00я73

Рубрики: Педагогіка,  Педагогічні категорії,  Педагогічні науки--система,  Міжпредметні зв'язки--педагогіка,  Науково-педагогічні дослідження,  Педагогічні дослідження,  Методи дослідження--педагогіка,  Розвиток особистості,  Виховання,  Принципи виховання,  Напрями виховання,  Громадянське виховання,  Виховання--громадянське,  Розумове виховання,  Виховання--розумове,  Моральне виховання,  Виховання--моральне,  Екологічне виховання,  Виховання--екологічне,  Статеве виховання,  Виховання--статеве,  Правове виховання,  Виховання--правове,  Трудове виховання,  Виховання--трудове,  Естетичне виховання,  Виховання--естетичне,  Фізичне виховання,  Виховання--фізичне,  Методи виховання,  Самовиховання,  Виховна робота--організація,  Позакласна виховна робота,  Колективні творчі справи,  Позашкільні заклади,  Виховний колектив,  Колектив--виховний,  Розвиток колективу,  Учнівське самоврядування,  Громадські організації--дитячі,  Громадські організації--юнацькі,  Молодіжні рухи--неформальні,  Неформальні рухи--молодіжні,  Класний керівник,  "Важкі" діти,  Перевиховання,  Школа і сім'я,  Сім'я і школа,  Сім'я--сучасна,  Навчання,  Дидактика,  Дидактика--історія,  Система освіти--в Україні,  Стандарти освіти,  Процес навчання,  Принципи навчання,  Закономірності навчання,  Закономірності виховання,  Методи навчання,  Навчально-пізнавальна діяльність,  Стимулювання навчання,  Мотивація навчання,  Методика CASE,  Проблемно-розвиваюче навчання,  Навчання--проблемно-розвиваюче,  Проблемне навчання,  Урок,  Позаурочне навчання,  Навчання--позаурочне,  Семінарські заняття,  Практикум,  Факультативні заняття,  Навчальна екскурсія,  Гуртки--предметні,  Предметні гуртки,  Домашня навчальна робота учнів,  Диференціація навчання,  Навчання--диференційоване,  Обдаровані діти,  Навчання обдарованих дітей,  Навчання відстаючих учнів,  Школознавство,  Управління освітою,  Інспектування загальноосвітнього закладу,  Методична робота--в школі,  Підвищення кваліфікації--вчителів,  Атестація педагогічних кадрів,  Інновації в освіті,  Педагогічний досвід,  Педагогічні інновації,  Інновації--педагогічні,  Педагогічна майстерність,  Педагогічна комунікація,  Комунікація--педагогічна,  Комунікація--вербальна,  Комунікація--невербальна,  Мовне спілкування,  Мовлення вчителя,  Педагогічне спілкування,  Спілкування--педагогічне,  Педагогічні конфлікти,  Конфлікти--в педагогічному процесі,  Конфлікти--педагогічні,  Конфлікти--в освітніх організаціях,  Шкільництво--українське,  Українське шкільництво--історія,  Педагогіка--історія,  Історія педагогіки--України,  Шкільництво--європейське,  Антична педагогіка,  Педагогіка--антична,  Педагогічна думка--Історія

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.03(4Укр)
М38


    Машталер, О. В.
    Педагогічна і освітня діяльність О.В.Духновича [Текст] / О. В. Машталер. - К. : Радянська школа, 1966. - 148 с. - (в пер.) : 0.33 руб.
ББК 74.03(4Укр)

Рубрики: культура і освіта Закарпаття у 19 ст.,  громадсько-освітня і педагогічна діяльність О.В.Духновича,  розумове виховання,  принципи навчання,  організація навчального процесу,  створення підручників,  моральне виховання,  трудове виховання,  фізичне виховання,  вимоги до вчителя,  виховання дітей у сім'ї

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.00я73
М 17


    Максимюк, С. П.
    Педагогіка [Текст] : навчальний посібник для вузів / С. П. Максимюк. - К. : Кондор, 2009. - 670 с. - ISBN 966-8251-36-9 (в опр.) : 77.00 грн.
    Содержание:
Стан освіти в Україні та нові нормативні документи про її організацію і реформування . - С .15-39
Закон України "Про загальну середню освіту" . - С .27-29
Національна доктрина розвитку освіти . - С .30-31
Концепція 12-річної загальноосвітньої школи . - С .32-39
Предмет педагогіки, її становлення як науки. Методи педагогічних досліджень . - С .40-50.
Зв'язок педагогіки з іншими науками . - С .47-48
Завдання педагогіки на сучасному етапі . - С .50-51
Розвиток та формування особистості . - С .51-70.
Предмет дидактики, її завдання і досягнення на сучасному етапі . - С .71-89.
Зв'язок дидактики з конкретними методиками . - С .77
Здобутки дедактики на сучасному етапі розвитку школи . - С .78
Гуманістична стратегія теорії і практики навчального процесу . - С .79-82
Навчання радістю пізнання . - С .83-87
Завдання сучасної дидактики . - С .88-89
Педагогічний процес як цілістна система . - С .90-105.
Основні функції процесу навчання та шляхи їх реалізації . - С .93-94
Шляхи удосконалення процесу навчання . - С .103-105
Закономірності та принципи навчання . - С .106-123
Зміст освіти в національній школі . - С .124-144.
Наукові основи визначення змісту освіти та шляхи його вдосконалення відповідно до Законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту" . - С .124-127
Історія реформування змісту шкільної освіти (з 20-х років XX століття) . - С .128-130
Державні стандарти загальноосвітньої підготовки учнів . - С .135-139
Характеристика навчальних планів, програм і підручників національної школи . - С .140-142
Взаємозв'язок загальної, політехнічної і професійної освіти . - С .143-144
Форми організації навчання . - С .145-165.
Методи і засоби навчання . - С .166-191.
Учитель сучасної школи та його професіограма . - С .192-216.
З історії розвитку вчительської професії . - С .192-195
Висловлювання видатних діячів освіти і культури про вчителя . - С .196-199
Суть процесу виховання . - С .217-230.
Особливості сучасного виховання . - С .220
Виявлення результатів виховання та шляхи підвищення його ефективності . - С .230
Система національного виховання . - С .231-249
Утвердження нового педагогічного мислення . - С .231-233
Оновлення змісту освіти, підвищення його виховного потенціалу . - С .239-240
Українські виховні ідеали і традиції родинного, лицарського і козацького виховання . - С .241-243
Природні та культурно-історичні чинники формування української душі, характеру, світогляду . - С .244
Шляхи формування цілісної особистості громадянина України, реалізації Концепції національного виховання . - С .245
Передовий досвід національного виховання школярів . - С .246-249
Основні напрямки діяльності класного керівника . - С .250-273.
Цільові програми діяльності класного керівника в нових умовах . - С .253-258
Класний керівник - координатор виховних впливів школи, сім’ї, громадськості. Концепція "Сім’я і родинне виховання . - С .270-273.
Форми організації виховної роботи . - С .274-306.
Підходи у вихованні як педагогічні категорії . - С .274-276
Масові, групові та індивідуальні форми виховної роботи . - С .278-282
Основні позашкільні заклади, нові підходи до організації їхньої роботи згідно Закону України "Про позашкільну освіту" . - С .283-284
Методи виховання . - С .307-320.
Характеристика основних напрямів виховання . - С .321-336.
Шляхи реалізації змісту виховання . - С .335-336
Духовно-гуманістична спрямованість виховання та її реалізація в сучасній школі . - С .337-350
Історія педагогіки як науки . - С .353-363.
Поняття історії педагогіки . - С .355-356
Видатні зарубіжні представники гуманної педагогіки (XVIII-XX століття) . - С .364-382
Ж.Ж. Руссо про виховання нової людини . - С .369-370
Ідея розвитку особистості - велике відкриття І.Г. Песталоцці . - С .371
Основні ідей педагогічної творчості А.Дістервега . - С .372-373
Світове значення педагогічних систем М.Монтессорі, С.Френе, Р.Штайнера . - С .374-382
К.Д.Ушинський - основоположник наукової педагогіки і народної школи в Росії. Педагогічні погляди Л.М.Толстого . - С .383-397
Українська педагогічна думка та її видатні представники . - С .398-413.
Успіх української системи виховання в епоху великого національного відродження в XVI-XVIII ст. . - С .398-400
Завдання української педагогіки на сучасному етапі . - С .411-413
Педагогічна діяльність і творча спадщина А.С.Макаренка . - С .414-433
В.О. Сухомлинський - видатний український педагог новатор . - С .437-458
Актуальні проблеми зарубіжної педагогіки. Освіта в Японії . - С .459-472
Стан міжнародної освіти. Шкільні реформи у високорозвинених країнах . - С .462-464
Освіта в Японії та її зв'язок з життям . - С .469-472
Традиції та нові цінності в системі освіти США, Канади, Великобританії та інших зарубіжних країн (80-90-і роки) . - С .473-486
Дванадцятирічна освіта: реалії і перспективи . - С .487-512
Передовий досвід використання активних форм методичної роботи на Рівненщині . - С .542-549
Передовий педагогічний досвід та система роботи з ним . - С .550-570
Нові тенденції в розвитку теорії і практики освіти й виховання в Україні. Стратегічний менеджмент освіти України . - С .571-591
Найзначніші показники кризового стану виховання молоді . - С .571-572
Інноваційні педагогічні технології на зламі тисячоліть . - С .592-642
ГРНТИ
ББК 74.00я73

Рубрики: Педагогіка,  Освіта--в Україні,  Глобальна освіта,  Освіта--глобальна,  Система освіти--в Україні,  12-річна школа,  Педагогічні дослідження,  Дослідження--педагогічні,  Розвиток особистості,  Самовиховання,  Перевиховання,  Дидактика,  Педагогічний процес,  Навчання,  Процес навчання,  Види навчання,  Принципи навчання,  Шкільна освіта--історія,  Освіта--шкільна,  Шкільна освіта--вдосконалення,  Шкільна освіта--реформування,  Освіта--реформи,  Реформування освіти--в Україні,  Освітні реформи,  Реформи--освітні,  Класно-урочна система,  Урок,  Форми навчання,  Нетрадиційні форми навчання,  Методи навчання,  Засоби навчання,  Вчитель,  Професіограма--вчителя,  Професії--Вчитель,  Виховання,  Виховний процес,  Виховання--демократичне,  Демократичне виховання--історія,  Національне виховання,  Виховання--національне,  Педагогічне мислення,  Виховний ідеал,  Класний керівник--історія,  Професіограма--класного керівника,  Педагогічні категорії,  Категорії--педагогічні,  Позаурочне навчання,  Позашкільна виховна робота,  Позашкільні заклади,  Дитячі організації,  Організації--дитячі,  Молодіжні організації,  Організації--молодіжні,  Методи виховання,  Позитивна поведінка,  Поведінка--позитивна,  Вихованість,  Розумове виховання,  Виховання--розумове,  Моральне виховання,  Виховання--моральне,  Трудове виховання,  Виховання--трудове,  Економічне виховання,  Виховання--економічне,  Естетичне виховання,  Виховання--естетичне,  Фізичне виховання,  Виховання--фізичне,  Історія педагогіки,  Педагогіка--історія,  Педагоги українські,  Видатні педагоги--українські,  Біографія педагогів--українських,  Педагоги зарубіжні,  Видатні педагоги--зарубіжні,  Біографія педагогів--зарубіжних,  Педагогічна думка--зарубіжна,  Педагогічна думка--українська,  Системи виховання--історія,  Етнопедагогіка--українська,  Освіта--міжнародна,  Міжнародна освіта,  Реформування освіти--в зарубіжних країнах,  Освіта--в Японії,  Освіта--в США,  Освіта--в Канаді,  Освіта--у Франції,  Освіта--у Великобританії,  Шкільна освіта--зарубіжний досвід,  Контроль знань--в зарубіжних країнах,  Школознавство,  Управління школою,  Громадське самоврядування--в школі,  Самоврядування--учнівське,  Методична робота--в школі,  Передовий педагогічний досвід,  Досвід--педагогічний,  Педагогічний досвід,  Педагогічний досвід--історія,  Менеджмент освіти,  Інноваційні технології--педагогічні,  Педагогічні технології--інноваційні,  Технології навчання,  Технології виховання,  Виховні технології,  Розвиваюче навчання,  Навчання--розвивальне,  навчальна література
Доп.точки доступа
Сухомлинський, Василь Олександрович (укр. педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\
Коменський, Ян Амос (чеський вчений, педагог, філософ, письменник ; 1592-1670) \о нем\
Ушинський, Костянтин Дмитрович (рос. педагог укр. походження ; 1824-1871) \о нем\
Макаренко, Антон Семенович (укр. рад. педагог, письменник, публіцист ; 1888-1939) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
88я73
В 18


    Варій, М. Й.
    Основи психології і педагогіки [Текст] : навчальний посібник для вузів / М. Й. Варій, В. Л. Ортинський. - 2-ге видання, виправлене та доповнене. - К. : Центр учбової літератури, 2009. - 376 с. - ISBN 978-966-364-819-4 (в опр.) : 60.00 грн.
    Содержание:
Предмет, завдання, методи і галузі психології . - С .8-21.
Центральна нервова система людини . - С .22-34.
Особистість та її психіка . - С .35-49.
Біопсихічна, ментально-психічна і підструктура особистості "свідомість-самосвідомість" . - С .50-64.
Інтраіндивідуальна підструктура особистості : чуттєвий рівень пізнання і пам’ять. - С .65-89.
Абстрактний рівень пізнання та увага . - С .90-109.
Емоції та почуття . - С .110-135.
Психічні стани . - С .136-148.
Воля . - С .149-158.
Здібності . - С .159-163.
Соціопсихічна підструктура особистості . - С .164-177.
Основи психології діяльності . - С .178-191.
Спілкування . - С .192-205.
Основи соціальної психології груп . - С .206-223.
Соціальна психологія виробничих спільнот . - С .224-236.
Розвиток конкурентоспроможної особистості та життєві кризи . - С .237-245.
Педагогіка як наука . - С .256-274.
Освіта . - С .275-288.
Основи дидактики . - С .289-306.
Методи і методичні системи навчання . - С .307-332.
Освітній простір та Україна . - С .333-338.
Виховання . - С .339-363.
Педагогічні основи розвитку, соціалізації і виховання особистості . - С .364-374.
ГРНТИ
ББК 88я73 + 74.00я73

Рубрики: Психологія,  Педагогіка,  Психологія--Історія,  Історія психології,  Центральна нервова система,  Психіка,  Пізнання,  Пам'ять (псих.),  Увага (псих.),  Мислення (псих.),  Емоції (псих.),  Почуття (псих.),  Психічні стани,  Воля (псих.),  Здібності,  Характер,  Досвід людини (псих.),  Спрямованність особистості,  Психологія діяльності та поведінки,  Спілкування,  Психологія груп,  Соціальна психологія,  Психологія--соціальна,  Психологія менеджменту,  Психологія виробничих спільнот,  Конкурентоспроможність--особистості,  Життєві кризи,  Кризи--життєві,  Педагогічні дослідження,  Дослідження--педагогічні,  Освіта--сучасна,  Педагогічний процес,  Дидактика,  Принципи навчання,  Системи навчання,  Навчання,  Освітний простір--світовий,  Україна і освітній світовий простір,  Освітній світовій простір і Україна,  Виховання,  Системи виховання,  Виховні системи,  Розвиток особистості,  Соціалізація особистості,  Самовиховання
Доп.точки доступа
Ортинський, В.Л.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.58я73
Т 88


    Туркот, Т. І.
    Педагогіка вищої школи [Текст] : навчальний посібник для вузів / Т. І. Туркот. - К. : Кондор, 2011. - 628 с. - ISBN 978-966-351-341-6 (в опр.) : 78.00 грн.
ГРНТИ
ББК 74.58я73

Рубрики: Педагогіка вищої освіти,  Генезис вищої освіти,  Вища освіта--історія,  Перспективи розвитку вищої освіти,  Вища освіта--професіональна,  Вища професіональна освіта--історія,  Школи--історія,  Університети--історія,  Виникнення вищої школи,  Система вищої освіти,  Система вищої освіти--унітарна,  Система вищої освіти--бінарна,  Вища освіта--аграрна,  Вища освіта--інженерно-технічна,  Університетська освіта,  Освітня політика--принципи,  Принципи освітньої політики,  Болонський процес,  Навчальний процес--у вищих навчальних закладах,  Дидактика--вищої освіти,  Принципи навчання,  Якість навчання--у вищій школі,  Стандарти освіти,  Технологія навчання,  Методика навчання,  Традиційне навчання,  Навчання--традиційне,  Інноваційне навчання,  Навчання--інноваційне,  Новітні технології--в освіті,  Інформаційні технології--в освіті,  Технології навчання--ефективність,  Ефективність технології навчання,  Самостійна робота--студентів,  Педагогічний контроль--у вищій школі,  Контроль--педагогічний,  Контроль знань--студентів,  Інноваційні технології--педагогічні,  Педагогічні інновації,  Інновації--педагогічні,  Технології навчання--кредитно-модульні,  Технології навчання--модульно-рейтингові,  Інтерактивні технології--в освіті,  Інтерактивне навчання,  Навчання--інтерактивне,  Методи навчання,  Методи навчання--інтерактивні,  Групова робота--студентів,  Групові тренінги,  Тренінги--групові,  "Мозкова атака",  "Мозковий штурм",  Синектика,  Дидактичні ігри,  Ігри--дидактичні,  Мікровикладання,  Студенти,  Особистість студента,  Формування особистості студента,  Студентство,  Інтелект студента,  Розвиток інтелекту--студента,  Креативність--у студентів,  Розвиток креативності--у студентів,  Акцентуації характеру--студентів,  Типологія студентів,  Пізнавальна мотивація--студентів,  Мотивація--пізнавальна,  Професійна мотивація--студентів,  Мотивація--професійна,  Мотивація професійної діяльності,  Адаптація студентів,  Освітнє середовище--гуманістичне,  Соціалізація студентів,  Викладачі,  Викладачі і студенти,  Студенти і викладачі,  Особистість викладача,  Професійна діяльність--викладача,  Професійні деформації--в педагогічній діяльності,  Педагогічна культура--викладача,  Культура--педагогічна,  Комунікативна культура--викладачів,  Культура--комунікативна,  Соціально-педагогічні феномени,  Лекторська майстерність,  Майстерність--лекторська,  Педагогічний імідж,  Імідж--педагогічний,  Імідж навчального закладу,  Імідж педагога,  Професійний стрес--в педагогічній діяльності,  Стреси--професійні,  Стреси вклиадачів,  Професійне "вигорання"

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей