Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 123367 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Науково-педагогічної бібліотеки (29)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (1)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Педагогічне спілкування<.>)
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-14 
1.
74.00я73
В 67


    Волкова, Н. П.
    Педагогіка [Текст] : посібник / Н.П. Волкова. - К. : Академія, 2002. - 575 с. - (Альма-матер). - ISBN 966-580-109-0 (в опр.) : 26.00 грн., 35.20 грн.
ГРНТИ
ББК 74.00я73

Рубрики: Педагогіка,  Педагогічні категорії,  Педагогічні науки--система,  Міжпредметні зв'язки--педагогіка,  Науково-педагогічні дослідження,  Педагогічні дослідження,  Методи дослідження--педагогіка,  Розвиток особистості,  Виховання,  Принципи виховання,  Напрями виховання,  Громадянське виховання,  Виховання--громадянське,  Розумове виховання,  Виховання--розумове,  Моральне виховання,  Виховання--моральне,  Екологічне виховання,  Виховання--екологічне,  Статеве виховання,  Виховання--статеве,  Правове виховання,  Виховання--правове,  Трудове виховання,  Виховання--трудове,  Естетичне виховання,  Виховання--естетичне,  Фізичне виховання,  Виховання--фізичне,  Методи виховання,  Самовиховання,  Виховна робота--організація,  Позакласна виховна робота,  Колективні творчі справи,  Позашкільні заклади,  Виховний колектив,  Колектив--виховний,  Розвиток колективу,  Учнівське самоврядування,  Громадські організації--дитячі,  Громадські організації--юнацькі,  Молодіжні рухи--неформальні,  Неформальні рухи--молодіжні,  Класний керівник,  "Важкі" діти,  Перевиховання,  Школа і сім'я,  Сім'я і школа,  Сім'я--сучасна,  Навчання,  Дидактика,  Дидактика--історія,  Система освіти--в Україні,  Стандарти освіти,  Процес навчання,  Принципи навчання,  Закономірності навчання,  Закономірності виховання,  Методи навчання,  Навчально-пізнавальна діяльність,  Стимулювання навчання,  Мотивація навчання,  Методика CASE,  Проблемно-розвиваюче навчання,  Навчання--проблемно-розвиваюче,  Проблемне навчання,  Урок,  Позаурочне навчання,  Навчання--позаурочне,  Семінарські заняття,  Практикум,  Факультативні заняття,  Навчальна екскурсія,  Гуртки--предметні,  Предметні гуртки,  Домашня навчальна робота учнів,  Диференціація навчання,  Навчання--диференційоване,  Обдаровані діти,  Навчання обдарованих дітей,  Навчання відстаючих учнів,  Школознавство,  Управління освітою,  Інспектування загальноосвітнього закладу,  Методична робота--в школі,  Підвищення кваліфікації--вчителів,  Атестація педагогічних кадрів,  Інновації в освіті,  Педагогічний досвід,  Педагогічні інновації,  Інновації--педагогічні,  Педагогічна майстерність,  Педагогічна комунікація,  Комунікація--педагогічна,  Комунікація--вербальна,  Комунікація--невербальна,  Мовне спілкування,  Мовлення вчителя,  Педагогічне спілкування,  Спілкування--педагогічне,  Педагогічні конфлікти,  Конфлікти--в педагогічному процесі,  Конфлікти--педагогічні,  Конфлікти--в освітніх організаціях,  Шкільництво--українське,  Українське шкільництво--історія,  Педагогіка--історія,  Історія педагогіки--України,  Шкільництво--європейське,  Антична педагогіка,  Педагогіка--антична,  Педагогічна думка--Історія

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
88.5я73
Р 31


    Реан, А. А.
    Социальная педагогическая психология [Текст] / А. А. Реан, Я. Л. Коломинский. - СПб. ; М. ; Х. : Питер, 1999. - 416 с. - (Мастера психологии). - ISBN 5-88782-424-7 (в пер.) : 21.00 грн., 21.00 грн.
ГРНТИ
ББК 88.5я73

Рубрики: Психологія,  Психологія соціальна--педагогічна,  Психологія--соціальна,  Педагогічна психологія--соціальна,  Соціальна психологія--історія,  Психологія дитини,  Дитяча психологія,  Психологія--дитяча,  Психологія школярів,  Освітні системи,  Розвиток особистості--школяра,  Соціалізація школярів,  Самоактуалізація,  Самотрансценденція особистості,  Агресія,  Соціалізація агресії,  Агресія--адаптивна,  Агресія--неадаптивна,  "Я-концепція" школяра,  Самооцінка--школяра,  Мотивація навчання--у школярів,  Вибір професії,  Характер,  Акцентуації,  Відповідальність школяра,  Інтернаціональність,  Міжособисті відносини школярів,  Психологія вчителя,  Педагогічна діяльність--психологія,  "Я-концепція" вчителя,  Психологічна служба--в школі,  Педагогічне спілкування,  Спілкування--педагогічне,  Дидактичне спілкування,  Спілкування--дидактичне,  Педагогічна соціальна перцепція,  Перцепція--педагогічна соціальна,  Соціальна перцепція--педагогічна,  Самооцінка--вчителя
Доп.точки доступа
Коломинский, Я.Л.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.204
К19


    Кан-Калик, В. А.
    Учителю о педагогическом общении [Текст] : книга для учителя / В. А. Кан-Калик. - М. : Просвещение, 1987. - 190 с. - (в пер.) : 0.55 коп.
ГРНТИ
ББК 74.204

Рубрики: Школознавство,  Педагогічне спілкування

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
88.5я73
Ф 55


    Філоненко, М. М.
    Психологія спілкування [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / М. М. Філоненко. - К. : Центр учбової літератури, 2008. - 224 с. - ISBN 978-966-364-740-1 (в опр.) : 44.00 грн.
    Содержание:
Спілкування як феномен психології . - С .8.
Теоретичні аспекти процесу спілкування . - С .8-15.
Розвиток спілкування в онтогенезі . - С .16-17.
Спілкування як потреба . - С .18-20.
Основні характеристики спілкування . - С .21.
Класифікація видів спілкування . - С .21-22.
Класифікація функцій спілкування . - С .23-24.
Модель мовленнєвої комунікації . - С .25-27.
Засоби спілкування . - С .28-41.
Основні форми спілкування . - С .42-48.
Стратегії та тактики спілкування . - С .49.
Основні стилі спілкування . - С .49-50.
Типи комунікабельності людей . - С .51-53.
Спілкування як обмін інформацією . - С .54.
Специфіка процесу обміну інформацією . - С .54-56.
Комунікативні бар’єри . - С .57-60.
Правила подачі зворотнього зв’язку . - С .61-62.
Слухання та говоріння . - С .63-71.
Спілкування як взаємодія . - С .72.
Інтерактивна сторона спілкування . - С .72.
Теорія міжособистісної взаємодії . - С .73-76.
Різновиди міжособистісних контактів . - С .77-78.
Взаємодія як організація діяльності . - С .79-80.
Психологічний вплив . - С .81-84.
Спілкування як розуміння та сприйняття одне одного . - С .85.
Характеристика соціальної перцепції . - С .85.
Візуальна психодіагностика . - С .86-94.
Ефекти соціальної перцепції . - С .95-99.
Конфліктне спілкування . - С .100.
Конфлікт: елементи, типи, динаміка конфлікту . - С .100-109.
Обливості поведінки у конфліктній ситуації . - С .110-113.
Маніпулятивна та актуалізаторські моделі спілкування . - С .114-121.
Технології виходу з конфлікту . - С .122-127.
Спілкуання і манери поведінки лікаря . - С .128.
Психологічні аспекти спілкування лікаря з пацієнтом . - С .128-131.
Соціально-психологічний портрет особистості лікаря . - С .132-136.
Особливості особистості пацієнта . - С .137-143.
Слово лікаря, відвертість із хворим . - С .144-150.
Майстерність педагогічного спілкування . - С .151.
Особливості спілкування "викладач-студент" . - С .151-155.
Педагог як актор . - С .156-158.
Методи завоювання уваги . - С .159-160.
Формування комунікативної культури викладача . - С .161-166.
Стилі педагогічного спілкування . - С .167.
Структура особистісно-групового педагогічного спілкування . - С .168.
Психологічні особливості студентів . - С .169-170.
Особливості міжособистісного спілкування педагога і студента . - С .171-172.
Моделі спілкування педагога і студента . - С .173.
Учбові конфлікти . - С .174-178.
Правила педагогічного спілкування . - С .179-180.
Психотехнічні вправи для розвитку комунікабельності . - С .192-202.
ГРНТИ
ББК 88.5я73

Рубрики: Психологія спілкування,  Спілкування,  Види спілкування,  Візуальна психодіагностика ,  Функції спілкування,  Мовленнєві комунікації,  Засоби спілкування,  Форми спілкування,  Стилі спілкування,  Комунікабельність,  Обмін інформацією,  Комунікативні бар'єри,  Міжособисті відносини,  Психологічний вплив,  Соціальна перцепція,  Психодіагностика--візуальна,  Конфліктне спілкування,  Спілкування--конфліктне,  Конфліктні ситуації,  Маніпулятивне спілкування,  Спілкування--маніпулятивне,  Спілкування лікаря,  Лікарі,  Медична деонтологія,  Деонтологія--медична,  Педагогічне спілкування,  Спілкування викладачів,  Спілкування--педагогічне,  Педагог,  Викладачі,  Комунікативна культура--викладачів,  Комунікативна культура--лікарів,  Психологія студентів,  Конфлікти--учбові,  Учбові конфлікти,  навчальна література

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.202я73
М 79


    Морева, Н. А.
    Тренинг педагогического общения [Текст] : учебн. пособие для вузов / Н. А. Морева. - М. : Просвещение, 2003. - 303 с. - (в пер.) : 15.00 грн.
ГРНТИ
ББК 74.202я73

Рубрики: Школознавство,  Педагогічне спілкування

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
88.4я73
П 24


   
    Педагогічна психологія [Текст] : підручник / М. Б. Євтух [та ін.]. - К. : Кондор, 2015. - 420 с. - (Вчитися. Міркувати. Співпрацювати). - ISBN 978-966-2781-78-6 (в опр.) : 280.00 грн.
    Содержание:
Педагогічна психологія в професійній підготовці . - С .7
Психологічні закономірності і механізми освітньої діяльності . - С .14
Місце педагогічної психології як міждисциплінарної галузі . - С .14
Становлення і сучасний стан педагогічної психології . - С .18
Етапи становлення педагогічної психології . - С .21
Педагогічна психологія як наука . - С .24
Предмет, завдання, структура педагогічної психології . - С .24
Методи дослідження в педагогічній психології . - С .31
Психолого-педагогічні основи професійної підготовки фахівців . - С .44
Предмет, завдання, історія розвитку психології професійної освіти . - С .44
Професійне самовизначення і класифікація професій . - С .49
Теорії професійного розвитку особистості . - С .52
Психолого-педагогічні основи освітньої діяльності . - С .77
Освіта в сучасному світі . - С .78
Освітній процес як соціальна й діяльнісна система . - С .80
Теорії навчання. Концепція розвитку навчання Л. Виготського . - С .82
Особистісно-діяльнісний підхід до організації освітнього процесу . - С .94
Компетентнісний підхід до освітніх результатів. Загальні і специфічні компетентності . - С .98
Синергетична єдність педагогічної та навчальної діяльності в освітньому процесі . - С .100
Освітній процес як соціальна й діяльнісна система . - С .100
Освіта як багатоаспектний феномен . - С .102
Соціально-психологічні аспекти навчання і виховання . - С .106
Особистісно-орієнтований освітній процес . - С .114
Двостороння єдність научіння - учіння в освітньому процесі . - С .114
Розвиток пізнавальної сфери й інтелекту особистості . - С .121
Стратегії формування нових знань і здібностей . - С .127
Розвивальне навчання в освітніх процесах . - С .133
Суб'єкти освітнього процесу . - С .139
Психолого-педагогічні характеристики суб'єктів освітнього процесу . - С .139
Формування особистості залежно від типу провідної діяльності в концепціях розвитку особистості . - С .142
Психологічні та педагогічні проблеми навчальної діяльності . - С .158
Загальна характеристика навчальної діяльності . - С .160
Теоретичні основи навчальної діяльності . - С .160
Структура і предметний зміст навчальної діяльності . - С .164
Компонентний склад структурної організації навчальної діяльності . - С .170
Суб'єкти навчальної діяльності . - С .186
Вікова характеристика суб'єктів навчальної діяльності. Студент як суб'єкт навчальної діяльності . - С .186
Научуваність - найважливіша характеристика суб'єктів навчальної діяльності, її критерії та показники . - С .193
Загальна характеристика і системна організація навчальної мотивації . - С .203
Основні підходи до дослідження мотивації як психологічної категорії . - С .203
Психологічні та педагогічні чинники, що впливають на процес навчання . - С .215
Засвоєння - центральна ланка навчальної діяльності . - С .224
Загальна характеристика і структурна організація засвоєння . - С .224
Формування інтерактивних навичок в процесі засвоєння. Критерії сформованості навичок . - С .233
Самостійна робота - найвища форма навчальної діяльності . - С .238
Психологія педагогічної діяльності . - С .255
Методологічна структура педагогічної діяльності . - С .257
Загальна характеристика педагогічної діяльності . - С .257
Педагогічні функції і уміння . - С .267
Психологічна характеристика педагогів . - С .278
Індивідуально-особистісні особливості педагогів . - С .278
Стилі педагогічної діяльності . - С .285
Управління педагогічною діяльністю . - С .290
Професія педагога і педагогічні здібності . - С .290
Педагогічне проектування і педагогічні технології . - С .297
Алгоритм системного моделювання навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі . - С .307
Психологічні і дидактичні основи побудови інтегрованих навчальних курсів як критерій ефективності педагогічної діяльності . - С .309
Розроблення інтегрованого навчального курсу - основа вдосконалення навчально-виховного процесу у ВНЗ . - С .309
Психологічний аналіз навчального заняття в діяльності викладача . - С .314
Психологія навчально-педагогічного співробітництва та спілкування в освітньому процесі . - С .335
Навчально-педагогічна співпраця як сучасна тенденція в освіті . - С .337
Взаємодія як категорія, її основні характеристики . - С .337
Вплив співпраці на навчальну діяльність . - С .342
Спілкування в освітньому процесі . - С .349
Спілкування як форма взаємодії . - С .349
Педагогічне спілкування як форма взаємодії суб'єктів освітнього процесу . - С .355
Психологічний аналіз педагогічного спілкування . - С .364
Діалог і монолог у педагогічному спілкуванні . - С .372
Бар'єри у педагогічній взаємодії, спілкуванні й навчально-педагогічній діяльності . - С .376
Основні напрями утруднень у педагогічній взаємодії . - С .376
Синтонічна модель педагогічного спілкування в процесі навчально-педагогічної діяльності . - С .388
ГРНТИ
ББК 88.4я73

Рубрики: Педагогічна психологія,  Психологія--педагогічна,  Освітня діяльність,  Педагогічна психологія--історія,  Професійна освіта--психологія,  Професійне самовизначення,  Самовизначення--професійне,  Класифікація професій,  Професійний розвиток--особистості,  Розвиток--професійний,  Освітний процес,  Теорії навчання,  Концепції навчання,  Компетентнісна освіта,  Освіта--компетентнісна,  Навчальна діяльність--психологія,  Особистісно орієнтоване навчання,  Навчання--розвивальне,  Проблеми навчальної діяльності--психологічні,  Проблеми навчальної діяльності--педагогічні,  Мотивація навчання,  Самостійна робота--студентів,  Педагогічна діяльність--психологія,  Педагоги--психологічна характеристика,  Стилі педагогічної діяльності,  Професія--педагог,  Педагогічні здібності,  Здібності--педагогічні,  Педагогічне проектування,  Проектування--педагогічне,  Педагогічні технології,  Технології--педагогічні,  Моделювання навчально-виховного процесу,  Інтегроване навчання,  Навчально-педагогічне співробітництво,  Педагогічне співробітництво,  Співробітництво --навчально-педагогічне,  Навчально-педагогічна співпраця,  Педагогічна співпраця,  Співпраця--навчально-педагогічна,  Педагогічне спілкування,  Спілкування--педагогічне
Доп.точки доступа
Євтух, М.Б.
Лузік, Е.В.
Ладогубець, Н.В.
Ільїна, Т.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
88.5я73
Ц 61


    Цимбалюк, І. М.
    Психологія спілкування [Текст] : навч. посібник / І. М. Цимбалюк. - К. : Професіонал, 2007. - 459 с. - ISBN 978-966-8556-8 (в опр.) : 100.50 грн.
ГРНТИ
ББК 88.5я73

Рубрики: Психологія спілкування,  Спілкування--сімейне,  Сімейне спілкування,  Спілкування--з дітьми,  Етикет--мовний,  Етикет і спілкування,  Педагогічне спілкування,  Спілкування--педагогічне,  Спілкування--моделі,  Спілкування--конфліктне,  Спілкування--етика,  Діловий етикет,  Ділове спілкування--психологія,  навчальна література

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
74.58я5
Н 34


   
    Наукові праці [Текст] : науково-методичний журнал. Т. 71. Вип. 58. Педагогіка / ред. Л. П. Клименко [та ін.]. - Миколаїв : МДГУ ім. П. Могили, 2007. - 220 с. - 10.00 грн.
ГРНТИ
ББК 74.58я5 + 74.58(4Укр-4Мик)я5

Рубрики: Цінністні орієнтації молоді,  Суспільна криза,  Криза--суспільна,  Онтогенез свідомості,  Педагогічний процес,  Освіта--в Україні,  Освітний простір--світовий,  Аксіологізація освіти,  Модернізація освіти--в Україні,  Студенти і викладачі,  Викладачі і студенти,  Болонський процес,  Соціальне партнерство--в освіті професійній,  Університетська освіта,  Освіта--університетська,  Системи освіти--університетська,  Освітні системи--університетська,  Інформаційна освіта--трансформація,  Освіта--інформаційна,  Трансформаційні процеси--в освіті інформаційній,  Пізнавальна діяльність студентів,  Дистанційне навчання,  Навчання--дистанційне,  Інформаційне освітнє середовище,  Науково-дослідницька робота--у вищіх навчальних закладах,  Науково-дослідницька робота--студентів,  Модульне навчання,  Навчання--модульне,  Музичне виховання і здоров'я,  Здоров'я і музичне виховання,  Виховання--музичне,  Професійно-педагогічна культура,  Культура--професійно-педагогічна,  Педагогічна культура,  Релігійно-моральне виховання,  Виховання--релігійно-моральне,  Моральне виховання,  Виховання--моральне,  Емоції школярів,  Педагогічне спілкування,  Спілкування--педагогічне,  Професійне спілкування--менеджерів,  Культура спілкування--менеджерів,  Професійне спілкування--викладачів,  Культура спілкування--викладачів,  Культура спілкування--історія,  Освітнє середовище--іншомовне,  Іншомовне освітнє середовище,  Освітний простір--європейський,  Комунікативна компетенція студентів,  Навчання іноземним мовам,  Викладання іноземних мов,  Іншомовний дидактичний дискурс,  Здоровий спосіб життя--формування,  Фізичне виховання,  Виховання--фізичне,  Фізична рекреація,  Рекреація--фізична,  Рухова активність--недостатня,  Рухова активність студентів,  Фізичне виховання--студентів,  Професійно-прикладна фізична підготовка,  Фізична підготовка--професійно-прикладна,  Навчальне середовище--класне,  Класне навчальне середовище,  Освіта--в США,  Гуманістичне виховання,  Виховання--гуманістичне,  Соціалізація особистості,  Самостійна робота,  Деонтологія--медична,  Медична деонтологія,  Деонтологічна культура--медична,  Професійна етика--Медробітник,  Книги миколаївських видавництв
Доп.точки доступа
Клименко, Л.П. \ред.\
Мещанінов, О.П. \ред.\
Михальченко, М.І. \ред.\
Багмет, М.О. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
74.200
Р 93


    Рыданова, И. И.
    Основы педагогического общения [Текст] / И. И. Рыданова. - Минск : Беларуская навука, 1998. - 319 с. - (в пер.) : 8.60 руб.
ГРНТИ
ББК 74.200

Рубрики: Школознавство,  Спілкування--педагогічне,  Педагогічне спілкування

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
88.4я73
С 79


    Степанов, О. М.
    Педагогічна психологія [Текст] : навчальний посібник для студ. ВНЗ / О. М. Степанов. - К. : Центр учбової літератури, 2011. - 416 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-8226-89-2 (в опр.) : 68.00 грн.
ГРНТИ
ББК 88.4я73

Рубрики: Психологічні науки--Педагогічна психологія,  Педагогічна психологія,  Психологія--педагогічна,  Розвиток--учня,  Навчання,  Види навчання,  Навчання--види,  Типи навчання,  Навчання--типи,  Індивідуальний підхід--процес навчання,  Технічні засоби--у навчанні,  Психологія навчання,  Технології навчання,  Психологія виховання,  Психологія вчителя,  Педагогічна діяльність,  Педагогічні вміння,  Професійна компетентність--педагогів,  Авторитет--вчителя,  Самоосвіта вчителів,  Вчитель--самоосвіта,  Педагогічна діяльність--психологія,  Педагогічне спілкування,  Спілкування--педагогічне,  психологічний клімат--педагогічний колектив
Кл.слова (ненормированные):
МОТИВАЦІЯ -- ДЕФОРМАЦІЯ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-14 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей