Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=типологія учнів<.>)
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.

   Журнал

Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - Киев : Деміур, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2020г. N 1
Зміст:
Шапран, Ольга. Педагогічні умови формування готовності до групової навчальної діяльності майбутніх учителів початкових класів засобами технології партнерства / О. Шапран, Ж. Вихрестенко. - С.3-8. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: педагогічні умови, майбутні вчителя початкових класів, професійна підготовка
Коцур, Надія. Здоров'язбережувальна модель профілактики і корекції порушень зору в учнів / Н. Коцур. - С.9-15. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: орган зору, корекція, здоров'язбережувальна модель
Єжова, Ольга. Здоров'я у системі життєвих цінностей студентів / О. Єжова. - С.16-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: цінності, мотивація, здоров'язбережувальна поведінка
Поліщук, Ганна. Підготовка майбутніх учителів іноземних мов до розв'язання проблеми шкільного булінгу / Г. Поліщук. - С.21-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: агресія, булінг, жертви
Пасинчук, Катерина. Навчальні стратегії у професійній підготовці майбутніх фахівців цивільного захисту / К. Пасинчук. - С.26-31. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: стратегія, фахівці оперативно-рятувальної служби, цивільний захист
Demyanenko, Natalia. "Innovative author's education systems": a scientific project at National Pedagogical Dragomanov University / N. Demyanenko. - С.32-37. - Бібліогр. у кінці ст.: 22 назв.
 л.слова: науково-контекстний проєкт, освітня інноватика, авторський інноваційний досвід
Отич, Олена. Людина інформаційного суспільства: від творіння Божого до постлюдини / О. Отич. - С.38-43. - Бібліогр. у кінці ст.: 17 назв.
 л.слова: концепція Людини, інформаційне суспільство, гуманізм
Міхно, Олександр. Дослідження особистості учня в педагогічніих експериментах Тимофія Лубенця / О. Міхно. - С.44-49. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: експериментальна педагогіка, вивчення учня, типологія учнів
Молоткіна, Валентина. Зміст та організація виховного процесу в закладах професійно-технічної освіти України (40-50-ті рр. ХХ ст.) / В. Молоткіна. - С.50-54. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: виховний процес, ідейно-політичне виховання, професійно-технічна освіта
Онищенко, Наталія. Підготовка вчителя в умовах реформування освіти Китайської Народної Республіки / Н. Онищенко. - С.55-61. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: вища освіта, реформування, Єдиний державний іспит
Чаграк, Наталія. Організація освіти старших дорослих у Сполучених Штатах Америки / Н. Чаграк. - С.62-69. - Бібліогр. у кінці ст.: 27 назв.
 л.слова: Інститут навчання на пенсії, люди похилого віку, освіта впродовж життя
Розсоха, Антоніна. Досвід педагогічної підготовки вчителя у Великій Британії в контексті освітньої реформи України / А. Розсоха, О. Бігун. - С.70-75. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: педагогічна підготовка, майбутні вчителі, професійна компетентність
Педагогічний музей України інформує: постаті; події. - С.76-79 (продовження)
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.


    Волошко, Н.
    Психофізіологічні особливості учнів у процесі навчання [Текст] / Н. Волошко // післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 43-47. - Бібліогр.: 38 назв.
ББК 88.4

Рубрики: Психологія навчання,  Психофізіологія учнів--особливості
Кл.слова (ненормированные):
навчання -- особливості навчання -- особливості учнів -- психофізіологічні особливості учнів -- психофізіологічна готовність -- індивідуально-психологічні особливості -- індивідуалізація навчання -- слабка нервова система -- сильна нервова система -- типологія учнів -- меланхоліки -- рухлива нервова система -- інертна нервова система -- рухлива нервова система -- інертні учні

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
37.091.4(477)
М 11


    Міхно, Олександр.
    Дослідження особистості учня в педагогічніих експериментах Тимофія Лубенця [Текст] / О. Міхно // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2020. - N 1. - С. 44-49. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Історія освіти України--персоналії, перша пол. ХХ ст.
Кл.слова (ненормированные):
експериментальна педагогіка -- вивчення учня -- типологія учнів
Аннотация: У статті на основі аналізу науково-педагогічних праць Тимофія Лубенця та архівних матеріалів висвітлено його експериментальну діяльність у початкових та середніх навчальних закладах Київської губернії, спрямовану на вивчення учнів. Доведено, що у своїй понад 50-річній педагогічній практиці український педагог Т. Лубенець спирався на передовий досвід західноєвропейських та американських педагогів і психологів (В. Джеймс, Л. Пранг, Д. Тіндаль), зокрема представників експериментальної психології (А. Біне, А. Леклер), намагаючись адаптувати його до українських педагогічних реалій кінця ХІХ - першої чверті ХХ ст. Описано проведені Т. Лубенцем услід за французькими психологами А. Біне та А. Леклером експерименти з вивчення письмового мовлення учнів. У результаті цих експериментів педагог розробив типологію школярів, виділивши 4 основні типи: описовий, емоційний, розсудливий, формальний. Результати одного з експериментів подано у формі таблиці. З'ясовано, що на підставі вивчення учнів у ході навчального процесу шляхом спостереження та педагогічних експериментів (анкетування, навчання грамоти наочним і звуковим способами, екскурсійний, лакастерський методи) у Дослідній трудовій школі у Пущі-Водиці педагог складав характеристики школярів. Наведено кілька таких характеристик і проаналізовано їх зміст та структуру.
Доп.точки доступа:
Лубенець, Тимофій Григорович (педагог ; 1855-1936) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей