Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 508049 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Педагогічна культура -- викладача<.>)
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
1.
88.37я73
С 44


    Скороходов, В. А.
    Актуальні проблеми формування особистості у педагогічному процесі [Текст] : навч. посібник для студентів вищих навчальних закладів / В. А. Скороходов, В. Я. Яблонко. - Миколаїв : ТЕТРА, 2001. - 373 с. - ISBN 966-7149-18-8 (в опр.) : 30.00 грн.
ГРНТИ
ББК 88.37я73

Рубрики: Психологія особистості,  Особистість,  Психосинтез,  Психологічні концепції,  Концепції--психологічні,  Типологія особистоті,  Психологія пізнання,  Пізнавальна діяльність--психологія,  Професійна майстерність,  Навчальна інформація,  Концепції навчання,  Теорії навчання,  Проблемне навчання,  Навчання--проблемно-розвиваюче,  Навчання--асоціативно-рефлекторне,  Навчання--програмоване,  Програмоване навчання,  Асоціативно-рефлекторна теорія навчання,  Сугестопедія,  Теорія сугестопедії,  Навчання--розвивальне,  Розвиваюче навчання,  Навчально-виховний процес--у вищих навчальних закладах,  Національне виховання,  Виховання--національне,  Духовна культура студентів,  Індивідуалізація навчально-виховного процесу,  Навчально-виховний процес--індивідуалізація,  Педагогічна культура--викладача,  Педагогічна майстерність--психологія,  Адаптація студентів,  Книги миколаївських видавництв,  Миколаївщина,  Бібліотека КСУ
Доп.точки доступа
Яблонко, В.Я.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
88.3я73
Я 14


    Яблонко, В. Я.
    Психолого-педагогічні основи формування особистості [Текст] : навч. посібник для студ. вузів / В.Я. Яблонко. - К. : Центр учбової літератури, 2008. - 258 с. - ISBN 978-966-364-704-2 (в опр.) : 34.00 грн.
ГРНТИ
ББК 88.3я73

Рубрики: Психологія особистості,  Загальна психологія,  теорії особистості,  Професійна майстерність,  Асоціативно-рефлекторна теорія навчання,  Програмоване навчання,  проблемне навчання,  Сугестопедія,  Педагогічна культура--викладача,  Адаптація--студента у ВНЗ,  Психологія особистості--увага,  Національне виховання--студентів

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.00я5
Н 34


   
    Наукові праці [Текст] : наково-методичний журнал. Вип.1. Педагогогічні науки / ред.: Л. П. Клименко, О. П. Мещанінов. - Миколаїв : Видавництво МДГУ ім. П.Могили, 2002. - 176 с. - 10.00
ГРНТИ
ББК 74.00я5

Рубрики: Педагогіка,  Підлітки--трудні,  Німецька мова--Граматика,  Педагогічний менеджмент,  Університетська освіта,  Іноземні мови--викладання,  Педагогічна культура--викладача,  Глобалізація і освіта,  Освіта--американська модель,  Духовність нації,  Історія освіти--Південь України, XIX-XX ст.,  Історія освіти--Крим, XIX-XX ст.,  Насильство у сім'ї,  професійна освіта
Доп.точки доступа
Клименко, Л.П. \ред.\
Мещанінов, О.П. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.58я73
В 54


    Вітвицька, С. С.
    Основи педагогіки вищої школи [Текст] : підручник за модульно-рейтинговою системою навчання для студентів вузів / С. С. Вітвицька. - 2-ге видання. - К. : Центр учбової літератури, 2011. - 384 с. - ISBN 978-611-01-0156-1 (в опр.) : 75.00 грн.
ГРНТИ
ББК 74.58я73

Рубрики: Педагогіка вищої освіти,  Вища освіта,  Педагогічні дослідження,  Дослідження--педагогічні,  Педагогічна культура--викладача,  Культура--педагогічна,  Мовленнєва культура--викладача,  Культура мовлення--викладача,  Студенти,  Студентство,  Виховання студентів,  Дидактика--вищої освіти,  Навчальний процес--у вищих навчальних закладах,  самостійна робота--студентів,  Освітні технології--у вузах,  Технології--освітні,  Навчальні заклади--нового типу,  Контроль знань--студентів,  Оцінка знань--студентів,  Науково-дослідницька робота--студентів,  Педагогіка вищої освіти--історія,  Вища освіта--України,  Вища освіта--в зарубіжних країнах
Кл.слова (ненормированные):
коледж -- гімназія -- ліцей

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.58я73
Т 88


    Туркот, Т. І.
    Педагогіка вищої школи [Текст] : навчальний посібник для вузів / Т. І. Туркот. - К. : Кондор, 2011. - 628 с. - ISBN 978-966-351-341-6 (в опр.) : 78.00 грн.
ГРНТИ
ББК 74.58я73

Рубрики: Педагогіка вищої освіти,  Генезис вищої освіти,  Вища освіта--історія,  Перспективи розвитку вищої освіти,  Вища освіта--професіональна,  Вища професіональна освіта--історія,  Школи--історія,  Університети--історія,  Виникнення вищої школи,  Система вищої освіти,  Система вищої освіти--унітарна,  Система вищої освіти--бінарна,  Вища освіта--аграрна,  Вища освіта--інженерно-технічна,  Університетська освіта,  Освітня політика--принципи,  Принципи освітньої політики,  Болонський процес,  Навчальний процес--у вищих навчальних закладах,  Дидактика--вищої освіти,  Принципи навчання,  Якість навчання--у вищій школі,  Стандарти освіти,  Технологія навчання,  Методика навчання,  Традиційне навчання,  Навчання--традиційне,  Інноваційне навчання,  Навчання--інноваційне,  Новітні технології--в освіті,  Інформаційні технології--в освіті,  Технології навчання--ефективність,  Ефективність технології навчання,  Самостійна робота--студентів,  Педагогічний контроль--у вищій школі,  Контроль--педагогічний,  Контроль знань--студентів,  Інноваційні технології--педагогічні,  Педагогічні інновації,  Інновації--педагогічні,  Технології навчання--кредитно-модульні,  Технології навчання--модульно-рейтингові,  Інтерактивні технології--в освіті,  Інтерактивне навчання,  Навчання--інтерактивне,  Методи навчання,  Методи навчання--інтерактивні,  Групова робота--студентів,  Групові тренінги,  Тренінги--групові,  "Мозкова атака",  "Мозковий штурм",  Синектика,  Дидактичні ігри,  Ігри--дидактичні,  Мікровикладання,  Студенти,  Особистість студента,  Формування особистості студента,  Студентство,  Інтелект студента,  Розвиток інтелекту--студента,  Креативність--у студентів,  Розвиток креативності--у студентів,  Акцентуації характеру--студентів,  Типологія студентів,  Пізнавальна мотивація--студентів,  Мотивація--пізнавальна,  Професійна мотивація--студентів,  Мотивація--професійна,  Мотивація професійної діяльності,  Адаптація студентів,  Освітнє середовище--гуманістичне,  Соціалізація студентів,  Викладачі,  Викладачі і студенти,  Студенти і викладачі,  Особистість викладача,  Професійна діяльність--викладача,  Професійні деформації--в педагогічній діяльності,  Педагогічна культура--викладача,  Культура--педагогічна,  Комунікативна культура--викладачів,  Культура--комунікативна,  Соціально-педагогічні феномени,  Лекторська майстерність,  Майстерність--лекторська,  Педагогічний імідж,  Імідж--педагогічний,  Імідж навчального закладу,  Імідж педагога,  Професійний стрес--в педагогічній діяльності,  Стреси--професійні,  Стреси вклиадачів,  Професійне "вигорання"

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.04(4Укр)я5
Н 34


   
    Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В.О.Сухомлинського [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 36. Серія "Педагогічні науки" / ред. В. Д. Будак, О. М. Пєхота. - Миколаїв : МНУ імені В.О. Сухомлинського, 2012. - 146 с. - 10.00 грн.
    Содержание:
Зязюн, І. А. Технологія педагогічної дії у вимірі педагогічної майстерності / І. А. Зязюн. - С .5-11
Ничкало, Н. Г. Спадщина академіка Олександра Захаренка: прогностичний аспект / Н. Г. Ничкало. - С .12-16
Кузьминський, А. І. Філософські засади педагогічної майстерності викладача вищої школи / А. І. Кузьминський. - С .17-20
Пєхота, О. М. Формування технологічної культури сучасного викладача як складової його педагогічної майстерності / О. М. Пєхота. - С .21-27
Семиченко, В. А. Соціально-педагогічні викликли в педагогічній майстерності викладачів вищої школи / В. А. Семиченко. - С .28-34
Хомич, Л. О. Психолого-педагогічна підготовка вчителя в умовах фундаменталізації освіти / Л. О. Хомич. - С .35-38
Солдатенко, М. М. Самоосвітня діяльність як засіб професійного становлення та саморозвитку / М. М. Солдатенко. - С .39-42
Тарасевич, Н. М. Педагогічна майстерність у вимірах суб'єктного підходу до професійної діяльності вчителя / Н. М. Тарасевич, О. І. Мирошник. - С .43-47
Отич, М. Естетичні і етичні засади педагогічної дії / М. Отич. - С .48-51
Коновець, С. В. Діяльнісний підхід у творчому розвитку вчителя образотворчого мистецтва / С. В. Коновець. - С .52-57
Вовк, М. П. Принципи андрагогічного підходу у професійній підготовці фольклористів / М. П. Вовк. - С .58-62
Сотська, Г. І. Естетична культура майбутніх учителів образотворчого мистецтва у контексті інтегративного підходу / Г. І. Сотська. - С .63-66
Філіпчук, Н. О. Досвід професійної підготовки майбутніх музикантів у закладах музичної освіти Західної Україні у першій половині XX ст. / Н. О. Філіпчук. - С .67-71
Штома, Л. Н. Роль етики у професійній діяльності фахівця / Л. Н. Штома. - С .72-75
Авшенюк, Н. М. Глобальний компонент професійної підготовки вчителів у США, Канаді, Великій Британії / Н. М. Авшенюк. - С .76-79
Постригач, Н. Ретроспективний аналіз розвитку європейського виміру у громадянській освіті вчителів / Н. Постригач. - С .80-82
Голуб, І. Розвиток полікультурної компетентності майбутнього вчителя: австралійські підходи / І. Голуб. - С .83-86
Дяченко, Л. М. Педагогічна майстерність у контексті компетентнісного підходу до підготовки вчителів у ФРН / Л. М. Дяченко. - С .87-89
Мільто, Л. О. Риторична майстерність в педагогічній спадщині М.Ф.Кошанського / Л. О. Мільто. - С .90-93
Середа, І. В. Суб'єктні основи в роботі викладача педагогічних дисциплін як умова його професійної майстерності / І. В. Середа. - С .94-98
Шахірєва, Н. В. Професійна ціннісна культура педагога у її діяльнісному аспекті / Н. В. Шахірєва. - С .99-101
Горбунова, Н. В. Формування мовленнєвої компетентності майбутніх вихователів ДНЗ / Н. В. Горбунова. - С .102-104
Афанасьева, Л. В. Роль і місце професійно орієнтованих дисциплін у формуванні професійної компетентності майбутніх менеджерів / Л. В. Афанасьева. - С .105-108
Николаєв, К. Г. Формування потреби у фізичному самовдосконаленні студентів / К. Г. Николаєв. - С .109-113
Чижикова, О. В. Рольова гра як засіб розвитку творчого мислення студентів-правознавців методами проблемного навчання / О. В. Чижикова. - С .114-117
Ясак, Т. М. Оптимізація навчально-пізнавальної діяльності учнів профільної школи на уроках української мови засобами інформаційно-комунікаційних технологій / Т. М. Ясак. - С .118-121
Петльована, Л. Л. Принципи побудови педагогічної системи професійного навчання ділової англійської / Л. Л. Петльована. - С .122-127
Ткаченко, А. В. Технікум дитячої трудової комуни імені Ф.Е. Дзержинского / А. В. Ткаченко. - С .128-132
Міняйлова, А. В. Проблеми підготовки вчителя до гуманістичного виховання учнів / А. В. Міняйлова. - С .133-135
Адаменко, О. О. Концептуальні основи технології історико-педагогічного дослідження / О. О. Адаменко, А. А. Тимченко. - С .136-139
Прасол, Н. О. Мотиваційний компонент в підготовці майбутнього вчителя початкових класів / Н. О. Прасол. - С .140-142
ГРНТИ
ББК 74.04(4Укр)я5

Рубрики: Педагогічна майстерність,  Педагогічна діяльність--технологія,  Педагогика,  Педагогічна культура--викладача,  Технологічна культура--викладача,  Викладачі--вищих навчальних закладів,  Підготовка вчителя--психолого-педагогічна,  Фундаменталізація освіти,  Самоосвітня діяльність,  Професійне вдосконалення--вчителів,  Професійна діяльність--викладача,  Творчий розвиток вчителя,  Естетична культура--вчителів,  Підготовка вчителя,  Професійна підготовка вчителів,  Громадянська освіта--вчителів,  Полікультурна компетентність--вчителів,  Підготовка вчителя--зарубіжний досвід,  Професійна підготовка вчителів--зарубіжний досвід,  Підготовка вчителя--у Ніімеччині,  Професійний розвиток--вчителів,  Мовленнєва компетентність--вихователів,  Професійна компетентність--менеджерів,  Професійно орієнтовані дисципліни,  Фізичне самовдосконалення--студентів,  Самовдосконалення--студентів,  Рольові ігри,  Розвиток творчого мислення--студентів-правознавців,  Творче мислення--студентів-правознавців,  Проблемне навчання,  Пізнавальна діяльність учнів,  Книги миколаївських видавництв
Доп.точки доступа
Будак, В.Д. \ред.\
Пєхота, О.М. \ред.\
Захаренко, Олександр Антонович (укр. рад. педагог, громадський діяч, заслужений вчитель УРСР ; 1937-2002) \о нем\
Кошанський, Микола Федорович (рос. педагог, викладач, філософ ; 1781-1831) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
74.04(4Укр)я5
Н 34


   
    Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В.О.Сухомлинського [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 1.35. Педагогічні науки / ред. В. Д. Будак, О. М. Пєхота. - Миколаїв : МНУ імені В.О. Сухомлинського, 2011. - 250 с. - 10.00 грн.
    Содержание:
Азаров, В. І. Розвиток у дівчат 11-12 років мотивації до занять фізичною культурою / В. І. Азаров. - С .6-10
Артюшина, М. В. Готовність студентів і викладачів економічного профілю до інноваційної діяльності / М. В. Артюшина, В. А. Семиченко. - С .10-17
Баркасі, В. В. Підготовка соціально-активних вчителів засобами іноземних мов на факультеті іноземної філології / В. В. Баркасі, С. Б. Баркасі. - С .17-20
Білюк, О. Г. Зміст морально-ціннісних стосунків викладачів і студентів у навчально-виховному процесі / О. Г. Білюк. - С .20-24
Бреславська, А. Б. Формувіання культури дозвілля студентів вищих навчальних закладів в умовах позааудиторної діяльності як форма духовності / А. Б. Бреславська. - С .24-30
Будак, В. Д. Форування духовно-моральної особистості в умовах університетської освіти / В. Д. Будак. - С .30-34
Буценко, А. В. Становлення та розвиток фізичного виховання молоді як складова духовної культури (в кінці ХІХ - початок ХХ століття) / А. В. Буценко. - С .34-39
Василькова, Н. І. Формування мовної та мовленнєвої компетенції студентів як основа інтелектуально-культурного розвитку особистості / Н. І. Василькова. - С .39-42
Гаврилова, О. В. Формування самоконтролю старших підлітків у скаутських об’єднаннях на засадах духовних цінностей / О. В. Гаврилова. - С .42-46
Гаркович, О. Л. Формування індивідуальної освітньої траєкторії школярів старшої профільної школи / О. Л. Гаркович. - С .46-49
Гладишев, В. В. Етапи становлення контекстного підходу і виховна спрямованість шкільного курсу "Світова література" / В. В. Гладишев. - С .49-57
Даниленко, В. Л. Сприяння працевлаштуванню випускників університету як засіб формування професійно успішної особистості / В. Л. Даниленко, О. Є. Олексюк. - С .57-62
Дем’яненко, О. Є. Навчання кроскультурного іншомовного спілкування студентів-нефілологів / О. Є. Дем’яненко. - С .62-66
Заскалєта, С. Г. Особливості професійної підготовки фахівців аграрної галузі у Німеччині / С. Г. Заскалєта. - С .66-71
Ізбаш, Л. М. Організація здоров’язберігаючого простору як складової фізичного виховання студентів політехнічного коледжу / Л. М. Ізбаш. - С .71-75
Кіктенко, А. І. Православная психотерапия и работа с молодежью / А. І. Кіктенко. - С .75-79
Котик, Т. М. Багатокомпонентність поняття "духовність" в аспекті її виховання у дітей дошкільного й молодшого шкільного віку / Т. М. Котик. - С .79-81
Круківська, І. М. Загальнонаукове розуміння гуманістичних цінностей особистості / І. М. Круківська. - С .81-84
Кузнецова, О. А. Психолого-педагогічні механізми впливу академічної групи на моральне самовизначення студентів / О. А. Кузнецова. - С .84-89
Луцан, Н. І. Родинне виховання - основа формування особистості дитини / Н. І. Луцан. - С .89-92
Мавродієва, В. О. Аналіз поняття культури особистості як категорії процесу формування особистості студента / В. О. Мавродієва. - С .92-95
Малинівська, Л. І. Сільський зелений туризм як окрема форма формувння в учнів 5-9 класів сільської школи відповідального ставлення до природи / Л. І. Малинівська. - С .95-101
Мироненко, Т. П. Роль дискурсу як чинника духовного розвитку студентів факультетів іноземної філології / Т. П. Мироненко, Ю. П. Домашова. - С .101-104
Мороз, Т. О. Специфіка використання загальнокультурної компоненти як засобу естетичного розвитку студентів в процесі викладання фахових гуманітарних дисциплін / Т. О. Мороз. - С .104-109
Нестеренко, В. В. Варіативно-рефлексивний підхід в індивідуалізації професійної підготовки студентів / В. В. Нестеренко. - С .109-115
Овчаренко, В. М. Управління процесами соціально-психологічної адаптації молодого педагога в школі / В. М. Овчаренко. - С .115-118
Олексюк, О. Є. Формування ціннісних орієнтацій студентської молоді в умовах освітньо-виховного середовища університету / О. Є. Олексюк. - С .118-124
Петренко, О. Б. В. Сухомлинський та О. Захаренко про трудову підготовку дівчат: гендерний аспект / О. Б. Петренко. - С .129-135
Постовенський, О. В. Зв’язок системного синергетичного підходу з моделями управління загальною середньою освітою / О. В. Постовенський. - С .124-129
Рехтета, Л. О. Ідеї збереження і зміцнення здоров’я учнів у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського / Л. О. Рехтета. - С .135-138
Романюк, Л. М. Розвиток духовних якостей студентів у процесі вивчення творчості шістидесятників / Л. М. Романюк. - С .138-141
Ружевич, Я. І. Проблема формування ціннісних орієнтацій в учнів у методиці зарубіжної літератури / Я. І. Ружевич. - С .141-144
Свириденко, І. М. Особливості вияву вчинку-вірності в особистісних взаєминах / І. М. Свириденко. - С .144-149
Сироєжко, О. В. Роль музичного мистецтва у формуванні духовності підлітків / О. В. Сироєжко, С. І. Якіменко. - С .149-154
Солодка, А. К. Кросскультурный анализ как теоретико-методологическая основа кросскультурной составляющей высшего образования / А. К. Солодка. - С .154-160
Старєва, А. М. Ціннісний зміст процесу формування методичної компетентності майбутнього вчителя суспільствознавства / А. М. Старєва. - С .160-165
Стельмах, Н. В. Шляхи формування моральності особистості / Н. В. Стельмах. - С .165-169
Степанова, Т. М. Формування навичок виразного читання у студентів педагогічних факультетів вищих навчальних закладів / Т. М. Степанова, С. О. Чокова. - С .172-175
Степанова, Т. М. Культурно-гуманістична функція духовного виховання у змісті дошкільної освіти / Т. М. Степанова. - С .169-172
Тернавська, Т. А. Формування особистості на засадах інноваційних технологій як необхідна умова розвитку сучасної української держави / Т. А. Тернавська. - С .175-178
Тимошенко, О. В. Студентське самоврядування як шлях становлення особистості / О. В. Тимошенко. - С .178-183
Тимченко, А. А. Розвиток ідей гуманізму в працях вітчизняних педагогів / А. А. Тимченко. - С .183-187
Тимчук, Т. В. Гуманізація взаємин студентів як наукова проблема / Т. В. Тимчук. - С .187-190
Трибулькевич, К. Г. Виховання громадянської культури студентів у позааудиторний час / К. Г. Трибулькевич. - С .190-194
Філіпп’єва, О.А. Системний підхід як умова валеологізації навчально-виховного процесу / О.А. Філіпп’єва. - С .198-202
Філіпп’єва, О.А. Використання виховного потенціалу казки у процесі збереження та зміцнення здоров’я учнів / О.А. Філіпп’єва. - С .194-198
Філіпп’єва, Т.І. Використання теорії емоційного інтелекту під час викладання іноземних мов / Т.І. Філіпп’єва. - С .202-206
Цебржинский, О. И. Индивидуальность личности - биологическое и социальное / О. И. Цебржинский. - С .206-209
Ченишов, Д. О. Проблема виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу в умовах регіонального виміру / Д. О. Ченишов. - С .209-216
Чурсін, М. М. Аналітико-синтетична обробка інформації в освітній діяльності вищої школи / М. М. Чурсін. - С .216-220
Шиян, Т. В. Розвиток емоційного інтелекту студентів молодших курсів засобами дисципліни "Англійська мова за професійим спрямуванням" / Т. В. Шиян. - С .220-224
Шпаківська, О. В. Формування колективу студентів засобами самоврядування як науково-теоретична проблема / О. В. Шпаківська. - С .224-229
Шпачинський, І. Л. Розвиток і реалізація творчого потенціалу студентів як один з чинників формування високої духовності особистості / І. Л. Шпачинський. - С .229-236
Щербакова, О. Л. Духовність як методологічна основа гуманістичних ідей Я. Чепіги / О. Л. Щербакова. - С .236-240
Якименко, С. І. Професійна підготовка майбутнього вчителя до духовно-етичного виховання учнів / С. І. Якименко. - С .240-245
ГРНТИ
ББК 74.04(4Укр)я5

Рубрики: Педагогічна майстерність,  Педагогічна діяльність--психологія,  Педагогика,  Педагогічна культура--викладача,  Технологічна культура--викладача,  Викладачі--вищих навчальних закладів,  Підготовка вчителя--психолого-педагогічна,  Інноваційна діяльність--в освіті,  духовно-моральні якості--студента,  Професійне вдосконалення--вчителів,  Професійна діяльність--викладача,  Творчий розвиток вчителя,  Естетична культура--вчителів,  Підготовка вчителя,  Професійна підготовка вчителів,  Зелений туризм--в школі,  Духовність--студентів-філологів,  кроскультурний аналіз--зарубіжний досвід,  Виразне читання--методика викладання,  Підготовка вчителя--у Ніімеччині,  Професійний розвиток--вчителів,  Студентське самоврядування,  Валеологічна культура,  Професійно орієнтовані дисципліни,  Фізичне самовдосконалення--студентів,  Самовдосконалення--студентів,  Емоційний інтелект,  Інтелект--емоційний,  Книги миколаївських видавництв
Доп.точки доступа
Будак, В.Д. \ред.\
Пєхота, О.М. \ред.\
Сухомлинський, Василь Олександрович (укр. педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\
Захаренко, Олександр Антонович (укр. рад. педагог, громадський діяч, заслужений вчитель УРСР ; 1937-2002) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
74.04(4Укр)я5
Н 34


   
    Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В.О.Сухомлинського [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 1.44 (102). Серія "Педагогічні науки" / ред.: В. Д. Будак, О. М. Пєхота. - Миколаїв : МНУ імені В.О. Сухомлинського, 2014. - 128 с. - ISBN 2078-2128 : 10.00 грн.
    Содержание:
Адаменко, О. О. Концепція музею освітнього закладу / О. О. Адаменко. - С .7-10
Андрейко, О. І. Мотиваційно-когнітивна спрямованість розвитку виконавських умінь скрипаля / О. І. Андрейко. - С .10-14
Білгородська, О. Є. Аналіз психофізіологічного стану дітей 6-7-річного віку при формуванні художньо-графічних умінь та навичок у процесі образотворчої діяльності / О. Є. Білгородська. - С .14-20
Бєдакова, С. В. Педагогічні принципии викладачів Празької консерваторії / С. В. Бєдакова. - С .20-24
Гмиря, С. С. Критичність сприйняття художньо-естетичної інформації як одна із детермінант процесу педагогічної комунікації / С. С. Гмиря. - С .24-30
Єрмакова, І. П. Підготовка майбутнього вчителя суспільствознавчих дисциплін до використання дослідницької технології як педагогічна проблема / І. П. Єрмакова. - С .30-33
Іванець, Н. В. Формування мультикультурної компетентності сучасного вчителя / Н. В. Іванець. - С .33-37
Казанжи, І. В. Розвиток творчої активності майбутніх учителів початкових класів у позааудиторній роботі / І. В. Казанжи. - С .37-41
Каплинська, О. В. Інформаційно-комунікаційні технології в управлінні освітнім процесом (на прикладі освітньої галузі м. Миколаєва) / О. В. Каплинська. - С .41-45
Карпова, С. М. Теоретичні засади формування у майбутніх архітекторів художньо-професійної культури / С. М. Карпова. - С .45-49
Лисак, О. Б. Педагогічні умови формування європейської мобільності майбутніх фахівців економічного профілю як перспективний напрям розвитку професійної освіти / О. Б. Лисак. - С .49-55
Манькусь, І. В. Використання освітніх технологій, як умова формування життєвої компетентності учнів / І. В. Манькусь. - С .55-59
Недбаєвська, Л. С. Активізація пізновальної діяльності учнів при вивченні фізики через осучаснення її змісту / Л. С. Недбаєвська. - С .59-64
Ніколаєнко, Н. О. Методика проведення мозкового штурму під час семінарських занять з політології / Н. О. Ніколаєнко. - С .64-68
Перепелиця, О. В. Структура та механізми роботи адаптаційного процесу молодшого шкільного віку / О. В. Перепелиця. - С .68-73
Погромська, Г. С. Ключові аспекти методології проектування сучасних баз даних / Г. С. Погромська. - С .73-78
Прасол, Н. О. Індивідуальний графік навчання як умова планування індивідуальної траєкторії розвитку / Н. О. Прасол. - С .78-82
Савченко, Р. А. Методика організації кооперативного навчання у формуванні музично-педагогічної компетентності майбутніх педагогів ДНЗ / Р. А. Савченко. - С .82-86
Свірідовська, Л. М. Розвиток професійної музичної освіти в Україні наприкінці ХVIII-першій половині ХІХ ст. (вплив зовнішніх та внутрішніх факторів) / Л. М. Свірідовська. - С .86-91
Середа, І. В. Проблема суб’єкта у педагогічній теорії та освітній практиці / І. В. Середа. - С .91-96
Скрипниченко, В. І. Технологізація процесу підготовки студентів інститутів мистецтв педагогічних університетів до продуктивної роботи зі школярами / В. І. Скрипниченко. - С .96-100
Сургова, С. Ю. Сутність і зміст готовності до превентивної діяльності майбутніх соціальних працівників / С. Ю. Сургова. - С .100-104
Тимченко, А. А. Внесок В.М. Фідровського у розвиток вищої освіти України / А. А. Тимченко. - С .104-108
Тихонова, Т. В. Дидактичні принципи інформаційно-технологічної освіти майбутнього педагога / Т. В. Тихонова. - С .108-112
Шаожун, Бай. Специфіка формування самоконтролю у майбутніх учителів музики в процесі інтерпретаційної роботи / Бай Шаожун. - С .112-117
Шмотіна, О. В. Змістовий компонент педагогічної практики вчителів Швеції / О. В. Шмотіна. - С .117-122
Штома, Л. Н. Розвиток естетичного досвіду майбутнього вчителя - основа його творчої самореалізації / Л. Н. Штома. - С .122-125
ГРНТИ
ББК 74.04(4Укр)я5

Рубрики: Педагогічна майстерність,  Педагогічна діяльність--технологія,  Педагогика,  Педагогічна культура--викладача,  Технологічна культура--викладача,  Викладачі--вищих навчальних закладів,  Підготовка вчителя--психолого-педагогічна,  Фундаменталізація освіти,  Самоосвітня діяльність,  Професійне вдосконалення--вчителів,  Професійна діяльність--викладача,  Творчий розвиток вчителя,  Естетична культура--вчителів,  Підготовка вчителя,  Професійна підготовка вчителів,  Громадянська освіта--вчителів,  Полікультурна компетентність--вчителів,  Підготовка вчителя--зарубіжний досвід,  Професійна підготовка вчителів--зарубіжний досвід,  Підготовка вчителя--у Ніімеччині,  Професійний розвиток--вчителів,  Мовленнєва компетентність--вихователів,  Професійна компетентність--менеджерів,  Професійно орієнтовані дисципліни,  Фізичне самовдосконалення--студентів,  Самовдосконалення--студентів,  Історія освіти,  Проблемне навчання,  Пізнавальна діяльність учнів,  Книги миколаївських видавництв
Доп.точки доступа
Будак, В.Д. \ред.\
Пєхота, О.М. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей