Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=інформаційно-комунікаційні технології<.>)
Общее количество найденных документов : 131
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

   Журнал

Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. - Київ : "Педагогічна преса", 1920 - . - ISSN 0130-8890. - Выходит три раза в месяц
2012г. N 1/2
Зміст:
Додатковий Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту для використання в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах у 2011/12 навчальному році] : [лист М-ва освіти і науки, молоді та спорту України від 21.12.11 №1/9-901]. - С.3-14
Про затвердження Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" на період до 2015 року : постанова Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 494. - С.15-30
Про затвердження Плану заходів з виконання Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" на період до 2015 року : наказ М-ва освіти і науки, молоді та спорту України від 03.06.2011 № 931. - С.31-42
Щодо оволодіння учителями загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційними технологіями : наказ М-ва освіти і науки, молоді та спорту України від 03.01.2012 № 2. - С.43-44
Про затвердження Критеріїв системи рейтингового оцінювання діяльності професійно-технічних навчальних закладів : наказ М-ва освіти і науки, молоді та спорту України від 22.11 2011 № 1336. - С.45-50
Супрун, В'ячеслав Васильович. Критерії системи рейтингового оцінювання діяльності ПТНЗ затверджено / В. В. Супрун. - С.50-56
Про затвердження Національної рамки кваліфікацій : постанова Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1341. - С.56-62
Гармаш, Анатолій Анатолійович. Затверджено Національну рамку кваліфікацій України / А. А. Гармаш. - С.63-64
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Чз (1)
Свободны: Чз (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2013г. N 2
Зміст:
Фельдштейн, Д. И. Перспективы психолого-педагогической науки и проблемы аттестации научных работников / Д. И. Фельдштейн. - С.3-16
 л.слова: атестація наукових робітників, тема дослідження, результати дослідження
Аркусова, И. В. Преподаватель и компьютер: сотрудничество или соперничество (конкуренция)? / И. В. Аркусова. - С.17-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: модернізація освіти, педагогічний інструмент, інструмент оптимізації навчання
Ермаков, Д. С. Информационная компетентность в информационном обществе / Д. С. Ермаков. - С.26-30. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: інформаційна компетентність, інформаційно-комунікаційні технології, інформація
Богуславская, Т. Н. Формирование теории содержания дошкольного образования в отечественной педагогике второй половины ХХ в. / Т. Н. Богуславская. - С.31-38. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: дошкільна освіта, зміст дошкільної освіти
Краснов, С. И. Теоретические основания системы обучения субъектов образования инновационному проектированию / С. И. Краснов, Р. Г. Каменский. - С.39-44. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: суб'єкт інноваційної діяльності, проектна діяльність, діяльнісна позиція
Боровских, А. В. Что такое стандарт и что такое "не-стандарт"? / А. В. Боровских, Л. В. Попов, Н. Х. Розов. - С.45-57. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: компетенції, діяльнісний підхід
Костецкий, В. В. Философия музыки в пространстве теории образования / В. В. Костецкий. - С.58-66. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: аристократизм, деспотія, музичні інструменти
Беляев, А. В. Социализация и воспитание детей опережающего развития / А. В. Беляев. - С.67-73. - Бібліогр. у кінці ст.: 3 назв.
 л.слова: обдарованість, педагогічне середовище, соціалізація
Лучкина, Т. В. Пути становления профессионализма молодого учителя / Т. В. Лучкина. - С.74-79. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: професіоналізм, професійна компетентність, атестація
Локтюшина, Е. А. Цели и содержание современного языкового образования / Е. А. Локтюшина. - С.80-86. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: мовна освіта, професійна іншомовна компетентність, професійна діяльність
Фролов, А. А. Идеи свободы и целесообразности в методологии педагогики А.С. Макаренко / А. А. Фролов. - С.87-96. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: свобода, "паралельна дія"
Гриценко, Л. И. Социальное воспитание и свобода личности в педагогике А.С. Макаренко / Л. И. Гриценко. - С.97-102. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: соціальне виховання, свобода особистості, дисципліна
Беляев, В. И. Социально-педагогическая система А.С. Макаренко / В. И. Беляев. - С.103-111. - виховний колектив : перевиховання
 л.слова: педагогізація
Годник, С. М. Педагогический подвиг А.С. Макаренко / С. М. Годник. - С.112-117. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: закон розвитку систем, педагогічна система, перетворення колективу
Нурутдинова, А. Р. Государственная политика поддержки инноваций / А. Р. Нурутдинова. - С.118-123
 л.слова: інноваційна політика, інноваційна освіта
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2014г. N 3
Зміст:
Саранцев, Г. И. Современное методическое мышление как ключевая компетенция педагога / Г. И. Саранцев. - С.3-11. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: методичне мислення, бакалавр, магістр
Боргояков, С. А. Развитие этнокультурной школы коренных малочисленных народов Севера, Сибири и Дальнего Востока / С. А. Боргояков. - С.12-21. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: етнокультурна школа, етнокультурна компетентність
Бережнова, Е. В. Ценностный аспект позиции педагога-ученого: к постановке проблемы / Е. В. Бережнова. - С.22-27. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: типи раціональності, цінності наукового співтовариства, гуманітарна культура
Карпов, А. О. Парадигмально-дифференцированная система образования / А. О. Карпов. - С.28-37. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: категорія наукового пізнання, мультипарадигмальність, парадигмальні моделі освіти
Романцев, Г. М. Антропологический подход к истории профессиональной педагогики / Г. М. Романцев, Н. В. Ронжина. - С.37-43. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: професійна педагогіка, антропологічний підхід, антропогенез
Литвиненко, Э. В. Формирование методики оценки работы образовательных организаций / Э. В. Литвиненко. - С.44-52. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: освітня організація, некомерційні організації, квалітологіне поняття ефективності
Шалавина, Т. И. Педагогическое сопровождение социально-профессионального самоопределения детей-сирот / Т. И. Шалавина, М. П. Пальянов, Е. А. Пахомова. - С.53-61
 л.слова: соціально-професійне самовизначення, педагогічна підтримка, діти-сироти
Трубицына, Л. В. Профилактика нарушений социализации детей и подростков / Л. В. Трубицына. - С.62-69
 л.слова: профілактика асоціальної поведінки, порушення соціалізації
Баюкова, Н. О. Проблемы слабой адаптации первоклассников к условиям школьной жизни / Н. О. Баюкова. - С.70-74. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: адаптація, дезадаптація, психолого-педагогічні орієнтири
Макотрова, Г. В. Информационно-коммуникационные технологии как средство творческого саморазвития старшеклассника / Г. В. Макотрова. - С.74-82. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: інформаційно-комунікаційні технології, творчий саморозвиток, пізнавальна діяльність
Шакурова, М. В. Формирование российской гражданской идентичности личности: проблема педагога / М. В. Шакурова. - С.83-91. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: педагогічна діяльність, соціокультурна ідентичність
Кравчук, Л. А. Профориентация в вузе: проблемы, практика, проекты / Л. А. Кравчук. - С.92-96. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: профорієнтація, кадрова політика, профорієнтаційне супроводження
Павлов, С. Н. Формирование имиджа современного вуза / С. Н. Павлов. - С.97-103. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: імідж, педагогічний менеджмент, педагогічний процес
Карнаух, Н. В. Подготовка преподавателей высшей школы в Дерптском профессорском институте / Н. В. Карнаух. - С.104-113. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: професорський інститут, викладачі вищої школи, російські університети
Занаев, С. З. Политехническая направленность советского образования 1930-х гг. / С. З. Занаев. - С.113-118. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: політехнічна освіта, військово-прикладне навчання, політехнічна просвіта населення
Савина, А. К. Не слепое копирование, а творческое использование : к 70-летию научно-исследовательской деятельности Лаборатории изучения образования и педагогики в зарубежных странах / А. К. Савина. - С.119-126
 л.слова: зарубіжна школа, порівняльна педагогіка, глобалізація
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.

   Журнал

Математика в рідній школі : науково-методичний журнал. - Київ : "Педагогічна преса", 2014 - . - Выходит ежемесячно
2015г. N 4
Зміст:
Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2014/2015 навчальному році : математика. - С.2-4
Швець, Людмила. Розвиток умінь старшокласників виконувати просторові зображення: ортогональне проекціювання / Л. Швець. - С.4-11. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
Стратій, Валентина. Інтегрований урок із математики та економіки в 11 класі / В. Стратій, О. Величко. - С.11-15
Сторчай, Володимир. Аналіз помилок учнів під час виконання завдань із тригонометрії / В. Сторчай. - С.15-18
Колесник, Тамара. Застосування властивості монотонності функцій до розв'язування рівнянь та нерівностей / Т. Колесник, О. Тарасенко. - С.18-24
Томащук, Олексій. Розв'язування задач на знаходження області значень функції / О. Томащук, В. Репета, О. Лещинський. - С.24-31
Воєвода, Аліна. Елементи історії математики як засіб гуманітаризації навчання / А. Воєвода. - С.31-38. - Бібліогр. у кінці ст.: 17 назв.
Кушнір, Василь. Моделювання процесу виконання проекту в умовах використання інформаційно-комунікаційних технологій / В. Кушнір. - С.39-44. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: компетенція, компетентність, інформаційно-комунікаційні технології
Бевз, Григорій. Про збірник "Методика викладання математики" / Г. Бевз. - С.44-48
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
5.

   Журнал

Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - Киев : Деміур, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2015г. N 3
Зміст:
Башук, Любов. Профільний освітній простір ліцею як умова розвитку творчого потенціалу учнів / Л. Башук. - С.3-6
 л.слова: профільне навчання, профільний освітній простір, пізнавальна діяльність
Мальований, Юрій. Непідвладний часу / Ю. Мальований. - С.7
Чаговець, Борис. Інноваційна модель науково-методичної роботи ліцею як засіб підвищення професіоналізму вчителів / Б. Чаговець. - С.8-13. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: модель науково-методичної роботи, евристична діяльність, професіоналізм учителя
Полякова, Вікторія. Організація самостійної навчальної діяльності учнів старшої школи в умовах профільного освітнього простору: мотиваційний аспект / В. Полякова. - С.14-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: самостійна робота, самостійна навчальна діяльність, мотивація
Пасацька, Світлана. Створення умов для усвідомленого професійного самовизначення ліцеїстів засобами профорієнтаційної та профконсультативної роботи / С. Пасацька, Н. Буднік. - С.18-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: профорієнтаційна робота, професійне самовизначення, профільне навчання
Козлова, Наталія. Моніторинг якості навчання старшокласників - запорука підготовки до навчання у вищому навчальному закладі / Н. Козлова. - С.21-23. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: профільна освіта, моніторинг, педагогічне діагностування
Кравченко, Тамара. Педагогічна підготовка батьків як чинник посилення ефективності професійного самовизначення старшокласників / Т. Кравченко, Л. Башук. - С.24-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: професійне самовизначення, старшокласники, педагогічна підготовка батьків
Морін, Олег. Програмно-методичне забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді в умовах допрофільної підготовки і профільного навчання / О. Морін. - С.29-33. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: професійне самовизначення, учні освітньої школи, учнівська молодь
Кондрашова, Лідія. Шляхи активізації інноваційної діяльності вчителів ліцею в умовах профільної освіти / Л. Кондрашова. - С.34-37. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: інноваційна діяльність, методична робота
Пасацька, Світлана. Національно-патріотичне виховання ліцеїстів засобами позакласної роботи / С. Пасацька. - С.38-40. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: національно-патріотичне виховання, позакласна робота, історія рідного краю
Слюсаренко, Микола. Задачний підхід до викладання природничих дисциплін в умовах профільного навчання / М. Слюсаренко. - С.41-45. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: задачний підхід, мисленнєва задача, дидактичні умови
Католіченко, Оксана. Підготовка ліцеїстів до інтелектуальних конкурсів: зміст та організаційно-педагогічні умови / О. Католіченко. - С.46-50. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: система підготовки, інтелектуальні конкурси, наукове товариство ліцеїстів
Задорожній, Віталій. Використання комп'ютерних технологій під час вивчення курсу фізики / В. Задорожній. - С.51-53. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: учень, учитель, комп'ютерна технологія
Мурза, Леся. Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом упровадження інтерактивних технологій на уроках інформатики / Л. Мурза. - С.54-57. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: інтерактивні технології, інтерактивне навчання, пізнавальна діяльність
Харитонова, Таїсія. Застосування технології розвитку критичного мислення на уроках астрономії / Т. Харитонова. - С.58-60. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: критичне мислення, час та календар
Цуркан, Алла. Вивчення елементів теорії літератури на уроках літератури в старшій ланці середньої загальноосвітньої школи / А. Цуркан. - С.61-66. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: теорія літератури, теоретико-літературні знання, теоретико-літературні поняття
Єрмакова, Ольга. Проектна технологія на уроках літератури / О. Єрмакова. - С.65-67. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: педагогічні технології, інноваційна діяльність, проектна технологія
Труханенко, Ганна. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування інформаційної компетентності вчителя ліцею / Г. Труханенко. - С.68-71. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інформаційно-комунікаційні технології, інформаційна компетентність вчителя, інформаційно-освітнє середовище
Клім-Клімашевська, Анна. Освіта дітей з особливими потребами в умовах інклюзії: досвід Польщі / А. Клім-Клімашевська. - С.72-74
 л.слова: інклюзивна освіта, психолого-педагогічна допомога
Гудар'ян, Олександр. Школа й університет як єдине освітнє середовище / О. Гудар'ян. - С.75-77
 л.слова: якість освіти, вдосконалення навчального процесу
Коваленко, Лідія. Криворізький природничо-науковий ліцей: традиції і минуле / Л. Коваленко. - С.78-80
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
6.

   Журнал

Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - Київ : "Педагогічна преса", 2014 - . - Выходит ежемесячно
2015г. N 6
Зміст:
Цілина, Марина. Структурно-семантичні особливості ідеонімії на позначення назв творів української літератури для дітей / М. Цілина. - С.3-7. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: ідеоніми, белетристиконіми, онімізація
Бєлєнька, Ганна. Виховання у дітей пошани до матері засобами українського фольклору / Г. Бєлєнька. - С.8-10. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: український народ, український фольклор, етнічний архетип
Носенко, Віра. Біла вишиванка : вірш / В. Носенко. - С.11
Клименко, Нінель. Настя Грінченко: становлення особистості та формування життєвих переконань / Н. Клименко, О. Караман. - С.12-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 26 назв.
 л.слова: читанки "Квітка", чернігівська гімназія, "жіноча громада"
Строганова, Ганна. Застосування інформаційно-комунікативних технологій та Web-квестів на уроках української мови / Г. Строганова, Г. Козловська. - С.23-26. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: методика навчання української мови, комп'ютерні технології, інформаційно-комунікаційні технології
Ханчук, Інна. "Формула героя" сучасної дитячої прози / І. Ханчук, О. Янкович. - С.27-31. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
Голик, О. Голос душі українського народу : українська література, 9 клас / О. Голик. - С.40-43. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
Романич, Наталія. Українське весілля від давнини до сьогодення. Весілля - один з провідних жанрів родинно-обрядової творчості : українська література, 9 клас / Н. Романич. - С.44-48
Деркач, Олена. Технологія особистих вражень аналізу художнього образу : українська література, 11 клас / О. Деркач. - С.49-52
Ворначева, Людмила. Волонтерство як складник формування активного громадянина : соціальний тренінг / Л. Ворначева, Т. Полубюк. - С.53-63. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
7.

   Журнал

Математика в рідній школі : науково-методичний журнал. - Київ : "Педагогічна преса", 2014 - . - Выходит ежемесячно
2015г. N 11
Зміст:
Школьний, Олександр. Підготовка до дворівневого зовнішнього оцінювання якості знань з математики (частина 2) / О. Школьний. - С.2-8. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: дворівневе оцінювання, загальнодержавне стандартизоване оцінювання, державна підсумкова атестація
Лященко, Галина. Розв'язування деяких задач з параметрами / Г. Лященко, М. Лященко, М. Рафальська. - С.9-12. - Бібліогр. у кінці ст.
Науменко, Алла. Вивчаємо трапецію : урок геометрії у 8 класі / А. Науменко, В. Коваленко. - С.13-16
Модягіна, Наталія. Реалізація освітніх завдань шкільної математики (історико-математична конференція для 5-6 класів) / Н. Модягіна. - С.16-19
Колесник, Тамара. Метод математичної індукції у шкільному курсі математики / Т. Колесник. - С.24-32
Акуленко, Ірина. Вивчення комбінацій шифрів у курсі за вибором "Основи криптології" / І. Акуленко, Н. Красношлик, Ю. Лещенко. - С.32-37
 л.слова: курс за вибором, шифр Кардано, комбінація шифрів
Кушнір, Василь. Особливості використання EXCEL-технології під час вивчення елементів математичної статистики / В. Кушнір. - С.37-42. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: інформаційно-комунікаційні технології, регресія, Excel-технологія
Сверчевська, Ірина. Методи розв'язування рівнянь в історичних задачах / І. Сверчевська. - С.43-48. - Бібліогр. у кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
8.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2015г. N 10
Зміст:
Кочетов, В. С. Образование, конкуренция, общегражданская идентичность и устойчивое развитие / В. С. Кочетов. - С.3-14. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: стійкий розвиток, соціальна складова, удосконалення середовища проживання
Борисенков, В. П. Повышение качества школьного образования в современной России / В. П. Борисенков. - С.14-24. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: якість освіти, педагогічні кадри, лідери освіти
Ткаченко, Е. В. Роль и назначение экспертных оценок в развитии современного образования / Е. В. Ткаченко. - С.24-30. - експертні оцінки : якість освіти
 л.слова: професійні освітні стандарти
Роберт, И. В. Основные направления развития информатизации образования / И. В. Роберт. - С.30-38. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: адаптаційні форми системи освіти, когнітивно-інформаційна взаємодія, конвергенція технологій
Разумовский, В. Г. Формирование естественнонаучной грамотности учащихся основной школы / В. Г. Разумовский. - С.39-48. - Бібліогр. у кінці ст.: 25 назв.
 л.слова: наукова грамотність, формалізм знань учнів, науковий метод пізнання
Ларионова, С. О. Психологическое сопровождение профилактики девиантности у младших школьников с ЗПР / С. О. Ларионова. - С.48-53
 л.слова: психологічний супровід, девіантна поведінка, діти з затримкою психічного розвитку
Клепиков, В. Н. Духовно-нравственное воспитание на уроках математики / В. Н. Клепиков. - С.54-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: духовно-моральне виховання, інформаційно-комунікаційні технології, метапредметний рівень
Саранцев, Г. И. Предметно-педагогическое мышление в профессиональных компетенциях педагога / Г. И. Саранцев. - С.59-65
 л.слова: предметно-педагогічне мислення, професійні компетенції, гармонізація
Чоросова, О. М. Непрерывное профессиональное образование педагогов в Республике Саха (Якутия) / О. М. Чоросова. - С.65-69. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: додаткова професійна освіта, освітній простір додаткової професійної освіти, глобальні освітні тренди
Николаева, А. Д. Приоритеты модернизации непрерывного педагогического образования (на примере СВФУ) / А. Д. Николаева, И. С. Алексеева. - С.69-72
 л.слова: конкурентоспроможність, тенденції, модернізація
Пахомова, Е. А. Профессиональное образование в Кемеровской области / Е. А. Пахомова. - С.72-79
 л.слова: професійна освіта, ринок праці, середня професійна освіта
Лощинова, М. А. Сетевое взаимодействие в профессиональном образовании / М. А. Лощинова : 79-82
 л.слова: мережа, мережева взаємодія, соціальні партнери
Серик, Н. И. Ролевые игры в преподавании иностранных языков / Н. И. Серик. - С.83-87
 л.слова: ігрові технології, ігровий метод навчання, навчання іноземної мови
Бессарабова, И. С. Джером Брунер - педагог, ученый, личность (к 100-летию со дня рождения) / И. С. Бессарабова, Н. Е. Воробьев. - С.88-96. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: психологія розвитку, когнітивна революція, бихевіоризм
Самбурова, Е. И. Становление высшей школы в Самарском крае / Е. И. Самбурова, Ю. А. Жердева. - С.96-104. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
 л.слова: земство, місцева адміністрація, історія вищої освіти
Савина, А. К. Непрерывное образование как реальность современного мира / А. К. Савина. - С.105-114. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: інформаційне суспільство, неписьменність, рівень освіти
Богуславская, О. М. Организация совместного обучения детей и родителей за рубежом / О. М. Богуславская. - С.114-120. - Бібліогр. у кінці ст.: 19 назв.
 л.слова: ранній розвиток, неперервна освіта, програма "Два покоління"
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
9.

   Журнал

Среднее профессиональное образование : Ежемесячный теоретический и научно- методический журнал. - М. : "Миратос", 1995 - . - Выходит ежемесячно
2016г. N 2
Зміст:
Рубин, Ю. В. Возможности и перспективы обучения индивидуальному предпринимательству в организациях СПО / Ю. В. Рубин. - С.3-21. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: індивідуальне підприємництво, професійна компетентність, освітня програма
Зенкина, Г. С. Ежегодная конференция "Компетентностный подход в обучении предпринимательству в организациях высшего и среднего профессионального образования" / Г. С. Зенкина, С. А. Ипатова, А. И. Коваленко. - С.21-27. - Бібліогр. у кінці ст.: 26 назв.
 л.слова: типи компетенцій, професійні задачі підприємців
Никоненко, С. Г. Государственно-частное партнерство в сфере профессионального образования / С. Г. Никоненко. - С.27-29
Казарян, А. Ф. Образование взрослых в России: перспективы развития / А. Ф. Казарян. - С.30-33
 л.слова: освіта дорослих, літній вік, соціальна адаптація
Амелина, С. Ю. Понятие "интегративное знание": сущность, структура и содержание / С. Ю. Амелина. - С.34-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: інтеграція, інтеграційні знання, інструментальні знання
Вовненко, К. Б. Интеграция общего и профессионального образования как условие эффективного формирования профессиональных компетенций у молодых людей с инвалидностью / К. Б. Вовненко [и др.]. - С.36-42. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
Інші автори: Кремнева С.Н., Поташова И.И., Сопачева Т.А.
 л.слова: професійна орієнтація, професійне самовизначення, учбово-виробничий центр
Шафикова, З. Х. Обучение девушек с синдромом аутизма рабочей профессии / З. Х. Шафикова. - С.42-46. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: діти-аутисти, інклюзивна освіта, робототехніка
Туранова, Л. М. Некоторые аспекты организации социально-образовательного пространства социализации подростков / Л. М. Туранова [и др.]. - С.47-49. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
Інші автори: Бекузарова Н.В., Ермолович Е.В., Стюгин А.А.
 л.слова: соціалізація, соціально-освітнє середовище
Воробьев, С. В. Формирование мотивации к обучению у студентов-медиков с помощью информационно-коммуникационных технологий / С. В. Воробьев, Л. С. Сухова. - С.50-52
 л.слова: інформаційно-комунікаційні технології, мотивація, мультимедійна презентація
Шилова, А. С. Интегративно-модульный подход в процессе индивидуализации подготовки бакалавров педагогического образования в области иностранных языков / А. С. Шилова, Н. А. Тарасюк. - С.53-55. - інтегративно-модульний підхід : індивідуалізація навчаня
 л.слова: бакалавр
Зацепина, О. С. Реализация воспитательного потенциала иноязычного образования в информационной образовательной среде / О. С. Зацепина. - С.55-58
 л.слова: виховний потенціал, іншомовна освіта, електронний освітній журнал
Винцкевич, В. С. Аннотирование как составляющая профессиональной подготовки будущего переводчика / В. С. Винцкевич, Н. А. Тарасюк. - С.58-61
 л.слова: професійна підготовка, перекладачі, процес комунікації
Мазилина, Д. А. Постижение авторской позиции при изучении романа И.А. Гончарова "Обломов" / Д. А. Мазилина. - С.62-64
 л.слова: авторська стратегія, психологізм
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
10.

   Журнал

Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : ТОВ "АСМІ", 2001 - . - Выходит 10 раз в год
2016г. N 2
Зміст:
Бойчук, П. М. Державна атестація з педагогіки - важливий складник визначення професіоналізму випускника педагогічного коледжу / П. М. Бойчук. - С.3-7. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: державна атестація, здобувачі вищої освіти, молодший спеціаліст
Кущ, О. М. Юзабіліті персонального веб-ресурсу педагога / О. М. Кущ. - С.8-11. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: юзабіліті, персональний сайт, блог
Москалик, Г. Ф. Проблеми функціонування освіти об'єднаних територіальних громад в умовах децентралізації / Г. Ф. Москалик. - С.12-14. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: децентралізація, коефіцієнт чиновника, біосферний регіон
Сас, Н. М. Застосування системного підходу у професійній підготовці майбутніх керівників навчальних закладів до інноваційного управління / Н. М. Сас. - С.15-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: системний підхід, професійна підготовка, компетентнісна освітня парадигма
Курок, В. П. Обгрунтування змісту і структури інноваційних технічних дисциплін у процесі підготовки майбутніх учителів технології / В. П. Курок. - С.18-21
 л.слова: вчитель технології, технічні дисципліни, технічна підготовка
Бочевар, А. Г. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб підвищення ефективності навчального процесу у ВНЗ / А. Г. Бочевар. - С.22-24. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інформаційно-комунікаційні технології, інформаційні технології, дидактичні функції ІКТ
Рой, С. Д. Специфіка використання індивідуальних освітніх траєкторій у ВНЗ / С. Д. Рой. - С.25-26. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: індивідуалізоване навчання, індивідуальні освітні траєкторії, педагогічний супровід
Крамаренко, А. М. Авторський курс "Ноосферна освіта еколого орієнтованого майбутнього вчителя початкової школи" як складова підвищення якості професійної підготовки / А. М. Крамаренко. - С.27-31. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: екологічні цінності, ноосферна освіта, екологічна педагогіка
Ярова, Т. П. Формування пізнавального інтересу до образотворчого мистецтва у майбутніх учителів початкових класів / Т. П. Ярова. - С.32-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: пізнавальний інтерес, нетрадиційні техніки малювання
Прокопенко, Ю. С. Аспекти підготовки майбутніх учителів фізичної культури при вивчення дисципліни "Настільний теніс з методикою навчання" / Ю. С. Прокопенко. - С.36-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: професійна підготовка, інноваційні технології, інтерактивні методи
Марчук, С. С. Педагогічна олімпіада: традиції формування творчості особистості майбутнього вчителя в умовах коледжу / С. С. Марчук. - С.40-44. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: студентська олімпіада, педагогічний коледж, обдарована особистість
Олійник, І. О. Психолого-педагогічні основи вчительської любові / І. О. Олійник. - С.45-48. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: педагогічна любов, любов до дітей, педагогіка любові
Грисенко, Л. П. Дезадаптація студентів першого курсу: психологічний аспект / Л. П. Грисенко. - С.49-52. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: адаптація, дезадаптація, психічне здоров'я
Московець, Л. П. Гуманізація педагогічного спілкування як шлях формування комунікативної компетентності майбутніх педагогів / Л. П. Московець. - С.53-56. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: гуманізм, гуманізація освіти, механізми перцепції
Деркач, В. В. Пріоритети сучасної лінгводидактики вищої школи / В. В. Деркач. - С.57-59. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інноваційні технології, когнітивістика, комунікативна компетентність
Самусь, Л. И. Происхождение названий рек и озер Украины и Западной Европы в лингвонародоведческом аспекте / Л. И. Самусь. - С.60-62
 л.слова: гидронімія, топоніми, етнографія
Кулікова, Т. В. Функціонально-стилістичне навантаження компаративів у романі В. Підмогильного "Місто" / Т. В. Кулікова. - С.63-66. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: ідеостиль, лінгвістика, художній стиль
Солодовникова, Л. Г. Формування професійних навичок керівника дитячого хореографічного колективу / Л. Г. Солодовникова. - С.67-69
 л.слова: формування професійних навичок, педагогічна майстерність, самостійна творча робота
Ціпов'яз, А. Т. Особливості методики тренувань у городковому спорті / А. Т. Ціпов'яз, М. П. Севрюк, Т. І. Кудряшова. - С.70-72. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: городковий спорт, методика тренувань, фізичні якості
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
11.

   Журнал

Среднее профессиональное образование : Ежемесячный теоретический и научно- методический журнал. - М. : "Миратос", 1995 - . - Выходит ежемесячно
2016г. N 6
Зміст:
Габидулин, Т. К. Психолого-педагогические аспекты социализации студентов колледжа / Т. К. Габидулин. - С.3-7. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: соціалізація, соціальні відносини, професійна діяльність
Шишлова, Е. Э. Научные предпосылки категориального обоснования гендерного подхода в образовании / Е. Э. Шишлова. - С.7-9. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: гендерний підхід в освіті, гендерна соціалізація, гендерна ідентифікація
Лукина, Н. Л. Представления студентов больших и малых городов России о работе и жизненном пути / Н. Л. Лукина. - С.10-13
 л.слова: велике місто, мале місто, працевлаштування
Зыкова, Г. В. Методическое обеспечение дисциплины в системе внутренней гарантии качества / Г. В. Зыкова, А. С. Попов. - С.14-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: методичне забезпечення, система гарантії якості, управління якістю
Туранина, Н. А. Интерактивные технологии как основа формирования профессиональной компетенции выпускника колледжа / Н. А. Туранина [и др.]. - С.18-21. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
Інші автори: Курганская Л.М., Заманова И.Ф., Тутаева Г.Н.
 л.слова: професійні компетенції, інтерактивні технології, кейс-метод
Дианина, Н. Н. О критериях оценки языковых, коммуникативных и профессиональных компетенций при обучении иностранному языку / Н. Н. Дианина. - С.22-26. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: критерії оцінювання, цифровий еквівалент, говоріння
Гордиенко, И. В. Теоретические и методические основы проектирования системы развивающих уроков / И. В. Гордиенко. - С.27-30. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: професійна компетентність, класно-урочна система, інноваційні технології
Леонович, Е. Н. Формирование языковой компетентности студентов при работе над значением слова / Е. Н. Леонович, В. А. Амусина. - С.31-34. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: мовна компетентність, значення слова, мовна комунікація
Шепелева, Т. Е. Модель формирования гражданской компетентности учащейся молодежи / Т. Е. Шепелева. - С.34-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: компетентнісний підхід, громадянська компетентність, освітня модель
Дегтярева, И. А. Профессиональные задачи будущих мастеров производственного обучения как средство согласования образовательного и профессионального стандартов / И. А. Дегтярева. - С.39-44. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: професійний стандарт, майстер виробничого навчання, професійні задачі
Якимов, О. В. Ведущие направления в педагогическом сопровождении студентов / О. В. Якимов. - С.45-48
 л.слова: педагогічний супровід, успішність, самореалізація
Князева, Г. Л. Категория художественного стиля как системообразующий фактор знаний будущих педагогов-музыкантов / Г. Л. Князева, И. А. Белоконь. - С.48-51. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: педагог-музикант, інструментальне виконавство, художня культура
Русакова, Т. Г. Подготовка преподавателя к духовно-нравственному воспитанию студентов / Т. Г. Русакова, И. В. Гармаза. - С.55-60. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: духовний досвід студента, педагогічне сприяння, полікультурне освітнє середовище
Монахова, Г. А. Инструментальная модель курсов повышения квалификации учителей / Г. А. Монахова, Н. В. Монахов, И. А. Кузнецов. - С.60-63. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: інформаційно-комунікаційні технології, електронне навчання, електронний освітній ресурс
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
12.

   Журнал

Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - Киев : Деміур, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2017г. N 7/8
Зміст:
Данилевський, Валерій. Готовність навчального закладу до інноваційного розвитку: обґрунтування критеріїв / В. Данилевський. - С.3-6. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: загальноосвітній навчальний заклад, критерії, індикатори
Чепурна, Наталія. Концептуальні основи інноваційного розвитку сучасного навчального закладу / Н. Чепурна. - С.7-10. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: інноваційний розвиток, інноваційний потенціал навчального закладу
Назаренко, Галина. Демократичні засади становлення Нової української школи / Г. Назаренко. - С.11-16. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: демократизація освітньої діяльності, партнерська взаємодія, педагогічна рада
Крутенко, Ольга. Актуалізація педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи / О. Крутенко. - С.17-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: авторська школа, виховальне середовище, виховна система
Топчій, Ірина. Становлення Гімназії успішного українця / І. Топчій. - С.21-23. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: культура гідності, Гімназія успішного українця, модель розвитку інноваційного закладу
Каракаш, Іван. Модель інноваційного навчального закладу "Школа якісної освіти" / І. Каракаш, І. Руденко. - С.24-27. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: диференціація, модель розвитку навчального закладу, розвивальний освітній профіль
Чумаченко, Олег. Інноваційна практика функціонування і розвитку навчального закладу з еколого-економічною спеціалізацією / О. Чумаченко, О. Трухан. - С.28-31
 л.слова: принцип варіативності, освітній простір, особистісно орієнтований підхід
Саєнко, Сегрій. Інноваційний розвиток полілінгвістичної гімназії "Діалог культур" / С. Саєнко, Н. Ананьєва. - С.32-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: інноваційний розвиток полілінгвістичної гімназії, діалог культур, полікультурний навчально-виховний процес
Карло, Тетяна. Створюємо Школу громадянського партнерства / Т. Карло. - С.36-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: громада, громадська активність, громадське партнерство
Мирошніченко, Тетяна. Сприяємо громадському самоствердженню учнів / Т. Мирошніченко. - С.39-42. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: модель інноваційного розвитку, Школа громадянського самоствердження, громадянська компетентність
Пікалюк, Андрій. Національно-патріотичне виховання молоді засобами історичного краєзнавства та етнографії / А. Пікалюк. - С.43-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: національно-патріотичне виховання, інновації, концепція
Нерубайський, Володимир. Школа свідомого українця - орієнтир сучасної акме-педагогіки / В. Нерубайський. - С.46-49. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: інноваційний розвиток, національна школа, свідомий українець
Стороженко, Наталія. Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці / Н. Стороженко. - С.49-52. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: освітній простір, інновація, інноваційна діяльність
Мельничук, Володимир. Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи / В. Мельничук. - С.53-55. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: Акме-школа, гармонійна особистість, модель інноваційного розвитку
Верба, Ірина. Модель розвитку інноваційного навчального закладу "Школа рівних можливостей" / І. Верба. - С.56-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: інклюзивна освіта, інтеграція, індивідуалізація навчання
Вертипорох, Олена. Школа - простір освітніх можливостей / О. Вертипорох, М. Ніщенко. - С.59-61. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інновація, модель інноваційного розвитку
Денисюк, Любов. Інноваційна модель "Школа трансформаційного лідерства" / Л. Денисюк. - С.62-64. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: трансформаційне лідерство, менеджмент, місія
Щербина, Сергій. Формування освітнього простору Школи автентичного навчання / С. Щербина. - С.65-67. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: автентичне навчання, модель навчального закладу, інноваційний розвиток
Бугай, Людмила. Створення Школи неперервної економічної освіти / Л. Бугай. - С.68-71. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: Школа неперервної економічної освіти, економічне знання, компетентна особистість
Жуган, Надія. Деякі аспекти інноваційного розвитку економічного ліцею / Н. Жуган. - С.72-74. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: інноваційний розвиток навчального закладу, сфери впровадження інновацій, освітній локальний осередок громади
Яременко, Станіслав. Школа - природнє середовище розвитку особистості / С. Яременко. - С.75-77. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: освітнє середовище, розвиток особистості, компетентність педагога
Сліпуцька, Олександра. Модель інноваційного розвитку "Школа екологічної культури та планетарного мислення" / О. Сліпуцька. - С.78-80. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: екологічна культура, планетарне мислення, ключові компетентності
Самохотов, Анатолій. Інноваційна школа Черкащини як Науково-дослідний інститут природознавства / А. Самохотов. - С.81-83. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: інновація, модель інноваційного розвитку, життєві компетентності
Колісник, Валерій. Модель "Школа сільського господаря" як стратегічний напрям розвитку навчального закладу в сільській місцевості / В. Колісник. - С.84-86. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: інноваційний розвиток, модель школи, сільське середовище
Дорожкіна, Неля. Школа практичної діяльності / Н. Дорожкіна, А. Забарна. - С.87-89. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: головні цінності, інноваційний розвиток, провідні завдання
Лукашенко, Тетяна. Інноваційний розвиток школи як Центру інформаційно-комунікаційних технологій / Т. Лукашенко. - С.90-93. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: модель розвитку інноваційної школи, інформаційно-освітній простір, інформаційно-комунікаційні технології
Лосіцький, Володимир. Модель навчального закладу "Школа новітніх інформаційний технології" / В. Лосіцький. - С.94-96. - Бібліогр. у кінці ст.: 3 назв.
 л.слова: освітньо-інформаційне середовище, ІКТ, модель
Остапенко, Світлана. Ліцей як середовище успішного особистісного розвитку / С. Остапенко, Н. Степанова. - С.97-100. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: інноваційний розвиток, освітнє середовище, успішний учень
Ярош, Олександр. Пізнання, Становлення, Успіх: нове обличчя сучасної школи / О. Ярош. - С.100-104. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: модель, інноваційний розвиток, ключові компетентності
Дубенська, Олександра. Інноваційна модель навчального закладу "Школа успішної особистості" / О. Дубенська. - С.105-107. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інноваційний розвиток, імідж, школа успішної особистості
Цьоменко, Анна. Школа успішної особистості як шлях розвитку інноваційного навчального закладу / А. Цьоменко. - С.107-109. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інноваційний розвиток, особистість, Школа успішної особистості
Контратюк, Валентин. Школа успіху та творчих досягнень / В. Контратюк. - С.110-112. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: інноваційний розвиток, Школа успіху та творчих досягнень, місія школи
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
13.

   Журнал

Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна думка, 1993 - . - Периодичность не определена
2018г. N 1
Зміст:
Луговий, В. І. Ціннісно-орієнтаційні компетентності як невід'ємна складова кваліфікації / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. - С.5-19. - Бібліогр. у кінці ст.: 24 назв.
 л.слова: ціннісні орієнтації, ціннісні компетенції, кваліфікації
Тименко, В. П. Методологічні засади розвитку практичного інтелекту студентів у закладах вищої мистецької і технічної освіти / В. П. Тименко. - С.20-30. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: педагогічне проектування, педагог-дизайнер, дизайн-простір
Овчарук, О. В. Рамка цифрової компетентності для громадян: європейська стратегія визначення рівня компетентності у галузі цифрових технологій / О. В. Овчарук. - С.31-37. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: компетентність, цифрова компетентність, інформаційно-комунікаційні технології
Іванюк, І. В. Етапи розвитку комп'ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах полікультурної освіти в країнах Європейського Союзу / І. В. Іванюк. - С.38-44. - Бібліогр. у кінці ст.: 19 назв.
 л.слова: комп'ютерно орієнтоване навчальне середовище, полікультурна освіта, полікультурна компетентність
Tymkiv, N. M. Interdisciplinarity in the professional training of future engineers for petroleum indusry / N. M. Tymkiv. - С.45-52. - Бібліогр. у кінці ст.: 18 назв.
 л.слова: міждисциплінарність, професійні компетентності, нафтогазова освіта
Приходько, Ю. І. Теорія трансформації систем як засіб дослідження військової освіти / Ю. І. Приходько. - С.53-61. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: теорія самоорганізації, зовнішні чинники, закон трансформації
Горбань, Л. В. Профорієнтована освіта як засіб запобігання маргіналізації населення / Л. В. Горбань. - С.62-70. - Бібліогр. у кінці ст.: 18 назв.
 л.слова: державна профорієнтація, маргіналізація, соціалізація
Чепелєва, Н. В. Психологічна характеристика особистості, здатної до самопроектування / Н. В. Чепелєва, С. Ю. Рудницька. - С.71-77. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: особистість, самопроектування, стратегії смислотворення
Селецький, А. В. Наукова діяльність педагогічної бібліотеки з інформаційно-аналітичного супроводу освітянської галузі / А. В. Селецький. - С.78-87. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
 л.слова: науково-педагогічна бібліотека, інформаційно-аналітична діяльність, педагогіка
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
14.

   Журнал

Управління школою : Науково-методичний журнал. - Київ : Основа, 2003 - . - Выходит дважды в месяц
2019г. N 7/9 (595/597)
Зміст:
Підласий, І. П. Булінг зупинити не можна, його треба очолити / І. П. Підласий. - С.2-15
Василенко, Н. В. Особливості управління опорною школою за умов освітнього округу / Н. В. Василенко. - С.16-22
Субота, А. О. Сутність інформаційно-комунікаційних технологій та їх роль в управлінні закладом загальної середньої освіти / А. О. Субота. - С.23-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: інформаційно-комунікаційні технології, інформатизація управління, заклад загальної середньої освіти
Бутко, Ю. А. Інноваційний потенціал телекомунікаційних технологій / Ю. А. Бутко. - С.26-29. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: телекомунікації, комп'ютерні телекомунікації, медіатека
Козлов, Г. О. Розвиток інформаційної компетентності педагогів / Г. О. Козлов. - С.30-32. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: інформаційна компетентність, заклад загальної середньої освіти, майстер-клас
Платоненко, О. С. Особливості управління впровадженням медіановацій в освітню практику / О. С. Платоненко. - С.33-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: освітній процес, інноваційна педагогічна технологія, медіаосвіта
Гречаник, О. Є. Методологічні засади розвитку управлінської культури менеджерів освіти / О. Є. Гречаник. - С.36-38
 л.слова: управлінська культура
Бідюк, А. С. Дистанційне навчання в сучасній школі: потреба чи мода? / А. С. Бідюк. - С.39-42. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: дистанційна освіта, інформаційно-комунікаційні технології, профільне дистанційне навчання
Софієнко, О. В. Використання хмарних сервісів у процесі управління навчальним закладом / О. В. Софієнко. - С.43-51. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: хмарні сервіси, онлайн-опитувальник
Герасимова, З. З. Забезпечення охорони праці та безпеки життєдіяльності в закладі освіти / З. З. Герасимова. - С.52-55
 л.слова: охорона праці, техніка безпеки
Калошин, В. Ф. Як ми живемо… і виховуємо своїх дітей / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.56-67
Лаврущенко, Є. Ю. Я крокую до майстерності (педагогічний тренінг) / Є. Ю. Лаврущенко. - С.68-72
Пригодій, Т. М. Компетентнісний підхід до організації методичної роботи в закладі загальної середньої освіти / Т. М. Пригодій, Т. О. Козлик. - С.73-93
 л.слова: опорний заклад освітнього округу
«Пряма лінія» з тренерами НУШ: високий рівень педагогічної освіти та якісна інформація від найкращих спікерів!. - С.94-95
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
15.

   Журнал

Управління школою : Науково-методичний журнал. - Київ : Основа, 2003 - . - Выходит дважды в месяц
2019г. N 10/12 (598/600)
Зміст:
Климко, Л. В. Соціальне партнерство - визначальний стандарт громадсько-активної школи / Л. В. Климко. - С.2-6
Сєдова, Т. Д. Виховання патріотизму за умов сучасних викликів інформаційного суспільства / Т. Д. Сєдова, І. В. Чепіга. - С.8-12. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
Ноженко, А. С. Фінська школа з погляду українського вчителя / А. С. Ноженко, С. С. Козлова. - С.13-15
Калошин, В. Ф. Навчена безпорадність: що це і як вона впливає на дитину? / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.16-21
Бурцева, М. В. Школа реформаторських ідей педагогічної системи м. П. Гузика як модель інноваційного закладу освіти / М. В. Бурцева. - С.22-25
 л.слова: Авторська школа, педагогічна система М.П. Гузика, модель інноваційного навчального закладу
Гаптельманова, М. М. Управління процесом упровадження STEM-освіти в закладі загальної середньої освіти / М. М. Гаптельманова. - С.26-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: STEM-освіта, STEM-технологія, інноваційне мислення
Голубнича, О. В. Формування готовності педагогів до інноваційної діяльності / О. В. Голубнича. - С.29-31. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інноваційна педагогічна діяльність, учитель, керівник закладу освіти
Задніпровська, В. В. Упровадження здоров’язберігальних технологій в освітній процес закладу освіти / В. В. Задніпровська. - С.32-33. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: здоров'язберігальна технологія, компоненти здоров'язберігальної технології, педагогічні умови
Калініченко, М. О. Готовність педагогів до інноваційної діяльності у контексті реформування освіти / М. О. Калініченко. - С.34-36. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інноватика, інноваційна діяльність, структура готовності
Коваленко, А. В. Дистанційне навчання як актуальний етап інформатизації закладу загальної середньої освіти / А. В. Коваленко. - С.37-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: дистанційна освіта, інформатизація, інформаційні технології
Корнієнко, С. П. Використання хмарних технологій в управлінні закладом освіти / С. П. Корнієнко. - С.40-42. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: заклад освіти, хмарні технології, інформаційно-комунікаційні технології
Косачова, Н. М. Коучинг як інноваційний підхід до управління персоналом у закладі освіти / Н. М. Косачова. - С.43-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: управління, керівник, коучинг
Захарченко, Ю. О. Організація науково-дослідницької діяльності педагогів / Ю. О. Захарченко. - С.46-47. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
Масюженко, Д. В. Упровадження тайм-менеджменту як інноваційної технології управління в роботу закладу освіти / Д. В. Масюженко. - С.48-50. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: тайм-менеджмент, технологія управління, керівник закладу освіти
Матвєєва, Н. В. Умови впровадження інновацій у закладі загальної середньої освіти / Н. В. Матвєєва. - С.51-53
 л.слова: інновація, інноваційний процес, управління
Руденко, О. С. Школа-родина як модель сучасного закладу освіти / О. С. Руденко. - С.54-56. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: школа-родина, державно-громадське управління
Хурда, А. А. Формування інформаційної культури педагогічних працівників / А. А. Хурда. - С.57-59. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: культура, інформаційна культура, інформаційна грамотність
Шелест, В. А. Інноваційні підходи в організації і проведенні педагогічних рад / В. А. Шелест. - С.60-72. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: педагогічна рада
Дишко, О. П. Упровадження інноваційних технологій у початковій ланці як засіб розвитку інтересу в учнів до вивчення навчальних дисциплін / О. П. Дишко. - С.73-76. - педагогічна рада
Касьяненко, С. В. Інноваційні підходи до організації та проведення педагогічної ради / С. В. Касьяненко. - С.77-80. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: педагогічна рада
Батраченко, О. В. Використання ігрових технологій в освітньому процесі як засіб соціалізації особистості дитини / О. В. Батраченко, Л. Ф. Чипчева. - С.81-89. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: педагогічна рада
Стельмах, А. Г. Педагогіка партнерства в освітніх округах / А. Г. Стельмах. - С.90-93. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: педагогіка партнерства
Пально, Н. В. Педагогіка партнерства у виховному процесі / Н. В. Пально. - С.94-95. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: педагогіка партнерства
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
16.


    Тронева, Л. Ф.
    Использование современных технологий на уроках ОБЖ [Текст] / Л. Ф. Тронева // ОБЖ. Основы безопасности жизни. - 2009. - N 10. - С. 25-35.
ББК 74.266.89

Рубрики: ОБЖ--викладання--школа
Кл.слова (ненормированные):
лекційно-семінарсько-залікова система -- технологія блочного навчання -- ігрові методи навчання -- інформаційно-комунікаційні технології -- мультимедійні презентації

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Вальдман, И. А.
    Качество образования: некоторые интерпретации с учетом международного опыта [Текст] / И. А. Вальдман // Педагогическая диагностика : Научно-практический журнал. - 2009. - N 3. - С. 6-20.
ББК 74.03(4Вел)

Рубрики: освіта--Великобританія
Кл.слова (ненормированные):
ЯКІСТЬ ОСВІТИ -- ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТИ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН -- ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


    Якухно, І.
    Проблеми і суперечності інноваційного розвитку післядипломної педагогічної освіти [Текст] / І. Якухно // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 10-14. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна,  Післядипломна освіта--педагогічна--інновації
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- педагогічна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- національна система освіти -- програмне забезпечення освіти -- інформаційно-комунікаційні технології -- науково-методичні установи -- розвиток освітньої галузі -- регіональна освіта -- педагогічні кадри

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


    Ралко, В.
    Освітні технології [Текст] / В. Ралко // Директор школи. - 2009. - N 47. - С. 1, 3-8.
ББК 74.202.4

Рубрики: Педагогічні технології,  Освітні технології,  Комп'ютерні технології
Кл.слова (ненормированные):
інформаційно-комунікаційні технології

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.


    Калашнікова, Світлана Андріївна.
    Професійна підготовка керівників навчальних закладів за технологією змішаного навчання [Текст] : з досвіду Київського ун-ту ім. Б. Грінченка / Світлана Калашнікова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2010. - № 2. - С. 105-108. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.580.63

Рубрики: Керівники навчальних закладів--підготовка--Україна,  Керівники навчальних закладів--очно-дистанційне навчання--Україна,  Дистанційне навчання--керівники навчальних закладів--Україна,  Вищі навчальні заклади--Україна
   м. Київ,  Україна
Кл.слова (ненормированные):
ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ -- ОЧНО-ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- КЕРІВНИКИ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА -- МОДЕЛЬ -- МАГІСТЕРСЬКА ПРОГРАМА -- НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ -- ВНУТРІШНІЙ СТАНДАРТ -- УНІВЕРСИТЕТ
Аннотация: Стаття присвячена опису моделі магістерської програми професійної підготовки керівників навчальних закладів, яка реалізується у форматі змішаного навчання в Київському університеті імені Бориса Грінченка.
Доп.точки доступа:
Київський університет ім. Бориса Грінченка \про нього\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей