Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 508049 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Особистість студента<.>)
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.
159.944.4
С 84


   
    Стрес та захист психологічного здоров'я в умовах сучасного суспільства [Текст] : збірник матеріалів / Міжнародний науково-практичний конгрес "Стрес та захист психологічного здоров'я в умовах сучасного суспільства" (I ; 13-14 травня 2010 р. ; Мелітополь) ; ред. Л. М. Марковець [и др.]. - Миколаїв : ПСІ КСУ, 2010. - 194 с. - 10.00 грн.
ГРНТИ
УДК
ББК 88.5 + 52.5

Рубрики: Стрес,  Стреси--професійні,  Стреси вчителів,  Психологічне здоров'я,  Здоров'я--психологічне,  Особистість студента,  Психологічне здоров'я--студентів,  Психічне здоров'я--учнів,  Здоров'я--психічне,  Стресостійкість психологів,  стрес і духовний розвиток,  Духовний розвиток і стрес,  Копінг-ресурси,  Стреси--екзогенні,  Психологічна адаптація--студентів,  Стреси--дитячі,  Стреси--екзаменаційні,  Професійний розвиток--студентів,  Стресогенність медичної підготовки--в Україні,  Професійна самовизначенність,  Самовизначення--професійне,  Попередження стресу,  Розвиток творчості--учнів,  Творчість--учнівська,  Навчальний процес--старшокласників,  Стресові стани,  Розвиток молоді і модернізація суспільства,  Модернізація суспільства і розвиток молоді,  Телефон довіри ,  Ціннісні орієнтації,  Стресові стани--у підлітків,  Психологічний захист--старшокласників,  Захист--психологічний,  Розвиток особистості,  Маніпулювання,  "Я-концепція" студента,  Психогігієна--шкільна,  Шкільна психогігієна,  Самоактуалізація,  Психодіагностика емоційно-волевої сфери,  Адаптація студентів,  "Професійне вигорання"--вчителя,  "Професійне вигорання"--вихователя,  Працездатність студентів,  Стресогенні фактори,  Емоційні розлади--дитини,  Емоційні розлади--корекція,  Стресостійкість,  Страх--емоційний розлад,  Психофізична саморегуляція--вчителя,  Стресостійкість підлітків,  Комунікативна компетентність,  Лінощі (психол.)--у підлітків,  Книги миколаївських видавництв
Доп.точки доступа
Марковець, Л.М. \ред.\
Бердник, Г.Б. \ред.\
Боюбкова, М.Р. \ред.\
Журавлева, Л.П. \ред.\
Мацюра, О.В. \ред.\
Марковець, Г.В. \ред.\
Харченко, С.В. \ред.\
Міжнародний науково-практичний конгрес "Стрес та захист психологічного здоров'я в умовах сучасного суспільства" (I ; 13-14 травня 2010 р. ; Мелітополь)


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.58я73
Т 88


    Туркот, Т. І.
    Педагогіка вищої школи [Текст] : навчальний посібник для вузів / Т. І. Туркот. - К. : Кондор, 2011. - 628 с. - ISBN 978-966-351-341-6 (в опр.) : 78.00 грн.
ГРНТИ
ББК 74.58я73

Рубрики: Педагогіка вищої освіти,  Генезис вищої освіти,  Вища освіта--історія,  Перспективи розвитку вищої освіти,  Вища освіта--професіональна,  Вища професіональна освіта--історія,  Школи--історія,  Університети--історія,  Виникнення вищої школи,  Система вищої освіти,  Система вищої освіти--унітарна,  Система вищої освіти--бінарна,  Вища освіта--аграрна,  Вища освіта--інженерно-технічна,  Університетська освіта,  Освітня політика--принципи,  Принципи освітньої політики,  Болонський процес,  Навчальний процес--у вищих навчальних закладах,  Дидактика--вищої освіти,  Принципи навчання,  Якість навчання--у вищій школі,  Стандарти освіти,  Технологія навчання,  Методика навчання,  Традиційне навчання,  Навчання--традиційне,  Інноваційне навчання,  Навчання--інноваційне,  Новітні технології--в освіті,  Інформаційні технології--в освіті,  Технології навчання--ефективність,  Ефективність технології навчання,  Самостійна робота--студентів,  Педагогічний контроль--у вищій школі,  Контроль--педагогічний,  Контроль знань--студентів,  Інноваційні технології--педагогічні,  Педагогічні інновації,  Інновації--педагогічні,  Технології навчання--кредитно-модульні,  Технології навчання--модульно-рейтингові,  Інтерактивні технології--в освіті,  Інтерактивне навчання,  Навчання--інтерактивне,  Методи навчання,  Методи навчання--інтерактивні,  Групова робота--студентів,  Групові тренінги,  Тренінги--групові,  "Мозкова атака",  "Мозковий штурм",  Синектика,  Дидактичні ігри,  Ігри--дидактичні,  Мікровикладання,  Студенти,  Особистість студента,  Формування особистості студента,  Студентство,  Інтелект студента,  Розвиток інтелекту--студента,  Креативність--у студентів,  Розвиток креативності--у студентів,  Акцентуації характеру--студентів,  Типологія студентів,  Пізнавальна мотивація--студентів,  Мотивація--пізнавальна,  Професійна мотивація--студентів,  Мотивація--професійна,  Мотивація професійної діяльності,  Адаптація студентів,  Освітнє середовище--гуманістичне,  Соціалізація студентів,  Викладачі,  Викладачі і студенти,  Студенти і викладачі,  Особистість викладача,  Професійна діяльність--викладача,  Професійні деформації--в педагогічній діяльності,  Педагогічна культура--викладача,  Культура--педагогічна,  Комунікативна культура--викладачів,  Культура--комунікативна,  Соціально-педагогічні феномени,  Лекторська майстерність,  Майстерність--лекторська,  Педагогічний імідж,  Імідж--педагогічний,  Імідж навчального закладу,  Імідж педагога,  Професійний стрес--в педагогічній діяльності,  Стреси--професійні,  Стреси вклиадачів,  Професійне "вигорання"

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
88.4
П 75


   
    Прикладная психология в высшей школе [Текст] / ред. Н. М. Пейсахов [и др.]. - Казань : Издательство Казанского университета, 1979. - 272 с. - (в пер.) : 1.61 р.
ГРНТИ
ББК 88.4

Рубрики: Прикладна психологія,  Психологія--прикладна,  Психологічна служба--в вузах,  Студенти,  Психологія студентів,  Особистість студента,  Викладачі і студенти,  Студенти і викладачі,  Мотивація навчання,  Пізнавальна діяльність студентів,  Біологічні ритми студентів,  Психічні стани студентів
Доп.точки доступа
Пейсахов, Н.М. \ред.\
Валеева, Н.Ш. \ред.\
Кашина, Г.А. \ред.\
Найшуль, Г.С. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей