Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (5)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=педагогічна освіта<.>)
Общее количество найденных документов : 84
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-84 
1.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2013г. N 5
Зміст:
Асадуллин, Р. М. Управление педагогическим образованием: оценка, состояние, перспективы развития / Р. М. Асадуллин. - С.3-11
 л.слова: педагогічна освіта, управління педагогічною освітою, структура управління
Савотина, Н. А. Стратегия развития технологий воспитания / Н. А. Савотина. - С.12-23. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: технологізація педагогічної діяльності, педагогічна технологія, технологічний підхід
Метлик, И. В. Развитие воспитательного компонента общего образования / И. В. Метлик. - С.24-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: виховний компонент освіти, духовно-моральне виховання, інститути суспільної участі
Осмоловская, И. М. Теоретико-методологические проблемы развития дидактики / И. М. Осмоловская. - С.35-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: дидактика, дидактичний підхід, дидактична модель
Перминова, Л. М. Теоретические и методологические основы развития современной дидактики / Л. М. Перминова. - С.45-50. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: методологічний плюралізм, наукознавчий підхід, розвиток дидактики
Ковалева, Т. М. Антропологический взгляд на современную дидактику: принцип индивидуализации и проблема субъективности / Т. М. Ковалева. - С.51-56. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: особистісно-ресурсна карта, антропологічний підхід, індивідуальна освітня програма
Бережнова, Е. В. Идея университетской дидактики: становление и перспективы развития / Е. В. Бережнова. - С.57-62. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: дидактика вищої школи, дидактика університету, місія університету
Алиев, Ю. Б. Дидактический пролегомен о современном художественном образовании школьников / Ю. Б. Алиев. - С.63-71
 л.слова: художня освіта, шкільна художня освіта
Дубова, М. В. Проблема современной начальной школы / М. В. Дубова. - С.72-79. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: молодші школярі, початкова школа
Романова, Е. Г. Мистицизм Интернета и социализация молодежи / Е. Г. Романова. - С.79-88. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: містика, міф, неформальні об'єднання
Екжанова, Е. А. Клинико-психолого-педагогический подход на службе специального образования / Е. А. Екжанова, И. А. Чистоградова, Д. Ю. Ткачев. - С.89-94. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: розумова відсталість, корекційна школа, міждисциплінарність
Данюшенков, В. С. Экспериментальная деятельность сельского учителя как форма становления его методологической компетентности / В. С. Данюшенков, О. В. Коршунова. - С.95-100. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: вчитель сільської школи, методологічна компетентність вчителя, освітній стандарт
Даценко, В. В. Организация научно-исследовательской работы студентов в техническом вузе (Украина) / В. В. Даценко. - С.101-105. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: наукове дослідження, майбутній спеціаліст, теоретичні знання
Богуславский, М. В. Основные направления развития теории содержания общего среднего образования в отечественной педагогике ХХ в. / М. В. Богуславский. - С.106-119. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: дидактика, зміст освіти, педагогічна теорія
Шачина, А. Ю. Трансцендентально-критическая педагогика Альфреда Петцельта / А. Ю. Шачина. - С.120-126. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: трансцендентально-критична педагогіка, активність, концентрація
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Education and pedagogical sciences. - Луганськ, 1922 - . - Выходит раз в два месяца
2013г. N 5/6
Зміст:
Бєлих, С. І. Стратегії, зміст і технології особистісно орієнтованого фізичного виховання / С. І. Бєлих. - С.5-12. - Бібліогр. у кінці ст.: 20 назв.
 л.слова: фізичне виховання студентів, непрофесійна фізична освіта, особистісно орієнтоване виховання
Драч, І. І. Зміст і технології управління формуванням професійної компетентності магістрів з педагогіки вищої школи / І. І. Драч. - С.13-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: компетентнісний підхід, професійна компетентність, компетентнісно зорієнтоване управління
Желанова, В. В. Детермінанти змісту технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів / В. В. Желанова. - С.21-29. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: контекстне навчання, рефлексіогенез, смислогенез
Харченко, Т. Г. "Керівництво з підготовки вчителів" як інструмент індивідуалізації педагогічної совіти в сучасній Франції / Т. Г. Харченко. - С.30-37. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: педагогічна освіта, підготовка вчителів
Юсеф, Ю. В. формування комунікативної культури лікаря в процесі вивчення гуманітарних дисциплін / Ю. В. Юсеф. - С.38-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: комунікативність, комунікативна культура, спілкування лікаря
Роганова, М. В. Духовні основи інклюзивної освіти та реабілітації студентів з особливими освітніми потребами в умовах вищого навчального закладу / М. В. Роганова. - С.46-52. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: духовна культура, духовна реабілітація, освітньо-виховне середовище
Сташевська, І. О. Проблеми методології порівняльної музичної педагогіки в Україні та країнах Співдружності Незалежних Держав (СНД) / І. О. Сташевська, К. В. Полянська. - С.53-62. - Бібліогр. у кінці ст.: 17 назв.
 л.слова: музична педагогіка, музично-педагогічні дослідження, методи дослідження
Кочубей, Т. Д. Відображення культури українського бароко у філософських поглядах професорів Києво-Могилянської академії / Т. Д. Кочубей. - С.63-69
Герасименко, Л. В. Свобода як основоположний принцип організації педагогічного процесу в дидактиці П. Каптерєва / Л. В. Герасименко. - С.70-77. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: принцип свободи, педагогічний процес
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2014г. N 5
Зміст:
Безруких, М. М. О ключевых компетенциях педагога и "границах" педагогического образования / М. М. Безруких, Н. В. Жадько. - С.3-7
 л.слова: підготовка фахівців, кордони педагогічної освіти, ключові компетенції педагога
Тхагапсоев, Х. Г. Парадигмальный подход в образовании: к проблема становления / Х. Г. Тхагапсоев. - С.8-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 28 назв.
 л.слова: педагогіка, парадигмальний підхід, компетенції
Болбас, В. С. Этнопедагогический тезаурус: разведение понятий / В. С. Болбас. - С.17-26. - Бібліогр. у кінці ст.: 18 назв.
 л.слова: народна педагогіка, етнопедагогіка, етнічне виховання
Ариарский, М. А. Педагогическая культурология: методология и методика постижения культуры / М. А. Ариарский. - С.26-33
 л.слова: культура, соціалізація, інкультура
Зенкина, С. В. Учебные материалы нового поколения / С. В. Зенкина, С. И. Борис. - С.34-38. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: інформаційне освітнє середовище, діяльнісний підхід, електронні освітні ресурси
Дыханова, Б. С. Слово в гражданском развитии личности / Б. С. Дыханова, С. В. Дыханов. - С.39-46
 л.слова: семантика літературного стилю, художній хронотоп, слово-термін
Мухаметзянова, Ф. Ш. Литературная подготовка в профессиональной школе / Ф. Ш. Мухаметзянова [и др.]. - С.47-54
Інші автори: Гильмеева Р.Х., Корчагин В.Н., Мухаметзянова Л.Ю.
 л.слова: проектно-цільові механізми, проектування літературної підготовки, поліхудожня компетентність
Беляев, А. В. Воспитание студентов в вузе / А. В. Беляев. - С.54-62. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: цілісний процес, перспективи розвитку, педагогічний досвід
Шершнева, В. А. Формирование математической компетентности студентов инженерного вуза / В. А. Шершнева. - С.62-70. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: математична компетентність, поліпарадигмальний, кластер підходів
Расчетина, С. А. Ситуация риска: теоретическое осмысление и практическое преобразование / С. А. Расчетина. - С.71-82. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: ситуація ризику, ситуація виключення, постнекласична методологія
Айбазова, М. Ю. Подготовка будущих учителей к работе в условиях инклюзивного образования / М. Ю. Айбазова, К.Ю, Лавринец. - С.82-86. - Бібліогр. у кінці ст.: 1- назв.
 л.слова: діти з обмеженими можливостями, інклюзивна компетентність
Чистякова, С. Н. О проекте "Концепции поддержки развития педагогического образования" / С. Н. Чистякова, И. И. Соколова. - С.87-94
 л.слова: педагогічна освіта, перспективи реформ освіти
Щербаков, Р. Н. Г.С. Ландсберг: в будущем учащийся должен доучиваться, но не переучиваться / Р. Н. Щербаков. - С.95-102. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: рівень науковості учбового змісту
Гриценко, Л. И. А.С. Макаренко: апологет или критик советской педагогики? / Л. И. Гриценко. - С.103-109. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
 л.слова: ідеологія культури, діалектичний метод, педагогіка дії
Савина, А. К. Европейское образование: ориентация на интеграцию образовательных систем / А. К. Савина. - С.110-117. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: інтеграційні процеси, єдина європейська ідентичність, стратегічні цілі
Боголепова, С. В. Оценка для обучения: опыт зарубежных коллег / С. В. Боголепова. - С.118-124. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: оцінка для навчання, формуюча оцінка, самооцінка
К 90-летию академика РАО В.П. Максаковского. - С.125-126
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2015г. N 9
Зміст:
Перминова, Л. М. Методологический анализ объекта дидактики и структура дидактического знания / Л. М. Перминова. - С.3-10. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: навчання, дидактичний закон, структура дидактичної теорії
Коржуев, А. В. Смысловой контент педагогического знания и проблема понимания / А. В. Коржуев, А. Р. Садыкова. - С.10-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: сенсовий контент педагогічного знання, інтерпретація змісту текста, авторська емпатія
Фиофанова, О. А. Анализ реформы государственно-общественного управления образованием / О. А. Фиофанова, Е. Н. Шимутина. - С.17-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
 л.слова: державно-громадське управління освітою, реформа освіти, підвищення якості освіти
Полонский, В. М. Педагогическое селфи, или сколько у нас педагогик / В. М. Полонский. - С.25-31. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: класифікаційні підстави, структуризація педагогіки, вікові спеціалізації
Чернобай, Е. В. Как результаты обучения в школе сделать полезными для жизни? / Е. В. Чернобай. - С.32-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: система освіти, освітні результати, міжпредметний характер навчання
Краснова, Л. А. Проблема обновления содержания школьного образования / Л. А. Краснова. - С.39-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: зміст освіти, освітній ідеал, освітнє цілепокладання
Боргояков, С. А. Формирование этнокультурной идентичности учащейся молодежи малочисленных народов / С. А. Боргояков. - С.45-55. - Бібліогр. у кінці ст.: 20 назв.
 л.слова: корінні малочисельні народи Півночі, етнокультурна ідентичність, етнокультурна компетентність
Назарова, Н. М. Инклюзивное обучение: историческая динамика и перспективы / Н. М. Назарова. - С.55-63. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інклюзивне навчання, інтегроване навчання, принцип нормалізації
Михайлова, Е. И. Северо-Восточный федеральный университет им. М.К. Аммосова / Е. И. Михайлова. - С.64-79
 л.слова: програма розвитку, логіка трансформації, матеріальне стимулювання
Иманова, О. А. Учебная практика при реализации образовательных программ прикладного бакалавриата / О. А. Иманова, И. К. Рипинская, О. Г. Смолянинова. - С.80-88. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: модернізація освіти, педагогічна освіта, бакалавріат
Гордиенко, Е. А. Языковая и профильная подготовка будущих таможенников (интегративный подход) / Е. А. Гордиенко, А. В. Лейфа. - С.88-96. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: міждисциплінарні зв'язки, інтегративний підхід, комунікативна компетенція
Тряпицына, А. П. Васильевские чтения в Казахстане - 2015 / А. П. Тряпицына, Г. К. Нургалиева. - С.97-104. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: наукова школа, ціннісно-орієнтоване навчання, інформатизація освіти
Долгая, О. И. Гражданское воспитание в Чешской Республике / О. И. Долгая. - С.105-110. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: цілі виховання, громадянська освіта
Эришген, Л. Р. Высшее образование в Турции / Л. Р. Эришген. - С.110-114
 л.слова: світскість, вчений ступінь, Болонський процес
Кутьева, Л. В. Проблемы здоровья современных школьников / Л. В. Кутьева. - С.115-125
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
5.

   Журнал

Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : ТОВ "АСМІ", 2001 - . - Выходит 10 раз в год
2017г. N 6
Зміст:
Самордин, А. П. Ціннісно-смислові орієнтири розвитку педагогічної свідомості в умовах культурно-цивілізаційних змін / А. П. Самордин, Л. А. Поркіна. - С.5-9. - Бібліогр. у кінці ст.: 17 назв.
 л.слова: цінність, свідомість, система освіти
Кононець, Н. В. Вебінар як форма ресурсно-орієнтованого навчання інформатики у вищій школі / Н. В. Кононець. - С.10-13. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: ресурсно-орієнтоване навчання, вебінар, Інтернет-сервіси
Момот, Ю. В. Теорія та практика застосування проектної технології при вивченні хімічних дисциплін / Ю. В. Момот. - С.14-16. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: проектна технологія, науково-дослідницький проект, результат проекту
Слухенська, Р. В. Застосування інтерактивних методів навчання у процесі професійної підготовки майбутніх лікарів / Р. В. Слухенська, А. А. Єрохова. - С.17-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: імітаційне моделювання, ігрове моделювання, метод проектів
Харченко, О. В. Експериментальна перевірка координації процесу розвитку професійної компетентності вчителів біології шкіл сільської місцевості в умовах РМО / О. В. Харченко. - С.21-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: районне методичне об'єднання, вчитель біології, школа сільської місцевості
Сілаєва, І. Є. Науково-практичний Інтернет-семінар як інноваційна форма методичної роботи у міжкурсовий період підвищення кваліфікації педагогічних кадрів системи професійно-технічної освіти / І. Є. Сілаєва, В. С. Кулішов. - С.26-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: науково-практичний Інтернет-семінар, педагоги професійної школи, підвищення кваліфікації
Фандєєва, А. Є. Особливості комплексної організації професійного і виробничого навчання та контролю знань / А. Є. Фандєєва. - С.29-31. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: професійне навчання, виробниче навчання, система внутрішньофірмової освіти
Грабовець, Анна. Педагогічна освіта в Польщі - від минулого до теперішнього часу / А. Грабовець. - С.32-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: педагогічна освіта, освітня система, освітні стандарти
Єщенко, М. М. Науково-теоретичний аналіз проблеми розвитку самосвідомості вчителя / М. М. Єщенко. - С.36-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 17 назв.
 л.слова: самосвідомість, самосвідомість особистості, професійна самосвідомість
Приходько, В. М. Особливості використання юридичних термінів у науковому та педагогічному спілкуванні / В. М. Приходько. - С.40-46. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: ювенальна юстиція, відновлювальне правосуддя, превентивна педагогіка
Андреєва, М. О. Концептуалізація поняття "інклюзивне середовище" у контексті розбудови суспільства рівних можливостей в Україні / М. О. Андреєва. - С.47-50. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: інклюзія, інтеграція, суспільство рівних можливостей
Василенко, О. М. Теоретичні та практичні питання мовленнєвого розвитку дошкільників засобами театралізованої діяльності / О. М. Василенко. - С.51-53. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: мовленнєвий розвиток, дошкільники, театралізована діяльність
Колодько, Т. М. Моделювання змісту підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до реалізації іншомовної освіти / Т. М. Колодько. - С.54-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: професійна підготовка, майбутній вчитель іноземних мов, педагогічна модель
Каізер, І. Ю. Моральний максималізм Мовчуна (за однойменною повістю В. Близнеця) / І. Ю. Каізер. - С.59-60. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: дитинство, війна, моральність
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
6.


    Бондарчук, О.
    Особливості реалізації гуманістично-ціннісного підходу у післядипломній педагогічній освіті [Текст] / О. Бондарчук // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 1. - С. 3-6. - Бібліогр.: 19 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна педагогічна освіта
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- педагогічна освіта -- післядипломна освіта -- реформування післядипломної освіти -- освітні підходи -- особистість -- реалізація особистості -- творчість -- творча реалізація особистості -- випускники -- випускники ВНЗ -- компетентність -- професійна компетентність -- професійні знання -- гуманістично-ціннісний підхід

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Лалак, Н.
    Формування професійної компетентності у майбутніх учителів як психолого-педагогічна проблема [Текст] / Н. Лалак // Рідна школа : наук.-пед. журн. - 2009. - № 5/6. - С. 17-20. - Бібліогр.: 20 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74р30

Рубрики: Вища педагогічна освіта--професійна компетентність,  Професійна компетентність--майбутні педагоги
Кл.слова (ненормированные):
педагогічна освіта -- вища педагогічна освіта -- вчителі -- підготовка вчителів -- компетентна людина -- компетентність -- відбір компетентностей -- компетентність вчителів -- професійна компетентність вчителів -- особистість -- потреби особистості

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Ширшова, И. А.
    Научить работать самостоятельно [Текст] : организация внеаудиторной работы студентов-заочников в процессе изучения курса "Педагогика" / И. А. Ширшова // Гуманіт. науки : наук.-практ. журн. - 2009. - № 1. - С. 37-42. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74.580.26 + 74р3-267

Рубрики: освіта--вища освіта--заочна,  вища освіта--заочна,  вища освіта--студенти,  педагогічна освіта--заочна,  педагогіка--методика викладання--вища школа,  Педагогіка--викладання--заочна освіта
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- вища освіта -- заочна освіта -- студенти -- навчання студентів -- позааудиторна робота -- позааудиторна робота студентів -- педагогіка -- методика викладання -- педагогічна освіта

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Вантух, В.
    Жива вода із джерела серця, або Сім десятиліть Самбірського подвижництва [Текст] / В. Вантух, О. Кругляк // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 9. - С. 55-57. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.03(4УКР)6

Рубрики: Історія освіти України, 1939-2009 рр.
Кл.слова (ненормированные):
подвижництво -- педагогічна освіта
Доп.точки доступа
Кругляк, О.
Самбірський державний педагогічний коледж ім. Івана Филипчака


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Пелех, Юрій Володимирович.
    Цінності і смисл як інтерпретація педагогічно сущого [Текст] / Ю. В. Пелех // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2009. - № 3. - С. 21-30. : схеми. - Бібліогр. : 20 назв.
ББК 74в1

Рубрики: Філософія вищої освіти,  Вища педагогічна освіта
Кл.слова (ненормированные):
ФІЛОСОФІЯ ВИХОВАННЯ -- ЦІННОСТІ -- АКСІОЛОГІЯ -- ТЕОРІЯ ЦІННОСТЕЙ -- ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ -- ЦІННІСНО-СМИСЛОВА СФЕРА -- ОСОБИСТІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ -- СМИСЛ -- СМИСЛОВА СФЕРА -- ОСОБИСТІСНІ СМИСЛИ СТУДЕНТІВ -- ЦІННІСНЕ МИСЛЕННЯ -- ВИЩА ОСВІТА -- ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА
Аннотация: У статті розглядаються питання філософського аналізу понять "цінності" і "смисл" з точки зору їх онтогенезу і інтерпретації як педагогічно сущого. Здійснено спробу синтезувати процес новоутворень у свідомості майбутнього вчителя, пов'язати із трансформацією традиційних цінностей, що базуються на засадах постконвенціальної (універсалістської) етики, у цінності професійно-компетентнісні. Висвітлено сутність концептуальних моделей ціннісно-смислової сфери майбутнього вчителя і формування ціннісно-смислових процесів у структурі особистості.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Україна. Міністерство освіти і науки.
    Про внесення змін до Положення про республіканський (Автономної Республіки Крим), обласні та Київський і Севастопольський міські інститути післядипломної педагогічної освіти [Текст] : наказ... від 31.07.2009 р. № 712 / Україна. Міністерство освіти і науки // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України : офіц. вид. МОН України. - 2009. - № 31/32. - С. 45-50. - Зміни додаються. . - ISSN 0130-8890
ББК 74.489.478(4Укр)

Рубрики: Накази--післядипломна педагогічна освіта,  Підвищення кваліфікації вчителів,  Післядипломна педагогічна освіта
Кл.слова (ненормированные):
НАКАЗ МОН УКРАЇНИ -- ПОЛОЖЕННЯ -- ПОЛОЖЕННЯ ПРО ІППО -- ЗМІНИ ДО ПОЛОЖЕННЯ -- ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА -- ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА -- ІНСТИТУТИ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ -- ОБЛАСНІ ІППО -- ПЕДАГОГІЧНИЙ ВНЗ -- ГУМАНІТАРНИЙ ВНЗ -- ВИЩА ОСВІТА
Доп.точки доступа
Міністерство освіти і науки України
Кримський республіканський інститут післядипломної педагогічної освіти
Київський міський інститут післядипломної педагогічної освіти КМПУ ім. Б. Д. Грінченка
Севастопольський міський інститут післядипломної педагогічної освіти Севастопольського міського гуманітарного університету
Київський міський педагогічний університет імені Б. Д. Грінченка
Севастопольський міський гуманітарний університет


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Чернишов, Олексій.
    Творчий обдарований учитель - учитель майбутнього [Текст] / О. Чернишов // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 6. - С. 18-21. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.204.21

Рубрики: освіта--педагогічна освіта,  Вчитель--обдарований
Кл.слова (ненормированные):
педагогічна освіта -- учителі -- творчі вчителі -- обдаровані учителі -- творчі обдаровані учителі -- здібності -- педагогічні здібності -- діагностика спеціальних здібностей -- модель вчителя -- модельні характеристики

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


    Чернікова, Лідія.
    Модернізація системи післядипломної педагогічної освіти : на засадах компетентнісно орієнтованого підходу / Л. Чернікова // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 6. - С. 68-72.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- педагогічна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- модернізація післядипломної освіти -- освіта дорослих -- розвиток освіти дорослих -- підвищення кваліфікації -- система підвищення кваліфікації -- відкрита освіта -- безперервна освіта -- освітні послуги -- програмно-цільові проекти -- компетентнісно орієнтований підхід

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Коваленко, Валентина.
    Специфіка взаємодії системи післядипломної освіти з оточуючим середовищем [Текст] : в умовах суспільної трансформації в Україні / В. Коваленко // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 6. - С. 73-77. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- педагогічна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- система освіти -- соціальна структура -- моральні цінності -- суспільна діяльність -- макросередовища -- мезосередовища -- мегасистема післядипломної освіти

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Сидоренко, Вікторія.
    Навчання у співпраці [Текст] : підготовка педагогів до застосування технології кооперативного навчання як інноваційної дидактичної системи / В. Сидоренко // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 6. - С. 78-83. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.204.2 + 74.204.6

Рубрики: Школа майбутнього,  дидактика--інноваційні дидактичні системи,  вчителі--підготовка вчителів,  Кооперативне навчання
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- педагогічна освіта -- дидактика -- інноваційні дидактичні системи -- вчителі -- підготовка вчителів -- навчання -- кооперативне навчання -- становлення кооперативного навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.


    Бухлова, Наталія.
    Багаторівневі система підготовки вчителів гуманітарних дисциплін [Текст] : до формування самоосвіти компетентності учнів у процесі післядипломної освіти / Н. Бухлова // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 6. - С. 84-89. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна,  Учні--компетентність--формування,  Вчителі--підготовка вчителів
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- педагогічна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- учні -- компетентність учнів -- формування компетентності освіти -- вчителі -- вчителі гуманітарних дисциплін -- підготовка вчителів

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Родигіна, Ірина.
    Розвиток компетентності педагогів [Текст] : в умовах реалізації регіональної програми "Впровадження компетентнісно орієнтованого підходу в навчально-виховний процес" / І. Родигіна // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2009. - № 6. - С. 90-94.
ББК 74.204.6

Рубрики: Вчитель--компетентність,  Вчитель--Ключові компетентності,  освіта--реформування освіти,  освіта--освітні програми
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- педагогічна освіта -- реформування освіти -- освітні програми -- критерії оцінки -- педагоги -- компетентність педагогів -- ключові компетентності педагогів -- соціальна компетентність -- професійна компетентність -- особистісна компетентність

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


    Шкваріна, Т. М.
    Концепція підготовки у педагогічних ВНЗ майбутніх учителів іноземної мови до здійснення іншомовної освіти дошкільників / Т. М. Шкваріна // Гуманіт. науки : наук.-практ. журн. - 2009. - № 2. - С. 86-91. - Бібліогр.: 9 назв.

Рубрики: Педагогічна освіта,  Вища педагогічна освіта--вчитель іноземної мови--підготовка,  Іноземні мови--викладання--дошкільники
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- педагогічна освіта -- педагогічні вузи -- учителі -- вчителі іноземної мови -- підготовка учителів -- підготовка учителів іноземної мови -- іншомовна освіта дошкільників

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


    Родина, О.
    Профессионально-педагогическая подготовка преподавателей в университетах Германии / О. Родина // Гуманіт. науки : наук.-практ. журн. - 2009. - № 2. - С. 111-119. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 74.584(4НІМ)

Рубрики: Вища педагогічна освіта--Німеччина,  освіта--вища освіта--Німеччина,  викладачі--підготовка викладачів--професійно-педагогічна підготовка викладачів
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- педагогічна освіта -- викладачі -- підготовка викладачів -- професійно-педагогічна підготовка викладачів -- університети -- педагогічна підготовка викладачів -- вузи -- пропаганда наукових знань -- рівні шкіл -- типологія університетів -- середньовічні університети -- спеціалізовані університети -- нові університети -- методична підготовка студентів -- загальнонаукова підготовка

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.


    Якухно, І.
    Проблеми і суперечності інноваційного розвитку післядипломної педагогічної освіти [Текст] / І. Якухно // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 10-14. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74р7

Рубрики: Післядипломна освіта--педагогічна,  Післядипломна освіта--педагогічна--інновації
Кл.слова (ненормированные):
освіта -- педагогічна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- національна система освіти -- програмне забезпечення освіти -- інформаційно-комунікаційні технології -- науково-методичні установи -- розвиток освітньої галузі -- регіональна освіта -- педагогічні кадри

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-84 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей