Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 508049 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Поисковый запрос: (<.>S=Авторитет викладача<.>)
Общее количество найденных документов : 1
1.
88.4я73
П 44


    Подоляк, Л. Г.
    Психологія вищої школи [Текст] : підручник для вузів / Л. Г. Подоляк, В. І. Юрченко. - Видання третє, виправлене і доповнене. - К. : Каравела, 2011. - 360 с. - ISBN 966-8019-00-8 (в опр.) : 70.00 грн.
ББК 88.4я73

Рубрики: Психологія вищої школи,  Вища освіта--психологія,  Психологія освіти--вища школа,  Криза освіти,  Реформування освіти--вищої,  Реформування науки,  Психологічні дослідження,  Етика дослідника,  Психологія студентів,  Студенти,  Студентський вік,  Вищі навчальні заклади,  Соціалізація студентів,  Адаптація студентів,  Навчально-професійна діяльність,  Професіоналізація студентів,  Професійна компетентність,  Самовиховання студентів,  Студентські групи--психологія,  Студентське самоврядування--психологія,  Управління навчальним процесом,  Педагогічне управління,  Управління--педагогічне,  Навчальний процес--у вищих навчальних закладах,  Мотивація навчання--у студентів,  Розвиток творчості--студентів,  Творчий потенціал--студентів,  Успішність студентів (псих.),  Неуспішність студентів (псих.),  Психологія виховання--студентів,  Виховання студентів,  Виховання студентів--моральне,  Викладачі і студенти,  Студенти і викладачі,  Педагогічна взаємодія,  Педагогічне спілкування,  Спілкування--педагогічне,  Педагогічні конфлікти,  Конфлікти--педагогічні,  Психологія викладачів,  Педагогічний професіоналізм,  Професіоналізм--педагогічний,  Педагогічна творчість,  Творчість--педагогічна,  Авторитет викладача,  Типологія викладачів
Доп.точки доступа
Юрченко, В.І.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей